Adopció d'embrions

Tractaments, clíniques, medicaments..
laiaco
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dl. abr. 01, 2013 7:27 pm

Adopció d'embrions

EntradaAutor: laiaco » dv. oct. 03, 2014 2:32 pm

Hola.

porto un llarg camí i finalment hem d'anar a ovo o a adopció d'embrios.

Algú em pot donar alguna recomenació? si tant la part mascuñina com la femenina ha de ser de donant.....millor ovo o adopció d'embrions?

Durant aquests gairebé 18 mesos, 3 FIVs i 6 transferències no m'he conectat gaire però sempre us he llegit. Sou unes valentes!
Avatar de l’usuari
Catilina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dt. juny 18, 2013 4:14 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Catilina » dv. oct. 03, 2014 4:34 pm

Hola laiaco!
Mira, jo també em vaig trobar amb aquest dilema. En principi vaig pensar q millor un embrio, tot es molt més senzill i el preu era moolt diferent. Però vaig pensar : que prefereixo, dos donants "perfectes" que han passat tota mena d´exàmens, l´historial familiar, etc. ( fins i tot en descarten per una simple miopia) o els embrions sobrants de parelles que han hagut de recòrrer a aquests centres pq tenien algún problema?
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Arya82 » dv. oct. 03, 2014 4:43 pm

Hola,

Nosaltres ara farem Ovo+DGP (per Fish alterat), però si no funciona anirem de cap a doble donació. Jo també havia pensat en l'adopció d'embrions bàsicament pq es més barat. Però prefereixo dos donants bons i que els hagin triat pensant en els trets de la meva parella i meus. És molt més car, però les possibilitats d'obtenir bons embrions són molt altes, i si s'adopta un embrió d'una parella amb problemes de fertilitat... no ho veig clar, la veritat.

Sort!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
laiaco
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dl. abr. 01, 2013 7:27 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: laiaco » ds. oct. 04, 2014 2:51 pm

Gràcies noies pels consells. Jo desconeixia la diferència de preu, no sabia que hi havia tanta diferència.
Respecte a la qualitat dels donants crec que els embrions adoptats son també de parelles de menys de 35 que el seu problema no era la "matèria prima" si no endiometrosi...obstruccio trompes...no se. La veritat ara estic confosa. La genetista del clinic ens recomenava directes a adopcio embrions....pero vam fer una darrera fiv amb donant masculi...per si... pero
res de res....
Algú embarassat d'embrions adoptats??
Recomenació de bancs? Gràcies!
Avatar de l’usuari
cargol
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 6:43 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: cargol » ds. oct. 04, 2014 4:06 pm

Jo no et puc ajudar gaire...però nosaltres vam donar 10 embrions. vam haver d recorre a fiv pq jo poliquistics i endonetrosis. el cargolo tot ok.
vaig fer 21 ovuls sino recordo malament. en van fecundar 16 diria i el dia de la transfer n hi havien 12 o 13. En vam posar 2 i ara tenen 18 mesos. els 10 o 11 restants van ser donats, amb el meu princep i princesa en tenim prou. Per tant els nostres son provats q estan be i sans. jo tenia 32 i ell 35.
No et puc ajudar pr explico el meu cas.
2 IAs -
1 FIV +++ 598!!
5/9 - 1era eco- hi ha dos sacs!!!
comencem un nou camí!!!
Imatge
laiaco
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dl. abr. 01, 2013 7:27 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: laiaco » ds. oct. 04, 2014 8:28 pm

cargol ha escrit:Jo no et puc ajudar gaire...però nosaltres vam donar 10 embrions. vam haver d recorre a fiv pq jo poliquistics i endonetrosis. el cargolo tot ok.
vaig fer 21 ovuls sino recordo malament. en van fecundar 16 diria i el dia de la transfer n hi havien 12 o 13. En vam posar 2 i ara tenen 18 mesos. els 10 o 11 restants van ser donats, amb el meu princep i princesa en tenim prou. Per tant els nostres son provats q estan be i sans. jo tenia 32 i ell 35.
No et puc ajudar pr explico el meu cas.


