Adopció d'embrions

Tractaments, clíniques, medicaments..
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Noa78 » dv. nov. 30, 2018 3:21 pm

Bones a totes!!!

APOLONIA, de 21 setmanes ja! Que bé, ja has passat l'equador! Oi que passa volant? M'alegro que tot vagi sobre rodes. Ja l'has començat a notar a la teva panxa? És una sensació genial! Portes un nen, oi? Ja tens nom?

ERIKA79, molta sort amb aquest últim blasto que et queda. Fa molta ràbia quan descobreixes coses pel teu compte que t'haurien d'haver explicat o mirat bé a la clínica. Se suposa que són professionals i que ells hi treballen en això cada dia. No pot ser que nosaltres hagim d'aprendre per internet. A mí també em va passar amb els primers intents fallits, que em van mirar nomès lo bàsic, quan hi ha tants ítems a tenir en compte...

SILVIAANTUNEZ, jo vaig anar a Institut Marquès i vaig aconseguir positiu al segon intent amb ells. No és de les clíniques barates però no està malament. En algun missatge meu anterior explico amb més detall com em va anar. Va haver-hi cosetes que no em van agradar per ser una clínica de prestigi, però suposo que totes tenim bones i males experiencies en clíniques i metges, i no existeix la clínica perfecta. Al final l''important és aconseguir l'objectiu.
I sí, ja miren que els donants s'assemblin als pares (et facilitaran les característiques físiques: edat, alçada, color cabell i ulls,...).


Doncs jo ja estic de 35 setmanes, ja a la recta final. Ara tot és fa més pesat. Ja em costa caminar més, em fa mal l'esquena sovint, i al pubis i tinc molta acidesa d'estòmac...
Desitjant ja tenir al peque al braços. Ja tinc casi totes les compres fetes i les bosses per l'hospital. La veritat que fa molta il·lusió preparar-ho tot i comprar cosetes.
Ja porto setmanes fent classes prepart, que venen molt bé.

I a esperar el dia del part, desitjant que vagi tot bé i no patir gaire. Quins nervis!!! :-o00m

Una abraçada a totes!
Imatge
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Nurpefu » dt. des. 04, 2018 2:45 pm

Bones!!

Sóc nova en aquest foro, tot i que ja porto recorregut per IA 2018 i FIV 2018

En el meu cas el meu marit te un factor mascuí greu (azoospermia). Jo en principi tenia una molt bona reserva ovàrica i tot pintava molt bé. Així que vam començar amb IA amb donant que no van anar bé (4 intents). Vam decidir provar FIV. Amb poca medicació i força ràpid vaig aconseguir 11 fol·licles. Estava contenta expectant de quants arribarien a blasto (vam pensar que amb 11 valdria la pena) Po no es va fecundar cap ni un!!!. Gran sorpresa.... em van dir que hi havia un problema amb la qualitat dels òvuls i hem van proposar fer un cicle natural (un sol òvul el que fem cada cicle i fecundar-lo). El primer mes no vaig ovular i vam cancel·lar i el següent (aquest mes) tot va anar mb, l’òvul es va fecundar po no va durar ni 24h.
Així que em decidit adoptar un embrió. Començarem desprès de Nadal!!! A veure si tenim sort

Fins aviat
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » ds. des. 08, 2018 11:58 am

Hola noies, feia dies que us he llegit però no trobava el moment d'entrar al PC per contestar millor..

NOA78!! gràcies per entrar!! que poquet que et queda ja!! que vagi molt bé i que el part sigui, com diuen, "una hora curta"!! ànims amb aquestes últimes molèsties!! esperem notícies...! quina emoció!
Jo també tinc acidesa, per sort les nàusees han marxat, i sí.. ja noto els moviments fa uns dies, i fa molta gràcia!!!

NURPEFU, espero que amb l'intent d'Adopció d'embrions aconseguiu el vostre somni!! molta sort i passat festes ja ens explicaràs!!

Una abraçada,
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Nurpefu » dt. gen. 15, 2019 8:41 am

Bon dia i bon any!!!


Sembla mentida que ràpid passa el temps!!!
El dia 4 em va baixar la regla i vaig començar amb els pegats (3 cada 72 h). La meva experiencia amb els pegat es que no he notat cap símptoma tret de la meva panxa més inflada i que al treure'ls fan una mica de reacció. Per mi a la panxa suportable pero a la cuixa m'han fet molta reacció.
Ahir tenia visita al clínic i m'han dit que el meu endometri està a 9'5mm i trilaminar, es a dir, preparat per la transferència!!!! no m'esperava que fos tant ràpid >.-<: :b-))) :b-))) :b-))) . Sembla ser que amb els pegats no ovules i poden fer transferència quan l'endometri estigui maco (que ja és el cas).
Ahir nit vaig començar amb progefik cada 8h i continuar amb els pegat (si em quedo embarassada me'ls haure de posar fins les 12 setmanes!!!).
La transferència me la faran dissabte, haig de trucar a la biòloga el divendres per saber hora exacta. M'han dit que és molt semblant a una IA però utilitzaran l’ecografia per deixar l'embrió al millor lloc possible. Sabeu si cal que t'acompanyi algú??

Fins aviat!!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dt. gen. 15, 2019 6:05 pm

Hola Nuoerflu molt bé!!!
Que vagi tot molt bé!!!!
Pel tema dels pegats, recordo que hi ha els que entren per la Ss (mes engorrosos), i el que no (molt més cars però més còmodes). Jo quan em cansava dels “baratos” (perquè també em picaven), em comprava una caixa dels altres (crec que es diuen Estradot). Al gluti molesten menys que a la ingle....

Per la transferència, jo he anat acompanyada... però vaja, no et seden ni res, podries anar-hi sola...

Que vagi molt i molt bé!!!!
Jo vaig beure molt Aquarius els dies posteriors.... clar que era estiu i feia calor!
Ja ens explicaràs! Sort!!!!!!!

Jo ja de 29 setmanes i això que la meva beta va ser de 45 només!!!
Núria 83
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. maig 04, 2018 4:09 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Núria 83 » ds. gen. 26, 2019 8:49 am

Hola noies, després d'un any 1 mig en el món de la RA passant per 3 FIV sense bons resultats, i l'espera de fer la última transferència d'un embrió congelat que tenim, hem decidit amb la meva parella que sinó surt bé ens decantarem cap adopció d'embrions.
Em podríeu explicar les vostres experiències amb les clíniques? Tinc 35 anys i m'han fet totes les proves immunològiques (coagulació, TSH, histerioscopia...).
D'altra banda, sabeu si el progeffik o progesterona es pot receptar per la seguretat social? La meva doctora em va receptar el Clexane, però no vaig pensar a preguntar-li si em podia receptar el progeffik.

Moltes gràcies a totes, fa molt de temps que us llegeixo i aquest fòrum m'ha ajudat molt a veure que no estava sola en aquesta
lluita.

:-()-)
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Noa78 » ds. gen. 26, 2019 1:27 pm

Bones! Entro un moment ara que tinc temps per informar que fa 18 dies va nèixer el meu nen :cnen:

Tot va anar molt bé. Va ser un part induït casi a les 41 setmanes, però va anar molt ràpid. El cas és que ja tinc al peque amb mi i és la cosa més meravellosa del món. És preciós i es porta molt bé. No puc deixar de mirar-lo :love: Com que estic sola vaig una mica de cul perquè el peque em reclama sempre quan està despert, encara que la familia em dona cops de mà de tant en tant.

Noies, persevereu en aconseguir el vostre somni perquè val la pena! Ara que el tinc aquí ja no m'enrecordo de les coses dolentes del procès. Estic molt feliç i m'alegro no haver llençat la tovallola quan tenia negatius.

APOLONIA, suposo que et deu quedar poquet perque neixi el teu peque. Espero que vagi tot bé!

NURPEFU, molta sort i espero que aconsegueixis el positiu!! A la transfer no cal anar acompanyada obligatoriament (jo vaig anar sola i cap problema).

Núria 83 ha escrit:D'altra banda, sabeu si el progeffik o progesterona es pot receptar per la seguretat social? La meva doctora em va receptar el Clexane, però no vaig pensar a preguntar-li si em podia receptar el progeffik.
:-()-)
Per la SS t'entra el PROGEFFIK 100 (el 200, no). Jo el comprava i em posava dos comprimits en comptes d'un i llestos. Em vaig estalviar molts calers. Els parches EVOPAD també entren per la SS.
Imatge
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dg. gen. 27, 2019 11:54 pm

Noa78 MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!
Gràcies per entrar i donar notícies! a gaudir de la teva maternitat..!! tot arriba!!! Una abraçada molt gran!

Sí, gràcies..! a mi ja em queden 9 setmanes..! compte enrere!! no m'ho acabo de creure encara!!!

NÚRIA83, que tinguis molta sort amb aquesta transferència, potser no et caldrà un altre tractament..!! pel tema clíniques, si busques per aquí hi ha alguns posts sobre aquest tema. Jo molt contenta amb IVI. Pel tema Progesterona, la veritat no sé si entra per Seg Social. Molta sort!

Petons i sort a les que esteu en el camí!!

:cnen: :cnena:
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Erika79 » dj. gen. 31, 2019 1:50 pm

Noies! Aquí vinc a animar això :)

Després del fracàs de 2 IAS i de dues FIV amb 5 transferències he decidit deixar descansar els meus òvuls que pobrets no estan per la feina i triar l’adopció d’embrions. Segons m’han comentat a la clínica, serà de donant d’òvuls i de donant d’esperma.

Avui mateix començo amb meriestra cada 8 hores i dijous que ve primer control.

Tinc bastant clar que només vull transferir un perquè estic jo tota sola. Vosaltres heu fet un o dos? Heu fet molts intents?
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
alaska
:: tigre
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 6:01 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: alaska » dj. gen. 31, 2019 2:54 pm

Erika79, m'alegre molt per la teua decisió. Ja veuràs com quan tingues al teu fill o filla pensaràs el mateix q jo: q tot el q has fet, tots els passos q has donat, fins i tot tots els disgustos, tot havia de passar pq arribara ell o ella.
Jo 39, ell 44
Fallo ovàric precoç
6 FIV (3a trànsfer): abril 2015 > POSITIU!
Imatge
Imatge
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dj. gen. 31, 2019 8:46 pm

Hola Erika79, molta sort en aquest nou camí! Ja veuràs com la ADE és molt més senzilla que la FIV..!

En tot cas, si vols trobar “companyia” passa’t al post d’OVO.. jo ho vaig fer així perquè en aquest hi ha poc moviment..

Veig que t’hi poses ja mateix..! Molta molta sort!!!!! Aquest cop ha de ser el teu!
Petons
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Noa78 » dv. feb. 01, 2019 6:12 pm

Erika79 ha escrit:Noies! Aquí vinc a animar això :)

Després del fracàs de 2 IAS i de dues FIV amb 5 transferències he decidit deixar descansar els meus òvuls que pobrets no estan per la feina i triar l’adopció d’embrions. Segons m’han comentat a la clínica, serà de donant d’òvuls i de donant d’esperma.

Avui mateix començo amb meriestra cada 8 hores i dijous que ve primer control.

Tinc bastant clar que només vull transferir un perquè estic jo tota sola. Vosaltres heu fet un o dos? Heu fet molts intents?


Molta sort en aquest nou camí, Erika79! Crec que has pres una bona decisió!

Jo vaig anar directament a adopció d'embrions, sense passar per IA ni FIV, quan em van dir que tenia baixa reserva i poques probabilitats d'embaràs amb els meus óvuls. En total vaig fer 4 intents (2 a una clínica de Girona i 2 més a l'Institut Marquès). Al 4rt em vaig quedar embarassada i avui ja tinc al meu peque amb mi.

Jo també estic sola i també em vaig transferir nomès un embrió (excepte al 2n intent, que vaig transferir dos per allò de les probabilitats, però ara penso que no ho hauria d'haver fet, perquè si m'arrivo a quedar embarasada de dos haguès estat una bogeria. Amb un nen ja vaig de cul, no vull imaginar amb dos...).

Sobretot fes-te totes les proves que puguis, suposo que ja ho has fet (Vitamina D, coagulació sang, histeroscopia, etc).

Ánims, que val la pena!! :b-)))
Imatge
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Erika79 » ds. feb. 02, 2019 8:40 pm

Gràcies pels consells Noa :) A veure si ben aviat et pregunto per truquillos de mami soltera :p

De proves m’han fet tot el tema genètic i trombofilies però histeroscopia no m’ho han dit mai. Al principi em van fer la histerosalpingografia i estava tot ok, no sé si es mira el mateix que amb la histeroscopia.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » ds. feb. 02, 2019 11:43 pm

Ostres Erika, a mi sí que em van fer histeroscopia, doncs a part del fracàs amb el tractament ja n’havia tingut un de forma natural. La doctora em va dir que em va corregir un petit defecte físic de l’úter, per fer que la “caseta” on havia d’implantar l’embrió fos millor. No és el mateix que quan et miren kes trompes.

Ja ens diràs com et va!!
Molta sort!!!!!
endavantsempre
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. març 22, 2018 9:45 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: endavantsempre » dc. abr. 03, 2019 11:51 am

Jo vaig anar sola i ben tranquil.la i aquí està superenganxat el petit a al novena setmana.. no t'enteres de res. Vaig agafar el bus i cap a caseta descansar.. però desprès vida casi normañ descansant el que podia...així que tranquil.la, que crec que és el més important
Avatar de l’usuari
lleida13
:: pantera
:: pantera
Entrades: 832
Membre des de: dl. abr. 16, 2012 9:40 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: lleida13 » dv. abr. 26, 2019 3:14 pm

Hola noies, els meus petits van nèixer la semana 35 per cessarea. Vaig estar ingressada 4 setmanes per parar el part. Ara ja tenen 9 mesos i son 2 niños. estic feliç i encantada >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Apolonia felicitats per embaras.
lluiteu i segui que la recompensa s' ho val!!!
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Arya82 » dv. abr. 26, 2019 3:39 pm

Me n'alegro molt, moltíssim Lleida!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Recordo haver compartit post amb tu moltes vegades i em fa molt feliç veure que ho has aconseguit!! Gaudeix molt dels teus nens!! :-)(-: :-)(-:
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Avatar de l’usuari
OTRA32
:: conillet
:: conillet
Entrades: 354
Membre des de: dg. maig 03, 2015 8:59 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: OTRA32 » dg. abr. 28, 2019 12:27 pm

Lleida no he pogut resistirme en passar per: FELICITTTAAAAAAAAAAAAATS!!!!!!!!! Dos petits!!!!!!!! :-)(-: <:-< ENhorabona!!!!!
Vam coincidir en el post fiv 2005!!!!!! :-()-)
[color=#FF40BF]12/07/15 Inici 1a FIV.
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Març 2019. Transfer. TE ++++
Bioquímic…
Abril 2019. Tranfer de 2 blastos +6 B i C.
Beta +++++ 250
[/Vcolor]
Imatge
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dg. juny 16, 2019 12:02 am

Hola noies!!
Tot i que ja ho vaig dir al post d’ovo, no ho havia dit aquí..
A l’abril va nèixer el meu nen!!
Estem fent lactáncia materna, i tot i que està costant, anem fent i trobant solucions als entrebancs (frenet, mugró pla, mal “agarre”@etc etc).

Estic molt feliç!!
És una sensació meravellosa ser mamà.. i també moolt cansat, i estant sola encara més! Però compensa!!
Petons a totes les veteranes amb les que anat parlant, i ànims a les noves, que crec que han obert un post nou.

Els somnis es fan realitat!!!
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Noa78 » dg. juny 16, 2019 11:30 pm

Enhorabona Apolonia!!! >.-<: M'alegro que tot hagi anat bé! Ara a disfrutar la maternitat a tope, que com bé dius, és la sensació més meravellosa del món. Jo em trobo super feliç des que va nèixer el meu peque. I sí que és més dur estant sola, però compensa molt.

He tingut molta sort que el meu des del mes i poc que em dorm tooota la nit del tirón, així que vaig descansada que és important.

Molt bé que facis lactància materna! jo la vaig deixar al mes perquè també tenia problemes d'agarre i mugró pla i no vaig tenir paciencia.

Una abraçada ben forta!!! :ok:
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::