Dues mares

Tractaments, clíniques, medicaments..
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: Gantils23 » dl. des. 12, 2016 9:16 pm

Hola noies!

Veig que es va animant aquest fil!

Ostres això de la SS, és així a tot arreu? Nosaltres tenim un nen que aviat farà nou mesos i la meva dona ara ha començat el procés per la SS per si sona la flauta... però pel que expliqueu pinta difícil, no?

Quina alegria els positius! I per les que esteu en espera, molts ànims. És cert que a la primera IA vas amb molta il·lusió però quan ja has viscut algun negatiu t'ho prens diferent... suposo que és per prudència. Nosaltres ens hi vam quedar a la 3a IA i tot i que només vam tardar tres mesos recordo que es feia due cad vegada...

Molta sort a totes, espero que vagin arribant més positius!

P.D: lidiaiprou ens veiem diumenge al dinar? :P
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: lidiaiprou » dt. des. 13, 2016 8:03 am

Riu Lilyflax! Que be que ja esteu en betaespera!!! Lo de les punxadeta pot ser bona senyal!! La Sandra, la meva dona, va notar la implantació i recordo amb tendresa aquell dia... la barreja de por, il·lusió i angoixa...
Jo segueixo esperant la regla per poder començar. Porto més d'una setmana de retard... potser tinc algun quiste o algo... si no em ve abans dilluns eco per veure que tal... molts ànims!!! Jo vaig llegint però està paradet el Fòrum... petons!!
Per cert, no seràs la flax del Sinver, no?
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: lidiaiprou » dt. des. 13, 2016 8:17 am

Riu Lilyflax! Que be que ja esteu en betaespera!!! Lo de les punxadeta pot ser bona senyal!! La Sandra, la meva dona, va notar la implantació i recordo amb tendresa aquell dia... la barreja de por, il·lusió i angoixa...
Jo segueixo esperant la regla per poder començar. Porto més d'una setmana de retard... potser tinc algun quiste o algo... si no em ve abans dilluns eco per veure que tal... molts ànims!!! Jo vaig llegint però està paradet el Fòrum... petons!!
Per cert, no seràs la flax del Sinver, no?
Lilyflax
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dg. set. 18, 2016 8:24 pm

Re: Dues mares

EntradaAutor: Lilyflax » dc. des. 14, 2016 3:45 pm

Hola Noies!

I hola lidiaiprou, que fort! no sóc la flax del sinver sóc la Lily, la dona de la Flax del sinver, just ara la tinc davant i t'acabo de llegir i li he llegit el que has escrit i ha flipat. Jo en plan...no coneixeràs una lidia i una sandra no? i ella síiiiiii

En fi...aquest món es molt petit i fan gràcies aquestes coincidències!

A veure si et ve ja la regla i podeu començar!

Aix i dius que va notar la implantació? no sé jo que serà aixó, el que sí sé és que els efectes secundaris de la progesterona la portan boja, ganes de plorar, labilitat emocional, son...en fi i clar no saps mai que vol dir, per que es tot enganyós...creuarem els dits i santa paciència quin remei!

Molts ànims a totes
Iniciem cerca (Flax) maig 2016 (Quirón)
IA negativa juny 2016 (quiron)
Anem a Institut Marqués (IM) fem In vitro: (3 blastos)
- FIV negativa setembre 2016
- FIV negativa desembre 2016
- ROPA negativa febrer 2018
- Adopció embrió positiu març 2018
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: lidiaiprou » dc. des. 14, 2016 4:57 pm

Gantils23 no havia llegit la postdata!!! Suposo que si que ens veurem al dinar de la FLG pero ara no caic en qui sou... les mares del Nil (per sexe i edat...) Ostres estic flipant!! Jajajaja crec que pel segon a la ss ho tenim pelut... hem anat a la mateixa clínica on vam fer el tractament per la Laia i em sento com a casa... i ja va bé pq ara vaig tota soleta als controls. Sempre vaig acompanyar la Sandra en el seu dia però la vida canvia mooolt quan ja tena una terremotillo!

Lilyflax vaja coincidència també jajajaja fa moooolt de temps que no ens veiem però la Nat m'havia comentat que estaveu cercant! Quina il·lusió trobar-vos!!! Com porteu la beta? Fareu pipis o aguantareu com unes campiones? Ja falta poquet no?

Petons a totees! Jo segueixo estressada a la feina i sense rastre de la regla! Ja van 37 dies de cicle...
Lilyflax
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dg. set. 18, 2016 8:24 pm

Re: Dues mares

EntradaAutor: Lilyflax » dc. des. 14, 2016 5:20 pm

lidiaiprou: Dissabte vam veure la Nat i ja ens vam confessar amb totes que tornàvem a iniciar el procés, bé, de fet el dia anterior haviem fet transfer i com la Flax no va prendre ni una cerveseta totes sospitaven...

Doncs ara ho comentavem que no sabem si farem pipitest el mateix 19 o ja ens esperarem a anar a visita amb la Dra., ja hi hem trucat i hi anirem pel matí, pero dubto que sortim de casa sense fer el pipitest la veritat...a veure que surt! i amb el que surti anirem allà per que li facin la beta per confirmar resultats...

