Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
BLAUCEL
:: conillet
Entrades: 356
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: BLAUCEL » dv. jul. 28, 2017 12:46 pm

bon dia preciosesss
doncs si jo h estat molt desconectada-...
Xantipa: m n'alegro q us poseu en marxa i tingueu bones sensacions!
Arya 77: una altra companya q es diu Arya d'aquest post esta embarasada per ADE, aixi q molta sort i q sigui molt rapid el temaaaa
Manyaga: com ho porteu? tot parat?

Jo vaig anar al gine i ara estic amb anticonceptius, em van fer una resonacia per la endo i m'han vist un mioma a l'uter...encara no h anat a buscar resultats al setembre em poso les piles i a veure q em diu, en ppi anirem a ovo aixi q primer al gine a veure q fem amb el mioma i on esta exactament i despres misio ovo. q aquesta sera la ultima, cada cop em qden menys ganes de patir...
Q tingueu un estiu genial!

Petons pers totes!
Punció gener 2014: 1 conge
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ESCOLTEM ELS SEUS CORS! dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embrions/ trànsfer 1 beta negativa
19/05 transfer frigo blasto. Beta negativa
BLAUCEL

EntradaAutor: BLAUCEL » dv. jul. 28, 2017 12:47 pm

bon dia preciosesss
doncs si jo h estat molt desconectada-...
Xantipa: m n'alegro q us poseu en marxa i tingueu bones sensacions!
Arya 77: una altra companya q es diu Arya d'aquest post esta embarasada per ADE, aixi q molta sort i q sigui molt rapid el temaaaa
Manyaga: com ho porteu? tot parat?

Jo vaig anar al gine i ara estic amb anticonceptius, em van fer una resonacia per la endo i m'han vist un mioma a l'uter...encara no h anat a buscar resultats al setembre em poso les piles i a veure q em diu, en ppi anirem a ovo aixi q primer al gine a veure q fem amb el mioma i on esta exactament i despres misio ovo. q aquesta sera la ultima, cada cop em qden menys ganes de patir...
Q tingueu un estiu genial!

Petons pers totes!
Seta
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. set. 01, 2017 8:36 am

EntradaAutor: Seta » dl. set. 04, 2017 5:54 pm

Hola a totes,
Soc nova per aquí... jo també tinc baixa reserva... que preneu? que us han receptat?
Ally83
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

EntradaAutor: Ally83 » dt. set. 05, 2017 9:49 am

Hola maques!

Seta benvingua! Molta força, no et capfiquis amb la medicació, segurament cadascuna de nosaltres prenem coses diferents i cada cos és un mon. Escolta els metges, i intenta portar-ho amb normalitat.

Modo ego: tornem a començar FIV, porto uns dies amoïnada i amb neguit, farem dgp, demà vaig a per les receptes i les pautes, començarem amb les banderilles amb la propera regla, que serà cap el 15-17 de setembre... els ànims em van i en venen... ara vaig al gim per evadirme i posarme en forma fins que arribi l'embaraç.

És una muntanya rusa tot plegat, el que controles no saps si ho estas fent be i el que no controles a vegades sembla que ve gran... Sort que tinc un marit extra-objectiu, i tot que a vegades l'enviaria a la merda, se que te raò.

Vaja rollo he posat... perdoneu...

La resta que? Com ho porteu??
34 anys els dos
Inicici de busqueda: Abril 14
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Octubre 16 Primera IA SS cancel•lada x ovulació espontanea
10/11/16 Primera IA SS fallida
5/12/16 Segona IA SS fallida
24/01/17 Tercera IA SS fallida
Maig 2017 Comencem FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
PetitPrincep79
:: girafa
Entrades: 2001
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. set. 24, 2017 7:30 pm

Bones!

Ally83, com vas? Tens noticies d'aquesta FIV? Esperem que sigui la bona!!!

Jo estic molt desconnectada de tot, ja haureu vist que fa molt que no escric...
Espero que totes vosaltres estigueu bé, i que pogueu ser mares.
Per la meva part, cada vegada ho tinc més difícil... En 2 dies sabré si m'han d'intervenir per treure les trompes. Estic a l'hospital per una infecció, salpingitis, esperant sortir bé de tot això.

Uff... Sembla que les coses es compliquen...
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
manyaga
:: poltre
Entrades: 610
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

EntradaAutor: manyaga » dg. set. 24, 2017 8:19 pm

Ostres petitprincep quina putada nena! Ara no hi pensis i centra't en posar-te bé, esperem que no t'he les hagin de treure. Molta sort i ja ens diràs, espero que tot vagi bé guapa :-()-)
Ally83
Entrades: 146
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

EntradaAutor: Ally83 » dt. set. 26, 2017 11:26 am

Hola guapes!!

Petitprincep espero que vagi be i que no t’hagin d’operar... xo en cas contrari x fer FiV les trompes no serveixen de res, així que no tens res perdut!!

Manyaga! Que t’expliques?

Jo estic amb proces d’estimulació, dos folis de 14, dos de 11 i un de 5, demà torno a control a veure si evolucionen i em poden programar la punció, si els meus càlculs no fallen serà aquest cap de setmana!

Com fem DGP vaig perduda per quan haurien de fer la transfer, alguna te idea??
34 anys els dos
Inicici de busqueda: Abril 14
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Octubre 16 Primera IA SS cancel•lada x ovulació espontanea
10/11/16 Primera IA SS fallida
5/12/16 Segona IA SS fallida
24/01/17 Tercera IA SS fallida
Maig 2017 Comencem FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
manyaga

EntradaAutor: manyaga » dv. set. 29, 2017 4:42 pm

Petitprincep com estàs?

Ally com van els folis?

Doncs pel que fa a mi ja he deixat de lluitar amb la meva reserva ovàrica i ja estem buscant donant per fer una ovodonació. Suposo que a l'octubre farem el tractament, estic contenta i esperançada..i és molt més del que em passava quan feia fiv amb oocits propis, i al final, quan ja em sento tant desgastada, el que tinc clar és que vull un fill però que ja no em vull maltractar més per tant poques opcions d'èxit, i si la ciència m'ofereix aquesta opció, doncs és només una cèl.lula el que necessito, la resta no canvia absolutament res...si alguna cosa estic aprenent en tots aquests anys és a acceptar les coses com venen, sense donar-hi tantes voltes...perquè la ovo no és fàcil de païr, la genètica ens sembla tant important..però quan tinguem un fill, sigui quina sigui la manera amb la que ha sorgit ( fiv, donació de gamets, adopció d'embrions) serà perfecta i no em voldrem cap d'altre així que si el fill no és genèticament nostre, també serà perfecta i per tant, agrairiem que ho haguem hagut de passar perquè era la manera d'aconseguir aquell fill i no un altre...reflexions per si ajudo a alguna indecisa ;-) que la ovo costa d'acceptar quan es veu com una opció de segona, com la última opció que ningú vol... però un cop passat el dol i la veiem com una nova oportunitat en un camí ple de disgustos, una oportunitat que ens dóna la ciència per resoldre un problema, tot canvia..

Molta sort a totes!
alaska
:: tigre
:: tigre
Entrades: 734
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 6:01 pm

EntradaAutor: alaska » dv. set. 29, 2017 10:24 pm

Ai, Manyaga, quina alegria llegir-te!
És això que dius, exactament això. Tu ho expliques en condicional i jo q per sort ja ho he passat ho afirme en present. 5 FIVS vaig fer, 5! Mil voltes em van treure sang, amb lo dificil q soc de punxar, 5 vies per a la punció, tanta incertidumbre, tanta espera, tants disgustos soterrats pq no et podies recrear en la tristesa i havies d'apretar les dents i seguir endavant... Quina plorera sortint de l'hospital quan em van dir q ja estava bé d'intents. Quina angoixa en les betes i quina desesperació.
I vaig passar a ovo molt decidida. De veritat q no vaig tindre res ni paregut al dol genètic. El q em feia por era q era el següent nivell, l'últim pràcticament (llevat de la maternitat subrogada), i temia tancar porta rere porta fins q no en quedaren més.
Arribar a IVI a acompanyar al meu home a deixar la mostra i no haver de fer jo res va ser un luxe! En serio, estava flipada. Jo ja havia fet prou! Va ser una sensació fantàstica, per fi. I el dia de la transfer, que és un passeig. Ja havia patit prou.
22 dies després de la primera consulta en IVI, beta positiva! Felicitat absoluta.
I de repent eixos records tan dolorosos es van tornar dolços: què bé que tot abans em va sirtir malament, quina sort vaig tindre, una sort infinita de que tot fallara i fera cap a ovo, perquè al meu fill (EL MEU FILL) no el canvie per cap altre, ni per 3 clons meus.
Uff, si us decidiu per ovo o adopció d'embrions tan debó d'ací uns mesos tingueu el vostre fill o la vostra filla en braços i em pogueu dir: és així!
No tinc cap dubte, ni el més mínim, impossible voler-lo més, impossible cap altre bebé en lloc d'ell. I si no, ja m'jo contareu. Endavant!
Jo 39, ell 44
Fallo ovàric precoç
6 FIV (3a trànsfer): abril 2015 > POSITIU!
Imatge
Imatge
manyaga

EntradaAutor: manyaga » ds. set. 30, 2017 7:36 am

Gràcies Alaska!! M'encanta llegir-te :love:
Tens tanta raó amb això de que el que et feia més por és que ja era pràcticament l'últim nivell, jo sempre dic que de tot el que visc, el que fa més mal és que vaig esgotant opcions per ser mare, i el que més m'aterra és esgotar-les totes. Però la ovo o ade tenen una taxa d'èxit molt elevada i sou moltes les valentes que ho heu aconseguit en l'últim esglao, i quan ja hi arribes després de tant patiment el que no vols és acabar de pujar destrossada i amb les mans buides, així que la genètica...se't enfot! I m'encanta que ens expliquis en present que el teu fill és perfecte i que no el canviaries ni per 3 clons teus :love: Gaudeix-lo bonica!
Erika79
Entrades: 46
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

EntradaAutor: Erika79 » dt. oct. 03, 2017 2:20 pm

Hola noies!
Vinc a aquesta part del foro per demanar-vos consell des de la vostra experiència.
Tinc 38 anys recent complerts i una trista antimulleriana de 0,4. Si, baixa baixíssima reserva.

Durant el cicle anterior vaig fer-me la primera IA, sense èxit i ara m'estic plantejant què fer. Mai havia mirat de quedar-me embarassada i estic fent el procés en solitari. Porto dies donant-li voltes i no sé què és el millor, fer una altra IA o passar a FIV. La doctora em diu que jo decideixi, que si anés per assegurança no em deixarien fer ja una FIV però com m'ho he de pagar jo puc triar.

Si faig IA diu que tinc les mateixes possibilitats que qualsevol dona i que la baixa reserva no té perquè venir relacionada amb la mala qualitat (diu que això últim comença a ser més notable passats els 40). Si faig FIV diu que no tindré les tases d'èxit tan altes com una dona amb una reserva normal i puc acabar obtenint els mateixos òvuls que en una estimulació per IA i tampoc es garantitza que aquests acabin sent viables. Tot és un potser això, potser lo altre...

Per la vostra experiència en baixa reserva... Què farieu? O què heu fet? Val la pena llençar-me a per una FIV o es millor intentar dos o tres IA més?
Arya77
Entrades: 18
Membre des de: dg. jul. 16, 2017 12:25 am

EntradaAutor: Arya77 » dt. oct. 03, 2017 3:04 pm

Hola Erika,

Jo acabo de fer 40 anys, també soltera i em va sortir la antimulleriana a 0,38. A la clínica on vaig anar el Doctor em va dir que amb aquestes dades tenía nomès un 15% de quedarme embarasada per FIV i la meitat per IA. Ho podria haver enfocat de manera optimista i convèncem per intentar-ho pero va ser sincer i em va recomanar una FIV amb Ovodonació o l'adopció d'embrions (que no la fan en aquella clínica).

Conec persones properes que amb un resultat de antimulleriana òptim han estat anys intentant-ho i han patit molt i s'ha ressentit molt la seva economía.
I jo no vull pasar per això. i amb els meus resultats sé que em seria molt difícil i patiria. Així que vaig decidir finalment fer-ho amb adopció d'embrions (una opció amb bastant percentatggbe d'èxit i més econòmica).

Vaig fer el primer intent el mes passat i va ser negatiu. El tractament va ser molt senzill però la frustració i decepció va ser enorme, o sigui que no vull pensar si m'haguès ficat a fer-me una FIV que el tractament és molt més complicat i molest.

Evidentment el % és allà, encara que sigui petit, i es pot tenir éxit. Tot depèn del que estiguis disposada a lluitar, de la teva economía, si vols que el teu fill tingui els teus gens, etc, Hi ha molts factors a tenir en compte, així que pensa-ho bé.
Jo he tirat pel camí "fácil" (perquè amb la meva edat penso que ja vaig tard i sóc més pesimista) però cada persona és diferent, i si ets optimista i tens ganes de intentar-ho, encara que sigui pel camí "difícil", fes-ho.

Salutacions
BLAUCEL

EntradaAutor: BLAUCEL » dt. oct. 03, 2017 5:52 pm

Hola guapes, m'ha canviat al post d'ovo pero su vaig llegint.
Petit príncep com estas¿? Espero q la intervenció hagi pasat sense complicacions, em spa molt greu

Alaska q be llegir aquest es paraules pq a mi m'ha costat asumir el tema genétic i encara estic n proces.

Erika: es una decisió teva pero sincerament les probabilitats amb una ia son molt baixes i en els nostres casos mes encara...es cert q no ha d'estar lligat la qualitat amb la quantitat pero en molts casos va relacionat, en una ia finquen el esperma i ha de fecundar dins amb la fiv tindras molta mes informacio: si fas ovuls, si fecunden, si evolucionen correctament o no i si arribes a la transfer. Si tens embrions arribaran al teu uter i despres implantarán o no, amb la ia no tens res i x experiencia propia la informacio ajuda a pendre decisions
A mes a partir dels 35 les taxes d éxit disminuexen...
Em sap greu pero moltes vegades no donen masa informacio i gastem diners i esforcos innecesariament.
No m'enrotllo mes, si tens dubtes aquí estem espero q sigue un proces molttt cert i aconsegueixis el teu somni el mes aviat posible.
manyaga

EntradaAutor: manyaga » dc. oct. 04, 2017 4:26 pm

Erika bonica, jo t'explico el meu cas: tinc 33 anys, i als 30 vaig fer 4 ia's amb una antimulleriana que rondava els 2, i res de res. Després em vaig llançar a fer una fiv i la meva sorpresa va ser que no vaig respondre bé a la medicació, em van repetir l'antimulleriana i la tenia al voltant de l'1. Vam canviar el protocol de medicació i vaig aconseguir 1 embrió, però no va implantar. He fet una segona fiv aquest any, amb 33 anys, i no he aconseguit cap òvul, me'n van extreure dos i no van ser madurs i ara ja he fet el pas a ovodonació. Si fos ara, no faria les ia, amb les fiv la ginecologa em va recomanar passar a ovo perquè creu que tinc pocs òvuls i de mala qualitat..així doncs, amb la fiv tens molta més informació de com respon el teu cos, de si fas òvuls, de si els embrions evolucionen...
És molt personal perquè ningú sap si fent una altre ia ho aconseguiràs, si fent una fiv o ni tant sols així, tot depén del que tu necessitis. Com diu la Arya77, hi ha gent que passa directament a ovo o ade perquè les probabilitats són molt més altes, i prefereixen no gastar diners ni maltractar el seu cos, d'altres ho necessiten intentar i n'hi ha que ho aconsegueixen i n'hi ha que acaben necessitant donant.. el que tu decideixis estarà bé, jo no m'arrepenteixo de cap tractament dels que he fet perquè si ho vaig decidir, doncs era el que necessitava en aquell moment.

Molta sort en el teu següent pas, sigui quin sigui :-()-)
Erika79

EntradaAutor: Erika79 » dc. oct. 04, 2017 4:29 pm

Moltíssimes gràcies noies. Després de pensar-ho i de llegir-vos estic gairebé del tot convençuda de passar a FIV. Pel que dieu; el meu cos produeix folis però a saber què hi ha a dins si és que hi ha res...

¡Una abraçada!
PetitPrincep79
Entrades: 2001
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dc. oct. 04, 2017 7:09 pm

Bones nois!

ALLY, que en sabem? He pogut fer la DGP?

MANYAGA segur que anirà tot molt bé en aquest nou procés.

ERIKA, a mi amb AHM de 0,7 em van descartar totalment la IA per les poques garanties d'èxit.

Per part meva, he salvat les trompes!!! :b-))) :b-))) Ara encara estic amb un munt d'antibiòtics però sembla que tot bé. Això si, aquest cicla ja començo a tacar a dia 21... :-o00m
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Erika79

EntradaAutor: Erika79 » dc. oct. 04, 2017 8:25 pm

PetitPrincep79 ha escrit:
ERIKA, a mi amb AHM de 0,7 em van descartar totalment la IA per les poques garanties d'èxit.

Si? Doncs jo als llocs que vaig anar a demanar info, en un primer moment, em van recomanar IA abans que FIV. Ni idea. Jo anava amb la idea de que em dirien FIV al veure l'analítica. Suposo que al no haver-ho intentat mai de forma natural volien veure què passava, no sé.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Oli_va i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: