IAs 2017 ---> + <---

Tractaments, clíniques, medicaments..
lidiaiprou
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dt. feb. 14, 2017 5:06 pm

Junno feu-lo abans soletes, compartiu el moment en la intimitat i després ja ho direu si voleu... la Sandra i jo vam fer dos pipitests colectius, tots dos positius estant de cap de setmana amb amics i els seus fills... i es un moment chulo pero primer el vam fer soles i després ho vam dir ;-) de det, el primer no va acabar be i ho vam saber també alla mateix, insitu... al vespre va començar a tacar i amb dolors osigui que va ser una alegria curteta... el segon si que va anar be!!! Ara vull marxar de finde amb ells cada betaespera jajajaja
Junno
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:56 am

EntradaAutor: Junno » dt. feb. 14, 2017 5:13 pm

Sí, em sembla que ho farem així, primer nosaltres dues i després ja compartirem… em veig ficant-me un orinal a l’habitació per no fer soroll ;-)

A veure si tenim la mateixa sort que vosaltres, però el del positiu de veritat :love:

Una abraçada!!!
07 Gen '17 > 1ª IA ------- Negativa
04 Feb '17 > 2º IA ------- Negativa
rifa48
Entrades: 3
Membre des de: dg. set. 25, 2016 7:08 pm

EntradaAutor: rifa48 » dt. feb. 14, 2017 5:51 pm

Hola noies! Després d'un temps seguint-vos m'he decidit a escriure ja que crec q aquest forum és una bona ajuda i ajuda a portar millor el tema. Jo tb soc betaesperant de la primera IAC. La veritat és que de moment ho porto amb molta tranquilitat i ganes, suposo que perquè és la 1a. Medicació gonal 75 durant 7 dies i ovitrelle. De moment porto 3 dies, encara en queden 13 per la beta, eslero que siguin curts i us pugui donar bones noticies. Molta sort per totes i felicitats a les que heu tingut el superpositiu!!!
cmatamorosb
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dl. gen. 19, 2015 5:34 pm

EntradaAutor: cmatamorosb » dc. feb. 15, 2017 7:20 am

Benvinguda Rifa48 a la betadesespera, m'alegro que ho portis bé.

Junno, m'he de fer test en principi el dia 21, però ja veurem,si baixa abans la warry o que passa....La dra. em va dir que als 15 dies me'l fés, però em va deixar mosca, quan el meu home, pobret, super il·lusionat va i i li diu i si als 15 dies no a vingut la warry bona senyal i ella va i diu, no té perque, la progesterona fa que es retrassi.
El dissabte és el cumple de meu home i el dia 26 cumplim anys que estem junts i el regal més gran, es que sortis positiu.
A les betaesperants como jo, molta paciència :-o00m !

Una abraçada.
lidiaiprou

EntradaAutor: lidiaiprou » dc. feb. 15, 2017 8:17 am

Rifa48 benvinguda!!! Pim pam directament a la betaespera!!! Et desitgem un positiu ben gran!!! Si vols pots enviar un mini resum i t'afegeixo al ppst de benvinguda que anem actualitzant. Crec que esta be tenir-vos alla a totes, sobretot els positius, per donar ànims a les noves parelles que cauen per aquí ;-)

Junno bona idea lo de l'orinal. Si no, pipi rapid al ec i corrents cap al llit altre cop. No t'inflis a beure aigua la nit abans :-P
Cmatamoros i la resta de betasperants, molts ànims. Tinc ganes de tornar a estar en aquesta situació i alhora recordo que la vaig viure amb taaaaanta angoixa... llegint i escoltant mil símptomes... espero agafar-m'ho diferent...

