Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
mireia1990
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. abr. 21, 2020 12:37 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: mireia1990 » dv. jul. 07, 2023 8:36 pm

Hola Núria!

Vaig com a mare soltera, així que en el meu cas seria amb esperma de donant. Quants fol·licles et veien, a tu? Per fer-me una idea...

Gràcies pel teu missatge! Tan de bo tenir sort com tu! :)
Núria 83
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. maig 04, 2018 4:09 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Núria 83 » dv. jul. 07, 2023 9:09 pm

Doncs pocs fol.licles...6 màxim... si vas com a mare soltera, és una preocupació menys l'esperma. Espero que tinguis molta sort i sobretot tria bé el gine i la clínica, ets jove i encara no cal que vagis a ovo però t'han de fer bé el procés.
mireia1990
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. abr. 21, 2020 12:37 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: mireia1990 » dg. jul. 09, 2023 11:59 am

Gràcies Núria.

Sí, ja he trobat una gine que m'agrada i que té una visió oberta de la ginecologia, i pel que fa a clínica encara decidint, ja n'he visitat dues. En el meu cas, en les dues ecos vaginals que m'han fet sempre han trobat 12 fol·licles, una de les ecos a una clínica i l'altra amb la meva gine; en ambdós casos m'han dit que era bona senyal i que no coincidia amb l'AMH.

També tinc sobrepès (però no ovaris poliquistics), que tampoc ajuda en el procés. Però en això hi estic treballant força :)

Gràcies pel suport, a veure si alguna més piula per aquí i podem compartir experiències.

Abraçades!
MeiB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dl. des. 27, 2021 9:30 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: MeiB » dc. jul. 12, 2023 3:52 pm

Hola Mireia 1990,
He entrat de casualitat en aquest fil ino he pogut evitar de respondre’t!
T’explico breument el meu cas; mare soltera 37 anys, AMH de 0,5. 1a FIV ICSI feb’22 amb esperma donant 7 ovuls, 4 madurs, 2 a blasto 5 dies. Març’22 TE embrió categoria B i ara tinc un preciós fill de 8 mesos.
Jo vaig fer tot el tractament a la Teknon, en vaig quedar molt contenta. No recomanaria Dexeus per a cap tractament de RA.
De les coses que mes em van tranqui.litzar quan estava en ple tractament era que quantitat no vol dir qualitat o viceversa.

Anims! Qualsevol cosa que et pugui ajudar ja ho saps!
mireia1990
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. abr. 21, 2020 12:37 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: mireia1990 » dj. jul. 13, 2023 9:16 pm

Hola MeiB!

Gràcies pel teu missatge, em dona ànims. Quan comences en el món de la reproducció assistida i a la primera o segona visita amb analítiques et donen el resultat d'AMH i amb només 33 anys és tant baix... és dur, he estat uns mesos molt fotuda. Per sort he trobat una ginecòloga que m'agrada, he començat un procés d'alimentació més conscient i cuidada, he perdut 10 kilos i encara me'n queden alguns per perdre i estar en un rang apte per fer FIV. Tot i així, la meva gine diu que començaria provant amb el mètode més "conservador" i en cas que no funcioni, ja passar a FIV.

El teu testimoni em dona esperances de que el valor d'AMH no és ni decisiu ni, com diu la gine però em costa creure-la, indicador de la capacitat de quedar-me embarassada.

Així que gràcies pel teu missatge :)

I enhorabona per aquesta criatura preciosa de 8 mesos!
Violeta_38y
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. juny 19, 2021 10:03 am

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Violeta_38y » dv. ago. 11, 2023 12:08 am

Mare d'un nadó després de la 3a fiv al Clínic(molt contenta, la part privada no em van cridar de la llista pública, són 2 anys d'espera i anàvem molt justos de temps fa 2 anys endarrere),; vaig canviar de clíniques, perquè per mi era dur no quedar-me embarassada. Actualment provem ara pel mètode natural a veure si hi ha sort, però jo tinc 41 anys i la meva parella 45, la meva AMH 0,86.
La meva parella té fragmentació doble bastant alta i simple i jo només sé com inconvenient gran l'edat meva, segurament m'haurien d'haver fet més proves.
Provem sort i a veure...però suposo que amb la descripció seríem candidats per una 4t fiv de cap, però jo emocionalment no puc i un o una 2n tampoc és un objectiu indispensable.
Ànims a totes les que busqueu, ojala no haguéssim de passar per això, desitjo que esteu aviat embarassades. <:-<
Turkana
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. set. 12, 2023 12:59 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Turkana » dl. març 18, 2024 11:37 am

Bon dia!

Alguna baixa responedora? He fet el meu primer tractament FIV i he obtingut molt poca resposta...Només em van poder treure 6 i van fecundar 2. En tenim un a dia 3 que va fent.

Estic preocupada ja que és molt complicat que funcioni només amb un. Ja estic pensant en si podría fer algun altre protocol abans de decidir anar a ovodonació.

Gràcies
Intentant
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. ago. 30, 2023 6:13 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Intentant » dl. març 18, 2024 9:18 pm

Hola Turkana,

Jo he fet dos fivs i han estat un fracàs. Tinc baixa reserva ovàrica, endometriosis i no responc bé als tractaments. A la primera només 1 embrió que va acabar en abort i la 2a cap embrió.
Ara em proposen fer un tractament dels que es feien abans (segons el dr) i que són més llargs i et mediques durant més temps a dosis més baixes i més controlat. Diu que els resultats són més bons en baixes responedores.. no l’hem inciat encara perquè estem pendents de la pública..

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::