FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

Tractaments, clíniques, medicaments..
Melbourne
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. set. 16, 2020 5:11 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Melbourne » ds. set. 26, 2020 4:40 pm

Mil gracias, Sarah2008! Me orienta mucho, esto ya está aquí mismo. Espero que te vaya super bien el proceso y consigais hacer realidad vuestro sueño.
Ánimos a todas.
Ribonucleico
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. maig 17, 2020 11:11 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Ribonucleico » dt. set. 29, 2020 7:03 pm

Nosotros hemos llamado hoy y nos han dicho que somos el número 252, que entramos en lista el 12/11/2018. Por si os sirve de orientación a alguna :--/)

Vi una entrada anterior y hace un año me dijeron que yo era de octubre 2018 y me extrañó que aún no me hubiesen dicho nada, pero al llamar me dicen que soy de noviembre 2018. Un poco loco todo. Pero ya queda menos >.-<: >.-<:

Ánimo a todas : lasito : :love:
Hiba
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dg. des. 01, 2019 10:57 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Hiba » dc. set. 30, 2020 10:49 am

Ribonucleico ha escrit:Nosotros hemos llamado hoy y nos han dicho que somos el número 252, que entramos en lista el 12/11/2018. Por si os sirve de orientación a alguna :--/)

Vi una entrada anterior y hace un año me dijeron que yo era de octubre 2018 y me extrañó que aún no me hubiesen dicho nada, pero al llamar me dicen que soy de noviembre 2018. Un poco loco todo. Pero ya queda menos >.-<: >.-<:

Ánimo a todas : lasito : :love:

Hola Ribonucleico Ya falta poco, cuando te llamen di-nos algo porfavor, a sí sabremos cuánto han pasado durante este tiempo más o menos.
Novembre18
Entrades: 2
Membre des de: dj. ago. 13, 2020 1:23 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Novembre18 » dl. oct. 05, 2020 9:25 am

Hola a totes! :--/)

Vaig trucar al Clínic fa una setmana i em van dir que si soc de Novembre 2018 no trigaran a trucar-me per fer primera visita. Em van dir també que, si tot va bé, de cara a gener-febrer es podria començar el tractament. Hem de tenir en compte que primer et fan analítiques i demés.

He fet una 1ra FIV per privat a la Dexeus i no ha sortit bé. Anàvem una mica perduts i no sentim que ens hagin donat totes les explicacions necessàries. No la recomanaríem.
Tinc 39 anys, aquest any en faig 40 i per edat em van recomanar DGP. Mai he tingut embaràs i les analítiques no mostraven cap malaltia genètica. Vem dubtar molt sobre fer o no fer DGP i al final, ens vem decidir, semblava que per edat era recomanable.
De 4 fol·licles que em van treure, 2 van arribar a dia 5 i un cop fet el DGP no eren transferibles cap dels dos. Ens vem quedar molt xafats, ens havien dit que per probabilitats, un dels dos estaria bé.

Em sento perduda i trista, pensava que el camí de la FIV seria més senzill i veig que no. Hem dubtat sobre fer una 2na FIV a la mateixa Dexeus, la Dra. em va dir que no tenia perquè passar el mateix, però no me'n refio. No sento confiança. Potser és perquè va coincidir amb què la meva Dra. va agafar vacances i després, em van atendre dues Dres. diferents. De sobte, em van dir que tenia baixa reserva ovàrica, al posar-me les injeccions només vaig aconseguir 4 fol·licles. Us puc dir que la meva Dra. no m'havia dit res de què tingues baixa reserva. Entenc que per edat, no estaré al 100% però, em van dir que tot era normal.
I quan em començo a punxar i em fan les ecos, em diuen literalment: "què t'esperes? si tens baixa reserva ovàrica!" Em vaig quedar blanca. De tota manera, els 4 que es veien a la eco, es van treure amb la punció, 3 van fecundar i 2 van poder ser analitzats.

Ara, esperarem a que ens truquin de CLINIC a veure què ens recomanen...
Ribonucleico
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. maig 17, 2020 11:11 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Ribonucleico » dl. oct. 05, 2020 10:00 am

Hola Novembre18, aleshores som del mateix mes i any :globus: jo també vaig fer una x privada mentre esperava, també em van recomanar DGP perquè ma mare té una epilepsia (súper lleu) i jo ni vaig entrar a debatre amb el metge. El tant per cent d'heretar-lo és molt molt baix i anava amb els quartos justets. Així que FIV-ICSI i arreando!

De fet aquell mateix metge me la va liar parda i em va fer aturar el tractament a mitja estimulació, a la següent visita amb una altra doctora de la clínica (Dra. Garijo) em va dir que això no havia estat correcte, que jo estava generant óvuls però més lent del normal, però que això no afectava a la qualitat en sí.