Mode ego: analitica feta. Anem pel.bon camí, de casi 9 a baixat a casi 5... osigui que està a la meitat... pero encara massa alta per tornar-hi. la T4L si que se m'ha arreglat. BIEN! Ara em fa vergonya anar a l'endocri amb l'analisi fet abans d'hora... a veure si li demano al gine de dema una altra peticio jajajaja En fi... a veure si per la regla de març ja hi puc tornar. Tot quadra pq per setmana santa marxem uns dies amb els amics que ens porten sort pels pipitests a una casa... a veure si ho fem quadrar jajajaja

Petons a toteeees!!

Per cert... dates de betes exactes? Tinc la de la junno el 19 i cmatamorosb el 21. Rifa48 pel 28? La resta noies!?? Quina bogeria de betacalendari
Junno
Entrades: 25
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:56 am

EntradaAutor: Junno » dc. feb. 15, 2017 8:45 am

Benvinguda Rifa48! Energies positives per a tu i per a que ens cantis un positiu ben maco!

A mi em va passar el mateix cmatamosrb, durant la primera IA jo estava super contenta de que la wuarry no baixava i era per la progesterona…. Un rotllo… Guau! Quantes celebracions tens els pròxims dies, digues que sí, heu de rebre el POSITIU com a regal d’aniversari..!

Apa Lidia, que bé! Com m’alegro dels resultats! Ole ole ole… Segur que el fet de veure-ho us a pujat els ànims i això sempre va bé.

Un abraçada per totes i feliç dimecres! :-()-)
07 Gen '17 > 1ª IA ------- Negativa
04 Feb '17 > 2º IA ------- Negativa
marttape
Entrades: 83
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

EntradaAutor: marttape » dc. feb. 15, 2017 9:14 am

Ostres Junno! Compartir el moment vital és genial...però taaaaant!!! jejejeje sembla una pressió extra, però en realitat serà genial viure-ho amb tanta gent que us estima!!! Extra positiu!!! I si les coses no surten com esperem estaràs envoltada d'amor i energia. A per l'orinal!!! I aquí estarem esperant la resta a sentir el teu +++...i el de la resta!!
Cmatamorosb...ànims!! Que ja ho teniu aquí!! Seria un regal genial....jo tb faig anys al febrer, us envio tota la meva energia cumpleanyera!!
Rifa48, benvinguda!! com sempre diem ojalà sigui una estada ben curta per aquest fòrum...ja ens aniràs explicant. Poc a poc i paciència amb els símptomes i la im-paciència...és el més dur de tot...
Aïda, tu com ho portes?? Com esteu totes??

Anita, esperem notícies dels teus fol·lis-gordos, a veure quan cau la IA

Lidia, que bé aquestes analítiques!!! Aquesta IA ja està més a prop, yu-hu!!
abril 2016 - IA sense estimulació (privat) ---------- negativa
juny 2016 - IA (SS) -------- aturada per excés de fol·lis
26/09 - 2ª IA (1ª per SS) ---------- negativa
19/10 - 3ª IA (2ª per SS) ----------- negativa
14/11 - 4ª IA (3ª per SS) ----- negativa
23/02 - 5ª IA (4ª i última!! per SS) -------- començo amb Gonal - 1/03 1r control
rifa48
Entrades: 3
Membre des de: dg. set. 25, 2016 7:08 pm

EntradaAutor: rifa48 » dc. feb. 15, 2017 4:22 pm

Aqui va el meu petit resum:
edat: ell 39 jo 34
fills: cap
temps cerca: uns 4 anys
estrilitat: origen desconegut
num IAC: 1a feta al febrer 2017
propera data important: beta 28 e febrer
Vanessa83
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dl. set. 15, 2014 6:46 pm

EntradaAutor: Vanessa83 » dc. feb. 15, 2017 6:11 pm

Hola a totes maques!!

Ja poc a poc vaig desconectant-me del grup, també perque en part veig que ultimament la familia va creixent i s'ha de deixar lloc a la "seguent generacio de positius".
No personalitzo gaire perque ja em començo a perdre :P

Benvingudes a totes les noves incorporacions, ja veureu com aquí us sentireu com a casa i es un lloc ideal per desfogarse i consultar mil dubtes que tingeu! Molta sort i esperem qe la vostra estada per aqui sigui ben curteta!