Ho portem prou bé crec, millor que els altres dos cops, pero no pots evitar pensar-hi sino de qué estaría jo aquí escribint, suposo que em serveix de terapia, la Flax passa més i menys mal! però pobreta diu que té ganes de plorar sense motiu i una cara de son...si haig de buscar una avantatge a haver passat per aixó abans podría dir que com cada cop ha tingut sensacions diferents, penso que es la progesterona i els parxes d'estrogens que me la desmonten...

Noies aixó es desesperaaaant!, 5 dies per saber el que i amb la por que no passi com el cop anterior que va tenir pèrdues abans de fer el pipitest i tot, cosa que mai li havia passat, així que suposo que cada mes, cada regla, cada embarás i cada dona es un món!

Es genial que existeixi aquest tema obert, per que compartir sentiments i experiències ajuda moltíssim!

Una abraçada a totes
Iniciem cerca (Flax) maig 2016 (Quirón)
IA negativa juny 2016 (quiron)
Anem a Institut Marqués (IM) fem In vitro: (3 blastos)
- FIV negativa setembre 2016
- FIV negativa desembre 2016
- ROPA negativa febrer 2018
- Adopció embrió positiu març 2018
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: lidiaiprou » dc. des. 14, 2016 5:34 pm

Gantils, ets la Lara?? La Sandra se'n recorda que en Pol va nàixer al març pero jo no havia caigut que aleshores ja té 9 mesos!!! Com vola el temps mare meva!
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: Gantils23 » dc. des. 14, 2016 5:48 pm

Sí lidiaiprou! Som les mamis d'en Pol jijiji
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: lidiaiprou » dc. des. 14, 2016 8:05 pm

Si! Ajuda molt poder-ne parlar i en els altres posts moltes vegades es parteix de problemes de fertilitat, que en principi no hauria de ser el nostre cas.... tot i que ja veiem que malgrat no tenir problemes ens han calgut uns quants intents ... a la tercera va la vençuda! Com a mínim per Gentils23 i per nosaltres! Segur que per vosaltres també guapes, que ja us toca!!! Ànims!!! A veure si els darrers 5 dies passen rapidet! Quina il·lusió!
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: lidiaiprou » dc. des. 21, 2016 3:31 pm

Lilyflax com aneu guapes!!???

Jo vaig per la tercera punxada i això encara no ha arrencat... dissabte vinent control!
Wearelookingfor
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. des. 27, 2016 7:19 pm

Re: Dues mares

EntradaAutor: Wearelookingfor » dt. des. 27, 2016 7:48 pm

Hola guapes!!

Aqui dues futures mamis mes!! He vingut a parar aquí buscant informació, com tothom suposo...pero una mica desilusionada. Teniem la analítica programada per demà, dia 28, i avui m'ha vingut la regla de sobte ;( Una merda....... Però amb anims per afrontar la segona IA i aconseguir el nostre objectiu!! Sens dubte!! Jijiji

Som dues noies casades, de 29 i 27 anys, i estem anant a la Ueg de Girona amb el Doctor Carrera, un home encantador!! A veure si la segona va millor...... Ojalá :)))))

Com ho porteu vosaltres ara mateix??
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: lidiaiprou » dt. des. 27, 2016 8:30 pm

Holaaaaa!!!
Hi sento wearelookingfor :-( el primer negatiu es un bajonazo important però després t'amoctumes i/o t'embarasses! Lo bo es que si els feu seguits torneu a començar un nou cicle i un clavo saca otro clavo!! Ànims! Nosaltres amb la Laia ho vam aconseguir a la tercera. M'ha fet gràcia que també tenim 27 i 29 nosaltres jajajaja però estem aquí per buscar el/la germanet/a per la Laia, que te 1 anyet!
Es la meva primera IAD i tinc SOP... i de moment tinc una baixa resposta (o nula) a la medicació (menopur 75). Tinc dos folis que volen créixer de 11 i 13mm pero el estradiol molt baixet i tot molt lent... no se... demà control. Ja us explicaré!
Ànims a totes!!!
Wearelookingfor
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. des. 27, 2016 7:19 pm

Re: Dues mares

EntradaAutor: Wearelookingfor » dt. des. 27, 2016 9:10 pm

Ostres!! Això de la baixa resposta i tal, també es una bona mala jugada... Durant la primera IA tot ens ha anat sobre lo previst... Per aixo volem anar a per la segona, a veure si ara que estic ben hormonada, la clavem! La meva dona també té SOP i vam decidir començar per mi, que es mes light, i el dia de dema provar una FIV amb ella :)) a veure on anem a parar però!!

Molts anims que segur que tot acaba arribant a bon port! Segur!!!!!



:)))
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: lidiaiprou » dc. des. 28, 2016 8:13 am

Encara hi ha esperança! L'estradiol fa dos dies estava a 84 i avui els folicles estan una miiiica mes grans però n'hi ha tres! 14, 13 i 12 fan.... no poden pujar dosi pq començarien a créixer tots... osigui que seguim poqueeet a poqueeet.... l'endometriosi tb ha crescut una mica (5'4mm) i divendres torno. Tan de bo el de 14 ja en faci 16 i la resta es quedin tan panxos jejejeje per demanar que no quedi!
Wearelookingfor
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. des. 27, 2016 7:19 pm

Re: Dues mares

EntradaAutor: Wearelookingfor » dg. gen. 01, 2017 6:57 pm

Hola boniques!!

Bon any a totes!! Com esteu?? Nosaltres dues hem tornat a començar les hormones... Estic contenta perque pensava que potser ens farien esperar i reposar, pero al final hem pogut aprofitar aquesta regla i començar de nou. Esperem que a la segona vagi la vençuda!!

Vosaltres com ho porteu?? Lilyflax, no heu dit res mes... Com ha anat guapes..?

Lidiaiprou, els folicles han donat la talla??:)

Vaaaa molts anims que ja veureu com aquest 2017 sera l'any dels positius!! Molt bon any a totes!!
Avatar de l’usuari
Junno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:56 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: Junno » dl. gen. 30, 2017 11:07 am

Hola noies!!!

Lidia i wearelookingfor, vosaltres ja ens teniu fitxades del fòrum IAs 2017 però, per la resta faig la presentació:

Soc la Junno (amb 2 enes.. , acabo de veure que hi ha una altre Juno... vaja) i la meva futura dona es diu Joana, som totes 2 de Barcelona i tenim 27 i 38 anys.

Estem en tractament d’IAD al CIRH i com totes, súper il•lusionades!!

A més a més, estic encantada de veure que existeix un fòrum de mamis, envoltar-te de persones que estan en la mateixa situació que tu és molt enriquidor.

En el nostre cas, per motius laborals hem de portar el tema mig d’amagat (fins que es pugui, clar) així que és molt reconfortant tenir aquest espai per compartir experiències amb altres dones com nosaltres.. no sabeu fins a quin punt!

A veure si entre totes aconseguim que no mori, que és cert que som poquetes però no podem deixar-ho.

Nosaltres portem una IA negativa i ara estem amb les punxades de Gonal a 50, a veure si ens creixen els folís i podem inseminar però com és la primera vegada que fem estimulació doncs sempre et queda el dubte sobre si la dosis serà la adequada o no... el primer control el fem el dijous que ve, a veure què tal.

La resta, com ho porteu..? Les de la SS, bé, avançant? I les embarasdades, com ho porteu, gaudint a tope, no?

Per cert, veig que algunes sou membres de FGL... què tal l’experiència? Nosaltres ens ho estem rumiant.

Un abraçada!
Imatge

30 Abr '17 > 4a IA -------- Positiu!
Lleida_33
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dv. abr. 01, 2016 9:10 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: Lleida_33 » dl. gen. 30, 2017 1:03 pm

Hola noies, jo ja estic embarasada de 16 setmanes i la panxa creixent a tope, he de dir que en porto 2, de moment encara no saben que són ja que la última eco no es van deixar veure els rebels.

Totes les que esteu en el procés de futura familia molts ànims i ja veureu com al final tot resulta
Avatar de l’usuari
Junno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:56 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: Junno » dl. gen. 30, 2017 10:21 pm

Mare meva Lleida! de 2 peques..quina passada! i que bé, no?
Sempre he dubtat sobre quan es detecta que es porta bessonada...a la primera eco? i la panxa...es deu notar de seguida, no?
Moltiiiiisssiiiimes felicitats per l'embaràs! quines ganes de estar igual...aix... >.-<:
Imatge

30 Abr '17 > 4a IA -------- Positiu!
Lleida_33
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dv. abr. 01, 2016 9:10 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: Lleida_33 » dl. gen. 30, 2017 10:44 pm

Vam fer inseminació i als 15 dies la beta en sang estaba a tope, jo bromeajaba am la meva dona de que segur q serien més de un, 10 dies després vam anar a la clínica per la primera eco a allí de seguida vam veure als 2 z2:-) z2:-)
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: Juno » dv. feb. 03, 2017 1:56 pm

Hola a totes!

Sóc la Juno amb una ena (encantada, Junno amb dues enes!). Estic molt contenta que s'hagi animat tant aquest fil; és important per donar-nos suport i a mi m'ajuda molt.

Nosaltres (ja ho vaig dir en un missatge anterior) estem fent el procés per la SS per a la IA. Vam fer la primera visita a la clínica el mes passat i ara estic començant a apuntar les temperatures de tot el cicle per calcular quan serà la següent ovulació i programar la primera IA. Com ja ha dit algú altre al fil, el procés es comença sense medicació, però a mi personalment ja em sembla bé.

Si algú té dubtes o em vol preguntar res sobre el procés per la SS que em faci un privat i us ajudo encantada en tot el que pugui.

Enhorabona, Lleida, per la bessonada!

I, ànims a totes; el procés és dur però ens tenim les unes a les altres! :)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::