Les proves són importants - Agraïment

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Kilikili
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dg. nov. 01, 2015 8:26 am

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: Kilikili » dc. jul. 05, 2017 1:21 pm

Gràcies pels vostres comentaris, noies. De moment, ens hem quedat aturats, la tristor pesa i té els seus tempos. A la SS ens van dir que portarien el nostre cas al comitè mèdic, a veure si valoraven oportú fer-nos la prova de la fragmentació espermàtica allà. Si no, al CIMAB quant costa, sense cap mútua?

Madame3, les tiroides ja me les van mirar i em van veure que estava una mica per sobre de 2'5. Prenc eutirox des de fa temps i estan controlades, però també em van dir que aquest no era el motiu de què no em quedés embarassada, que era per evitar problemes si m'hi quedava.

Molta sort a totes!
Gener 2013: Iniciem el camí.
Agost 2015 - gener 2016: 3 IAC. Beta -.
Abril 2016: 1a. FIV. Beta +! Però avortament diferit a la setmana 10+6.
Gener-març 2017: 2a. FIV. Beta -.
Juny 2017: 1a. FIV, trànsfer 2a., en cicle natural. Beta -.
Setembre 2017: TE +!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: pruneta33 » dv. jul. 07, 2017 8:59 am

Bon dia,
Kilikili no et puc dir el preu de la prova, però nosaltres pensant en una nova estimulació ( tot i que encara en tenim 3 de congelats) ja que nosaltres de 21 òvuls madurs només van fecundar 6. Volem anar al CIMAB a veure si podem resoldre alguns dubtes i hem demanat una primera visita a mitjans d'agost ( aquesta costa 50 euros) i si ho necessites quan sortim d'allà et podré informar dels preus.
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: manyaga » dv. jul. 07, 2017 9:07 am

Kiliki bonica! El preu del cimab són 400€ i inclou la primera prova i si surt fragmentat, fan fer un tractament i repereixen la prova als 3 mesos per mirar si ha millorat. Bé, la primera visita són 50€ i la prova 350.
Espero que la tristor vagi sortint, recorda que el sol sempre acaba sortint :***: :-()-)

Pruneta, molta sort al cimab, segur que en sortireu encantats.
Avatar de l’usuari
Kilikili
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dg. nov. 01, 2015 8:26 am

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: Kilikili » dv. jul. 07, 2017 9:51 am

Gràcies, pruneta i Manyaga! Sou uns solets :)

Molts ànims a totes, només podem defallir per agafar més forces!!!
Gener 2013: Iniciem el camí.
Agost 2015 - gener 2016: 3 IAC. Beta -.
Abril 2016: 1a. FIV. Beta +! Però avortament diferit a la setmana 10+6.
Gener-març 2017: 2a. FIV. Beta -.
Juny 2017: 1a. FIV, trànsfer 2a., en cicle natural. Beta -.
Setembre 2017: TE +!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: pruneta33 » dv. jul. 07, 2017 10:25 am

Moltes gràcies Manyaga! Segur que si,espero que no hi haguem d'arribar però per si de cas hem de fer una segona estimulació volem intentar mirar de millorar el % de fecundació de la primera FIV :)
També hem decidit intentar l'acupuntura per veure si millorem el niuet per la pròxima transferència.
Kilikili, agafa't el teu temps, els cops fan mal i és necessari algunes vegades agafar aire i tornar-hi. Som unes lluitadores així que segur que ben aviat estàs al peu del canó i preparada per donar-ho tot.
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: myca » dl. ago. 07, 2017 6:19 pm

Hola noies,
tot i que fa dies que aquest post està una mica paradet, només us volia explicar les nostres novetats.
Fa qüasi ja dos anys, i després de 3 IA's i una Fiv, vam anar al Cimab, allà, tot i que sempre al Myc li havien dit que tenia uns bitxitus fantàstics, va resultar que tenia la segona cadena alterada. Fent la dieta que va marcar el dr. Agustín, al cap de tres mesos,la cosa havia millorat però no prou com per a ser un èxit... Dos anys després, i ara ja a mans de la Seg.social, hem tornat a mirar resultats (pel nostre compte, ja que la seg.social no hi creu massa amb això) i ha millorat moltíssim, tant, que segons els paràmetres que marca el Cimab ara es podria aconseguir embaràs natural...
Potser el problema de que portem més de cinc anys intentant-ho no era aquest, però saber que almenys els paràmetres surten dins la normalitat, ens dóna una mica d'esperança de que al final els astres s'aliniin i aconseguim el que fa tant temps que busquem.
Iammac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dg. set. 10, 2017 5:55 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: Iammac » dg. feb. 18, 2018 11:32 am

Hola noies,
Tinc una pregunta que em ronda pel cap i putser em podreu donar la vostra opinió. EJo tinc l'antimullerhiana baixa i estic operada d'endometriosis.
El meu home té varicocele de grau 1 al testicle dret i grau 3 al testicle esquerre. A més té un bacteri al semen, ha fet 4 tongades d'antibiòtics i no marxa. I el metge ha dit que si aquesta última tongada que està fent no li marxa que millor anar per fer una ICSI.
L'andròleg ens va comentar que pel fet de tenir el semen infectat amb aquest bacteri no pot donar malformacions al futur fetus però si que pot causar aborts i fragmentació de l'esperma. He llegit que hi ha algunes parelles que els hi han fet fer unes proves ( no recordo el nom) per mirar si els espermes estan "danyats". Davant d'això jo hem pregunto; no ens haurien de fer fer aquesta prova ja que no hi ha manera de matar el bacteri i ens van dir que hauriem d'anar a per una ICSI???
Gràcies
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: BLAUCEL » dl. feb. 19, 2018 1:45 pm

Lammac

per si puc ajudar.te.
jo tb tinc endo, operada i tb hidrosalpinx, antimulleriana baixa.
I la meva parella en ppi tot perfecte, de fet li havien comentat q mes d'una ocasio q podria ser donant...
Resumint molt, despres de 5 fivs, em vaig posar molt insistent amb el tema de fer l'estudi cometa q miren la fragmentacio de la cadena simple i la doble tambe i va sortir alterat.
la fragmentacio dela cadenoa doble dona problemes d'implantacio i aborts de repeticio.
Amb els valors q apareixien es mes q probable que no hi hagues bons resultats..com es el cas. Si q es veritat q varem tenir un embaraç pero no se sap.
la icsi no elimina el tema de la cadena doble, si q sembla q la simple ja q ens van explicar q els espermes q tenen la cadena simple alterada morfologicament tambe ho estan, i amb la icsi com q a laboratori agafen el q es mes "maco" elimien el tema de la cadena simple, pero et recomano q abans de res us feu l'estudi cometa. Ho fan al cimab o sino a la cliqniques tb, de fet els hi encarreguen a ells.
I si hi ha un bacteri la icsi no ho arregla tampoc fins on jo se..,com et deia escolleixen per la morfologia exterior.
Per experiencia et recomano q abans de continuar demaneu altra opinio i us feu les proves de fragmentacio.
Si necesites mes informació em comentes.
Molta sort.
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Iammac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dg. set. 10, 2017 5:55 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: Iammac » dl. feb. 19, 2018 8:52 pm

Moltes gràcies Blaucel. El meu raonament tb és aquest que per molt que amb la icsi agafin un esperma maco si no saben si estaà fragmentat o no el bacteri pot produir aborts i no imolantació. Doncs jo crec que el millor és fer les proves per evitar aborts i negatius....
Ara anirem a Fertilab perquè ens entra per mútua i així tb tindrem una segona opinió.
Depen què diguin em posaré pesadeta perquè facin la prova...
I una pregunta, això de la fragmentació influeix amb els temes genètics de malalties, ho dic per aquella prova que en diuen dgp o algo així.
Merci bonica
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: myca » dl. feb. 19, 2018 9:47 pm

lammac, jo no sé si et puc ajudar gaire, però t'explicaré el nostres cas.
en principi tots dos bé, al meu home també li deien que podria ser donant.
Vam anar al cimab després de la primera Fiv, on van treure 21 óvuls i ens vam quedar en 3, vam posar 2 i el 3r ja no va descongelar bé i es va acabar la història.
Un cop feta la prova comet al cimab va resultar que tenia la cadena simple i doble alterada, va fer la dieta durant més de tres mesos, va repetir la prova, i havia millorat força, al cap de més d'un any, continuant dieta, repeteix la prova i ja eren parámetres normals.
En aquesta 2a Fiv van treure 22 óvuls, en van posar 2 a dia 3 i en van congelar 5 de qualitat A i B, a dia 5.
Jo no sé si és tot gràcies al haver millorat això, la veritat és que l'únic que hem aconseguit amb el trote de 5 anys que portem és un ectòpic, però pel que veig, en el món de RA hi ha moltes coses que saben, però moltes que se'ls escapen, i com més coses poguem millorar, més fàcil és que algún cop surti bé.
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: BLAUCEL » dt. feb. 20, 2018 2:34 pm

Lammac doncs mira justament ahir varem anar a fe runa visita amb els biolegs per aquest tema del dgp.
No saltres pasem a ovo i amb el tema de la cadena doble fragmentada, encara q tb fa la dieta com et comenta la myca, seria millor fer dgp o no.
Ens van dir que ells no ho recomanaven que si els ovuls eren de qualitat, i no hi havia cap incidencia adicional de problemes genetics com es el cas, no consideraven utilitzar una tecnica tant invasiva.
Jo aniria al cimab directament, que ells son els q fan la prova, parlaria amb el dr Agusti que és més especialitsta que a les cliniques de RA i amb els resultats aniria a la clinica.
Pensa que ells no tenen cap interes economic en fer un tractament o un altre i a mi al menys, les dues vegades que hem anat m'ha semblat un bon profesional.
MOlta sort
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Iammac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dg. set. 10, 2017 5:55 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: Iammac » dt. feb. 20, 2018 3:10 pm

Moltes gràcies a les dues. Crec que és important estar ben informats en aquests processos que són difícils. I penso que ens falta bastanta informació....
Ara he parlat amb Fertilab i començarem anar amb ells 1a visita el 6 de març, eps hi exposarem el cas i em posaré pesadeta amb el tema de la fragmentació...
I per millorar el tema de la fragmentació només hi ha dieta? Quin tipus de dieta és?
Ostres Myca 5 anyx és molt,... que dur. Jo com que tinc baixa reserva ovàrica en prinvipi el temps és contraprofuent per a mi.. . A veure que ens diran...
Gràcies
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: BLAUCEL » dc. feb. 21, 2018 4:33 pm

lammac per la cadena doble la dieta es treure: cafè, te, xocolata i alcohol. A més de pendre algun complement q en el nstre cas son unes pastilles de cúrcuma i piperina.
igualment ara hi ha una nova tecnica per tal de poder escollir els bons q els diu fertile chip.
Ja et dirán si arriba el cas si hi ha fragmentació
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Iammac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dg. set. 10, 2017 5:55 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: Iammac » dc. feb. 21, 2018 4:53 pm

Moltes gràcies. Petonets
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: MiPumky » dv. març 09, 2018 10:41 pm

Hola noies!

Moltes ja coneixeu la meva història, després de 10 betes (6 de IA i 4 transferencies de 2 FIV) hem tingut el meu primer positiu, ... es diu aviat però tela,... com molts de vosaltres soc una buscadora de respostes, i jo penso que per aixó aquesta vegada ha funcionat,... volem ser prudents que sabem que encara ens queda molt camí per tenir un nen/a a casa nostra, però és un primer pas.

Us vull explicar quines coses he fet diferent i que jo penso que són motiu de l'éxit. Algunes coses crec que ja s'han comentat però intentaré fer una llista detallada, perque us pugui servir d'ajuda.

En aquest post es va parlar d'anar a un hematóleg i a un inmunologa.

Jo després de parlar amb la meva gine, i haver passat per l'hematoleg (resultat factor de coagulació alt i tractament amb heparina i adiro des de la estimulació o 1 mes abans de transfer), vam decidir anar a una endocrina ( en concret vaig anar a una dra del despatx de la coneguda Carme Valls LLobet, la Dra Valls té més de 8 mesos d'espera per una primera visita.)

Us explico lo que en va mirar per analítiques i que vam fer:

TSH regular-la a menys de 1 (jo la tenia a 2-2'5 i me la donaven per bona, ella va dir que nanai a menys d'1 per conseguir embarás). Encara prenc l'eutirox per controlar-la. ( En va mirar anticossos antiroides a més)

Vitamina D a tope, aixó vol dir cap 80-90 ( a la meva dra de capçalera li feia una mica de por, però al final va confiar)

Ferro, també altet, ácid fòlic tambè alt ( vaig prendre ferro en pastilles)

Magnesi, a tope, de fet encara el prenc, a dosis altes.

Zinc, en va mirar nivells, estaven una mica baixets, suplement de zinc

Vitamina B6 pura, la vaig deixar fa 1 mes, però en va dir que podia prendre-la però a nivells més baixos

I el canvi que més he notat és que en va reduir el fluxe de menstruació, jo pensava que tenia normal (5-6 dies i els 2 primers dies més abundant), en va fer comptar els milimetres que tacava, amb la copa és fàcil, i en va fer ananlítica a dia 23 de cicle. Aqui va veure que malgrat els cicles estan compensats, tenia els estrógens més alts, per lo que en les fases lutees en va fer possar progesterona en crema durant 3-4 mesos per compensar. Es veu que tenen molts estudis que les dones tenim regles més abundants degut als contaminants i aixó ens afecta en la fertilitat perque tenim més estrogens. A principi en vaig espantar però vaig reduir el fluxe mentrual a més de la meitat.
Amb tot aixó en aquesta estimulació he necessitat molts menys dies i menys medicació per crèixer els folicles i m'he pujat menys d'estrogens abans de la punció ( L'altra vegada en vaig possar a vora de 3200, quasi hiperestimulació i aquesta vegada 2500). i bueno m'he quedat embarassada que és lo important >.-<:

Espero que us hagui servit la info i podeu conseguir el positiu tan preciat!

Si teniu qualselvol pregunta no dubteu en fer-la.
Una abraçada valentes!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: myca » ds. març 10, 2018 9:46 am

Mipumky , moltissimes gracies x la info, deunido la de coses qe poden fallar i qe no els dónen importància. Tenim doncs varis fronts per obrir abans de donar-ho tot per perdut.
Una abraçada!!
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: MiPumky » dl. març 12, 2018 8:59 pm

Myca, et dessitjo lo millor, que t'ho mereixes!!

De totes la manera la heparina i adiro es dóna de manera empirica, es a dir que més de 6 embrions bons que no han donat embaràs es considera fallades d'implantació, però a la SS costa que ho donin segons qui, perque hi han metges que hi creuen altres que no. En fi,...

Mentres hi ha congelats hi ha oportunitats i més per la SS, que es paga pels impostos de tots.

Espero haver-te ajudat, una abraçada enorme!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: myca » dt. març 13, 2018 10:08 pm

Hola noies, faig un ego total.
Després de la porta que m'has obert Mipumky, he trucat a la mateixa endocrinòloga que vas comentar, i m'han donat hora pel gener de 2019!!!! uff uff
Jo sóc de Mútua General de Catalunya, coneixeu algún hematòleg o endocrinòleg que domini tema infertilitat ? per anar mirant mentrestant...
He trobat una endocrinóloga que està a Tres torres, Cecília Liñán Pagés, que tot i que no m'entra per mútua veig que també fa infertilitat, i podria demanar cita per la setmana vinent... però clar, no tinc referències... algú la coneix?
Gràcies noies! Costarà això, però ens en sortiremmmmmmmmmmmmmmmm!
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: Noa78 » dt. març 13, 2018 11:09 pm

Gràcies per la info MiPumky. Prenc nota de tot i potser valoro si anar a un endocrinòleg que em facin proves també.

Ah, i felicitats pel teu positiu, espero que vagi tot molt bé!!
Imatge
Iammac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dg. set. 10, 2017 5:55 pm

Re: Les proves són importants - Agraïment

EntradaAutor: Iammac » dc. març 14, 2018 9:32 am

Mypumky gràcoes pel post. Estic molt a favor del què dius. Ja fa un temps que estic llegint molt referent a la nutrició, hormones, etc
Jo ara m'estic llegin un llibre del Xevi Verdaguer és psiconeuroimunoendocrinoleg i parla molt tot el tema de l'alimentació i hormones. Tema estrògens, malalties autoimunitàries, etc El millor de tot és que canviant l'alimentació i amb alguns suplements alimentaris , com dius tu, podem canviar bastantes coses.
Un petó a totes.

Modo ego, avui estem d'analítiques (catotip, etc), seminogrames , capacitació i fragmentacio de les dos cadenes per ell. I quan jo tingui la regla repetir les hormonals. A veure què surtiŕà. La veritat que estem molt atavalats amb dkv, semblem baldufes,... Amunt i avall...

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::