FIV 2017

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: MiPumky » dl. nov. 13, 2017 1:34 pm

Holaaa Erika!

Si t'han dit aixó dels dies es perque et transferiren els embrions dia +3, cada clínica té els seus protocols.

Amb aixó hi han diferents teories, hi ha metges i clíniques i situacions que transfereixen a +5 que són blastocitos, però hi ha el perill de que es mori algú per camí. Hi ha que diuen que els blastocitos que moren en laboratori no implantarien a l'úter i altres que a l'uter és el millor puesto per estar-hi que no pas un laboratori. Altres que els blastocitos (+5) tenen més index de que acabin en implantació i bebe, en fi,... depén de l'embrió, lo que et diguin els professionals estarà bé.

Per l'altra pregunta, és una sedació molt suau, al dia següent pots anar-hi a treballar sense problemes si tu vols, si no tens una feina pessada o de risc clar.

Espero haver-te ajudat!!

Que vagui tot molt bé!!


Pruneta, a per aquest embrionet, a vegades diuen que malgrat no sigui bó del tot es converteix en bebé. Ni els metges ho saben perquè si i perquè no. Ja veuràs que siiii!!

Una abraçada!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: myca » dl. nov. 13, 2017 1:43 pm

Hola noies!
Mode ego, he trucat avui a Puigverd i nhan congelat 5! Ni mho crec encara!
La betaespera de moment tranquila, fa 4 dies total, ja tindré temps de rallar-me.. però aquest cop no sé perquè cada dos per tres he d'anar a fer pis! La progesterona ho fa, oi?
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: marttape » dl. nov. 13, 2017 1:50 pm

Myca que bé!! Segur que és queden molt temps al frigo perquè aquesta beta acabarà amb un súper possitiu! ;)

Erika, totalment d'acord amb la MiPumuky, depén de cada clínica el tema +3 o +5. I sobre la sedació tranquil·la que no es nota res. Et punxen a la mà i et quedes grogui i de cop i volta et desperten que ja està tot fet. És com si donessin a un botó OFF i després ON. Potser estàs uns minuts una mica emboirada, però passa de seguida. Ànims i ja ens diràs!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Gantils23 » dc. nov. 15, 2017 11:22 am

Hola, noies,

Vaig escriure fa uns dies i us vaig llegint però no tinc massa temps per comentar... entre la feina i el nen no em queda ni un minut! Veig que parleu de cicles naturals quant a la fiv... nosaltres estem fent ROPA (la meva dona ha posat els òvuls i jo poso l’úter), i no vam fer cicle natural m. Es va medicar i dels 14 òvuls 11 eren madurs, però al fer la ICSI es veu que es van anar trencant les membranes dels òvuls i només van fecundar-ne 2. Els van congelar a dia +3 per no arriscar... no sé què hauria passat amb cicle natural o amb mini fiv però la veritat és que al final només 2 han estat bons.

Nosaltres avui hem fet transe. La transfe sí que l’hem feta amb cicle natural. Hem aprofitat l’ovulació i la veritat que poder evitar les punxades o medicació es guai. Pel fill que tenim vam necessitar 3 IA i agobia molt cada negatiu tornar a pensar en les punxades i tota la pesca...

No sé si algunes teniu experiència en transfers, potser em podríeu donar algun consell? No sé si teniu algun ritual que creieu que pugui ajudar a la implantació... jo tinc sensacions contradictòries. Per una banda tinc esperances però no ens volem fer il·lusions. Això sí el biòleg m’ha dit que l’embrió estava perfecte i que teníem possibilitats importants d’aconseguir l’embaràs. Això és bona notícia suposo, oi?

En fi, molta sort a totes, aquest camí de la reproducció assitida és feixuc però quan s’aconsegueix el positiu tot el temps i emcions invertides valen la pena. Ànims i a lluitar!!
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Gantils23 » dc. nov. 15, 2017 2:07 pm

Per cert noies, una altra pregunta: nosaltres hem fet la tranfse avui i fins dimecres 29 no ens fan la beta. L’embrió era +3 o sigui que el dia 26 ja s’hauria de poder fer test no? A vosaltres quants dies us diuen de beta-espera?
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
Marga2404
Entrades: 3
Membre des de: dc. nov. 15, 2017 5:46 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Marga2404 » dc. nov. 15, 2017 5:50 pm

Vendo medicación sobrante de fiv. Cetrotide 0.25 mg 2 viales con polvo(caducidad 07/2018) 15€. Decapeptyl Diario 0.1 mg 4 de disolvente y 3 de polvo(caducidad 04/2018) 10€. 4 cajas de Progeffik 100 mg 30 cápsulas 10€. Gonal f 900 1,5ml. Pluma precargada + 20 agujas de inyección (caducidad 07/2018) 330€. Ovitrelle 250 mg pluma precargada + 1 aguja de inyección (04/2018) 35€. 3 cajas de Utrogestan 100mg 30 cápsulas 10€. 1 caja de Evopad50 mg/24h 8 parches de estradiol 2€. Todo junto 400€. Persona responsable, puedo enseñar recetas.
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Erika79 » dv. nov. 17, 2017 4:53 pm

Hola noies, vinc bastant decaiguda...
Jo preocupant-me per la punció, que gràcies pels vostres ànims :), i potser ni hi arribo...

Avui he tingut la segona visita de control (la primera va ser dimarts) i després de 8 dies punxant-me no hi ha ni un sol folícle que arribi als 10mm. El metge que hi havia avui, perquè la meva doc ja em va dir que avui no hi seria, ni tan sols s'ha molestat a contar els que hi havia així que ni sé si n'hi ha més o menys que dimarts o si havien crescut o no en relació a dimarts.
Tinc baixa reserva així que suposo que era d'esperar, però no per això és més fàcil de païr. Una sempre té l'esperança que en creixin pocs però creixin.
M'han fet una analítica de sang per veure què hi veuen.

Dilluns tinc visita altra vegada i si segueixo igual, el doc d'avui, ja m'ha dit que tocaria cancel·lar. Que et diguin això just després de passar "per caixa" a abonar el primer pagament de la FIV i encomanar més medicació és una bona punyalada...
No sé, he sortit d'allà feta una piltrafa.

No sé si alguna ha passat per alguna cosa semblant, de no reaccionar molt a la medicació i acabar fent una remuntada.... De moment només puc esperar a dilluns i seguir la pauta de medicació que m'han posat pel cap de setmana. Pauta que tampoc entenc molt perquè m'ha pujat la dosis de Menopur de 112,5 a 150 demà i 300 passat. I m'ha baixat el Gonal de 187,5 a 150 demà i que diumenge no me'l posi. És normal que em diguin que em deixi de posar un dels medicaments?

Tocarà respirar fons i veure què passa.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Ally83 » dv. nov. 17, 2017 5:54 pm

Hola Erika;

Jo tb tinc baixa reserva i baixa resposta, amb va passar amb la primera IA, vaig posar tan gonal que sense creixer els folis vaig ovular i em van cancel•lar el cicle.

Amb les Fiv sempre he respos lentament xo amb creixement de un o dos folis despuntats, l’estimulació amb menopur i puregon, el meu dr. diu que el gonal no és aconsellable amb baixa resposta. Als 7 dies de punxades en els dos casos mai els he tingut a més 14-15, i els últims 4 sempre fan un creixement més ràpid.

Molts ànims guapa!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Erika79 » ds. nov. 18, 2017 7:43 am

Ally83 ha escrit:Hola Erika;

Jo tb tinc baixa reserva i baixa resposta, amb va passar amb la primera IA, vaig posar tan gonal que sense creixer els folis vaig ovular i em van cancel•lar el cicle.

Amb les Fiv sempre he respos lentament xo amb creixement de un o dos folis despuntats, l’estimulació amb menopur i puregon, el meu dr. diu que el gonal no és aconsellable amb baixa resposta. Als 7 dies de punxades en els dos casos mai els he tingut a més 14-15, i els últims 4 sempre fan un creixement més ràpid.

Molts ànims guapa!


Gràcies per la teva resposta Ally. A mi per la IA em van donar Puregon i vaig necessitar 14 dies de punxades per a que un foli arribés a 17mm. Però hi va arribar.

De nou, gràcies i dilluns us comento a veure si la cosa s'ha posat en marxa.Muaks!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Ally83 » ds. nov. 18, 2017 9:13 am

Nenes entro modo ego des del mobil...

Estic amb progyluton x preparar l’endometri, i si tot va ok el dia 28 tranfer d’un embrió x recomenació del metge, tinc ganes i por a parts iguals... por a que sigui negatiu i més por a que sigui positiu xo no prosperi, a fer més proves. X dates cau igual que el primer embaraç, si va be serà un Nadal raro...

Crec que les hormones tampoc m’ajuden a estar normal, em sento inflada, sensible, amb pics d’ànims i desànims. I penso amb les boletes congelades, i imagino un Nadal de l’any vinent x fi amb el Tió a casa, amb la Damaris sonant de fons...

Si pogues faria passar el temps ràpid...

Molta sort a les betasperants!

Pumpky sort amb la fiv!

La resta agafeu força no se d’on i visualitzeu el futur amb il•lusió.
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Pingu » ds. nov. 18, 2017 10:12 am

Hola a tothom!!
Ally83, tant de bo tingueu un nadal amb una alegria! Amb el progyluton et creix bé l'endometri? És la nostra batalla!!!

Ego: com ja he dit al post de lhisteroscop. quirúrgica nosaltres per aquest any fem un descans... deixem l'operació pel gener i ja veurem què ens porta el 2018... anem sumant anys... vull plorar!!! ( massa que ho faig )
Aq mes acabo de passar la regla i ho intentarem x natural, i si ve, la regla de desembre ho intentarem x natural tmb... tot i q si no és amb medicació els meus ovaris no funcionen ni pa tras... però ho viurem amb il.lusió pensant que... i si som nosaltres aquell tant % de provabilitat??

Molts ànims i petons a totes, us anirem llegint per veure com us va aquest final d'any.

;)
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Gantils23 » ds. nov. 18, 2017 1:50 pm

Hola noies,

Ally83 molta sort amb la transfe! Nosaltres la vam fer dimecres i se'm fa eterna l'espera... no tinc ni un sol símptoma, o quasi cap (mal de panxa cap al vespre, però jo crec que és de la progesterona...), i estem una mica desanimades...

Pingu fa poc que he entrat i no em conec molt les vostres històries, però suposo que has d'operar-te per algun tema de trompes o úter? La meva dona té histerosalpinx i nosaltres, al ser dues dones, vam optar per fer ROPA (ella va fer l'estimulació i jo gestaria), perquè per poder gestar ella també hauria de passar per quiròfan... Ànims i amb això que dius de les probabilitats, mira t'explico la història d'una coneguda. Ella portava anys buscant amb el seu martit i al final van haver de recórrer a ovodonació (no recordo ara també si a donant d'esperma). Van tenir una nena amb l'ovodonació i quan la nena tenia 8 mesos... patapam! Es va quedar embarassada de forma natural! Ara està a punt de parir un nen. O sigui que noies, això mai se sap... quan menys t'ho esperes, arriba la sorpresa. Us animo perquè de vegades l'estrès o l'ansietat crec que juguen en contra nostra. Jo, per exemple, porto des de la transfe amb molts de nervis i tinc por que el cigronet no vulgui quedar-se amb nosaltres si estic així...

Erika79 molts ànims, pensa que mai se sap. A mi per la transfe em volien anul·lar cicle (vaig estar dues setmanes amb els fol·lis a 12mm i endometri a 5-6mm) perquè estàvem fent cicle natural i de cop, en 4 dies, tenia un fol·li a 19mm i endometri a 10,4mm, així que mai se sap! No sé si et pot servir però jo sóc fatal ovulant i em prenc ovusitaol. M'ho va recomanar una gine i des de llavors he estat molt més regular. No sé si és psicològic o què però són vitamines (àcid fòlic que, a més, es recomana de prendre quan s'està buscant un embaràs) així que no s'hi perd res a prendre-ho.

En fi noies, us animo tot i que nosaltres estem una mica pse, pse... Sé que és aviat però encara no em "sento" embarassada... no sé com dir-ho. Quan vam fer les IA's l'atre cop, a la tercera, que és quan m'hi vaig quedar, no sé per què però tenia una sensació diferent, com si dins meu sabés que estava embarassada. Sé que encara és aviat perquè vam fer transfe dimecres, però se suposa que ara ja hauria d'haver implantat (avui seria embrio a dia +6). Per cert, nosaltres fem feta el 29, però ho trobem molt lluny... desaconselleríeu fer algun pipi test dos o tres dies abans, que és quan en principi em toca la regla?