Ally, sento molt lleigir el teu negatiu, pero com ja li vaig dir a la pruneta, segur que la FIV us portara moltisima sort, ara he de pensar en tancar una etapa i obrir una de nova que portara bones noticies segr. Un peto ben gran maca.

A les betaesperadores: moooooolta anims i mooooooooooooooooooooooooooltisima sort!!!!! Espero poder lleigir els vostres positius en breu!!!

Lidia esperem que aquests analisis continuin millorant i que en breu podeu tornar a començar ;)

I las prenyis que tal?? Ja heu sentit el cor??? Com ho porteu?

Ja us dic que no personalitzo gaire perque també vaig amb una mica de presa, a totes una abraçada enorme i us desitjo lo millor ;) :-()-)

Modo ego: l'embaraç ja es va notant cada cop mes i ja quan em paso fent coses ja el me cos em diu "para nena", de segida ja em comença a fer mal tot, a tenir punxades i algo de ciatica, pero bueno tot dins de la normalitat. Dijous passat l'Alba ja pesava 800grams i ja comença a aproparse cada cop mes la data, encara queden 14 setmanes pero es que aquestes 26 (bueno les faig divendres) han passat taaaan rapid, sembla que era ahir que cantava per fi el positiu per aqui...uffff es tot molt abrumador pero no ho canvio per res del mon!! Ara ja fa temps que no para de moure's a totes hores (moltisim mes que el meu altre fill) i es com que pese a portar ja mesos d'embaraç es quan t'adones que si...que esta ahi, quan ha costat tant d'aconseguir es com que a vegades et costa creure't que la tens dins te i que per fi esta en camí, per molt que la vegis a les ecos i li sentis el cor, es com si fos un somni, com si en qualsevol moment et despertessis i encara estiguessis fent punxades i betes, pero llavors et fot una patada i dius "no, no es un somni, esta aqui" i t'emociones com una gilipolles hormonada jajajaja Totes les futures mares estan ilusionades i emocionades quan esperen els ses fills, pero les que hem patit un cami tan amarg i tan dificil encara ho gaudim mes, que sapigueu que tot lo malament que ho heu passat fins ara servira per a que la felicitat que vindra despres (perque no us rendiu: vindra!!) sigui proporcional a les pedres del cami superades!!!

Un petonas a totes maquisimes!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
30/01/2013: Neix el nostre primer petit
09/2014: IA fallida
10/14: Trompes obstruides
12/2014: Fiv, no tenim embions
03/2015: Una trompa es desobstrueix
09/2015: IA fallida
12/2015: IA fallida
16/09/2016: IA +++++
lidiaiprou

EntradaAutor: lidiaiprou » dj. feb. 16, 2017 8:20 am

Bufff Vanesa toma missatge d'esperança!!! Tan de bo en un temps totes estiguem visquent tot això que expliques!!! Soc molt feliç de saber que l'Alba està be i que ja es fa notar. Tinc taaaantes ganes de sentir-ho en la meva pell... vaig notar al belluguet de la meva filla des de fora de la panxa pero sentirla a dins ha de ser indescriptible. Gaudeix a topeeee!!

A veure... ara que han passat uns dies i ja estic mes tranqui us explico el que em va deixar amoinada de l'endocri i a veure que m'aconselleu... el meu problema al tiroides es autoimmune (Hashimoto) i també vaig tenir un problema autoimmune fa tres anys (liquen pla). Els factors immunitaris son molt importants per la implantació i em vaig començar a menjar el tarro sobre això... a mes la meva tieta mai va aconseguir quedar embarassada malgrat intentar-ho molts anys.
vaig demanar hora per un gine que en sap molt d'aquests temes (era avui) pero al final he preferit parlar amb la meva dra de RA i ella ha comentat el cas amb una dra de l'equip especialitzada en fallides reproductives (avortaments de repeticio...). Total, que m'han demanat una bateria d'alítiques que caus de cul! Prefereixo tenir la informació que haver de passar per molts negatius per saber-ho... en el fons... en el meu cas es difícil descartar una fallida reproductiva pq no ho puc intentar de forma natural... osigui que la propera data important sera el 9 de març que em visitare amb la endocrinologa. Si decideixo fer-me totes les proves segurament m'hauré d'esperar a l'abril... no se que fer!!!

Intento una IAD al mes al març i si no va be em faig la bateria de proves? O m'espero a tenir tots els resultats i a l'abril sabem si anar directes a FIV o si hem de fer servir medicació especial per temes immunitaris (heparina, cortisona...)?
boleta-BCN
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

EntradaAutor: boleta-BCN » dj. feb. 16, 2017 3:51 pm

Hola fluretes precioses!

Perdoneu que he estat missing in combat! però procurant llegir-vos cada dia!!!

La veritat es q han estat unes setmanes mogudetes... La meva cunyada (la que estava prenyi) va començar a perdre liquid amniotic fa unes 2 setmanes (just haviem de marxar amb ells a passar el finde poray) i la van ingressar d'urgencia. Despres va estar una setmana i pico ingressada, sense poder ni moure's del llit, per intentar mantenir-li el nen a dins. Però fa uns dies li van començar les contraccions i ja no li van frenar. Total que ja soc tieta!!! Ha estat setmesí i està a la uci neonatal, haurà d'estar-s'hi 3 setmanes més però lo més important és que està sa i espavilat! I no és xq sigui el meu nebot... però és taaaaaaan preciós!!! inclus sent tan petitó (no arriba a 2k encara) te'l menges de mono q és!

Pero filles meves QUIN PATIMENT HEM PASSAT... de casa a l'hospital i de l'hospital a casa... tant que ni he fet gaire re, ni a nivell de pinxitus (només en vam fer un) ni m'he adonat de la betaespera... Pero be, aquest mati pipitest i negatiu. Així que passem a IA! A esperar la warry i força a les banderilles! Passo de seguir amb omifin... a banda de que el boletu això dels programats, no ho porta gaire bé... en fi, semla que ja sóc 100% del club de IA!

Per lo menys demà és el cumple del boletu i li tinc preparada una super-sorpresa! Nosaltres som molt "gourmets", ens encanta menjar, i els 2 duros que tenim els invertim en fotre'ns tiberis fins! Total que me l'enduc a la Taberna del Clinic! Aviam si li passa la mala llet del Barça i del pipitest negatiu...

En fi, reines, entre emocionada i acollonida amb el tema IA... per cert, quin esport es pot fer quan estas en tractament d'IA? I quins no? Spinning es pot? es pot fer esport a diari? El dilluns que ve no, l'altre vaig a visita al clinic de RA per la SS. Aniré amb totes les proves, però teniu idea de cuanta llista d'espera n'hi ha per IA? Algu està fent tractament per la SS? Els hi comento que estic fent IA per privada? O millor em callo? perquè suposo q estaré just en modo banderillas on...

Lidiaiprou reina, quina mandra tot això del tiroides, pobreta! Aviam, jo si fos tu la veritat és que no ho frenaria, faria les proves al mateix temps que seguiria amb la IA... però clar, això depèn de vosaltres dues i la pressa que tingueu... molts ànims decidiu el que decidiu!

Vanessa que bé que passis per aquí de tant en tant! Molta alegria de saber que l'Alba està estupenda i que ja pesa 800 grams! Tens tota la raó de l'emoció que suposa tenir el teu fill a dins quan l'has desitjat tant i esperat durant tant de temps... quines ganes, mon dieux! Cuida't molt, cuca!

Benvinguda, Rifa!!! I molts ànims per la betadesespera! T'envio molta molta sort, ja ens aniràs dient!

