FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Ally83 » dj. feb. 09, 2017 9:30 pm

Hola a totes!!

M'uneixo a vosaltres definitivament, vaig començar al clinic x ss amb IAs i m'han fet 3 negatives, estic amb llista d'espera x Fiv, però començarem x la part privada del clínic.

El dia 20 tenim visita amb la dra. Manau, ja us explicare com va tot.

Moltes felicitats a totes les dels positius!! I la resta no perdem l'esperança, que el final sempre ha de ser bo, sino és que no és el final.

Petons!!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
danavero
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dt. gen. 03, 2017 9:51 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: danavero » dl. feb. 13, 2017 7:53 am

Buenos dias a todas!
Pues yo ayer tube la 1era analitica y control, me atendió dra Peralta y la verdad que muy dulce, me hizo empezar anoche a pincharme también el cetrotide este, que por cierto como picaaa! Y nada mañana de nuevo control y ya me programan punción jueves o viernes.. Estoy "cagaita perdia"..

Fiverpares como vas? Cuando sabrás algo??

Siva, si, esto del trabajo es muy frustrante porque me da dolor de cabeza el pensar excusas y mentiras (que encima yo no miento nunca y se me olvida..) pero no me fio un pelo de los jefes.. no creo que les haga mucha gracia el tema y claro se me junta todo y que agovio la verdad!

Enfin espero que todas esteis yendo muy bien!! Y yo nerviosisima por lo que le digan mañana!!
Un abrazo para todas guapas!!!
evabcnga
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dj. oct. 17, 2013 2:47 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: evabcnga » dc. feb. 15, 2017 12:56 pm

Hola noies!
Danavero, mucha suerte! La dra Peralta es un encanto... a ver como van esos folis....
Ally ya queda menos..
Fiverpares com vas????
Jessica digan's algo...com va la panxeta?
La resta com aneu?
danavero
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dt. gen. 03, 2017 9:51 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: danavero » dc. feb. 15, 2017 9:27 pm

Hola chicas! Que mañana tengo la punción!!!! Ayer noche me tocó ya el ovitrelle, que además al ser más tarde mi chico ya se había ido a trabajar, así que muy a mi pesar me lo tube que pinchar yo, pero prueba superada!!
También me tenía que tomar un antibiotico , que por cierto me sentó fatal..!! Espero que pase todo rapido y salgan muchos que les tienen que hacer el dgp y esten los maximos sanotes!

Gracias evabcnga, ya te queda menos para tu visita!
Fiverpares como vas?? Sabes algo ya?
Ally83 quizas coincidimos..mañana en la punción me lo confirman pero seguramente tenga la transfer el lunes según me dijo la Dra Peralta.

Animos a todas y muchos besitos!!
Hijiteja
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. des. 15, 2016 3:10 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Hijiteja » dv. feb. 17, 2017 1:58 pm

Hola guapas!

Eva lo siento mucho, no sé si es porque estoy susceptible estos ultimoos meses pero me dolió mucho. Lo único que te puedo decirte es que te mando muchos ánimos y mucho cariño desde Mataró!

Por otro lado, yo también llamé al clinic y soy la número 454. No sé que tan rápido avanza, creo que son 300 x año así que todo depende de las bajas.

Espero con mucha alegría y sin desesperacion el día que me toque. Solo puedo decir algo, estos últimos meses me he dado cuenta que las cosas llegan cuando tienen que llegar y la vida está llena de cosas hermosas, a las que a veces no prestamos atención. Este tiempo de espera me está sirviendo para quererme a mí misma y querer a los demás. Y que mejor si un hijo hay que darle mucho más amor del que tenemos ya pensado en darles!

En fin, os deseo un buen fin de semana y muchos ánimos a todas!
evabcnga
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dj. oct. 17, 2013 2:47 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: evabcnga » dv. feb. 17, 2017 5:06 pm

hola noies!!
Hijiteja muchas gracias guapa. un beso a ti también... es duro... la verdad....