Petons i fins aviat!
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: pruneta33 » dt. nov. 21, 2017 9:26 am

Hola maques,
Erika, com t’han dit les noies és per posar-los a dia +3, és totalment normal i depèn de cada clínica i molt cops dels embrions que arriben a +3 fan arribar-los a blastos o no. I jo també vaig estar bé per fer vida normal després de la punció. A la meva clínica et fan fer repòs després de la transferència, però no de la punció. Com ha anat el control? Han fet una remuntada aquestes boletes?
Myca, molt bé aquests campions que han pogut congelar!! Com et trobes? Ja deu quedar ben poquet per la beta, no?
Gantils com et trobes? Com va aquesta betadesespera? A nosaltres com que anem per SS ens fan la beta un dia dels que tenen servei ells, la primera va ser als 14 dies de la transferència, però la segona va ser als 18 dies... crec q això també depèn de cada centre.... Ho del pipitest és molt personal, depèn de com vegis que t’afectarà el resultat, és tan llarga l’espera
Ally83, que maco la imatge d’un tió a casa, ja tens ben a prop el dia 28, on estaran més bé les boletes que amb vosaltres. Vinga ja és l’spring final.
Pingu, clar que si, aquest % existeix, jo conec algun cas de molt a prop. Ara a gaudir del Nadal amb el mètode divertit i brindar amb cava, per totes les bones notícies que emplenaran aquesta part del fòrum al llarg del 2018.
La resta com aneu?
Modo ego: Ahir vam fer la transferència d’un embrió C amb 15 cèl•lules, estic força sencera, sabem que la probabilitat no està amb nosaltres, però va descongelar i es va seguir dividint. Encara no ens han donat dia de beta, però suposo que serà cap a la setmana del pont. Només espero tenir una beta espera tranquil•la, la última vaig tacar des de el 5 dia després de la transferència i se’m va fer mooooolt llarga. Només queda esperar i fer bondat. I la resta .... ja es veurà.
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: marttape » dt. nov. 21, 2017 10:36 am

Hola noies, perdoneu aquests dies de desconnexió. Ha estat difícil mirar, remirar, triar, preguntar, opinions, pressupostos....se m'ha fet dura aquesta part...
Però ja està, ja hem decidit clínica! Molts nervis i por, però contents i amb moltes ganes.
Ens han recomanat fer una histeroscòpia per veure que l'úter està bé després dels dos raspats, ja tenim data. I després amb la regla de desembre comencem el tractament. Amb tot això anem a petar al gener. Segons com ho veig molt lluny....i segons com veig que està a tocar...és ben estrany tot plegat, oi??

Ara em poso al dia amb totes, veig que esteu moltes en beta-espera!!! Quines ganes de llegir els vostres possitius!!! Cuideu-vos molt i abrigueu-vos bé els peuets! I a les que marxem cap al gener hem d'aprofitar les vacances i com dieu beure cava, i brindar per les panxus futures! ;)

Petons lluitadores!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Txelini
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. set. 18, 2017 11:21 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Txelini » dt. nov. 21, 2017 11:13 am

Bon dia boniques,

porto dies bastant desconectada del grup. Avui faig 10 setmanes d'embaraç, i no sé si us vaig comentar que porto setmanes que no em trobo massa bé, amb moltes nausees. Més que embaraçada sembla que estigui malalta, día sí día també. Estem contents, però al no trovar-me bé, fa que estigui una mica desanimada.

A nosaltres ens van posar dos cigronets a dia tres: Tots dos van implantar, però al cap d'unes setmanes vaig tenir un abort d'un d'ells. Vaig estar uns dies amb molt sangrat, patint pel segon cigronet, però gràcies a Déu sembla que de moment està tot bé.

Tot i que de moment preferim ser prudents i no fer-nos masses il.lusions.

Perdoneu que no us hagi escrit abans.

Soc feliç de veure que algunes de vosaltres esteu en la feliç beta espera.
A nosaltres ens feien esperar 14 dies justes a tenir els resultats, i com que som bastant impacients, als 12 dies ens vem fer un Clear Blue, i ja ens va donar el super positiu.
Varem comprar un Clear Blue que és molt precís, que diuen que fins i tot, a la setmana de la transferencia pot detectar ja el positiu amb prescisió. Tot i que nosaltres vem preferir apurar uns dies més, per si de cas.
Hi ha vegades que pot ser que et dóni negatiu, però que realment el resultat sigui positiu. Per això de vegades és millor esperar uns dies i apurar al màxim per fer el test.

