Adopció d'embrions

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
lleida13
:: pantera
:: pantera
Entrades: 832
Membre des de: dl. abr. 16, 2012 9:40 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: lleida13 » dt. abr. 10, 2018 9:39 am

Hola noies,
Zoiu78...Si....després de 8 anys i 11 tractaments. Quin camí mes dur. Però ara tinc als meus petits dins meu. Estic encantada!!!!
Jo no deixaré de recomanar la Dra. Crespo. Si no m' hagués detectat adenomiosis i m' hagués operat no seria mare avui dia.
He estat al Marques, a la Dexeus, CiHR, Embriogyn, Conceptum....i ningú me va detectar el problema meu. Deien q era masculí...
Si porteu mes de 3 negatius aneu a fer una paelleta a Penyiscola i feu una visita amb ella...val la pena. Els dimarts visita a Penyiscola.
A mi va recomanar-me la clínica una noia del foro i mireu...embarassada a la primera de bessons. Ara ja estic de 22 setmanes. Sóc la mare mes feliç del mon.
Noa78 molts ànims....
A la resta ....ja sabeu. Seguim lluitant
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Erika79 » dt. abr. 10, 2018 12:52 pm

Hola noies, m’agradaria preguntar-vos en quina situació estaveu quan vau decidir el camí de l’adopció d’embrions.
Quan vaig començar en tot això ni m’ho plantejava però ara no ho descarto. Tinc una reserva molt baixa i després de dos IA amb donant i una FIV tb amb donant masculí que va funcionar però va acabar en avortamenta les 11s em començo a plantejar si els meus òvuls ja no estan per fer res de bo :(

Amb una carretada de medicació només hem aconseguit dos folis per intent i vist lo vist a saber com són. És un calvari això
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Noa78 » dt. abr. 10, 2018 1:12 pm

Erika79 ha escrit:Hola noies, m’agradaria preguntar-vos en quina situació estaveu quan vau decidir el camí de l’adopció d’embrions.
Quan vaig començar en tot això ni m’ho plantejava però ara no ho descarto. Tinc una reserva molt baixa i després de dos IA amb donant i una FIV tb amb donant masculí que va funcionar però va acabar en avortamenta les 11s em començo a plantejar si els meus òvuls ja no estan per fer res de bo :(

Amb una carretada de medicació només hem aconseguit dos folis per intent i vist lo vist a saber com són. És un calvari això

Hola Erika79. En el meu cas vaig decidir pasar a adopció d'embrions directament (sense passar per cap IA ni FIV) a la que vaig sapiguer que tenia una baixa reserva ovárica (antimulleriana de 0,38). El metge que em portava em va dir que amb aquesta reserva ovárica tenia nomès un 15% de probabilitats de ser mare per FIV i la meitat per IA. I després de donar-li moltes voltes vaig decidir anar directament a adopció d'embrions, ja que les probabilitats de ser mare pujaven considerablement.

A vegades hi penso si he fet bé de renunciar als meus óvuls sense ni tan sols intentar-ho, però després penso que el temps està en contra meva i tampoc em sobren els diners. I la càrrega genètica tampoc és tan important per a mí. O sigui que per això vaig passar a lo"fácil" (que de fácil no té res, perquè ja vaig pel 4rt intent).
Imatge
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Erika79 » dt. abr. 10, 2018 1:18 pm

Gràcies per compartir-ho Noa. Jo la tenia a 0,4 al juliol amb 37 anys, ara encara deu estar pitjor... pensava que ho havia aconseguit amb una FIV en la que van treure dos òvuls de dos folis. I ningú em sap dir si es va aturar per causa genètica o què ha passat pq vam sentir bateg a la setmana 6 i a la 8 i creixia bé...
I ara estic cagada...

Però veient el que dius adoptar embrions tampoc assegura res. Que ja sé que res és segur però quatre intents és molt dur. Espero que et vagi molt bé i ho aconsegueixis aviat.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Arya82 » dc. abr. 11, 2018 8:27 am

Erika, nosaltres vam fer adopció d’embrions i ara tenim una nena de gairebé 6 mesos.

Nosaltres en principi estàvem tots dos bé, jo tenia bona reserva (antimulleriana sempre entre 2 i 3) i un munt d’antrals, però les FIVs sempre anaven fatal. Malgrat la bona reserva, sempre acabava fent pocs folis, o no fecundaven, o es paraven... Així que vam passar a ovo + DGP (a ell li va sortir alterat el FISH) i tampoc va funcionar. I aquí jo ja vaig arribar al punt de no aguantar més negatius, m’era igual tot, només volia ser mare i prou. Així que vam fer doble donació (inicialment per mi era important que triessin els donants específicament per nosaltres) i em vaig quedar embarassada de 2 nenes que vam perdre a les 23 setmanes. Després de passar el dol, vam decidir-nos per l’adopció d’embrions bàsicament per tema diners. El primer intent, bioquímic. El segon, avortament espontani. I el tercer, la meva filla de 6 mesos. Es a dir que malgrat les pèrdues, quan vam optar per donants, sempre vaig veure positius. Sempre! I a mi veure un positiu després de tants anys de negatius, em va donar esperances. Així que realment no sabem quin problema teníem i mira que vam visitar metges i ens vam fer proves i mai ens van saber dir què passava. Però m’és bastant igual. Som pares gràcies a l’ADE i això és el més important.

Et desitjo moltíssima sort, tan si tries aquest camí com qualsevol altre :-()-)
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Erika79 » dc. abr. 11, 2018 1:55 pm

Quin camí més dur Arya. M’alegro que guanyessis la lluita!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Noa78 » ds. abr. 28, 2018 12:24 am

Hola a totes!!! Avui m'he fet la beta i ha donat +++ POSITIU!!!!!!! Una beta de 231. Estic en un núvol, el meu primer positiu després de 4 intents!!! Encara no m'ho crec.
Sembla ser que m'ha funcionat el nou tractament amb la heparina i els corticoides.

El Doctor m'ha pujat els estrogens i la progesterona, i continuaré amb la heparina i uns dies més amb els corticoides.

Encara no ho he dit a ningú (excepte a vosaltres). Em vull esperar més setmanes perquè no em vull precipitar. Però se'm fa estrany estar embarassada i no poder compartir-ho amb ningú.

Ara toca esperar a que vagi tot bé! :***:

Salutacions i ànims a totes!
Imatge
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dl. abr. 30, 2018 10:53 pm

Hola Noa78 felicitaats!!!!! Que bé!!!!!!” quién la sigue la consigue”!!!!!!!!
Com et trobes???? Feliç suposo!! I son? Mareijos??
Quan et fas eco?
Aquí estarem si ens ho vols explicar!
N’estaré una mica pendent... una abraçada i a gaudir de la il.lusió! És el teu moment!!!!
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Noa78 » dt. maig 01, 2018 12:08 am

Apolonia ha escrit:Hola Noa78 felicitaats!!!!! Que bé!!!!!!” quién la sigue la consigue”!!!!!!!!
Com et trobes???? Feliç suposo!! I son? Mareijos??
Quan et fas eco?
Aquí estarem si ens ho vols explicar!
N’estaré una mica pendent... una abraçada i a gaudir de la il.lusió! És el teu moment!!!!

Moltes gràcies Apolonia ^^
Doncs em trobo super bé, de símptomes nomès noto de tant en tant una mica de nausees pero lleus, sense ganes de vomitar.

La primera eco m'han donat hora amb la clínica per fer-la la setmana que ve, però aquest dijous ja he demanat hora amb la meva ginecóloga de la mútua per dir-li i que també em comenci a controlar. Tinc moltes ganes de fer-me la eco i comprovar que estigui tot bé.

De moment vaig disfrutant cada minut del meu embaràs, i vaig pensant a veure com ho dic a la familia i quan. Em donen moltes ganes de començar a llegir llibres i revistes de bebés i mirar cosetes per ell, però vull esperar-me a que la cosa continui endavant amb normalitat.

I tú com estàs Apolonia? Espero que tot bé. T'has fet més proves? Una abraçada molt gran, maca :)
Imatge
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dt. maig 01, 2018 7:59 pm

Hola Noa78, ja ens explicaràs com va la ECO! aviat et podràs passar al post de les embarassades!
Crec que ja et vaig dir que si et venia de gust, et fessis de l'associació MSPE (Madres solteras por elección). El seu forum privat està molt bé i es donen molt suport.

Espero que et vagi tot rodat!! poc a poc ja ho aniràs dient!!

Doncs jo ara estic pendent de repetir una trista CITOLOGIA, doncs em va sortir alterada. Estic una mica amoïnada, i tot se m'ha anat endarrerint. Espero que algún dia també m'arribi el moment a mi. Una mica molt gran, però en fi. Esperem que algún dia arribi el moment.

Una abraçada!
ànims amb aquests petits mareijos!
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Noa78 » dj. maig 03, 2018 5:43 pm

Es clar que arribará el teu moment, Apolonia! Segur que sí! Espero que no sigui res lo de la citologia i que aviat puguis començar un nou tractament.

Doncs jo avui he anat a la meva ginecóloga de la mútua per dir-li que estava embarassada, m'ha fet una eco però encara no es veia res, diu que és massa aviat per fer eco. Així que m'he quedat amb les ganes...
La setmana que ve ja tinc hora per fer-me-la amb la gine de la SS. He decidit que vull que em controlin l'embaràs a tots dos llocs (a la SS i a la mútua) que les segones opinions sempre van bé.

Sobre la associació MSPE fa temps que me la vaig estar mirant i té bona pinta i segurament em doni d'alta. Però veig que per ser inscriure't s'ha de pagar una quota anual. Tu hi estàs en aquesta associació , Apolonia? Val la pena? Els diners que paguem en qué els inverteixen?

Una abraçada!!
Imatge
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dj. maig 03, 2018 11:29 pm

Hola Noa78, bona nit!
Em sembla molt bé fer el doble seguiment.. ja explicaràs què tal..!!! quina emoció!!

Gràcies pels ànims. A vegades penso que he esperat tant, que ja mai arribarà el moment..

Sobre l'associació, primer avantatge fan 5% descompte en tot el tractament en moltes clíniques (abans era 10%,, ara a l'Ivi, per exemple, fan només 5%). Això ja no et serveix, bueno sí, quan vagis a pel segon jeje. La quota són 30 € l'any, que no és gaire. A mi sobretot em va ajudar a formar-me una pròpia opinió sobre el que representa ser mare soltera per elecció, com enfocar -mitjançant la lectura del fòrum- molts temes (un nen que no té pare, la relació amb la família, com dir-li, temes de genètica, etc). També el suport de saber que no ets l'única i que hi ha moltes dones en situació similar. Fan sortides, vacances i altres activitats. Hi han algunes associades aquí a Catalunya.
Molta sort amb l'embaràs, espero que entris i ens expliquis com han anat les ecos.
Qualsevol cosa m'envies un privi.

Fins aviat!!
Avatar de l’usuari
lleida13
:: pantera
:: pantera
Entrades: 832
Membre des de: dl. abr. 16, 2012 9:40 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: lleida13 » ds. maig 05, 2018 7:19 pm

Hola noies,
Noa Moltes Felicitats!!! :-())
Apolonia molts ànims. Quan ti posis millor que tot estigui ok!!!
Jo estic de repos perque me van operar l' uter fa gairebé un any i mig. I tenem por que si me poses de part passi alguna cosa. A mes tinc el coll de l' úter curt. Així que repos llit/sofà.
Tots sigui pels meus fills.
A10!!!
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Noa78 » dj. maig 10, 2018 8:18 pm

Primera eco feta per fi!! L'embrionet está ben agafadet i ben posat. Avui m'he quedat més tranquil.la. En principi estic de 6 setmanes i quasi ni es veu a la eco, però he pogut sentir el cor :_)

Ara fins d'aqui dues setmanes no tinc l'altre eco.
El doctor m'ha dit que a les 13 setmanes haig de deixar tota la medicació, els pegats, la progesterona i la heparina. Em fa molta por que al deixar-ho vagi alguna cosa malament, però m'ha dit que no m'haig de preocupar. Jo pensaba que la heparina me la posaría durant tot l'embaràs.

Ahir vaig començar també el seguiment per la SS i m'ha sorprés les poques proves que fan (la primera eco amb ells no em toca fins finals de juny, i els primers anàlisis també al juny. Queda mooolt!) . Suposo que estic acostumada a que m'he fet tantes proves durant els tractaments que ara veig estrany que no em mirin res.

Ànims a totes! Va que això no és impossible!!!
Imatge
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dl. maig 14, 2018 2:33 pm

Hola NOA78 moltes felicitats!!!!! que bé que jas has sentit batec!!!
Molt bé, tu no t'amoïnis, al capdavall el més normal és que l'embaràs faci el seu curs sense més intervencions ni medicacions... això vol dir que estaràs bé per fer un bebé perfecte de forma natural dins el teu cos! Gaudeix d'aquest moment tant feliç!!!! ja ho has dit a més gent???

