Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
Xantipa
:: gosset
Entrades: 449
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Xantipa » ds. març 18, 2017 10:59 pm

Hola boniques

entro un moment per dir que estava fent zapping i en tele5 estant parlant de la gestació subrogada.
luna73
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

EntradaAutor: luna73 » dl. març 20, 2017 11:20 pm

Manyaga, escribí el otro día pero veo que se ha borrado. Te envío toda la energía positiva para este proceso, intenta no pensar sino disfrutar que es otra oportunidad. Un súper abrazo.
manyaga
:: cèrvol
Entrades: 525
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

EntradaAutor: manyaga » dt. març 21, 2017 7:28 am

Luna bonita, muchas gracias! Ahora ya tengo claro que mi cuerpo no funciona bien, y que al ser este tratamiento mi última opción para tener un hijo geneticamente mío, pues nos arriesgamos teniendo la esperanza de conseguir al menos un embrioncito. Intentaré pensar menos y dejar que el proceso siga su camino :love:

Ahir vaig tenir eco i hi havia 3 folis d'uns 14mm, i dos d'11. Demà torno a ternir eco i segurament dissabte serà la punció. L'estradiol no l'he mirat més, sabent que és tant baix, potser prefereixo no mirar-lo, si ella demà no m'ho diu crec que jo tampoc li diré, i que sigui el que hagi de ser
Maig 2013: iniciem la cerca
Maig 2014 a setembre 2014: 4 IA's negatives
Novembre 2014 i abril 2015: TE+, embarassos bioquímics
Octubre 2015: TE+, avortament a la setmana 6
Juny 2016: 1a FIV 6 ovòcits, només un embrió. Beta negativa
Març 2017: 2a FIV cap ovòcit madur
BLAUCEL
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

EntradaAutor: BLAUCEL » dt. març 21, 2017 2:43 pm

bon diaa de primavera!
anims manyaga, a veure q tal evolucionen aquests folis! no tinguis mes pressio pensant q es la ultima vegada, amb un es suficient, tota la energia positiva del mon!!+
Ally: un petonas i animsss, a ivi son professionals, al menys la meva experiencia, jo sempre els recomano, potser ens trobem a la sala d'espera. jo tb tionc una antimulleria de 0.50 o alguna cosa aixo i malgrat q maxim h fet 3 sempre h arribat a transfer i em vaig qdar embarassada, res es imposible.
I sempre fa mal el tema dels embarassos jo no h superat encara i crec q no ho fare mai...
Xantipa: doncs molt be aques valor, pero si baixes a 2 dons imagino q sera millor, tot sigui posar.ho al seu lloc

Arya: com va el tacat? millor??

Luna: q tal esos animos bonita? no t agobies x estar triste es normal, nos hacemos las fuertes muchas veces y las cosas acaban saliendo, y hay q sacarlas. un besazo enorme.

I x la meva part avui en teoria el meu viatjer va el trasllat i arriba a ivi...a veure!!
la setmana vinent fare analitiques i suposos q el mes farem transfer.

I us volia explicar una cosa. El diumenge varem quedar ambs un amics q van tenir el seu petit al novembre, fins ara no em trobava massa preparada, malgrat que ella es una lluitadora com nosaltres i q finalment va haver d'anar a ovo, tenia una reserva baixisima i els ovuls q feia no eren de qualitat, despres de 3 fivs va fer un paron per pensar i van tornar amb les piles recarregades. Han hagut de pasar 4 mesos i mig pq em decideixi a coneixer al seu petito.
Si tenia dubtes sobre el tema ovo us haig de dir q ja no les tinc, q mirant aquell nen i a la meva amiga tot va pasar, q em fa mal haver de renunciar a la meva genetica si, pero més mal faria no poder ser mare.
Bueno a part d'aixo: l'univers es molt cruel ho sabeu no?
Doncs com q soc una mica bruixa o gafe o el q sigui us dire que el 26 d'aquest mes fa 2 anys del pitjor dia de la meva vida, quan els nostres petits van neixer i van marxar. Tinc una amiga q esta embarassada q vull pensar q pq no es recorda,al nen q porta li ha posat el mateix nom que un dels meus petits, potser us sembla normal, pero a mi sincerament no, li diria pq ens estimem molt, pero clar no puc fer.ho..., doncs esta a punt, us dic q el dia 26 aquest nen neix, amb el mateix nom q el meu i penso tantes coses..., i potser penseu q estic boja o q soc egoista o no se, pero aixo solament puc dir-ho aqui en veu alta.
bueno guapes anims q aixo esta en marxa, i a veure si anem buidant el post. :-()-) :-()-)
Punció gener 2014: 1 conge
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ESCOLTEM ELS SEUS CORS! dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embrions/ trànsfer 1 beta negativa
19/05 transfer frigo blasto. Beta negativa
Arya82
Entrades: 531
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » dc. març 22, 2017 10:57 am

Bon dia noies!

Manyaga, molta, moltíssima sort! Espero que aquest sigui el definitiu!

Blaucel, haver de renunciar a la genètica sempre es viu com una pèrdua (per alguns més petita, per d’altres més important), però jo sempre vaig seguir el mateix raonament que el teu: més mal em faria no poder ser mare.

Sobre l’amiga que li ha posat el mateix nom que un dels teus petits... no estàs boja. Penso que potser si t’ho hagués comentat i ho hagués parlat obertament amb tu, recordant als teus petits, seria diferent. No sé, mi no em faria res que algú proper li posés de nom a la seva filla Aina o Ona (tot i que confesso que sentir el nom, fa mal) però sí que m’emprenyaria que ho fes fent veure que les meves nenes no van existir i directament oblidant els seus noms.
De totes maneres, crec que és ben normal que et faci mal. S’acosta el dia que van néixer i a sobre aquest nen portarà el mateix nom... I per tant, un nom que sentiràs sovint. Són massa coses que et remouen tot aquell dolor. O sigui que no et sentis egoista pq no ho ets. Una abraçada ben forta per aquests dies que s’acosten.

Pel que fa a mi, doncs tot continua bé. Ja em van donar l’alta a RA i avui he fet visita a la Dexeus. El meu petit continua igual de bé, tot i que avui sí que han vist un hematoma i això vol dir que pot ser que torni a tacar (ara ja deu fer uns 10 dies que no ho faig). Llavors la pròxima visita ja serà amb els d’alt risc. Sé que a ningú li agrada que el seu embaràs sigui considerat d’alt risc però a mi el fet de saber que estaré més controlada em va sentir una mica més tranquil·la.

Bé, noies, espero que aviat totes aneu aconseguint els vostres positius! Estaré pendent de vosaltres!

Petons!!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++

Imatge
Imatge
manyaga

EntradaAutor: manyaga » dc. març 22, 2017 11:24 am

Bon dia boniques!

Blaucel, gràcies pels ànims! :love: com va anar el trasllat? Gràcies per explicar el cas de la teva amiga, tens tota la raó, val més renúnciar a la genètica que perdre's la oportunitata de ser mare, ho tinc claríssim. I en quan a l'amiga que li posa el mateix nom, no et sentis egoista, és normal que et remogui per dins, la gent no li dóna la importància que realment té a la mort dels nadons si no han nascut, és un problema de la societat, que no enten que és passar pel que has hagut de passar. T'envio una abraçada ben forta bonica :-()-)

Arya, gràcies pels ànims també :love: que bé saber que tot va bé, me'n alegro tant! Una abraçada guapíssima :-()-)

Pel que fa a mi, doncs avui ja het l'últim control i un ja feia 18mm i els altres dos una mica menys, no recordo..i n'hi havia un parell encara més petits, però com que avui encara em punxo menopur, espero que estigui a punt algun més La meva gine em fa un dual trigger, que és punxar ovitrelle i decapeptyl junt, diu que ajuda a que acabin de madurar. Dissabte punció i a veure que aconseguim de tot plegat. Estic contenta :globus: :globus:
Ally83
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

EntradaAutor: Ally83 » dc. març 22, 2017 8:50 pm

Hola guapes!

Blaucel gràcies per les teves pauraules, m'has fet somriure i tornar-me a il•lusionar!! El tema del nen de l'amiga és normal que no et sentis be, la meva cunyada va perdre al nen al 5e mes d'embarç i tot i que el nom m'encanta no se'm passaria mai pel cap ficar-li al meu. Però al final tot passa, i si ho pensem fredament només és un nom, potser hauries de parlar amb ella, si tens molta confiança, no se...

Arya m'alegro que evolucioni be, i si l'embaraç és d'alt risc, no ens agrada a ningú, però aniras molt més controlada, amb ecos i analitiques. La meva cunyada després de perdre al nen, es va a tornar a quedar, ella tenia incompetencia cervical, li van fer un cerclatje a les 12 semanes, i respos en especial durant el segon trimestre, a la setmana 37 li van treure el cerclatje i a la 40 finalment li van provocar el part, te un nen maquissim!

La resta ànims i força!

Jo estic dessitjan acabar el mes per començar a veure llum!! Curiosament diumenge és el meu aniversari, i les ganes i desganes de celebrarlo amb la family s'em van i en venen, però he decidit tirar endevant i canviar el xip, el meu objectiu no és quedar-me embaraçada, és ser mare, i se que ho aconseguiré!! Totes ho aconseguirem!!

Petons!!
34 anys els dos
Inicici de busqueda: Abril 14
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Octubre 16 Primera IA SS cancel•lada x ovulació espontanea
10/11/16 Primera IA SS fallida
5/12/16 Segona IA SS fallida
24/01/17 Tercera IA SS fallida
Maig 2017 Comencem FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
laiatous
Entrades: 90
Membre des de: ds. set. 10, 2016 11:11 pm

EntradaAutor: laiatous » ds. març 25, 2017 11:32 am

Hola a totes!!!!!
Manyaga anims!!!!! Que ja falta res i a totes que em lio amb tants noms i aixo que ho segueixo tot!!!! S'ha de passar per mil coses pero tot arriba!!!
Jo ja em vaig fer la histeroscopia!!! Em va fer un mal de picarols ?-) no em van sedar i la dra. pobre no sabia que passava k no podia entrar a la matriu i va haver d'insistir molt!!! Em vaig marejar i tot!!! :r) pero morfologicament ho van veure molt be i ara a esperar els resultats del cultiu i la biopsia!!! A veure si tinc un bon habitacle almenys!!!! 4 dies despres ma vingut com si fos una regla!!!!! Passa aixo amb la histero?
Com explicaveu jo tambe em costa bastant veure altres papis pero es el pa de cada dia, jo visc a un poble petit i avui he anat a esmorzar i a fer una volta amb una amiga k duia la nena d'1 anyet!!! Doncs la gent en comptes de felicitar l'amiga nomes em deien a mi "i tu a que esperes?"!!!!! :-(( mare meva la gent!!!!!!!!! Es increible!!! Ho he contat i amb una hora 6 persones. Ja se k la gent no pensa ni ho fa anb mala intencio pero home....
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » ds. març 25, 2017 2:20 pm

manyaga

EntradaAutor: manyaga » ds. març 25, 2017 3:03 pm

Noies, l'aventura s'ha acabat. Punció feta, hem tret dos ovòcits i tots dos immadurs. Ara toca assimilar-ho i tancar aquesta etapa. La setmana que ve ja quedarem amb la gine per parlar d'ovo, i obrirem la nova etapa, que estic segura que ens portarà més alegries
PetitPrincep79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1990
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. març 25, 2017 3:20 pm

Manyaga, ho sento moltíssim :-()-)
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » ds. març 25, 2017 9:18 pm

MANYAGA bonica! quin greu hem sap...
Ara toca asimilar-ho i agafar forces i a seguir endevant. Pero penso que encara que fossin inmadurs hem de mirar la part positiva que es que hi havien ovuls, o sigui que potser a estat el tractament en si que no a sigut l'adequat.
Bueno, ara descansa tot el que puguis i a agafar forces pel seguent pas.
:-()-) :-()-)
manyaga

EntradaAutor: manyaga » dg. març 26, 2017 8:44 am

Gràcies noies pels ànims.
Xantipa, sí que hi havia òvuls, però amb un estradiol a 0 ja em va quedar clar que el meu cos no funciona. I potser si fes un altre tractament aconseguiria un òvul madur, però crec que les probabilitats que vagi bé són tant baixes i en canvi el desgast és tant gran..i a nivell econòmic també hem tingut sempre clar que no volíem gastar fortunes en tractaments. Així que, després de 4 anys de buscar, 4 ia, 3 avortaments, 1 estimulació de fiv que no vaig respondre, 1 fiv que de 6 oòcits només vam aconseguir un embrió però que no vaig quedar embarassada i aquesta última fiv que els oòcits eren immadurs, ja sento que he arribat al límit, que vull ser mare i això em pesa més que no pas que el meu fill sigui geneticament meu, que ja estic massa cansada com per seguir per un camí que només m'ha portat dolor. Crec que si tenim a l'abast la ovodonació, ho vull provar sense ja donar més voltes a això de que el fill no serà geneticament meu, i què? Ara em donessin un nen en adopció i l'integraria a la meva vida i seria el meu fill, doncs d'ovo que va creixent dins la teva panxa? Simplement una dona ha cedit els seus òvuls perquè dones que tenen problemes puguin tenir els seus fills. I així ho viuré, com que si algú em donés un òrgan i l'integrés en el meu cos, llavors ja és meu. L'embrió no serà meu al principi però s'alimentarà de mi i creixaràs dins meu, així que estic segura que això li afecta i acabarà tenint part meva
http://www.quierosermama.es/ovodonacion ... ecera/amp/
mestra1981
Entrades: 70
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 8:16 pm

EntradaAutor: mestra1981 » dg. març 26, 2017 10:43 am

hola noies,

Entro un momentet per donar ànims a la Manyaga! Guapi pensa que la decissió que preneu estarà bé sempre que els dos ho tingueu clar. Jo penso igual que tu, si ens poden fer donació d'òrgans per viure, no passa res per tenir un fill amb una donant d'òvuls. Naltres també estem en aquesta posició, si el/s proper/s cicles naturals no van bé, passarem a ovo. El desig és ser pares!!!
Manyaga ànims i endavant!!!

Blaucel el vostre petit suposo que va arribar a Ivi, per quan fareu trànsfer?

A la resta espero que estigueu bé!!!! Ara hi ha algú que estigui fent ja tractament o que li falti poc? Perdoneu, però no porto les converses al dia!

Naltres continuem esperant resultats!
Bona setmana!
luna73
Entrades: 383
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

EntradaAutor: luna73 » dg. març 26, 2017 2:53 pm

Ayer no podía conectarme pero Manyaga te tenía en mente, me ha dado mucha pena que no haya ido bien, coin da rabia. Te entiendo tanto , el desgaste emocional, económico y las ganas de ser madre. Manyaga me quito el sombrero ante ti, eres una mujer con mucho coraje y afronta las situaciones con entereza. Me gusta que pienses así, porque es verdad el óvulo está dentro nuestro yvse nutre de nosotras y si el semen es de tu marido es un regalo para los dos, que puedes disfrutar durante 9 meses en tu barriguilla. Y toda la razón si acepto un órgano de otra persona para seguir viviendo porque no puedo aceptar un óvulo?
Lo único que te diría es que tomes un tiempo para hacer el duelo y que ambos estéis de acuerdo y a buscar donante!
Muchos ánimos para este nuevo camino.
Un súper abrazo.
Una cosilla, le pregunté a mi endocrino porque la tsh tenía que estar por debajo de 2 , me comentó que es para el primer trimestre que no haya abortos ni malformaciones.
Y me estoy tomando la leche de yegua, está rica .
A las demás muchos besos.
Arya82
Entrades: 531
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » dg. març 26, 2017 3:44 pm

Manyaga, sento molt que al final no hagi funcionat. De totes maneres et noto molt segura de la teva decisió i estic segura que us portarà coses bones. La veritat és que jo vaig seguir el mateix raonament que tu i no me’n penedeixo gens. Els tractaments amb els meus òvuls van ser un malson, sempre era una mala noticia rera l’altra... I els donants ens van obrir la porta a una nova esperança. I llavors van començar a aparèixer els positius (que no n’havia vist mai cap). Així que jo us desitjo tota la sort del món en aquesta nova etapa i molta força!! :-()-)

Xantipa, aquest tipus d’articles sempre em fan somiar desperta... Tan de bo algun dia tinguéssim una sorpresa d’aquestes oi?