Doncs sí que m'ajuda Cargol! El meu pensament, sense recerca..., és que els embrions adoptats són de parelles com vosaltres. I la gine m'ha confirmat que són sempre de parelles de menys de 35 com vosaltres, que han tingut fills, bessonada!!!!!! enhorabona! i qie dónen els embrions restants. I no sé, penso que les donants joves ho fan básicament per diners i tampoc no saps si respondrà o no a l'estimulació.... si farà embrions bons amb el donant... bé res... Sí mhas ajudat. I sento que he de buscar més info.... potser ho veig la opció fàcil... però igual no és la millor!
Avatar de l’usuari
july10
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 312
Membre des de: dt. set. 04, 2012 12:05 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: july10 » dg. oct. 05, 2014 1:46 pm

hola!! jo després de 3 ovos fallides!!!

haviem pensat en tirar cap a donació de embrions. el meu marit no te cap problema aparent, però els meus embrions no són bons.
com que portem molts diners gastats, hem preguntat x informar-nos, tot i que encara no ens hem decidit!

a dexeus: val uns 2000E on t'asseguran al menys la trasnferencia de 1 embrio correcte, en descongelen dos.

et truquen i t'expliquen la procedencia, i sembla ser que intenten que els trets fisics de la dona siguin iguals als teus.

normalment provenen de parelles que ja han tingut embaràs, i casi sempre són de ovodonació i donació de semen. si és aquest ultim, tens la part genetica i malalties bastant solucionada.

jo penso que es més economic, i és més rapid que una ovo, al menys la part masculina no ha de deixar mostra, fer icsis etc...

ara bé, també fa por tirar per tractaments tant economics, pq a vegades penso que ho van per treure's de sobre embrions que tenen congelats de fa anys... no sé...

si em decidis, et dic algo!

els preus d'altres centres no els se!
:oset: :-()-)
laiaco
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dl. abr. 01, 2013 7:27 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: laiaco » dl. oct. 06, 2014 9:06 am

July 10, gràcies per compartir!

Jo la veritat és que n'havia contemplat l'opció sense saber-ne el cost. I, sí, la veritat és que sembla econònic dins aquest món de la RA...però espera't que com hi hagi demanda pujaran preus.)

Jo buscaré molta info amb professionals i si puc aportar alguna cosa us escric. Què complicat és tot!
Avatar de l’usuari
zabo
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dg. juny 08, 2014 5:40 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: zabo » dt. oct. 07, 2014 10:07 pm

A mi aquest tema m'interessa molt.
Estic en standby fent una bona dieta i acupuntura per preparar el meu cos i quan ho tinguem clar la idea es fer un intent amb adopcio d'embrions.
La cuestió de que son de parelles amb "problemes" infertilitat com nosaltres no em queda clar perque no ho sé perque mai hem congelat, però les que ho heu fet us registren les carasteristiques fisiques?? Entenc que no, llavors penso que han de ser de donants que si registren, perque sino com trien que s'assembli a la mare??
No sé si m'explicat...m'ho podeu aclarir? Gràcies
No hi han testimonis??
Alguna mare que ens pugui explicar experiencies?
Avatar de l’usuari
mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: mimi82 » dc. oct. 08, 2014 8:22 am

Hola, jo no soc donant d'embrions, però volia respondre a lo de les caracteristiques de la dona.
Nosaltres anem a l'Institut marquès i no ens han registrat com a tal, pero si que ens van fer una fotografia a mi i al meu marit. Ara bé, jo crec que si d'aqui uns anys decidim donar els embrions, si ens en queden, llavors si que et deuen fer 4 preguntes bàsiques per tal de poder oferir els òvuls a parelles de caracteristiques similars... Però no ho se del cert, eh!!! Es només la meva opinió!!! :love:

Desitjo que us vagi molt bé!!! :-()-) :-()-)
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
Avatar de l’usuari
july10
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 312
Membre des de: dt. set. 04, 2012 12:05 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: july10 » dc. oct. 08, 2014 11:48 am

hola!!

