Dubtes Muface

Tractaments, clíniques, medicaments..
Tresquatrecinc
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. set. 22, 2016 5:39 pm

Dubtes Muface

EntradaAutor: Tresquatrecinc » dj. set. 22, 2016 5:54 pm

Bona tarda,
Sóc nova al fòrum. Us escric perquè porto temps buscant aquesta informació i ni Muface ni Dkv ni Adeslas m'han sabut aclarar els meus dubtes ( i m'han donat en diversos llocs informacions contradictòries) Us explico: fa una mica més d'un any que busquem embaràs i no arriba. Després d'alguns mesos d'espera, ahir vam tenir visita amb la ginecòloga de la SS. Ens ha fet fer seminograma i anàlisis de sang. Pero fins finals de gener no tenim visita per els resultats. La meva pregunta és, si al gener em passo a alguna mútua de Muface, quina de les dues mutues em cobreix més ampliament els tractaments de reproducció? Què hauriem de pagar nosaltres? Moltíssimes gràcies! Vaig súper perduda...
namaste
Entrades: 3
Membre des de: dl. maig 11, 2015 11:22 am

Re: Dubtes Muface

EntradaAutor: namaste » dv. set. 23, 2016 3:20 pm

Hola Tresquatrecinc,

Jo sóc de dkv muface i la clinica q et cobreix tractament es Fertilab (a bcn). Jo vaig fer tres fivs i tres inseminacions amb resultat negatiu tot. Al final vaig aconseguir embaràs amb una quarta fiv a Institut Marquès. Personalment no te la recomano però també es veritat que hi ha gent que aconsegueix embaras en aquesta clinica suposo q depen d quin sigui el problema. Si vols detalls et puc fer un privat, la veritat es q jo vaig acabar tan cremada a Fertilab q no voldria q s aprofitin o enganyin a altres parelles, el meu cas a priori no era complicat i som una parella jove pero entre la seva deixadesa i que tenen un laboratori normalet tirant a cutre vaig sortir d allà molt disgustada.
namaste
Entrades: 3
Membre des de: dl. maig 11, 2015 11:22 am

Re: Dubtes Muface

EntradaAutor: namaste » dv. set. 23, 2016 3:28 pm

Hola Tresquatrecinc,

Jo sóc de dkv muface i la clinica q et cobreix tractament es Fertilab (a bcn). Jo vaig fer tres fivs i tres inseminacions amb resultat negatiu tot. Al final vaig aconseguir embaràs amb una quarta fiv a Institut Marquès. Personalment no te la recomano però també es veritat que hi ha gent que aconsegueix embaras en aquesta clinica suposo q depen d quin sigui el problema. Si vols detalls et puc fer un privat, la veritat es q jo vaig acabar tan cremada a Fertilab q no voldria q s aprofitin o enganyin a altres parelles, el meu cas a priori no era complicat i som una parella jove pero entre la seva deixadesa i que tenen un laboratori normalet tirant a cutre vaig sortir d allà molt disgustada.
Tresquatrecinc
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. set. 22, 2016 5:39 pm

Re: Dubtes Muface

EntradaAutor: Tresquatrecinc » dv. set. 23, 2016 7:31 pm

Moltíssimes gràcies Namaste! Tindré molt en compte la teva aportació...no descarto posar-me en contacte amb tu. L'altra clínica que cobreix Muface crec que es la CIRH i també he llegit de tot. Estem ben desconcertats... No sabem si esperar al gener i provar amb alguna d'aquestes (que no sé quina part cobriria Muface) o bé tirar pel dret, no esperar i començar a mirar pagant...
namaste
Entrades: 3
Membre des de: dl. maig 11, 2015 11:22 am

Re: Dubtes Muface

EntradaAutor: namaste » ds. set. 24, 2016 12:41 am

A nosaltres dkv ens va cobrir tots els tractaments sense pagar res, aixo va ser al 2013 i no se si la cosa haurà canviat...
Amb adeslas no se com funciona però et puc dir que CiRH a nivell de laboratori no son bons. No sé quina es la vostra problemàtica pero si heu de fer Fiv el laboratori es super important i a dia d avui els millors son IVI i Institut Marquès. Per desgràcia entenc bastant en tot el tema de la reproducció assistida i tot i que hi ha moltes cliniques no totes juguen a la mateixa lliga. Qualsevol dubte ja saps... Ànims!
Avatar de l’usuari
snomga
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. juny 03, 2014 10:07 pm

Re: Dubtes Muface

EntradaAutor: snomga » dg. set. 25, 2016 1:19 am

Hola Tresquatrecinc!!
No et puc ajudar amb el tema que preguntes directament però sí que et vull fer una reflexió.

Sóc infermera i m'he mogut pel món de la privada i la pública.
Entenc que ara ets de muface SS i et planteges passar a muface adeslas o dkv.

Pensa que si fas aquest canvi perdràs moltes prestacions de la SS podent anar només a la privada. Per exemple... si tens confiança amb el teu metge de capçalera no hi podràs continuar anant. O a segons quins hospitals grans no hi podràs anar.
És veritat que la sanitat pública està faltal.... i més amb les retallades. Però quan tenim un problema greu de salut els millors professionals estan a la pública.

Amb tot això no et dic que sigui millor una opció o una altra. Cadascú per la seva situació decideix el que més li convé. Conec a gent que és de muface mútua i que no canviarien per res del món.... però malauradament també conec a gent que han passat problemes molt greus de salut i que haguessin volgut tenir muface SS. De fet quan muface-asisa va esgotar els recursos terapèutics que li podien oferir a l'hospital que el portaven.... li van fer una espècie de permís perquè el poguessin tractar al Clínic.

Salutacions!!
Montse
Tresquatrecinc
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. set. 22, 2016 5:39 pm

Re: Dubtes Muface

EntradaAutor: Tresquatrecinc » dg. set. 25, 2016 1:53 am

Estic molt d'acord amb tu Montse! Confio plenament en la Seguretat Social. He parlat amb diferents professionals i m'han dit el mateix que tu, que quan hi ha alguna malaltia greu, la seguretat social és la millor opció, de totes totes. Per aquest motiu fins ara no m'ho havia plantejat. De fet, em canviaria a alguna mutua durant el tractament de fertilitat /reproducció i més endavant tornaria a la seguretat social (aquest canvi es pot fer durant el gener de cada any). El problema de tot plegat és que per fer aquests tractaments, a la sanitat pública, hi ha 3 anys de llista d'espera. L'altra opció és fer-ho a nivell privat però em suposaria un esforç econòmic el qual no sé si podria sostenir. Gràcies per la teva aportació! :)
Avatar de l’usuari
judita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1194
Membre des de: dl. març 22, 2010 7:18 pm

Re: Dubtes Muface

EntradaAutor: judita » dg. set. 25, 2016 10:11 am

Hola!
Jo era muface Adeslas i vaig fer tractaments al Cirh de la Corachan. Ara tinc dues nenes precioses. La primera de la primera fuv al 2011. La petita va costar més i vaig haver de fer unes quantes transferències fins aconseguir la panxu. Només he anat a aquest centre i no puc comparar. Si que et puc dir que tot el tractament va ser gratuit, et fan suar per aconseguir les autoritzacions d'adeslas, però no has de pavar res. Per anar a fer la primera visita has de tenir un informe mèdic que justifiqui la necessitat de tècniqies de reproducció assitida, portar-lo a adeslas i ells t'autoritzen la primera visita. A partir d'aqui ja et van informant de tots els passos a seguir.
Molta sort! És un camí difícil, però la recompensa s'ho val!
27 de Febrer 2011: la Rita arriba al món!!
Esperem una germaneta!!!
Avatar de l’usuari
Xantipa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

Re: Dubtes Muface

EntradaAutor: Xantipa » dg. set. 25, 2016 12:33 pm

Hola Noies!

Jo us donare la meva opinio segons les meves experiencies.

Jo no soc muface pero el meu marit i el nen si ho son, tambe ho eren els meus avis.

Com jo no ho soc no ens han entrat els tractaments de fertilitat, encara que igualment ara ho fan com a la ss i amb fills previs tampoc t'en fan, pero si totes les proves li han entrat al meu marit, i aixo ja es un descans. Jo les he anat fent entre la ss i la meva mutua.

Ara be... aixo es un altre tema pero us ho vull explicar. Per desgracia el meu marit ha tingut que ser operat en varies ocasions, milers de proves i visites mediques i gracies a muface desde el primer dia va estar ates, i les operacions van ser rapidissimes, amb tot el que li ha passat si hagues estat a la ss encara estariem donant voltes... i que voleu que us digui, en aquest sentit estem molt contents.
Pel que fa al meu fill l'han hagut d'intervenir tambe una vegada de petit i una de mes gran aquesta ultima d'urgencies, i tambe super contents. I quan tenim algun dubte o alguna malaltia truquem a la pediatra i sempre ens fan forat.

Aixi que desde la meva experiencia us puc dir que estic MOLT CONTENTA i que mentres aixo duri seguiran com estan. Diuen que cada vegada esta pitjor... i que a la llarga volen treure-ho, aixi que les que tingueu la opcio de poder beneficiar-vos endevant, es el meu consell. Per anar a la ss sempre esteu a temps.
maiiona
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dv. abr. 19, 2013 5:10 pm

Re: Dubtes Muface

EntradaAutor: maiiona » dv. set. 30, 2016 8:21 pm

Hola!jo tb soc de dkv muface i vam anar a fertilab. La meva experiencia es molt bona! Al 2014 ens vam fer FIV ICSI i ara som pares de dos terremotos! Com.veus el.nostre pas per fertilab va ser perfecte, i en el nostre cas, el trcte tambe. Si necessites mes opinio j ho saps!
Molta sorten.aquest cami!!!!
jo 29 ell 33
un any buscant
bitxitos immovils
1era fiv positiu i abort setmana 10
2a fiv congelats POSITIU de bessons
1/12/2014 arribeu a les nostres vides!sou el millor que podem tenir!
maiiona
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dv. abr. 19, 2013 5:10 pm

Re: Dubtes Muface

EntradaAutor: maiiona » dv. set. 30, 2016 8:22 pm

Per cert, no vam.pagar gairabe res, recordo una medicacio que no va superar els 60 euros ....
jo 29 ell 33
un any buscant
bitxitos immovils
1era fiv positiu i abort setmana 10
2a fiv congelats POSITIU de bessons
1/12/2014 arribeu a les nostres vides!sou el millor que podem tenir!
Cabell de xocolata
Entrades: 4
Membre des de: dg. set. 09, 2018 7:21 pm

Re: Dubtes Muface

EntradaAutor: Cabell de xocolata » dg. set. 09, 2018 8:18 pm

Hola,
Veig q fa temps q ningú fa entrades en aquest tema, però tinc un dubte sobre les baixes...
Estic debaixa per lumbalgia gestacional, en el document inicial de baixa com a durada estimada vam posar els dies que em falten fins al part.
Sabeu si en els de confirmació he de fer el mateix? O a la durada del document de confirmació es posen 15 dies?

Gràcies!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::