IAs 2017 ---> + <---

Tractaments, clíniques, medicaments..
lidiaiprou
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dc. maig 17, 2017 1:48 pm

Hola a totes!!!

marttape guapa quin rollo això de que quedi "algo" a l'úter... en aquest cas, suposo que esperes amb ganes que vingui la regla i s'ho endugui tot! Per quan l'esperes?? t'ha mirat si els ovaris están en repós o estan acitus? i sobretot... t'han repetit la beta per confirmar que aquest trosset de placenta no sigui actiu hormonalment?? No estaria de més, la veritat... a males, pots fer un pipi test casolà... suposo que en cas que et sortis positiu haurieu d'intervenir farmacològicament o repetint raspat. Molt molts molts anims i petonets, valenta!!! Jo em sumo a les vacances de tractaments per un temps... eseperem que curtet!

Gustineta, Boleta, compis de betes negatives... com va la remontada? jo avui ja estic millor, més resignada i optimista. Fins avui mateix tenia un fileeeeeet d'esperança pq no estava tacant... però aquest matí ja he començat a tacar osigui que no m'he repetit la beta ni res... per a que punxar-me un altre cop si clarament tot indica que es un negatiu, negatiu, negatiu. En fi... a la propera tindrem més sort.

Junno i Sakura, vosaltres heu arribat més lluny que cap de nosaltres en aquest cicle. Manteniu-nos informades i intenteu gaudir al màxim de cada fita que aconseguiu. No sabem mai com acabaran les coses però cada petita passa s'ha d'assaborir i celebrar.

Juno i cmatamorosb, els nostres desitjos i esperances estan ara sobre vosaltres guapes.. Com aneu?? Algú més en tractament o en beta??

Algú més està en marxa?? tinc memòria peix jijijiji

Ego: aquest matí control per reconfirmar el negatiu i mirar com va la hiper. Ja començo a tacar osigui que faré net d'aquesta Mmm.... i dilluns ja torno a treballar. Haurem d'esperar un mes o dos per tornar-hi. Si no surt be a la tercera, cap a FIV! Encara estic pensant que els diré als companys de feina dilluns... suposo que algú deu sospitar algo... però en fi... és el que hi ha... vosaltres ho heu dit a la feina? quines excuses poseu?? pq clar... la creativitat no te límits... però la versemblança si! jajajaja

Petonarros i a per totes!!! Yes, we can!! Avui, acupuntura.

Lídia
boleta-BCN
:: granota
Entrades: 247
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

EntradaAutor: boleta-BCN » dv. maig 19, 2017 1:43 pm

Hola reines maques!!!

Ja he tornat de Dubai, el viatje ha estat esgotador però ha anat molt bé pels negocis :ok: Ara a descansar una mica q no m'aguanto ni els pets.

As expected, em va baixar la maleïda fa dos dies i avui començo amb les banderilles. Visita proxim dimecres... ultima IA per la SS. Aviam si la 2a va la vençuda!

Intentaré entrar el finde i personalitzar. I dilluns me'n vaig a fer l'animal a Port Aventura, ueeeeeeeeeeee!

Un petonarro a totes, ENJOY! :b-))) :b-))) :b-)))
Kora18
Entrades: 2
Membre des de: dl. maig 01, 2017 11:19 am

EntradaAutor: Kora18 » dv. maig 19, 2017 1:48 pm

Hola a totes!!

Marttape molts ànims! Pensa en positiu. Segur que amb la regla tot marxarà!!

sakura1410 a veure com surt la eco el dilluns. Ja ens explicaràs!

lidiaiprou jo fa dos anys i mig que estic en ello i fins fa dos mesos no ho vaig dir a les meves compis de feina. Els hi vaig haver de dir perquè tants metges, ja no sabia què inventar! Que si l'esquena, que si dentista,....Doncs un cop els hi vaig explicar tot, em vaig quedar suuuper bé!! Em vaig treure un pes molt gran de sobre.

junno quina ilu sentir positius! Disfruteu el dia a dia!!! Ha de ser genial!! I que surti tot perfecteee!!

gustineta moltissims ànims! Anirà bé una mica de descans. I després a per totes amb la FIV que almenys les probabilitats son molt més altes!

Jo ja he anat al metge per SS. Ens varen confirmar que ferem IA, perque tots els resultats tant d'ell com meus han sortit bé. Diuen que em trucaran d'aqui a uns 3 - 6 mesos per començar. Fan 4 IA i si no surt bé, 3 FIV. Estava tant nerviosa de què em dirien que quan vaig sortir em vaig desmaiar!! Em varen haver de portar a urgències... hauré d'aprendre a controlar els nervis. I encara no he començat IA! Em prenc Enrelax, tiles... però ni així... vosaltres com ho feu per estar tranquiles? Començo a pensar que no em quedo per culpa dels nervis!!

Una abraçada! i sobretot il•lusió i força! Que crec que ens fa falta a totes!
cmatamorosb
Entrades: 205
Membre des de: dl. gen. 19, 2015 5:34 pm

EntradaAutor: cmatamorosb » dv. maig 19, 2017 3:48 pm

Hola boniques,feia dies que no entrava i vaig una mica perduda.
Marttape,ets una superlluitadora i es un plaer veure el teu positivisme en els teus escrits,així aue a seguir lluitant!
Kora,jo també sóc molt nerviosa i he provat de tot acupuntura,reiki...i m'ajudat un poquet a controlar-me.
Boleta,a mi també m'ha vingut avui la maleïda i dimecres tinc control,anirem de la maneta,a veure si ens porta sort!!!
I a les demés molts ànims segur que d'una manera o altra ho aconsseguirem!!!
Bon cap de setmana boniques!!!
Juno
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

EntradaAutor: Juno » dg. maig 21, 2017 11:09 am

Hola, noies!

Entro per cantar-vos un nou negatiu... La veritat és que estic força desanimada i ara estem pensant en quin serà el nostre pròxim pas. :( Tinc molts dubtes i passo uns nervis i angoixa que no em fan cap bé.

Cmatamorosb, tu ets la pròxima. Espero que tinguis molta sort.

Sakura, espero que ens donis molt bones notícies.

Marttape, un petó molt fort. Espero que no hagis de passar per un altre raspat.

Lidia, com et trobes? Dilluns ja comences a treballar? Jo evitaria comentar-ho a la feina, si pots, però, vaja, m'imagino que és complicat. Jo de moment no ho he hagut d'explicar perquè no m'ha interferit.

Kora, bufff, t'entenc molt. Bé, ara ja saps la info i els passos que seguireu. Ja ho tens aquí! Molta sort, maca!

Junno, a tope amb l'embaràs! T'envio molta energia, bonica!

A la resta, un petó molt gros!

Ara no podré passar tant pel fòrum, però us aniré llegint. Petonets i sort!
Junno
Entrades: 68
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:56 am

EntradaAutor: Junno » dl. maig 22, 2017 7:44 am

Juno, guapa...ufff...ho sento moltíssim.
Segur que el temps de descans us ajuda a agafar forces.

En el nostre cas, 3 ias, 1 cicle de descans i positiu...així que mai se sap.

Una super abraçada wuapisima!!!!!!
30 Abr '17 > 4a IA -------- POSITIU!
Pluda
Entrades: 4
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 8:58 pm

EntradaAutor: Pluda » dt. maig 23, 2017 12:44 pm

Hola noietes, perdoneu pel meu silènci. El resultat no va ser l'esperat. Va sortir un positiu però no va tirar endevant. No m'esperava això. Jo volia un si o un no. Ho he portat malament i per això el meu silencia. Ara al segon intent ha tornat a donar positiu, aquest cop millor. Però anem amb peus de plom.
Sap greu no haver dit res però els ànims estaven per terra.
Ànims a totes.
Petons
lidiaiprou

EntradaAutor: lidiaiprou » dj. maig 25, 2017 7:48 am

Bon dia a toteeeees!!!!!

Pluda guapa aquí ens tens per explicar el que vulguis i quan vulguis! Un positiu sempre es una alegria, un primer pas, sabem que no sempre acaba be malhauradament pero intentem no anticipar esdeveniments i celebrem que estas embarassada!!!! Ole ole!!!

Marttape tu com segueixes? Per quant la regla purificadora??

Junno i Sakura guapes, com va? La eco com ha sortit?? Alguna panxu mes a la sala??? La vanessa ja esta a la recta final!!! Com passa el temps...

Juno, Boleta, cmatamorosb i Kora esteu en controls/banderilles?? Bueno Kora tu encara estas esperant pero ben aviat us truquen. Anims a topeeeee que la propera tanda de positius s'acosta!!!!

Ego: estic genial. Super be d'anims i físicament. Vinc del control i encara em queda un quiste gros pero esperem que marxi amb la propera regla i ho tornem a intentar amb una dosi mes baixa, començant amb 50 i potser baixant a 37'5. Suposo que sibre el 17 o així tornarem a control. El tiroides esta sota control osigui que tot be!!

Petons i ànims!!! Això esta paradet pq les que tenim negatiu estem recuperant forces i les del positiu esteu als núvols jajajaja
marttape
:: papallona
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

EntradaAutor: marttape » dv. maig 26, 2017 2:15 pm

Més positius cada vegada!! VISCA VISCA!! Moltes felicitats a les noves panxus, volem estar al dia de com va tot, amb la prudència i les ganes de compartir que tingueu cadascuna....Pluda, t'entenc perfectament, jo no sé com em prendré quan tingui un nou positiu, però segur que la por em durarà molt.

I la resta?? Com aneu?? Per quan les IAs??

Modo ego: tota la setmana de ecos i anàlisis de beta (tenies raó lidiaiprou amb que era bo mirar-ho) Ara la tinc a 65 i sembla que el trocet que tinc és petit (uns 10 mm, con un pòlip) així que el plan és esperar a la regla i creuar els dits per a que marxi. Fa mandra sumar dies a l'espera, perquè si no marca m'hauran de fer un nou raspat el mes vinent, però realment tinc ganes de descansar una mica i posar-me forta. He estat fluixa després de la intervenció i pensar en una altra la setmana vinent també es feia molt dur. Així que uns dies de descans de metges i esperar a que la natura faci feina....

Molt bon cap de setmana noies, un peto!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
8/03/17 - 5ª IA (4ª per SS) - - - - - - - POSSITIU!!!
26/04 - l'embrió s'atura
lidiaiprou

EntradaAutor: lidiaiprou » dv. maig 26, 2017 9:19 pm

Marttape guapa esperem que facis net amb la propera regla! En l'ectopic la beta va pujar dins a 94 i va començar a baixar... potser va trigar un parell de regles en estar a zero i al següent cicle hi vam tornar i... tatxaaaan!!! La Laieta es va quedar ben aafadeta! Molts ànims, es un pal però després s'oblida tot. Ho vam passar malament també però quan hi vam tornar i vam tenir el positiu no vam poder evitar il.lusionar-nos com si res hagués passat!
Una forta forta abraçada!!! Jo tb esperant i gaudint de les vacances de RA pq tampoc em veia amb cor de tornar a començar ara... petoneeets!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: MACAVI i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: