FIV 2017

Tractaments, clíniques, medicaments..
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: myca » dv. juny 02, 2017 5:55 pm

Hola noies,
després de 8 dies de baixón ja torno a escriure per aqui, us he anat llegint, però tampoc tenia res de nou per escriure, després d'un negatiu on posem totes les esperances i il.lusions hem de carregar piles per tornar-hi.

Moltíssimes gràcies a totes per les vostres paraules i ànims, són d'una gran ajuda quan passes això sense que qüasi ningú del teu voltant en sàpiga res, i t'has d'inventar mil excuses perquè no has anat a treballar o perquè estàs d'un humor de perros...

Kiliki, molta sort amb la transferència, segur que aquest blasto serà un campió!
Ally83, desitjem que tot estigui anant bé!
A la resta, em vaig posant al dia, una megaabraçada a toteeeeeeeeess!
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Ally83 » ds. juny 03, 2017 8:09 am

Hola maques;

Sento no haver entrat, pero no tinc bones noticies, va ser un positiu molt baixet, que ha acabat amb un abort bioquimic...

Ara em pendre un descans de RA fins setembre, que necessitem disfrutar del sol, la platja i les vacances.

Us desitjo molta sort a totes!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Maxiba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Maxiba » dt. juny 06, 2017 5:18 pm

bona tarda compis!!

que paradet ho tenim això!... com vans els ànims??

mode ego: jo ja tinc el resultat de la DGP dels 6 blastos; i el resultat ha estat que 4 son normals! així que estem força contents.... aquest dimecres tenim visita a la clinica, a veure si podem començar amb la proxima regla que sera principis de juliol....

espero que de mica en mica anem tenin entre totes forces novetats,

una abaraçada
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
Gener 18: trànsfer.....negatiu
Avatar de l’usuari
useapril
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dv. març 31, 2017 8:43 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: useapril » dt. juny 06, 2017 8:22 pm

Bones a tothom!!!

Maxiba: que be que 4 siguin normals, ara a esperar al cicle del mes de juliol.

Com esteu noies??

Jo no dic res pq no tinc cap novetat a explicar.

Una abraçada a totes.
Gener 2016: embaras ectopic
Gener 17: 1a IA -
Febrer 17: 2. IA -
Febrer 17: decidim per la Fiv
Maig17: 5 embionets congelats.
Juliol 17: 1a transferencia amb cicle natural -
Agost 17: 2a tranferencia cicle artificial +++++!!
11/04/18: neix la petita, la meva felicitat
Avatar de l’usuari
Kilikili
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dg. nov. 01, 2015 8:26 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Kilikili » dc. juny 07, 2017 4:34 pm

Ally83, em sap greu... Deu haver estat un pal gros. Quina ràbia, no circulen gaire bones notícies per aquí, últimament, oi? :( Ànims i, com bé dius, a gaudir del sol, la platja i les vacances. Una abraçada càlida!

Jo tot just vinc de fer la criotransfer. Al final s'havien de comptar 7 dies des del TO positiu, així que tota l'organització que m'havia fet a la feina se'n va anar en orris... però bé, tant és. Ha costat una mica més que les altres vegades perquè el catèter no entrava i han hagut de pinçar-me el coll de l'úter una mica. Una sensació força desagradable, noies, però ja està. Ara toca esperar. Em sap greu no sentir-me gaire il.lusionada, aquest cop, però porto ja massa baixons... fins i tot m'he posat a plorar, mentre feia els minuts de repòs de després! A veure si podem acabar amb tot això d'una vegada.

Au noies, espero que estigueu bé. Abraçades a totes!
Gener 2013: Iniciem el camí.
Agost 2015 - gener 2016: 3 IAC. Beta -.
Abril 2016: 1a. FIV. Beta +! Però avortament diferit a la setmana 10+6.
Gener-març 2017: 2a. FIV. Beta -.
Juny 2017: 1a. FIV, trànsfer 2a., en cicle natural. Beta -.
Setembre 2017: TE +!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Kilikili
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dg. nov. 01, 2015 8:26 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Kilikili » dc. juny 07, 2017 4:35 pm

Per cert, Maxiba: quins bons resultats del DGP!!! Molta sort!!!
Gener 2013: Iniciem el camí.
Agost 2015 - gener 2016: 3 IAC. Beta -.
Abril 2016: 1a. FIV. Beta +! Però avortament diferit a la setmana 10+6.
Gener-març 2017: 2a. FIV. Beta -.
Juny 2017: 1a. FIV, trànsfer 2a., en cicle natural. Beta -.
Setembre 2017: TE +!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maxiba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Maxiba » dc. juny 07, 2017 4:51 pm

va Kilikili... anima't, dona!! ja se que a vegades t' enfonses, a mi m'ha passat i també vaig plorar el dia de la criotransfer de desanims, però pensa que has arrivat fins aquest punt i que t'han transferit.... que en moltes altres ocasions, tenim compis que es queden pel camí i no arriben a transferir... així que et vull amunt! que ets una campiona.... ho has demostrat i ho seguiras sent.... una abraçada bonica
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
Gener 18: trànsfer.....negatiu
Avatar de l’usuari
Kilikili
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dg. nov. 01, 2015 8:26 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Kilikili » dj. juny 08, 2017 8:42 am

Moltes gràcies per les teves paraules, Maxiba! Em fa sentir millor saber que algú altre tampoc no ha estat feliç el dia de la trànsfer, per contradictori que pugui semblar. Una abraçada gegant!

laury83, no sé si encara et passes per aquí, però és que t'he escrit dos privats i, per algun motiu que no sé, no surten de la meva safata d'enviament! :S




Maxiba ha escrit:va Kilikili... anima't, dona!! ja se que a vegades t' enfonses, a mi m'ha passat i també vaig plorar el dia de la criotransfer de desanims, però pensa que has arrivat fins aquest punt i que t'han transferit.... que en moltes altres ocasions, tenim compis que es queden pel camí i no arriben a transferir... així que et vull amunt! que ets una campiona.... ho has demostrat i ho seguiras sent.... una abraçada bonica
Gener 2013: Iniciem el camí.
Agost 2015 - gener 2016: 3 IAC. Beta -.
Abril 2016: 1a. FIV. Beta +! Però avortament diferit a la setmana 10+6.
Gener-març 2017: 2a. FIV. Beta -.
Juny 2017: 1a. FIV, trànsfer 2a., en cicle natural. Beta -.
Setembre 2017: TE +!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Dalilala » dv. juny 09, 2017 4:47 pm

Hola noies!

Ja torno a ser per aquí. Si voleu conèixer la meva història només cal que llegiu les meves entrades clicant el meu usuari.

La qüestió és que ja estic a punt de començar la meva segona FIV. Un pal! No so porto haver de passar per això.

Em sap greu retrobar tantes companyes per aquí. Recordo la Maxiba i la Kilikili. M'agradaria que totes ja fossiu als fòrums d'embarassades. És un rollo total això.

La qüestió és que ara estic fent tractament previ amb progesterona i quan me la treguin i vingui la regla començo estimulació. Aquest cop la medicació serà més forta i m'hauré de punxar molt més. Aquesta és la part que porto pitjor.
Tinc la sensació que la medicació d'hormones m'embruta el cos i tinc nervis, insommni, mala circulació, calors, migranyes, pits inflats, etc...

Bé, molts ànims a totes perquè sou molt valentes de ser aquí perquè tot això no és gratuït i es perd molt temps, energia i salut.
Desitgem que tot sigui a fi de bé i que un dia tinguem uns nens feliços i sans.

Una abraçada i ànims a totes!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
mera_83
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: dj. des. 15, 2016 5:04 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: mera_83 » dv. juny 09, 2017 5:59 pm

Hola noiesss! Feia dies que no escrivia però estava de paron però us he anat seguint... Torno a enganxar-me perquè si tot va bé a veure si aquest cicle podem transferir el congeladet. x*x*x :love: La veritat és que intentaré agafar-m'ho com una cosa secundària al meu dia a dia, aquest cicle no penso dir que l'he fet ni a la meva mare perquè si li dic cada dia em preguntarà com estaré i no vull obsessionar-me tant... A veure si ho aconsegueixo!

Ara estic una mica indecisa. Al tenir un avortament dels dos embrionets i, després de parlar amb la doctora, em va veure tant ratllada perquè no vull que em torni a passar que em va dir que si volia em receptaria aspirina 100 (adiro) perquè va bé perquè la sang flueixi millor a l'endometri. Em va dir que si no estava tranquil·la que m'ho prengués però que no era imprescindible. I ara me l'he pres i estic indecisa, no m'agrada prendre'm res perquè sí i menys haver-me de prendre l'aspirina fins mínim primer trimestre però després he anat llegint hi ha gent que diu que li ha anat bé, que es recepta sovint i que no passa res... Però no sé que fer... Alguna de vosaltres se n'ha pres?

Ally83 no sé que dir-te, cada negatiu és un pal i per les que estem per aquí una desil·lusió perquè veiem que res és tant fàcil com sembla quan comences...

maxiba em faig súper contenta!!!!! :b-)))

kilikili ànims en la betaespera, per mi és el pitjor de tot! Quan tens la beta? Creuem els dits perquè el juny sigui un gran mes!

dalilala en tu havíem coincidit! Et recordo de fa uns mesos, no? Ànims i a per totes!

Vinga va... que ens mereixem que la vida ens porti coses bonessss a totesssss! I només cal esperar, que quan sigui el moment arribaran!!!! :-()-) :-()-)
1a FIV Nov. 2016. 8 embrions a Dia 3+. Cancel·lem transfer per risc hiperestimulació
30/01/17 Cancel·lem transfer. Cap dels 5 arriba a blastocist.
24/02/17. Transfer 2 embrionets 3+
06/04/17. Avortament diferit
17/08/17. Transfer 1 blastocit.
14/09/17. Avortament bioquímic.
Avatar de l’usuari
aliena55
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: ds. abr. 18, 2015 10:57 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: aliena55 » dv. juny 09, 2017 8:03 pm

Bona nit!
M'infiltro per donar-li molts ànims i molta força a la kilikili (i a la resta). Està sent un camí molt dur, però arribarà, n'estic segura.
Passen els mesos i quan penso en la meva cerca i primers mesos d'embaràs m'és impossible no pensar en tu, per això de tant en tant entro per veure com estàs...

Molta paciència en la betaespera i mooolts petons i abraçades!
Maxiba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Maxiba » dv. juny 09, 2017 8:06 pm

Entro només un moment per fer-li una abraçada a les velles conegudes....dalalila, aquesta vegada serà la defintiva de totes.... pensament positiu in així estarem juntes en el grup de embarassades (je je je) i mera83... quina il.lusió llegir-te més animada... i amb les piles carrregades, no podem seguir baixant les estadístiques de la nostra clínica... així que aquesta tindrà que ser la definitiva i és una súper idea intentar que no monopolitzin la teva vida aquest tema.... hi ha vida més enllà... je je ....
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
Gener 18: trànsfer.....negatiu
Avatar de l’usuari
Kilikili
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dg. nov. 01, 2015 8:26 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Kilikili » ds. juny 10, 2017 7:25 am

Aliena55!!! M'ha fet molta il·lusió llegir-te i saber que te'n recordes de mi, quina emoció! Jo també he pensat moltes vegades en tu i en alguna de les companyes del grup de les Primeres setmanes. Vosaltres vau fer que m'enganxés al SP, després de molt de temps d'anar llegint però no escriure res :) Espero que estiguis gaudint molt de la maternitat i que us trobeu tots d'allò més bé.

Gràcies pels ànims en la betaespera i una forta abraçada!


aliena55 ha escrit:Bona nit!
M'infiltro per donar-li molts ànims i molta força a la kilikili (i a la resta). Està sent un camí molt dur, però arribarà, n'estic segura.
Passen els mesos i quan penso en la meva cerca i primers mesos d'embaràs m'és impossible no pensar en tu, per això de tant en tant entro per veure com estàs...

Molta paciència en la betaespera i mooolts petons i abraçades!
Gener 2013: Iniciem el camí.
Agost 2015 - gener 2016: 3 IAC. Beta -.
Abril 2016: 1a. FIV. Beta +! Però avortament diferit a la setmana 10+6.
Gener-març 2017: 2a. FIV. Beta -.
Juny 2017: 1a. FIV, trànsfer 2a., en cicle natural. Beta -.
Setembre 2017: TE +!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Kilikili
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dg. nov. 01, 2015 8:26 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Kilikili » ds. juny 10, 2017 7:28 am

Dalilala i Mera83, bentornades! M'alegro que ja hàgiu recobrat les forces que calen per aquest camí tan dur i espero que sigui l'última vegada que l'hàgiu de recórrer! Tant de bo no ens tornem a trobar en aquest post!

Una abraçada,
Gener 2013: Iniciem el camí.
Agost 2015 - gener 2016: 3 IAC. Beta -.
Abril 2016: 1a. FIV. Beta +! Però avortament diferit a la setmana 10+6.
Gener-març 2017: 2a. FIV. Beta -.
Juny 2017: 1a. FIV, trànsfer 2a., en cicle natural. Beta -.
Setembre 2017: TE +!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: MiPumky » dl. juny 12, 2017 7:41 pm

Hola guapes!!

Myca y Ally, ánims per lo del negatiu, la veritat que aquest camí es molt dur, recupereu forces amb altres coses i quan esteu millor podeu decidir millor. Un abraçada molt forta!

Kilikiki anima't !! Que ja tens la beta Quin dia la tens? Fins el resultat no poden donar res per perdut. Jo també he sortit de transferències quasi plorant, després de tant de temps és normal. En recordo una inse que vaig sortir de casa plorant com una magdalena, en fi,... cadascú fa el que pot amb les emocions i nosaltres les tenim a flor de pell. Ja ens explicaràs que estem impacients :-o00m >.-<:


Mera molt ànims per aquest blasto, ja veuràs que serà el definitu, creuarem els dits!! :p-)

Maxiba, useapril quan feu la transfer?

Dalilala benvinguda una altra vegada, aquesta serà la definitiva!!! En aquest camí a vegades hem de parar, pensar, carregar piles,... :-()-)

Esperem que tinguem alegries abans de l'estiu!!! </;-)

Mode ego: avui estic xof, i estic d'aquests dies fatal. He anat a la endocrina i amb medicació la meva TSH no s'ha mogut ni una miqueta :ufs: i aixó significa que amb dieta més sana i vigilant no he perdut gairebé res de pes, en fi,...
Ara en possaré més en serio amb més dosis d'eutirox, dieta més estricta, i acupuntura.
I a sobre estic a disgust a la feina, hi ha una companya que marxa (ja marxavem 2 esta es la 3ª) i jo en sento super estancada i en fa por arriscar-me per si en quedo embarassada i per fer el tractament. Totes sabem que combinar nova feïna i tractament és super complicat.
Així que un rotllo, aixó acaba afectant a totes les àrees (laboral, personal, social,...) encara que no vulguis .
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
mera_83
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: dj. des. 15, 2016 5:04 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: mera_83 » dc. juny 14, 2017 3:31 pm

Boniques... avui escric en mode ego total... sembla que aquest cicle el meu cos no vol ovular... la dra diu que tothom té algun cicle anovulatori... ho aniré seguint amb tests ovulació x si aquest mes ho faig més tard xo avui estic a dia 11 i sempre em punxava aquest dia... i no hi ha rastres d'ovulació...
Estic enfadada en tot, si no és un pito és una flauta...
kilikili com estàs? Quan tens beta? Ànims guapa

Petons per totes!
1a FIV Nov. 2016. 8 embrions a Dia 3+. Cancel·lem transfer per risc hiperestimulació
30/01/17 Cancel·lem transfer. Cap dels 5 arriba a blastocist.
24/02/17. Transfer 2 embrionets 3+
06/04/17. Avortament diferit
17/08/17. Transfer 1 blastocit.
14/09/17. Avortament bioquímic.
Maxiba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Maxiba » dc. juny 14, 2017 8:47 pm

Ostres mera-83.... que complicat és tot plegat!!
Jo pensava que sería fer unes proves i potser no sería a la primera, però sería a la segona.... que ilusa era.... ara que estic en aquestes situacions, veig que quan no és una cosa, és una altre i tot es fa molt lent... però com som unes campiones, hi aconseguirem... no ho dubtis, amb més o menys obstacles però ho aconseguirem!!!

Mode ego: jo esperant que passin els dies i que a principios de juliol podem tornar a pels nostres congeladets... que están allí tan sols .. je je je...

Una forta abraçada a totes,
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
Gener 18: trànsfer.....negatiu
Avatar de l’usuari
Kilikili
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dg. nov. 01, 2015 8:26 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Kilikili » dj. juny 15, 2017 7:12 am

Hola noies,

No ha calgut esperar a la beta: ahir em va venir la regla :ufs:

Estic bé. Vaig plorar una mica abraçada al meu company, però com que no teníem gaire expectatives amb aquesta trànsfer, no ha estat tan dur com altres vegades.

Del Trueta ja ens han trucat per programar el proper i últim cicle de FIV, a l'octubre. Fins llavors, relax. Aniré entrant per aquí per saber de vosaltres.

Una abraçada a totes!
Gener 2013: Iniciem el camí.
Agost 2015 - gener 2016: 3 IAC. Beta -.
Abril 2016: 1a. FIV. Beta +! Però avortament diferit a la setmana 10+6.
Gener-març 2017: 2a. FIV. Beta -.
Juny 2017: 1a. FIV, trànsfer 2a., en cicle natural. Beta -.
Setembre 2017: TE +!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maxiba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Maxiba » dj. juny 15, 2017 9:36 pm

Ho sento molt kilikili... sempre és un pal, encara que no estiguem motivades... però tan sols ha estat una etapa més... a continuar bonica i campiona!
Una forta abraçada
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
Gener 18: trànsfer.....negatiu
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: myca » dv. juny 16, 2017 4:41 pm

Kilikili, em sap greu que no anés bé, desconecteu de tot això tant com pugueu i a tornar a la tardor amb la seguretat que serà la definitiva!
una abraçada a totes!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::