Laitaous, genial que la histeroscopia hagi sortit bé! Jo després de fer-me-la (el segon cop) sí que vaig estar tacant 2 o 3 dies, però no 4 dies després... potser com que a la doctora li va costar entrar, el cos se t’ha tornat una mica boig.
Pel que fa als comentaris de la gent... jo es que no ho entendré mai. Si una parella no té fills només hi ha dues opcions: o no en volen o no poden. O sigui que no sé com la gent no veu que és una pregunta completament inapropiada! A mi després de perdre les nenes ja no m’ho pregunten, però molts em miren amb cara de pena... que no sé què és pitjor.

Ally83, felicitats!!! :globus: Me n’alegra que hagis decidit celebrar l’aniversari, per mi també és una data rara i confeso que els últims anys m’he negat a celebrar-lo. Però m’agrada veure que tu ho fas i que estàs optimista!! Clar que sí!

Una abraçada noies!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++

Imatge
Imatge
laiatous
Entrades: 90
Membre des de: ds. set. 10, 2016 11:11 pm

EntradaAutor: laiatous » dg. març 26, 2017 4:28 pm

Hola!!!! Gracies Arya!!!!!
Manyaga em sap greu pero segur que pendreu una bona decisio!!!!
Jo faig una sola ultima estimulacio ara per la S.S. perque encara m'entra perque si no ja no la faria!!! Pero fins ara per arribar a fer transfer l'ultim vaig haver d'acumular 3 estimulacions per aconseguir dos embrions de no massa cualitat i res!!!! I tambe em desgasten molt els tractaments!!! Em trobo malament, inflada, cansada, trista, tinc problemes al fetge... ufff ara ho penso i ja no m'importa si l'ovul no es meu per tal de no tenir k ferme tantes estimulacions!!!! Jo tambe penso que al final portarlo a dins els 9 mesos i despres tota la vida li dones tot que es lo mes important!!!
MiPumky
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

EntradaAutor: MiPumky » dl. març 27, 2017 9:34 am

Hola guapes,

Manyaga en sap molt greu, cuidat molt i prenc la decissió que creguis millor per vosaltres.

Penso com tu, per mi és pitjor no ser mare que no portin la meva genètica. Al cap i a la fi vosaltres el criareu, el tindràs a la panxa, sentiràs les patadetes, el pariràs, i li donareu tot el carinyo del mon.

Jo, en principi tinc bona reserva i aprofitaré les estimulacions de la part pública, però si no, no ho dubtaria. No tinc ganes de més estimulacions i medicaments per després res. En principi lo meu és un problema d'implantació.

Molts ànims!!

Arya molt bé, és un rotllo que tinguis més visites i que sigui d'alt risc però lo bó es que qualselvol cosa te la miraren millor per poder fer alguna cosa. Una abraçada enorme!!

Al fil del FIV2017 vaig recomanar el llibre de la Silvia Nanclares de Quien quiere ser madre i ha tingut molt éxit, a mi m'ha encantat, parla molt dels comentaris, de la relació amb la mare, de la búsqueda, en fi, molt interessant

Luna, que bé , ja en diràs com et va la llet d'euga.

I bueno, jo tinc visita a la endocrina de moment i la TSH se m'ha duplicat ( ara la tinc a 2'8) :ufs: no sé si ha sigut la llet d'euga que ara la he deixat per veure la diferència (l'ha pres però en pastilles) o no se qué, però en vaig fent a la idea que acabaré amb més medicació ?-) , a veure que en diu :-o00m

Molts ànims a totes!! Una abraçada enorme!!
Jo, 35, en principi tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 42 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)
2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
Gener 16 negatiu
Maig 16 negatiu
Desembre 16 negatiu

Apuntats al Vall d'hebron des de abril 2014 (De moment esperem plaça pública i busquem respostes)
BLAUCEL
Entrades: 325
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

EntradaAutor: BLAUCEL » dl. març 27, 2017 2:45 pm

bon dia maques!

