IAs 2017 ---> + <---

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Junno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:56 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Junno » dc. març 22, 2017 8:06 am

Bon dia noies!

Gràcies per les vostres paraules! : lasito :
Ara ja millor, intentant ser positiva i encarant el nou cicle amb il•lusió! Avui ja m’ha baixat la regla així que, demà visita amb la gine. per veure si ens donen llum verda per començar amb aquest cicle.

Marttape, quines bones notícies!! Aix..quins nervis,nena! Com vas? Suposo que com un flam... quina ilu!!!! :lfantrose:

Juno, jo també faria el test el dilluns o dimarts, a nosaltres sempre ens diuen de fer el TE 15 dies després de la IA. A part, 5 o 6 dies de retard em sembla un termini moooooortal per complir. Molta pau i tranquil•litat per a tu. :-o00m

I la resta noies?? Com aneu? Ja tenim dates conegudes per fer els TEs?

Un abraçada molt forta! Som unes super lluitadores, d’això no hi ha cap dubte!
Imatge

30 Abr '17 > 4a IA -------- Positiu!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dc. març 22, 2017 7:34 pm

Junno, que bé que estiguis animada! Piles a tope, a veure si et donen l'ok per començar.

Jo dels nervis.... Ja us imagineu!! Fins divendres a la nit no veuré al meu company.... Així que esperaré per fer-me el test a estar junts... costa molt no fer-se il·lusions i fa por la patacada si és un no .... Aix!!!

Com esteu la resta?? Us vull llegir que així em distrec de lo mio!! ;)

Petons!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dc. març 22, 2017 9:05 pm

Aiiii marttape quan he vist que havies escrit m'ha fet un salt el cor... ja veia el positiu jajajaja... haurem d'esperar a dissabte mati m'imagino pero pinta mooooolt be!!!!

Junno m'encanta veure't tan positiva. A per totes!!!

Jo sense novetats... barallant-me amb Sanitas per que em cobreixin les probes mediques que em falten... i que son raretes i cares... fins i tot em volen sequenciar un gen... en fi... ja us explicare ;-)

Petins a totes i mooooooolts ànims
Avatar de l’usuari
Junno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:56 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Junno » dj. març 23, 2017 1:43 pm

Aix Marttape, que ja ho tens!! Vinga, que 2 dies passant volant.

Ostres Lidia, el teu procés sembla d’una sèrie de ciència ficció! Si et podem ajudar, ja ho saps!
El que dius de les mútues és una merda...a mi em posa dels nervis haver-me de barallar... Per si et serveix...: una de les proves que vaig haver de fer no m’entrava per la mutua així que buscant per Internet vaig trobat un web que es diu “tumedico” que és una mena de “atrápalo” però de salut. Jo em vaig compra un vale per fer-me un anàlisis amb Echevarne i em vaig estalviar com uns 200 euros, així que en base a la meva experiència, vaig sortir contentíssima, això sí, em sembla que no tenen gaire catàleg de proves i si dius que les que t'han de fer són raretes..No sé si et servirà...

La resta noies, com ho porteu??

Petons a totes!
Imatge

30 Abr '17 > 4a IA -------- Positiu!
Avatar de l’usuari
Junno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:56 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Junno » dj. març 23, 2017 7:41 pm

Bona nit a totes!

Acabo d tornar de la clinica...i...opps! tinc un quiste..així que, ens toca descansar un mes...

petonsss!!!!
Imatge

30 Abr '17 > 4a IA -------- Positiu!
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Juno » dv. març 24, 2017 6:51 pm

Vaja, Junno. Paciència i a descansar molt i recuperar forces. Per cert, com va anar el viatge sorpresa a Carcassonne? Que bé l'escapada!

Marttape, ja ens mantindràs informades!!


Jo també! Bon cap de setmana a totes!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » ds. març 25, 2017 12:21 pm

Noies..... TEST POSSITIU!!!!

Super ratlla rosa molt fort al test , no hi ha dubte.... Ostres.... Estic que no m'ho crec!!!!! ... Prometo aterrar i explicar - vos tot amb calma.

Moltes gràcies per estar aquí i tota la meva energia per a vosaltres, a seguir lluitant!! Podem!!!