Durant la betaespera jo no vaig tenir cap símptoma. És més, jo pensava que no havia anat bé, i fins i tot vaig trucar a la Clínica per a coordinar de nou un dia per tornar a fer la transferencia.
El meu marit va ser el que va comprar el Clear Blue, i el dia 12 d'octubre em vaig fer el test.

Els símptomes de l'embaraç van començar a aparèixer a les dues setmanes de fer el test aproximadament.

Jo desitjava sentir els símptomes xq no em sentía embarassada. Volia sentir les nausees per saber que realment ho estava. ara desitjo pasar el primer trimestre i començar a trovar-me b.

I desitjo veure molts positius!!!!! Ànims a totes. És un camí dur, i de vegades llarg, però amb paciencia i constancia tot arriba, i aviat tindreu totes aquest super positiu tant esperat.

Perdoneu les faltes d'ortografia. Us escric desde el móvil i és complicat.

Una abraçada molt forta per totes i no deixeu de lluitar.
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: myca » dt. nov. 21, 2017 1:54 pm

Ally83, ja sacosta el dia! Molta sort en la trans.
Erika79, espero pogueu continuar tractament! tema calés és una ruïna i a vegades sembla una estafa.
Pingu, com dius, el sistema tradicional sempre pot donar sorpreses! Aprofiteu per desconectar i agafar piles pel gener!
Gantils23, ja falta menys! Anims!! No et sé dir quan és millor fer pipitest o beta..
Pruneta33, molta sort amb aquest C de Campió!, Ara toca lo mes dur!
Marttape, malegro ja ho tingueu decidit, costa destriar, però segur que anirà be! De cara al gener a topee!
Txelini, malegro del teu embaràs, llàstima de les nausees, però tasseguro que totes les que estem aqui firmariem per estar com tu! Tranqui que passarà i podràs disfrutar de lembaras tant desitjat!
Mode ego: jo sóc tant impacient que a 14 dies post puncio vaig fer beta pel meu compte i xoff un 0. Per tant ja em vaig fent a la idea de que la cosa no va be... Però com qe em van dir que fes pipitest a 16-18 dies post transferencia... Encara no he perdut del tot lesperança.... Em continuo posant la proge i si no mha vingut dissabte fare TE, però tinc poques expectatives.
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Gantils23 » dt. nov. 21, 2017 2:25 pm

Hola noies,

Quanta activitat de cop! Entro des del mòbil a veure si puc personalitzar i no m’oblido de ningú!

Myca, ja has fet beta per la teva banda? El dia de la punció és el dia de l’ovulació? Potser llavors l’has feta una mica aviat? Ais és tan llarga l’espera... no perdis l’esperança però entenc que et vulguis protegir... nosaltres també estem en modo “no ens volem fer il·lusions”.

Txelini el meu primer embaràs va ser un viacrucis: nàusees i vòmits, van detectar una petita anomalia a la morfo i amenaça de part prematur a les 27 setmanes (repòs absolut des de llavors fins a les 34 setmanes). Però no et preocupis perquè el millor és tenir amb tu el teu cigronet i tots els obstacles valen la pena! I mira, jo entre el malestar i tota la pesca no em vaig engreixar, quasi al contrari, així que alguna cosa bona té, jeje.

Martappe endavant! Ja poseu fil a l’agulla, a veure si us va bé i podeu aconsguir aviat l’embaràs.

Pruneta, molta sort i ànims en aquesta betaespera! Cal ser positiu, mai se sap quin cigronet voldrà quedar-se i si ha anat progrssant després de descongelar-se és que té ganes de tirar endvant. Esperem que dins teu encara li vagi millor. A nosaltres també ens l’han posat a dia 3...

Mode ego: demà ja farà una setmana de la transfe. Jo no tinc síntomes, ni tan sols mal als pits per la proge (quan vaig estar fent els cicles de IA sempre em feien mal). Potser ara sigui per la lactància... no ho sé, tot i que diuen que el tema del dolor al pit és molt habitual en embaràs. L’únic que noto és a vegdes sobretot al vespre molèsties al ventre, des de dos dies després de la transfe. Però no sé... aix! Estem molt nervioses i una mica negatives, no ens volem fer il·lusions però és difícil perquè en el fons el que volem és pensar que sí. Hem demanat uns pipitest per internet però ens han d’arribar el dia de la beta, així que no el podrem fer probablement...
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
Avatar de l’usuari
aliena55
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: ds. abr. 18, 2015 10:57 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: aliena55 » dt. nov. 21, 2017 5:02 pm

Pwrdoneu que M'infiltro perquè he llegit a la gantils!!!

Neneeees q aneu a pel segon?!? M'alegro moltissim!!! Anirà bé segur! M'ha agradat saber de vosaltres!!! Si necessiteu algo sobre FIV no dubteu en preguntar!!!

Un petó boniques!!!!

El petitó bé?!?!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Gustineta » dc. nov. 22, 2017 8:39 am

Hola noies,

Martappe que bé que ja hagi passat la fase de decisió! La histeroscòpia entenc que la feu abans de la punció, oi? A nosaltres a l'IVI, com que havíem de fer DGP ens deien que primer punció i després histeroscòpia, però no vam voler-ho fer. Primer millor mirar-ho tot i després ja posar-s'hi. Molta sort amb la histeroscòpia, que surti un úter ben bonic.

Pruneta espero que aquest embrionet C es quedi. Al setembre, al CIMAB ens van dir que de vegades un C o un D acaba sent millor que un A o un B; argumentaven que potser és de més baixa qualitat en aquell moment perquè s'està "esforçant" molt per arreglar els problemes que li van sortint i després acaba tirant endavant. No sé si serveix gaire, però em va semblar interessant. Bona betaespera!

Ally, sí que es fan llargs el dies "abans de" i el Progyluton no sé si hi ajuda gaire... mareja una mica prendre'n tan i no sé a tu, però a mi a vegades em provoca gasos a la nit.
Que sigui el 28 ja, queda l'empenta final, ja som dimecres!

Pingu plorar és sa, mai no és massa si ho necessites! A veure si amb aquesta parada "tècnica" s'alineen els astres. També pot ser que et toqui la part bona de l'estadística, per què no, seria bonic :-)

Ego estic esperant la regla per començar a preparar la transferència. Els meus cicles últimament han estat de 26-28 dies i avui ja estic a CD32. Em prenc la temperatura des de fa 4 mesos perquè m'ho va demanar l'acupuntora i de moment es manté alta. El curiós és que fa tres o quatre dies que estic gelada, em comença la fred als ronyons i ja no me la trec de sobre en tot el dia! A veure si em baixa la temperatura i la regla i podem posar-nos en marxa. Santa paciència :-o00m

Quan vaig entrar al fòrum us vaig demanar com portàveu el tema d'embarassos d'amics i familiars. Veig que en general millor que jo. Jo pràcticament no he vist cap dels nens que han anat naixent en aquests quatre anys. I les notícies cada cop han caigut de més a prop.
Ara ens trobem en un punt molt complicat, amb el meu germà esperant una criatura. La situació no és gens agradable i està costant molt de gestionar. I ara s'ha complicat perquè ens acabem d'adonar que ens van mentir. El que ens pensàvem que era final de primer trimestre resulta que és mig embaràs... A banda de la notícia, el que sabem és això i que la parella del meu germà no ha pensat gaire en nosaltres a l'hora de donar segons quins detalls i sentiments del seu embaràs (hi ha coses que no s'han de dir a algú que té problemes de fertilitat). En fi, és un tema que hem de resoldre, haurem de trobar la millor manera de fer-ho, però estem força decebuts.
Avui vaig a veure la nena d'una amiga que m'ha intentar ajudar tan com ha pogut durant aquests anys. Em costa molt i em fa mal, però s'ho mereix i tinc ganes de veure-la després de tants mesos.

Bon dimecres!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Ally83 » dc. nov. 22, 2017 11:34 am

Gustineta preciosa!!! A veure si baixa la regla i prepares la transfer!! I si tenim sort es duran menys d’un mes!! Jejejeje

El tema de les criatures, les amigues, la familia... es dur en 4 anys de gent molt propera 5 nens!! I nosaltres un gat!! Jajaja... però i si ho mires en prespectiva? No treus res bo de tot el que ens ha passat? El meu marit i jo sempre intentem treure la part positiva, mirar el que tenim en comptes del que ens falta, i pensar que tot arriba només és cuestió d’insistencia! I no deixar que ningú tingui pena per nosaltres, no estem malaltes, no ens morirem x la infertilitat!! Si tu ho veus així, la gent del voltant modifica la seva actitud i tot millora... jo he plorat molt, m’he enrabiat, he analitzat dates de embaraços xq era conscient que em metien, o em deien veritats a mitges, i que?? No porta a res!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::