Danavero que tal? como fue la punción? cuenta.... cuantos te sacaron? hoy te han llamado,.no?
Avatar de l’usuari
Siva
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 23, 2017 9:15 am

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Siva » dl. feb. 20, 2017 7:26 am

Hola!

Danavero como ha ido todo? Hoy tienes la transfer? Mucha suerte guapa!!!

Hijiteja vamos a la par, tenemos número muy próximos. Yo también me lo estoy tomando con filosofía. Por lo menos a mí esto me está sirviendo para ser más paciente y no quererlo todo ya. Me está enseñando a tomarme las cosas con más calma. :-o00m

Fiverpares sabes ya algo? Ya te han hecho la beta?

Ally83 hoy tenías visita no? Ya nos contarás que te han dicho y si comienzas en breve!

Un abrazo para todas!!!
danavero
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dt. gen. 03, 2017 9:51 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: danavero » dl. feb. 20, 2017 4:29 pm

Hola chicas, gracias a todas por los animos!
He estado un poco out porque las cosas no fueron tan bien como deberian..y después tampoco me he encontrado muy bien.
Sólo recuperaron 5, y el biologo Dr Calafell me dice que al tener que hacer dgp, lo más probable que se congelaran y haríamos otra estimulación para juntarlos, pero que ya no sabía cuando por que los tratamientos estaban ya empezados.., que me llamaría al dia siguiente con los resultados, Así que llorera de mil mares..
Viernes me llama de nuevo que al final 4 eran maduros y fecundarón 3, que se congelaban y repetiriamos, pero que ya me llamarian, que quizás tardaban por el tema listas.. Llorera de nuevo! Mi sorpresa que a la hora y media me llama creo la enfermera para decirme que con la segunda regla que tenga llame y comenzamos de nuevo!!! >.-<:
Y hoy me ha llamado la biologa, creo que Dra Marta, que los 3 estaban muy bien y estan congeladitos..
Asi que a esperar a abril y llamo corriendo!

Fiverpares que sabes?? Como vas??

Animo y miles de besitos para todas!
evabcnga
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dj. oct. 17, 2013 2:47 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: evabcnga » dl. feb. 20, 2017 7:05 pm

Muy bien Danavero, pasito a pasito...
Oye y el dgp..... te lo cobran a parte o te entra?? Marta ha sido la bióloga que me ha atendido las dos veces, mas maja....
Que tengas suerte!

Y el resto, no sabemos nada....
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Ally83 » dl. feb. 20, 2017 8:16 pm

Hola nenes!

Entro ràpid, he anat avui per la part privada, i en resum ens canviem a IVI, m'ha ates una altre doctora, demanant un altre cop tot l'historial que el tenien de SS, ens han donat el pressupost, com si anes a comprar una tele. No dubto que siguin bons metges, però el tracte personal en aquest tema per nosaltres és molt important, i l'any passat vem anar a IVI abans d'embaras i les comparacions en aquest cas...

Molta sort a totes!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
evabcnga
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dj. oct. 17, 2013 2:47 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: evabcnga » dt. feb. 21, 2017 5:50 pm

Ally podries dir-nos quin pressupost us han donat?? Qui us ha atés?
EL que són les coses.... jo vaig tenir una mala experiencia a l'ivi...
danavero
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dt. gen. 03, 2017 9:51 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: danavero » dc. feb. 22, 2017 5:54 pm

Hola chicas!
Evabcnga si que me entra el dgp por la ss, no pago nada.. ( ¡y menos mal!) Supongo que como todas tengo 2 punciones incluidas y las transferencias que sean necesarias..
Al ser por enfermedad hereditaria ligada al sexo, en 2013 ya directamente nos derivaron a dgp, no hay otra opción..y como mi familia ya tenía hecho el estudio familiar donde se mostraba el cromosoma afecto, sólo necesitaban hacer "como un ensayo de la tecnica" o algo así me explicó el Dr Calafell, no entendí bien. Por eso he tenido que esperar tanto tiempo, porque la lista aún va más lenta.. enfinn, Contando los dias que estoy, para repetir volver a empezar!!
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Ally83 » dj. feb. 23, 2017 3:50 pm

Hola a toes;

Evabcn la visita la vem fer amb una dra molt joveneta, no recordo el nom, jo l'havia sol•licitat amb la dra Manau. I el pressupost era per Fiv llarg, d'uns 4700 euros + medicació.

A la visita nomes va fer historial, una perdua de temps, xq ja ho tenien tot... I em va possar més analítiques per estudiar l'abort de l'any passat i veure la meva antimulleriana baixa que sembla que no concorda amb el recompte de folis...

Dimarts torno a l'IVI a veure el que...
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Fiverpares
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 8:13 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Fiverpares » dj. feb. 23, 2017 6:56 pm

Hola noies!

Doncs el silenci mai és bo... Va sortir negatiu :( Bé, el vaig haver de repetir perquè alguna hormona sí que hi havia, però vaja que era negatiu igual. La pirimera vegada 0 hormones, la segona suspenem amb 4, la tercera esperem aprovar amb nota!!!

Aquesta vegada la situació va fer que no tingués massa tranquil·la, vam patir un cúmul de situacions tenses que amb els dies s'ha anat arreglant, però que han fet que la betaespera fos ja més merdosa del que habitualment és. De fet, van ser tantes situacions estressants juntes que no vaig tenir ni massa temps de pensar en l'embaràs... Mareta meva que ingènua era... Ja sé que no és tan fàcil quedar-se, però tenia la premonició infantil de que com ja ens havia tocat prou el rebre amb altres coses això seria molt ràpid. Com si hi hagués algú mesurant la mala sort que li toca a cadascú. Noies amb això no us vull desanimar, ja sé que això va com va i hi ha gent que a la primera li funciona, la resta doncs tractarem d'intenar-ho tantes vegades com puguem intentant no amargar-nos massa pel camí.

He llegit que algunes de vosaltres heu practicat el tema de la paciència. Per a mi també era una assignatura pendent que he millorat, però com persona humana que sóc és impossible no desesperar en alguns moments... Sempre tinc uns dies dolents després de cada entrebanc, però després sembla que tot torna a la normalitat. Potser perquè tinc una normalitat que m'agrada i això tampoc ho vull perdre de vista.

Ara amb el segon intent fallit ja comencen els comentaris de: "però podeu adoptar", "quantes vegades ho intentareu...", "però val la pena passar per tot això?", "que complicat, no?" I com triguem gaire més a aconseguir-ho no sé ja què haurem d'escoltar... Bé, sí que ho sé: hi ha moltes parelles que no tenen fills i (no ho dirieu mai...) són feliços!!! (Increible).

No és que no sigui conscient de que la nostra felicitat no es pot basar exclusivament en el fet de ser pares. També sabem que si no ho aconseguim d'aquesta manera ens haurem de plantejar altres opcions. Però quan estás en plena batalla no necessites sentir això, al meu entorn els costa posar-se a la nostra pell, i a més a més no coneixen bé el procès que estem passant. No sé si a vosaltres us ha passat.

Res, que m'enrotllo molt, el mes que ve ho tornem a intentar i a veure si hi ha sort.

Evabcn com van els ànims? Saps que aquest forum no seria res sense tu!
Ally83 m'ha agradat molt la teva frase de que: el final sempre ha de ser bo sino és que no és el final. Molta sort!!
Danavero ja estàs una mica més a prop, ja tens tres congeladets!!
Avatar de l’usuari
Trasto77
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Trasto77 » ds. feb. 25, 2017 11:23 am

Hola noies,

us vaig llegint i seguint i alegrant pels positius i respirant profund amb les betes negatives.

Fiverpares, que els donin pel sac... ho intentareu tantes vagedes com vosaltres ho cregueu convenient i a les persones que no es plantegen passar per aquesta dura prova de foc, doncs tingueu en compte que parlen des de l'ignorància i sense empatitzar amb la vostra situació... no és malícia, és pitjor, ignorància sense filtrar.

Molts ànims i endavant!
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
Avatar de l’usuari
Siva
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 23, 2017 9:15 am

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Siva » dc. març 08, 2017 2:40 pm

Hola noies!

Fiverpares em sap greu que no pogués ser.
Respecte dels comentaris de la gent, qui no ha passat per tot el que passem nosaltres no es pot posar a la nostra pell. A mi em passa fins i tot amb la meva mare i la meva sogra, que son les que tinc més a prop. Tot i que sé que no ho fan amb malícia, hi ha comentaris que se'ls podrien estalviar. Fins i tot he sentit comentaris increïbles d'una parella amiga que encara ho té pitjor que nosaltres. Un dia li estava explicant a ell que ja havia arribat un moment en que si tenia fills genial i si no, també, no podia permetre que la meva felicitat depengués només d'aixó i va el "tio" i em diu: "doncs ara que estàs tranquil·la et quedaràs". A mi se'm va quedar una cara...les meves trompes no estan obstruïdes en funció del meu estat d'ànim! Però vaja, que jo crec que en aquests casos la gent no sap que dir i tira de tòpics, no se'ls hi ha de fer massa cas...

I com diu Trasto77, vosaltres sou els que heu de decidir quants intents voleu fer i per quins procediments voleu passar, ningú us pot dir el que heu de fer ni el que heu de sentir, només faltaria!

Per lo de treballar la paciència, alguna cosa havia de treure de tot això! De qualsevol experiència, per dolenta que sigui, hem de treure profit, sinó no servirà de res haver-la patit. I es normal tenir dies millors i dies pitjors, però l'important es que tinguem forces per continuar tirant endavant.

Danavero, com t'ha dit la evabcnga, pas a pas. Amb els congelats que tens ja estàs més a prop i per l'abril ja no queda res!

Bé noies, com sempre molts ànims a totes!!! ;-)))
evabcnga
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dj. oct. 17, 2013 2:47 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: evabcnga » dc. març 08, 2017 3:36 pm

Hola noies!
Us explico en castella que per escriure al móvil hem va molt millor....

Fuimos a la visita del clinico, somos uno de esos casos en los que no hay explicación de pq no me quedo embarazada y no saben que más decirme....
Que en base a este último ciclo que ha sido buenísimo donde se han obtenido embriones muy buenos la dra me diría de hacer otro ciclo con la misma pauta....que no quiere decir que me vaya a quedar...ni si ni no...ni tan siquiera que saliera igual de bien.
El tema de dgp o screening no se que como lo ha llamado ,en mi caso lo descarta. Primero pq igualmente es algo que ni te asegura un embarazo y que se han de hacer muchos blastos para poder analizar y ella opina que es mejor hacer poquitos y que sean de calidad...no hacer montón que en mi caso es perjudicial por mis ovarios y por supuesto la calidad bajaría para poder analizar y quedarnos alomejor con uno o dos y que tampoco se sabe que vaya a salir bien.

Que en nuestro caso tampoco nos puede decir tirar a ovodonación pq no es seguro q sea yo quien tenga el problema....ni él....que si en un futuro estamos erre que erre en conseguir un embarazo ella directamente optaría nada de donantes de semen ni ovulos sino de embriones directamente para ir a tiro cierto. Pero siempre se está a tiempo de hacer....que no tengamos prisa. En cambio si quisiéramos probar otro intento de fiv no deberíamos esperar mucho.
Nos han dado el alta con los informes de ambos ciclos.
La verdad es que la dra ha sido muy muy sincera y nos ha gustado mucho el trato recibido y como nos lo ha explicado todo...aunque no hayan respuestas para tanto interrogante....
Le hemos dicho que si hiciéramos un ciclo más desde luego lo haríamos con ellos en el área privada ya que nos da confianza que ya tienen historial y es el mismo laboratorio y todo...

Yo no tengo nada claro la verdad. Si que me ha convencido por hacer otro intento pero también me dijo la de ivi que ella haría otro más y he hecho dos y no ha surgido tampoco....
Y lo de la adopción de embriones pues que queréis que os diga...que es un tema delicado y no me apasiona la idea tampoco...por lo menos ahora....
Así que nada.....poco más....no hay explicación para nuestro caso y fin de la historia.....
danavero
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dt. gen. 03, 2017 9:51 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: danavero » dc. març 08, 2017 4:51 pm

Hola chicas!!
Fiverpares cuanto lo siento.. la gente no piensa en que no son cosas nada faciles y hasta que no les toca a ellos.. y aún así te encuentras cada uno.. es duro fisica y emocionalmente..enfín pasando de los demás que parece que no tienen otra cosa que no mirarse lo suyo.

Evabcnga aún sin saber el motivo, después de los 2 intentos no pueden hacer nada más por la seguridad social?? Te dan el alta y ya esta??

Siva gracias a ti tb, la verdad que tengo ganas que llegue ya la fecha, porque apesar de tener esos 3 congelados no sé si serán sanitos o no..y el miedo se viene encima por gomo ha ido esta vez.. al pensar que sólo me queda esta otra oportunidad para ver que sale!
Se me adelantó casí 10 días la regla, jolin y vaya regla..después de tantos años con las anticonceptivas que me la regulaban super bien.. pero contenta..ya he recortado 10 días jaja con la proxima llamo para recoger de nuevo medicación y empezamos de nuevo con la siguiente que supongo será cerca de finales de abril.
Mucho animo a todas, ¡Podremos con todo!
Hijiteja
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. des. 15, 2016 3:10 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Hijiteja » dj. març 23, 2017 1:57 pm

Hola chicas,

Me han llamado de Clinic, tenemos cita para el día 21 de Abril. Estoy que no me lo creo, cuánto tiempo ha pasado!

Alguna me podría decir que viene después de esta visita? Cuánto tiempo he de esperar para que empiecen con las medicaciones, punción, etc. ??

Estoy tan nerviosa pero feliz, no dejo de sonreír porque llegue hasta pensar que nunca tendría la oportunidad, es de aquellas cosas que a pesar de tener paciencia tú misma te desanimas!

Espero vuestras respuestas!!!!!

Un abrazo a todas
Avatar de l’usuari
Siva
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 23, 2017 9:15 am

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Siva » dv. març 24, 2017 12:12 pm

Qué bien Hijiteja! Por lo que dicen, una vez comienzas va todo más rápido. Mucha suerte guapa!

Danavero ya tienes que estar a puntito de volver a empezar! Ya nos iras contando.

Evabcnga, que mal me sabe...tomaos el tiempo que necesiteis para recuperaros y pensar bien que camino queréis tomar a partir de ahora. Mucha fuerza!

Por mi parte, he llamado hoy al clínic porque ayer fue mi cumple y, a pesar de que normalmente lo llevo bien ya, ver que pasa otro año sin conseguirlo me dejó un poco plof (ya ni de los cumpleaños se puede disfrutar! XD) y necesitaba algo de ánimo y vaya si me han animado! Ahora mismo tengo el 311 y me han dicho que casi seguro que antes de que acabe el año me habrán llamado, así que ya solo me quedan meses para poder empezar. Teniendo en cuenta que últimamente no tengo tiempo para nada y se me pasan los meses volando, para cuando me quiera dar cuenta ya me estaran llamando!

Abrazos y fuerza para todas!! :love:

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::