Dues mares

Tractaments, clíniques, medicaments..
Junno
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:56 am

Re: Dues mares

EntradaAutor: Junno » dl. feb. 06, 2017 4:37 pm

Hola a totes!

I encantada Juno amb 1 n ;) Així que en breu us insemineu? Que bé! >.-<: Per quan la gran data?

I la resta, com ho porteu?

Nosaltres ja anem per la 2ª inseminació que just va ser aquest dissabte... a veure si tenim sort. Aquesta (tot i ser amb estimulació) només va crèixer 1 unic fol•licle... a veure si és EL FOL•LICLE :love:

En el nostre cas, per calcular quan serà la ovulació ens fan anar cada 2-3 dies a la clinica i ens fan una eco on podem veure el tamany del fol•licle, quan està grandet (18 aprox) aleshores ens programen la inseminació prèvia punxada d’Ovitrelle que es una medicació que coordina l’alliberament de l’òvul amb la inseminació. M'ha sobtat que a la SS sigui mitjançant el control de la temperatura.

I tot i així.. els puñeterus ..::·· no sempre volen fer la seva feina ;) Per sort tenim aquestes eines i ens podem anar recolzant les unes amb les altres!

Una abraçada!
Imatge

30 Abr '17 > 4a IA -------- Positiu!
lidiaiprou
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

EntradaAutor: lidiaiprou » dt. feb. 07, 2017 5:04 pm

Hola guapes! Quina alegria veure vidilla per aquí!! La veritat es que va be tenir tribu virtual pq el nostre entorn generalment no sap ben be com tractar aquests temes... es tan personal i delicat que es difícil acompanyar persones en prices de RA... o es passen de pesats... o de prudents jajajaja

Nosaltres anem fent... esperant a regular el tiroides per fer una segona IAD.

Algu ha preguntat per la FLG. Nosaltres n'estem encantades!!! Fem trobades amb els peques i algunes sortides de cap de setmana. La gent es molt maca!!! A mes tenim descompte a CIRH i CEFER (8%).

Al fil de IAs 2017 ja som tres parelles de dones i una parella trans osigui que qui vulgui passar per allà és mes que benvinguda. També trobo important mantenir viu aquest espai osigui que a veure si anem passant i ens anem coneixent!

Una abraçada!!!
Juno
Entrades: 87
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

EntradaAutor: Juno » dv. feb. 10, 2017 10:35 am

Junno, quina emoció!!! Esperem que sigui EL FOL·LICLE!! Ja ens ho aniràs explicant.

Lídia, molts ànims! Ja ens ho aniràs explicant, també.

Nosaltres encara no sabem el dia de la IA, serà cap a mitjan març si tot va bé. Ja aniré dient.

Ànims a totes!!!
Juno

EntradaAutor: Juno » dv. feb. 10, 2017 10:46 am

Ai, se m'ha oblidat que us volia preguntar una cosa.

Les que encara no esteu embarassades, heu explicat a la família que esteu en aquest procés?

Jo no sabia gaire què fer. Al principi no ho volia dir perquè el tema no és fes tan llarg i pesat. Després, quan ens van trucar per citar-nos a la clínica, vaig pensar que potser ho podia dir, que així en podia parlar i podia compartir la il·lusió. Total, que l'altre dia ho vaig explicar a la meva germana i la seva reacció va ser bastant decebedora... Així que he decidit que m'esperaré a explicar-ho als meus pares. En canvi, amb la meva cunyada (germana de la meva dona) genial. I amb algunes amigues properes també bé.

Bé, ja explicareu les experiències, si voleu. Una abraçada!
Junno

EntradaAutor: Junno » dv. feb. 10, 2017 12:19 pm

Hola noies!

Que interessant la pregunta Juno! I que greu em sap que ta germana no reacciones com esperaves… dona-li temps, potser és això… i queda’t amb la resposta de la teva cunyada… que guai!!!

En el nostre cas, els familiars i amics més pròxims ho saben des del dia en que vam prendre la decisió en ferm. El fet de dir-ho ens ha ajudat sobretot a compartir les emocions i il•lusions, en canvi en els moments difícils (el negatiu de la 1ª IA), va ser durillo haver de compartir el negatiu amb tots. Tot i així, compensa el fet de sentir-te acompanyada durant el procés per gent que t’estima.

Això sí, soc molt conscient que en el nostre cas la noticia va tenir una rebuda genial (amb excepció de mare que no s’ho va prendre bé però, ja ens ho imaginàvem) i per tant el bon acolliment que va tenir la notícia va ser un xute de motivació, alegria i bon rotllo per iniciar el procés amb total seguretat. Si en canvi la resposta de familiars i amics hagués sigut negativa…uff… quin pal i quina desmotivació.

Trobo que és una decisió difícil (la de començar una IA) i rebre males cares et pot arribar a enfonsar…. Així que crec que cada persona o parella ha de valorar en quina situació es troba com per comunicar-ho i si la gent que l’envolta es mereix formar part del procés o no. En el nostre cas, tenim un parell de persones amb les que no ho hem compartit perquè estem segures que l’únic que faran será dir PEROs i PORs i la veritat, ja és un procés fotut com per rebre comentaris negatius.

Així que, cada família és un món, i en el nostre, ja sabem a quines persones val la pena tenir a prop en aquests mesos i a quines no i amb això ens hem intentat guiar.

I la resta? Sou de les que preferiu esperar a estar embarassades per dir-ho?

Una abraçada!
Imatge

Lleida_33
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dv. abr. 01, 2016 9:10 am

EntradaAutor: Lleida_33 » dt. feb. 21, 2017 10:59 am

Nosaltres només ho va saber els amics més propers, la família ho va saber el dia que els hi vam dir que Estaba embarasada, així més sorpresa
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

EntradaAutor: Gantils23 » dc. feb. 22, 2017 9:20 pm

Hola noies!

Ostres això que diueu de dir-ho o no és difícil... nosaltres quan quan vam començar per tenir en Pol ho vam dir a amistats properes i família, i tot i que la rebuda va ser genial per part de tothom, quan anem a buscar el segon no ho explicarem (a menys que sigui estrictament necessari, ja que ara que tenim un bebè es fa difícil tot plegat... els controls i les visities i gestionar tot el tema sense ajuda...). De fet de cara al segon ens agradaria esperar a donar la notícia després de la morfo, però tot dependrà de com vagin les coses.
El cas és que el primer cop se'ns va fer etern: a cada IA tothom preguntava, i quan tens un negatiu només et falta tothom preguntant com ha anat... abans que comenci l'embaràs la gent ja està impacient, com nosaltres és clar, i és com si l'embaràs hagués durat 12 mesos (3 IAs i 9 mesos d'embaràs). El mateix passa cada vegada que et fas una prova o eco, la gent va preguntant i de cara al segon preferiríem viure-ho més íntimament i explicar-ho en plan mega sorpresa quan ja haguéssim superat les 20 setmanes.
En fi, no sé què farem quan ens hi trobem, ja us explicarem!!
La resta com aneu? Hi ha algun pipitest a la vista?? Nosaltres estem començant a movilitzar-nos, tot i que la nostra intenció ara és fer un ROPA.

Fins aviat!!!
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
Laia357
Entrades: 56
Membre des de: dj. ago. 07, 2014 1:11 pm

EntradaAutor: Laia357 » dj. març 02, 2017 6:50 pm

Hola!

Que bé sentir les experiències de totes! Jo ara estic de 6 setmanes amb una FIV. Contentes, però amb prudència perquè ja hem tingut dues pèrdues i és molt dur.

Nosaltres, com ens vam casar per fer el ROPA, vaig preferir explicar-ho a la família i als amics. Després de quasi 10 anys vivint juntes, em semblava un motiu molt maco per explicar. També, jo sempre havia dit que no volia tenir fills i sent lesbiana, ens semblava que cauria com una bomba. Així que volia com "preparar" a la gent, per no trobar-me després embarassada, amb les meves preocupacions i a sobre amb les preguntes incòmodes (el donant, els òvuls, etc etc etc.). La meva parella, amb la seva família va ser més discreta, però els amics, com la majoria són comuns, tots ho van saber igual. La veritat és que les reaccions van ser molt bones i a tothom li va fer molta il·lusió. Igualment vaig haver d'aguantar comentaris incòmodes (que si jo seria el forn, que si no ens feien por les malalties genètiques,) però els vaig superar perquè teníem les dues les coses molt clares.

