Adopció d'embrions

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
alaska
:: tigre
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 6:01 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: alaska » dj. març 31, 2016 7:52 pm

Ostres Apolònia, quina me...! Però més val fer la posada a punt inque tot estiga perfecte, ja ens dius què et diu la gine.
Jo 39, ell 44
Fallo ovàric precoç
6 FIV (3a trànsfer): abril 2015 > POSITIU!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
alaska
:: tigre
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 6:01 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: alaska » dj. març 31, 2016 7:55 pm

Lleida, fa temps que te seguisc i m'alege molt que hàgeu tirat per aquest camí! Et desitge molta sort perquè tot vaja ràpid i fàcil, perquè que us l'estimareu (o els estimareu) amb bogeria ho tinc claríssim! Estaré al tanto dels teus avanços.
Jo 39, ell 44
Fallo ovàric precoç
6 FIV (3a trànsfer): abril 2015 > POSITIU!
Imatge
Imatge
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dj. març 31, 2016 8:58 pm

Merci Alaska!!!!!!!!!
Sí, pas a pas, a posar-ho tot al seu lloc!!!
Laia_83
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dc. ago. 19, 2015 1:17 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Laia_83 » dj. març 31, 2016 9:34 pm

Hola noies...jo tb tinc clar que els meus fills seran fruit de l'amor i així els hi explicaré.A mi no m'ha costat gaire acceptar això pq crec que el fet se ser mare eta per sobre de tot.
Jo no se que fare la veritat...encara estic pendent de que hem confirmin el tema del viatge
APolònia que t'han dit exactament pq vulguis aplaçar la transferència. ..set veu convençuda...crec que su canceles tens un cost adicional i el més important et guardem embrions?
Avatar de l’usuari
luna73
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: luna73 » dc. abr. 13, 2016 10:31 pm

Una pregunta,en la adopción de embriones sabéis cuanto tiempo tardan en asignarte un pequeñin?
Gracias
Un abrazo
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dj. abr. 14, 2016 9:32 am

Hola Luna,
en mi caso, no tuve que esperar, tenían donantes con características físicas a las mías. Cuando empecé, me dijeron que podrían ser 2 o 3 meses, pero al final no fue así. En esta ocasión me dijeron que tenían los embris "reservados" para mí. Así que allí siguen los pobres, congelados esperando por mi!!! :-)
También pienso, por lo que he visto en algún otro foro, que dependerá de cada clínica. Deduzco que las grandes tienen más reserva que las pequeñas...
Yo les dije, en plan broma, visto que en IVI veo a mucho italiano, que me pusieran embris de alguna pareja italiana, que suelen ser muy guapos!
Besos
Laia_83
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dc. ago. 19, 2015 1:17 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Laia_83 » dg. abr. 17, 2016 9:57 am

Hola Luna....no hay que esperar mucho....se intenta hacer un "matching" de carcteristicas físicas pero creo que lo que más priorizan son el grupo sanguíneo. ..eso es importante. En mi caso que tengo los ojos claros (verdes) ojalá encuentren a alguien que pueda coincidir también. ...siempre tuve la ilusión de poder tener un hijo/a con mis ojos....pero hablando con el Dtor.Gris esas cosas pasan a un segundo nivel...quiero ser mamá de un un bebé sano....aunque no tenga mis ojos,mirara la vida como yo lo hago...!un beso!!y adelante! !
Avatar de l’usuari
lleida13
:: pantera
:: pantera
Entrades: 832
Membre des de: dl. abr. 16, 2012 9:40 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: lleida13 » dt. abr. 26, 2016 9:10 pm

Hola xiquetes, volia dir-vos que diumenge me van transferir 2 blastocits guapissim. Va venir el biòleg i ens va dir. No us puc dir gaira cosa, només que son 2 blastos excel-lents. Era la primera vegada després de 9 tractaments que teniem 2 blastos excel-lents. Els embris biològics mai arribaven a blastos i la nostra genètica amb donants tampoc funcionava. Ara amb donació embrions els nostres embrions estan estupendos i dins el meu úter amb ganes de quedar-se!!!
El dia 4 tinc la beta. Ja us diré!!!!
Avatar de l’usuari
lleida13
:: pantera
:: pantera
Entrades: 832
Membre des de: dl. abr. 16, 2012 9:40 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: lleida13 » dt. abr. 26, 2016 9:14 pm

Hola Laia, uns embrions que tenien a la clinica o jo ho he fet eren de donant amb ulls verds. Ens el volien posar però al final van trobar una donant amb ulls marrons com jo i el meu marit. Però ar mateix tinc clar que el que mes desitjo es tenir un fill@. Jano penso en cap moment com serà sinó que s' agafin fort a endometri. I ez quedin amb mi 9 mesos.
Petons nenes!!!
aliganiu
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 344
Membre des de: dl. maig 12, 2014 2:35 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: aliganiu » dt. abr. 26, 2016 10:44 pm

Ostres Lleida, quina alegria sentir aquesta notícia! T'he seguit des de fa temps. Tant de bo puguis cantar un positiu el dia 4!
Laia_83
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dc. ago. 19, 2015 1:17 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Laia_83 » dc. abr. 27, 2016 8:50 pm

Hola Lleida....doncs el teu cas s'assembla al meu doncs? Els meus òvuls tenen molta baixa tassa de fecundació i la cinetica molt lenta també amb donant el patró era el mateix....dos embris que valenta digues que si!!! Molta i molta sort Lleida et seguiré d'aprop....
Avatar de l’usuari
alaska
:: tigre
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 6:01 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: alaska » dc. abr. 27, 2016 10:25 pm

Lleida! Me'n recorde de tu i m'he alegrat molt d'aquestes notícies. Confie molt en que t'anirà molt be, estaré pendent de tu el dia 4!
Jo 39, ell 44
Fallo ovàric precoç
6 FIV (3a trànsfer): abril 2015 > POSITIU!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Arya82 » dj. abr. 28, 2016 9:33 am

Lleida, jo també me'n recordo de tu. Moltíssima sort i et desitjo una super beta positiva!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Avatar de l’usuari
lleida13
:: pantera
:: pantera
Entrades: 832
Membre des de: dl. abr. 16, 2012 9:40 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: lleida13 » dj. abr. 28, 2016 7:18 pm

Hola xiques, jo tb us recordo. He passat 7 fivs' s + 2 ovos + ara aquesta donació embrions. Que segur que serà la bona!!!
Alaska tens una nena , no?
Oliganiu i Ayra heu conseguit ser mares?
Estic contenta de com a anat tot en aquest tractament. Erem dos embrions que provenien de ovo + semen masculí. Els tenien vitrificats a dia 3 i els van portar a blastos i son preciosos.
Mai m' han transferit cap blasto A i tb faig el tractament Alijotas. I de progesterona porto prolutex, que es progesterona punxada.
Avui he anat a comprar-los un regalet. Perquè així tinguin ganes de quedar-se aquí amb el seu regalet, que la seva mare els hi ha comprat amb molt amor!!!
Gràcies guapes
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dj. abr. 28, 2016 7:48 pm

Ànims Lleida! Et desitjo de lo bo, lo millor!! Ara et toca!!!!!!
Esperem les teves bones notícies!!!!
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Arya82 » dv. abr. 29, 2016 9:58 am

Lleida, es pot dir que sí que vaig aconseguir ser mare, però les meves filles van nèixer massa d'hora per culpa d'una infecció i es van morir. O sigui que ara torno a estar per aquí. Em van dir que m'esperés 6 mesos després del part i encara no estic prou forta per tornar-m'hi a posar (no crec que pogués aguantar un negatiu ara mateix), però espero estar-ho algun dia i tornar-ho a provar.
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Avatar de l’usuari
alaska
:: tigre
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 6:01 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: alaska » dv. abr. 29, 2016 2:52 pm

Lleida, jo és un nen el que tinc. Ara té 4 mesos i és preciós. Moltíssima sort!
Jo 39, ell 44
Fallo ovàric precoç
6 FIV (3a trànsfer): abril 2015 > POSITIU!
Imatge
Imatge
Laia_83
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dc. ago. 19, 2015 1:17 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Laia_83 » dv. abr. 29, 2016 5:31 pm

Lleida....7FIV....deu ni do!!!jo en porto 3 aixi que imagino pel que has passat...si no es gaire preguntar....quin és el motiu pel que has acabat a adopció d'embrions...aixi potser em pots ajudar....si estas amb el Alijotas es tema immunològic. ....en el meu cas tinc molta por per que els meus ovuls no fecundeN ni amb el semen de donant i quan ho han fet han anat molt lents i una vegada varem tenim 4 i amb DGP tots estaven malament i la conclusió és que han donat es que tinc mala qualitat ovocitaria. Però tinc por que tingui algú més. ..tot i que tinc trombo fílies fetes i estan Ok. ..
Sort per les faltes estic desde el movil
Avatar de l’usuari
luna73
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: luna73 » dc. juny 01, 2016 10:26 pm

Hola,
Podéis ayudarme?
En el Circh me dicen que adopción de embriones son 3500 euros por descongelación de dos embriones, tu decides si te transfieren 1 o 2. En el caso que sólo te transfiera 1 y no llegará el positivo la siguiente transferencia serían 3500 tambien. Yo pensaba que en la 2n sería algo más económica porque tenías ese segundo guardado.
Y son embriones de donantes tanto de óvulo como de esperma pero ya han hecho la Unión y congelados.
En las otras clínicas es lo mismo y precios? Gracias.
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Adopció d'embrions

EntradaAutor: Apolonia » dv. juny 03, 2016 10:19 pm

En IVI también es el mismo precio, pero como te he dicho en el foro de fiv, si te haces de "madres solteras por elección", te harán un 5% dto, en todo.
Me suena que IMF es mucho más barato.

Sort!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::