Dues mares

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Junno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:56 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: Junno » dt. set. 12, 2017 8:02 am

Hola noies! Després d’alguns mesos de paron del Socpetit, em torna la xerrera :miko:

Lleida, como porteu? Com va anar el part? I les peques? Tot bé? Segur que sí!

Lyli, i vosaltres amb les proves i l’operació? Espero que tot fos de conya!

Laia, moltes gràcies per la info! I el vídeo està genial!!! Jo no hagués pogut...quina vergonya! Vosaltres ja deveu estar a punt, no? Per quan l’espereu?

Vallesana, gràcies per compartir tb la teva experiència! A la meva parella i a mi ens anirà de conya conèixer altres vivències. Ja heu decidit tema germanet/a?

Gretel, opino com la Lidia...JA FORMEU PART DEL COL•LECTIU LGBT! I que ningú us digui el contrari. Si ets de bcn i per si t’interessa, aquest dissabte l’associació FLG fan una xerrada per a embarassades a l’estació de la França. Nosaltres hi anirem. Si et vols apuntar pots trobar la info al seu FB: https://www.facebook.com/FLGfamiliasLGTB

En el nostre cas serà la primera vegada que assistim a una activitat de FLG i estem entusiasmades! Ja teníem ganes de formar part d’aquest col•lectiu i conèixer a gent per compartir experiències! Tant de bó t’animis i ens veiéssim per allà!

Modo ego: Doncs ja anem per la meitat de l’embaràs i tot va viento en popa! Així que, estem encantades!
A principis d’octubre ens casem per formalitzar la nostra relació i tenir més fàcil el tema registre civil però, vaja que no farem una gran cerimònia ni banquet. Serà molt íntim i familiar.

Juno, Lidia...ànims amb les betaesperes! En breu us volem escoltar cantar un positiu!

Una molt forta abraçada!!!
Imatge

30 Abr '17 > 4a IA -------- Positiu!
Lleida_33
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dv. abr. 01, 2016 9:10 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: Lleida_33 » dt. set. 12, 2017 3:38 pm

Hola, hola, com ho porteu totes? Doncs nosaltres ja fa dos mesos que la vida ens ha donat un gir de 360 graus, estem molt enamorades de les nostre petites, es porten prou bé. El part va anar perfecte, va ser per cesària programada pq la señoreta Cèlia desde el mes 6/7 de embaràs que es va asseure i no es va moure més. Vam pasar 3 dies ingressades perfectament elles perfectes, i jo inflada com un globus però ara ja totalment recuperada.
Noies nosaltres també ens agradaria anar a la associació, però més endavant quan les pekes aguantin més temps sense demandar pit i se ens passi el yuyu de ser primerises. Una abraçada a totes
Avatar de l’usuari
Junno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:56 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: Junno » dt. set. 12, 2017 4:26 pm

Ostres Lleida! Com m’alegro de saber que tot va anar bé! Tot i que suposo que va ser durillo…

I de l’associació, no m’estranya! Jo tb necessitaria moooolt de temps per acomodar-me en la nova situació de mama primerenca de bessons.. uff! És tot un repte! i amb lactància materna i tot! Tot i així, estaria guai que totes anéssim formant part de FLG i així conèixer-nos a la vida física.

Una forta abraçada!
Imatge

30 Abr '17 > 4a IA -------- Positiu!
Lleida_33
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dv. abr. 01, 2016 9:10 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: Lleida_33 » dt. set. 12, 2017 5:25 pm

Si, la recuperació de la cesària es durilla sort que despres veus a aquestes dues pitufes i se't pasa. Si lo de la asociació més endavant quan puguem tenir una mica més de llibertat.
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: Gantils23 » dg. oct. 15, 2017 2:43 pm

Hola marones!

Veig que han anat passant coses per aquest post! Nosaltres hem estat molt desconnectades... El nostre petit té 18 mesos ja i la veritat és que entre la feina i el nen poc temps queda per pensar en res mes...

Junno, com va l'embaràs? Pel que he llegit la cosa ja comença a entrar en la recta final no? L'últim trimestre és pesadillo però val la pena!

Veig que hi ha hagut algun part per aquí entre mig... No he tingut temps de llegir-m'ho tot perquè anem a tope però a veure si puc anar seguint alguna història de tant en tant. Algú he llegit que ha comentat alguna cosa de la FLG. Es van fent quedades i sortides així que us animo a participar, nosaltres hi hem anat més d'un cop i sempre ens hem endut una bona experiència. El proper diumenge 22 hi ha sortida al Montseny i el cap de setmana del 4 i 5 de novembre celebrem la castanyada al Vilanova Park, així que si algú s'anima, ja sabeu!

Nosaltres estem encantades amb el nostre petit, la veritat és que és un sol de nen, es porta súper bé... n'estem enamorades però és clar, què hem de dir nosaltres que en som les mares. I de cada a buscar un germanet, ens estem començant a moure... així que qui sap, potser aviat tenim bones notícies!

En fi, molta sort a totes (les que ho esteu intentant, les que esteu en procés i les que ja teniu els petits o petites amb vosaltres) i fins aviat!
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Dues mares

EntradaAutor: cositina » dj. juny 28, 2018 11:15 pm

Us deixo una història que avui amb motiu del dia de l'orgull gai he pblicat al meu blog sobre dues mares que han patit una dura batalla legal per legalitzar la situació del seu nen
http://maternidades.es/daniela-dos-madres/
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::