FIV 2017

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: MiPumky » dl. oct. 16, 2017 8:39 pm

Holaa!!

En primer lloc Boleta i Txelini, mooooltes felicitats!!! A gaudir-ho!! >.-<:

Ally quan sabras lo de la DGP, en l'altre post en vaig liar , i pensava que et feies transfer.

Gustineta, benvinguda, malgrat ojalà haguessin coincidit en post de mares,... Mols ànims per aquesta nova aventura!!

Molts ànims a les demès!!! Suposo que en deixo gent que vaig una mica perduda però volia contestar a la pregunta de la Gustinesta dels amics i familia.

uff,... penso que portem si fa no fa el mateix temps en búsqueda, i... clar quan la cosa s'allarga és més complicat. En aquest temps totes les meves amigues, germanes (una ha tingut bessonada de manera natural) i gent de la feina que ni pensava ha tingut bebés.

Jo intento escoltar-me i fer lo que en vingui de gust però apartar-te de la gent amb nens i bebes és inevitable i sà des del punt de vista de salut mental. Vaig començar jo a rebutjar trobades familiars i amb amics i ara el meu marit tambè ho fa i ens ho parlem de si realment ens vé de gust anar-hi o no. Hi han algunes inevitables, clar, ... encara recordo el passat Sant Esteve, jo feia 10 dies del meu negatiu, i trobada familiar tots amb bebes i nens i parlant com si no passesi res ( lo més fotut és que tothom ho sap i han tingut problemes per tenir-los), en fi,... vaig dir que sempre que ho puguès evitar mai més. Clar, es vas quedant més sol, fas altre tipus de plans,...
Tambè jo he passat la barrera i ja contesto malalment a les tafaneres, a una li vaig dir que si en regalava a la seva nèta,... ja no m'ha dit res més. El meu marit i la meva sogra es van quedar sense paraules, però jo al meu marit ja li vaig dir que contestaria, en fi,... és molt complicat i va per fases.
Fa anys plorava d'amagades i en sentia fatal, ara contesto i evito depèn de quines trobades. Si tinc confiança explico perquè no vaig, i normalment la gent si li dius des del sentiment ho entenen. Tambè jo vaig al psicòleg des de la 3 IA i m'ha ajudat a gestionar-ho millor.

Una abraçada enorme, i a per aquests ovulets que creixin!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Ally83 » dt. oct. 17, 2017 10:40 am

Hola maques!!

Entro ràpid modo ego, perdoneu!!

Dels 3 embrions, dos son sans han passat dgp!! No m’ho crec encara... al novembre preparem transfer...
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Maxiba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Maxiba » dt. oct. 17, 2017 9:13 pm

Que bé ally83!! Enhorabona!!’ Un pas més fet! A per l últim i definitiu!! Una abraçada
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
Gener 18: trànsfer.....negatiu
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: pruneta33 » dc. oct. 18, 2017 3:08 pm

Bona tarda noies,
Felicitats enormes a la boleta i la txelini gaudiu molt i molt d'aquesta nova etapa i sou una llumeta d'esperança per les que estem aquí en diferents etapes del procés.
Ally que bé!! 2 grans campions!! espero que ara aviat també passis a l'altre costat del fòrum amb aquestes boletes que t'esperen.
Pingu ho de les proves és tan complicat.... jo mai sé si fer-ne més o no... A veure si n'hi ha alguna que n'hagi fet d'aquestes que dius i et pot ajudar més que jo.
Maxiba ja t'ha baixat la maleïda?? Quan l'esperem és fa d’esperar....
Gustineta benvinguda!! Que tal va anar la punció ahir?? Tens notícies dels teus ovulets?
Del tema família i amics jo a dies ho porto bé a dies regular.... Hi ha coses que ja no faig com celebrar el meu aniversari amb totes les meves amigues juntes ( hi ha massa cotxet ) i en la família nomes hi ha les meves nebodes ( i me les menjaria a petons, així que aquestes les vull veure sempre). Però si que fa mal i a vegades molt i ploraria i cridaria, que no és just, que jo també vull fer tot el que fem amb els nostres fills ( Però ho farem totes i d’aquí espero poc temps)
Per últim perdoneu la desconnexió des de el negatiu, hi ha molts fronts oberts ara a la meva vida i no havia pogut passar-me ni posar-me. Estic esperant la visita de dilluns per saber quan posarem l'embrió que queda. I si no va bé obren un ivi a Girona i suposo que cap allà que anirem.
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: MiPumky » dj. oct. 19, 2017 7:51 pm

Ally molt bé!!! 3 embrionets despres de passar DGP que es més durillo és un bon número!!

