Dues mares

Tractaments, clíniques, medicaments..
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

Dues mares

EntradaAutor: Gantils23 » dg. ago. 02, 2015 2:46 pm

Hola!

Obrim aquest tema perquè som una parella de dues noies que hem estat en tractament de reproducció assistida per aconseguir el/la nostre/a primer/a fill/a.

Hem pensat que podria ser una bona idea tenir aquest tema obert perquè totes les parelles de noies que comencin a endinsar-se en aquest món o ja hagin començat o ho hagin aconseguit puguem explicar les nostres experiències i compartir dubtes, pors, penes i alegries. Sé que en aquest tema (RA) la majoria de gent que entra està tot just cercant, però com que totes les parelles de noies necessitem de la reproducció assistida per a poder quedar-nos embarassades, hem cregut que aquest era el millor espai, encara que també puguem compartir experiències un cop aconseguida la panxu.

Nosaltres som dues noies que gràcies a la inseminació artificial hem aconseguit el desitjat positiu (a la tercera!) i tot just estem a l'inici del camí (7 setmanes d'embaràs).

Esperem que us uniu per compartir la vostra experiència i així també puguem servir de referència per totes aquelles noies del col·lectiu que necessitin informar-se o llegir d'aprop casos d'altres parelles que hagin passat o estiguin passant per aquest procés.
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
Avatar de l’usuari
deya
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: ds. ago. 01, 2015 8:41 pm
Ubicació: BARCELONA

Re: Dues mares

EntradaAutor: deya » dg. ago. 02, 2015 9:17 pm

Hola Gantils,primer de tot moltes felicitats per aquest positiu,nosaltres també som una parella de noies però encara no hem tingut la vostra sort,portem 3 IA i 2 transfers de FIV però encara no ha pogut ser,sou de Barcelona? on us feu fet el tractament? m'encantaria compartir experiències amb vosaltres,no se si es una sensació meva però en general aquest foro de reproduccio esta paradet no? Bueno molta gent llegeix això si perquè la teva entrada té cent i pico lectures ejeje però cap resposta ,no se si és perquè moltes noies ja es coneixen o fa temps que es llegeixen ...m'alegro de trobar parelles que si que han aconseguit quedar_se :-()) m'anima a seguir endavanat,petonets : lasito :
1 IAD JULIOL 2014- Beta negativa
2 IAD AGOST 2014- Beta negativa
3 IAD GENER 2015- Beta negativa
1FIV JUNY 2015 TRANSF 2 EMBR CONGELATS B- Beta neg
JULIOL 2015 TRANSF1 EMBR CONGELAT C-Beta neg
2FIV GENER 2016 TRANSF 2 BLASTOS AMB TRACTAMENT NK-Beta positiva baixa, al final bioquimic
MARÇ 2016 TRANSF 2 BLASTOS AMB TRACTAMENT NK-En betaespera
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: Gantils23 » dl. ago. 03, 2015 8:04 am

Hola deya, moltes gràcies!

Nosaltres som del Maresme, ben aprop de Barcelona. Hem fet el tractament a Fecunmed, a Granollers. La veritat és que estem molt contentes amb el tracte rebut per part de tot l'equip mèdic, i sobretot, pel resultat! Vosaltres on ho feu? A Barcelona?

Suposo que no tothom vol comentar les seves experiències al fòrum, però vam pensar que igual la gent s'animaria si trobava el post i així poder servir de guia per altres noies que volen inicar-se en el món de la maternitat. :ok:

Fins aviat!
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
Avatar de l’usuari
deya
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: ds. ago. 01, 2015 8:41 pm
Ubicació: BARCELONA

Re: Dues mares

EntradaAutor: deya » dl. ago. 03, 2015 10:50 pm

Hola Gantils,si ho fem a Barcelona vam començar les IA a Ivi i vam canviar al cirh per començar el nou tractament.
Doncs si a veure si s'animen mes parelles a explicar experiències,petonets
1 IAD JULIOL 2014- Beta negativa
2 IAD AGOST 2014- Beta negativa
3 IAD GENER 2015- Beta negativa
1FIV JUNY 2015 TRANSF 2 EMBR CONGELATS B- Beta neg
JULIOL 2015 TRANSF1 EMBR CONGELAT C-Beta neg
2FIV GENER 2016 TRANSF 2 BLASTOS AMB TRACTAMENT NK-Beta positiva baixa, al final bioquimic
MARÇ 2016 TRANSF 2 BLASTOS AMB TRACTAMENT NK-En betaespera
Laia357
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dj. ago. 07, 2014 1:11 pm

Re: Dues mares

EntradaAutor: Laia357 » dt. set. 29, 2015 3:49 pm

Hola!

Ara feia temps que no passava pel SP i no havia vist aquest tema! Fa uns dies viag escriure un missatge, però no el veig, crec que no el vaig enviar bé...

Em sembla bona idea, tenir aquest espai per a les que som dues dones.

Primer de tot, Gantils, felicitats, espero que l'embaràs continui bé. Nosaltres de moment, no hem tingut sort. Hem provat amb el mètode ROPA, que han sigut 2 FIV i no han sortit bé. Ara, provarem amb inseminació, m'ho faré jo i m'agradaria fer-ho sense medicació, així que estem mirant un banc de donants estranger que t'envien tot a casa per fer la inseminació. Alguna de vosaltres ho ha fet o coneix d'algú que ho hagi fet? Em preocupa una mica el tema del moment de registre el bebè, si ho aconseguim. He parlat amb ells i m'han dit que fan un document conforme som dues mares, però clar no és el mateix que el consentiment informat que et fan signar a les clíniques i he llegit per algun lloc que quan van dues dones a registrar un nen els demanen aquest paper.

Bé, si alguna ja coneix d'algú que hagi passat aquests tràmits, ja m'explicareu!

Salut!

Laia
30/10/2017: Per fi tenim a la nostra petitona!
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: Juno » ds. ago. 06, 2016 2:54 pm

Hola, noies!

Volia obrir un fòrum amb aquest tema però ara he vist que hi ha aquest; el recupero! :)

Nosaltres tot just hem començat el procés per tenir la nostra primera criatura. Tenim hora amb la ginecòloga a final de mes i suposo que llavors farà la derivació a l'hospital per començar el tractament.

Vosaltres vau fer el tractament per SS, també? Vau haver d'esperar-vos gaire? Vau signar el paper de la clínica que diu que totes dues sou mares, etc.?

Ja explicareu les vostres experiències si us ve de gust; a mi m'encantarà llegir-les, perquè sóc molt nova en això i no en puc parlar amb ningú més, encara!

Abraçades!
Sandrarez
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. abr. 19, 2016 4:23 pm

Re: Dues mares

EntradaAutor: Sandrarez » dc. ago. 10, 2016 3:31 pm

Hola! Cuanto me alegra que hayais creado este tema la verdad.

En nuestro caso mi pareja ya habia intentado quedarse embarazada anteriormente dos veces y no pudo ser y en esta vez siguiente decidimos que las dos queriamos quedarnos embarazadas y recurrimos a Institut Marques. Afortunadamente dimos positivo y estamos pasando por el primer trimestre pero somos muy prudentes por las otras veces....

Muchas fuerza a todas que seguro que lo conseguis!
Un abrazo!
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: Juno » ds. ago. 13, 2016 9:47 pm

Moltes felicitats, Sandra!!! Ja anirem parlant per aquí.
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: Gantils23 » dg. ago. 21, 2016 4:01 pm

Hola juno i sandrarez!

El nostre petit va néixer al març, ara ja té 6 mesos! Nosaltres ho vam fer per privat, aleshores no es podia per ss, i va ser fruit d'una inseminació, amb medicació però poca. Ho vam aconseguit a la 3a.

Quan pugueu expliqueu la vostra experiència a la ss, per al segon ens agradaria poder-ho fer així.... Tot i que np sabem si és possible quan ja tens un fill.

A la clínica sí que ens van fer firmar la carta que ens comprometia a les dues com a mares. Igualment també ens vam casar per ja tenir el llibre de família i menys problemes al registre, per si de cas...
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: Gantils23 » dg. ago. 21, 2016 4:03 pm

He oblidat felicitar a la sandrarez per l'embaràs. Molta sort!!!
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: Juno » dg. ago. 21, 2016 5:48 pm

Hola, Gantils!

Moltes felicitats pel vostre petit!!

Sí, jo ja explicaré tot el procés per la SS per poder ajudar les futures mares que estiguin en la mateixa situació. De moment tenim visita la setmana que ve amb la ginecòloga, que pel que ens van dir ens ha de derivar a l'hospital que ens toqui.

Nosaltres també estem casades i entre això i el paper de la clínica crec que no hi ha d'haver cap problema. Pel que sé, al Codi civil hi ha recollit aquest dret.

Gràcies per contestar; a mi m'ajuda molt llegir les altres experiències!
Lilyflax
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dg. set. 18, 2016 8:24 pm

Re: Dues mares

EntradaAutor: Lilyflax » dg. set. 18, 2016 8:42 pm

Hola a totes! Felicitats a les +!!!
Nosaltres estem casades i vam iniciar el procés de ser mares a l'abril, vam anar a la quirón i vam fer IA q va sortir negativa...sho va fer la meva dona, ja que es mes jove i les meves trompes estan obstruides així q si ho volia fer jo havíem de fer fiv si o si. Després del negatiu vam pensar en repetir però tenia algun folicle i vam haver de parar un mes, amb el q vam aprofitar per per buscar noves clíniques i vam anar a parar a Institut marqués i vam decidir fer icsi.
Haig de dir que estem encantades amb el tracte i el servei,100% recomanable i això q encara no sabem si ha anat bé però la tranquilitat q et donen i l'atenció és de 10.
Dilluns passat li van fer la punció, 9 ovuls dels quals 8 eren madurs i van fecundar tots. Hem fet el seguiment amb el embryoscope,un servei extra on pots desde casa veure levolucio dels embrions, és flipant! Aquest dissabte li van fer la transfer dun super blastocit, segons la biòloga i ara estem en beta espera! Prou tranquiles i emocionades.
Al final dels 8 només 3 han estat viables, el que li han posat i dos q hem congelat, així q a veure com va! Creuarem els dits!!! I sinó tornarem a probar!! Ah la transfer li van fer al 5e dia i no al tercer com ho fan a altres llocs, així asseguren que lembrio es el mes viable per implantarse, com.tot són estadístiques i si surt bé fantàstic, sinó formes part del % petit q no surt....en fi a esperar!
Una abraçada ben gran
Iniciem cerca (Flax) maig 2016 (Quirón)
IA negativa juny 2016 (quiron)
Anem a Institut Marqués (IM) fem In vitro: (3 blastos)
- FIV negativa setembre 2016
- FIV negativa desembre 2016
- ROPA negativa febrer 2018
- Adopció embrió positiu març 2018
Lleida_33
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dv. abr. 01, 2016 9:10 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: Lleida_33 » dt. oct. 18, 2016 12:50 pm

Nosaltres anem per la 4 IA les dues primeres les varem fer a avantmedic Lleida,on segons ells tinc ovaris poliquistics. La 2a me va tardar en baixar la regla 2 mesos i això q sempre he sigut molt regular, vam decidir anar a ivi Barcelona on ells diuen que és mentira això els ovaris poliquistics, a ivi tenen un tracte inmillorable, compleixen els horaris tot perfecte. Hem fet una inseminació am resultat negatiu i ara estem per la 2a
Sandrarez
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. abr. 19, 2016 4:23 pm

Re: Dues mares

EntradaAutor: Sandrarez » dl. nov. 21, 2016 4:51 pm

Lleida_33 ha escrit:Nosaltres anem per la 4 IA les dues primeres les varem fer a avantmedic Lleida,on segons ells tinc ovaris poliquistics. La 2a me va tardar en baixar la regla 2 mesos i això q sempre he sigut molt regular, vam decidir anar a ivi Barcelona on ells diuen que és mentira això els ovaris poliquistics, a ivi tenen un tracte inmillorable, compleixen els horaris tot perfecte. Hem fet una inseminació am resultat negatiu i ara estem per la 2a



Hola Lleida! Muchisimo animo!
Si os pudiera dar un consejo os diria que os informeis de todo porque muchas veces nos dejamos llevar por el precio de algunas clinicas y la atencion y la calidad del servicio no es lo que esperabamos.
En nuestro caso con Institut Marques la verdad es que ha sido todo genial. Una de las cosas que valoramos mucho y que en parte nos empujo a tomar la decision fueron sus tasas de exito (bastante altas).
Y como ha dicho otra amiga antes es muy importante tambien el hecho de que tengan su propio laboratorio, esto nos dio mucha confianza a las dos.
Un abrazo!
Nancru
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. maig 13, 2015 7:05 pm

Re: Dues mares

EntradaAutor: Nancru » dt. nov. 29, 2016 4:57 pm

:-()) :-())
Nancru l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 26, 2017 9:36 am, en total s’ha editat 1 vegada.
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: lidiaiprou » dv. des. 02, 2016 6:14 pm

Eii jo també pensava en crear un post així!! A veure si ens anem trobant un munt de mares lesbianes!! Nosaltres ja som mares d'una nena, la Laia, que en breus farà un any. Vam aconseguir l'embaràs a la tercera IAD a CEFER, amb la dra Jové. Ara anem a buscar el/la germanet@! I aquest cop seré jo la que posarà la panxulina. Començaré el tractament amb la propera regla, segurament la setmana vinent!!! Quines ganes (i mandra a la vegada!).
Lleida_33
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dv. abr. 01, 2016 9:10 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: Lleida_33 » dl. des. 05, 2016 1:38 pm

:miko: doncs objectiu complert. A la 4 va anar la vençuda, ara estic embarasada de 8 setmanes ||*|| . Jo vaig anar a la ss mentre esperaba aquest últim resultat i la veritat com que estaba en la beta espera no em van fer gaire cas, lo únic q me van dir q la llista de espera era de 3-4 anys i que tornessin a demanar hora am la ginecologa de la ss si no aconseguia el embaras.
Ànims a totes les futures mares i mares
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: lidiaiprou » dl. des. 05, 2016 8:08 pm

:-) ostres Lleida que bé!! Enhorabona!!!
Que vols dir amb què els ovaris poliquistics no existeixen!?? Que tu no els tens o que com a síndrome el SOP no existeix!!?? Jo en teoría eb tinc... amb cicles llargs i irregulars però desde que em medico pel tiroides he millorat molt! Ara tb prenc ovusitol D
Lleida_33
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dv. abr. 01, 2016 9:10 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: Lleida_33 » ds. des. 10, 2016 3:17 pm

La veritat que no em va quedar clar el tema dels ovaris poliquistics, però se suposa que am medicació i constancia al final tot funciona.
Ànims a totes
Lilyflax
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dg. set. 18, 2016 8:24 pm

Re: Dues mares

EntradaAutor: Lilyflax » dl. des. 12, 2016 4:17 pm

Hola Noies! Felicitats al positiu! aixó dóna ànims

Al final a nosaltres ens va sortir malament, la meva dona va començar a tenir pérdues dos dies abans de la prova i ja ens vam començar a emparanoiar, vam fer pipitest i negatiu, amb el conseqüent baixon ...vam decidir parar un mes, ja que la nostra doctora també era fora i ara ens hi hem tornat a posar, ja que encara en teníem dos de congelats.

Va començar amb les parxes evopad de 75 (que ara estan esgotats ja que han trencat estocs, ole tu) el mateix día que li van venir la regal i al cap d'una setmana eco per veure com anava l'endometri, que ens va dir que estava estupendo i vam programar criotransfer el passat divendres 9 (va haver de començar amb la progesterona el día 5/12). L'embrionet es va descongelar perfectament i vam fer la transfer, així que ara (ja porta 4 díes ) a seguir esperant fins dilluns vinent.

Val a dir que quan ja hi has passat més d'un cop l'estat animic es diferent, no sabría ni descriure'l. Avui però hem anat correns al metge per que tenia dolor a la zona ovárica, així que no sabem, tot son nervis i quan has tingut experiencies negatives qualsevol cosa fa pensar que potser tampoc anirà bé, tot i que sabem que l'actitud es important i sha d'estar positiu a vegades costa i més si hi sumem el xute d'hormones que emocionalment et deixen del revés...en fi a seguir esperant

Aneu explicant cosetes que sino aquesta setmana serà duríssima!
Una abraçada a totes
Iniciem cerca (Flax) maig 2016 (Quirón)
IA negativa juny 2016 (quiron)
Anem a Institut Marqués (IM) fem In vitro: (3 blastos)
- FIV negativa setembre 2016
- FIV negativa desembre 2016
- ROPA negativa febrer 2018
- Adopció embrió positiu març 2018

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::