Resultat, vaig aconseguir 6 ovuls només, però d'aquests 4 van ser embrions viables A i B. Com m'havien aturat el tractament el meu endometri no estava idoni per transferència en fresc, així que vam haver de congelar i fer dues transferències de 2 embris. Cap ni una va funcionar, beta negativa :ufs: :ufs:

Ho vaig fer a la clínica IMF, i malgrat tot sí la recomano, això sí, que només us citin amb la Dra. Garijo i amb la Dra. Pérez. Totes dues són encantadores en el tracte i en el diagnòstic. Que no us visiti mai el Dr. que tenen allà, que no sé ni com es diu, però només estaven ells tres.

La Dra. Garijo és una eminència, viu a Madrid però ve alguns dies a visitar pacients aquí. I la Dra. Pérez crec que és la persona que amb més afecte m'ha tractat en tots els tractaments que porto. Recordo amb la primera transferència d'embrions que em va agafar la mà i em va preguntar, estàs feliç, estàs contenta? Bé, això no m'havia passat mai i em va semblar tan humà :love: :love:

Perdó per la parrafada, però si a algú li pot servir :-o00m

Novembre18 a mi no em van dir res de trucar-me d'aquí poc, però entenc que serà així. Jo aniré compartint cada nova notícia que rebi, així podem anar orientant les altres companyes que també estan esperant : lasito :

Una abraçada molt gran a totes :--/) :love:
Sarah2008
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. set. 18, 2020 10:23 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Sarah2008 » dt. oct. 13, 2020 5:24 am

Buenos días a todas
Hace un par de semanas nos llegaron muchos mails con petición de pruebas (analiticas, seminograma y para final de mes, el dia 29 visita teléfonica, 30 extraccion y visita presencial y el 2 de noviembre visita telefonica). He llamado varias veces pero no saben orientarme. Sabría alguna decirme si estas visitas son para empezar esta ilusión que tanto ansiamos?? Es un poco caótico la poquita información que nos van dando.
Muchas gracias y os deseo toda la suerte de mundo.

Besitos
Ribonucleico
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. maig 17, 2020 11:11 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Ribonucleico » ds. oct. 24, 2020 4:25 pm

Hola Sarah2008, a mi em van trucar ahir per fer visita telefònica el 9 de novembre. En principi m'han dit que només és per revisar com està el cas, veure si hi seguim interessats (?) i actualizar l'historial.

No m'han enviat cap avís ni notificació més per fer proves o analítiques ?-)

Potser quan vagis a fer-te les analítiques i la teva parella el seminograma podeu preguntar quines són les següents passes...

Jo no en sé gaire més, veurem si es mantenen els inicis de tractament pel tema de la covid.

Qualsevol nova notícia la publicaria aquí.

Una abraçada!
Sarah2008
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. set. 18, 2020 10:23 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Sarah2008 » ds. oct. 24, 2020 10:02 pm

Hola Ribonucleico,
Muchas gracias por contestar. El problema es que ya nos han hecho las analíticas a los 2 y él el seminograma.
El viernes 30 teóricamente la enfermera nos explicará el tema de la medicación y me hacen a mi la PCR.
La pregunta que me hago es si al explicarnos ya el tema de la medicación, es posible que empiece ya el tratamiento?
Muchas gracias
Ribonucleico
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. maig 17, 2020 11:11 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Ribonucleico » dg. oct. 25, 2020 8:33 am

Hola de nuevo Sarah2008, yo por todo lo que dices entiendo que estáis a punto de comenzar con el tto. Si además os hacen pasar x pcr es que os van a hacer más pruebas de contacto tipo eco, pero entiendo precisamente que eso sería para empezar en muy breve. Quizás ya en el próximo ciclo después de una primera eco de control.

A ver si os pueden orientar un poco mejor, pero yo tengo la sensación de que después de todo eso ya solo queda iniciar el tto. para empezar la fiv. No será la visita del 02/11 presencial para hacerte la eco y si todo va bien empezar a pincharte en el próximo ciclo?

Ojalá que sea así y podáis empezar ya con el tto. que la verdad es que se pasa muy rápido una vez empiezas, el tiempo pasa volando hasta que te hacen la beta.

Muchos abrazos!!! Nos vas contando :love:
Melbourne
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. set. 16, 2020 5:11 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Melbourne » dg. oct. 25, 2020 2:20 pm

Gràcies a totes per les posades al dia!

Novembre18 i Ribonucleico, crec que estic bastant a prop vostre, perquè ara he comprovat que m'hi vaig apuntar a finals de novembre (tot i que mentalment em dic desembre). Pel que he entès llegint-vos, esteu a la llista per fer FIV normal però potser necessitareu DGP al final. Em podríeu dir si us donen l'opció un cop hagueu fet les primeres visites pertinents i comenceu tractament?

Ànims a totes, les que comenceu i les que espereu!
Melbourne
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. set. 16, 2020 5:11 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Melbourne » dc. oct. 28, 2020 3:59 pm

Actualitzo per si a alguna li serveix:

He trucat avui per preguntar com estava el tema, veient que sembla que sí que mantenen els dos anys. Estic a la llista des del 27-11-2018. M'ha dit que tenien pendent trucar-me i ha aprofitat per donar-me l'hora de la primera visita, que serà telefònica, pel 25 de novembre. Diu que serà per posar-los al dia de la meva situació i que el tractament ja serà per començar-lo a principis del 2021, i en funció de les proves que calguin abans.
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: bicheta23 » dc. oct. 28, 2020 8:30 pm

Hola Melbourne jo soc del 18.12.2018, jo preguntare a mitjans de novembre l ultima vegada que vaig parlar amb ells era a l abril i tenia el numero 774.
Saps per quin numero va la llista? :ok:
Melbourne
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. set. 16, 2020 5:11 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Melbourne » dl. nov. 02, 2020 6:27 pm

Ni idea del número... Ens portem unes tres setmanes, segur que no triguen a donar-te hora per la primera visita.
Ribonucleico
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. maig 17, 2020 11:11 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Ribonucleico » dg. nov. 08, 2020 10:01 pm

Hola a todas :)
Mañana tengo primera visita telefónica, en principio es solo para ponernos al día de pruebas en estos dos años etc.

Cuando sepa algo os lo cuento por aquí, yo soy del 12/11/2018.

Cada vez queda menos, muchos ánimos a todas <3

Abrazos!! :love:
Hiba
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dg. des. 01, 2019 10:57 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Hiba » dt. nov. 10, 2020 11:12 pm

[quote="Ribonucleico"]Hola a todas :)
Mañana tengo primera visita telefónica, en principio es solo para ponernos al día de pruebas en estos dos años etc.

Cuando sepa algo os lo cuento por aquí, yo soy del 12/11/2018.

Cada vez queda menos, muchos ánimos a todas <3

Abrazos!!


Hola Ribonucleico
Que tal te ha ido la entrevista? Espero que bien. >.-<:
Si quieres cuéntanos por favor como será el plan o sea que te han pedido hacer? Nuevas pruebas? Cuando será la entrevista presencial y el tratamiento cuando empiezas?
Gracias guapa y muchísima suerte :-())
Ribonucleico
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. maig 17, 2020 11:11 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Ribonucleico » dt. nov. 17, 2020 6:53 pm

Hola Hiba!

Tuve la visita telefónica el lunes pasado, duró como 15 minutos y la Dra. me iba formulando las preguntas. Sobretodo era para actualizar la información. Yo hice una fiv x privado así que se lo expliqué tb.

Me dijo que si todas las pruebas estaban bien, empezábamos tratamiento cuanto antes.

Por si os sirve de orientación, me hacen una eco y analítica este viernes 20/11.

A mi marido seminograma y analítica la semana que viene. Y cita para revisar resultados el miércoles 09/12.

Entiendo que si todo está ok, de cara a enero empezamos tto si no se anulan x el covid.

De momento todo va bien, después de dos años todo me parece rápido en comparación.

Abrazos!!
Hiba
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dg. des. 01, 2019 10:57 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Hiba » dt. nov. 17, 2020 9:53 pm

Hola Ribonucleico

Me alegro muchísimo, te deseo mucha suerte guapa.

Ya falta poco, espero que no se anule nada este año por el covid,

Ánimo >.-<:
Ribonucleico
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. maig 17, 2020 11:11 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Ribonucleico » dg. nov. 29, 2020 8:58 pm

Buenas noches a todaaaas.

Ya nos han hecho las analíticas y pruebas pendientes, lo que me han aplazado la visita telefónica del 9 de diciembre hasta el 26 de enero.

Así que no tendré más noticias por lo menos hasta esa fecha. Podré pasar unas navidades tranquilas :b-)))

Si hubiese alguna novedad os mantendré informaros por si le puede servir de guía a alguien.

Un fuerte abrazo y felices fiestas a todos :love: :--/)
Melbourne
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. set. 16, 2020 5:11 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Melbourne » dt. des. 01, 2020 5:31 pm

Gràcies, Ribonucleico!

Jo aprofito per posar-vos al dia també. Després de la visita telefònica el 25-11, avui m'han trucat per donar-me les hores de les proves vàries. Serà tot al gener/febrer (extraccions de sang, seminograma i ecografia) i el 09-02 visita telèfonica per comentar resultats i veure si podem començar tractament.

Espero que a les properes afortunades us serveixi de referència en el temps.
bicheta23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dg. abr. 12, 2020 9:42 am

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: bicheta23 » dt. des. 01, 2020 8:35 pm

Ja mateix ho tens Melbourne!!!!!!!
Jo soc del 18/12/18, la setmana que be enviaré un mail aviam que diuen.
Ara ja començen els nervis!!!!!
ja aniras explicant!
Molta sort a totes!! :ok: :ok:

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::