Cmatamorosb nena què guai quantes celebracions! Els nostres respectius són quasi-bessons, jajaja! Aviam si li pots fer un sorpresón! Jo mai aguanto més de 12 dies, jajaja! Si pots aguantar-ne 15 ja seré fan teva! I sí, la proge retrassa la warry, totes ens hem emocionat x culpa d'això algun mes... ànims que ja queda poc!!! I del tema negativitat, crec que és normal, i que ho fem sense voler per protegir-nos.

Junno benvinguda! Què chulo em sembla el pipitest colectiu! Si dona positiu ha de ser la canya! I si no ho fos, t'estalvies haver de reportar-lo un a un amb el consequent rotllo de turno... no?

Marttape clar que sí! No hi ha res millor que viatjar! Et recomano Tailàndia i Japó! Heu decidit si IA o no IA?

Aïda com portes la betaespera? et trobes millor o q? animssssssssssssss

Anita com portes les banderilles? Demà control, no? Passa parteeeee!!! Aviam si tenim folis gordotes!!! Q guay el regal! M'encanten aquests detalls...

Wearelookingfor i Nunik qqqq? com van els cigronets? com us trobeu? Aneu passant per aquí!

Ally83 reina meva! Quin greu aquest negatiu! Però ja veuràs q a FIV anirà tot molt millor i de seguida vindràs a reportar-nos la teva panxu! Seguiràs per aquí un ratet a fer-nos companyia?

Juno-amb-una-ene benvinguda! et desitjo una cerca ben curteta! quan fareu la primera IA sense estimulació? xq us la fan sense?

Molts petonarros a totes!!! I ANIMSSSSSSSS!!!
Juno
Entrades: 9
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

EntradaAutor: Juno » dv. feb. 17, 2017 9:28 am

Hola, noies!

Primer de tot trobo que aquest fòrum és genial, que es fa molt pinya i et sents molt ben acollida!

Boleta, moltes felicitats pel nebot! I em sap greu el negatiu. Ara a agafar forces per al següent cicle! Ànims! Ostres, no ho sé, això de l'esport, però a mi m'interessaria saber-ho també... M'imagino que si estàs acostumada a fer esport i no fas de cop un sobreesforç ha d'anar bé, però jo ho preguntaria als metges... (Em preguntes com és que no ens fan estimulació. Estem seguint el nou protocol per a parelles de dones per la SS i es comença amb cicles naturals, sense estimulació, si d'entrada es veu que no hi ha temes que impedeixen la fertilitat.)

Lidiaiprou, jo dic el mateix que la Boleta... Jo faria la IAD per si t'endús una bona notícia..., i després la bateria de proves. Però, clar, depèn de l'ansietat que et suposi tot el tema. Molts ànims, bonica!

Junno, uooo quin cap de setmana!! Espero que pugueu celebrar l'aniversari de la teva dona i l'altra bona notícia! Tu ben animada, tranquil·la i pensament positiu, eh? Ànims!

Vanessa, m'ha encantat el teu missatge! Moltes felicitats per la petita! A ser feliç! Un petó molt fort! I felicitats a les altres embarassades!

Rifa48, benvinguda! Com va l'espera?

Cmatamorosb, molts ànims amb la betaespera. Jo també sóc de les que no puc parar de mirar Internet... Ufff. A veure si pots trobar una mica de calma fins al gran dia! :)

Aïda, que bé que et prenguis amb calma la betaespera. Molts ànims!

Marttape, que vagi molt bé el merescut descans!

Ally, molts ànims i força, bonica!

Anita, crec que estem igual, esperant la regla per començar. Molta energia compartida!! :)

Poso el meu petit resum. Gràcies, Lídia!

Nom: Juno amb una ena ;-P
Edat: 31 i 28
Fills: 0
Diagnòstic: Parella de dones
Sense tractament: Cicle natural per SS
Clínica: Puigvert
Propera data: Esperant amb emoció la primera IA al març!
Aïda
Entrades: 11
Membre des de: dt. gen. 31, 2017 10:55 am

EntradaAutor: Aïda » dv. feb. 17, 2017 11:07 am

Bon dia guapes!!!

Quin ambientillo i quin gust llegir-vos!!

Boleta, a mi m'han aconsellat que faci caminades i exercici físic de poc impacte i poc intens però crec que és més per un tema meu que arrel de fer molt esport em vaig aprimar molt i se'm va retirar la regla, per, això tot aquest procés tant llarg per recuperar-la. Crec que l'esport no està contraindicat, però de totes maneres preguntaria al ginecòleg que t'atengui. : lasito :

Lidiaiprou, estic d'acord amb la boleta, jo faria les dues coses, anar provant mentre fas les proves, no hi perds res no?

Benviguda Rifa i molts ànims!!!

Anita! Què tal el control!?? Com estan els folis?

Vanessa, dóna gust llegir-te! M'has animat molt! Porto prou bé la betaespera però no tinc símptomes de res, ni d'una cosa ni de l'altra, i això em fa estar una mica nerviosa! :miko: Demà ja és l'últim dia de progesterona!

Cmatamorosb i Junno, com ho porteu? Va que ja ens queda poquet!

Petonassos per totes!

Aïda.
Nunik
Entrades: 201
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

EntradaAutor: Nunik » dv. feb. 17, 2017 2:10 pm

Bona tarda noies!!

Com esteu?? Jo fa dies que no passava per aquí i veig moltes cares noves i estic una mica perduda...

Primer de tot, Ally em sap molt molt greu aquest negatiu... que dificil que es fa tot plegat, no és just... Ànims!! Espero que la FIV us vagi super bé, va

I les que esteu en betaespera com ho porteu? Junno, Aïda i cmatamorosb molta paciència!!! :-o00m La espera es terrrible però esperem que poguem cantar molts positius!! Va que ja casi ho teniu!! I no us desanimeu, que jo aquesta ùltima IA tampoc les tenia totes i al final va ser positiu!! Estaré pendent de vosaltres!!

Liliaiprou superjefa!!! Com ho portes tu? Veig que encara estas liada amb les proves, quin rollo... jo crec que està molt bé que et mirin de dalt a baix com estàs i així poder afrontar la pròxima IA a tope!! Tot i que imagino que deu ser durillo que et facin esperar. Molts ànims!! :-()-)

Marttape m'encanta la idea de fer un viatget!! Nosaltres som molt viatgers i ens aquests dos anys llargs, ne'm fet un parell de guapos, el primer a Tailandia i Cambodja!! Va super bé per desconectar i fer coses que potser desprès amb un bebe no faries, em sembla genial!! Ja aniras explicant per on us decidiu!! :ok:

Anita molts ànims amb les punxades, espero que vai tot super bé! Avui tens control no? Ja ens explicaràs!!

Vanessa 26 setmanes ja!! Com va creixent l'Alba i ha de ser una passada notar com es mou!! Quanta rao que tens, amb el que han costat d'aconseguir aquests petits, un cop arriben crec que ho valorem molt més!!

Boleta!! Felicitats pel nebodet!! Molta força per començar amb la IA, va que cada vegada ho teniu més aprop, tinc moltes ganes de cantar el teu positiu!!!

Nosaltres divendrees passat vam tenir eco i li vam poder sentir el cor, quina passada!! :love: Va ser alucinant sentir com li anava el cor a tot drap!! I veure que ja comença a tenir forma, i només feia 9 mm, impressionant! La semana que ve anem amb una gine nova, a veure si el podem tornar a veure jejeje. I res estem encantats, i cada cop que recordem que estic embaraçada sens queda una cara a tontos jejeje

No us rendiu noies, que el camí es durissim però val molt la pena i després de tot el que portem a l'esquena crec que ho valorem tant... Vinga noies que hem de cantar molts positius amb totes aquestes betesperes que tenim pendents!!!

Bon cap de setmana!!
http://www.fertilityfriend.com/home/568fe9

4/11/16 - Primera IA --» negativa
6/01/17 - Segona IA
20/01/17 - Beta positiva!!
Anita83
Entrades: 18
Membre des de: dl. abr. 04, 2016 12:07 pm

EntradaAutor: Anita83 » dv. feb. 17, 2017 7:26 pm

Hola noies!

Com estan les betaesperes?
Junno, ja ho tens aquí. Espero que sigui un súper regal compartit en família!
Igual per vosaltres Cmatamorosb, regal d'aniversari!!!
Aïda, tu com vas? Estic dessitjant veure els vostres positius! No ens feu esperar, eh!!!

Rifa, benvinguda! Directa a la betaespera! Molts ànims!!! Com ho portes?

Vanessa, quin missatge més maco! Com m'alegro que l'Alba estigui tan bé! 26 setmanes ja! Quines ganes d'estar a la teva situació!!!

Nunik, quina emoció sentir el cor del vostre petit! Tinc una miqueta d'enveja, positiva eh!!! Jejeje!

Boleta, moltes felicitats pel nebodet! Quin greu el negatiu. Ara toca agafar forces per les súper banderilles!!!

Marttape, ja heu decidit què fareu amb la IA? Us animeu?

Lidia que bé aquesta baixada de la TSH!!! Em poso en el teu lloc i no sé què faria amb la IAD. Penso que em faria les proves per quedar-me més tranquil•la, però depén de com porteu les ganes de IA i l'espera.

Juno, com va l'espera de la regla? Nosaltres hem aconseguit enxegar-ho pel cicle de febrer. Ens hem avançat!

Aquest matí he tingut control de folis, amb 4 dies de gonal 75. Endometri trilaminar de 7'6, un foli de 15 a l'ovari dret i un altre igual a l'esquerra!!! >.-<:
Farem dos dies més de gonal, ovitrelle dilluns al matí i la IA dimarts a la tarda!!!! Estem suuuuper emocionats! :p-)
20/12/16: 1a visita RA - Comencem proves
07/02/17: Visita pels resultats
13/02/17: Conencem amb el Gonal
21/02/17: Primera IAD -> TE 8/03
cmatamorosb
Entrades: 189
Membre des de: dl. gen. 19, 2015 5:34 pm

EntradaAutor: cmatamorosb » dg. feb. 19, 2017 8:02 am

Junno,Aïda,ja sabem alguna cosa? Jo encara no,he decidit q em fare el pipitest el dimarts,però es quasi segura q sera negatiu.El divendres vaig tenir forts dolors de regla i ahir ja no em feien mal els pits.Suposo q si no m'ha baixat encara la warry es per la progesterona.
Bon diumenge a totes!!
Aïda

EntradaAutor: Aïda » dg. feb. 19, 2017 3:25 pm

Hola!
Jo també em faré la prova dimarts! Cmatamorosb,ho sabrem el mateix dia! Jo tampoc tinc massa confiança. ..no noto gaire res! Però fins que no ens la fem no hem de perdre l'esperança :globus:

Junno, tu què tal? Sabem alguna cosa? Com ha anat el cap de setmana?

Un petó gegant per totes!
lidiaiprou

EntradaAutor: lidiaiprou » dl. feb. 20, 2017 8:08 am

Noies entro super ràpid per donar ànims a les betaesperants d'aquesta tanda en la recta final. Sou unes campiones i us admiro. Heu aguantat mooooolt i mooolt be i intentare seguir el vostre exemple. Passi el que passi, enhorabona per haver arribat on esteu. Una abraçada!!

També volia fer una abraçada virtual a la boleta pel nebot. Ostres tu quin patiment... vinga ànims que ara ja ha passat l'ensurt! I sobretot no pensis que a tu també et pot passar pq això es una loteria. Ànims amb la IA!!!

Anita quina resposta taaaaant estupenda!!! Me n'alegro moltíssim!!! Dema gauidiu a tope del moment que per mi es el millor dia de tots!!! Si podeu, agafeu-vos festa i aneu a dinar por ahí ;-P

Nunik guapa quina ilu llegirte!!! Aviat ja la morfologica no??? Petonets a tu i al cigronet (ara a les 9s semblen un ossito de gominola!)

Jo estic feliç pq la medicació comença a fer efecte i he tingut un cicle de 28 dies clavats (sempre havien estat de 35 o mes amb elntiroides chungo...). Amb aquesta regla ja em repeteixen l'analitica hormonal i mil coses mes i a veure si el mes que ve ja estic be :-) la setmana que ve em fan corba d'insulina (2h alla...). Tot sigui pel positiu!
marttape
Entrades: 83
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

EntradaAutor: marttape » dl. feb. 20, 2017 10:27 am

Bon dia noies!!

Com van les esperes??? Demà és un dia clau per Aïda i Cmatamorosb...aix aix!!! Rifa, quan és el teu dia pipi-test??
Anita, la teva IA també demà!!!! Dia intens!!! Extra d'espelmes per a totes!!!

Junno?? Com esteu? Teniu notícies? Aquí estem amb moltes ganes de saber de vosaltres....

Lidia, felicitats per aquesta regla puntal, quina ilu quan les dates quadren com toca oi?

Boelta, jo estic fent les IAs per la SS a l'Hospital del Mar. La primera sense estimulació la vaig fer a la privada, però de la SS ens van trucar de seguida i ja les hem fet amb ells. Em van avisar als tres mesos i de seguida em van fer la primera. Jo portava totes les proves fetes de la meva mútua. Es van quedar còpia de tot i cap problema. Tema esperes jo estic contenta, tema tracte i explicacions força regular..... :( No conec ningú del clínic, ho sento! Si tens algun dubte més pregunta'm el que vulguis!!!

Modo ego: estic esperant la regla i crec que farem l'intent que ens queda aquest mes. Demà és el meu cumple...m'ho prenc com un regal això de tornar a començar. La regla encara no és perfecte (el dissabte vaig tacar una mica...) però estic millor i tinc ganes de posar-me manos a la obra!! Ja us mantindré al dia de què fem al final...a veure la regla i a veure si a l'hospital em donen l'ok!!

Petons guapes, que tingueu un bon dilluns!!
abril 2016 - IA sense estimulació (privat) ---------- negativa
juny 2016 - IA (SS) -------- aturada per excés de fol·lis
26/09 - 2ª IA (1ª per SS) ---------- negativa
19/10 - 3ª IA (2ª per SS) ----------- negativa
14/11 - 4ª IA (3ª per SS) ----- negativa
23/02 - 5ª IA (4ª i última!! per SS) -------- començo amb Gonal - 1/03 1r control
Aïda

EntradaAutor: Aïda » dl. feb. 20, 2017 10:57 am

Hola noies,

Aquest matí quan m'he aixecat he tacat... de manera que haurem d'anar a un segon intent...
Al principi m'he quedat una mica ensopida però era molt complicat que funcionés a la primera...
Així estaré un temps més aquí compartint amb vosaltres
Moltes gràcies per tots els ànims, amb vosaltres l'espera no s'ha fet tant dura! :ok:

Junno i Cmatamorosb, com va??? Tant de bo a vosaltres us hagi anat bé!! us envio moltes forces!

marttape quina alegria que ho torneu a provar aquest mes, això de tenir el teu aniversari et portarà bona sort!

Lidia, ànims que sembla que la cosa es comença a regular!

Anita que vagi molt bé!! Agafa-t'ho com un dia per a vosaltres!!

Un petonàs!

Aïda

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: