Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
luna73
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: luna73 » dj. des. 14, 2017 9:53 pm

luna73 ha escrit:Hola Manyaga!
Felicidades a ti también!!! Por fin con tu lentejita, de 9 semanas, que bonita :). Y como te encuentras? Yo no noto nada solo el pecho que está precioso ( tengo poco jejeje).

El test se hace a la semana 10? Es que me ha dicho que si quiero hacerlo lo haga lo antes posible porque los resultados tardan entre 3-4 semanas y si quieres interrumpir el embarazo es antes de la semana 14. Al menos lo que me ha dicho la comadrona. Yo conl 44 años tengo que vigilar más.

Tú ya has podido hacer la eco? Cuando lo vea seré consciente, supongo que es esa prudencia que nos entra.
Nos irá bien, algo me dice que si.
Besitos guapa
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: manyaga » dj. des. 14, 2017 10:05 pm

Yo ya he hecho 3 ecos! Una a la s5 que fui a urgencias por perdidas, una a la s6 y la última a la 8 por la mútua. Y en la última ya vimos que el embrión iba cogiendo forma y el corazon le iba a 160rpm :love:

Sobre lo de interrumpir el embarazo a la s14 creo que es si es un embarazo no deseado, si se detectan anomalias se puede hasta la 22. Y antes de la s9 o 10 no se puede hacer, la mayoria de gente lo hace pasado el triple screnning porque si allí te sale mal y te hacen hacer una amniocentesis, ya no tendria sentido el test no?
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Ally83 » dv. des. 15, 2017 7:40 am

Hola maques!!

Feia temps que no entrava x aqui i entro per donar ànims i dir-vos que tinc positiu i avui vaig a la primera eco!!!! Encara no m’ho crec, cada cop que em ve una nausea o em fan mal els pits se’m queda un somriure tonto...

Ànims a totes!!! 3 ovuls madurs, 3 fecundats, 3 blasto, 2 van passar el dgp, un transferit i embarassada!!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: manyaga » ds. des. 16, 2017 12:08 pm

Ally enhorabona!

Luna me preguntabas como me encuentro, yo estoy des de la semana 5 con muchas nauseas, o sea ya casi 5 semanas. Me paso el dia mareada y con ganas de vomitar, la verdad es que me encuentro bastante mal pero muy feliz con mis malestares :) Los pechos tambien los tengo muy bonitos que tambien tengo poco! jeje y ya se me ve un poco de tripita porque soy delgada, y el manyaget me dice que me ha crecido el culo. Aun así, sigo con miedos y mucha precaución, hasta el 3 de enero que tengo la eco de la semana 12 no me emociono por si a caso, si todo sale bien, seguiré con precaución pero supongo que me lo creeré un poquito más. Ojalá nos fuera bien, yo también confio que esta vez nos toca un poquito de suerte : lasito :
Avatar de l’usuari
luna73
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: luna73 » ds. des. 16, 2017 3:41 pm

Si Manyaga esta vez si irá bien, algo me dice que si.
Qué faena con los vomitos, creo que es por la progesterona porque en una de las FIV buf lo pasé fatal estuve dos días de baja, me daba vueltas todo. Has probado el jengibre? Tu tomabas hierbas chinas? No van bien ?
Yo no tengo nada de síntomas, el pecho si, la barriguita por la noche como hinchada de gases y el culo que yo sepa no, jajaja. Y tengo mucho mucho frío. Al principio tenía muchas ganas de dormir pero ahora ya no tantas.
Manyaga, tú puedes informarme sobre el armony y la neocentesis, es lo mismo? La comadrona no me ha informado bien y como soy de un grupo de riesgo, 44 anos, quiero saber si vale la pena. Aunque no sé si ir a un finde privado o hacerme una analítica para asegurarme que va adelante, es que es muy caro el test y la verdad que no voy nada bien de pelas.
Me han dicho que nacerá el 29/07 y si me va bien, jajaja
Una curiosidad, mi acupuntura dice que mi pulso es mayor en la muñeca izquierda que eso indica nene. Yo siempre he querido una Nina pero cuando me refería siempre era en masculino.
Pasar un buen finde
Besos
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. des. 17, 2017 5:26 pm

Ooooooooo!!!!!

Quantes bones notícies!!! Enhorabona LUNA73, MANYAGA i ALLY83!!! :b-))) :b-))) :b-))) >.-<: >.-<: >.-<: :-()) :-()) :-())

M'encanta llegir-vos!!! Que bé!!!
El test harmony es fa abans de la 12 però no és efectiu 100%; a la eco12 es quan us diran la probabilitat del risc down i edwards i si és alt, us dirien defer l'amniocentesi, que es 100% fiable tot i que té risc de pèrdua.

Per la meva part, estic bastant desanimada, ja us vaig dir el tema de la infecció... Vaig tornar a recaure i ser ingressada novament, i des d'aleshores tinc mal pèlvic i no saben de qué. Estic amb anticonceptius pq a tot això van trobar un quist a un ovari i a veure si decreix per no haber d'operar.
Cada vegada estic més convençuda d'optar a ovo o ade, encara que em sorgeixen molts dubtes al veure a la meva clon (la meva filla, q és una "mini-mi"). A veure com va el 2018.

I novament, felicitats a les 3!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Ally83 » dg. des. 17, 2017 7:11 pm

Petitprincep79 quina rabia el tema de la infecció, espero que vagis millorant, i fes el que et diguin els metges o el que creguis, per la teva nena seria un germanet igual, ells no tenen en compte la genetica.

Jo estic amb tacats intermitents, m’han dit que no em preocupi, però es dificil... de moment de repos....
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: manyaga » dg. des. 17, 2017 7:22 pm

Petitprincep bonica, espero que et recuperis aviat. Tema renúncia a la genètica, pensa que potser surt un clon del teu home, i quan el o la tinguis, et serà igual a qui s'assembli, serà el teu fill/a i prou.

Ally jo vaig estar amb tacats fins la setmana 6, amb repòs relatiu van marxar. Ànims que fan patir molt!
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Ally83 » dg. des. 17, 2017 7:39 pm

Gracies x els ànims Manyaga!!! Si haig de pensar en positiu!! Tinc el ventre i l’estomac fatal sobre tot al vespre, estic prenen probiotics x regular el trànsit intestinal, però em sembla que començaré amb el cariban, xq amb les nauseas m’entra tos (m’ha passat des de petita) i sento que faig força a l’úter...

Ostres jo pensava que si l’armony o el nace surten be, ja no cal fer la amiocentesis, les meves cunyades al 2016 i al 2014 ho van fer així, i passaven dels 35 totes dues. És més a una d’elles després de veure que tot surtia bé a la analitica li van fer un cerclatje a les 12 setmanes.
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: manyaga » dg. des. 17, 2017 8:26 pm

Ally a mi amb les nausees també em ve tos i després arcades..pensava q era rara! :-D jo prenc la dosis màxima de cariban q em van dir 4, i tot i així les tardes i vespres em trobo malament. La farmacèutica em va donar l'amavel q són unes pastilles més naturals de jengibre i en prenc una a la tarda, i entre el cariban i aquesta sembla que així vaig una mica millor..per sort estic de baixa i dormo molt, em sembla q el cariban em fa son i mira, així em passen les hores..

Sobre l'armony, jo li vaig preguntar a la gine i em va dir q en funció del que surti al triple screnning el podia fer. Jo no trobo gaire sentit fer-lo abans, i si has tingut un avortament diferit i l'embrió s'ha parat per exemple a la s10, et gastes 700€ i a la eco de la 12 et diuen q has patit un avortament? Ai no se, potser perquè jo tinc molt present el risc d'avortament..
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Arya82 » dl. des. 18, 2017 2:25 pm

Enhorabona noies!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Què bé entrar i veure tants positius!!! :b-)))

El test Harmony es fa a partir de les 10 setmanes i és més fiable que el triple screening però mai tan fiable com la amnio. Jo amb les bessones me’l vaig fer després de tenir els resultats del triple screening pq si m’hagués sortit un risc molt alt, hagués anat directament a fer la amnio. Com que va sortir risc baix, doncs vaig fer-me’l per acabar de quedar tranquil•la.

PetitPrincep, espero que aviat et recuperis! Quina ràbia tot aquest tema! I sobre el tema d’intentar ovo o ade, és normal tenir dubtes. Jo encara en tinc pq el tema antecedents mèdics m’emparanoia molt, però no canviaria per res del món la meva nena. I pel que fa a l'aspecte físic... la meva està claríssim que no s’assembla a cap dels dos (de fet, té pinta que tindrà els ulls blaus i tots dos els tenim marrons... :-D ), però tothom li troba semblances. Un et diu “és igual al teu home” i la següent “és idèntica a tu”. A mi em fa gràcia i segueixo el rotllo, però per que vegis que això de les semblances pot ser molt subjectiu. I si al final tires per una d’aquestes opcions, no tinc cap dubte que alguna gent dirà que s’assembla a tu!

De nou, felicitats a les embarassades i ànims i molta sort per la resta!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
JAD
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dc. set. 21, 2016 7:58 am

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: JAD » dc. des. 20, 2017 2:44 pm

Noies vinc a donar esperança ! :-())

Fa casi un any que no escrivia, des de que, desprès de 6 mesos de busqueda, em van diagnosticar Fallo ovaric precoç amb una reserva ovàrica pèsima. Vaja, que tenia ovaris d’una dona de 50 anys ! . Per les que ja sabeu del tema només us dic : AHM 0.2 i FSH 29…..
I acabo de rebre el meu primer positiu !!! i sense FIV ( bé, tampoc me la proposaven gaire veient el meu panorama) ni ovodonació !!

I això que alguns metges eren molt pessimistes. El de la Sagrada familia ( no hi aneu mai !!) em va dir que només tenia 0.1% de probabilitats de tenir un embaràs i que arrives a terme. I em va assegurar que en un any no em quedaria cap ovul i que havia de fer el tractament que elle em proposava ( molt invasiu..) . Casi el denuncio, jo tb sóc metge i no tenia dret a dir el que va dir, a part de deixar-me feta pols i retardar segurament el meu embaràs.
Doncs noies, amb patiment però amb força de voluntat, acupuntura, alimentació super sana, yoga, teràpia, biodescodifació genètica per treure possibles blocatges emocionals, etc… i una estimulació lleugera amb merional he tingut el meu positiu un any desprès dels analisis!! Ha, i em vaig casar just avans de començar l’estimulació…

No sé com anirà tot, però ja és un primer pas ! Es el primer cop que estic embarassada, doncs el meu cos ha reaccionat !
Des de que vaig tenir els meus resultats em van parlar de ovodonació o de bébé miracle… doncs de moment em quedo amb el miracle !

Molts ànims a totes i no dubteu en contactar-me si ho necessiteu. Aquest procès és molt i molt dur i no s’ha de passar sola.
:-())
JAD l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 02, 2018 2:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Bacilos » dv. des. 22, 2017 7:34 pm

Caram JAD, al 2018 volem intentar una altra FIV i havíem decidit fer-ho a la Sagrada Familia.
De moment hem agafat 1a visita.

Molta força per tothom!
Avatar de l’usuari
luna73
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: luna73 » dt. des. 26, 2017 8:21 pm

Hola guapa!
Hasta aquí llegó mi pequeñín, 8 ,3 semanas hoy he tenido que provocarme el aborto. Difícil por lo emocional.
El jueves fui a un ginecólogo de pago porque quería saber cómo iba todo ( yo creía que todo muy bien porque tenía más barriguilla). El gine hacia broma que fuera gemelos, pero al hacerme la eco se quedo muy serio, no sé oía el latido y había una burbuja que más tarde me confesó ( me llamó el sábado) como que se rompía el saco o algo así. Hizo unas llamadas para que el viernes me visitaran en la seg. Social y allí me dieron la mala noticia, no latía pero no se movía. Me explicaron los 3 tipos de aborto que podía hacer, ese momento no podía pensar y quería dejar pero al final decidí por provocarme lo yo, es lo que te recomiendan porque el quirófano es más agresivo. Estos días en casa no sabría si me atrevería porque era como matar a mi bebé pero leí que es mejor porque no sanas el útero. Anoche fui a urgencias porque tenía ciscitis y me confirmaron que no evolucionaba y me comentaron que el quirófano es más peligroso y sin nada de medicación puede llegar a tardar hasta tres semanas.
Así que hoy después de despedir de mi pequeñín me he tomado las pastillas y le he dejado marchar.
Creía que esta vez si funcionaria, había algo que me decía que si, aunque estuviera fría y con miedos pero creo que tranquila porque llegaría hasta el final.
No se, no entiendo nada, solo que estoy muy triste.
Un abrazo
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: manyaga » dt. des. 26, 2017 8:53 pm

Ostras luna lo siento en el alma, no es justo tener que sufrir tanto y cuando la vida te da una oportunidad que te la quite de esta manera. Poco puedo decirte porque se que nada te puede consolar, solo que aquí estamos si necesitas hablar o para lo que necesites. Te mando un abrazo fuerte bonita :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: BLAUCEL » dc. des. 27, 2017 8:52 am

Luna,
buf lo siento muchisimo.
Solo puedo enviarte un abrazo enorme y si necesitas algo aqui estamos.
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Ally83 » dc. des. 27, 2017 9:29 am

Luna73 lo siento mucho, un abrazo muy grande, y si necesitas aqui estamos.
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Avatar de l’usuari
luna73
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: luna73 » ds. des. 30, 2017 9:33 am

Muchas gracias chicas, ahora mismo estoy enfadada con la vida y le gritaría , tengo que digerirlo , aceptarlo, otro duelo más que te deja sin fuerzas.
Espero que podáis conseguirlo, ser fuertes porque es un camino difícil. Os seguiré en la distancia.
Muchos ánimos a todas, sois geniales durante el tiempo que he estado con vosotras erais como casi una familia.
Un abrazo muy muy fuerte.
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Hera13 » dg. des. 31, 2017 11:55 am

Hola, m'he colat un moment pq he llegit al que li ha passat a la Luna.
Luna, me acuerdo de ti... Lo siento muchisimo, yo he pasado por lo mismo hace poco y sé lo que duele escuchar eso...
Si quieres hablar puedes mandarme privi.
Un abrazo :-()-) I que el año nuevo te traiga nuevos horizontes y mucha suerte!
Bon any a totes d'una ovlluitadora! :-()-)
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Erika79 » dj. gen. 04, 2018 2:21 pm

Quin greu Luna. No seguia el teu cas però, sigui com sigui, arribar tan lluny i després que passi això deu fer molt mal. Molts ànims i tens tot el dret a enfadar-te amb el món sencer. Poca gent enten tot el que sentim en aquest procés. Una cosa que hauria de ser el moment més feliç de la nostra vida es converteix en un malson.

Mode ego:
Any nou, intent nou.
Demà començo el tractament que espero que aquesta vegada si que desemboqui en una FIV. L'anterior vegada vaig respondre tan poc a la medicació després de molts dies punxant-me que la doc em va recomanar intentar IA en comptes de cancel·lar i prendre tot el dineral que ja havia pagar en la primera part del tractament i la medicació (no sé vosaltres però jo prefereixo no sumar el que gasto). Finalment vaig anar a IA amb dos folis ben grans i uns altres 4 creixent a la seva bola.

Demà em fan eco i m'injecto Elonva, que fa que no t'hagis de punxar durant 7 dies. A veure si començant així el meu cos reacciona millor i a la tercera va la vençuda. Per una banda tinc ganes pero per una altra vaig amb por. Por a que no torni a funcionar, a que encara que arribi a la punció no en treguin res. Buffff... Tinc el cap com un timbal!

Alguna comença ara també?
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::