Una abraçada desde el núvol que estic ara!!!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Juno » ds. març 25, 2017 2:21 pm

Olé!!!!!!!! Moltes felicitats, Marttape! Quina bona notícia! Com me n'alegro! A gaudir del moment i del procés. :)

Molts petons!!!
Avatar de l’usuari
Vanessa83
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 334
Membre des de: dl. set. 15, 2014 6:46 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Vanessa83 » ds. març 25, 2017 3:01 pm

Eiiiii, estic molt desconecting, vaig mirant de tant en tant pero no tinc temps d'escriure. Sento els negatius, i Lidiaipro, tambe sento les ltimes noticies que semblen que us complicaran una mica mes el camí, pero no us ratlleu, nomes vol dir que haureu de modificar una mica mes el cami, pero al final arribareu a bon port.

Bueno i la gran noticia: Marttape, mil milions de felicitats!!!!!!!!!!! Ja era hora i t'ho mereixies!!!! També ets una mostra de que mai se sap quan et tocara el positiu: la 5a!!! Eiii, i perque totes veieu com estar malalta no nomes es per desanimarse, sino que per lo que veiem porta sort jajajajajaja Ara us veig a totes intentant agafar un gripazo o unes angines el dia de la IA :P Marttape, ara a cuidar-se moltisim perque aquest cigronet es quedi ben enganxadet aquí amb tu!!! Et desitjo que tingis un embaraç genial i tot vagi de llibre!!! I per qualsevol dubte ja saps ;)

A la resta moltisims anims, que poc a poc cauran tots els positius, que tard o d'hora arribaran!!!

Jo estic ja de 31 setmanes, em queden nomes 9 setmanes pero sem faran molt llarges perque cada cop tinc mes panxa (pese a no engreixarme, porto nomes mig kilo mes que a l'inici d'embaraç) i em tiba de tot arreu, pero bueno a aquestes alçades ja es ben normal. L'altre dia em van fer el segon ecocardio a la nena i tot va be, tot i qe encara volen fer un altre a la setmana 37!! Que pesats!1 Ja deu rondar el 1,800 kilos, quines ganes ja veurela!!!

Un petonas a totes i Marttape: gaudeix del moment!!!!!!!!!!
30/01/2013: Neix el nostre primer petit
09/2014: IA fallida
10/14: Trompes obstruides
12/2014: Fiv, no tenim embions
03/2015: Una trompa es desobstrueix
09/2015: IA fallida
12/2015: IA fallida
16/09/2016: IA +++++
02/06/2017: Per fi neix la petita de la casa
Anita83
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dl. abr. 04, 2016 12:07 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Anita83 » dg. març 26, 2017 9:37 am

Marttape moltes felicitats!!!! :-()-) Com m'alegro! T'ho has ben guanayat! Ets una super lluitadora! Gaudeix moltíssim del moment!!!! Entre les teves angines i la grip de la Vanessa... ja ens veig a totes fent el posible per anar a la IA malaltones. Jejeje!

Vanessa 31 setmanes ja! No et queda res per tenir l'Alba als braços!! Que bé l'ecocardio, això ja està superat!

Junno quin greu el negatiu! Estava convençuda que a la tercera seria la vençuda! Ho sento molt! Espero que agafis força ben ràpid i que aquest mes de descans pel quiste et faci tornar a la lluita a tope!!

Lidia, quin greu tot plegat, lo de l'àvia i lo de les analítiques. I més encara quan t'has d'estar barallant amb la mutua! Fan molta ràbia!!! Pensa que serà un camí diferent però la meta continúa esperan-te! A per totes!!!

Juno al final faràs el TE demà? Jo no aguantaria tants dies de retard ni de conya! És mentalment imposible!!!!! Et dessitjo moltíssima sort i t'envio tota la meva energia!!

Rifa, Aïda com ho porteu? Per quan el TE?

Jo tinc el TE divendres que ve. Ha sigut un cicle tan ràpid que no m'ha donat temps a pensar gaire i ho porto genial! A sobre a la feina estem a tope i quan arribo a casa només faig que caure al sofà i adormir-me. Ni temps per donar-li voltes al cap! La progesterona em té kao aquesta vegada però per la resta, excepte una mica de mal als pits, ni un sol símptoma, ni punxades ni res de res... Estic en modo zen total! :-o00m A veure si em porta sort!!!
20/12/16: 1a visita RA - Comencem proves
21/02/17: Primera IAD -> Negativa
16/03/17: Segona IAD -> Negativa
10/04/17: Tercera IAD -> Negativa
Toca agafar forces per començar FIV :-o00m
Avatar de l’usuari
Junno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:56 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Junno » dg. març 26, 2017 1:13 pm

:b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))

Moltíssimes felicitats Marttape!!! T'ho mereixes!!!!
M'ha fet tant il•lusió llegir el positiu!!! És una senyal de que es possible tot i que es necessitin 5 intents!!!

Enhorabona!!!!! I gaudeix del teu núvol >.-<:
Imatge

30 Abr '17 > 4a IA -------- Positiu!
Avatar de l’usuari
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Nunik » dg. març 26, 2017 2:32 pm

Hola noies!!!

Jo també estic molt desconectada tot i que us vaig llegint de tant en tant :ok: Però havia de entrar per felicitar a la Marttape!!!! Estic super conetenta, ja et tocava!! Disfruta molt d'aquest moment!!!

Lidiaiprou motls ànims amb totes aquestes proves que tens per davant, que ha de ser un rollo, però segur que tot això t'ajuda a tenir la panxona cada dia mes aprop!!!

Em sap molt de greu la resta de negatius, però no defalliu, que ja veieu que tart o d'hora totes anem caient!!! Molta força!!!
A les que esteu en betaespera molta paciència, a veure si ompliu el post de positius!!!

Vanessa com m'agrada llegir-te, 31 setmanes ja!! Quina passada, aviat tindràs a la petitona amb tu!! M'alegro molt que segueixin sortint bé les ecos!!

Jo estic de 13 setmanes, em segueixo trobant molt bé i de moment tot va perfecte! :ok:

Una abraçada!!!
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Juno » dl. març 27, 2017 10:48 am

Hola, noies!


Avui he fet el test d'embaràs i m'ha sortit negatiu... Quin greu. Ara a esperar que em baixi la regla i a repetir el procés. Serenitat i tranquil·litat!


Anita, que bé, divendres ja TE. Moltíssima sort! Ja ens ho explicaràs.

Vanessa, Nunik i ara Marttape, que bé que us trobeu bé i estigueu bé. Gaudiu molt del procés!


Petons!
Aïda
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. gen. 31, 2017 10:55 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Aïda » dl. març 27, 2017 11:04 am

Hola noies!

Perdoneu la desconnexió! Em vaig quedar bastant de temps sense internet a casa i entre una cosa i l'altra, no he entrat fins avui!

Perdoneu si no personalitzo massa, amb aquest temps m'he perdut una mica...

Quina il·lusió el teu positiu marttape!! :p-) :p-) :p-)
Ja et tocava, te'l mereixes i molt!!!

Quin greu el teu negatiu Juno...

Jo ahir em vaig fer el TE i negatiu... estic bastant desconcertada perquè l'altra vegada em va venir la regla al segon dia de deixar la progesterona i encara no m'ha vingut ni tinc símptomes que m'hagi de venir...

Una companya em comenta que pot ser que el test sigui un fals negatiu, però l'he fet el dia que em va dir la metgessa, hauria de ser fiable no? Us ha passat alguna cosa semblant a alguna de vosaltres?

Per cert, marttape, veure el teu positiu m'ha ajudat a prendre'm millor el meu negatiu, he vist que algun dia també ho aconseguiré! : lasito :

Molts petons i una abraçada ben forta per totes!

Aïda
Anita83
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dl. abr. 04, 2016 12:07 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Anita83 » dl. març 27, 2017 5:43 pm

Juno, Aïda quin greu aquests negatius!!!! Us envio una abraçada ben forta que us carregui d'energia! Agafeu forces que hem de continuar lluitant pel nostre somni!!

Aïda a mi en l'altra IA em va baixar la regla amb progesterona i tot el mateix dia del TE. Si no ve la regla, jo repetiria el test. No tenim res a perdre, no? Sort!!
20/12/16: 1a visita RA - Comencem proves
21/02/17: Primera IAD -> Negativa
16/03/17: Segona IAD -> Negativa
10/04/17: Tercera IAD -> Negativa
Toca agafar forces per començar FIV :-o00m
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dt. març 28, 2017 8:12 am

:p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Marttape mooooooltes felicitaaaaaaats!!!!! Positivas com una casa, si senyora!!!! Ja ens explicaras com aneu vivint aquesta post-beta! Encara mes acollonida i mes impacient que la prebeta?? O en mode zen?? Molts petonets i ja ens passaras contacte de l'acupuntora!!!! Es de bcn?

Vanesa i Nunik quina il.lusio saber que aquestes panxus van creixent!!!! Es absolutament magic i increïble... i sembla que no pero passa ràpid i ja no tornen a estar dins teu osigui que canteu cançonetes i feuvos molts mimitos de part nostra!

Junno, mega putada negatiu + quiste... toca descansar... ànims!!!

Juno i Aïda, sento els negatius noies. Aviat serà el nostre moment. Per ara, a seguir lluitant :-*

Per cert Aïda, repeteix test a les 24-48h si no baixa que no costa res!!!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dt. març 28, 2017 12:44 pm

Bon dia noies...ja estic aterrant...primer de tot MOLTÍSSIMES GRÀCIES per les felicitacions!!Em poso al dia amb totes i després us explico:

Aïda i Juno....sento molt els vostres negatius...que us he de dir...és una gerra d’aigua freda per la que hem de passar, però tal qual com l’aigua freda ens deixa mullades un temps..cal reposar i recarregar piles. Molts ànims!!! Us ha vingut la regla al final? Jo també crec que no costa res repetir el test per si de cas...i esperar, que la progesterona ens juga males passades a totes.

Anita83, compte enrere total!!! Tota l’energia del món per divendres!!! Molta força per aquests últims dies, com et trobes?? Alguna cosa diferent a les altres vegades?

Junno, quin pal això del quiste...senyal que els ovaris estan plens d’energia, cal que ara es posin les piles per a la propera. Aprofita per descansar i recarregar piles. Per quan esperes la regla? A l’abril nou intent, oi?

Lidiaiprou, aix quina merda això de les mútues! Jo sóc d’Adeslas i em va passar algo semblant...però al final ho vaig poder arreglar amb el meu gine de tota la vida. La histerosalpingografia si que m’entrava, però em van haver de fer una biòpsia uterina i això ja no. M’ho van denegar perquè la petició era d’una clínica de reproducció. Així que vaig anar al meu gine i li vaig explicar la situació. I directament li vaig preguntar si ell feia aquesta prova i si me la podia fer plantejant-ho com un problema ginecològic aliè a la reproducció. Està clar que era una mentirijilla, però al final ell cobrava igual per la prova i jo me la podia fer. Em vaig morir de la vergonya al plantejar-li, però jolín, es que em vaig enfadar amb els de la mútua, que estic apuntada des que vaig nèxier!  no sé quines són les proves que t’han de fer, però t’ho explico per si et serveix. També el meu marit (ell no té mútua) es va fer unes analítiques a través de la web aquesta de “tumédico” que diu la Junno i van ser perfectes. Ens van costar 30€ i on havíem preguntat ens cobraven 250€ mínim!

Nunik, 13 setmanes....que bé!! I Vanessa 31!!! Que fort...que ràpid passa el temps, per favor....moltes gràcies pel vostre exemple de lluitadores com cal!!

Rifa48, com estàs? Notícies de la teva beta?

Cmatamorosb, et va venir bé la regla? Ja tens data per la IA?

Boleta, com va el descans? El maig està a la cantonada, piles a tope per la IA!

Modo ego: quin cap de setmana....quins nervis, quina alegria, quin canguelo, quin de tot! Estem molt contents, i ara a seguir! De moment he trucat al hospital i tinc cita el dia 7 d’abril, ni idea del que em faran...suposo que una eco?? No ho sé...segueixo amb la progesterona (100 cada nit) i amb l’acupuntura. He trucat també al gine privat i tinc cita el 19...quants dies sense saber res, es fa estrany després de tants metges i tants controls per les IAs!
Abans del positiu he tingut pocs símptomes, només els mugrons com rarets...sensibles, potser més grans, però tot molt subtil, gens de mal ni pits inflats. Punxades al baix ventre constants i els últims dies un parell de punxades bèsties a la nit que m’han despertat i tot. I ara segueixo més o menys igual, el dolor al ventre ha disminuït i noto que els pits es comencen a inflar, i tinc molt fred. Vull seguir amb l’acupuntura, perquè noto que em va molt bé per estar tranquil·la, no sé, ara és tot molt estrany, molta por de que tot estigui bé i fins el dia 7 se’m fa un món!

Estic molt contenta i molt agraïda de poder deixar anar per aquí tot el que ens passa....és un camí llarg, és difícil, és dur, però és veritat que ens fa més fortes i més conscients de tot plegat. Crec que això és bo per al nostre futur com a mares i com a parella. Aprenem molt de moltes coses, no només de reproducció i mides i punxades, també aprenem dels nostres desitjos, de les nostres pors, de les nostres fortaleses i debilitats i de demanar ajuda, de caure, d’enfadar-nos, de compartir, de somiar....ja que hem de fer aquest viatge (que no em triat) millor gaudir mínimament del paisatge, no?

Petons a totes i disculpeu el rotllo!!! Són les hormones....jejeje!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 427
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Gustineta » dt. març 28, 2017 4:02 pm

Hola a totes!

Fa temps que volto per l'SP, vaig començar a "Quan les coses no van bé" i finalment he acabat aquí, al fil d'IA.

La meva cerca va començar el novembre de 2013. El positiu va arribar només dos mesos més tard, però a les 6 setmanes es va acabar l'embaràs. Passat el temps d'espera, vam fer diana a la primera. Aquest segon embaràs tampoc no va anar bé i es va aturar a la setmana 7. Aquí jo vaig pensar que el nostre problema no era aconseguir un embaràs, sinó mantenir-lo. Però resulta que no, que des de llavors no hem aconseguit cap més positiu. Que dolorós que és, tant no poder tenir fills com perdre'ls! Però no ens queda més remei que lluitar; ara mateix no puc suportar la idea de parar i renunciar.

I aquí estem, amb un piló de proves fetes i gairebé tres anys després de la segona pèrdua, en plena primera IA al Clínic.

Avui hem fet el nostre primer control i... sorpresa! A dia 8 del cicle tinc dos folis de 15,5 i un endometri de 8. Divendres és el nostre dia D!

Ànims a totes i enhorabona pels positius! Ja m'aniré situant i coneguent-vos.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Aïda
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. gen. 31, 2017 10:55 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Aïda » dc. març 29, 2017 8:54 am

Bon dia noies!

Benvinguda Gustineta! Déu ni do el teu camí, però és genial que mantinguis els ànims i la perseverança!

Marttape, m'encanta llegir-te i m'anima moltíssim!

A mi finalment, m'ha vingut la regla avui, però sense dolors, molt estrany! Estic animada a començar de nou, penso que la tercera serà la vençuda! Avui trucaré a la clínica per demanar hora, a veure si em donen llum verda per tornar-hi!

Molts ànims i petonassos per totes!

Aïda.
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Juno » dc. març 29, 2017 12:09 pm

Hola, boniques!!

Gustineta, benvinguda al fil! Em sap greu tot el que heu hagut de passar. Espero que divendres vagi molt i molt bé! Ànims i molta força! :ok:

Aïda, som-hi cap a la tercera! Que bé que estiguis animada! Diuen que hi ha més possibilitats d'aconseguir la IA a la tercera si no l'has aconseguit abans. Ja ens diràs quan et toca la IA.

Marttape! Que contenta que estic que estiguis en un núvol i ens vagis explicant tantes cosetes!! Merci per les teves paraules! I a cuidar-se! :-)(-:

Anita, ja s'acosta el moment del TE! Quina il·lusió! Espero que tinguis moltíssima sort i que sigui la bona. Que bé que hagis passat la betaespera sense pensar-hi i tranquil·la. :-o00m


Jo no he viscut gaire bé el primer negatiu. A sobre avui no em trobo gens bé per la regla. Aix... Com que normalment tinc símptomes d'ovulació, de preregla i regla era fàcil confondre els símptomes amb els de l'embaràs. I la il·lusió també et fa pensar el millor. En fi, avui he enviat les temperatures a la clínica i a veure quan em programen les inseminacions per tornar-hi. Espero portar aquesta segona intentada amb més calma. Molts petonets a totes i moltes gràcies pels vostres ànims i energia!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::