FIV 2017

Tractaments, clíniques, medicaments..
mera_83
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: dj. des. 15, 2016 5:04 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: mera_83 » dt. jul. 18, 2017 7:35 pm

maxiba siiiii era jo! Jajaja! Jo tb ho vaig pensar xo després vaig reflexionar i dic, au, hi ha molta gent q ve a la clínica... seria una casualitat!
A veure si tens sort guapa i pots tirar-ho endavant aquest cicle!
A mi també em costa riure i no puc ser feliç i em costa concentrar-me en la feina... faci el q faci tinc al cap tot això... Avui he tocat fons, aquest cicle em trobava ok, tot estava perfecte i pensava q seria el bo... i ha estat un nou pal...
Ara necessito desconnectar de tot això... us aniré seguint però necessito no pensar-hi tant... em sento buida... a veure si em pot dir algú el dels pegats xk sinó em plantejo deixar-ho per setembre... bé, la pruneta comenta q cap problema! Però pels forums alguna gent he llegit diu q es desenganxen...
1a FIV Nov. 2016. 8 embrions a Dia 3+. Cancel·lem transfer per risc hiperestimulació
30/01/17 Cancel·lem transfer. Cap dels 5 arriba a blastocist.
24/02/17. Transfer 2 embrionets 3+
06/04/17. Avortament diferit
17/08/17. Transfer 1 blastocit.
14/09/17. Avortament bioquímic.
Avatar de l’usuari
useapril
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dv. març 31, 2017 8:43 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: useapril » dt. jul. 18, 2017 8:42 pm

Hola Mera83: avui he anat a visita, i entre dema i passat segurament començare amb els pegats(parxes) el metge mha explicat que no li pasa res que es mollin, que ens ho podem posar en el culete i que quedi tapat amb el bikini o amb el banyador, i que en principi no es cap inconvenient ni per la calor ni l'aigua.

No se si the pogut ajudar gaire!!

Una abraçada ben forta per totes.
Gener 2016: embaras ectopic
Gener 17: 1a IA -
Febrer 17: 2. IA -
Febrer 17: decidim per la Fiv
Maig17: 5 embionets congelats.
Juliol 17: 1a transferencia amb cicle natural -
Agost 17: 2a tranferencia cicle artificial +++++!!
11/04/18: neix la petita, la meva felicitat
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Pingu » dt. jul. 18, 2017 8:58 pm

Hola a tothom!
Sóc nova per aquí però degut a que també estem amb Fiv (betaespera) us llegeixo caaada dia.
Ja sabeu... dubtes, nervis i amb ganes de riure'ns aviat de tot això.
Mera 83, el què demanes dels pegats, jo em poso Evopad 75 des de fa unes 3 setmanes, primer durant desenvolupament endometri combinat amb Progynova i aspirina i ara durant la betaespera tot igual afegint progefikk.
El pegat el porto sota el melic, no es desenganxa pas!! Ja veuràs que per treure'l veuràs les estrelles!! Jo m'he d'ajudar amb una tovallola molla per què em fa una depilació que tela! Jajaja
El que si que em passa és que la part de dalt i la de baix és la que més s'embruta, pel fregament de les calces i dels pantalons i la part de dalt per la samarreta i queda enganxifós, a part d'això no pateixis, no cau.
Espero haver-te ajudat.
:)
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: MiPumky » dj. jul. 20, 2017 8:52 pm

Mera molt ànims, jo el primer trànsfer ho vaig fer amb pegats però no m'anaven bé per un tema d'una malaltia meva. Potser si tens les regles i ovulacio ara desregulades es lo millor i mes segur. I sense sustos.

Jo també recordo lo de la depilacio, je, je, je

Suposo q t'han explicar q si t'embarasses te'ls ha de posar tot el primer trimestre. Que esperem q siiiii!!!

Se que hi ha noies q ho prenen en pastilles enlloc de parxes per si no et convenç.

Ja veuràs q aquesta serà la definitiva!!!

Maxiba esperem q et surti bé l'analitica i comencis jaaaa!!

Pingu benvinguda!!

Ànims a totes!!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
mera_83
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: dj. des. 15, 2016 5:04 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: mera_83 » dv. jul. 21, 2017 4:18 pm

Moltíssimes gràcies guapes! No sé què faria sense la vostra ajuda! A veure si el cicle substituït va bé... de fet el cicle natural a mi em va anar perfecte però clar, abans de tot això era un rellotge. Després penso que per la seguretat social a tothom li fan cicle substituït... així que les possibilitats d'èxit deuen ser les mateixes.
Em feia por amargar-me l'estiu, necessito piscina, platja i desconnexió... i no volia estar amb aquesta calor tot el dia tancada! Però si els pegats no cauen, avant! M'hauré de comprar calcetes més altes perquè no es vegin i espero que amb això n'hi hagi prou.

Molts ànims a totes, portem un any molt negre a aquest fòrum... pocs positius! Però amb aquest solet i la vitamina D a tope ja veureu com anirà bé! Això hem de pensar! Quien la sigue, la consigue!

Desconnecto uns dies però us aniré seguint! Maxiba crec que tu ets la primera de fer transfer si tot va bé! Si et veig un altre dia a la clínica a veure si recordo la teva cara!

A la resta molta molta molta molta sort, volem saber com va tot!
1a FIV Nov. 2016. 8 embrions a Dia 3+. Cancel·lem transfer per risc hiperestimulació
30/01/17 Cancel·lem transfer. Cap dels 5 arriba a blastocist.
24/02/17. Transfer 2 embrionets 3+
06/04/17. Avortament diferit
17/08/17. Transfer 1 blastocit.
14/09/17. Avortament bioquímic.
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Dalilala » dv. jul. 21, 2017 6:58 pm

Em sap molt greu useapril. Això no és fàcil. Fa molts dies que no cantem un positiu...
Jo també estic una mica de baixon. Cal desconnectar d'aquest tema i les vacances són un bon moment. Jo marxaria de viatge a un lloc ben diferent, però aquestas tractaments costen un dineral i si ho volem tornar a intentar cal estalviar...

Nosaltres després de parlar amb doctora ho deixarem per setembre i mirarem de desconnectar a l'agost ( csl fer net de tota la medicació). Mirem de gaudir de l'estiu i pensem una cosa que podem fer pq no estem embarassades: menjar sushi, fer una cervesa fresca amb els amics, anar d'excursió , tirar-se d'un trampolí, anar amb patins, ballar tota la nit, menjar embotit etc...

Benvinguda pingu. Molts ànims a la betaspera i molta sort!

Mera83 molts ànims i endavant!

I molta sort a totes. Bon estiu!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Maxiba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Maxiba » dg. jul. 23, 2017 11:58 am

Hola compis!

Entro en mode ego total: doncs en un mes hem aconseguit pujar a tope la vitamina d, però sembla que aquest mes no òvulo... dema fem control x si ha hagut canvi xo ja vaig dos dies retrasada dels dies que normalment ovulo i sense pinta de que es desperti i amb els test ovulació negatiu aquests matí.... quin rotllo!!!!

Una abraçada
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
Gener 18: trànsfer.....negatiu
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Pingu » dl. jul. 24, 2017 9:56 am

Bon dia! Gràcies pels ànims noies.... però divendres el valor de la beta era de 3,7... negativa...
Doncs res, tocarà tornar-ho a intentar, en tenim 6 més de congelats i esperem q sigui el pròxim! Abans de la primera transfer hem fet dues IA.
La fertilitat és un luxe!! Tant patir per no quedar embarassades i tanta propaganda i no et miren q puguis tenir problemes en un futur!! No sé si us passa a vosaltres, però darrera de cada negatiu et qüestiones taaantes coses!!! Quina ràbia!!
En fi noies! Esperem que el sol de l'estiu ens carregui a tope :***:
Fins aviat!!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Dalilala » dl. jul. 24, 2017 2:59 pm

Oooh! Quina pena pingu... això és tan complicat..

Maxiba, quina ràbia no ovular. A veure si tens sort i simplement vas més tard.

Prens temperatura??
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Pingu » dt. jul. 25, 2017 8:35 am

Hola!
Alguna em podria dir si li ha anat bé fer alguna cosa alternativa durant els tractaments?
Jo part de l'alimentació he fet ospeopatia, amb massatges i la que és vaginal. Aquest cop coldria provar amb acupuntura, algú ho ha provat?
Val la pena?
Ara que ja hem passat a Fiv el nostre problema és l'endometri que no creix gaire, uns 5. I volen valorar si és problema d'endometri que és poc receptiu o que ja és petit per naturalesa (sóc molt mendua i potser va en concordància tot plegat).

Gràcies!!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Maxiba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Maxiba » dt. jul. 25, 2017 12:24 pm

Hola compis!!

pingu jo no he fet cap altre cosa alternativa que deixar de fumar ( bueno fumo un al dia, i no un paquet), menjar més verdura i peix...

jo també necessito la vostra ajuda i opinions: aquest mes no he ovulat, cosa estranya en mi i per tant no hem pogut fer la transferència. i caldrà esperar al pròxim cicle, on em plantegen que escolli jo si fer-ho amb cicle natural ( correm el risc que torni a passar encara que sempre havia ovulat el dia que " tocava") o amb medicació que implica que els metges ho controlen, pero que implica pegats, pastilles... fins la setmana 10? estic feta un enredo, perquè penso que si el faig en natura, més còmode per tots però amb la medicació assegurem la transferència aprofitant a sobre que estic de vacances....

quina opiniones teniu?'

merci guapes
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
Gener 18: trànsfer.....negatiu
mera_83
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: dj. des. 15, 2016 5:04 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: mera_83 » dt. jul. 25, 2017 2:01 pm

pingu ànims guapa! En tens molts de congeladets, el proper serà el bo! El de l'endometri jo ho miraria xk diuen q per sota de 7mm és més difícil la implantació... amb cicle substituït no te'l fan engruixir més?

maxiba guapa em sap greu... jo sóc partidària del cicle natural, ja es prou artificial tot q crec q millor q la natura no ho sabem fer... el risc del cicle natural és cancel.lar... jo he cancel·lat els dos últims (un x ovular tard i l'altre aviat)... al tercer la doctora em va preguntar q volia fer xo ella recomanava substituït xk ja són massa i desgasta psicològicament... a més l'estrès del procés no ajuda gaire a tenir cicles regulars...
Per lo de no ovular no et ratllis, la dra em va dir q totes les dones tenim cicles anovulatoris (jo al final vaig ovular a dia 18)!
El substituït no em fa cap gràcia xo per la SS mai fan el natural i les taxes d'èxit són similars.
Ho has de decidir tu... jo dos em vaig arriscar sense dubtes, al tercer ja me n'he cansat. Facis el q facis, ben fet estarà xo has d'estar segura i positiva!
Per cert guapes, les q feu substituït a l'estiu, al calzedonia hi ha unes braguetes molt altes q doblegues x on t'interessa. Ho fan x la gent amb cicatrius xo són ideals pels parxes!
1a FIV Nov. 2016. 8 embrions a Dia 3+. Cancel·lem transfer per risc hiperestimulació
30/01/17 Cancel·lem transfer. Cap dels 5 arriba a blastocist.
24/02/17. Transfer 2 embrionets 3+
06/04/17. Avortament diferit
17/08/17. Transfer 1 blastocit.
14/09/17. Avortament bioquímic.
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Pingu » dt. jul. 25, 2017 2:14 pm

Hola!! Perdoneu però me'n he adonat ara que he escrit fatal! Volia dir que al ser menuda potser va tot en concordància.
Què va... amb la de medicació que m'han donat i no aconseguim un gruix ideal, tot i que si trilaminar.
Si la part bona és que en tenim 6 però ... ostres pensavem que al ser Fiv teníem molt de guanyat però es veu q no!!
Gràcies pel consells, tots són bons!!
Ànims!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Dalilala » dt. jul. 25, 2017 7:10 pm

Noies, jo faig acupuntura i m'ha millorat moltes coses. Però encara no ho he aconseguit.

Per cert, vaig a una acupunturera molt especialitzada en fertilitat. Només fa això i es coordina amb la meva doctora. Aconsegueixen un 10% més de positius. Però no ho solucionen tot.

L'acupunturera es diu Durga de Terrel. Busque per Internet. Té una web molt ben explicada i col·laboradora amb algunes clíniques.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: MiPumky » dt. jul. 25, 2017 8:02 pm

Holaaa!!!

Pingu, en sap molt greu el negativo, a mi el primer negatiu de doc en va costar, penses q al canviar de tractament serà coses i cantar,... i sembla q a vegades no,... en fi,... recupereu forces com pugueu i quan us veieu bé, torneu al ataque.

Maxiba i Mera, us explico la meva experiència en natural, que es una mica diferent a la q feu vosaltres. Suposo que cada clínica te el seu que. Però si us serveix o el podeu sugerir.
Jo també soc partidària de cicle natural.
A mi m'ho controlaven amb eco cada 2 dies, com creixia endometri i folicle i quan preveien per mida del folicle i endometri l'ovulacio me la provocaven i c amb ovitrelle i llavors sabien dia exacte d'ovulacio.
Només una vegada vaig ovular de manera natural i ho van veure amb la eco.

una abraçada!!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Pingu » dc. jul. 26, 2017 7:52 am

Bon dia!
Jo amb cicle natural és impossible, tinc un problema hormonal i per mi mateixa res va com ha d'anar, em cal de bastanta medicació. Ara estem esperant que vingui la regla i comencarem altre cop amb Progyluton.
Ahir vam anar al metge, després de rebre el negatiu i ens van aconsellar que abans de tornar-ho a intentar fer el Test Era, per veure la receptivitat de l'endometri i quan és més idòni fer la transfer. Això encareix més tot el tema...
L'heu fet vosaltres aquest Test?
Gràcies!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
laury84
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 4:27 pm
Ubicació: Barcelona

Re: FIV 2017

EntradaAutor: laury84 » dc. jul. 26, 2017 1:26 pm

Hola noies!

Feia molt que no entrava a escriure, però us he anat seguint. En primer lloc, una abraçada molt forta a totes les que heu tingut un negatiu o heu hagut de cancel·lar cicles últimament. Us envio molta força, sou unes grans lluitadores i espero que ben aviat pogueu donar una bona notícia com la que avui afortunadament us puc donar jo.

Com us vaig explicar, al maig vam decidir no posar encara l'embrió congelat i esperar fins al setembre. Doncs bé, al final sembla que no ens caldrà... perquè estic embarassada!!!! Ha estat tota una sorpresa (en teoria l'esperma del meu noi no servia ni per IA!) i encara no ens ho acabem de creure del tot, però ahir vam fer l'ecografia dels 3 mesos i sembla que tot va bé!!! Així que us podeu imaginar com estem de contents :)

Espero que no us faci mal que ho comparteixi amb vosaltres. Després de tot el que hem passat, em venia de gust explicar-vos-ho, sobretot veient que últimament no tenim gaires bones notícies a aquest grup.


Sobre el que comentava la pingu de terapies alternatives, jo feia acupuntura i la meva doctora de FIV em va dir que no ho deixés, que sembla que hi ha estudis que diuen que pot ajudar. Suposo que depén del problema, i el meu acupuntor em va dir que pot trigar uns 3-4 mesos en "fer efecte".

Els dos últims mesos també vam estar prenent homeopatia. El meu company té la teoria que és per això que ens hem embarassat, però vés a saber... jo dic que s'han alineat els astres i prou. La resta del món diu que és perquè ens hem relaxat... (us sóna la frase?...) però ja us dic que jo de relaxada no ho estava gens durant aquells dies/setmanes, prenent la decisió de si posavem el congelat o no i sentint-me malament per si ho feiem o no ho feiem, etc. etc. Però en fi...

Us continuaré seguint, i espero de tot cor que ben aviat comenceu totes a cantar positius.

Ah, i per suposat, si necessiteu alguna cosa, no dubteu a escriure'm.

Molts ànims guapes!!
Maxiba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Maxiba » dc. jul. 26, 2017 3:30 pm

enhorabona laury84!! m alegro molt per tu, de veritat, sempre és bo saber que algu ho aconsegueix, encara que aquesta vegada la ciència no l'has necessitat.... una forta abraçada i espero que tot el vagi genial!!
gràcies per enrecordar-te de nosaltres
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
Gener 18: trànsfer.....negatiu
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: pruneta33 » dj. jul. 27, 2017 10:25 am

Bon dia Noies,
Primer felicitar a la laury84! Que bé gaudeix molt d’aquesta nova etapa.
Pingu , sento molt el negatiu, no et puc ajudar amb el test que dius perquè no me l’he fet, segur que alguna de les noies et pot ajudar . D’acupuntura per aquesta segona transferència n’he començat a fer així que no et puc dir si m’ha anat bé o no pq encara és massa aviat.
Maxiba, com diu la mera, jo crec q SS sempre és substituït, com a mínim en el meu cas, no m’han donat pas opció... jo també preferiria alguna cosa més natural, però també d’aquesta manera no tinc l’ansietat de dubtar si vaig regular o no. Tria el que creguis que és millor per tu perquè serà el correcte.
Mera, gràcies pel consell de les calcetes les aniré a mirar per quan tornem amb el pegats al setembre
Dalila, que vagi super bé la desconnexió. Gaudeix molt de l’estiu, el sushi i les cervesetes. A emplenar la bateria d’energia positiva
Useapril: com va amb els pegats? Quan tens la visita de control?

Modo Ego: Ahir vam anal a visita i com ens imaginàvem no fan res a l’agost així que quan em baixi la maleïda al Setembre he de començar amb els pegats i trucar perquè ens donin hora per controlar l’endometri. Així també tindrem temps perquè l’acupuntura faci alguna cosa.
Ja vaig anar a la primera visita Dilluns i em va dir que ens acompanyarà en el procés. Per ara faré una sessió a la setmana i m’ha restringit aliments de la dieta, a veure com va, i si no servirà per millorar la meva alimentació
I el 21 d’Agost anirem al CIMAB a veure com està en pruneto per si haguéssim de fer una altre estimulació.
Ara a gaudir del solet i posar la Vitamina D a to.
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Maxiba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Maxiba » dv. jul. 28, 2017 7:48 am

hola compis!

gràcies a totes pels consells... al final despres de pensar-ho amb la meva parella, hem decidit fer-ho subtsituit; no només per la possibilitat de no ovular amb el natural, sino per la incertesa de quan ho fem i els nervis.... a més a més coincidirà tot el procediment amb les meves vacances, així que estarem més relaxats... la veritat és que aquesta cancel·lació també ha estat un pal per mi; al setembre ja farà un any que vaig iniciar tot això.... en fi!!

mera:_83: tornarem anar plegades! a veure si ens donem sort! una abraçada guapa

molts petons a totes
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
Gener 18: trànsfer.....negatiu

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::