FIV 2017

Tractaments, clíniques, medicaments..
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Gantils23 » dg. des. 10, 2017 5:56 pm

Ally83 bonica molts ànims, reposa bé i esperem que l’embrionet sigui un gran lluitador i es quedi ben enganxadet a tu. T’han de fer alguna revisió o algo? Aix no es pot deixar mai de patir...
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: pruneta33 » dl. des. 11, 2017 7:17 am

Bon dia noies,
Primer de tot felicitar els positius. Gaudiu molt aquest moment, suposo que una beta positiva ha de ser un subidon d’adrenalina impressionant.
Segon moltes gràcies pels ànims, tornar a començar té coses bones i dolentes. Les bones són que tenim una altre oportunitat i la dolenta és que vol dir q no ho hem aconseguit.
Ara toca fer net i mirar endavant. Crec que necessito un descans de tot plegat i veure-ho amb perspectiva. I crec q també necessito allunyar-me una mica del sóc petit. Fa massa temps que estem allà mateix fent un pas endavant i dos enrere.
Potser d’aquí dos dies canvio d’opinió ( aquest procés ja ho té.... que el que veus molt negre un dia, al següent té millor color) però si tardes un temps en connectar-me, vull enviar-vos a totes molta energia positiva i molts ànims per poder superar cada una de les proves que la vida ens posa.
I que d’aquí un temps ( espero que no gaire) estiguem en l’altre costat del fòrum explicant nous símptomes i noves sensacions.
Una abraçada gegant per totes
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Ally83 » dl. des. 11, 2017 8:07 am

Primer de tot gràcies x els ànims, em van reconfortar molt, avui sembla que no taco, anire igualment a la IVI que em mirin, i em facin un paper per poder agafar la baixa... i em sembla que a la feina estaran temps sense veurem.... sap greu però no vull correr cap risc...

Pruneta facis el facis esta be, una gran abraçada!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Gustineta » dl. des. 11, 2017 11:34 am

Maronamareta enohorabona! T'havia llegit al post de "Quan les coses no van bé". De moment, espero que segueixi pujant la beta i que aquest cop les coses surtin bé.

Ally... volia entrar a felicitar-te per l'embaràs i per la bona beta i he llegit els teus últims missatges. Que agredolç! Tan de bo sigui implantació. A veure què et diuen a l'IVI. Et repeteixen beta?
I tant que sí, primer ets tu i si et cal la baixa molt de temps, doncs et cal. Una abraçada :-()-)

Pruneta, bon descans. Pren-te el temps que necessitis i si tornes aviat seràs benviguda

Sé que em deixo la MiPumky, la myca, la Romo, la Lunipruni i la Gantils. Us torno a llegir i responc quan trobi un moment.

Ego demà, per fi, tinc la transfer!!! A partir de demà a les 3-quarts de 4 estaré embarassada fins que no es digui el contrari. He portat prou bé l'espera però ara estic nervioseta hehe.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Romo » dl. des. 11, 2017 12:41 pm

M.ha sortit negatiu, estic per cambiar. Jo es la segona fiv per cicle natural al fivclinic, estic per anar a IVI.

Perque aqui no m.han n.hi visitat m.han trucat i que negatiu.

Siusplau quin es millor fivclinic o ivi??
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: marttape » dl. des. 11, 2017 12:43 pm

Ally83!! Quins nervis.....repòs, repòs i confiança....no et repeteixen la beta?? A veure què et diuen a la IVI, lo primer ets tu i la has de fer el que necessitis! Amb el que ens costa arribar fins aquí no podem tenir un camí planer?

Maronamareta, felicitats!! Amb molta prudència però hem de gaudir de les petites victòries no? Beta possitva, estàs embarassada!

Romo, ho sento....no tinc ni idea de cicles naturals, de fet de res...estic començant....em sap greu no poder ajudar-te.

Myca, tota ajuda és bona! Segur que et va genial. A la clínica on farem el tractament ofereixen 4 visites amb la psicòloca i tinc clar que les faré! Penso demanar cita per la primera al gener quan comencem amb el tractament. Amb la histeroscòpia miren l’úter a fons. En el meu cas ho fan per descartar que hi hagi alguna adherència després dels dos raspats....

Pruneta, egaudiu del descans...perspectiva i carregar piles, us espera un campió al 2018. Fas bé d'escoltar el teu cos i fer el que sents que et demana.

Gantils, visca aquestes nàusees!! ;)


Mode ego: histeroscòpia dijous a la tarda. Estic nerviosa...és com passar un examen a veure si aprovo per començar la FIV. Quina merda de sentiment. Quan tingui els resultats (ni idea de quan triguen) les envio per email a la clínica i em donaran instruccions. La idea és uns dies d’anticonceptives amb la regla de gener, però no sé quantes ni res.... ja us diré!

Petons guapes, estic pendent de llegir-vos. Un petó enorme.
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Romo » dl. des. 11, 2017 12:59 pm

No em refereixo a tornar a fer cicle narural, en realitat no se que fer, potser ja ni ho torno a fer perque s.em han tret les ganes, pero si ho tornes a intentar quin centre de reproduccio es millor:

Fivclinic
Ivi
Corachan
O altres
On aneu vosaltres
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Romo » dl. des. 11, 2017 1:00 pm

No em refereixo a tornar a fer cicle narural, en realitat no se que fer, potser ja ni ho torno a fer perque s.em han tret les ganes, pero si ho tornes a intentar quin centre de reproduccio es millor:

Fivclinic
Ivi
Corachan
O altres
On aneu vosaltres
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Ally83 » dl. des. 11, 2017 2:15 pm

Hola Romo sento el negatiu...

El millor ara és que et relaxis i no prenguis decisions en calent.

Jo vaig fer les inseminacions al clinic x ss però fan servir la part privada i els metges son els mateixos, no són dolents, però en la meva humil opinió no estan preparats per baixa reserva ovarica. Jo vaig a la IVI x experiencies d’amigues, i em van convencer, l’última Fiv l’hem fet amb DGP, al clinic em van dir que ni parlarne amb menys de 6 embrions...

No se la resta de clíniques... la meva cunyada la van operar per una malformació a l’uter a la Dexeus i va aconseguir el seu embaraç.

Sento no ajudar més.

Marttape guapissima!!! Ja veuras que la histerio surtira be!!! I no et donaras comptes i ja estaras fent la FiV!!

Sento no personalitzar més xo amb el mobil em perdo...
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Romo » dl. des. 11, 2017 2:25 pm

Quinadoctora m.aconselles de IVI ? Vaig a trucar
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: MiPumky » dl. des. 11, 2017 2:57 pm

Hola campiones!!

Maronamareta, moltissimes felicitats!!! Ara es un patir, pero es un altre patir segur que va molt bé, ja veuràs!

Ally83, aixx quins ensurts, vaja m..., tu fes lo que et diuen els metges, ... i totes d'aqui creuarem els dits!! De moment fins que no diguin alguna altra cosa es positiu, aixi que confiarem!!
Una abraçada enorme!

Pruneta33, en sap greu, fes el que creguis que haguis de fer, a vegades un temps de parón va bé per agafar forces i veure les coses amb diferent perspectiva, a mi els parons sempre m'ha anat bé. Cuideu-vos molt, tu sola i com a parella que es molt important. Un abraçada!

Romo, en sap greu el negatiu, jo vaig a fiv clinic, i estic contenta malgrat no conseguir el ansiat positiu. Un negatiu sempre es dur de pair.
Fes lo que pensis que haguis de fer, però en aquest món cap clínica t'assegurarà un embaràs segur, el problema que això et dones compte quan portes varios negatius a l'esquena. Així que es qüestiò de fe en la clínica i en el metge i que et sentis bé.

Gustineta, que bé la transfer la tens aqui ja!!! :-o00m Moltissima energia per aquest petitó!!

Marttape, que vagui molt bé la histeroscopia, que deixin tot ben net i preparat i intenta gaudir d'aquestes festes.

Myca, es normal que estiguis així, hi han dies de tot. Jo recordo dies de no voler ni sortir de casa i odiar literalment els nens i embarassades i per suposat el nadal. La psicóloga t'anirà bé, ja veuràs, jo vaig des de les IAs i m'ha servit per poder entendre comportaments i sentiments meus i de la meva parella i portar el procès d'una altra manera.
Molts ànims per la espera!! Una abraçada!!

Gantils, ja veuràs que tot va bé!! Cuidat amb les nausees!! El meu marit amb les betaespera en va observant i dessitja que tingui nausees, je,je,...

Mode ego Finalment en va baixar la regla dintre del plaç, però ho he passat fatal. Inclús en vaig prendre ruda (que es abortiva i fa baixar la regla i té un sabor horrorós) i fet tots els consells per fer baixar la regla del google, en fi,... a vegades miro enrera i dic "quien me ha visto y quien me ve". Fem coses que mai pensaria que faria.
Total avui ja he tingut la primera analítica i visita, i creuant els dits per que l'ovulet que despunti aquest mes sigui el meu fill/a, que ja ens toca!!! ;-)
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: pruneta33 » dt. des. 12, 2017 7:15 am

Ally perdona, havia fet una lectura en diagonal i no vaig veure ho dels tacadets. Quina me... grossa. Reposa molt i descansa. és difícil no donar-li voltes al cap, però tingues fe en aquest campió que és vol quedar amb tu. I la feina, doncs que esperin. T'envio una gran abraçada virtual.

Romo sento el negatiu. No et puc ajudar amb les clíniques que dius, pq vaig per SS i som de Girona. I ara que volem rumiar si anar per privada, ens agradaria que fos pròxima a la nostra zona.

Noies, gràcies pels ànims, estem bé, cansats però bé. No hem perdut pas la guerra, només la meta està una mica més lluny.
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Ally83 » dt. des. 12, 2017 11:08 am

Precioses entro ràpid per dir-vos que sembla que els ja no taco res de res, estic molt més tranquila, xo això és una petita carrera d’obstacles...

Molta sort a totes!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Romo » dt. des. 12, 2017 3:00 pm

Volia fer una prefunta, ahir dilluns dia 11/12 van dir que la beta era negativa i que deixes la progesterona i ja la vaig deixar al migdia ja no me la vaig posar.

El tema es que jo faig cicles de 24 dies i teoricament la regla m.havia d.haber vingut aquest disabte dia 9/12 i a dia d.avui 12/12 no m.ha vingut.

Es imposible un error a la beta no?
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Gustineta » dt. des. 12, 2017 3:26 pm

Romo, entenc que has deixat la progesterona, no? Si és així i si no ho recordo malament la regla pot tardar a baixar-te fins a una setmana.

Ally una petita victòria! Esperem que ens continuïs dient que no taques.

MiPumky quin mal rato... De fet, quan et vaig llegir la setmana passada vaig començar a despotricar de la SS amb el meu home! Jolines, és que jo al·lucino que per Nadal tanquin, ni que el nostre cicle li poguéssim dir "vine aviat eh". En fi, sort que ha vingut i pots començar amb el controls.
Per cert, tota la raó amb això de "quien me ha visto y quien me ve", podríem fer un llibre de les coses que hem anat fent durant la cerca!

Ego ja tinc el nostre pingüí campió amb mi! Beta el 22, una betaaaa positivaaaa segur, el dia de la loteria ens ha de tocar, segur ;-)))
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: manyaga » dt. des. 12, 2017 4:53 pm

Gustineta, espero que et toqui el "gordu" doncs!! Segur que sí bonica, t'ho desitjo de tot cor :love:
Maronamareta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dg. maig 01, 2016 11:46 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Maronamareta » dt. des. 12, 2017 8:10 pm

Hola noies!
Romo jo també crec que no has de pendre decisions en calent. La progesterona retarda la regla a mi ho feia dos dies des que la deixava.
Pel que fa a cicle natural no sé si a IVI en fan. Jo també hi he anat per bones referències diverses i la veritat que els veig professionals, a banda de cars, però també és veritat que oferten servei de qualitat. Els altres llocs privats els desconec. Jo havia fet IAS en la SS a Taulí, i les 2 FIVs a St Pau, jo em vaig quedar embarassada un cop a St Pau. Així que dolents no serien. I el tema mèdic em semblen professionals i en general em sentia còmode llevat d´alguns aspectes com administratius. A IVI tenen un bon laboratori propi, qualsevol dia de la setmana fan puncions, i això em sembla important, la recollida de semen es fa després de la punció, i no abans, valoren alguns altres paràmetres analítics que fins ara no m´havien mirat com vit D, i sutilment te n´adones que adequen la medicació al teu cas, tot i que fan seguir protocols similars, però aquestes petites diferències potser ajuden, els pots portar analítiques de fora, i el tracte tant de les recepcionistes, infermeria, i mèdic és bo. Al principi m´esperava algo diferent però amb els dies t´hi adaptes i acostumes. Es clar que, a cap lloc et garantitzen l´embaràs.
Ànims Romo, una abraçada, com diu la cançó "Se hace camino al andar".
Gustineta molta sort!!!!! Cuida´t molt aquests dies: menja sa, i el més tranquila i animosa possible, i que et mimin molt. Que cantis el gordo ben gran!!! i és veritat estàs embarassada fins que no es digui el contrari. Jo també us havia llegit a algunes de vosaltres.... Manyaga, Ally83, Pruneta, MiPumky... fa il·lusió trobar-us. Aquí ens fem molta companyia i ens donem molt suport!!! Al·legra molt quan es van aconseguin victòries.
Pruneta tu també vas fent camí. Molta força. També em sap greu que hagis de fer paron però a Aquests parons es necessiten a vegades! Anireu trobant el que us vagi millor, i espero que aquest 2018 sigui el vostre ja! Ho serà si més no! (m´ha agradat: "no hem perdut cap guerra, només la meta està una mica més lluny). Una abraçada
Martappe Tens tota la raó: Gaudir les nostres victòries! L´experiència m´ho havia apuntat al cor però a vegades el cap em juga mala passada. Que vagi molt bé la histeroscòpia el 14!Uf, per totes nosaltres els dies de l´agenda són tant importans. Ja ens explicaràs com va!
MyPumky me n'alegro que et vingués la regla!!(Ja jaja, si que es veritat que en aquest camí ens veiem fent coses que mai pensariem, jajaja, però si ho fem es perquè ens fan sentir que al menys hem fet el que millor sabiem...). Que despunti el teu millor ovulet i es converteixi en el vostre fill al 2018!
Teniu dret a despotricar de la SS, però tenim un bon sistema sanitàri, millorable segur, però com tot, però algunes privades també fan parons per Nadal i Setmana Santa, just la meva. La ràbia l´hem de treure d´alguna manera. Petò molt fort!
Myca ànims, plora quan ho necessitis i parla amb qui necessitis, i el que el cos et demani.El temps i l´experiència ens curteixen i ens fan adonar-nos de lo forts que som, sobretot en aquests casos que ser fort és la nostra única opció. Forces pel març els vostres esquimalets campions us esperen, parla´ls que els aniràs a rescatar del fred (jo ho feia)!!!! Un petó gran
Gantils Visca les nàusees!!!! Ja ja ja! però jo demanaria no tenir-ne si pot ser, els esforços em feien augmentar els tacats, per l´altra banda, si que sabia que al menys es mantenia allà . Molta sort en aquesta etapa, ja veuràs com anirà bé!
Lunipruni, Molta sort pel següent cicle. Ha de ser el vostre!!!
ManyagaEl teu embaràs també anirà bé! Quina alegria anar llegint les nostre victòries! Un petó!!
Ally83 aquest any ens ha d´anar bé. De moment els tacats controlats, tot i que no vull baixar la guardia. I serà un Nadal repetirem històries però aquest cop amb final feliç. Jo també coincideixo en temps com l´anterior embaràs. Molta sort a la propera Eco que ens anirà bé segur! Una abraçada gran!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: marttape » dc. des. 13, 2017 12:56 pm

Ally, que bé que hagin parat les tacadetes...descansa molt!! Et seguim ben d'aprop!!

Romo, és normal que la regla trigui amb la progesterona....el cos es torna mig boig amb la medicació, i el cap també ens juga males passades!

Maronamareta, que bé llegir-te tan contenta i positiva!! A gaudir de l'embaras com et mereixes!!

Gustineta molta sort amb aquest bombo!!! ;) Relax i mimos i cantar ben fort el dia 22, quin súper regal, molt millor que la loteria, i tant!!

MyPumky, com ens hem de verue...tens tota la raó!! Regla aconseguida i tractament en marxa, perfecte.


Un petonarro! Demà us explico que tal la prova, estic nerviosa, sembla mentida!! Tants dies sense fer res que m'agafa el run run de nervis de tornar a posar-nos en marxa!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Gantils23 » dc. des. 13, 2017 2:19 pm

Hola, noies,

Quanta activitat! Vaig a veure si em puc posar al dia i personalitzar una mica, que se'm gira feina...!

marttape, sort demà amb la prova! Ja ens explicaràs... És normal sentir nervis, cada pas és una prova de foc però també esteu més a prop d'aconseguir l'embaràs. Que vagi molt bé!

Maronamareta que bé que esiguis tan positiva! Sí, les nàusees són un rotllo però alhora és com una confirmació de l'embaràs... tot i que és horrible, jo sóc súper propensa i si a la setmana 6 ja estic així, no em vull imaginar més endavant. Tu què tal et trobes?

Gustineta que guai el dia 22, això ha de ser una senyal!!! T'envio moooolta energia perquè aquest petitó s'aferri ben fort a tu i el dia 22 puguem cantar el millor "gordo" de tots. Molta sort bonica!

Romo, en primer lloc ho sento pel negatiu... aix, és una m***** però no perdis l'esperança. Pel que fa a la proge a mi sempre m'ha tardat un parell de dies a baixar la regla un cop me l'he deixat de prendre, així que suposo que és normal que et tardi una mica més del que és habitual... La beta no crec que falli perquè miren directament els nivells de hcg en sang i si dóna negatiu és que el teu cos no ha generat l'hormona. No et desanimis, al principi "sembla" fàcil i fa la sensació que amb la FIV t'has de quedar embarassada ràpidament però crec que són tants factors que influeixen en això que mai se sap... pel que fa el cicle natural, jo ho trobo guai perquè no t'has d'estar punxant un munt d'hormones, però per altra banda cada cicle te la jugues a una carta. Però mira, en el nostre cas vam fer cicle medicat i al final només ens van quedar 2 embrions, així que mai se sap. Ja et dic, suposo que hi ha un factor sort que no podem controlar (els ginecòlegs tampoc) i que fan que sigui tan complicat tot aquest món de la RA.

Ally83, que bé que ja no taquis! És una angoixa constant això de l'embaràs... espero que t'hagis pogut quedar més tranquil·la i que tot avanci com toca. Quan tens control?

Pruneta33 molts ànims bonica. És molt cert això que dius, i és normal que estigueu cansats. No és fàcil i a part és un camí que en el fons fas molt sola, perquè la gent no sap pel que estàs passant o què estàs fent... el nostre cas és una mica diferent perquè al ser dues noies no ens queda alternativa, però a mi personalment m'agobia molt cada vegada que he hagut de fer proves, controls... i has de posar excuses a la feina i a la família, i després les punxades, intervencions.... i quan surt malament... tot això desgasta molt. Intenta descansar i anar recuperant l'energia, la meta potser és més lluny però no ha desaparegut, així que a poc a poc i bona lletra i a per ella.

MiPumky, que bé que et baixés la regla al final! Tu vas cicle natural? Ai tan de bo sí que aquesta sigui la bona i aquest Nadal arribi una bona sorpresa. Molta sort!!

Mode ego: Avui hem anat a fer una eco a la clínica per confirmar que la cosa va bé. Hem vist l'embrionet (un esquitx, fa 5,8 mm!), i hem vist el cor com bategava (escoltar-ho no massa perquè és molt peque i no té molta potència, però es veia molt bé el moviment). Ens han dit que està molt ben enganxadet i que té el tamany que toca pel temps, així que molt bé. Però mentre em mirava, m'ha trobat un quist a l'ovari dret de 6,5cm. M'ha dit la doctora que porti vida tranquil·la (això és fàcil de dir però amb un bebè de 20 mesos costa...) i que en principi no ha de ser un problema, a menys que se'm "girés" l'ovari. En fi, estem contentes però una mica espantades amb això del quist... ben bé que mai es pot estar tranquil·la del tot!

Molta sort de nou a totes i fins aviat!
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: AnnnaToni » dc. des. 13, 2017 4:18 pm

Hola noies,

Entro un moment per dir-vos que m'han trucat de la Quiron per dir-me que el DGP ha sortit negatiu... 3 embrions, 3 malament. Tinc visita divendres per comentar-ho tot i miram què fem.
En fi, hi havia poques possibilitats, però estàvem esperançats... hi ha gent que li surt a la primera.
Ningú no va dir que seria fàcil, oi?

Vinga, ànims per totes!
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::