Maxiba molts ànims!!

Pingu, al post les proves son importants, potser trobes alguna persona que s'ha fet l'ERA i pots preguntar-ho, a mi en sóna. Mare meva que et facin repetir la prova al mòdic preu de 800 €!!! ?-) Jo no sé si ha de repetir per confirmar resultat.


Gustineta, com ha anat la punció i els ovulets??

Jo el dilluns tinc la hematóloga que en principi es l'ultim esglaó per començar, i estic dels nervis.

Una abraçada noies :-()-) !!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Gustineta » dv. oct. 20, 2017 2:15 pm

Hola boniques!

MiPumky hola un altre cop! Ja ho veu,s tornem a coincidir. Totes dues hem avançat una mica, encara que no de la manera que voldríem, però "todo se andará" :).
Ja ho tens aquí! Una altra cosa no, però la SS ens ensenya a tenir molta paciència.
A veure com va amb l'hematòloga el dilluns. Molta sort!

Pingu, Pruneta jo particularment sóc molt partidària de les proves, però també us he de dir que en el meu cas no m'han aclarit gran cosa. Ens hi vam llençar de cap per la por d'un tercer avortament i després n'hem fet més perquè ens costava molt llançar-nos a fer FIV. Al final és una decisió personal, una mica el que creieu que us farà estar més tranquil·les.

Ally molts PEPOS per aquests dos campions! Vinga, que el novembre ja és aquí

A mi em van fer la punció dimarts, em van treure 23 ovòcits, 9 de madurs i 9 de fecundats. No és una mala notícia, però la doctora no estava satisfeta del tot. Jo m'esperava que hi hauria més òvuls madurs, la veritat. Però alhora estic contenta que els 9 que eren madurs hagin fecundat. Els hem de portar a blasto perquè n'hem de fer el DGP. Dilluns ens trucaran per dir-nos quants hi han arribat. Estic dels nervis!

Abraçades de divendres per a totes!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Lunipruni » ds. oct. 21, 2017 12:58 pm

Hola noies!!
Porto una estona llegint-vos. Enhorabona als positius i molts molts ànims a les que encara esteu pel camí!! Segur que tard o d’hora totes ho aconseguiu!!
Em presento una mica. Jo vaig estar al grup de Fiveres 2015. Al Febrer de 2015 em van haver de treure les dues trompes per hidrosàlpinx, al Març començavem estimulació de la primera FIV i a finals de Novembre neixia el Noel, el nostre princep. Vam tenir molta sort de que tot anes bé a la primera. En el nostre cas tb vam fer DGP i vam transferir en fresc, no entenc pq ara us fan congelar, potser han canviat els protocols... Finalment vam tenir 4 embrions sans: el que vam transferir i 3 que vam congelar.
Al mes de Juny d’enguany vam decidir anar a buscar un germanet/a pel nostre petit. El 21 d’Agost veia un clearblue positiu (1-2 semanas, i això em va fer posar la mosca al nas pq en el primer embaràs, a 9 dies post transfer el test deia 2-3 semanas) i el 25 ja em va sortir ‘no embarazada. Avortament bioquímic. Va ser un pal, aquestes coses sempre fan mal, pro al mateix temps crec que ens ajuden a ser més fortes. Ara estem en betaespera del segon congelat i la veritat és que tinc moltes esperances en aquest.
A mi m’ha anat molt bé fer acupuntura, tan per preparar el ‘niuet’ per l’embrió com per calmar una mica els nervis. Si alguna us ho estaveu plantejant us ho recomano.
Al seu dia, estar en grup com aquest em va ajudar molt pq vas amb moltes pors i dubtes i sembla que només la gent que està passant pel mateix t’entengui.
I res, que ja us he fotut un bon rotllo!! hehehe
Espero veure molts positius ben aviat!! Cada dia que passa falta un dia menys per abraçar al vostre tresor i ja veureu q això ho compensa tot!!! Molta màgia blanca i petonets a palades!! :-()-) :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: pruneta33 » dl. oct. 23, 2017 5:11 am

Bon dia noies!
Benvinguda lunipruni! Que tinguis una betarspera curta i tranquila! Quan t'has de fer la prova? Esperl que siguis un positiu ben clar!
Gustineta a veure si la trucada ve carregada d'energia positiva!! Poso tots els meus bons pensaments en els teus 9 embrions.
Mipumky sort amb l hematologa, a veure si us diu coses que aclareixin el camí.
La resta com aneu?
Bon dilluns a totes!!!
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Txelini
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. set. 18, 2017 11:21 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Txelini » dl. oct. 23, 2017 12:26 pm

Bon dia maques!

M'agràda entrar i veure tantes bones notícies.

Mi Punky veig que això ja ho tens al caure. Cada cop falta menys. D'aquí res ja podràs començar amb el procés, i això sempre ve acompanyat de molta il.lusió. Estic segura que tot anirà bé,i que d'aquí poquet estarem totes amb les pantxotes.
Entenc molt bé el que comentàves dels amics amb nens i familia, perquè jo també he passat pel mateix. Durant tot aquest temps m'he anat distanciant d'algunes amigues amb nens, perquè era la manera d'estar jo millor, i molts cops m'he sentit molt sola. És molt dur quan estàs buscant i veus que la gent del teu entorn tenen els seus nens, i sabent tot el que tu estàs passant, fan com si res, i el poc rato que estàs emb ells, només es parla del mateix tema de conversació.

Ally el nob¡vembre ja està aquí. D'aquí res ja tindràs als teus cigronets dins teu. Molts ànims reina que tampoc et queda res.

Molts ànims també a tu Pruneta pel teu negatiu. Per més que intentem animar-te és dur afrontar un negatiu. Però pensa que darrera d'un negatiu sempre arriba un positiu. Tard o d'hora, però arribarà!!!Lo important és que tu estiguis animada per començar un nou cicle, i ja veuràs com aviat tindràs aquest positiu que tan esperes.

Gustineta, estic super contenta amb els teus 9 cigonets fecundats. És una xifra que està super bé. La doctora dirà el que vulgui, però ja et dic jo que està molt bé. A mi me'n van fecundar 7 i a la Clínica em van dir que estàva ja molt bé. Ja veuràs com algún d'aquests 9 es quedarà amb tu per sempre.

Lunipruni benvinguda maca. Espero que la betaespera passi ràpid i que et dónin una molt bona noticia.

Mode ego: jo estic una mica xof! Divendres pel matí vaig anar a treballar tot i que no em trobava massa b. Pel matí em vaig desmaiar a la feina, i vaig començar a perdre sang. Com que em vaig espantar molt, vaig anar cap a urgències i em van comentar que crèien que havia tingut un abort. Van veure que hi havia un embrió que estàva b, pel que creuen que van implantar dos, i un d'ells es va perdre.
Per la tarda vaig estar amb vòmits i diarrea arrel de tots els nervis que vaig pasar pel matí.
Dissabte tenia el cos molt adolorit, i desde divendres que estic molt desanimada, més que res perquè gairebé no menjo. He agafat fàstigs a gairebé tot tipus de menjar. No em ve de gust res, i anímicament em noto molt baixa de moral. Desde divendres que continuo amb pérdues. M'han dit que com que la sang és marronosa, que no passa res, que és normal. Però jo estic força espantada. A veure com evoluciona tot.

Com estàs tu Boleta? Et trobes bé?

Una abraçada molt forta a totes maques i sobretot molts ànims!!!!!! És molt dur haver de pasar per tot això per poder arribar a ser mares. Però tot això ens fa més fortes a totes. I mai s'ha de tirar la tovallola.
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Gustineta » dl. oct. 23, 2017 2:46 pm

Hola noies,

Pruneta, gràcies!

Txelini, buff, quins nervis, esperem que no vagin a més les pèrdues.

Dels 9 òvuls fecundats, 5 han arribat a blasto; la infermera m'ha dit que està molt bé. Ara a esperar 15 dies pel DGP i després a preparar la transferència al proper cicle. Així que ara aprofitar aquest mes sense medicació!

Perdoneu el mode ego exprés, quan pugui entro amb calma per respondre-us bé a totes.

Bona tarda de dilluns a totes!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Maxiba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Maxiba » dc. oct. 25, 2017 1:54 pm

Bones compi!

Com va Txelini? Has tingut més pèrdues?? Quin rotllo! Amb el que costa veure el positiu i després encara hem de patir!
Gustineta: quina bon números! Esperem que el DGP et porti tan bons resultats... creuem totes els dits per tu!
Mode ego: el diumenge ja va vindré la regla, s ha fet esperar... ufff! I avui m ha arrivat els anàlisis i segueixo amb el Tdh a 2,9! I estic prenent eurotix25... q veure que em diu el metge! En fi.... el important és que semblan que es torna a activar tot...

Una abraçada a totes!
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
Gener 18: trànsfer.....negatiu
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Gantils23 » dc. oct. 25, 2017 4:25 pm

Hola noies!

És el primer cop que escrivim a FIV, tot i que ja hem estat en altres fils del socpetit de quan vam anar a buscar el nostre primer fill (aleshores a través de IA). Som dues mares d'un nen de 19 mesos fruit d'una tercera IA, i ara volem anar a buscar un segon fill. Aquest cop ho volem fer a través del mètode ROPA, que implica una FIV. De fet, fa uns mesos que vam fer ja l'extracció dels òvuls i vam obtenir finalment 2 embrions que tenim congelats. Ara tenim intenció d'intentar la transferència a través d'un cicle natural...

La veritat és que el fet de tenir un fill treu molta tensió a tot el procés (en part també perquè amb un bebè de 19 mesos a casa queda poc temps per preocupar-se d'altres coses), però no deixa de ser un moment intens on hi tenim dipositades moltes emocions (i diners, ja que de moment no podríem tornar invertir més intents). En fi, no sé si alguna de vosaltres ha tingut també pocs embrions un cop feta l'extracció, o si hem de tenir bones esperances... no ens volem fer il·lusions perquè mai se sap i amb les IA ja vam veure que hi ha un factor de sort que no es pot controlar...

Ens han comentat que amb la FIV les probabilitats pugen però no sabem ben bé quins són els factors que podem determinar un major èxit... algun consell en especial?

En fi, molta sort a totes!
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
Avatar de l’usuari
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Lunipruni » dv. oct. 27, 2017 6:45 am

Bon dia noies.
Estic una mica desconectada. Entre la feina i el peque vaig de bòlid.
Aquest matí m'he fet TE i ha sortit negatiu, un bon pal.....
Ara hem de pensar si posem l'últim frigo o esperem uns mesos. Aixx, m'hagues agradat portar bones noticies pro ja sabeu com és això.
Espero que a la resta us vagi millor!!
Molta màgia blanca!! :-()-) :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
Maxiba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Maxiba » dv. oct. 27, 2017 6:40 pm

Ostres lunipruni... em sap molt de greu!! Sempre esperem totes que anem cantant positiu però ja saps que si no ha estat positiu, es que encara no ets al final del camí.... així que agafa força que serà una miqueta mes llarg de l esperat...

Una abraçada guapa!!
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
Gener 18: trànsfer.....negatiu
Luna16
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dt. nov. 08, 2016 8:34 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Luna16 » ds. oct. 28, 2017 1:33 pm

Hola noies! He estat desconectada perque al juliol vaig tenir el super pal...vaig tenir un bioquimic amb un test positiu clearblue i 3 díes despres beta negativa, va ser l'unica oportunitat que tenia i ho vaig gestionar obsesionarme en quedar embaraçada de manera mig natural... omifin+ovitrelle amb els riscos assomits d'una possible interrupció si estigues malalt, he fet 2 intents fallits, peso 10 kg mes dels 10 que ja anava pasada i psicologicament em sento molt perdedora, he pensat cuidarme fins l'any que ve i provar sort a IVI perque a la SS em queda mes 1 any de llista d'espera, torno a posarme al rotllo i us llegire quan pugui, molta sort nenes!!!!
11.15 Embaraç
03.16 Avort 17 w
04.17 FIV+DGP Fecunmed 4 blastos
05.17 1 dels 4 Ok
06.17 Transfe
07.17 Beta -
04.18 FIV+ DGP 0 blastos
10.18 FIV+DGP acumular
02.19 FIV+DGP 3 solo 1 sa
05.19 Transfe
06.19 Beta +
02.20 Sano
04.22 FIV+DGP 2 blasto
07.22 1 sa
10.22 Transfe
11.22 Beta -
01.23 Embarazo nat
03.23 Biopsia fallida
04.23 Amniocentesis
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Gustineta » dv. nov. 03, 2017 8:40 am

Hola noies!

Lunipruni em sap greu aquest negatiu, sí que és un pal sí. Una abraçada.
Recordo que en un post anterior deies que no entenies perquè ens feien congelar amb el DGP... a mi el que em sorprèn és que es pugui fer en fresc... no ho sabia! En el nostre cas, el DGP no el fan a l'IVI mateix, sinó que els el fa un tercer i els resultats tarden uns 15 dies. Em van dir que després de la punció em vindria la regla al cap d'una setmana com a màxim, així va ser i ara estic esperant un cicle per poder transferir. Com es fa el DGP + transfer en fresc?

Maxiba molts ànims per la posada en marxa. Amb l'Eutirox la TSH es posa a ratlla de seguida o has de donar-li un temps de marge?

Gantils benviguda! Pel que jo tinc entès, la FIV-ICSI té més probabilitat d'èxit perquè la fecundació es fa en un laboratori, no a les trompes de manera espontània. Després es poden controlar les primeres divisions cel·lulars. Evidentment, se'n perden pel camí, però en teoria els que queden són millors (corregiu-me si m'equivoco, sisplau). A banda, hi ha la preparació de l'úter i altres factors, però això hi és igual en les IA.

Luna vas rebre el meu privat? Perdona que ho digui per aquí, és que em surt que és a la safata de sortida i no sé si és perquè no l'has obert o perquè s'ha quedat tonto...
Bonica no et castiguis dient que et vas obsessionar... voler tenir un fill és un desig molt fort i quan s'acumulen les males notícies i el temps estem angoixades i patim... cosa ben lògica. Ho fem tan bé com podem i com sabem.
Una abraçada ben gran

Ego ahir em van trucar de l'IVI: els resultats del DGP han arribat abans del previst. Dels 5 blastos, només 1 està sa. D'acord, podria ser pitjor i no haver-ne tingut cap, però estem fumuts. No ens ho esperàvem, totes les proves que hem fet (que són moltes) no indicaven aquest resultat i la doctora havia fet un pronòstic millor. És cert que la fragmentació de l'ADN espermàtic és millorable, però en teoria ho havíem estat controlant i vam fer selecció amb MACS per reduir-ho. Dilluns tenim hora, a veure si per fi podem confirmar les sospites que tenim sobre per què no ha anat bé. Tant a la meva parella com a mi ens anirà bé per decidir propers passos. Estem tristos, però de moment hem de lluitar per aquest campió, és l'oportunitat que tenim ara.

Bon cap de setmana a totes!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Luna16
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dt. nov. 08, 2016 8:34 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Luna16 » dv. nov. 03, 2017 4:58 pm

Bona tarda noies,
Gustineta he rebut el missatge moltes gràcies per l'informació de preus perque tot costa tant que per un nou intent s'ha de fer números...
Se com et sents amb nomes una oportunitat perque vaig passar per aquesta situació, però es una oportunitat amb mes garanties que fins ara...molta sort!!!

Modo ego el dimarts vam anar SS amb el meu xicot perque havia de visitar l'uroleg i ja teniem resultat d'analitica i seminograma. Tot fantastic la translocacio d'alguns espermatozous no els fan pitjor en volum, mobilitat., etc va dir que adjuntaria al meu historial i ja trucaran...li vaig dir on podía preguntar la llista d'espera iens va indicar el pis, la super sorpresa va ser que ens queda 6 mesos mes o menys pot ser menys i si arriva 6 mesos truqui, vam sortir contents, amb uns plans diferents perque creiem que s'ha d'aprofitar aquesta opcio i jo a tope he d'aprimarme perque ja fa un any m'ho van dir...
11.15 Embaraç
03.16 Avort 17 w
04.17 FIV+DGP Fecunmed 4 blastos
05.17 1 dels 4 Ok
06.17 Transfe
07.17 Beta -
04.18 FIV+ DGP 0 blastos
10.18 FIV+DGP acumular
02.19 FIV+DGP 3 solo 1 sa
05.19 Transfe
06.19 Beta +
02.20 Sano
04.22 FIV+DGP 2 blasto
07.22 1 sa
10.22 Transfe
11.22 Beta -
01.23 Embarazo nat
03.23 Biopsia fallida
04.23 Amniocentesis
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: manyaga » dv. nov. 03, 2017 7:08 pm

Entro un moment per donar ànims a la Gustineta. Bonica, teniu una oportunitat i això és molt! I a més blasto i que sabeu que és sa, confieu molt en ell i us desitjo de tot cor que s'enganxi i es quedi amb vosaltres per sempre. Aquest és un supervivent!!!

I la nostra ovo va ser super pim pam i tot va anar molt bé, estem molt contents! A veure si la setmana que ve tenim bones notícies :love:

Una abraçada!!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Gustineta » dl. nov. 06, 2017 2:17 pm

Manyaga i Luna, quan em van donar els resultats em vau venir al cap. Gràcies per les vostres paraules sou uns :***: .

Luna, que guai que ja només us faltin uns 6 mesos! Això és una bona notícia. Entenc que en el vostre cas (per la translocació), a la SS us faran DGP, oi?

Manyaga, vinga ja queda poquet de betaspera! Creuo els dits de les mans ben fort per tu.

Teniu raó, és un supervivent! Avui ens han dit que és un AA i per fi, després de gairebé 4 anys tenim un explicació molt plausible del que ens passa. L'embriòloga i la ginecòloga s'han pres tot el temps del món per resoldre tots els nostres dubtes. Tenim un diagnòstic de m****, però sabem a què ens enfrontem. Per a la meva parella i per a mi, tenir el per què de les coses ens tranquil·litza.
Ens han donat els resultats del DGP, sort que el vam fer! Si no, possiblement hauríem congelat blastos inútils que no haurien implantat o que haurien acabat en avortament.
Ara a preparar la transfer i confiar molt en aquest supercampió!!

Com aneu la resta?
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
Kilikili
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dg. nov. 01, 2015 8:26 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Kilikili » dl. nov. 06, 2017 5:55 pm

Guapes,

Fa molts mesos que no escric, no sé si alguna se'n recordarà de mi... Jo us he anat seguint des de l'ombra, alegrant-me amb els positius i entristint-me amb els negatius, però sempre admirada de la força que tenim. Som unes lluitadores!

Els motius de la meva absència llarga han estat diversos. El primer, un descans necessari després d'una segona FIV negativa i una transferència d'un congelat que també ho va ser. Fins l'octubre no ens tornava a tocar torn a la SS per la tercera i última FIV i tenia ganes de guardar silenci fins llavors. Però, de sobte, tot fa un gir inesperat. De fet, és aquell gir que hem sentit explicar tantes vegades i que personalment em feia tanta ràbia, perquè pensava que a mi no em podia passar. Sabeu la història d'aquells que portaven molt de temps intentant-ho (4 anys i mig, concretament, 3 IAs i 2 FIVs), van anar de vacances i van tornar embarassats? Doncs un cas més! Que quedi clar: no, ni ens vam relaxar, ni vam deixar de pensar-hi, ni vam acceptar que ja no passaria. La veritat és que no tinc ni punyetera idea de què va ser diferent, però el cas és que va ser-ho.

Us podreu imaginar que, després de tot, i amb una avortament pel mig, de bracet de l'alegria venia la por. Una por que, per diverses raons que ara no vénen al cas, no ens ha acabat de deixar tranquils ni ens ha permès explicar-ho a gairebé ningú... Però estem ja a la setmana 15+3, hem fet un test prenatal no invasiu que descarta alteracions cromosòmiques i una eco morfològica "extra" en què la doctora ha pronunciat unes paraules precioses: està tot normal. Mai hauria pensat que aquesta paraula em sonaria tan bé!!! :)

Així, doncs, molts ànims, noies. Mai no sabem què està a punt de passar, què ens espera a la cantonada. Sé que no totes les històries són iguals, però tant de bo us esperin moltes alegries com aquestes ben aviat.

Us envio una forta abraçada!
Gener 2013: Iniciem el camí.
Agost 2015 - gener 2016: 3 IAC. Beta -.
Abril 2016: 1a. FIV. Beta +! Però avortament diferit a la setmana 10+6.
Gener-març 2017: 2a. FIV. Beta -.
Juny 2017: 1a. FIV, trànsfer 2a., en cicle natural. Beta -.
Setembre 2017: TE +!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::