jo puc respondre com ho fan a dexeus, nosaltres encara no ens hem decidit, però ens van fer la ultima visita informativa. els embrions provenen de dos llocs:

matrimonis amb ovul i esperma propi: el percentatge de parelles que donen embrions propis és molt baix, a la gent li fa cosa, i jo ho trobo normal, la majoria tendeixen a donar-los a la ciencia. en aquests casos, la prella que vol donar se li fan una bateria de proves, com que han arribat a reproducció assistida, moltes ja les tenen, com cariotìps, serologia etc, fan foto em sembla! ara bé la semblança no sempre es respecte al 100% miren més el grup sanguini i raça. però d'aquests quasi no n'hi ha

matrimonis que han rebut ovuls i esperma de donants: aquesta gent, són més partidaris a participar en la causa, ja que ells també han rebut material de la gent que ha donat... diuen que es senten una mica en deute i sense problemes donen. aquests embrions son de donants d'ovuls, per tant si que es tenen les malalties, cariotips etc controlats i el noi, donant d'esperma, és a dir, el mateix. amb fotos dels dos. tot i així te prevalencia la foto de la mare i grup sanguini etc!

al cap d'uns dies ens van trucar x dir que havien trobat uns embrions de donants, ens van dir les carecteristiques dels dos progeniors donants, ara bé, eren del 2008 i és bastant dificil fer-los arribar a blastocists, t'en donen dos, amb la intenció de que un funcioni i si no arribes a trasfer et tornen els diners, val 2000e.

de moment no ho farem perque vull anar a l'alijotas, el meu cas hi ha un problema de implantació segur i voldria fer-me proves abans de tornar-hi.

a institut marques també ho fan i alla val 3000 i algo, pero no es res!
:oset: :-()-)
laiaco
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dl. abr. 01, 2013 7:27 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: laiaco » dl. oct. 13, 2014 1:25 pm

July,

no sabia que l'any de congelació influís tant... com que et proposen congelar òvuls als 30 per si vols ser mare als 40. Ho tindré en compte.

No sé... mai m'han dit que tingui problemes d'implantació, però tot això és un món tan desconegut... Jo després de 6 transfes ja no sé què pensar, amb el tema vaig començar als 37 i ara ja vaig cap als 40 i cada cop les posibilitats són menys amb FIV, per això em plantejo adopció. Pensava que era més fàcil, però en RA sembla que res és fàcil.

Molts petons
Avatar de l’usuari
penelopeglamour
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dt. feb. 18, 2014 2:05 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: penelopeglamour » dj. des. 18, 2014 10:00 pm

Bona nit! La meva parella i jo hem decidit finalment tirar per l'adopció d'embrions. Ell està bé però jo tinc Menopausia precós. Podria fer FIV, però per nosaltres és més segur aquesta opció, ja que hi ha un alt percentatge de que ens surti bé i el preu també influeix. M'agradaria saber les opinions de Mames que hagin triat aquesta opció, per saber què tal els hi va anar i com están en aquests moments amb els seus fillets en braços. Aix!!! :content:
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dg. des. 21, 2014 4:15 pm

Hola Penelope,
jo tinc una transferència d'embrions adoptats passat festes. Encara m'estic pensant si transferir-me un o dos, doncs vaig com a mare soltera.
He triat aquesta opció doncs igualment necessito doble donació, pel preu, i també perquè m'agrada la idea de "adoptar" un embrió i donar-li la possibilitat de viure. Que tinguis molta sort, ja em connectaré per mirar com us ha anat.

LAICO, què has decidit al final?

Sort a totes
Avatar de l’usuari
penelopeglamour
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dt. feb. 18, 2014 2:05 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: penelopeglamour » dl. des. 22, 2014 11:49 pm

Hola Apolonia, gracies per escriure. Que bé, no? Felicitats. Nosaltres també anirem a la clínica després de festes. Molta sort i espero llegir-te per aquí. :-)(-:
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dt. des. 23, 2014 5:19 pm

Hola Penelope,
doncs sí, passat festes serà el nostre moment..
Avui he tingut visita i li he preguntat a la doctora el percentatge d'èxit només posant un embrió. Em diu que ni té aquesta dada perquè molt poca gent es posa només un embrió quan ve d'adopció...És cert que és la opció més econòmica (comparat amb OVO), però la probabilitat de que surtin bessons m'ha dit que és un 30%.. és a dir que a la llarga el preu pot sortir bastant més car... z2:-) z2:-)
Jo ara ja m'he decidit, em fan la transfer ya i si em tirés enrera suposo que trigaria més.. trobar la donant, esperar el seu cicle, etc.. o sigui que em llenço a la piscina i si surten bessons, doncs..... ja veurem!!

Molta sort i bones festes!!!!
Avatar de l’usuari
penelopeglamour
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dt. feb. 18, 2014 2:05 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: penelopeglamour » dc. des. 24, 2014 12:52 am

Si, es clar hem de contemplar aquesta opció. Però un 30% de possibilitats tampoc són tantes... o si ?¿ :miko: .
Bé, potser aquestes serán les últimes festes de NO MARE per pasar a ser MARE jejejeje.
La meva transfer la tiraré endevant pel Febrer o Març, ho haig de combinar amb les dades de la feina etc, així que tu seràs la primera del grup, de momento i desitjo que et vagi molt bé.
Que l'any 2015 us porti a totes el que desitjeu.
Molt petons. :-)(-: :-)(-:
laiaco
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dl. abr. 01, 2013 7:27 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: laiaco » dv. des. 26, 2014 5:29 pm

Apolonia ha escrit:Hola Penelope,
jo tinc una transferència d'embrions adoptats passat festes. Encara m'estic pensant si transferir-me un o dos, doncs vaig com a mare soltera.
He triat aquesta opció doncs igualment necessito doble donació, pel preu, i també perquè m'agrada la idea de "adoptar" un embrió i donar-li la possibilitat de viure. Que tinguis molta sort, ja em connectaré per mirar com us ha anat.

LAICO, què has decidit al final?

Sort a totes


Hola Apolonia,

encara estic en standby ... després de 5 transfers amb un bioquímc... però he de posar fil a l'agulla... perquè vols desconnectar i no pots... jo no puc.. i al nadal menys...

Apolonoia, Penélope, a quina clinica esteu? així com amb les invitros ho vaig tenir clar, ara no sé... crec que que tinguin un bon banc és important... toi que la meva gine m'ha dit que puc confiar en qualsevol dels importants. Quina opció heu triat? seria de gran ajuda...
D'un o dos embrions... no sé... te'n deixen posar un?

Aguna mare amb adopció???

Molts petons, el 2015 será el nostre any! :ok:
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » ds. des. 27, 2014 12:20 am

Hola Laiaco,
jo estic a l'IVI.Hi vaig anar perquè fa anys un científic de València em va dir que eren molt bons. I he anat allà perquè aquesta referència era prou bona per mi, i perquè com que sabia si comenCçava a mirar més clíniques tindria mil dubtes i em costaria decidir-me, vaig dir-me que no calia mirar més.
I sí, no m'he hagut d'esperar pels embrions, en tenen compatibles amb mi..normal..lloc gran=més moviment de gent, etc.
Sobre un o dos, li vaig preguntar a la doctora i em va aclarir que en el cas d'embrions adotats gairebé torhom se'n posa dos. Així que me'n posaré dos, i si em quedo de bessons i a pesar q vaig com a mare soltera i sense massa ajuda logística, benvinguts seràn!
Sort, i sí Laia, normal no desconnectar. A mí em passa cada any per Nadal, també.
Ànims amb la decisió!No sé a quina clínica estàs; l'IVI és cara, però el preu d'aquest tractament comparat amb la OVO o In Vitro+dgp és molt assequible.Jo no sé quin serà el resultat, però de moment haig de dir que el tracte és molt bo i tothom és molt atent.
Sort!
perdó si he fet errors!escric desd el.mòbil i sense ulleres ;-)
laiaco
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dl. abr. 01, 2013 7:27 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: laiaco » ds. des. 27, 2014 10:59 am

Apolonia.
IVI i Marques eren les meves opcions....els preus no se...no he mirat...pero sempre ronda els 3000 eur.
Jo em planifico per febrer....a veure si hi ha sort.
Si pots explica'ns com et va, jo confio en aquesta opció! Es tracta d'anar provant....
Jo crec que també optaré per dos.... amb el que m'està costant.....desgast físic i emocional....a part de l'econòmic ...millor augmentar probabilitats.
Molta sort i molt bona entrada d'any!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::