FIV 2017

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Lunipruni » dc. nov. 22, 2017 2:49 pm

Hola noies!!
Per fi tinc una estoneta per escriure!! >.-<: >.-<:
Gustineta, recordo que em preguntaves lo del DGP en el mateix cicle... A mi em van fer la punció avui i als tres dies van biopsiar els 9 embrions que havien arribat a dia 3 i dels 9, només un va ser cromosòmicament perfecte i 3 van tenir falta d'informació d'algun cromosoma (pro són cromosomes que generalment no porten problemes). 2 dies més tard em van transferir l'embrió més maco i em vaig quedar embarassada. Jo vaig al Marqués i crec q ells ho fan tot, tenen un bon laboratori. No sé si ara ho fan igual o congelen primer, el proper dia si hi penso preguntaré. Una altra cosa, nosaltres sempre hem demanat saber el sexe (si vols t'ho diuen un cop feta la transfer). És algo molt personal, pro el Lunipruno sempre ho ha volgut saber. Els dos embris perduts eren una nena (l'avortament) i un nen (el negatiu.

Kilikili enhorabona!! Jo conec dos casos propers que tb es van quedar embarassades de manera natural després d'anys i tractaments. La meva cunyada després de 4 o 5 anys buscant van fer tres IA negatives i quan van decidir fer un 'paron' i començar una FIV patapam, embarassada!! I una noia que va fer 2 o 3 FIV+DGP i mai van arribar a fer una transfer (imagineu el desgast emocional) i després de l'últim tractament va al gine perque no li venia la regla (pensava que era el xute d'hormones) i sorpresa!! Embarassada!! Les dues han tingut un nen maquíssim!! Amb això us vull donar ànims, aquestes coses passen, i tant!!

Pel que comenteu de la Fiv en cicle natural no puc opinar perque no n'he fet cap. El que si us puuc dir és que al post de Fiv2015 hi ha una noia, la Tulipha, que tenia molt baixa reserva ovàrica i en el seu cas va ser definitiu, quan ja passaven a ovo, van fer una FIV en cicle natural i es va quedar embarassada. No recordo la clínica ni res. Ho comento sobretot per lErika que he vist que també te baixa reserva ovàrica. Si vols fes un cop d'ull a les seves entrades a veure si et pot ajudar una mica.

Manyaga, enhorabona pel súper positiu!!

A les que esteu en beta-espera molts ànims!! Penseu que les hormones i la proge poden jugar males passades. Mireu de ser molt positives, tan per vosaltres com pel cigronet!! Penseu que cada dia que passa és un dia menys per arribar a la panxu!! :-())
El mateix per les que esteu en espera de proves o de fer transfer. Molta màgia blanca per totes!! :-()-) :-()-)

Mode ego: nosaltres estem en un kit-kat. Després del negatiu la Dra. va voler fer proves i estem en ello. El divendres em van fer una histeroscòpia diagnòstica i un futimer d'analítiques per descartar coses. Ara estem a l'espera dels resultats i segurament saltarem la regla del Desembre (m'ha de venir pels volts de Nadal) i fins Gener-Febrer no posarem l'últim frigo. De pas, estic fent tractament d'acupuntura que recomanen ha de ser de 2 o 3 mesos. Ah, i he deixat de donar-li el pit al nen perque diuen que també pot ser un factor molt negatiu a l'hora d'aconseguir embaràs.

I res, que ja us he pegat un bon rotllo!! hehehe

Molts petonets a totes!!
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
Avatar de l’usuari
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Lunipruni » dc. nov. 22, 2017 2:58 pm

Gustineta, ara et llegeixo, si que és dur gestionar els embarassos de la gent que t'envolta, i més quan a sobre solten 'ai, i mira que no era buscat'!! o 'tenim una punteria.... Ens hem quedat a la primera!!. Fa molta ràbia, i tens tot el dret del món de sentir-te així. Poc a poc el sentiment negatiu va marxant, ja ho veuràs. Petonets a palades bonica!! :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: marttape » dc. nov. 22, 2017 3:04 pm

Hola noies!

Què ràpida la DGP al marquès! als llocs on he preguntat sempre m'han dit que deixen un cicle d'espera per fer la transfer perquè els resultats de la DGP triga pel procediment (no m'han dit que fos perquè no tenen ells laboratori...però potser és per això!)
Nosaltres de moment no ho farem....tot i l'avortament per causes cromosòmiques el centre ens ha dit que el 70% de casos és per aixó, que una vegada no és significatiu...així que de moment arrisquem i ens guardem aquesta opció per si de cas no va bé. És dificil decidir aquestes coses, però és tan car....bufff!

Gustineta, que dur això de la família, sobretot si veus que us han amagat cosetes...mai se sap si es fa amb bona intenció (se suposa) però està clar que heu de parlar-ne...la criatureta que vé tampoc té cap culpa. És un rotllo tot plegat, i a vegades sembla que les panxes es multipliquen al nostre voltant. Jo porti pitjor algun comentari de les que ja són mares..... que no tenen cap tacte en segons quines burrades diuen i em toca mossegar-me la llengua!

En fi....d'aquí sortim fortes i valentes, segur!

Modo ego: Jo ja tinc data per la histeroscòpia diagnòstica pel desembre. Ara toca esperar la regla....se'm fa tan extrany no haver de fer res...ni proves, ni metges, ni punxades....m'ha agafat una mica de baixon, suposo que efectes secundaris de l'estrés....tinc com ansietat! També faig acupuntura, la setmana vinent tinc sessió, lo diré que em punxi extra!! ;)

Petons!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Gustineta » dj. nov. 23, 2017 9:07 am

Bon dia,

Gràcies per les respostes sou uns :***: .

Ally, gràcies per les paraules, la veritat és que això de "no porta a res" és útil! La part bona que veig de la infertilitat és que malgrat les discussions la relació que tenim amb la meva parella cop m'agrada més i sóc molt conscient de com ens tenim l'un a l'altre (ui això sona molt ensucrat, no?). Lo altre que dius encara em costa força, però estic segura que et fa sentir millor, sé que és cap on he d'anar, però més que res per mi, per estar millor amb mi mateixa.

Lunipruni ara entenc perquè et van fer transfer en fresc. Pel que he vist a la pàgina del Marquès, per al DGP fan servir el mateix sistema que a l'IVI, però l'IVI ho externalitza i per això tarda més. A més, a l'IVI els porten a blasto per fer el DGP, no ho fan a +3.
Això de saber o no el sexe de la criatura, tens tota la raó, és molt personal, nosaltres volem el contrari: no saber-lo hehehe. En canvi, és curiós que sí que voldria saber el sexe de les que vam perdre, però no va ser possible.

En les analítiques que us han demanat, n'hi ha d'immunologia?
D'acupuntura n'havies fet en la primera FIV? Jo també n'estic fent, d'entrada per la punció vistos els resultats no m'ha servit gaire, però em fa sentir millor i hi continuo anant. Això sí, recomanen anar-hi cada setmana, almenys quan comences.

Això de "ens hi hem quedat a la primera" justament no ens ho ha dit gaire... també perquè vam parlar dels nostres problemes molt al principi, des dels avortaments. El que tenim és o silenci absolut o comentaris van més en la línia del "sou joves, ja en tindreu un altre, la naturalesa és sàvia, estaves de molt poc, si ara no t'hi quedes és perquè el destí no vol/perquè no us relaxeu/estàs estressada" i, aquest estil de coses que suposo que també us deuen haver dit si heu parlat obertament del tema.

Martappe totalment d'acord! Sí que es fa estrany quan no has de fer res més que esperar, és com "i ara què faig"? Quasi que posa més nerviós que el no parar, de vegades. M'ha fet molta gràcies això que et punxin "extra". Si després estàs i et sents millor, que et punxin ben punxada hehe.

Amb això de mossegar-se la llengua ui... anda que no n'aprenem! I a respirar fondo i a pensar dues vegades abans d'obrir la boca.
De fet, amb el problema aquest que tenim amb la meva cunyada, volem esperar uns dies a parlar-ne per tractar-ho amb la psicòloga, precisament per dir-ho tot de la millor manera possible i mirar de fer com menys mal millor.
Com dius, la bona intenció se suposa i jo crec que ells la tenen. El problema és que la meva cunyada té tantes ganes de solucionar-ho per estar bé amb ella mateix que sembla que s'oblida de pensar com fer-ho i que això no és només per a ella, és per tots. Però sí, la bona intenció hi és.

Quan això acabi, no serem fortes, sinó fortíssimes, ja ho pots ben dir!

Ego Ahir vaig anar a veure la meva amiga i em vaig treure un pes enorme de sobre! Va anar molt, molt bé, fins i tot l'hauria agafat. Vaig tornar a casa eufòrica. Però sobretot és també gràcies a la mare que és un sol. Per primer cop en molt temps he sentit allò de "estic contenta per tu, però trista per mi" i això ja és un gran pas.
Avui estic més xof. Suposo que també és perquè m'ha baixat la temperatura en picat i la regla està al caure. Que tonta, sempre tinc un filet d'esperança, no n'aprenc!!!

Bon dijous!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: MiPumky » dj. nov. 23, 2017 8:26 pm

Holaaa!!

Myca, com vas?? Saps algo? Ja has fet la beta? És molt dur tot aixó i una m... ja ho pots ben dir, però a veure que surt, esperem una miqueta,... Molts ánims i un abraçada forta!!

pruneta, confiem en aquest embrionet, potser troba un úter fabulós i decideix quedar-se. :globus: Ja veuràs. A vegades he lleguit que embrions "dolents" després implanten i es converteixen en bebes. No hem de perdre l'esperança!!

Ally, Gustineta, aquest mes la transfer, no?,... moltissima sort!! Creuarem tots els dits perque sigui un nadal diferent!! :-o00m :***:

Aixó que en deies Gustineta, jo he arribat a la conclusió, de que la gent li costa molt empatitzar amb el dolor de l'altre i no pot suportar-lo, per aixó a vegades ho esquivem, no en parlem, canvien de tema,o enganyem amb dates d'embarassos, no sabem que dir,... no crec que ho facin amb mala fe. Les frases me les apunto totes, je,je,je, a mi la que més rabia en dóna és la de "estigues tranquila",... no la suporto.
És un tema complicat, i ara amb previsió de festes ni t'explico.
En al familia del meu home tots han tingut problemes per quedar-se embarassats, i en canvi és un tema tabú, com un secret familiar, i no es parla, com si no existís,... aixó jo es el que porto fatal, perque aquests dies ens trobem i en costa molt poder parlar sense saltar i mantenir la distància, pero penso que cadascu ho porta com pot.

Lunipruni i Pingu sort amb les proves d'aquest mes!!!

Martappe que bé que ja tingueu clínica!! Molt ànims!!


Erika79, com vas? Has pogut fer transfer? o encara seguiu? No m'imagino lo dur que ha de ser no arribar a punció ni transfer en el primer tractament :ufs:

Txelini, molt ànims!!

Mode ego Jo estic esperant que en vingui la regla per començar, i ja estic amb tractament d'anticoagulants per preparar el cos. I esperant que la meva ovulació no caigui en laboratori tancat. Estic entre contenta, il.lusionada i amb por, un dia ploro, altre estic contenta, en fi, mica en mica.
També ha coincidit que avui és el meu cumple, i estic una mica xof, perqué és un any més. També cada vegada més penso que aquest serà l'ultim darrer de tractaments, no vull patir més ni dedicar més energiaen aixó. També fa setmanes que li dóno voltes i ... estic escribint un llibre de reproducció assitida, sobre la part emocional. A veure que en surt de tot aixó, però penso que al 2018 o acabaré embarassada i amb llibre o només amb llibre i en servirà per tancar el procés. Ja us diré!!

Una abraçada i molt ànims!!! :-()-)
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: myca » dj. nov. 23, 2017 8:57 pm

Hola noies!
Mipumky, m'alegro molt que ja estigueu a punt de tornarhi! Aquest cop anirà bé!
i com t'entenc amb tot el que dius.. aniversaris i dates assenyalades que ja portes anys pensant que l'any qe vé ja seriem mes... i passen els anys i continuem sent dos.
Bé, algún dia canviarà la nostra sort, i si no és així, haurem de ser prou valentes per passar pàgina daquesta dura etapa. Tu veig que ho saps gestionar escrivint. Jo també escric, però només per desfogarme quan estic xof.
i és que avui ja puc confirmar que aqest cop tampoc. Dilluns em vaig precipitar fent una beta, de fet fins dissabte no em tocava fer TE, però no caldrà, tots els simptomes de regla shan confirmat amb això, amb la maleïda regla.
Uffff quina mer.a.
Tenim congelats, ara mateix és l'únic consol.
Petoons noies.
Avatar de l’usuari
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Lunipruni » dv. nov. 24, 2017 12:08 pm

Bon dia noies!!

Martappe, que vagin molt bé les proves!! Et dormen per la histeroscòpia? A mi m'ho van fer sense anestèsia ni quiròfan i estava bastant espantada i em vaig sorprendre perque no em va fer gens de mal i va anar tot molt depressa. Ja veuràs com en res torneu a estar a tope amb el tractament.

Gustineta, a les analítiques hi ha de tot, immunològiques i genètiques. Em van treure uns 14 potets de sang!! hehehe
Al primer tractament, quan em vaig embarassar, si que vaig fer acupuntura. Hi anava cada 15 dies i en vaig fer desde Novembre fins al Març. Desde el segon mes ja vaig notar la regla molt més regular i menys dolorosa i a més em va anar molt bé per posar a ratlla el nervis. Jo hi crec molt en l'acupuntura.

MiPumky, felicitats per l'aniversari!! Ostres, tan de bo aquest cop sigui el definitiu. És cert que tot això desgasta molt i s'ha de saber posar-hi un punt i final, però espero que vosaltres tingueu panxu abans!!! I totes les del forum!!

Myca, em sap molt greu el negatiu. Segur que un dels congeladets és el bo, has de tenir fe!!!

Jo ahir vaig rebre el resultat de la histero i algun bitxo hi ha. Podria ser el motiu de que les dos últimes transfers no anessin bé. Li ho enviat a la Dra. a veure que em diu. Suposo que seran uns dies d'antibiòtic i ja està, ja us diré.

Encara que costi, intenteu mirar la vida amb optimisme i passeu un bon cap de setmana. Molts petonets boniques!! :-()-) :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: pruneta33 » dl. nov. 27, 2017 11:09 am

Bon dia noies,
Marttape que bé que ja tingueu clínica! Deu ser un descansa ja tenir decidit les següents passes. A veure que tal la histeroscòpia i anar traient coses de la llista de possibles... Entenc molt bé ho del sentiment quan no has de fer res.... per mi era com un mes perdut. Però no és així, tot el que estàs fent és pq la pròxima sigui la definitiva.
Txelini! 10 setmanes ja!! Que ràpid passa el temps. Ja estàs molt a prop del 2n trimestre i tothom diu que és el millor. Espero que aviat et trobis més bé i puguis gaudir de l’embaràs plenament. Moltes gràcies per passar-te i donar-nos ànims de que si que és pot.
Myca sento molt aquest negatiu! És una bona me. Però ara a renovar energies i anar pels pingüins
Gantils com estàs?? Com et trobes? Quan tenies la beta???
Gustineta ja ha baixat la maleïda? Que bé que amb la teva amiga anés bé, és difícil tot plegat, és dur pensar que veus als teus amics i familiars amb els seus nens i tu voldries estar renyant als teus o jugant amb ells o qualsevol cosa. Me n’alegro molt que anés bé amb la nena de la teva amiga. I a veure si la psicòloga us pot ajudar amb el tema del teu germà i la teva cunyada.
Mipumky, ja has pogut començar??
Lunipruni que t’ha dit la doctora, has de fer antibiòtic?
Modo ego: Ja portem una setmana plegats la boleta i jo, intento estar més relaxada que les dos anteriors vegades. Sé que poca cosa puc fer i vull pensar que si ha de ser que si serà que si, i a la inversa. Les dos primeres vegades no volia agafar les meves nebodes per si de cas, a la feina anava amb molta cura per si feia qualsevol mal gest i vaig canviar el únic cafè amb llet que prenc per descafeïnat. Aquest cop intento no pensar-hi durant 24 hores i fer vida normal ( tot i que és difícil). Miro i remiro qualsevol indici de símptoma però no n’hi ha. Jejejeje. Ai noies que és difícil. La sort és que ja ha passat la meitat, i dilluns que ve a aquesta hora ja tindré els resultats.
Bon inici de setmana!!!
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: marttape » dl. nov. 27, 2017 12:55 pm

Bon dia noies!

Myca, ho sento molt....quin rotllo... Heu passat un cap de setmana tranquil? Uns dies de ràbia i pena i després a renovar energies, no es podem quedar aturades. Energies positives pels x*x*x x*x*x !

Lunipruni, ja ens diràs què et donen, fa ràbia que et trobin algo, però a la vegada és com una manera de tenir una resposta dels negatius que portem, mai se sap que és millor....uns bitxets que marxen amb antibiòtic està bé, uns dies de tractament i a buscar el possitiu! Per quan seria?

Gustineta, com ho portes?? Jo també estic esperant la regla per fer la histeroscòpia i sembla que quan més la vols llavors no arriba la tia!! Esperem les teves novetats!

Pruneta campiona! Ja estàs a meitat! Que bé que ho portis tan relaxada, aquesta és l'actitud tot i que costa moltíssim!

Com aneu la resta de betaesperadores?? Quines ganes d'acabar l'any por todo lo alto i tenir un nadal ple de panxulines...això ens dona molta força a les que venim al darrere.


Modo ego: he passat una setmana fatal. Després del subidón de tenir clínica i tot lligat em va afagar un baixón tremendo....ansietat, mal de panxa, insomni....fatal...jo crec que em van sortir tots els nervis de cop... Ara estic millor, esperant la regla! ¬¬'
Per cert! La clínica on farem el tractament organitza un café aquesta setmana...amb un metge i la psicóloga per resoldre dubtes...xerrar....em fa molta vergonya perquè el meu company no em pot acompanyar...però m'hi he apuntat!! no sé...potser és una tonteria o surto d'allà cagada de dubtes. Alguna heu anat a algo semblant?!?!?
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Ally83 » dl. nov. 27, 2017 6:43 pm

Entro des del mobil, modo ego, perdoneu!!

Demà transfer a les 16:30!!! Aiiixxxx!! I beta el dia 4!!! Nomes una setmana d’espera!!! Aquest cop m’agafo la baixa que portem molt d’estres a l’oficina, i com tinc un examen al desembre aprofitare x estudiar i estar de relax...
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Gantils23 » dl. nov. 27, 2017 9:42 pm

Hola noies,

Entro des del mòbil a veure si puc comentar totes les novetats perquè no he entrat els últims dies i hi ha moltes entrades noves! És que vaig a tope a la feina... i amb ma progesterona que em surt per les orelles no m’aguanto desperta...

Ally83 mooooolta sort demà a la transfer!!! Sobretot molt tranquil·la i aprofita a deacansar si pots, la baixa súper!!

Marttape ànims! Ara ja heu posat fil a l’agulla. És estressant aixo de la RA i passen els dies taaaaan a poc a poc... però intenta estar tranquil·la i pensar en positiu, el cafè aquest que comentees sembla guai i segur que ajuda el fet de compartir experiències. Ja ens explicaràs, a la nostra clínica no ens han dit mai res de xerrades ni cafès...

Pruneta33 vinga que ja queda poc! Jo també he intentat no pensar-hi però em costa tant... i aquest cop jo he fet vida normalíssima, tinc molta feina al cole i a casa amb el nen és impossible fer repòs. Però en part millor si s’està distreta l’espera sembla que es faci més curta. Pel que fa als símptomes jo per la meva experiència sé que és un mundo sin ley en aquesy cas, no hi ha cap indici mai que puguis pensar clarament que és sí o no...

Lunipruni això de la histero què vol dir? Que hi ha alguna cosa que no deixa implantar-se bé als embrions?

Myca bonica em sap greu... és un pal sentir el negatiu a sobre... però com bé dius tenir-ne de congelats és una gran sort, encara teniu oportunitats sense haver de tornar a passar per tot el procés des del principi i això és important. Molts ànims i molta sort espero que us hi pugueu tornar a posar aviat i que la propera sigui la bona i definitiva.

MiPumky sort amb aquest nou intent. Això del llibre està molt bé, és una bona manera de canalitzar les emocions i sempre pot servir d’ajuda per altres parelles que estan vivint un moment semblant... però no et desanimis mai se sap i la propera pot ser la bona. Et desitjo tota la sort del món.

Mode ego: la primera setmana d’espera se’ns va fer molt llarga i no estava gaire optimista... de fet més aviat no em volia fer emocions, per si de cas després la patacada no fos tan forta... jo tinc la beta dimecres però vam demanar uns tests d’embaràs per amazon i divendres vam arribar. Així que dissabte tot i que era una mica aviat vam fer un test... i va donar positiu! Encara no ens ho creiem... avui m’ha trucat la biòloga de la clínica per preguntar com portava l’espera i quan li he dit això del test s’ha posat més conenta que jo quasi. Estic una mica en xoc... i tampoc vull ara emocionar-me mil perquè poden passar moltes coses i les primeres setmanes són delicades. Així que estem amb alegria però com continguda i esperant impacients a la beta per confirmar l’embaràs i que els valors siguin bons. De símptomes no n’he tingut gens, excepte els dies que tocava la implantació que vaig tenir força dolor, sobretot al vespre-nit. Si tot va bé el 14 de desembre ens tocarà fer eco per mirar que sigui un embaràs evolutiu i confirmar si tot està bé. Esperem que sí perquè nosaltres només vam poder treure 2 embrions així que de congelat només ens en queda un...

No sé si m’he oblidat de comentar ningú però en general noies no defalliu, nosaltres teníem poca esperança perquè la part de la punció no va anar molt bé però ara sembla que la sort juga de la nostra part. Molta ànims i sort a totes i molts petons!
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: pruneta33 » dt. nov. 28, 2017 7:02 am

Bon dia noies,
Marttape és molt normal aquests baixons, intentem estar bé la majoria de temps, per ser positives en el procés, per estar contentes amb les bones i no tan bones notícies, és normal que algunes vegades baixem una mica, intenta mimar-te i fer alguna cosa que t’agradi fora de la RA. No sé si també us passa a vosaltres, però a vegades penso que tot roda al voltant de la reproducció i que jo estic en un segon pla. Així que ens em de cuidar pels nostres futurs petitons.
Personalment crec que segur que és una experiència molt positiva això del cafè, ja ens explicaràs com ha anat, si t’ha ajudat i si val la pena anar a aquest tipus de xerrades.
Ally83 que bé!!! Gaudeix molt del moment de veure el teu petitonet ( que possen 1 o 2?) molt relax, bufeta plena i pensaments positius. Creuarem els dits per que sigui un moment màgic.
Gantils23, Enhorabona!!! Quan he vist el teu positiu al esmorzar m’has emplenat de bones energies. A veure si demà aquesta beta, t’acaba d’afirmar les bones notícies. Ara a gaudir del moment >.-<: >.-<:
Modo ego: Moltes gràcies pels ànims, espero aviat entrar i donar tan bones notícies com la gentils, encara que després de tan de temps sembla com si fos impossible, ja sabeu el que vull dir .
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: marttape » dt. nov. 28, 2017 8:37 am

Bon dia noies, qué bé llegir aquest possitiu de bon matí!!! Gantils23, moltes felicitats!!!
Quina alegria, aquestes dosis de màgia ens ajuden moltíssim, esperem llegir la teva superbeta disparada aquesta setmana :)

Ally83!! Molta sort avui!!! que bé que puguis descansar tota la setmana, que ràpid que fan la beta, no? vaig molt perduda encara amb això dels temps en FIV, veig que són molt diferents per cadascuna... Ja ens explicaràs que tal, dia súper especial avui, molts mimos!!

pruneta, campiona! per quan tens la beta tu?? va, va, que volem moltes panxus nadalenques!!

Jo segueixo recuperant-me, vaig tenir una contractura...ara tinc un herpes...estic on fire!! M'ho prenc com que em surt tot ara per estar neta i pulida quan comenci el tractament...jejeje! Pensaments possitius!! quin remei!! I esperant la regla, es clar...en fi!

petons guapes! I abrigue-vos bé que ja arriba el fred polar!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Lunipruni » dt. nov. 28, 2017 12:04 pm

Hola noies!!

Martappe, millora't i a veure si la regla ve ja!! Pensaments positius bonica!! :-()-)

Pruneta, que segueixi així de bé la beta(des)espera!! I donan's bones noticies!!!

Ally, molta sort en la tranfer!! Creuem els dits per tu!!

Gantils, enhorabona!!! Si ja teniu el positiu segur que tot va bé!!

Jo he parlat aquest matí amb la Dra. i ja estic amb antibiòtic. Estem esperant el resultat de la biòpsia per saber si és una infecció puntuial o si tinc endometriosi. En el segon cas, després del tractament amb l'antibiòtic haurem de repetir histero per saber si he fet net. La inflamació i infecció si que poden ser els causants de l'avortament i del negatiu. La part bona és que les analítiques de sang han sortit bé.

Res noies, que quan no és un nap és una ceba!! hehehe

Molts petonets a totes!! :-()-) :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Gantils23 » dc. nov. 29, 2017 2:34 pm

Hola noies,

Gràcies per les felicitacions! La veritat és que encara no ens ho creiem... avui he anat a fer la beta i ha sortit 1600. La ginecòloga m'ha dit que és molt bon valor (jo he fet beta dues setmanes després de la trasnfe, que va ser d'embrió a +3, o sigui que estava de 4+3 setmanes...). De moment, però, volem ser prudents, el primer trimestre sempre fa patir... De fet de moment no li hem dit a ningú (ni els de casa) i tenim pensat de no dir-ho, si podem, fins a les 20 setmanes. A veure...

Lunipruni, a veure si funcionen els antibiòtics. Almenys com dius l'analítica està bé i si ja heu detectat una possible causa pels avorts teniu molt guanyat.

marttape quina mala sort! Però fas bé de mirar el costat positiu. Jo aquest cicle em van estar a punt d'anul·lar la transfe perquè el peque em va encomanar un virus d'aquells de panxa... sort que va durar poc i em vaig recuperar aviat! Sembla mentida quantes coses han de coincidir perquè tot pugui sortir bé... Per cert, ja has anat a la trobada-cafè aquella que vas comentar? Què tal?

Pruneta33, com va aquesta desespero?? Com et trobes? Quin dia et toca beta? Ais es fa tan llarga la betaespera... Sembla que no passen els dies!

Tan de bo aquest desembre vingui ple de bones notícies noies!! Molts petons a totes!
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Ally83 » dc. nov. 29, 2017 4:43 pm

Gantils vaja beta!!!!!!!! Això es un superpositiu!!!!!!! Ole ole!!!!

Jo estic ja betasperant, finalment beta el dia 9, estic a casa, tele, ordinador, i na fent cosetes, de moment l’únic que tinc és molta gana, crec provocat x l’avorriment!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: pruneta33 » dj. nov. 30, 2017 3:10 pm

Bona tarda boniques, com esteu?
Ally que vagi super bé aquesta betaespera, segur que et passa volant. Molt de relax i t'envio energies positives.
Gantils quina super beta!!! Que bé! Ara a gaudir. Com et trobes? Algun símptoma?
Lunipruni a veure si feu net amb l antibiotic i deixeu un niuet molt maco pels petitons. Quan sabreu els resultats?
Marttape com estas de la contractura i l herpes? Segur que és el que dius han sortit tots els nervis acumulats i ara estàs fent net.
Modo ego: fa 2 o 3 dies que tinc dolors de regla, vaig al lavabo cada poc a mirar si taco... Sé que és impossible amb la medicació però ja sabeu com és. La beta la tinc dilluns a veure que serà. Jejejeje
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: myca » dj. nov. 30, 2017 6:41 pm

Gantils23, moltissimes felicitats! Quina envejaaaaa! Disfrutal!
Pruneta33, són molt durs els últims dies d'espera, almenys jo ho porto sempre fatal. Va que ha d'anar bé!! Ànims a la recta final!!
No personalitzo més perqe estic amb el móbil i em perdo, però una abraçada a totes!
Ego: després de lultim negatiu veig que cada cop ho porto pitjor, podria haverne aprés després de tants xascos! Miro de ser optimista eh, però quan ve un baixón....
Fins al març no tornem a tenir hora a St Pau, tinc temps per recuperar el cap encara.
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: marttape » dv. des. 01, 2017 8:49 am

Hola guapes!

Estrenem mes....aix!! quins nervis!! Us explico el tema de la xerrada d'ahir. Doncs va estar xulo!
Erem unes 20 persones (majoria noies) i hi havia un metge (encantador) i la psicòloga. El metge va explicar per sobre les dues tècniques de reproducció i després les que vam voler vam fer preguntes.
Va ser interessant, perquè cadascuna estàvem en una situació diferent i teníem dubtes diferents i és interessant. El metge em va agradar, donava respostes molt clares i sinceres. Em vaig quedar amb que és impossible saber què va millor a cada dona i lamentablement funcionen molt per assaig error....per estadístiques...tot i els milions de proves i tècniques que hi ha no poden assegurar quina va millor per a cadascú. És frustrant si ho penses...però és d'agrair la sinceritat i la sensació de que no és pas culpa nostra, ni del metge....sinó que la ciència encara no dona per a més.
Va posar l'exemple de que el camí de la reproducció és com un arbre. Al principi hi ha in tronc i està clar el camí, després quan no aconsegueixes embaràs l'arbre es va fer més gran, més gran i té moltes branques i totes influeixen en aconseguir l'embaràs però cada com és més complicat controlar totes les branques: potser causes cromosòmiques (es poden fer proves) potser algo immunològic (altres proves i tractaments) , tema endometri.....etc...etc... i segons quins casos és molt evident quin camí cal agafar però en la majoria de casos lamentablement no.
També van donar molta importància al recolzament psicològic, caminar en paral·lel pel tractament i les emocions, que ells li donen molta importància, per exemple ells ofereixen 4 sessions gratis amb la psicòloga amb tots els tractaments.

En fi...vam estar un parell d'hores agradables i amb conversa interessant!

I mentrestant segueixo esperant la regla....jolín, quan vols que vingui no ve....ja sabem com va això....paciència!! M'hauria d'haver baixat ahir, potser encara tinc restes de la progesterona de l´última IA ?? No sé...si triga un parell de dies més em faré un test...no?? No em vull emportar el pal del negatiu, espero que em baixi ja i que no m'afecti per la histeroscòpia que m'han de fer el dia 12....si veig que em triga molt dilluns trucaré al centre per avisar que se m'està endarrerint.... sempre patint....jolín!!

Petons guapes!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Ally83 » dv. des. 01, 2017 9:54 am

Hola maques!!

Pruneta no queda res!!! Creurem els dits!!! Molts ànims!!!

Mica, aprofita les festes x desconnectar, i mirar de disfrutar...

Marttape, aiiixxx maleïda regla com ens fa patir!!! Que guay lo de la rexada, a vegades penso que tenim tanta info que podriem fer un master en RA!!
Però creua els dits i espera un petit miracle!! A mi em va passar, així que fins que no et vingui la regla....


Jo estic en modo relax total, ahir vaig treure fluxe enfosquit a la nit abans d’anar al llit, avui ja no res, però després de dos avortaments, qualsevol taca m’acollona una miqueta... aiiiixxx....
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::