I tu Lleida? quan surts de comptes??? com et trobes? tot bé,,??? recordo haver llegit la teva història en algún moment.

Merci també pels ànims noies, jo tindré resultats a mitjans de la setmana que ve. Aviam si m'hi puc posar perquè passa el temps....!!

ànims a totes les que han intervingut en els últims temps, ara no tinc temps per personalitzar però us he llegit.
No deixeu d'escriure, una abraçada..!
endavantsempre
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. març 22, 2018 9:45 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: endavantsempre » ds. maig 26, 2018 7:47 pm

Doncs noies, heu tingut més sort que jo en l'experiència a l'institut Marquès perquè en el meu cas ha estat un verdader desastre. He possat la meva experiència. No torno a passar per això, m'han ignorat totalment i m'han tractat fins i tot malament. som un número a la seva estadística i contabilitat.

Ara probarè amb Gravida.
Gemma85
Entrades: 1
Membre des de: dl. juny 18, 2018 11:23 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Gemma85 » dl. juny 18, 2018 11:34 am

Bones! En la clínica de Easy FIV compten amb un servei d'adopció d'embrions per si vols informar-te al respecte. Compten amb un preu bastant assequible i per experiència funciona molt bé.

Una salutació!
laiaco
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dl. abr. 01, 2013 7:27 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: laiaco » dj. juny 28, 2018 12:29 pm

Hola,

m'emociono en llegir-vos, jo vaig començar aquest post a finals del 2014 i veig que encara està actiu. En el meu cas, per aquelles que no em coneixen, després de tres invitros vaig anar directe a adopció... no volia posar més medicació al meu cos ni tornar a passar per un quiròfan. I el Març 2015 em vaig quedar embarassada amb la primera transferència de dos embrion adoptatss. No vas ser gens fàcil... ni el procés ni l'embaràs, i quan hi penso m'agafen ganes de plorar... però és al·lucinant com m'ha canviat la vida. Sóc també mare soltera per elecció i la nena (ara té dos anys i mig) i jo, som un tandem brutal!!!!!! Els avis estan 100% són genials.

Càrrega genètica? ahir el meu pare (que no ho sap), buscava una foto de quan jo era petita i deia que la nena i jo erem clavades.... jajajajajaj ma mare i jo encara riem.

També us he de dir que si esteu soles com jo.... millor que només en cualli un, perquè o teniu molta a juda o molts calers o acabeu loquis! un nen és mooooolta feina! compensa? sí... pero crec que sola amb dos no ho hagués pogut gaudir....

Molta sort a totes, LLeida13 crec que portes molt temps, veig que finalment crec que ho has aconseguit, acaba sortint. Apoloniaaaa tu ets de les meves, soltera i valenta ( o insconscient ;) ... jo vaig trigar ben bé tres anys a aconseguir-ho, sé que és un camí dur, però pot arribar! Espero que això de la citologia vagi bé.

Molta força i una abraçada a totes. Som unes valentes!

fins aviat.
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dj. jul. 05, 2018 12:20 pm

Hola Laiaco!! moltes gràcies per entrar i explicar-nos la teva experiència, de veritat!!!!!!! felicitats per la nena!! m'alegro de que tot vagi bé, i m'inspira per seguir!!!! Enhorabona i gaudeix de la maternitat!!!
Ves entrant de tant en tant!!! gràciesss!!! Sí, jo també incoscient.. vaig tenir entremig una parella que va dir que volia i després va i diu que no...! i he perdut molt de temps.. tant de bo em vagi bé, perquè vaig totalment en temps de descompte!!!

NOA78, com va?????? tenies una segona eco i no sabem res més?? estàs bé, t'has passat als post d'embarassos? a veure què expliques..

Endavantsempre, Erika, Lleida, Gemma, i totes les que heu anat escrivint aquí, que us vagi molt bé amb bebés o amb el procés.. ja anireu donant notícies.

Jo torno a tenir transfer a mitjans/finals juliol!!! creueu els dits per mi... gràciesss!!!!
Penélope, segueixes per aquí?? una abraçada!!!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Erika79 » dj. jul. 05, 2018 3:54 pm

Gràcies Apolonia!

Jo he intentat una nova FIV i demà tinc la punció.

Molta sort a totes!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::