Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
Arya82
:: cèrvol
Entrades: 573
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Arya82 » dj. feb. 16, 2017 9:31 am

Bon dia noies,

Quan m’he llevat m’he fet un ClearBlue i “Embarazada 2-3”. Però fa un moment he anat al lavabo i taca vermella... Que poc que m’ha durat l’alegria!

Espero que no vagi a més i sigui simple implantació. Amb les nenes em vaig passar els 3 primers mesos tacant i anant a urgències cada dos per tres. Però clar, si va en augment, avortament segur. He trucat a la meva doctora i m’ha dit que augmenti la progesterona i demà beta, a veure què.

Ja us aniré explicant, però ostres, quina ràbia. Després de tot el que passem a RA, el mínim seria poder gaudir de l’embaràs i no hi ha manera!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
luna73
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

EntradaAutor: luna73 » dj. feb. 16, 2017 10:57 am

Arya, si el clearblue pone embarazo , seguro que es sangrado de implantación o bien puede ser un hematoma, a muchas chicas le ha pasado. Haces bien en aumentar la progedterona y quedaré en casa tumbada y lo más tranquilita posible, por si es el hematoma se absorba.
Muchos ánimos guapísima, eres una gran luchadora.
Un abrazo.
manyaga
:: poltre
Entrades: 605
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

EntradaAutor: manyaga » dj. feb. 16, 2017 11:24 am

Arya princesa, et dic el mateix que la luna, estirada i més proge..espero de debó que sigui implantació i que tot quedi amb un ensurt. Una abraçada :-()-) ja ens explicaràs que estem pendfnts de tu
manyaga

EntradaAutor: manyaga » dj. feb. 16, 2017 11:25 am

manyaga ha escrit:Arya princesa, et dic el mateix que la luna, estirada i més proge..espero de debó que sigui implantació i que tot quedi amb un ensurt. Una abraçada :-()-) ja ens explicaràs que estem pendents de tu
Xantipa
:: gosset
Entrades: 449
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

EntradaAutor: Xantipa » dj. feb. 16, 2017 11:29 am

ARYA bonica enhorabona!!
Si et posa 2-3es que esta ben agafadet, i que avui sagnis (al meu entendre ) es la implantació, ja que dema es la beta.
Entenc que estiguis neguitosa, jo tambe ho estaria, pero hem d.estar positives i pensar que aquesta es la definitiva.

Ves explicant.nos qualsevol novetat o el que necessitis, anims maca!!!
Aqui estarem.
mestra1981
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 8:16 pm

EntradaAutor: mestra1981 » dj. feb. 16, 2017 12:26 pm

Arya, a pesar d'aquesta sang, són molt bones notícies!!! Si no estigués implantat no marcaria el clearblue 2-3 setmanes. Tal i com et diuen, ara progesterona i, sobretot, repós. Com diu la Luna potser un hematoma o el sagnat d'implantació, sigui el que sigui molta calma. Encara que ja sé que és molt difícial.
Molts ànims!!! i demà amb la beta tindràs una mica més d'informació!!
Molts petonets.

Xatinpa ànims i cap a fer l'analítica, però segur que està tot bé! Teniu intenció de començar aviat?

La resta què tal?

Modo ego: Jo ja vaig fer l'histeroscopia i tot està perfecte, ara falta la biopsia. De moment, tot indica que no hi ha un perquè no implanten embrions!!
Res, continuarem esperant!
PetitPrincep79
:: girafa
Entrades: 2001
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dj. feb. 16, 2017 1:15 pm

ARYA!!! Normal que estiguis així, però un clearblue 2/3 és bona senyal. Jo en l'embaràs vaig tenir test negatiu i clearblue 1/2, així que jo crec que és un bon senyal.
Ens esperem demà a la beta i fes bondat amb repós relatiu.
Ens expliques demà!! :-()-)
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
BLAUCEL
Entrades: 354
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

EntradaAutor: BLAUCEL » dj. feb. 16, 2017 2:42 pm

hola princesesss

penso molt en vosaltres, pero la veritat q necesitava desconectar.
Aryaaaaa aixo es un embarasss, just el dia q entro veig l teu positiu! estare pdt de la beta! tu relaxa't.
He intentat posar-me una mica al dia, bueno veig q prentent decisions per una banda, esperant per altres, i amb resultats no tan bons per altres.

Jo aquest any tinc un unic proposit: ser més feliç que el pasat, res mes. Asumir el q vingui.
Varem pasar una epoca molt complicada com a parella, ara tot esta al seu lloc, felicos, amb noves ilusions, ens hem mudat i temin mil coses per fer. I aixo tb m'ha fet pensar q la meva familia es el meu marit i q realment som feliços amb moltes altres coses q oblidem.
I ara ens plantegem anar pel x*x*x q ens queda, era un blasto...aixi q en breu trucare a veure com va.
I despres d'aixo ja veurem....
La veritat q em fa una por brutal pasar x altre negatiu. A mes al meu voltant ultimament tothom es qda embarassat...

Bueno quan em posi al dia personalitzo mes!

un petonas enormeee
Punció gener 2014: 1 conge
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ESCOLTEM ELS SEUS CORS! dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embrions/ trànsfer 1 beta negativa
19/05 transfer frigo blasto. Beta negativa
manyaga

EntradaAutor: manyaga » dv. feb. 17, 2017 9:53 am

Arya, què tal la beta? Penso en tu, tant de bo tinguis una beta alta i ja no sagnis :-()-)
Arya82
Entrades: 573
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » dv. feb. 17, 2017 10:53 am

Desig concedit Manyaga! ;-))) Beta de 350 i ja no sagno!! >.-<:

Pròxim objectiu a superar: eco el dia 3! De moment estic contenta, però continguda. És difícil emocionar-se quan s’ha perdut la innocència... Però mira, intentaré gaudir-ho. Demà anirem a menjar fora a un bon lloc per celebrar-ho!

Gràcies noies pels ànims i per estar pendent de mi! Sou les millors! I espero que aquest 2017 hi hagi molts més positius i tinguem totes el nostre final feliç!

Una abraçada
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
mestra1981
Entrades: 71
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 8:16 pm

EntradaAutor: mestra1981 » dv. feb. 17, 2017 11:49 am

Arya quines bones notícies!!! Mooooooooooooooooltes felicitats! T'ho mereixes, m'alegro molt! Per fi notícies bones! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Ara a celebrar-ho i descansar!!!
Blaucel també m'alegro molt per vosaltres. Tot aquest procés és molt dur i les parelles es resenteixien però si podeu continuar endavant, vol dir que per molts entrebancs que vinguin junts podeu!! El fet de plantejar-vos anar a pel congelat és molt bona senyal!!!!
Va noies que el 2017 ha de ser el nostre any!!!
Molt bon cap de setmana a totes! Començar-ho amb aquestes notícies és molt bo!!!!
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dv. feb. 17, 2017 12:21 pm

ARYA que be!! Molt bona beta i segurissim q ahir era el sagnadet de la implantacio, osigui que intenta estar tranquil.la i gaudeix tot el que puguis, que no sempre hem de tenir mala sort nosaltres no??
Tan de bo hagis obert la bona ratxa i les demes anem darrere.
Passeu.ho be aquest finde!!!

BLAUCEL!! Ja veuras que el congeladet us esta esperant, no pensis mes enlla de si positiu o negatiu perque no val la pena avançar.se. Jo quan tornem fer l.intent es el que m.he proposat, no pensar mes enlla del que estigui passant en aquells moments, perque si no t.amargues i no es pot viure aixi.

MESTRA de moment no tenim previst cap intent la vista, pero volem anar preparant el cos per quan sigui wl moment, les vitamines mal no en fan? I controlar els valors tampoc, aixi que... anem fent poc a poc.
A veure si puc fer.me l.analitica un dia i ja us dire.

Petons a totes!!! Que tigueu bon cap de setmana!!! Especialment tu ARYA, disfruteu!!
manyaga

EntradaAutor: manyaga » dv. feb. 17, 2017 12:28 pm

:p-) :p-) aryaaa quina alegria llegir-te!! Totalment d'acord amb la xantipa, ja ens toca bona sort a les d'aquest raconet i aquest s'ha de quedar amb vosaltres, que us ho mereixeu :love:
Gaudeix-ho bonica!!! Esperem les bones notícies de la eco :globus:
manyaga

EntradaAutor: manyaga » dv. feb. 17, 2017 12:29 pm

:p-) :p-) aryaaa quina alegria llegir-te!! Totalment d'acord amb la xantipa, ja ens toca bona sort a les d'aquest raconet i aquest s'ha de quedar amb vosaltres, que us ho mereixeu :love:
Gaudeix-ho bonica!!! Esperem les bones notícies de la eco :globus:
Syl82
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dc. ago. 12, 2015 7:10 pm

EntradaAutor: Syl82 » dv. feb. 17, 2017 1:14 pm

Arya!!!!!! Quina.emoció!!!! Men alegro tant!!!
I la nostra història és tan semblant!! Jo daquí uns dos mesos hi torno! Estigues tranquila!
Tenvio mil petons!
luna73
Entrades: 383
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

EntradaAutor: luna73 » dv. feb. 17, 2017 2:50 pm

:-)(-: :-)(-: :-)(-: ole ole y ole!!! Muchas felicidades Arya!!!
Ya verás como este pequeño si, disfrutalo, celebrarlo y tranquilidad hasta la eco. Me encanta estas noticias :p-) , me alegro muchísimo, me voy a poner a llorar pero de alegría. ;)
Ves contándonos preciosa.
PetitPrincep79
Entrades: 2001
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dv. feb. 17, 2017 3:08 pm

>.-<: >.-<: :p-) :p-) ARYA!!! Quina bona noticia!!!
:-()) :-()) :-()) Quan tindreu eco???
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
manyaga

EntradaAutor: manyaga » ds. feb. 18, 2017 9:34 am

Ostres ara veig que des del mòbil se'm dupliquen les entrades ?-)

Blaucel,m'agrada llegir-te. Durant aquest procés ens acostumem a oblidar de nosaltres, de la parella, i només ens centrem amb el que ens falta...i de vegades és necessari aturar-se i mirar cap a dins, i marcar-se com a prioritat el propi benestar i el de la parella. I la resta, doncs anar acceptant el que vingui...espero que el que us vingui sigui una panxulina del blasto congelat :-()-) i els embarassos del voltant..són com una plaga! I tant fàcils...que és més complicat de portar el propi procés, tant complicat tot, però és el que ens ha tocat, jo sempre penso que a cada persona li toca patir per algo, en aquesta vida res és perfecta, i ens ha tocat això. Ens enfortirem i ho superarem, n'estic segura. Ahir palava amb un amic que se li va morir la filla de 2 anys de càncer, va ser molt dur. Després van tenir dos fills més, i ahir quan em deia que ara tenia dos tardes lliures per estar amb ells, el veia tant feliç, després parlavem del meu procés i li deia que si no puc tenir fills doncs que em plantejaria la vida sense i que seriem feliços igual, li vaig dir que la gent del meu voltant amb fills, molts estan amargats perquè diuen que es molt maco però que et treu llibertat, que és molt dur, que no estan bé amb la parella...em va dir una cosa que em va arribar, que això és perquè ho viuen com un sacrifici, que ell ho gaudeix a tope i més, venint d'on venen...vaig pensar que a nosaltres també ens passaria, que ho viurem com un regal i ho valorarem molt, venint d'on venim.

Mestra, a veure la biòpsia si us dóna alguna informació de perquè no implanten. Ja ens diràs!

Xantipa, déu ni do que de bólit vas sempre! A veure si trobes un foradet per fer l'analítica i et surt tot bé, ja seria un gran pas!

Arya, com estàs? Espero que tranquila i gaudint-ho, tot i que com vas dir, quan ja hem perdut la inocència costa, però que carai! Mira de gaudir del moment, i no pensar més enllà, que us ho mereixeu :-()-)

Boniques, gaudim del finde de solet :***:
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » ds. feb. 18, 2017 6:03 pm

Xantipa