Adopció d'embrions

Tractaments, clíniques, medicaments..
Apolonia
:: conillet
Entrades: 361
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dj. jul. 05, 2018 4:02 pm

Hola Erika79, doncs que tinguis molta sort i surti tot molt bé!!
Ja explicaràs!
Noa78
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

EntradaAutor: Noa78 » dj. jul. 05, 2018 7:36 pm

Bones noies! Feia temps que no passava per aquí.

Ja estic de 14 setmanes!! I de moment l'embaràs va molt bé, estic molt contenta. :***:
La setmana pasada per fi vaig deixar la medicació i quin descans. Tenia la panxa plena de morats de la heparina, i el cul i part de la panxa ple de feridetes que em feien els parxes que ja no sabia on posar-me'ls (em picaven molt). Ja se'm comença a notar una mica la panxa. I encara tinc moltes nàusees i cansament, però ho porto molt bé.

Laiaco m'ha agradat llegir que com a mare soltera t'ha anat molt bé, perquè jo encara hi ha dies que hi penso si ho sabré portar i si m'ensurtiré jo tota sola (també seré mare soltera).

Apolonia , m'alegro moltíssim de llegir que ho tornaràs a intentar aquest mes!!! Ojalá sigui la bona!!! Faràs algun canvi en el tractament? T'envio molta energia positiva i espero que ho aconsegueixis!! :-()-)

Erika79 molta sort a tú també amb la nova FIV!!!

I molts ànims també a la resta, lleida13, endavantsempre, ... jo us continuo llegint. Una abraçada a totes!
Imatge
Apolonia

EntradaAutor: Apolonia » dl. jul. 09, 2018 12:32 am

Hola Noa78! 14 setmanes ja! molt bé...! me n'alegro molt,,! aviat sabràs què portes!! que bé que ja deixis la medicació,,,! a mi els pegats aquests també em molesten molt...!
Ja ho has dit al teu entorn???

Moltes gràcies pels ànims! ja us aniré explicant!

Que vagi tot molt bé i ves-nos informant!

Petons :-())
laiaco
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dl. abr. 01, 2013 7:27 pm

EntradaAutor: laiaco » dt. jul. 31, 2018 9:35 am

Hola,

Noa78: de quan estàs ja? com va? i tant que es pot! és un canvi important... això si, si t'ajuden avisa tiets o veïns... millor....

Laiaco... aquests homes són uns cagadets ( no tots, però..) jo arribat el punt vaig pensar si algú vol estar amb mi doncs que accepti la nena, però jo vull tenir un fill.

creuem els dits que tot vagi molt bé i a veure si algun dia ens podem conèixer! Una de les meves millors amigues es mare soltera també ( de polvo :) afortunada ella :)) però va molt bé tenir companyia quan estàs sola amb un nen.. i sempre fem coses... vacances, sortides

Molta sort i molts ànims a les dues!
Apolonia

EntradaAutor: Apolonia » dc. ago. 01, 2018 3:12 pm

Hola Laiaco,
Gràcies!! De moment he tingut positiu amb beta baixa que ha doblat correctament..
Veurem!
Quant tenps té ja la teva nena???
Bon estiu!!
Apolonia

EntradaAutor: Apolonia » dc. ago. 08, 2018 1:59 pm

LAIACO ara veig que la nena ja té dos anys i mig.. de veritat merci per entrar.. després de tant de temps i ja amb criatura s'agraeix que entris per donar ànims!..
Mira, vas començar tractament més tard que jo.. .. i jo segueixo aquí!

En fi, em trobareu més activa al post de OVODONACIÓ, on allà hi ha més moviment.
Només informar-vos que demà tinc la eco.. creuem els dits..!
Noa78
Entrades: 56
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

EntradaAutor: Noa78 » dv. ago. 17, 2018 8:33 pm

Boneeees com aneu??!

APOLONIA et llegeixo també al fil de Ovodonació però contestaré per aquí, així li donc una mica de vidilla a aquest subfòrum. He vist que et va tot sobre rodes!!! Que ja has pogut veure el teu embrionet i escoltar el seu cor. Me n'alegro moltíssim!!!! Al final l'ensurt inicial de la beta baixa ha quedat nomès en això, un ensurt. :ok:
I si et ve de gust fer un viatge, endavant!! Jo crec que tot el que ens fa estar més contentes i relaxades es bo per nosaltres i per l'embrionet.
Quan tens la següent eco? Ho portarás per mútua o per SS?

LAIACO moltes gràcies pels ànims. Per sort tindré molta ajuda dels meus pares y germans y més familiars, o sigui que segur que ho porto bé.

Per la meva part ja estic de 20 setmanes (a l'equador de l'embaràs!) encara que avui la doctora m'ha dit que segons el tamany del nen estic de 21. He fet la eco morfològica però el petit estava tota l'estona d'esquenes i no li donava la gana de moure's, o sigui que la repetiré la setmana que ve, a veure si es deixa veure millor.
Ja tinc confirmat que será un nen i ja tinc nom, es dirá MAX :)
La panxeta m'ha crescut bastant i ja no pasa desapercebuda. I començo a sentir-lo moure's dins meu. Es una sensació genial!
Ara si que començo a disfrutar més de l'embaràs i ja estic començant a recopilar cosetes pel peque (per sort casi tot lo gros m'ho donen o deixen) i a mirar botigues de nadons i comprar cosetes, fa molta ilu. :camio:

I la resta com aneu??? Espero que tot bé.

Una abraçada a totes! :-()-)
Imatge
Apolonia

EntradaAutor: Apolonia » dl. ago. 20, 2018 9:11 pm

Hola NOA78!
Per fi connecto des del PC i em puc esplaiar!

Felicitats per aquest petit Max!!! :) quina il.lusió tot el què expliques!!! passa volant o què? recordo que fa quatre dies estaves al principi, i ara ja a la meitat i mirant robeta, que bé! :cnen:
T'estàs trobant bé??

Doncs jo sí, molta il.lusió haver sentit el batec, m'ho començo a creure una mica, tot i que és molt aviat...! prudència!! Però estic molt contenta i il.lusionada! Encara no sé si ho portaré per mútua o ss..!! hi ha gent que ho porta pels dos no? és que encara no he anat al cap, al donar-me d'alta de la clínica l'altre dia!!!
Jo em trobo bé, però he tingut un parell de matins un amago de nàusea.. allò de dir ufffff! respiraa! i bé. I avui durant la tarda he tingut una sensació constant de nàusea més lleugera..! esperem que no vagi a més!!

Cuida't molt NOA78!!! ves-nos informant..!quan surts de comptes..???
Que vagi molt bé i gaudeix de l'embaràs!!!!
Apolonia

EntradaAutor: Apolonia » dt. set. 04, 2018 12:47 pm

Hola noies, estava mirant aquest post i veig que està molt paradet..
NOA78 com segueixes??? ja se't deu notar la panxa! com et trobes??

tenia curiositat per saber de la LLEIDA13 som tantes, .. però l'últim cop que va escriure estava de repòs.. com estàs bonica???has tingut ja als bebés?????

PENELOPE ja no entres imagino??

ERIKA79 vas aconseguir embaràs amb la FIV?

Bé, noies, qualsevol cosa estic al post d'OVODONACIÓ, (de moment), però estic de 9 setmanes i he sentit el batec i l'embrió segueix creixent!!!!
Una abraçada i fins a sempre :ok:

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Sme81 i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: