Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
arwen81
:: gosset
:: gosset
Entrades: 442
Membre des de: dv. abr. 26, 2013 5:32 pm

Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: arwen81 » dv. set. 18, 2015 5:46 pm

Hola noies, obro aquest post nou! venim del "Hola hola! alguna amb baixa reserva ovàrica ha fet minifiv?" i hem decidit obrir aquest tema per agrupar-nos i ajudar-nos una mica les guerreres-lluitadores que buscant bebé, ens trobem en sec amb la terrible notícia de tenir la reserva ovàrica baixa o baixíssima.

ànims a totes i benvingudes!

XANTIPA
Jo:
hiserosalpingografia
cariotips
recompte de folicles antrals
analitiques hormonals
tiroides
vitamina d
antimulleriana
x-fragil
coagulacio i trombofilies i com va sortir alterada estic pendent de la part genetica

Ell:
cariotips
espermiogrames
van mirar si el semen tenia algun tipus d'infeccio
analitiques hormonals
inhibina b
proves varicocele
fragmentació d.adn
test mar

DELIAH
-analitiques hormonals: impt valor FSH indicador de baixa reserva a partir de 10.
-antimulleriana
-histerosalpingografia
-cariotips
-trombofilies en especial Mutació Protrombina i Factor V Leyden que son a part i especifiques dins les trombofilies.
-anticossos antipaternals: molt impt.ès per saber el % d'incompatibilitat amb la teva parella i així veure si el teu cos rebutja l'embrió per aquesta causa.
-cel.lulas natural Killer(NK):cel.lulas que tenim per defecte com a defensa pero que en un elevat nivell detectan l'embrió com a cos extrany i el destrueixen (cabrones quina mala llet)
-histeroscopia i biopsia endometrial:petita cànula amb càmara per veure el nostre úter per dins per veure morfologia i condicions agafant un tros de teixit del endometri per analitzar.

ARWEN81
JO:
hiserosalpingografia
cariotips
recompte de folicles antrals
analitiques hormonals
tiroides
antimulleriana
x-fragil
coagulacio i trombofilies
histeroscòpia

ELL:
analítiques
seminograma REM
cariotip
orina
fragmentació espermàtica
varicocele

Petitprincep
Jo:

Hormonals de 3r dia de cicle (FSH, t3, t4, t4 lliure, LH, testosterona, 17 beta estradiol, Dehidroepiandrosterona, prolactina)
Antimulleriana.
Cariotips
*Proteina s, c.
*Anticossos anti beta2 glicoproteina
*Anticossos anti cardiolipina
*Factor v leiden
*Gen de la protrombina
*Estudi en mutació gen mthfr
(*Aquestes dins les proves d'aborts de repetició)
Histerosalpingografia

Ell:
Seminograma REM
varicocele (ja el tenia per la IA).
Cariotips
arwen81 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 15, 2016 11:46 am, en total s’ha editat 7 vegades.
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.
Fb'14 neix la nostra preciosa nena.
Ds'14:embaràs natural!Setm 14, ets una nena marxes al cel.La nostra Llum.
3FIV des'15: 1 foli,1 madur,no fecunda.
Abril'16:embaràs natural!queda't!

Imatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. set. 19, 2015 2:53 pm

Jo estic al post de Fiv, però estic amb una antimulleriana d 0,79 crec que era... Vaja, que alt, el que es diu alt, no és.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
Xantipa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Xantipa » ds. set. 19, 2015 4:01 pm

Molt be ARWEN!! Aixi ens podem agrupar una miqueta mes el "clan de las bajas reponedoras" i explicar-nos els protocols a veure com ens van i si ens poden ajudar a les demes.

Com estas?? Com va el polip??


Hola PETITPRINCEP, com van les proves que havies de demanar?

Jo cap novetat.... tot segueix igual. Fa poc he tornat a passar una altre regla.... i aixi anem, de regla en regla y tiro porque me toca.

A veure si s.animen les noies amb baixa reserva i ens expliquen els seus casos, que lamentablement amb baixa reserva no som precisament poques...

Petonets a totes, que tingueu bon cap de setmana!!
Dalila
:: peixet
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dg. juny 02, 2013 12:00 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Dalila » ds. set. 19, 2015 4:16 pm

uee maques!!!! Jo també tinc baixa reserva :) hehe ara estic de descans... bé, jo ja vaig anar a ovodonació i tampoc he tingut sort... Però no descarto intentar alguna FIV amb ovuls propis ...hehhe

Petonets precioses!!!!!
Avatar de l’usuari
nora80
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 24, 2013 7:54 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: nora80 » dt. set. 22, 2015 3:45 pm

Hola buniques. Jo tb Soc una lluitadora amb baixa reserva. Despres de 3 IA i 1 FIV Fallides ara em posarán l'unic embrionet congelat que em va sobrar de la fiv. Espero que aquesta sigui la definitiva. Un peto campiones.
Avatar de l’usuari
arwen81
:: gosset
:: gosset
Entrades: 442
Membre des de: dv. abr. 26, 2013 5:32 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: arwen81 » dt. set. 22, 2015 9:41 pm

hola noies! Avui hem tingut cita amb reproducció. D'entrada el pòlip ha desaparegut!!!genial
Per altra banda ens han fet la petició per analítiques hormonals,seminograma i electro meu.
I finalment ens envien a parlar amb la genetista pq ens ha dit la doctora que un % de fallos ovàrics precoços es deuen a que som portadores de X fràgil. Volen descartar-lo pq llavors si fos el cas ens enviarien directes a ovodonació.
Us ho han mirat a alguna???
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.
Fb'14 neix la nostra preciosa nena.
Ds'14:embaràs natural!Setm 14, ets una nena marxes al cel.La nostra Llum.
3FIV des'15: 1 foli,1 madur,no fecunda.
Abril'16:embaràs natural!queda't!

Imatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
deliah
:: gosset
:: gosset
Entrades: 455
Membre des de: dc. jul. 08, 2015 4:29 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: deliah » dc. set. 23, 2015 9:15 am

Arwen81, que es això de X fràgil i com t ho miren?? No ho havia sentit en la vida, t'ho miren amb una analítica?, pues la veritat que si es cert així com ho dius ens l'haurien de demanar a totes les de baixa reserva digo yo...aiiiii...sempre estem igual mai s'acaben les proves per fer quin desespero..ja em dius arwen perquè si es com dius i em de passar a ovodonació no perdriem el temps ni els diners ni la paciencia ni els nervis...en fi...jo vaig fer cariotips i ens van sortir perfectes no sé si té algo a veure amb el que comentes, m 'alegro que tot millor Arwen.

Jo dilluns tinc analitica de trombofilies, anti-paternals i NK i el 19 Oct.histeroscopia per descartar problemes d 'implantació o sigui que ara paciencia fins tenir resultats, en un mes sortim de dubtes, a esperar..ja després de tant esperar es el nostre estat normal.. viure esperant...sempre esperem...Jajaja..ja ric per no plorar ja en tinc prou de treure llàgrimes quin cansament..

Les demés molts petonets ja aneu dient que tal aneu!!

Dalila vaig parlar amb la meva Dra.del CIRH i em va comentar si passavem a OVO depenent resultats de les proves, em garantien 4 embrions, la veritat que em tranquilitza una mica, tot i que tinc esperances de tenir algun fallo d 'implantacio per atacar-lo i solucionar i provar de nou amb meus óvuls tot i que siguin un o dos altre vegada, i clar que si em sembla rebé vulguis provar de nou amb els teus tot i que sigui un o dos poden ser de bona qualitat i tirar endavant bunica.

Xantipa guapa molts de petons! I a seguir!

Petonets a totes i a les noves benvingudes! Muaaaaackk!!
37 anys Baixa reserva-antimulleriana 0.20
Maig 2015-1aFIV 2 embrions B i C.Beta Negativa
Juliol -Agost 2015-2aFIV 1 embrió A. Beta Negativa
Desembre 2015-3a FIV-1aOVO, 2 embrions qualitat B+.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Febrer 2016- 24 Febrer 1a eco 6+1, l'hi sentim el cor.
Avatar de l’usuari
arwen81
:: gosset
:: gosset
Entrades: 442
Membre des de: dv. abr. 26, 2013 5:32 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: arwen81 » dc. set. 23, 2015 12:13 pm

Deliah bonica, que bé tenir notícies teves!
Això del fràgil X no té resa veure amb els cariotips, que també els tenim fets de la primera fiv. És algo més específic, però també és una analítica de sang. Ara el mes que ve anirem amb la genetista i a veure què ens recomana. No ho havia sentit mai dels mais.

Veig que estàs també immersa en proves,ànims que cada prova és un passet endavant! :ok: Un meset ens passarà molt ràpid a les dues,ja veuràs com si.

ànims i felç dimecres
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.
Fb'14 neix la nostra preciosa nena.
Ds'14:embaràs natural!Setm 14, ets una nena marxes al cel.La nostra Llum.
3FIV des'15: 1 foli,1 madur,no fecunda.
Abril'16:embaràs natural!queda't!

Imatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Xantipa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Xantipa » dc. set. 23, 2015 6:08 pm

Hola maques!!!

ARWEN genial!!! Fora polip, com a de ser. Tot ben net per seguir el nostre cami.
El electro perque t.el fan? A mi per fiv no m.han demanat mai ...

DELIAH!! Com estas??? Mes animadeta veig.
les nk i les antipaternals son analitiques de sang normals? O entren dins de les genetiques? O com? Jo no crec q tingui res d.aixo perque al tenir un nen suposo q no hi haura res alterat. Pero no costa res mirar.ho si m.entra a la mutua, o la hematologa de la ss m.ho pot demanar...

Jo dir.vos que Xfragil el tinc fet i hem va sortir be, vaig preguntar a la gine q perque servia i va dir que per res... aixi q cada loco con su tema. No esta de mes que si voleu descartar . ho feu.la pero no se... no entenc pq un diuen q s.ha de mirar i unes altres no
la inhibina b a mi no me l.han mirat, pero al meu marit si, logicament va sortir be, pero va lligat a la fsh, i com la fsh la tenim alterada Si voleu preguntar per la inhibina b ... a veure q us diuen. Es com "a modo simple" la encarregada de q funcioni la fsh.

Jo encara no se quan podre fer res... no parem de tenir gastos i 0 per estalviar, una merda com una casa. Ademes estem pendents de les proves del meu marit pq la seva mutua no vol fer.se carrera... aixi q ens barallarem a veure si tenim sort. Si no a pagar....


PETONS princesetes!!
Avatar de l’usuari
arwen81
:: gosset
:: gosset
Entrades: 442
Membre des de: dv. abr. 26, 2013 5:32 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: arwen81 » dc. set. 23, 2015 6:12 pm

guapi l'electro me l'han fet sempre abans de les fivs. Jo imagino q és per l'anestèsia de la punció....nuse.
El tema del X fràgil us el van mirar al fer els cariotips???naltros els tenim fets però entenc q això va a banda oi?( lo del fragil X)

Si que és un rollo no poder estalviar....o estalviar per deixar-ho tot a la clínica. Una me ben gran.
En fi noies,és lo que ens ha tocat viure.
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.
Fb'14 neix la nostra preciosa nena.
Ds'14:embaràs natural!Setm 14, ets una nena marxes al cel.La nostra Llum.
3FIV des'15: 1 foli,1 madur,no fecunda.
Abril'16:embaràs natural!queda't!

Imatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Xantipa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Xantipa » dc. set. 23, 2015 10:37 pm

ARWEN hem van fer el Xfragil nomes a mi, en una analitica hormonal normal, pq els cariotips ja els teniem i van sortir be. Mho van mirar a la ss. Aixi q no tinc ni idea per quin motiu va ser. Pero bueno, tampoc esta de mes.. una prova mes per la meva colecció.


pot ser q sigui per la sedacio com dius. .. no se.


per cert!!! Aquí al cirh us miren mentre feu estimulació l.estradiol?


Un peto boniques. Bona nit.
Avatar de l’usuari
deliah
:: gosset
:: gosset
Entrades: 455
Membre des de: dc. jul. 08, 2015 4:29 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: deliah » dj. set. 24, 2015 5:28 pm

Xantipa bunica les antipaternals son del grup d'immunologia i les NK d'hematologia no son analitiques normals, l estradiol a mi al cirh me 'l van mirar tant abans de l estimulacio per veure si nivells bé per començar a punxar me com just abans punció per veure si tenia nivells que indiquessin suficients folicles madurs per fer punció.

Dilluns em faig les analitiques ara m'estic barallant amb la mutua perque em cobreixin el màxim possible d'analitiques, en algunes em posen pegues, per provar que no quedi que ja estem fart d anar pagant per tot ostiaaa..perdoneu es que això es una ruina nenes..

I així estem esperant per fer analitiques i histeroscopia i veure resultats i mentrestant estalviant d'on es pot i ens deixen.. dèu meuuuu!!

Petonassos maques!!
37 anys Baixa reserva-antimulleriana 0.20
Maig 2015-1aFIV 2 embrions B i C.Beta Negativa
Juliol -Agost 2015-2aFIV 1 embrió A. Beta Negativa
Desembre 2015-3a FIV-1aOVO, 2 embrions qualitat B+.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Febrer 2016- 24 Febrer 1a eco 6+1, l'hi sentim el cor.
Avatar de l’usuari
arwen81
:: gosset
:: gosset
Entrades: 442
Membre des de: dv. abr. 26, 2013 5:32 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: arwen81 » ds. set. 26, 2015 2:53 pm

Ben fet Deliah el No ja el tens...ja gastem prous diners en tots aquests tractaments. Tan de bo et cobreixin el màxim de coses.
A mi a Dexeus tb em miren estradiol durant l'estimulació,abans de cada control.
Feliç dissabte boniques!
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.
Fb'14 neix la nostra preciosa nena.
Ds'14:embaràs natural!Setm 14, ets una nena marxes al cel.La nostra Llum.
3FIV des'15: 1 foli,1 madur,no fecunda.
Abril'16:embaràs natural!queda't!

Imatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. set. 26, 2015 3:09 pm

Deliah, estic igual amb el tema mutua i analítiques... L'antimulleriana ja la vaig haber de pagar jo, i ara els cariotips estic a la espera d'un paper del metge a veure si ens autoritzen la prova... Ni que em paguessin el tractament FIV!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
arwen81
:: gosset
:: gosset
Entrades: 442
Membre des de: dv. abr. 26, 2013 5:32 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: arwen81 » ds. set. 26, 2015 5:31 pm

Noies, m'acaben de passar aquesta notícia!

http://www.uv.es/uvweb/universidad/es/l ... 5948247031
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.
Fb'14 neix la nostra preciosa nena.
Ds'14:embaràs natural!Setm 14, ets una nena marxes al cel.La nostra Llum.
3FIV des'15: 1 foli,1 madur,no fecunda.
Abril'16:embaràs natural!queda't!

Imatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
deliah
:: gosset
:: gosset
Entrades: 455
Membre des de: dc. jul. 08, 2015 4:29 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: deliah » ds. set. 26, 2015 6:07 pm

Molt interessant arwen81, gràcies!! :-)
37 anys Baixa reserva-antimulleriana 0.20
Maig 2015-1aFIV 2 embrions B i C.Beta Negativa
Juliol -Agost 2015-2aFIV 1 embrió A. Beta Negativa
Desembre 2015-3a FIV-1aOVO, 2 embrions qualitat B+.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Febrer 2016- 24 Febrer 1a eco 6+1, l'hi sentim el cor.
Avatar de l’usuari
deliah
:: gosset
:: gosset
Entrades: 455
Membre des de: dc. jul. 08, 2015 4:29 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: deliah » ds. set. 26, 2015 6:11 pm

Petitprincep, no se de quina mutua ets pero amb adeslas a mi els cariotips em van entrar amb autoritzacio sense pagar un duro, trucas i dius que necessites autoritzacio per cariotips en sang periferica i em van donar un num.autoritzacio per posar al volant i llestos no vaig pagar res ni pel meu ni pel del meu marit.
37 anys Baixa reserva-antimulleriana 0.20
Maig 2015-1aFIV 2 embrions B i C.Beta Negativa
Juliol -Agost 2015-2aFIV 1 embrió A. Beta Negativa
Desembre 2015-3a FIV-1aOVO, 2 embrions qualitat B+.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Febrer 2016- 24 Febrer 1a eco 6+1, l'hi sentim el cor.
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. set. 26, 2015 7:39 pm

deliah ha escrit:Petitprincep, no se de quina mutua ets pero amb adeslas a mi els cariotips em van entrar amb autoritzacio sense pagar un duro, trucas i dius que necessites autoritzacio per cariotips en sang periferica i em van donar un num.autoritzacio per posar al volant i llestos no vaig pagar res ni pel meu ni pel del meu marit.



Ostres! Dincs sóc Adeslas i em van dir que necessito: paper del ginecòleg de perquè necessito cariotips, paper de l'utòleg de perquè el meu home necessita cariotip i llavors farien un estudi per veure si ens han de donar l'autorització.

Faré això que dius, per provar que no quedi!! :ok:
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
arwen81
:: gosset
:: gosset
Entrades: 442
Membre des de: dv. abr. 26, 2013 5:32 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: arwen81 » dg. set. 27, 2015 4:18 pm

A mi amb caser em van demanar autorització i llestos!
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.
Fb'14 neix la nostra preciosa nena.
Ds'14:embaràs natural!Setm 14, ets una nena marxes al cel.La nostra Llum.
3FIV des'15: 1 foli,1 madur,no fecunda.
Abril'16:embaràs natural!queda't!

Imatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
deliah
:: gosset
:: gosset
Entrades: 455
Membre des de: dc. jul. 08, 2015 4:29 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: deliah » dl. set. 28, 2015 2:35 pm

Hola boniques!! Alguna de vosaltres esta a IVI? Vaig dia 13 Oct.a primera visita que feien promo de gratuita i volia saber si una lluitadora amb baixa reserva tenia referencies d'allà i quin tractament us ofereixen de fer...
Estic farta de tanta medicació per estimular-nos i que serveixi de casi res, potser fariem el mateix profit sense tantes dosis i no tan altes no creieu?? Ho arrosego al cos i m ho noto encara a dia d'avui d'inflada i retenció i n'estic ben farta..

Ja m'he fet les analitiques de trombofilies, NK i antipaternals a veure com em surten quines ganes de saber :-)

I vosltres com aneu precioses??
37 anys Baixa reserva-antimulleriana 0.20
Maig 2015-1aFIV 2 embrions B i C.Beta Negativa
Juliol -Agost 2015-2aFIV 1 embrió A. Beta Negativa
Desembre 2015-3a FIV-1aOVO, 2 embrions qualitat B+.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Febrer 2016- 24 Febrer 1a eco 6+1, l'hi sentim el cor.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::