IAs 2017 ---> + <---

Tractaments, clíniques, medicaments..
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dj. set. 21, 2017 2:37 pm

Bona tarda noies,

Juno, quina merda això del quiste....però quina sinceritat al centre de RA, no? Està bé que us diguin si creuen que és millor per vosaltres fer FIV després d'haver-ho intentat tant, tenen en compte l'experiència a la SS i veuen que és millor ser una mica més agressius. Si ho teniu clar, endevant! Aprofiteu el temps de descans obligatori pel quiste i no dexeu de posar-nos al dia de com aneu....porfi!!

Guistineta, pues eso....que a tope amb la FIV i a cantar possitius ben aviat!! Ja ens explicareu. Tothom diu que és més dura la part mèdica, més hormones, més heavy....però arribats a aquest punt, amb tot el que hem passat hem demostrat que som fortes!! I són energies renovades, un canvi, noves oportunitats, un soplo de aire fresco que és un xute d'optimisme!! Necessitem també trobar aquesta força per seguir perseguint el nostre somni.

Boleta, espero que us senti de meravella aquesta pausa, fa falta de vegades carregar piles, aquí ens tens quan vulguis!

Erika, com estàs?? decisió presa?

Lidia, nena, a tope amb el xute de Gonal!! Un cicle d'intent i mentrestant anar fent camí cap a la FIV, dos fronts oberts, es clar que sí. Tenir plan B dona tranquilitat, com a mínim a mi m'ajuda, em distreu. Sembla que si caus tens una xarxa a sota que fa el cop menys dur. Ojalà aquesta nova pauta de punxades sigui la bona i amb la tonteria no us faci falta tota la info de FIV! Ja ens diràs que et diuen dimarts.

Modo ego: pues res, ahir ovitrelle i avui inflada com un globus amb malestar al costat dret (serà que allà està el més gordo? ) ja no m'enrecordava d'aquesta sensació de pesadesa...però todo por la causa! Demà aniré a treballar una estona i a mig matí inse a la SS i cap a casa a descansar la resta del dia. Venen uns amics a passar el finde llarg. Com que estan al cas de tot faré vida tranquila però m'anirà bé per distreure'm i començar a contar dies.
Sobre les càndides estic bé, però potser demà confesso una mica i pregunto si em puc prendre la progesterona oral per evitar que se'm reprodueixin, es veu que a les punyeteres els encanta la progesterona! Ja us diré....

Petons guapes!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
Vanessa83
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 334
Membre des de: dl. set. 15, 2014 6:46 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Vanessa83 » dj. set. 21, 2017 10:55 pm

Hola a totes!! Feia molt que no passava per aquí pero m'he enrecordat d'aquest foro on vaig passar tant de temps i he volgut fer un cop d'ull. He fet una mica de lectura en diagonal i he vist que ultimament no hem tingut gaire sort, la veritat es que en els ultims anys no hi ha hagut la sort que ens mereixem totes les lluitadores que hem passat per aquí! Pero al final del cami hi ha un bebe precios esperant-nos (o m'es d'un :P ).

El dia 16 va fer 1 any ja de la segona trucada mes important de la meva vida (la primera va ser la del positiu del meu fill) i la meva princesa ja gairebé té 4 mesos, recordo estar aquí aquests 15 llaaaaaaaaaaaaaaarguisims dies de betaespera, desesperant al costat d'alguna de vosaltres que per desgracia encara sou aquí, despres de ja haber desesperat varies vegades abans sense exit, pero per fi va arribar l'ansiat positiu, i ara quan la meva nena em mira ja no recordo la desesperacio, la rabia i la impotencia dels negatius, la sensacio agredolça de quan algu proper ens donava la gran noticia de que esperaven un bebe...quan em mira sem cau la baba i nomes penso en la sort que tinc (bueno i, no ens enganyem, tambe penso "a veure si s'adorm i puc descansar una estona" jajajajaja) Aixi que us vull enviar a totes tota la llum de l'univers perque us guii en aquest camí que a vegades pot semblar terriblement fosc, llarg i desesperant. Els vostres futurs fill estaran orgullosos de tenir unes mares que han lluitat tantisim per ells.

Un petonas a totes , anim i seguiu lluitant :-()-)

Ahh i si, la SS es una punyetera merda en el camp de la reproduccio assistida, no es just que haguem d'anar al privat, pero jo crec que enviar a la merda a la SS es lo millor que vaig fer, si no ho hagues fet no se si tindria el meu fill pero lo que segur no tindria es la meva nena, perque si lo del tracte a les dones solteres o les parelles de noies es greu, encara podeu donar "gracies" perque quan ja tens un fill et diuen que tururu...que si ja en tens un donis gracies i vagis pagant :( Aixi va el pais....
30/01/2013: Neix el nostre primer petit
09/2014: IA fallida
10/14: Trompes obstruides
12/2014: Fiv, no tenim embions
03/2015: Una trompa es desobstrueix
09/2015: IA fallida
12/2015: IA fallida
16/09/2016: IA +++++
02/06/2017: Per fi neix la petita de la casa
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Gustineta » dv. set. 22, 2017 4:51 pm

Lidiaprou, Juno, Martappe, gràcies, guapes!

Lidiaprou: a la SS classifiquen l'úter arquat com una variant de l'úter normal, no com una malformació i ni ho tenen en compte. Tampoc no consideren necessari fer una histeroscòpia diagnòstica, només la fan com a prova complementària: si a l'eco i a la histerosalpingografia ho veuen bé, nanai d'histeroscòpia.
En general, pel que he llegit sobre l'úter coincideix amb el que em van dir a la SS. El més habitual és que no entorpeixi la implantació ni l'evolució de l'embaràs.
Quan em van proposar la histeroscòpia a l'IVI vaig dir que sí i va ser durant la prova que em van detectar l'úter arquat. I com que ja havia firmat el consentiment que els donava permís per intervenir, doncs em van fer l'operació. I mira, fa dos anys no m'hauria operat, però donat el nostre historial, moooooolt millor que tingui un úter bonic i preparat. Ho reconec, va ser un "per si de cas". Ara, 700 euracos "la broma".
La intervenció va anar molt bé. Em van anestesiar, així que ni me'n vaig assabentar. Diu la meva parella que van estar-s'hi un 45 min i que quan em vaig despertar estava molt graciosa xerrant pels descosits i dient "estic molt adormida" i "tinc gana".
Dolorosa... doncs per a mi, no. Per mi fa més mal la regla. Vaig tenir molèsties i vaig sagnar una mica durant quatre o cinc dies (menys que una regla). Sortint de la intervenció sí que estava masegada, però podia caminar perfectament i estava de bon humor.
Baixa? Què va, no em va fer falta. Només vaig agafar el dia lliure per a la intervenció, era un dimarts i vaig treballar la resta de la setmana sense problema.
El que sí que és més rotllo és que se'm va descontrolar el cicle per la medicació que em van fer prendre.
Guapa, a veure com va aquesta IAD. Creuo els dits!

Juno, ja m'imagino que ho esteu paint... és que la FIV ja són "palabras mayores". Per una banda fa respecte, és un tracament més agressiu i són molts més diners, però per l'altra banda si això ens obre la porta a aconseguir tenir un fill... Si finalment us decidiu, ens farem companyia a l'altre post.
Ah i si necessiteu info de proves, aquí estic!

Martappe tota la raó! Som més fortes que un roure! Si som capaces d'aguantar tot això que... ¡nos echen lo que sea! La medicació em fa respecte, però tinc plena confiança en què em donaran la més adequada per a mi
Què tal la inseminació? Espero que vagi de conya el cap de setmana amb els amics i que puguis distreure't una miqueta.
I ànims amb la progesterona i les càndides, que se'n vagin ben aviat!

Vanessa, gràcies per passar. 4 mesos ja! Mare meva, com passa el temps! A continuar gaudint del vostre miracle :*

Una abraçada a totes
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Erika79 » dv. set. 22, 2017 7:36 pm

Vinc ràpid ràpid a posar-vos al dia després d'haver-vos llegit a totes.

Doncs res, dilluns tenia visita amb eco. Diumenge i matinada de dilluns uns dolors de regla IMPRESSIONANTS, vaja que no em podia posar recta. Total, arribo, em fa la eco per veure si aquell petit quiste de 0,7 seguia allí però amb tant de sangnat no va poder veure res. I en això que veig que fa una captura d'una boleta negra però no em diu res. Passem a consulta i li comento què n'opinava ella de passar a FIV. Em ve a dir que amb baixa reserva les tasses d'èxit de FIV no són molt més altes que una IA però que si vull podem provar. Que si anés per seguro no em deixarien anar-hi només amb un intent de IA però com és pagant jo decideixo. I ara bé la sorpresa.... O l'altra opció és intentar aprofitar el foli de 10mm que t'acabo de veure. I jo: com? I ella: si, tens un foli de 10mm al dret. I jo: però si és el tercer dia del cicle i no estic punxant-me res. I ella: mira, va per lliure. Serà un cicle més curt. Jajajajajaj jo flipant. El foli aquest era més gran en tres dies sense punxar-me que el cicle anterior el 10 dia i punxant-me 8 dies (només n'hi havia un de 9 per aquell moment). Però em feia TAAAN de mal que no em vaig veure el cor d'afegir hormones aquella mateixa nit (més que res perquè a l'anterior cicle les hormones em van causar dolor). A més, si fins avui encara estava tacant amb la warry dubto que l'endometri hagués estat preparat per quan el folicle estigués llest per ovular, no sé.

Així que hem quedat que aquest cicle res, m'ha donat anticonceptives perquè l'endometri estigui ben finet i no ovuli i el 4 vaig al meu gine a que em faci una eco i miri si hi veu aquell petit pòlip i si hi és que em programi per treure'l. A partir d'aquí he d'acabar de pensar si hi torno amb la IA o si ja vaig cap a FIV. M'ho aniré pensant aquests dies. Espero que no m'hi vegin res a treure perquè dubto que sigui tan pim pam com per poder aprofitar el cicle d'octubre.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Juno » dt. set. 26, 2017 3:53 pm

Hola, noies!

Com esteu?

Marttape, com va anar la inseminació?? Has passat un cap de setmana tranquil i ple d'il·lusió? :) I què va passar al final amb les càndides?

Vanessa83, moltes gràcies per passar i donar ànims! Sí, ho aconseguirem! Gaudeix molt dels teus petits. :)

Gustineta, maca, ves-nos explicant com ho portes i com va el procés. Una abraçada!

Erika79, t'han vist un pòlip? A mi, abans de començar el procés de RA, me'n van treure dos de la matriu i la recuperació va ser molt ràpida. Al següent mes que et ve la regla jo crec que ja t'hi podries posar. Però, vaja, no sé si deu ser el mateix cas, perquè entenc que el teu és a l'ovari... Ja t'ho diran. Ara a descansar i a pensar en el pròxim pas. Molta sort i ves-nos explicant!

Lidiaiprou, estàs amb banderilles? Com va?

Moltes abraçades!
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dt. set. 26, 2017 5:31 pm

Marttape guapa com va anar la inse?? I el finde llarg amb amics i càndides?? Jejeje espero que hagis estat ben distreta :-)

Juno i Erika quina punyeta els quistes eh!!! Millor esperar i que tot torni al seu lloc per tornar a començar... anem a FIV o no... oi que seguirem passant per aquí de tant en tant? :'-( fa cosa cremar etapes... la boleta i la pruneta33 estan a FIV on fire.. i crec que la ally tb era d'aquest fil. Al final ens trobarem totes als fils d'embarassades!!!

Mode ego: vam.començar un cicle nou i esta anant be de moment!! Endometri de 8 i un foli dominant a cada costat (un de 13 i un de 14). Tb tinc un de 10 i un d'11 que posen en perill la inse per hiperestimulació... i de fet noto el run run de l'altre cop... com mareig... pero bueno... creuem els dits. Qui no te un all te una ceba... o massa o massa pocs. Quina punteria s'ha de tenir amb la reserva ovàrica!

En fi boniques... ja us informare... dijous control i jo crec que ja ovitrelle i inse el finde si no hem de cancel.lar per massa resposta!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Erika79 » dt. set. 26, 2017 6:56 pm

Juno i Lidia, doncs no sé. Quan em van fer totes les proves i ecos no van veure res. Li va semblar veure algo a l'uter en una de les ecos de control però no la veia molt segura de que ho fos. No sé perquè de cop va canviar d'idea i se'n vol asegurar. Em va dir que sent tant petit no solen treure a no ser que vagis a FIV i com li vaig comentar l'opció voldrà que m'ho mirin per assegurar. Vaig al meu gine el dia 5.

Ai Lidia, que ara se t'han posat les piles massa i tot!! Com el meu ovari que va per lliure jajajajajaja
En fi, a veure si es van frenant els que s'han de frenar. Ja ens explicaràs!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dc. set. 27, 2017 8:40 am

Hola noies!!

Vanessa83, gràcies per passar per aquí i per la teva bona energia...quina alegria llegir com gaudeixes de la pitufa! Que bé que estigueu tan bé tots, a gaudir del somni!!

Torno de ressaca post-mercè. M'ha anat súper bé tenir amics per casa i plans per fer, així han passat els dies volant!
La inse va anar bé, com sempre, una mica de molèstia però res. Li vaig comentar què fer si tenia molèsties per càndides (vaig dir que les havia tingut a l'estiu...ejem...ejem...) i em va dir que tranqui, que era molt normal per totes les alteracions hormonals, que molta gent en tenia durant els tractaments o durant l'embaràs, que si em passava hi anés i em donaria un òvul, així que estic tranquil·la. Em trobo bé, però si em tornés a passar, sé que no és tan greu...
I ara pues que us haig de dir, de betaespera típica...dolorets i punxades com de regla, mugrons sensibles, panxa inflada, son....així que ja veieu, de llibre! ;)

Vosaltres com esteu??
Erika, com et trobes? Espero que no et trobin res, que marxi tot amb aquest cicle de descans. Ja heu decidit què fareu? Juno, també cap a FIV? S’ha de fer el que calgui, clar que sí. No sabem on acabarem cap de nosaltres... Ja ens direu, no ens deixeu amb la intriga!!
Lidiaiprou, molta sort amb aquestes punxades! A veure el control de demà i si aquest finde teniu la inseminació. Va bé quan cau cara al cap de setmana per poder descansar millor i oblidar-nos del tema feina. Així em fas companyia amb els símptomes!!

Petons!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dv. set. 29, 2017 7:56 am

Marttape bonica com vas?? Estas tenin una betaespera de manual, segur que ve amb final feliç. Tinc moltes esperances en tu bonica! T'ho mereixes tant...

Erika ja et trobes millor? Com van els quistes? Juno us han fet alguna eco de seguiment? Aguna visita extra per preparar la FIV? Ja ens explicareu perque em temo que jo hi vaig de cap!

Ego: el cicla semblava que anava molt be!! El primer control va ser dimarts, despres dijous i l'ultim avui (dies 7, 9 i 11 del cicle). l' endometrio esta maco i fa 8,4 (poc canvi respect ahir). Els folis tambe han anat creixent a bon ritme Foli1: 13-18-19, Foli2: 14-17-18 y Foli3: 11-14-17 pero l'esteadiol no ha pujat com hauria de pujar. de fet, de dimarts a dijous va baixar. Aixo vol dir que dels tres, potser nomes el que ha arrencat a correr mes tard es funcional... potser ho siguin el 2 i el 3... pero vaja... el 1 ja el donem per perdut i seguirem fent seguiment per veure com evolucionen el 2 i el 3. Estic xof... com si no costes prou fer folis com per que despres no siguin funcionals... aix... una abraçada
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dv. set. 29, 2017 8:14 am

Ostres lidia...ànim!!! A confiar en el 2 i el 3 !!
Et fan analítica cada vegada?? Pensa que a mi no m'han fet MAI una....així que tampoc sé si els folis son funcionals o no...és com jugar a la loteria. Si a tu t'ho miren tant com a mínim està clar que intenten ajustar la jugada al màxim, no??
Fa molta ràbia i molta pena, és veritat...però fer un intent i una betaespera llarga sense cap opció també és molt frustrant....
Explica'ns com va!!

Jo avui marxo a veure els meus nebodets....em moro de ganes!!! Han fet un any!!! Estic igual, amb les punxadetes i el mal cos de la maleïda progesterona....de moment amb calma, vull gaudir del finde amb els pitufos i a partir de dilluns (dia 10 post IA) ja em començarà a agafar el canguelo.....perquè en les IAs negatives la regla se m'ha avançat, així que....aix!! Dits creuats!!

Petons guapes!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Juno » dv. set. 29, 2017 10:22 am

Lidiaprou, ànims!! A veure com evolucionen els dos fol·lis més petits! Ja no queda gaire... A mi, com a la Marttape, tampoc no m'han fet mai analítiques a les inses, però així se n'asseguren més, no? Tu de moment pensa que encara tens aquesta oportunitat abans de la FIV (o el que decidiu). Nosaltres hi hem d'anar quan em torni a venir la regla, llavors miraran si encara tinc el quist i si tot està bé començarem amb la FIV. No hem hagut de fer visites addicionals, només em van donar el pressupost (que en si ja és prou complicat, amb tants ítems que té, haha) i en principi ja començarem directament amb el procés. Ja us l'aniré explicant. Estic una mica cagada i no paro de dubtar; de vegades penso que podria fer una IA més i no lligar-me a una FIV, que em fa com més respecte... En fi. Molta sort, bonica!

Marttape, és clar que sí, a gaudir dels nebodets!! Un anyet. A veure si el futur cosinet o cosineta es porta ben poc temps amb ells. :) Va bé que de moment estiguis tranquil·la. Espero que tinguis molta sort! Nosaltres hem decidit que farem FIV i ja us ho aniré explicant. Una abraçada!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dc. oct. 04, 2017 7:48 am

Bon dia noies....quins dies més tremendos, oi??

Juno, m'alegro que us hageu decidit. Dona molta pau tenir clar quin camí volem seguir, no necessitem nervis extres! A per la FIV a tope!! les probabilitats son molt més altes, segur que ens expliqueu el vostre positiu ben aviat, no deixeu de passar per aquí.

Lidia....com va?? Et van fer la inseminació? Explica'ns!

Jo estic dels nervis....començo el dia 12 post IA...no he tacat encara, que altres vegades ja havia començat a tacar rosa...així que estic contenta...però m'han rebaixat els símptomes..els pits s'han desinflat i tinc moltes molèsties al baix ventre....cosa que em fa pensar en el no.... així que vaig boja perduda.....muntanya rusa total....aix!!!

Petons guapes, expliqueu-me coses que així em distrec!!! ;)
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Erika79 » dc. oct. 04, 2017 4:36 pm

Hole precioses.

Doncs segueixo amb les anticonceptives però tinc una sensació tan gran de que em baixarà la regla que només espero a aguantar que passi demà o el gine no em podrà fer l'eco en condicions... La doc del tractament ja em va avisar que seria un cicle curt per con veia l'ovari així que camino sense votar gaire jajajajaja.

He estat donant-li voltes i em passaré a FIV. Em fa molt respecte però amb la reserva tan baixa que tinc prefereixo augmentar possibilitats encara que suposi més medicació i diners... així que Juno, ens veurem per l'altra part del foro pel que he vist.

De moment, però, segueixo en aquesta part del foro pequè em vull assebentar de com us va jeje.

Qui tenim en espera? Marttape?

Lidiaiprou, com van aquests folis rebeldes?
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dj. oct. 05, 2017 10:55 am

Erika, espero que la maleïda s'hagi portat bé i t'hagis pogut fer la eco en condicions, al fina t'han vist alguna cosa??

Jo estic de baixón.....he tacat una mica i tinc uns dolors de regla tremendos..... ja us aniré informant, però tot apunta a un negatiu. A veure com va.....
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dj. oct. 05, 2017 4:40 pm

Hola precioses!!!
Marttape guapa pot ser implantació! Vinga que falta molt poquet per sortir de dubtes :-) Informa'ns i desfogat el que calgui guapa. Entenem com son aquests últims dies...
Erika i juno tenir un plan traçat dona molta tranquil.litat. Anem fent a poquet i potser ens veiem aviat per l'altra banda del fil, a FIVs. Jo primer necessito tancar el capítol d'IAs i buscar esperança on sigui... ja no em resulta tan fàcil com abans, la veritat.

Mode ego: Doncs ja està. In extremis... com sempre... que sembla que estem a punt de cancel.lar i aleshores s'arregla una mica i palante... Sembla que anem amb un o dos folis bons (20 i 23mm a l'ovari esquerre) i un que es va parar a 19mm al ovari dret. Hem hagut d'esperar pq l'estradiol no pujava... 135-117-141-147... i patam! 273!! un folicle bo fa entre 150 i 300 osigui que en dec tenir un maco i un regular. La LH i la progesterona encara estaven a nivells molt baixos osigui que no estava ovulant espontàneament sino que els meus folis son mes gordotes de l'habitual! de fet, em sembla que el de l'ovari dret el vaig ovular dimarts i els de l'esquerra ahir a la nit. Ara ja no els noto... A mes he començat a prendre prednisona, que va be pel tema autoimmune, a veure si així funciona. Vaig anar a demanar info per la FIV i si no sortis be segurament faríem FIV amb prednisona i heparina. Val mes que funcioni aquesta inse o acabare com un colador :'-(

Guapes, salut i paciència a totes!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dj. oct. 05, 2017 5:08 pm

Lídia!!! Ànims!!! In extremis però pinta prou bé!! has tret molt bones notes! ;) ja ens aniràs explicant.

Jo ara ja taco vermell del tot... no és súper regla encara, però es sang...implantació ja no cola.....així que :ufs: Demà aniré a l'hospital del mar a que em confirmin si puc repetir tractament ara a l'octubre i fer la última IA aquest mes perquè estic cansada total d'aquest tema. Vull cremar l'últim cartutxo i si no funciona passo a FIV.
Avui estic baixona total...vaig a sopar amb unes amigues a verue si un copassso de vi m'ajuda.
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Erika79 » dj. oct. 05, 2017 9:25 pm

Pffff doncs no és el nostre mes aquest tampoc. Em sap greu Marttape.

A veure si hi ha sort Lidiaiprou!

Doncs res. Tal i com em temia el doc no ha pogut veure res. No anticonceptives ni llets. Apuntet de menstruar així que es veia tot 'borrós'. Que me l'haria d'haver fet el 7 del cicle i no el 15. Jo no entenc res.

A més m'he hagut de xupar una bronca quan li he ensenyat l'escrit de la doc de Barna perquè deia que això ell ho fa allí als clients de la clínica per la que també treballa de Reus. He flipat!! Que m'haguessin hagut de fer l'eco a Barcelona. I jo: però la meva gine està aquí i és una revisió però ella no tenia hores, i com visc aquí vam pensar que me la podria fer aquí mateix. I ell: és que té nassos que t'enviin aquí si et fas el tractament allà.
Visita que em paga DKV eh. Centre mèdic genèric on hi ha metges i especialistes de tot tipus. Jo no sabia ni què dir, m'ha fet sentir tan malament que perquè necessitava la eco que sino m'aixeco i marxo. Total, per res.

Així que res, un altre cicle perdut i amb la sensació de que cada pas que dono ve acompanyat de mil entrebancs.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dv. oct. 06, 2017 8:08 am

Ostres noies quin greu...

Marttape bonica si taques vermell... no esta tot perdut pero entenc que estiguis de baixon... sabem que es una carrera de fons pero es que al final... es una marato infinita :-'( si pots encadenar cicles millor pq tinc la impresió que l'estimulació va mes rapid i un clavo saca otro clavo... i ole la copeta de vi i les amigues. Jo ahir vaig fer sopar a casa (encara estem amb ronda d'innaguracions...) i vaig fer vida totalment normal... cervesa inclosa... ja prou farragos es tot com per prendre mil i una precaucions que... ja veus tu! Si fins els 2 mesos no hi ha circulació a través de la placenta... així no he de donar explicacions i mira... una alegria pel cos ;-P

Erika bonica em sap greu aquest maltracte, sincerament. El que passa es que el seguiment per RA ho fan a la privada cobrant un ull de la cara... i les visites per DKV no son tan lucratives... toca't els picarols! De veritat que una mica mes d'empatia ens faria la vida mes facil a totes. La FIV la fas a bcn? Jo trucaria a la dra per que et digui exactament quan vol la eco i si te la pot fer la mateixa dra que et faci el seguiment millor que millor... que es un quiste a l'endometri? Quant mesura? Poden fer-te una puncio i no marxa amb anticonceptives. Prent-ho amb calma: li estàs preparant el niu al teu bebito. Per aquí hi ha futures mamis que porten un, dos, tres anys... o inclús mes. Cada petit pas t'apropa una mica mes al teu somni bonica.

Una abraçada!!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Erika79 » dv. oct. 06, 2017 4:40 pm

lidiaiprou ha escrit:Ostres noies quin greu...


Erika bonica em sap greu aquest maltracte, sincerament. El que passa es que el seguiment per RA ho fan a la privada cobrant un ull de la cara... i les visites per DKV no son tan lucratives... toca't els picarols! De veritat que una mica mes d'empatia ens faria la vida mes facil a totes. La FIV la fas a bcn? Jo trucaria a la dra per que et digui exactament quan vol la eco i si te la pot fer la mateixa dra que et faci el seguiment millor que millor... que es un quiste a l'endometri? Quant mesura? Poden fer-te una puncio i no marxa amb anticonceptives. Prent-ho amb calma: li estàs preparant el niu al teu bebito. Per aquí hi ha futures mamis que porten un, dos, tres anys... o inclús mes. Cada petit pas t'apropa una mica mes al teu somni bonica.

Una abraçada!!


Ja, però jo el tractament el faig a la clínica amb que treballa DKV i ell també treballa per DKV, jo no tinc cap culpa que ell visiti també a Procrear. I si els seus serveis són d'ús exclusiu dels clients d'aquella clínica que no et deixin demanar hora amb ell.

La cosa és que em va dir que per no pujar expressament per una simple eco que me la fes prop de casa. Total, és una eco normal, res del seguiment del tractament ni res.
Li va semblar, perquè no estava segura, de que era com un petit pòlip de 0,7. Com no arribava a 1 se suposa que no caldria ni fer-li cas, però al comentar-li que potser aniria a FIV diu que és millor assegurar si encara hi és i treure'l encara que sigui petit. La cosa és que al començar el tractament no hi tenia res o no el van veure, ni idea.

Saps què passa? Que em desespera el "perdre" cicles per un mal càlcul de dies. Si quan vaig anar a la visita a Barcelona ja em va veure un foli de 10mm el tercer dia del cicle i em dius que serà un cicle curt... Per què em fas esperar 15 dies per fer-me l'eco post menstruació? Entens el que vull dir. Que potser ella comptava que amb les anticonceptives el meu endometri no guanyaria gruix i l'ha guanyat igualment, no sé. És aquest desconcert de no saber quina serà la següent. I, és clar, saber que la meva reserva és MOLT justa.

Però tampoc puc fer-hi res. Aprofitaré per fer esport i mirar de baixar de pes perquè jo he guanyat els quilos al deixar de punxar-me hormones jajajaja Al revés del món que vaig!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Juno » dg. oct. 08, 2017 12:30 pm

Hola, maques!

Marttape, em sap molt greu... Com estàs? Què t'han dit a l'hospital? T'han programat per a una IA aquest mes? Ja ens explicaràs. Molts ànims i molta força!

Erika, uff quin pal. Em sap greu aquest embolic de metges. I, sí, sap greu que vagi passant el temps i sense resultat. Però ens en sortirem! El quist pot ser que no el tinguessis a l'inici del tractament i que t'hagi sortit després, és el que a mi m'ha passat, i a moltes també, pel que tinc entès. Ara calma i a tornar a començar. Ara quin és el pròxim pas que faràs?

Lidiaiprou, vinga! Aquests fol·lis grossos pinten molt bé, no? I si almenys n'hi ha un de perfecte... Que tinguis molta soooort!


Una abraçada!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::