Manyaga: em sap greu, perque es molt doloros, pero estic d'acord totalment amb tu i crec q ho tens força clar, cada tractament et trenca una mica i no cal fer-se tant de mal si tenim alternatives. la meta es ser mare, per tant...un petonas enorme i espero que estigueu be.
M'ha agradat la comprativa amb un organ donat, des del moment q el tens dins és teu.

Laiotus: jo no recordo be, pero crec q a una d'elles si que vaig estar tacant com una regla uns quants dies, no et preocupis que será nomal segurament.

Arya: doncs res a cuidar-.te moltissim i estaras molt controlada, aixi es millor.

Mestra: siiii ja ha arribat, ara a fer.nos les analitiques i anirem a visita per tal de començar a prepar l'endometri per la transfer, i res a ser positius que descongeli be!

Mipumky: gracies x la recomanacio, a veure si el trobo. s'ha duplicat la tsh? pero fa molts dies q la vas deixar?

Ahir va fer 2 anys de la perdua del nens, va ser un dia molttt trist, aixo mai ho superarem.

petons guapes
Punció gener 2014: 1 conge
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ESCOLTEM ELS SEUS CORS! dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embrions/ trànsfer 1 beta negativa
19/05 transfer frigo blasto. Beta negativa
manyaga

EntradaAutor: manyaga » dl. març 27, 2017 3:31 pm

Hola boniques! Moltes gràcies a totes pels ànims.

Blaucel, i tant que aquestes dates no s'obliden...i fan mal per anys que passin. Una abraçada ben forta.

Mipumky, m'estic llegint el llibre perquè et vaig llegir al post de fiv, i m'està agradant molt! Moltes gràcies per la recomanació!

Laiatous tens tota la raó, tantes estimulacions per aconseguir res o misèria, no compensen, almenys a mi tampoc.

Arya, m'agrada llegir-te, fa que estigui més convençuda que el següent pas ha de ser ovo, espero que el nostre canvi també ens porti una nova esperança, que ja ho necessitem.

Luna gracias por los animos, no te creas que lo afronte muy entera, si que tengo claro lo que quiero, pero ahora mismo me duele tanto...poco a poco haré el duelo y asimilaré todo este torbellino de emociones. Un abrazo

Mestre gràcies bonica, espero que tingueu sort i no hagueu de recorrer a ovo. I a veure els resultats que tal.

Doncs jo, com dic estic convençuda que no vull provar cap tractament més amb els meus òvuls, ja no hi confio, però ara estic a baix de tot i primer m'hauré de recuperar per poder afrontar el nou tractament. Estic amb els ovaris adolorits, la panxa morada, hormonalment alterada...i molt buida. No se, sento com que em van treure part de mi a la punció i al no aconseguir res, quedar amb un buit inmens...i només tinc ganes de plorar, tot em fa mal. Ja he demanat hora a la meva psicològa i treballarem tant el dolor que he acumulat durant aquests 4 anys , com que m'ajudi a assimilar el tema ovo. Tinc clar que és igual, que serà el meu fill igual, però cada cop que hi penso se'm fa un nus a la gola..serà que estic fent el dol genètic.
No se, això de la ovo o ade trobo que no està gens normalitzat, potser per això ens costa assimilar. En el tema adopció ja no hi ha tabus, la gent no amaga que són adoptats, però en canvi quan es recorrer a donants , sembla que hagi de ser un secret inconfessable...recordo quan era petita que els nens que eren adoptats no ho sabien, els pares ho amagaven més, com si fos dolent....suposo que a mesura que la gent es deixi de punyetes i en parli més obertament, ja no serà tant estrany, tant dramàtic tot plegat. Per desgràcia hi ha massa gent que està a l'edat de pedra! Tinc una amiga que diu que no expliqui a ningú que l'òvul no és meu, i la meva cunyada diu que el problema el té ella, i que aquest no té sol.lució! Quanta raó :-D i que si fos per aquesta gent, la ciència no avançaria.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: