Adopció d'embrions

Tractaments, clíniques, medicaments..
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dj. jul. 05, 2018 4:02 pm

Hola Erika79, doncs que tinguis molta sort i surti tot molt bé!!
Ja explicaràs!
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Noa78 » dj. jul. 05, 2018 7:36 pm

Bones noies! Feia temps que no passava per aquí.

Ja estic de 14 setmanes!! I de moment l'embaràs va molt bé, estic molt contenta. :***:
La setmana pasada per fi vaig deixar la medicació i quin descans. Tenia la panxa plena de morats de la heparina, i el cul i part de la panxa ple de feridetes que em feien els parxes que ja no sabia on posar-me'ls (em picaven molt). Ja se'm comença a notar una mica la panxa. I encara tinc moltes nàusees i cansament, però ho porto molt bé.

Laiaco m'ha agradat llegir que com a mare soltera t'ha anat molt bé, perquè jo encara hi ha dies que hi penso si ho sabré portar i si m'ensurtiré jo tota sola (també seré mare soltera).

Apolonia , m'alegro moltíssim de llegir que ho tornaràs a intentar aquest mes!!! Ojalá sigui la bona!!! Faràs algun canvi en el tractament? T'envio molta energia positiva i espero que ho aconsegueixis!! :-()-)

Erika79 molta sort a tú també amb la nova FIV!!!

I molts ànims també a la resta, lleida13, endavantsempre, ... jo us continuo llegint. Una abraçada a totes!
Imatge
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dl. jul. 09, 2018 12:32 am

Hola Noa78! 14 setmanes ja! molt bé...! me n'alegro molt,,! aviat sabràs què portes!! que bé que ja deixis la medicació,,,! a mi els pegats aquests també em molesten molt...!
Ja ho has dit al teu entorn???

Moltes gràcies pels ànims! ja us aniré explicant!

Que vagi tot molt bé i ves-nos informant!

Petons :-())
laiaco
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dl. abr. 01, 2013 7:27 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: laiaco » dt. jul. 31, 2018 9:35 am

Hola,

Noa78: de quan estàs ja? com va? i tant que es pot! és un canvi important... això si, si t'ajuden avisa tiets o veïns... millor....

Laiaco... aquests homes són uns cagadets ( no tots, però..) jo arribat el punt vaig pensar si algú vol estar amb mi doncs que accepti la nena, però jo vull tenir un fill.

creuem els dits que tot vagi molt bé i a veure si algun dia ens podem conèixer! Una de les meves millors amigues es mare soltera també ( de polvo :) afortunada ella :)) però va molt bé tenir companyia quan estàs sola amb un nen.. i sempre fem coses... vacances, sortides

Molta sort i molts ànims a les dues!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dc. ago. 01, 2018 3:12 pm

Hola Laiaco,
Gràcies!! De moment he tingut positiu amb beta baixa que ha doblat correctament..
Veurem!
Quant tenps té ja la teva nena???
Bon estiu!!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dc. ago. 08, 2018 1:59 pm

LAIACO ara veig que la nena ja té dos anys i mig.. de veritat merci per entrar.. després de tant de temps i ja amb criatura s'agraeix que entris per donar ànims!..
Mira, vas començar tractament més tard que jo.. .. i jo segueixo aquí!

En fi, em trobareu més activa al post de OVODONACIÓ, on allà hi ha més moviment.
Només informar-vos que demà tinc la eco.. creuem els dits..!
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Noa78 » dv. ago. 17, 2018 8:33 pm

Boneeees com aneu??!

APOLONIA et llegeixo també al fil de Ovodonació però contestaré per aquí, així li donc una mica de vidilla a aquest subfòrum. He vist que et va tot sobre rodes!!! Que ja has pogut veure el teu embrionet i escoltar el seu cor. Me n'alegro moltíssim!!!! Al final l'ensurt inicial de la beta baixa ha quedat nomès en això, un ensurt. :ok:
I si et ve de gust fer un viatge, endavant!! Jo crec que tot el que ens fa estar més contentes i relaxades es bo per nosaltres i per l'embrionet.
Quan tens la següent eco? Ho portarás per mútua o per SS?

LAIACO moltes gràcies pels ànims. Per sort tindré molta ajuda dels meus pares y germans y més familiars, o sigui que segur que ho porto bé.


Per la meva part ja estic de 20 setmanes (a l'equador de l'embaràs!) encara que avui la doctora m'ha dit que segons el tamany del nen estic de 21. He fet la eco morfològica però el petit estava tota l'estona d'esquenes i no li donava la gana de moure's, o sigui que la repetiré la setmana que ve, a veure si es deixa veure millor.
Ja tinc confirmat que será un nen i ja tinc nom. :)
La panxeta m'ha crescut bastant i ja no pasa desapercebuda. I començo a sentir-lo moure's dins meu. Es una sensació genial!
Ara si que començo a disfrutar més de l'embaràs i ja estic començant a recopilar cosetes pel peque (per sort casi tot lo gros m'ho donen o deixen) i a mirar botigues de nadons i comprar cosetes, fa molta ilu. :camio:

I la resta com aneu??? Espero que tot bé.

Una abraçada a totes! :-()-)
Noa78 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 31, 2018 6:03 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dl. ago. 20, 2018 9:11 pm

Hola NOA78!
Per fi connecto des del PC i em puc esplaiar!

Felicitats per aquest petit Max!!! :) quina il.lusió tot el què expliques!!! passa volant o què? recordo que fa quatre dies estaves al principi, i ara ja a la meitat i mirant robeta, que bé! :cnen:
T'estàs trobant bé??

Doncs jo sí, molta il.lusió haver sentit el batec, m'ho començo a creure una mica, tot i que és molt aviat...! prudència!! Però estic molt contenta i il.lusionada! Encara no sé si ho portaré per mútua o ss..!! hi ha gent que ho porta pels dos no? és que encara no he anat al cap, al donar-me d'alta de la clínica l'altre dia!!!
Jo em trobo bé, però he tingut un parell de matins un amago de nàusea.. allò de dir ufffff! respiraa! i bé. I avui durant la tarda he tingut una sensació constant de nàusea més lleugera..! esperem que no vagi a més!!

Cuida't molt NOA78!!! ves-nos informant..!quan surts de comptes..???
Que vagi molt bé i gaudeix de l'embaràs!!!!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dt. set. 04, 2018 12:47 pm

Hola noies, estava mirant aquest post i veig que està molt paradet..
NOA78 com segueixes??? ja se't deu notar la panxa! com et trobes??

tenia curiositat per saber de la LLEIDA13 som tantes, .. però l'últim cop que va escriure estava de repòs.. com estàs bonica???has tingut ja als bebés?????

PENELOPE ja no entres imagino??

ERIKA79 vas aconseguir embaràs amb la FIV?

Bé, noies, qualsevol cosa estic al post d'OVODONACIÓ, (de moment), però estic de 9 setmanes i he sentit el batec i l'embrió segueix creixent!!!!
Una abraçada i fins a sempre :ok:
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Noa78 » dv. oct. 12, 2018 10:06 pm

Bones a totes! Com us va? Feia temps que no em passava per aquí.

APOLONIA, he llegit al fòrum d'Ovodonació que tot et va super bé. Me n'alegro moltíssim! Ja deus estar de 14 o 15 setmanes, oi? que guay!!! Ja saps el sexe? Nom? Com van les nàusees?


Per la meva part ja estic de 28 setmanes. M'ha passat volant! Ja he entrat al 3r trimestre i ja noto les patadetes del peque desde fa setmanes. És una passada!
Aquesta setmana ja he començat a preparar l'habitació del peque :)
Les nàusees i els vòmits ja m'han marxat fa setmanes, però ara tinc molta acidesa d'estomac (és un pal) i dolor de lumbars i de ciàtica. però ho porto bastant bé.

L'altre dia em van citar de l'ICAM (portava de baixa 5 mesos) i la mala pécora de la doctora que em va atendre (empatía zero) m'ha obligat a agafar l'alta. Vaig sortir casi plorant de la impotència. No atenia a raons i això que li vaig presentar un informe de la meva llevadora on em recomanava repós i baixa laboral per embaràs de risc. Pasen de tot. He fet una reclamació però segurament no servirá de res. Dilluns a currar... Em sembla increíble que he estat de baixa practicament desde el principi de l'embaràs i ara que estic de 7 mesos i amb una panxa enorme m'obliguin a treballar.

A part d'aquest entrebanc tot va molt bé. Totes les proves han anat sortint bé. L'última analítica vaig sortir baixa de ferro i ara prenc pastilles per que pugi. I vaig fer de nou la prova de la glucèmia i la he superat.
L'altre dia vaig fer ecos 5D del peque i li he pogut veure una mica la carona. Se'm cau la baba. Tinc moltes ganes de tenir-lo als braços. :love:

En fi, no m'enrotllo més. Com us va a la resta??

Un abraçada a totes!
Noa78 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 31, 2018 5:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dj. oct. 25, 2018 12:39 pm

Hola NOA78!!! fa uns dies vaig veure aquest missatge i se m'havia passat contestar!!!
Felicitats! que bé, ja estàs quasi a la recta final..! molt bé si dus a ratlla les petites molèsties i dolors..
Com va la preparació del niuet???

Quina jugada això de que et facin tornar a treballar.. ànims!!!

No deixis de passar-te quan neixi la criatura i ens expliques!!

Per cert, al final t'has fet de l'associació MSPE? fan una trobada cada primer diumenge de mes aquí a bcn les que tenen nens de menys d'un any o embarassades, per contrastar opinions.. si et ve de gust fes-me un privat i t'explico..

Cuida't molt..! aquest post està molt paradet! jo estic al d'OVO i al d'embarassades.

Una abraçada
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Noa78 » dj. oct. 25, 2018 7:44 pm

Bones Apolonia!

Doncs encara no m'he fet de l'associació MSPE, esperaré a l'any que bé, perquè per lo que queda d'any no val la pena pagar la quota.

I sí, ja estic preparant en niuet, em fa molta il·lu. Avui m'han portat un piló de roba de nadó i he estat entretinguda classificant-la :love:

Avui he fet 30 setmanes i ahir em van dir que el peque pesa uns 2 kg que equival a una edat fetal d'unes 32 setmanes, o sigui que potser s'adelanta.

D'aqui un parell de setmanes començo les classes prepart.
i torno a estar de baixa laboral.

En fi, ja aniré explicant com vaig.

Tú suposo que tot bé, no? Ja saps el sexe?

Una abraçada!
Imatge
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dc. nov. 07, 2018 5:27 pm

Hola NOA78 com estàs?? com van les classes pre-part?? el teu és un nen o nena? el meu un nen!!

A mi també em van donar ahir molta robeta! jejej no sé encara ni on posar-la!!

Lo que et deia de l'associació MSPE, no se si va a any natural de gener a desembre o com va..crec que el primer any que em vaig apuntar em van cobrar mitja quota si mal no recordo.. però val poquet, tipo 30€ l'any..
en tot cas val molt la pena, tenim un xat de les embarassades o nadons menys d'un any i es responen dubtes.. he anat a dues trobades i està molt bé fer pinya amb noies que estàn en la mateixa situació que tu. Vaja, per mi és important fer una mica de "tribu", doncs no és exactament el mateix que amb les companyes embarassades que tenen parella.. Però has de sentir les ganes de pertànyer-hi, sinó, no passa res!!

Bé, no deixis d'esciuren's i explicar què tal! :-()) :-((

Jo ja de 18 setmanes i sumant, encara amb moltes nàusees, ara amb una infecció a la geniva que m'ha derivat amb gastritis per culpa de l'antiobiòtic.. estic feta una papilla...!!!

Que vagi molt bé!! ja et queda poquet!!!!!!!

Una abraçada :cnen:
Records a totes les que alguna vegada han passat per aquesta pàgina i ens hem saludat.,.!
Silviaantunez
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dv. maig 29, 2015 1:52 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Silviaantunez » dt. nov. 27, 2018 5:58 pm

Bona tarda a totes. Sòc nova en aquest foro. Ens están acaban de fer proves, però ja ens han dit que casi segur haurem d’anar a adopció d’embrions. Hem podrieu explicar com funciona, quin tractament es segueix, si miran que s’asemblin als dos, si us donen informació genética,...quina clínica em recomaneu (he de mirar)? Sòc de Barcelona. Moltes gràcies.
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dc. nov. 28, 2018 9:36 am

Hola Sílvia,
suposo que t'han recomenat doble donació, on pots triar si fer una OVO o una ADOPCIÓ D'EMBRIONS.
Fa cosa d'un mes vas escriure al post d'OVO i allà, almenys jo, (i algunes companyes), et vaig explicar sobre el tractament i la clínica on vaig anar. Si ho repasses l'explicació continuaria essent la mateixa... altres companyes també et van parlar de clíniques. Sigui ovo o adopció d'embrions, la clínica seria la mateixa...

Sort!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dc. nov. 28, 2018 5:13 pm

Per cert Sílvia, en les 2 últime entrades meves al post “Fiv amb ovodonació a Catalunya” tmb parlo de la clínica.
Molta sort i qe aconsegueixis aviat el teu somni!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Erika79 » dj. nov. 29, 2018 5:38 pm

Apolonia ha escrit:
ERIKA79 vas aconseguir embaràs amb la FIV?


Nop :(
Al juny vaig tenir punció, me'n van treure 4 i van fecundar tots i van arribar a blastos. Pensava que ja ho tenia tot fet!
Al juliol vam transferir un. Positiu en orina i negatiu en sang. Em van dir que era un bioquímic. Jo penso que el pipitest va fallar, en fi.
Al setembre me'n vaig transferir dos i tenia la sensació de que tots dos s'havien quedat amb mi. Negatiu.
Al novembre m'anava a fer la transfer de l'últim i em va donar per fer-me una analítica de sang pel meu compte i em va sortir la TSH a més de 4. Vaig investigar i recomanen que no passi de 2,5 al primer trimestre... Em va caure el món a sobre perquè quan em van fer l'analítica del primer trimestre quan estava embarassada, abans de saber que l'embrió ja estava aturat a aquelles alçades, la TSH també la tenia a més de 4. I la gine que em va fer la revisió després del legrat no me'n va comentar res. Ja et pots imaginar el meu histerisme quan vaig descobrir lo important que és controlar la tiroides...
En fi, ara ja no s'hi pot fer res. Estic amb tractament per regular la TSH i quan estigui en uns valors acceptables transferiré l'últim que em queda.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dj. nov. 29, 2018 7:43 pm

Hola Erika 79..!
Quin greu noia!!! Doncs que bé que ho vas mirar pel teu compte!!!
A veure si tens sort i la propera transfer és la definitiva!!! Que tinguis moltíssima sort!!!!!!!!!ja et toca que et surti bé!!!

Si et quedes embarassada entra plis aquí i donan’s la notícia! Aquest post està molt parat, però com que vinc d’aquest tractament de tant en tant me’l miro.

Que vagi molt bé!!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Erika79 » dj. nov. 29, 2018 7:51 pm

Moltes gràcies bonica :)
Si ho aconsegueixo ho publicaré a tot arreu jejeje

Muaks!!!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dj. nov. 29, 2018 8:07 pm

I taant Erika79! Espero les teves notícies aviat!

NOA78 deus estar a punt de tenir la criatura!!! Com estàs? Entra algún dia a donar notícies!!

I les veteranes?? Lleida 13, Laiaco, Alaska?

A veure si expliqueu com us va!

Jo de 21 setmanetes i sumant!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::