FIV 2017

Tractaments, clíniques, medicaments..
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

FIV 2017

EntradaAutor: sil38 » dl. gen. 02, 2017 1:34 pm

Hola a totes!

He creat aquest nou post per les que durant l'any 2016 no hem aconseguit el positiu tan desitjat ho podem cantar aquí, espero que aquest sigui el nostre any.

En resum, os explico el meu cas: vaig començar aquesta aventura al febrer de 2014 i tras 2 IA fallidles i 4 fiv's (la última a l'octubre) ho tornare a intentar amb la regla d'aquest mes de gener, serà la cinquena i espero que l'última. A la quarta fiv vaig cantar positiu peró per desgracia després de varies visites perque tenia perdues va acabar amb un abortament. Encara puc estar contenta ja que els metges es pensaven que era un ectopic, ja que no es veía res a les ecos i la beta anava doblant cada dos dies.

Jo ticn 38 anys ( al març faré 39) i la idea era que si aquesta última vegada no funcionava aniriem cap a ovodonació, peró, al haver-me quedat embarassada els plans canvien, perque aixó vol dir que em puc quedar i ha sigut la única vegada que he pogut obtenir un positiu. El meu home te 46 anys i un seminograma justet, té poca qualitat i amb poc movimen peró es pot fer alguna cosa. A mes a mes jo tinc una malaltia inmunitaria, lupus, que tampoc ajuda.

Anims noies que aquest será un gran any per convertir-nos en mares!!

Bon any a totes i una forta abraçada!!!
Maxiba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Maxiba » dl. gen. 02, 2017 9:18 pm

Hola!!! Que bé, ja hem canviat f any i continuem amb les il·lusions i esperança per tal de que aquest any sigui el definitiu on cantarem positiu i anirà tot genial!!

Jo tinc 37anys i després de un intent de Fiv, al gener-febrer anirem pel congeladet que ens va quedar.....
ara amb un retard de regla de dos dies, pero suposo que normal a tota la medicació de novembre....esperant que tot aquest desajust no compliqui mes les coses....

Som-hi a per totes noies!!!
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
Gener 18: trànsfer.....negatiu
Puppyblue
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. des. 14, 2016 9:06 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Puppyblue » dt. gen. 03, 2017 10:35 am

Hola noies!
Una altra que s'apunta al post.
Jo ja tinc un fill però estem buscant a la germaneta que no arriba..
Al 2016 hem fet proves , 1 FIV negativa, i una transfer d'un congeladet que també -
Aquí estarem recolzant-nos les unes a les altres :ok:
mera_83
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: dj. des. 15, 2016 5:04 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: mera_83 » dt. gen. 03, 2017 11:06 am

Bon any noies! Quines ganes tenia d'entrar al 2017! He estat de vacances totes les festes i mai havia tingut tantes ganes que s'acabessin!
Jo tinc 33 anys, portàvem 1 any i mig buscant embaràs (com es considera que sóc jove en reproducció assistida em deien que no patís...) i al final van veure que tinc les dues trompes obstruïdes. La meva parella en principi tot bé. Vaig començar FIV al novembre però tenia l'estradiol al límit i vam posposar transferència pel gener per evitar risc hiperestimulació. Ara tinc 8 embrionets congeladets a Dia 3 i al gener si tot va bé farem la primera transferència però primer els portarem a Dia 5 a veure quants arriben. Haurem d'anar 1 en 1, m'han insistit molt en què eviti l'embaràs múltiple ja que, a més, tinc un mioma subserós...
Faig tractament a Embriogyn però just em van trucar per primera visita a Sant Pau per principis de febrer.
Espero que aquest sigui el nostre any!
1a FIV Nov. 2016. 8 embrions a Dia 3+. Cancel·lem transfer per risc hiperestimulació
30/01/17 Cancel·lem transfer. Cap dels 5 arriba a blastocist.
24/02/17. Transfer 2 embrionets 3+
06/04/17. Avortament diferit
17/08/17. Transfer 1 blastocit.
14/09/17. Avortament bioquímic.
llum1
:: rateta
:: rateta
Entrades: 158
Membre des de: dc. set. 19, 2012 11:51 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: llum1 » dt. gen. 03, 2017 12:12 pm

M'apunto!!!
Bon any a totes guapes!!!
Antecedents: Despres de 4 IA vam tenir al nostre 1er fill.
Ara anem a per el segon...vam fer una tanda de 3 IA mes a l'estiu de 2016
Ara començarem amb FIV ja tenim practicament totes les proves.
Jo 40 , soc la que en principi te problemillas
Ell 38, normalito :)

A mi, ja us aviso que el anys imparells hem donen bon rotllo, el meu peque va neixer al 2013. O sigui, que haurem de posar la directa!!!


Molts petons a totes!!!

Muakksss
llum1
:: rateta
:: rateta
Entrades: 158
Membre des de: dc. set. 19, 2012 11:51 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: llum1 » dt. gen. 03, 2017 12:13 pm

Per cert!!! Mera que vagi molt be avui!!!!

Muakksss
Anjana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dt. jul. 26, 2016 3:19 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Anjana » dt. gen. 03, 2017 12:42 pm

Hola chicas,

Me apunto al post a ver si este año es el definitivo.
Mi pareja y yo acabamos de cumplir 42 y hace casi 2 años que estamos buscando. En febrero, justo cuando comenzamos con el estudio, me quedé embarazada espontáneamente pero no llegamos a la semana 5 (embarazo bioquímico?). Tengo baja reserva ovárica como corresponde a mi edad, hipotiroidismo subclínico que ya he corregido, déficit vitamina D que también creo corregido (no me he realizado el nuevo control) y la homocisteína al límite también corregida.
En agosto comenzamos con FIV, y hemos realizado 4 estimulaciones, de las cuales 2 punciones fueron en blanco, no había óvulos, y en 1 se obtuvieron 2 óvulos que fecundaron y me transferieron pero la beta fue negativa. La 4º no se realizó punción al presentar sólo un folículo con poco crecimiento.
Ahora estoy con la 5ª estimulación. Ayer fuí a revisión y tengo 1 foli de 19 mm y 2 de 13 mm en ovario izquierdo, en el derecho nada. El de 19 ya está para punción pero la gine quiere ir a por todos y por eso sigo estimulando hasta mañana. Me he estado pinchando meriofert 150/24h además de letrozol/12h, y desde hoy añado orgalutran, supongo que para frenar que tenga ovulación espontánea y perdamos el de 19mm... El jueves me pincho ovitrelle y el sábado a punción, a ver si hay suerte y tengo los 3 y lo que es más importante, ¡¡¡que haya óvulos!!!
Bueno chicas, espero que a todas nos vaya muy bien este año.

Petons
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: pruneta33 » dt. gen. 03, 2017 2:55 pm

Bona tarda noies,
M’apunto al post, tot i que encara no sé quan començarem la fiv.
Em presento jo faig 35 al febrer i la meva parella en té 37, Vam començar la cerca al 2014. I durant el 2016 hem fet 4 IA per SS al Santa Caterina. En principi el dia 11 de gener passaran el nostre cas per comitè per decidir si fer més proves. I ens han comentat que segurament la FIV serà abans de l’estiu.
Espero que aquest 2017 sigui el nostre any i vingui carregat de bones notícies.
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: sil38 » dt. gen. 03, 2017 8:45 pm

Hola a totes,

Com aneu?

Anjana: espero que tengas mucha suerte en la punción del sábado y tengas 3 embriones!! Yo también haré la 5 fiv y supongo que empezare la estimulación la semana que viene cuando me venga la regla

Ánims a totes que ho aconseguirem!!

Petonets!
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Dalilala » dj. gen. 05, 2017 3:57 pm

Hola noies!

M'apunto al post. Sóc nova en tot això. Fa dos anys que busquem i finalment hem decidit a fer FIV. Les proves han sortit tot bé. Ell també. No hem fet mai IA però la doctora diu que millor FIV i no perdre el temps. Pq jo he tingut endometriosis i ja he fet 40. Per sort la reserva ovàrica està bé.

Aquest mes començo a punxar. Mai m'he hagut de punxar res i em fa pànic. Ara espero la regla per començar. Seria tant feliç si no vingués...

Estic una mica trista per necessitar passar per tot això. Vull ser mare però no volia passar per això. Ho he d'assimilar. És el meu marit que m'apreta més que no jo.

Molta sort a totes!! És una merda que no vingui natural. Gràcies per compartir les experiències. Et fas una mica la idea del què és.

Us aniré llegint...
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Maxiba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Maxiba » dj. gen. 05, 2017 4:16 pm

Hola noies!!

Dalilala: abans que res benvinguda; i com sempre es diu per aquí que la teva estada sigui molt breu. Abans que res no t angoixis per ser en aquest procés, et faries creus de la gent que tens pel teu volatant que els seus nens tambe son fruit d aquests procediments però no ho diuen. Per mi. El mes important es ser aquí, i la veritat creec que ja som unes campiones pel fet de ser capaços de ficar-nos en aquest món.
Jo tinc una situació molt semblant a la teva i ja he passat per la primera Fiv, que va ser negativa; pero anava tan espantada que al final li vaig dir fins i tot al metge que no havia estat complicat com em pensava. En quant a les punxades, no et preocupis... bueno jo soc una mica "cagadeta" i me les ficava el meu home ja que li deia que ell tambe participava... je je je... es que jo hagués estat mes d una hora per ficar-la.... però encara que alguna em deixeis un blau... no va ser complicat! De veritat!!! A mes a la clínica t ensenyen.

Mode ego: a la espera de la regla per mirar com esta tot per fer un mes més de descansas o anar a pel congeladet que tenim.... de moment tinc un retard de 4 dies, i se que hi ha possibilitat de que hagui sorgit un miracle.. però estic cansada de fer-me proves negatives (abans de començar amb aquest processos al no ser regular, van ser varies)... pero em vull esperar perquè veure el negatiu sempre es un pal!!

Bueno noies Disculpeu els errors al escriure ja que ho faig des-de el mòbil però us volia enviar totes les meves forces i ànims esperant que aquest Reis i aquest any siguin el últim sense els nostres petits.

Una forta abraçada i a per totes sempre!!!
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
Gener 18: trànsfer.....negatiu
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: myca » dv. gen. 06, 2017 8:33 am

Hola noies,
m'apunto al post tot i que ja n'hi ha que ens coneixem de córrer per aqui, ja fa massa temps que no podem canviar de foro.
Edat: jo 39, aquest any 40. ell 45.
Portem uns cinc anys buscant, ja he perdut el compte. Portem 3 IA negatives, i la primera Fiv va ser ectòpic i el congelat que quedava no va descongelar bé quan vam anar a per ell.
Total, que un cop carregades les bateries, aquest any tornem a l'ataque.
Maxiba, sempre tenim aquella esperança de ... i si... bé, pot passar!! a veure!!
Dalilala, ànims, al final acabes fent coses que no hauries pensat mai haver-hi d'arribar, però la causa s'ho val.
Ens veiem per aquí....
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Dalilala » dv. gen. 06, 2017 8:42 pm

Gràcies maxiba i mica per les paraules. Veig que ja sou unes expertes. Us desitjo que aviat tingueu el positiu. Maxiba 4 dies de retard fa bona espina. Molta sort!
M'ha baixat la regla i porto i una estona plorant.
Demà començo amb analítica i punxada de gonal. Em fa una por.
Us heu punxat amb això? La infermera m'ha dit que ha d'entrar tota la agulla recta i veig que és llarguíssima. M'ha dit que agafi la panxa però en prou feines més la puc pessigar . Sóc molt prima i nerviosa . Faig uns 40 kg i no tinc greix. Tinc la sensació que si entro tota la agulla pot arribar ves a saber on.

M'estic fent unes paranoies mentals... buff!

Potser maxiba faré com tu i que em punxi el marit...

Ànims i paciència.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Orijuli
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: ds. des. 10, 2016 12:19 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Orijuli » dv. gen. 06, 2017 11:04 pm

Hola noies!
Doncs entro aqui tambe per primera vegada.
Fa casi dos anys que busquem un embaraç i no hi ha manera :ufs: i mireu que no ho podiem pisar mes a "huevo" per quedar-nos, testos de ovulació,dies fertils,vitamines etc....
Tinc 32 anys el meu home 37, les meves proves hormonals,cariotips i tot tipus de analitiques les tinc be, l'únic que tinc es endometriosis, per sort no es molt severa i el meu home la prova li ha sortit justeta. Ens passen directament a FIV ICSI, ens ho fem a Institut Marqués. No podem estar mes contents i agraïts amb el tracte que ens dónen.

Ara estem esperan que hem vingui la regla aquest mes i começarem amb les punxades, estic molt nerviosa, a mi tambe hem fa por tot aixo de la medicació...

Ara tot aixo m'impresiona molt, no pensava que acabaria fent una in-vitro i mira!!!

Quan surti be, cridare als 4 vents que ha sigut per FIV ! Hem sentire tota orgullosa de superar tot aquest procés! Tot sigui dit que ja ens sentim orgullosos de afrontar el problema un parell de nassus i anar a por todas :ok:

Seguiré per aqui noies!
Petunikus per totes!!
Orijuli
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: ds. des. 10, 2016 12:19 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Orijuli » dv. gen. 06, 2017 11:28 pm

Ahh! Hem deixava dir que la meva reserva ovarica la tinc per sobre de lo normal, hem van fer una eco i hem van veure 23 folículs,el doctor hem va dir que tinc risc de hiperestimulació ovarica pero que estigui tranquila que aixo ells ho aniran controlan.
Per aixo hem va por la medicació... :-o00m :-o00m

Algú li passa el mateix? Risc de hiperesrimulació??
Avatar de l’usuari
Indigosha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: ds. feb. 06, 2016 8:33 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Indigosha » ds. gen. 07, 2017 9:38 am

Sil!!! Gràcies per obrir el post i espero que et porti tota la sort del mon… te la mereixes!!!!

Maxiba, igual som compis de betaespera… a veure si tenim molta sort!!! Jo ja he començat amb els parxes a preparar l'endometri...

Puppyblue, el 2017 serà nostre!!!

Mera, la teva edat juga al teu favor en el sentit de que els teus embrionets serán forts, ja veuràs que aguanten bastants en arribar a blasto i et quedes a la primera transfer… sort!!!

Llum1
, benvinguda i molta sort, a veure si tens raó i el 2017 té bon rotllo!! Ejeje!!

Anjana
, qué alegría volver a leerte!! Mucha suerte en esta estimulación, te comprendo perfectamente pq el tema de los folis vacíos tb me persigue a mí… Por el de 19 no sufras que el orgalutrán lo frenará. Además te cuento que yo he ido a control ecográfico tras la hiperestimulación y me vio la gine un foli de 28mm “a puntito de ovular” (ciclo natural) o sea, que pueden llegar a crecer mucho sin romperse.

Prunet
, benvinguda i molta sort!!

Dalilala
, benvinguda!! Entenc el que vols dir, que és un rotllo que l’embaràs no vingui natural i hagis de pasar per FIV, punxar-te, cada dos díes ecos, la punció, etc. etc. Jo també vaig passar per aquesta fase, potser pq pensaba que el pas “dur” era entrar a reproducció assistida. Malauradament, ara sé que no és infalible, que de vegades fan falta molts cicles per aconseguir-ho i que inclús és posible que no pugui ser sense recorrer a una donació. En fi, que et desitjo molta sort, però en llegir-te he sigut conscient de l’evolució dels meus propis pensaments…

Myca
, molta sort per aquest, 2017!! Será la nostra, ja veuràs!!!

Orijuli,
benvinguda al post i molta sort! Jo tinc SOP, l’antimulleriana molt alta i efectivament molts folicles quan s’estimula, però en el meu cas en tinc de buits ho sigui que un rotllo perquè malgrat fregar la hiperestimulació (en el meu darrer cicle em van inclús sagnar els ovaris i ho vaig passar fatal), la qualitat i nº d'embrions és molt justeta.

En fi!!! A veure si el 2017 és un gran any per a totes!!! >.-<:
Embaràs al 2011, d'alt risc tractat amb heparina.
Des de Feb14 Buscant germanet
Maig'16 1a FIV: punció de 2 ovuls (són madurs i fecunden). 1 es para, transfer d'1 C. Beta -
Nov'16 2a FIV: punció de 9 ovocits, 6 madurs, fecunden 5. Tinc 2 pingüins, transfer d'1 al Març i beta+!!!
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: manyaga » ds. gen. 07, 2017 1:31 pm

Hola boniques!

Per les que no em coneixeu, tinc 33 anys i el manyaget 41 i aquest any ja farà 4 anys que cerquem. Ell tot perfecta, hem mirat fins i tot la fragmentació de l'adn de l'esperma i molt bé, jo tinc baixa reserva ovàrica per l'edat que tinc...Vam fer 4 ia's al 2014, i després de forma natural vaig aconseguir 3 embarassos que dos van acabar en bioquímic i un en avortament a la setmana 6...vam fer una fiv a l'hospital santa caterina el mes de juny del 2016, tot i treure 6 oòcits només 2 van ser madurs i només un va fecundar. El vam transferir però no va implantar. Vam voler fer proves abans de fer una altre fiv, creuen que el meu problema és autoinmune que el meu cos rebutja els embrions, i en el nou intent de fiv em punxaré heparina des de l'inici del cicle i prendre adiro també.
Estic esperant la regla per començar amb les pastilles anticonceptives i el 18 de gener tinc hora al santa caterina i espero que els ovaris estiguin en repòs per començar amb la estimulació i amb la heparina.

Precioses, el 2017 serà un bon any i espero que totes aconseguim el nostre somni :love: :love:

Gaudiu del cap de setmana :***: :***:
mera_83
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: dj. des. 15, 2016 5:04 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: mera_83 » ds. gen. 07, 2017 3:18 pm

Orijuli ja veuràs com la medicació passa ràpid! Tens molts fol·licles i ets jove... i sí que hi ha risc d'hiperestimulació però ho tenen súper controlat! A més, el perill de l'hiperestimulació és si et quedes embarassada. Abans de la punció et controlaran estradiol i progesterona i si els valors estan per sobre del límit que consideren segur el que et faran és posposar-te la transferència per un nou cicle. Si et treuen molts fol·licles també es posposa. És un pal quan t'ho diuen perquè et toca esperar dos regles més per la transfer però és el més segur... A mi al novembre em va passar i ara estic esperant la regla del gener per fer la transfer amb un cicle natural. En el meu cas a més l'estimulació hormonal va ser molt lleu, em vaig punxar dosis no gaire altes i només durant 7 dies...

indigosha tu i jo anàvem a l'hora no? Vas congelar i anaves a la transfer al gener també?

maxiba potser ens trobem per la clínica! Jo també espero regla. M'hauria d'haver vingut ahir... i no tinc ni símptomes així que ja veig que es farà esperar uns dies més... amb les ganes que tinc que vingui! No confio en embaràs per mètode divertit! ;-)

dalilala tot el que dius és completament normal... jo també he plorat molt per tot això... i he tingut moments duríssims quan les meves amigues s'han anat embarassant i tothom em pressiona a mi perquè no saben res... Però t'he de dir que els dies de l'estimulació i la punció vaig estar súper animada. Era com, va, ja sé que hi ha un problema, anem a trobar-hi solució i fora lamentar-nos... Has de ser positiva, l'estimulació passa volant! A mi em feien pànic les punxades i vaig veure que era més valenta del que pensava (la meva parella és més aprensiu que jo...)

manyaga molta sort amb l'heparina. Déu haver estat molt dur tot el que expliques...

anjana a pels tres embrionets! Molta sort!

sil38 puppybluellum pruneta mycamolta sort a vosaltres també! Disculpeu si em deixo a algú...
1a FIV Nov. 2016. 8 embrions a Dia 3+. Cancel·lem transfer per risc hiperestimulació
30/01/17 Cancel·lem transfer. Cap dels 5 arriba a blastocist.
24/02/17. Transfer 2 embrionets 3+
06/04/17. Avortament diferit
17/08/17. Transfer 1 blastocit.
14/09/17. Avortament bioquímic.
Maxiba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Maxiba » ds. gen. 07, 2017 3:19 pm

Bona tarda compis!!!

Us dic compis perquè ja us considero les meves companyes en tota aquesta aventura, i la meva parella ja us coneix com les noies.
La veritat es que ajuda força sentir-se acompanyada amb vosaltres.
Avui ja m ha vingut l regla, amb un retard al final de 8dies....espero que aixo no ho compliqui més però bueno a la clínica ja em van dir que seria gener o febrer... segons com estigui... quan anirem pel nostre congeladet....

Espero que aviat comencem a cantar positius per aquí....

Una abraçada a totes!!!
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
Gener 18: trànsfer.....negatiu
Avatar de l’usuari
Kilikili
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dg. nov. 01, 2015 8:26 am

Re: FIV 2017

EntradaAutor: Kilikili » ds. gen. 07, 2017 4:04 pm

Una més! Tot just fa quatre anys que cerquem i que cap prova no ha donat resposta a per què mai no m'he quedat embarassada de manera natural... Aquest mes compliré 36 anys i m'impressiona moltíssim veure que he arribat a aquesta edat sense canalla, quan volia ser mare abans dels 30... Però bé, aquí estem! Després de 3 IA negatives la primera FIV ens va donar el desitjat positiu, però el nostre petit se'n va anar a la setmana 10+6. Em van fer una biòpsia de còrion i van veure que era un nen i que tenia síndrome de Down, així que segurament l'embaràs es va aturar per aquest motiu. Ha estat molt dur i ens hem pres uns mesos de repòs, fins que ens han trucat del Trueta molt abans del que esperàvem i allà anem. La setmana que ve començo amb les punxades altre cop. Sospito que aquesta vegada encara estaré més espantada que les anteriors, però en fi, quina altra opció hi ha que no sigui travessar la por?

Ens desitjo molta sort a totes i que ens puguem acompanyar un trosset en aquest camí tan difícil. Fins aviat... i amunt les agulles!
Gener 2013: Iniciem el camí.
Agost 2015 - gener 2016: 3 IAC. Beta -.
Abril 2016: 1a. FIV. Beta +! Però avortament diferit a la setmana 10+6.
Gener-març 2017: 2a. FIV. Beta -.
Juny 2017: 1a. FIV, trànsfer 2a., en cicle natural. Beta -.
Setembre 2017: TE +!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::