El problema va venir amb la primera pèrdua. Com estàvem molt il·lusionades, també vam anar explicant tot el procés, la beta, la 1a eco, etc. La veritat, després és molt dur haver de trucar a la gent per dir que no havia anat bé. Nosaltres ho vam viure com una mort i haver d'explicar-ho, no ho vaig portar gairebé. En aquest moment sí que va haver gent que no ens va ajudar gaire amb els seus comentaris i costava més respondre, superar-ho. Aleshores ens vam tornar més discretes (més jo, perquè la meva parella, ja ho ha sigut sempre) i ha hagut processos que no hem explicat a ningú. Ara en canvi, ja tinc 2- 3 amigues i amics (que han passat per tractaments i avortaments també), a qui sé que puc anar explicant el procés i no són pesades, esperen a que jo em comuniqui. Aquesta vegada també ho hem explicat als pares respectius. Ara, tot i tenir por, també em sento més forta per afrontar i explicar el que vingui.

Ja no ho portem tan en secret, però tampoc donem molts detalls. Jo estic de baixa i he deixat de beure alcohol i de fumar, així que no cal ser molt llest. Però bé, en general, tothom està sent molt respectuós, i quan algú insinua alguna cosa, només diem que estic bé i que encara no sabem res.

Quina sort teniu les que us heu quedat ràpid!! Nosaltres ara farà 3 anys que ens vam casar, així que 3 anys esperant!!

Apa, ja he fotut el rotllo!
Salut!
30/10/2017: Per fi tenim a la nostra petitona!
Juno

EntradaAutor: Juno » dv. març 03, 2017 12:25 pm

Hola, noies!

Merci a totes per compartir les vostres experiències.

Laia, quina il·lusió veure't per aquí. Enhorabona per l'embaràs! Em sap greu tot el que heu hagut de passar. Ha hagut de ser dur. Una abraçada plena d'energia.

Jo a punt de fer la primera IA. Ja us ho aniré explicant. Passo uns nervis inhumans, però la meva dona està més tranquil·la (així ho compensem...).

Com aneu la resta?
lidiaiprou

EntradaAutor: lidiaiprou » dl. març 06, 2017 7:40 am

Hola guapes!

Ostees Laia357 he flipat amb el vostre historial. No tinc ni paraules... sou unes lluitadores i unes valentes. Abortar desprès d'una FIV ha de ser un pal enorme. Ho sento. Us han donat alguna explicació de quin pot ser el motiu? Heu fet alguna cosa diferent ara?? A mi em fa por que es presuposi que tot esta be pel fet de ser dones joves sense historial de problemes de fertilitat. Vol dir que per detectar algun problema ens hem de sotmetre a un munt de procediments i gastar-nos un munt de diners mentre que en una parella hetero doncs ho saben abans de començar RA. Una abraçada forta forta i ànims en la post-beta-desespera. A partir de la s9 ja estareu mes tranquil.les.

Les que participeu al fil d'IAs ja ho sabeu però us poso una mica al dia a la resta. Arrel del meu hostorial de problemes autoimmunes (principalment tiroiditis de hashimoto) vaig demanar que em misessin de cap a peus abans d'anar gastant diners i punxant hormones a lo tonto. Esta tot "be" dins del que cap esperar... em surten autoanticossos anti-TPO, antinuclears i antiplaquetaris. Tambe em surt el complement C3 baix, el factor VIi baix o molt justet i la proteina S i proteina C funcionals bastant baixes (per sota del 50%). Suposo que em proposaran IA amb anticoagulants pero encara no he anat a la dra a comentar resultats. De fet, postejaré al foro general a veure si alguna te alteracions semblants... ja us anire informant!!!
Laia357
Entrades: 56
Membre des de: dj. ago. 07, 2014 1:11 pm

EntradaAutor: Laia357 » dv. març 17, 2017 8:58 am

Hola,
Ja hem passat la eco de les 8 setmanes, així que de moment, la cosa va bé.
Sobre les proves, la primera doctora era partidària de no fer cap prova, de tractar-nos com si no tinguéssim cap problema, cosa amb la que jo estic d'acord, sempre que siguin proves invasives. Quan són proves d'analítica de sang, crec que ja podrien mirar-ho tot des del principi, la veritat.
A mi em van fer les proves de coagulació i la resta després de les pèrdues. No va sortir cap problema, així que van determinar que era causa genètica, els embrions no evolucionaven segurament a causa dels òvuls. Tot i que les hormones de la meva parella estaven bé , 3 metges diferents ens van recomanar que provéssim amb els meus. Així que vam decidir fer servir els meus òvuls.
Jo ara crec que seria millor que fessin totes les proves des del principi, així, si hi ha algun problema ja pots posar-hi solució. Però és una opinió. Hi ha gent que li sembla que només demanant les proves per guanyar diners.

També voldria dir que el que ens ha passat a nosaltres no té perquè passar-li a tothom, no voldria desanimar a ningú. Hi ha moltíssimes dones que es queden a la primera! Als fòrums normalment anem a parar les que ens trobem amb problemes.

Anem parlant, espero que aquest any,, siguí molt fructífer!
30/10/2017: Per fi tenim a la nostra petitona!
Junno

EntradaAutor: Junno » dj. març 23, 2017 1:17 pm

Bona tarda a totes!!!!

Fa setmanes que us anava llegint però no trobava el moment per escriure.

Hola Gantils, encantada de coneixe’t! Ara començo a veure el que expliques, a nosaltres cada IA que passa ens costa més mantindre a familiars i amics informats... és molt dur i és fa molt llarg, així que, últimament, intentem no ser gaire concretes amb la informació per intentar que el dia del pipitest no tinguem 50 mil whatss de: “qué, com ha anat?” i així axconseguir portar-ho més intimament.
Com porteu el tema ROPA? Ja heu començat?

Hola Laia encantada de coneixe’t també a tu.
Quina història la vostra, no puc ni imaginar-me el patiment pel que vau passar... Que injust és a vegades i que poc preparades que estem.. uff!! Heu d’estar molt orgulloses de vosaltres per haver-ho superat! Com diu la Lidia, sou unes valentes! Em vaig alegrar moltíssim de llegir que la eco de les 8 setmanes va anar bé, enhorabona!!!!

Juno, Lidia, a vosaltres ja us vaig seguint pel foro de les IAs, per això no us personalitzo ^_^

Lleida, i la teva panxu com va??

En el meu cas, com veureu a la firma, ja portem 3 IAs negatives i ostres.. comença a ser durillo: comencem a tenir molts dubtes sobre si hauríem de canviar de clínica (ara estem al CIRH), si m’haurien de fer més proves, si hauríem d’anar ja a FIV... aix! El cap ens funciona a 1000 per hora però no trobem solucions.

De moment ens hem plantejat que farem 2 IAs més (5 en total) sempre i quant es desenvolupi més d’1 foli (les altres vegades només hi ha hagut 1) i no sabem si canviar de clínica... Laia, pel que veig tu també anaves al
CIRH i al final vas canviar a Sagrada Familia. Què ens aconselles?

Una abraçada molt i molt forta per a totes!!!!! :-()-)
Imatge

Juno

EntradaAutor: Juno » dv. març 31, 2017 11:21 am

Junno, tinc unes amigues que van a Sagrada Família i n'estan contentes. Si vols t'ho explico més per privat.

M'agradaria preguntar-vos una cosa, però no sé si em sabré explicar gaire. És sobre el tema de les mares no gestants. Jo estic en procés de ser la mare gestant, però per a la segona criatura la idea és, si tot va bé, que la gesti la meva dona. Aquesta és la nostra idea, estem molt contentes amb això, esperem quedar-nos embarassades aviat i la veritat és que ens és absolutament igual el tema de la genètica i d'on venen els gens, perquè evidentment les criatures seran de totes dues. El problema és la nostra família i part del nostre entorn, com ho perceben. Entenc que quan les criatures siguin amb nosaltres veuran clar que som una família com una altra i que blabla. Però ara, de moment, a mi m'inquieta, per comentaris que he sentit o coses que he percebut, que tenen la idea que la meva dona, com que és la no gestant, "és menys mare" perquè no ho és de sang ni de gestació. Clar, s'ha de fer molta pedagogia en aquest sentit, però cansa estar tota la vida així, primer perquè ets lesbiana, després perquè vols tenir criatures i no és el que alguns esperen...

Total, perdó pel rotllo, la meva pregunta és: Teniu consells per donar-me? Com ho heu gestionat o ho gestioneu amb la família i altra gent de l'entorn?

Gràcies!
Duesmames
Entrades: 7
Membre des de: dv. març 10, 2017 12:14 pm

EntradaAutor: Duesmames » dg. abr. 02, 2017 9:49 am

Hola noies!

Nosaltres no haviem vist mai aquest forum, però ara ho feiem una ullada i amb aquest dubte que planteja la Juno, entren ganes de respondre!

Juno, som dues mamis embarassades de gairebé 4 mesos. Jo, la que escriu ara mateix (totes dues utilitzem el forum!) sóc la no gestant. La veritat és que per mi hi ha hagut moments una mica durs, però la meva dona ha estat la clau en tots i cadascun d'ells.

Durant el procés, vam fer consulta a uns quants llocs (va ser una IA), i en alguns em vaig sentir com si fos una amiga que acompanyava a una mare soltera. Se la miraven i li deien: Com ho faràs? Quin tractament vols provar? I un etc de preguntes que a mi em feien cert mal. Però el primer dia que una ginecologa em va tocar la fibra, li vaig explicar això a la meva dona, i es va resoldre al moment.

Ella ho vigila moltissim; parla en plural sempre, em mira a mi perque jo respongui quan li fan la pregunta a ella i prou, i sap fer-me sentir part del procés.

Quan ho vam dir a tothom (vam esperar als 3 mesos justos), el meu entorn no posa cap dubte de que en serem mares per igual, i el seu entorn tampoc (ni molt menys!) però per aquí si que s'escapen comentaris dels que molesten o saben greu, com ara aquella reacció de felicitat i d'anar a abraçar primer a l'embarassada, o centrar-se molt en l'embaras en sí i no en la idea de que serem mares, dir-me tu cuida-la eeeeh, i llavors a ella posar-la en volandes... No sé si m'explico! Però son detalls que, com a dona i com a mare, (perque tinc un instint maternal que em surt per les orelles!!!) poden ferir una mica.

La meva idea també era embarassar-me desorés, però tindrem bessonada, i això em deixa una mica fora de joc. Preferim tenir dos fills ben cuidats, que 3 i anar escanyades de diners... Així que, això tambe m'ha ajudat a viure molt l'embaràs com si fos meu i a no centrar-me en que jo ja en viuré un mes tard. Crec que cal aprendre a separar la idea de maternitat de la de l'embaràs; que no deixa de ser un procés biològic molt curt, davant de tot el que està per venir.

Però per acabar el rotllaaaaasso... Dir-te això, que el 95% de com facin sentir els altres la teva dona, està a les teves mans. Et pot semblar que depen dels altres, però si tu estàs per ella i l'ajudes a viure aquest moment, els altres passaran a segon pla.

Tela!! T'he explicat la vida :)

Una abraçada ben gran!!
Juno

EntradaAutor: Juno » dl. abr. 03, 2017 1:13 pm

Hola, Duesmames!

Primer de tot, moltes felicitats! I bessonada, que bé! Gaudiu molt d'aquesta etapa! :***:

Moltes gràcies per explicar la teva experiència, m'ha anat molt bé llegir-la. És cert que a la clínica de vegades es deixa en segon terme la mare no gestant, però no sempre i, com dius tu, nosaltres també tenim el nostre paper a l'hora d'evitar que passi. La veritat és que a mi aquest tema em preocupa més que a la meva dona, que sembla que no l'amoïna gens. Suposo que l'actitud hi té molt a veure. És que l'altre dia ens van preguntar que per què em quedava jo embarassada i no la meva dona (pregunta estrella!). I jo, a partir d'això, em vaig començar a fer una de les meves pel·lícules! :) Però, bé, sembla que és un tema en què pensa tothom un cop dones la notícia...

Cuideu-vos molt i una abraçada!! Ens veiem per aquí!

I si algú més s'anima a parlar-ne, benvinguda serà. :)
lidiaiprou

EntradaAutor: lidiaiprou » dc. abr. 05, 2017 8:05 am

Hola guapes!
Entro ràpid i no puc personalitzar pero si que volia comentar sobre les diferències inevitables que es donen entre les mares. Teniu raó que a repro assistida les dues mares ens hem de fer ben visibles i presents i això és mooooolt mes fàcil quan l'equip està acostumat a treballar amb parelles de dones. Amb la Dra Jové de cefer ens hem sentit super be i fins i tot en el dia del part de la nostra primera filla a cima ens van tractar super be les llevadores i les infermeres de la UCI neonatal. Per mi el mes dur està sent ara, que la Laia ja te 15m i te mamitis per la mama que va gestar i que segueix donant el pit. Se que es una etapa i l'intento portar amb naturalitat pero es durillo. Es fa moooolt mes difícil de pair quan les diferències les marquen persones de la família. Als professionals de la salut, amics i gent diversa els pots posar una mala cara i donar-los un toque, feu-vos escoltar i respectar! Amb els fills cal una mega dosi extra de paciència, comprensió i molt d'amor incondicional.

Una abraçada a totes!!!
Sonbiel
Entrades: 1
Membre des de: dv. abr. 07, 2017 10:42 am

EntradaAutor: Sonbiel » dv. abr. 07, 2017 10:53 am

Hola noies!
Som la Laura i la Sonia
Al 2013 vem fer 4 ia i va neixer el nostre princep, la mama forn va ser la sonia vem optar per la més jove.
Al 2016 la Laura va fer 4ia sns exit, buscant germante, pel Biel.
Dia 2 d'abril vem fer metodo ropa sonia va ser la donant ovuls jo receptora, van transferir dos blastocits ara a creuar els dits.
lidiaiprou

EntradaAutor: lidiaiprou » dg. abr. 30, 2017 8:39 pm

Hola guapes!!! Com aneu totes??? Jo entro a donar bones notícies: (1) dimarts farem la segona inse de l'operació germanet/a! i (2) la Laia fa un parell de setmanes que ha aprés a dir MAMI i ara que ja sap cridar-me em sebto molt millor. Us semblarà una ximpleria però per a mi ha sigut un gran canvi pq ara pot expressar quan vol fer alguna cosa amb mi o amb la seva altra mare. Ara te 16 mesos i esta per menjar-se-la!!!

Sonibiel com ha anat aquesta ROPA?? Laia i Lleida com van les panxus??? Junno i Juno a vosaltres us tinc mes controlades pel fil d'IAs ;-P

Petons a toteeees!
Lleida_33
Entrades: 11
Membre des de: dv. abr. 01, 2016 9:10 am

EntradaAutor: Lleida_33 » dl. maig 01, 2017 4:25 pm

Hola, la panxa va creixent, ja estem a la setmana 29 i totes dues no paren de moure's, es molt maca la sensació. Jo tinc un dubte sobre com os feu dir les que ja sou mares (mare, mami, mamá..) que clar al ser dos quin embolic.
Ànims a totes les que esteu en procés, al final tot arriba, una abraçada molt forta
Junno

EntradaAutor: Junno » dl. maig 01, 2017 8:25 pm

Bona nit tribu! ^_^

Com heu passat el finde llarg?

Juno, gràcies pel teu oferiment. De moment continuarem pel CIRH però no dubtis que et demanaré ajuda si finalment ens plantegem canviar de clínica.

Què interessant la pregunta sobre el tractament de la mare fornet vs mare no fornet, i, tal i com diu la duesmares, crec que és molt important la manera de gestionar el tema des de la mateixa parella. Per posar un exemple, en el nostre cas TOT allò que tingui relació amb aquest procés ho parlem en plural: “tenim visita, ens inseminen, ens hem de punxar...” ja sabem que sona una mica absurd, sobretot això de “ens inseminen” però creiem que ajuda a crear consciència sobre que és un procés que ens afecta a totes dues, de diferents maneres, però al cap i a la fi a les dues.

Tot i així es van escapant comentaris de l’estil.. com portes els negatius? I tu obres els ulls i tornes a la càrrega.. “doncs els negatius ELS PORTEM..” a veure si aconseguim que la gent ho assimili amb naturalitat.
En quant als professionals mèdics, el mateix. Al CIRH ens trobem amb que la totalitat de les ginecòlogues tenen molta cura i parlem sempre en plural i incloent a la mare no fornet, en canvi, el personal administratiu no ho té tant present i el cert és que molesta...però intentem que vagin canviant.

Sonbiel, benvingudes! I moltíssima sort amb el ROPA!! Que guai fer transfer de 2 blastocits. Pel que tinc entés si es fa transfer a dia +5 teniu molt més probabilitat d`èxit, no? Sort guapa!

Lidia, gràcies per aportar la teva experiència. Ens ajudes a reflexionar i a estar preparades pel que vindrà. Molta sort amb la teva IA i a gaudir de que la Laia hagi après a demanar per tu ^_^

Lleida, 29 setmanes ja. Enhorabona i a gaudir d’aquest preciós estat!

Nosaltres segurament ens farem dir mama i mami. És poc original però funcional ;)

Una abraçada molt forta noies!
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: