FIV 2017

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Lunipruni » dj. des. 14, 2017 12:27 pm

Bon dia guapis!!

Us vaig llegint, però comentar em costa més, vaig de bòlid!!!

En primer lloc felicitar a la maronamareta!!! Enhorabona guapa!!! Gaudeix molt de l'embaràs!!!

Romo, em sap molt greu el negatiu. Ja has trobat clinica? Jo vaig a l'Institut Marqués i em porta la Dra. Andrade i n'estic molt contenta, per si vols mirar.

Pruneta, si em llegeixes molts ànims bonica. Pren-te el temps que necessitis. Segueix el que et dicta el cor i no facis massa cas del que et digui la gent. Ara tens dret a estar trista, enfadada, contenta, tens dret a estar com vulguis i quan hagi passat tot agafa forces i aneu a per totes. Cada dia queda un dia menys per la panxu, no ho dubtis!! Molts besitos!!

Ally,què bé que ja hagin desaparegut els tacats!! Pren't-ho amb molta calma per ajudar a l'embrionet a que s'enganxi ben fort!! Quan tens propera eco?

Gustineta, clar que sí, aquesta és l'actitud!! El 22 cantarem un súper positiu!!! Molta màgia blanca!!

Martappe, avui ja la histeroscòpia. Una cosa menys!! hehehe És normal que estiguis nerviosa, i ara tocarà esperar els resultats, és un no parar!!! Que vagi molt b´ñe i aviat pogueu tornar a estar a tope!!

Gantils, una no pot estar mai tranquil·la, deu ni do!!! Però ja veuràs com tot va rodat. A veure si aviat desapareixen les nàusees i comences a gaudir de l'embaràs.

MiPumky, quin patiment!! Pensa que tot el que fas ho fas pel teu cigronet, així que no et sentis malament. Ja estàs amb les punxades?

AnnnaToni, quin pal. Tanta història per res. Em sap molt greu. I que fareu ara? Us mireu alguna cosa o aneu a per un altre cicle? Espero que els proper vagi millor!!

I no sé si em deixo a algú, si és ixí perdoneu!!
Nosaltres seguim igual, de kit kat i esperant passar les festes per estar amb les piles ben carregades pel Gener!!!

Petonets a palades per totes!!! :-()-) :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Gustineta » dv. des. 15, 2017 9:42 am

Bon dia, noies!

Martappe com va anar la histerscòpia ahir? Et van adormir? Com et trobes avui?

Ally he llegit que avui tens la primera eco. Molta sort, dits creuats per tu!

Manyaga he vist que les nàusees et fan la punyeta... quin rotllo. Em va agradar la reflexió que vas fer que tot sigui perquè la llentieta creix bé però que alhora no t'esperaves trobar-te així. I saps què? Si no et trobes bé tens tot el dret del món a dir-ho i a tenir ganes de trobar-te millor i a gaudir de l'embaràs trobant-te bé.

Ego Moltes gràcies pels vostres bons desitjos :). Em mantinc positiva i confiada que em tocarà la grossa. Hi ha moments que tinc lleuger marejos i aquesta nit tenia mal de regla, i penso que això és el pingüí implantant-se hehe.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Romo » dv. des. 15, 2017 3:22 pm

Hola lunipruni, doncs estic feta un lio.

Ahir vaig anar al ivi de barcelona i la doctora gemma em va fer una eco i em va dir que no li cuadraba la hormona antimuleriana que m.havien dit al clinic de 0,04 tenint 11 folicles al ovari dret i 4 al ovari esquerra, que no creu que la tingues tant baixa ique si es ella provaria de hormonar.

Em vaig ilusionar ja que al fivclinic em diuen que en un 99,8% no respondria a un tratament hormonal i per no anar a ovodonacio directes provem cicles naturals.

Pero al cap de 5 minuts em vaig desilusionar quan em van dir que clar per un altre banda jo els hi hauria de firmar un paper conforme m.havien informat que si m.hormonen el nodul vesico uteri de endometriosis pot creixer afectarme a ureters i perdre algun rinyo.

Ara jo no se si al fivclinic no em volen hormonar per aixo i no m.ho han dit, ja que a mi em porten al hospital clinic la endo vesical per seguretat social i saben perfectament el que tinc i no tinc.

M.aferraria a anar al ivi i arriesgar si sapigues que em quedes, no se que fer.
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
Maronamareta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dg. maig 01, 2016 11:46 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Maronamareta » dv. des. 15, 2017 3:54 pm

Romo ànims bonica! Doncs és normal que estiguis feta un embolic. Jo no et puc ajudar en el tema. No sé quines probabilitats hi ha de que et pugui passar. Els metges en els consentiments sempre posen tot el que és més habitual que passi. Es renten les mans i també és un dret nostre a estar-ne informats i en el teu cas deu ser un afegit. La salut d' una també és per pensar-hi i suspesar els pros i contres. Podries preguntar les probabilitats a ivi, i allà on et porten. A ivi potser per telf o mail et resolen algun dubte. Un petó molt gran i a veure si et van aclarint els dubtes i vas trobant el camí que et mereixes.
Com ha anat la eco Ally83? Jo estic intranquila fins dilluns. Tinc por. Se m'imfla la panxa i si porto molta estona pululant em fa mal la panxa i lumbars, paro m'estiro uns 20 minuts i puc anar passant.
Gustineta, ànims aquest dolor nocturn sigui implantació
I a la resta, a totes també una salutació i forces
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Ally83 » dv. des. 15, 2017 5:22 pm

Hola maques!

Romo vaja embòlic, no et puc ajudar gaire, però si corres molt risc amb la teva salud, no t’has plantejat ovo? No és facil, xo jo tenia clar que si en aquesta fiv no passavem el dgp ens anavem a ovo.

Guisenta creuem els dits!!!

Marttape com va anar la histero?

Maronamareta jo estic igual a la que estic de peu una estona tinc presiò a l’uter, m’estiro el relaxo i és passa, suposo que les primeres setmanes s’esta posant tot a lloc i és normal..

La eco d’avui hem vist el saquet i la vesícula, tot en ordre, no hi ha hematomes, i es correspon per dates amb el que s’ha de veure. Ara em toca busca gine x la mutua, xq la propera eco a ivi te la cobren (malparits!)).
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Romo » dv. des. 15, 2017 8:07 pm

Ahora resulta que me llaman del ivi que tengo la hormona antimuleriana a 2,01 cuando llevo desde mayo del 2017 que me dijeron que tenia la hormona antimuleriana a 0,04 y no responderia a tratamientos hormonales por tanto ciclo natural que llevo dos ya, no entiendo nada, he llamado a la fivclinic y bueno les pasare el analisis de esa hormona que me la repetire en la quiron por mutua porque no entiendo como se pudieron equivocar, es que ahora mismo no entiendo nada.

Esto es normal???
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: AnnnaToni » dv. des. 15, 2017 8:20 pm

HOla Romo, no, no es normal q se equivoquen... deberías pedir explicaciones!
Pero x otra parte son buenas noticias, porque 2,01 es muy buen resultado y seguramente podrás usar tus óvulos sin ovo.

Yo he ido hoy a Quirón para comentar negativo en el DGP. Hemos decidido empezar de nuevo, ahora acumulando óvulos con 2 ciclos seguidos. PACIENCIA!
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: MiPumky » ds. des. 16, 2017 8:35 pm

Holaaa!!

Gustineta, que bé beta el dia 22, creuarem tots els dits per tu i pensaré en tu!!! Com et trobes a part dels malestars? Estàs molt nerviosa!! Els ultims dies per mi són els pitjors amb diferència :***:

AnnaToni, quin pal que d'una FIV no surti cap sa, amb lo que costa a tots els nivells. Molts ànims per la propera, si han més embrions tens més possibilitats

Ally, que bé la eco!!! Ja veuràs que tot va genial. Passat per aqui per explicar-nos!! :love:

Romo, molts ànims, has de valorar tot plegat. Jo aquesta vegada ho he intentat per fiv en cicle natural perque tinc una malaltia hepàtica i autoinmune, intento valorar tot plegat i no possar-me en risc.
Malgrat nosaltres ho fem i hi han molt estudis de que la medicació està tot controlat, també es important que coneixen els riscos , i més si en la teva situació particular poden ser greus. Ja s'es que es dificil mirar-ho amb neutralitat i distància quan el dessig de ser mare és molt fort però també has de pensar en la teva salut primer.
No sé es la meva opinió, no sé si t'ajuda. Un negatiu fa molt mal i a vegades es necessari deixar passar un temps, nosaltres portem uns quants. Una abraçada!

Lunipruni, Martape, molts ànims ja queda menys!!

Pruneta, cuidat molt!! Jo vaig viure el ultim negatiu abans de festes de nadal, i van tenir un nadal horrorós.

Mode ego: uff jo he estat patint fins l'ultim moment per si en baixava la regla el dia adequat, però ara estic patint perque es veu que aquest mes els meus ovaris s'han possat de vaga i no volen generar òvul, en fi el dijous a punt de cancelar cicle, visita avui sembla que l'estradiol m'ha pujat i donem ultima oportunitat, o sigui que dilluns serà la definitiva visita per decidir.
Aixx quin patir,... Avui a la visita m'he quedat més tranquil.la però el ai en el cos, no t'ho treu ningú. El meu marit ja va tirar la tovallola el dijous, jo tenia alguna esperança, a veure dilluns.
És el problema de fer-lo sense medicació,...
Així que estic una altra vegada pujada a la montanya russa d'emocions!! :-o00m

I clar ja us podeu imaginar l'ànim que tinc per aquestes festes,... total que li he dit a les meves germanes que comprin els regals pel tió i per reis dels petitons de la familia i que ja els hi pago. No vull ni apropar-me a botigues de joguines ni de puestos de nadal, i la meva parella tampoc. Menos mal que ho entenem.

Una abraçada enorme!! :globus:
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Ally83 » dg. des. 17, 2017 1:01 pm

MiPumky ànims que segur que hi ha un que acaba despuntant!!

Anna quina pua no passar el dgp, jo tinc una amiga que ho va aconseguir fent 3 extraccions x acomular 7 embrios, 3 van arribar i un d’ells és un nen precios de 4 anys, ella tenia 40 anys i baixa reserva. Ànims!!

Jo ahir vaig començar a tacar un altre cop, entre rosat i marrò, en principi no tinc hematomes, així que espero que sigui sensibilitat del coll uter, avui sembla que va a menys, però avui li he dit al meu marit; “encara no ha nascut i ja em fa patir”... aiiiixxx a veure si aconsegueixo estar tranquila...

Ptons
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Romo » dg. des. 17, 2017 1:25 pm

Algu sap si per mutua adeslas hi ha algun centre ho facin??
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: AnnnaToni » dg. des. 17, 2017 2:01 pm

Romo, sí, Quirón Barcelona, és on vaig jo. Precisamente m’estic canviant a Adeslas pq Sanitas no entra xo Adeslas sí. Doctora Alicia Francos o doctora Silvia Grau, molt maques les dues. Jo estic contenta, tot i q xl miment el primer cicle hagi donat negatiu... vam aconseguir 9 òvuls, 3 madurs i els 3 els van fecundar i els van cuidar fins cultiu al 5è dia sense perdre’n cap.
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Romo » dg. des. 17, 2017 2:08 pm

Hola, ja m.han informat que quiron o el cirh. Pero per exemple per adeslas quan pot sortir el preu d.una fiv amb estimulacio?? Mes o menys

Al ivi puja uns 6500 fiv normal i uns 8000 fiv plus
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: AnnnaToni » dg. des. 17, 2017 2:17 pm

Doncs a quiron el primer cicle costa uns 6000 sense mutua, suma-li mil de medicació, i 1500 dgp (+ 600 i pico transfer) Amb mutua, no ho se segur lero diria q la meitat
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: marttape » dl. des. 18, 2017 12:19 pm

Hola noies!

Disculpeu el silenci...he estat una mica liada aquests dies.
Us explico la histeroscòpia de dijous: primer de tot dir que el metge va ser genial, encantador, fantàstic, em va tractar súper bé, em va explicar tot....increïble.... em venien ganes de plorar de sentir-me tan ben tractada, us ho juro!
En principi era diagnòstica, només en van posar anestèsia local, però el mirar va trobar una petita adherència i me la va treure, la veritat és que em va fer una mica de mal....però molt suportable i molt millor fer-ho el mateix dia que repetir la prova amb sedació, no cal, de veritat que el dolor no és més que el d'una regla forta. També va aprofitar per agafar mostres i fer una biòpsia. Em va dir que era molt petita l'adherència i que ho deixava súper net, que ho veia tot bé. Així que dintre que de em van trobar algo, doncs contenta perquè ja està arreglat
La gine de RA m'ha dit que continuem amb el plan de començar estimulació al gener amb la següent regla. Uns dies d'anticonceptives, eco de control i començar a medicar, també hauran arribat ja els resultats de la biòpsia. Així que bé, al gener comencem!! Ganes de que arribi el nou any ple de coses bones!!

Romo, quin rotllo aquests descontrol dels anàlisis, fatal!! jo vaig per Adeslas, viag preguntar a Quiron i al CIRH i m'he quedat amb aquests últims. El presu de Quiron són uns 3500 + DGP + medicació + extres És complicat saber el total perquè el que sembla més econòmic al principi després puja el preu als extres...depèn molt del vostre cas en concret . La veritat és que el millor és anar i preguntar, et donen hora de seguida i són súper amables! Ànims i ja ens diràs...

La resta que tal?? Ja veig que els positius seguiu amb nervis i molèsties...jolín, no parem de patir en aquest grup!!

Petons guapes, i bona setmana!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Maronamareta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dg. maig 01, 2016 11:46 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Maronamareta » dl. des. 18, 2017 2:38 pm

Hols noies!
Marttape que ve hagin pogut deixar impecable el teu úter a punt pel gener , que ja hi som! !
Mypumky ànims i una abraçada. Molta força! !! Ja veig que teniu bon recolzament familiar i això és bo. Molts petons afectuosos i energies positives.
Romo molta energia també per vosaltres.
AnnaToni, em sap greu. un petó molt gran!
Gantils com estàs? Ally83 i tu? Com et trobes?quan tens nova eco?
Modo ego:jo anar fent. Em vaig trobant bé amb algunes molèsties tot i estan sense treballar. Avui m'han fet eco estic de 5+3 , s' ha vist el sac gestacional però no s' ha aconseguit bona resolució pel meu úter fibromatós, m'ha dit el metge. Així que no m'ha deixat massa tranquil·la..Tot i que el poc vist li ha semblat bé. Tot just l'ha medit: uns 10,3mm i nova eco fins passat reis ( pagant de nou com vas dir, peseteros! Jo com no tinc mútua faré un últim esforç) .Serà una mica llarg aquest temps. Però intentaré distreure'm amb les festes.
Molta energia i força per totes.
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Ally83 » dl. des. 18, 2017 3:33 pm

Martape que be que t’hagin deixat l’uter net!!!

Maronamareta, si que et fan tard la eco!! Només tenim un dia de diferència, jo ara estic de 5+4, el meu saquet divendres era més petit, no et capfiquis, en la cinquena setmana x l’únic que serveix una eco és per descartar un ectopic, que ja esta bé!!

Jo sembla que els tacats han parat, tot i que estic una mica paranoica i no acabo de veure la progesterona blanqueta blanqueta!!! Així que segueixo de repós... esperant la propera eco el dia 28!!

Per la resta molt ànims que s’aconsegueix!!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
EI_75i78
:: papallona
:: papallona
Entrades: 142
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 8:31 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: EI_75i78 » dl. des. 18, 2017 8:35 pm

Hola, fa dies que us vaig llegint, xo nkra no havia entrat a dir res.
Estem en ple tractament FIV + DGP
Despres de mes de 2 anys d buscar ens vam decidir..
Ja hem fet cicle danticonceptius + Gonal 200 + Orgalutran + Ovitrelle + puncio aqet dissabte passat.
Resultat = 14 ovuls, 11 de madurs, 9 fecundats a dia1.
Ara esperant trucada de demà (dia 3) Quins nervis!
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: AnnnaToni » dl. des. 18, 2017 8:59 pm

MOLta soooort!! Ja ens diràs!
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Gustineta » dt. des. 19, 2017 11:10 am

Hola guapes,

Estic en la recta final de la betaespera i ara sí que se m'està fent llarg i ja no estic tan positiva. Fa dies que tinc fred, una fred que em puja pels ronyons i no m'agrada gaire. Em distrec prou fent mitja i amb plans que ja tinc fets, però he de controlar-me una mica o m'agafa por... Ara entenc millor que mai això de betadesespera, i això que ja és la tercera hehe.
Què hi farem, toca esperar i confiar.

Tinc la beta el 22 a primera hora i em trucaran l'hora de dinar. No he demanat festa i per tant, estaré treballant. Em fa por el xoc del negatiu i estic pensant de fer-me un test el dia 21 a la nit, més que res per anar-me preparant... però no he fet mai de la vida cap test abans d'hora i també em fa respecte. Quina és la vostra experiència? Què us va millor a vosaltres, esperar a la beta o fer test abans?

Perdoneu el mode ego, necessitava treure-ho.
Gràcies per llegir-me
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Ally83 » dt. des. 19, 2017 12:46 pm

Gustineta jo vaig tenir molesties als ronyons abans de la beta i va ser positiu! No em vaig fer test, xq no volia, si la beta és baixa el test pot donar un positiu “fals” així que vaig preferir no fer-ho, però crec que això és molt personal. Molta molta sort!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::