Reproducció Assistida SSocial a Lleida

Tractaments, clíniques, medicaments..
SAS83
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dt. oct. 27, 2015 12:24 pm

Reproducció Assistida SSocial a Lleida

EntradaAutor: SAS83 » dj. març 10, 2016 11:32 am

Hola noies,
Alguna de vosaltres està en tractament de fertilitat per la Seguretat Social a Lleida?
Com funciona? Com us avisen? Que heu fet?
Sabeu com funciona la llista d'espera?

Gràcies per la vostra ajuda.
Ninetaa
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

Re: Reproducció Assistida SSocial a Lleida

EntradaAutor: Ninetaa » dj. març 10, 2016 3:44 pm

A Lleida per RA A la SS et deriven a Vall d'hebron i no se si a Sant Pau tb...hi ha molta llista d'espera...jo fa tres anys q hi soc i per sort ja he set mare (gracies a FIV pel privat) pero encara espero....
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!

Imatge
Ninetaa
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: Ninetaa » dj. març 10, 2016 3:47 pm

Has d'anar al teu ginecoleg de la SS i amb les proves q tinguis o les q et demani t'ha de fer la derivacio. Llavors et truquen (en el meu cas un any i mig despres) per fer una primera visita de valoracio. I a partir d'aquella visita t'inclouen a la llista d'espera, minim em van dir 4 anys.

Q tinguis sort! Es desanimant pero potser en el teu cas tens mes sort..no et desesperis! I endavant!
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!

Imatge
vane_ll
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. març 25, 2018 3:09 pm

EntradaAutor: vane_ll » dc. març 28, 2018 3:34 pm

Bones! Doncs jo fa una setmana i mitja m’han fet la meva primera IA a la Vall d’Hebron. Us explico la meva situació per si algú li pot servir futurment...

Primer vaig anar al meu metge de capçelera i li vaig explicar el nostre cas. Ell mateix ens va derivar de seguida al ginecòleg de la SS, per tal que ens donessin visita el més aviat possible.
Això va ser un parell de mesos més tard i amb proves que ja ens havíem fet ens van derivar a la Vall d’Hebron, havíem d’esperar qie ens truquessin. Ens van trucar al cap de dos mesos aproximadament. Llavors ens van donar hora de visita al cap de mesos, no m’enrecordo quants van ser. Llavors quan va arribar el dia ens van fer totes les proves allà,a Lleida no servia. Quan vam tenir totes les proves fetes ens van dir que entravem a la llista d’espera d’IA, ens van dir 6 mesos i va ser 1 any!!!! A l’any hem tingut de tornar a repetir totes les proves.... i al cap de 3 mesos aproximadament ens han pogut fer la primera IA!
vane_ll
Entrades: 5
Membre des de: dg. març 25, 2018 3:09 pm

EntradaAutor: vane_ll » dc. març 28, 2018 3:34 pm

Bones! Doncs jo fa una setmana i mitja m’han fet la meva primera IA a la Vall d’Hebron. Us explico la meva situació per si algú li pot servir futurment...

Primer vaig anar al meu metge de capçelera i li vaig explicar el nostre cas. Ell mateix ens va derivar de seguida al ginecòleg de la SS, per tal que ens donessin visita el més aviat possible.
Això va ser un parell de mesos més tard i amb proves que ja ens havíem fet ens van derivar a la Vall d’Hebron, havíem d’esperar qie ens truquessin. Ens van trucar al cap de dos mesos aproximadament. Llavors ens van donar hora de visita al cap de mesos, no m’enrecordo quants van ser. Llavors quan va arribar el dia ens van fer totes les proves allà,a Lleida no servia. Quan vam tenir totes les proves fetes ens van dir que entravem a la llista d’espera d’IA, ens van dir 6 mesos i va ser 1 any!!!! A l’any hem tingut de tornar a repetir totes les proves.... i al cap de 3 mesos aproximadament ens han pogut fer la primera IA!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: