dr alijotas immunòleg

Tractaments, clíniques, medicaments..
angeles77
:: rateta
Entrades: 186
Membre des de: dt. maig 28, 2013 5:02 pm

Re: dr alijotas immunòleg

EntradaAutor: angeles77 » dl. març 30, 2015 2:35 pm

Hola,
Aquí una altra que va anar a Alijotas i va acabar amb cara de tonta i la butxaca escurada.
Vam anar al juny de l'any passat. Vam fer la primera visita. Ens va treure sang allà (per cert, vaja poca manya...). Vam pagar la visita + analítiques, crec que pujava tot uns 560€. Despres encara vam anar al laboratori de sota a fer altres analítiques.
Vam tornar un mes després. Entrem a consulta i allä mateix comença a mirar. Diu q tot està bé però per si de cas q prengui Adiro des de 15 dies abans d'estimular i despres que punxe clexane i nivestin.
Ens diu q caldrà fer analitiques cada 2 dies i q si em truquen del lab diguent q vagi urgent al metge, q els hi digui q ell m'està controlant.
Ens vam quedar una mica mosques..
Despres, quan vaig començar tractamen a IVI, li vaig demanar els analisis que ell ens havia fet i no va haver manera, tot i q els haviem pagat, no va donar-nos res.
Molt raro.
Després vam llegir els efectes secundaris del nivestin i ens va entrar por. Ell tampoc ens va ajudar gaire, va receptar i adeu.
Vam decidir que si no sabiem la causa justificada per arriscarnos amb una mediació tan forta, que no ens jugarien la salut, i no vaig prendre res.
Tota, uns 800€ menys i una sensació de que a més de swr un conillet d'assaig, també has de ser tonto i no preguntar res. I jo no sóc així. Fin de la cita amv Alijotas...
Una abraçada
Febrer 2014: 1ª FIV amb ICSI + MACS + DGP. Beta Negativa.
Juny 2014. FIV cancel·lada a dia 5 d'estimulació per baixa resposta.
Gener 2015. FIV resultat dos blastos,que congelem.
Març 2015. Transfer de l'unic blasto que queda viu. Beta Negativa

Abril 2015. Nova FIV .5 ovuls,2 madurs i 1 sol fecundat. Transfer a dia +2
Maig 2015. Positiu!!!
Arya82
:: poltre
Entrades: 618
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » dl. març 30, 2015 3:34 pm

Ostres, Angeles, què fort el teu cas també. Com se n’aprofiten, és molt indignant. Les noies que acabem en la consulta d’aquest home, normalment portem molts tractaments, algunes avortaments, i amb molt de patiment al darrera, i que existeixin persones que se n’aprofitin així... Realment has de ser molt mala persona per fer això :lluita::

I això que no et vulgui donar els anàlisi... per matar-lo. A sobre que els has pagat!! De fet, a nosaltres tampoc ens els va donar, ens va dir que quan comencéssim amb la medicació ens els donaria i els va guardar. El que passa que l’anàlisi que em van fer al laboratori sí que el tinc pq hi pots accedir per internet si vols. Però la part que em va fer ell, se l’ha quedat (tot i que t’asseguro que intentaré que me’l doni pq és meu i punt).

Ah, i el teu comentari de quina poca manya al treure sang a la consulta... En el meu cas va ser un desastre! Em va punxar i es veu que no li sortia la sang i es va dedicar a punxar i punxar i punxar. Un munt de vegades i no hi havia manera fins que vaig acabar marejant-me i estirada a la camilla. Fatal!

Després d’explicar el teu cas, m’ha desaparegut qualsevol dubte que pogués tenir. No hi penso tornar ni de conya :ufs:

Una abraçada noies
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
angeles77
Entrades: 186
Membre des de: dt. maig 28, 2013 5:02 pm

EntradaAutor: angeles77 » dl. març 30, 2015 3:43 pm

Si, si, jo també em vaig marejar!! I això que ja porto 3 fivs i mil proves i ja no hi ha anàlisi que m'afecti, pero el Alijotas s'ho va currar uns 10 min sense exagerar i vaig acabar estirada allà mig grogui...
Jo no dubto que tingui una reputació merescuda pel seu esforç; el que no sé és quan de temps fa que s'hi va esforçar i ara els que caiguem a les seves mans som com "ganado" per fer calers, al menys així em vaug sentir jo.
Una abraçada guapes!! Aquest camí tortuós no ha de poder amb nosaltres!
Febrer 2014: 1ª FIV amb ICSI + MACS + DGP. Beta Negativa.
Juny 2014. FIV cancel·lada a dia 5 d'estimulació per baixa resposta.
Gener 2015. FIV resultat dos blastos,que congelem.
Març 2015. Transfer de l'unic blasto que queda viu. Beta Negativa

Abril 2015. Nova FIV .5 ovuls,2 madurs i 1 sol fecundat. Transfer a dia +2
Maig 2015. Positiu!!!
carissa
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. maig 21, 2015 6:29 pm

EntradaAutor: carissa » dj. maig 21, 2015 6:41 pm

Hola noies soc nova per aquí i estava buscant informació sobre inmunologia a Barcelona i he legit sobre el Dr Alijotas i abans de decidirme a anar volia tenir mes opinions.
Us explico, porto 2 anys de busqueda, diagnostic baix reserva ovarica, vaig fer l'any passat una IA i una FIV, amb nomes un embrio molt bo pero res. la resta analitiques normals. Al gener vaig anar al Clinic a fer una FIV en cicle natural, tb tinc embrió molt bo pero res. Es repeteix el mateix al febrer, blastocit pero res tampoc. Al Clinic no em van demanar cap analisis abans de començar tractament...i jo confiada. Pero al acabar vaig demanar a la meva dra capçalera q m fes analisi pq m' ensumava q algo no anava be...i efectivament...tiroides a 6!!!! I positiva en anticossos antotiroidals. Total tiroidisme autoinmune...i ningu se n' havia adonat...
Voldria intentar algun tractamnt al septembre de nou pero no vull fer ho sense proves inmunologiques perque ja no em fio dels metges q segur q ni ne les demanen...

Coneixeu algun inmunoleg de sanitas a barcelona que sapiga del tema?? Ui sino...val la pena el dr Alijotas? Em podeu ajudar amb alguna alternativa?? Estic molt cansada de metges q no tenen ni idea.
Moltes gracies pel vostre temps.
Carissa
meritxell1976
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dc. set. 18, 2013 7:54 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meritxell1976 » dt. maig 26, 2015 3:02 pm

Carissa jo tb tinc tiroiditis autoinmune però em van dit que només afecta l'hipotiroidisme, que tb tinc pero em medico. Respecte al Alijotas jo només tinc que dir que vaig anar desesperada perque no troba ningú que es el que falla i el tio no em va donar gens de seguretat. A més tot va sortir be i em diu que em punxi el clexane i el nivestim. Tracte fatal, punxa fatal i caríssim i a sobre no hi ha estudis que es posin d'acord. I al veure que a tothom li dona la mateixa medicació a mi em fa desconfiar molt.
Des d'agost de 2011 5 AI negatives
27/09/13 Primera transferència de la 1ª FIV Positiva
11/12/13 ILE per malformació a l'uretra de la bebè
14 3 transfers negatius
15 2ª FIV amb ectopic i 3 transfers negatius
16 3ª FIV anul·lada per baixa resposta ovàrica + 4ª FIV dues transfer negatiu
2017 Ovodonació. Primera transfer bioquimic. Segona transfer positiu.
meritxell1976
Entrades: 398
Membre des de: dc. set. 18, 2013 7:54 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meritxell1976 » dt. maig 26, 2015 3:07 pm

Uis la meva primera frase no s'entén., volia dir que ami el gine i la endocrina m'han dit que la tiroiditis autoinmune no afecta a la fertilitat. El hipotiroidism. Si
Des d'agost de 2011 5 AI negatives
27/09/13 Primera transferència de la 1ª FIV Positiva
11/12/13 ILE per malformació a l'uretra de la bebè
14 3 transfers negatius
15 2ª FIV amb ectopic i 3 transfers negatius
16 3ª FIV anul·lada per baixa resposta ovàrica + 4ª FIV dues transfer negatiu
2017 Ovodonació. Primera transfer bioquimic. Segona transfer positiu.
carissa
Entrades: 35
Membre des de: dj. maig 21, 2015 6:29 pm

EntradaAutor: carissa » dc. maig 27, 2015 8:07 pm

Moltes gracies Meritxell per la resposta. Buscare a veure si trobo algún altre metge.
july10
:: tortuga
Entrades: 312
Membre des de: dt. set. 04, 2012 12:05 pm

EntradaAutor: july10 » dj. juny 04, 2015 12:18 pm

hola noies!!

com esteu!!! jo amb uns dubtes que em moro.

estic ja amb parches de estadiol per fer transfer de ovo de cara la setmana que ve o l'altre.

a mi em fa por el filgastrim per:
pels efectes secundaris que té.
perquè no hi ha estudis que parlin de la seva efectivitat.
perque es una mica fosc tot plegat (visites sense iva, rotllo clandestí..)
perquè cap metge d'aqui sap massa de que va. en el cas de tenir una reacció al·lèrgica, que sabran els de l'hospital?
perquè no es medicament d'us espanyol.
pel control exhaustiu en hemogrames que t'has de fer despres de puntxar-te'l.
per que es injectable i pot tenir mes efectes secundaris que un comprimit.

tampoc ho acabo de veure clar. de moment m'estic punxant heparina i prenent aspirina, tot i que no tinc cap problema de coagulació,. diu que l'heparina també actua en la implantació, no només aigualint la sang.

també m'he de prendre cortisona, i vosaltres?

noies tot això que diueu, teniu raó, ell té els seus estudis fets i no dic que no siguin bons, però hi ha molts metges que no hi creuen. i sí, dóna la impressió que tinguis el que tinguis, et prens el filgastrim si o si!!!!

jo vaig parlar amb el gine que em farà el tractament, i em va dir que ell d'això no en sabia res, que era algo paralel al seu tractament, que la que ho tenia que tenir clar era jo, que ell no en sabia res.

ara estic feta un mar de dubtes perquè això del filgastrim, no m'acaba de convences i més sabent els vostres casos, però el meu marit em matarà, perquè ell si que hi creu i pensa que es la solució

tot plegat es una merda.... que haguem de passar per tanta medicació i hormones per quedar-nos embarassades, a vegades em venen ganes de engegar-ho tot a rodar.

així doncs, la majoria d'aquí no fareu tractament?
<< qui espera desespera, però qui aguanta, ho pot tenir tot >>
elgo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: dv. gen. 03, 2014 4:30 pm

EntradaAutor: elgo » dj. juny 04, 2015 6:36 pm

Jo el faré. De fet espero en poques setmanes punxar-me el Nivestim. A mi ningú m'ha sabut aclarir el perquè de les meves pèrdues... ni hematòlegs ni immunòlegs i he arribat a l'Alijotas que com a mínim ha vist que hi havia coses que no anaven bé en el meu cos. Jo no penso si és pessetero, si a tothom dóna el mateix o no. És l'última opció que tinc i la tiraré endavant i sobretot assumint els riscos i si per mala sort em passa alguna cosa doncs no.hi podré fer res... La decisió és recórrer a coses que mai haguéssim pensat per aconseguir el nostre somni... doncs a per totes i assumint totes les conseqüències. Quan vaig a la seva consulta i veig noies amb super panxes i que havien tingut pèrdues o no aconseguien embaràs doncs jo penso i per què no?
A mi cap metge m'ha garantit res, al contrari per alguns he patit tres avortaments més així que ho provo amb Alijotas i si no va bé doncs no hi ha més a fer. Amb això vull dir que has de tenir clar el que vols i que per més que el teu marit vulgui ets tu qui s'ha de punxar i fer tot el procés. Ànims i segur que el que decideixes si n'estàs ben segura t'ajudarà
Arya82
Entrades: 618
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » dv. juny 05, 2015 1:37 pm

July, jo crec que aquesta decisió és molt personal. Jo el tractament no el faré. Però clar, es que a mi no em va trobar cap problema. Bé, sí, segons ell el meu “problema” és que el meu sistema autoimmune és més fort que el de la resta i que per tant, les meves possibilitats de quedar-me embarassada són baixíssimes. Però es que per mi, estar sana, no és un problema. I per això no faré el tractament. La meva línia vermella és la meva salut, per moltes ganes que tingui de ser mare, no estic disposada a arriscar-me a segons què. I potser m’equivoco, i no aconsegueixo mai la panxu, però estic disposada a acceptar les conseqüències de la meva decisió i ja està. I també et dic que prendre aquesta decisió no ha estat gens fàcil, i entenc perfectament que algunes noies com la Elgo ho facin, pq les ganes de ser mare poden amb moltes coses. Però nosaltres hem decidit no fer-ho i ja està. I que sigui el que hagi de ser!

Així que decidiu el que decidiu estarà ben fet. Cadascú se sap la seva situació i fins on vol arribar, i per tant, segur que no t’equivoques.

Molta sort guapa!! :-()-)
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
GIVIMA
Entrades: 48
Membre des de: dt. oct. 05, 2010 2:44 pm

EntradaAutor: GIVIMA » dt. juny 16, 2015 9:13 pm

bones jo estic amb tractament amb alijotas... a mi tb em va semblar un estafador, pero estic desesperada!!! ja us diré el resultat, tinc la beta divendres
**********GIVIMA**********
3 anys buscant, 3 aborts,esgotades totes les teràpies naturals d'aquí fins a Madrid, fill natural 27/04/2013
de seguida tornem a buscar, 3 nous aborts, el metge recomana FIV
març 2015 1º FIV 5 fecundats fem DGP = 1 de sa... no implanta
juny 2015 2º FIV + doctor Alijotas: 9 fecundats fem DGP = 1 de sa= NO Implanta
GIVIMA
Membre des de: dt. oct. 05, 2010 2:44 pm

EntradaAutor: GIVIMA » dv. juny 19, 2015 2:30 pm

tot i el tractament amb alijotas... beta negativa
**********GIVIMA**********
3 anys buscant, 3 aborts,esgotades totes les teràpies naturals d'aquí fins a Madrid, fill natural 27/04/2013
de seguida tornem a buscar, 3 nous aborts, el metge recomana FIV
març 2015 1º FIV 5 fecundats fem DGP = 1 de sa... no implanta
juny 2015 2º FIV + doctor Alijotas: 9 fecundats fem DGP = 1 de sa= NO Implanta
karen6
Membre des de: dl. ago. 03, 2009 8:43 pm

EntradaAutor: karen6 » dg. ago. 02, 2015 8:31 pm

Hola, noies

Fa temps que no entro al fórum i avui que ho he fet he vist aquest fil i voldria explicar la meva experiència amb el Dr. Alijotas.
Llegint alguns comentaris sembla que no parlem de la mateixa persona. Estic d'acord amb el tema de la secretària i el fet que no cobri amb tarjeta de crèdit tampoc m'agrada gaire, però el tracte va ser correcte, sobretot a la primera visita que ens ho va explicar tot amb pèls i senyals. En el meu cas, les proves no van ser contundents i no em va receptar cap dels medicaments que comenteu i que cal anar a buscar a Andorra (sí que ens van fer signar el consentiment el primer dia per si de cas), així que no estic d'acord amb les que dieu que potser va a comissió de la farmacéutica i que a tothom fa el mateix tractament. Jo vaig prendre Hemovas i Dacortin les primeres setmanes i em vaig punxar heparina durant tot l'embaràs. I no sé si va ser el tractament del Dr. Alijotas o no, però el cert és que després de 2 avortaments i una FIV fallida, quan a Fecunmed ens van sugerir que potser ens hauríem de plantejar recórrer a donants, vam aconseguir el positiu i ara tenim 2 bessonets de 6 mesos.

Espero que la meva aportació us sigui d'utilitat a les que encara esteu buscant.
july10

EntradaAutor: july10 » dj. ago. 27, 2015 1:28 pm

hola noies! jo vaig inciar aquest fil!
finalment vaig fer el tractament i tot i ser reacia a prendrem tants medicaments raros, ho vaig fer i em va funcionar.

jo no sé si ha estat Sort, la bona qualitat embrionaria o el tractament de l'alijotas, pero ens hem quedat embarassats i fins ara mai ens havia passat, ni amb tractaments ni per natural. mai havia implantat cap embrio!

la veritat es que no ens ho acabem de creure, no vaig voler entrar massa el soc petit, ho vem passar fatal amb tants negatius... i ara que ja ho estem, també he tingut por de llençar la noticia perue estic de molt poc i encara no se com anirà.

segons l'alijotas m'haure de prendre heparina, aspirina fins quasi tot l'embaras perque tinc risc de fer una preclampsia, isquemia plaentaria etc... pero aixo que no les tinc totes... pero estem contents
july10

EntradaAutor: july10 » dj. ago. 27, 2015 1:32 pm

segueixo!

jo també m'he pres el nivestim, filgastrim... i la veritat es que soc molt reacia a prendrem medicaments que cap metge coneix, a mi si que em provocava efectes secunaris, que eren dolors musculars, no us penseu que no les tenia totes! però son poques dosis, unes 9-10 cada 2 o 3 dies
amamoren77
Entrades: 4
Membre des de: dl. maig 07, 2018 4:13 pm

EntradaAutor: amamoren77 » dg. juny 17, 2018 11:06 am

Hola yo escribiré en castellano mejor.
Hola a todos a mi me recomendaron al dr alijotas después de 2 intentos de fiv fallidos, vamos allí nos explica todo, nos saca la sangre en consulta y más analítica en el laboratorio, salieron los antiparternales alterados pero mínimo, hacemos lo de la vacuna, nivestim, adiro, clexane y dolquine en 2 fiv siguientes tb fallidas.
Nos decidimos realizar otra fiv de un congelado con su protocolo y aviso a su secretaria que me hacen la transferencia un día y me lío por teléfono un pollo con mucha falta de respecto cuando yo hice lo que me dijeron que avisará para la transferencia, me dijo que anulará todo, que me iba a salir negativo y no se cuantas cosas más, lo que quería que me hiciera todo otra ver que hacía 2 años que me lo hice, le dije que no iba a parar nada y me cito para su visita, en la visita el dr alijotas me reconoció que sus analiticas pueden salir alteradas por estrés, manda huevos, yo seguí con mi fiv aunque me salió negativo con todo el tratamiento del dr alijotas.
En la siguiente fiv que realizé mi ginecólogo me dijo que el creía que yo no tenia ningún problema del sistema inmunitario así que me lo suspendió todo lo del dr alijotas y realizamos una fiv con ciclo natural solo con el ovitrelle, y me encontré con la sorpresa de que obtuvimos el POSITIVO y evoluciono muy bien, así que si os sirve mi experiencia para decidir unas cosas o otras, chicas adelante que se consigue con paciencia positividad y empeño.
Lucia40
Entrades: 3
Membre des de: dt. juny 05, 2018 2:50 pm

EntradaAutor: Lucia40 » dc. juny 27, 2018 9:58 am

Hola !!

Me podrías decir quién es tu gine ??
Me encuentro en una situación parecida

Muchas gracias
amamoren77
Entrades: 4
Membre des de: dl. maig 07, 2018 4:13 pm

EntradaAutor: amamoren77 » dj. jul. 05, 2018 5:18 pm

Lucia40 ha escrit:Hola !!

Me podrías decir quién es tu gine ??
Me encuentro en una situación parecida

Muchas gracias

Hola yo lo he hecho en el instituto marques en Sabadell pero esta la central en Barcelona.
Mi medico es Dr.hernandez.
Espero que te oriente mi experiencia guapi. Suerte

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: