IAs 2017 ---> + <---

Tractaments, clíniques, medicaments..
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dl. oct. 09, 2017 9:38 am

Hola noies, pues si, estic en una nova IA. Em vaig començar a punxar dissabte i divendres control. Estic cansada, i ara per ara aquesta sona que serà la última. Tan de bo que sigui perquè aconseguim el positiu, però sinó crec que marxem de cap a la FIV. És molt esgotador tot això.

Erika, els metges i els maleïts protocols, és increïble, és maltracte. I nosaltres hormonades i perseguint el nostre somni ens ho empassem tot. És molt injust, però no ens hem de deixar despistar per això. Cap fred i a lluitar!!!

Quan vaig anar divendres em van fer la derivació per FIV a la SS a Vall d'Hebron... HOLA?!?! AL MAIG EM VAN DIR QUE NO!!! Que impossible per la meva edat i les llistes d'espera. I divendres que si, que bueno, que no perdíem res per intentar-ho. Dic home....he perdut 5 mesos, potser a vosaltres us sembla poc, però per mi és un món. Al·lucinant.... No els soporto. Així que ara a veure si portem els papers , perquè tenim lio ja que el meu marit no cotitza a Catalunya, així que segurament ens els rebutjaran (cosa que no m'han informat tampoc). Cansa tant tot plegat.... :( Esperem que no calgui i que aquest mes aconseguim el positiu!!! :)

Lidia, com ha anat??? Explica!!

Juno, com esteu? en quin punt de la FIV us trobeu? Ja en marxa??

Petons, guapes!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dl. oct. 09, 2017 5:16 pm

Marttape guapa t'entenc molt be... el desgast despres de tants intents frustrats es fa pesat... lo bo és que no has hagut d'esperar gens entre la mala notícia i una nova oportunitat!
Jo estic fent vida normal al 100%. Inclus ha caigut alguna cerveseta sopant amb els amics... ja fa mes d'un any que dura tot això... entre metges i pastilles de tots tipus... i no pots viire un any sencer en una bombolla de vidre pq al final et sents fràgil i poca cosa... i no!!! Som unes dines fortes i valentes! I tot anirà be, mes tard o mes d'hora!!!! Zero psico-símptomes per ara! Avui fa 5 dies i tinc tanta feina a casa i a fora de casa... que no li dono gens de voltes. Dijous 19 tenim la beta i el 23 tenim visita per FIV, així... passi el que passi tenim un pla traçat!
Marttape tota la paciència del món per aquesta última inse i una dosi extra per si hem de passar a FIV... si us veieu amb ànims de mirar clíniques... jo us recomano la que acabo de descobrir: gravida. Vaig quedar encantada amb la dra Rojas. En sap un munt.
Ànims a totes!!!
Avatar de l’usuari
boleta-BCN
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: boleta-BCN » dc. oct. 11, 2017 8:11 pm

Hola lluitadores!!!

Moltissimes gracies per enrecordar-vos de mi encara q ja no estigui a IA i perdoneu q no us hagi escrit abans! He passat un mes molt intens i una mica xungo amb la FIV, i una betaespera terrorifica, i mira q porto rodatge, jajaja!

Entro en modo soso-movil i no puc personalitzar xo dilluns ho fare amb mes calma! Us envio un petonarro molt fort i molta força i molts mimitos als negatius... quina rabia quan els he anat llegint. I molta molta sort a les q esteu en proces! A les q salteu a FIV, sé q son 'palabras mayores' i que espanta, xo tb es cert q les probabilitats aumenten bastant, dicho esto...

Noies, no m'ho puc creure... després de tots aquests anys, i per primer cop a la meva vida... Beta ++++!!! Ho he passat fatal, la veritat, i més els últims dies de la betaespera, amb dolors de regla i cap símptoma (només acidesa d'estomac desde 2 dies abans de la beta), anant al lavabo cada 10mins tremolant, i esperant la maleïda... I resulta que estic embarassada! Ara mateix el Boleto i jo estem en un nuvol, encara no li hem dit a ningú, i tenim bastanta por de que no vagin bé les coses, i despertar d'aquest dolç somni... Però bueno, avui faig 5 setmanes i dilluns tenim la 1a eco! Si-us-plau creueu ben fort els dits per mi! Aviam si tot està bé i podem veure el nostre petitissim cigronet! :love: :love: :love:
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dc. oct. 11, 2017 10:04 pm

:p-) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))

Boleta us ho mereixeu tant!!!!! Buah quin subidon... ens has enviat un feix de llum a les que seguim aquí... amb un peu paosat a FIV... i amb un mar de dubtes i pors... gràcies per compartir-ho amb nosaltres guapa!!! Com va ser el cicle? Moltes molèsties comparat amb la IA??

Tan de bo el 19 us pugui dir que tb estic embarassada i ens trobem a l'altra banda del fil!! Quina seria la DPP?? Maig-juny??? Aix... com necessitavem una dosi de positivisme!!!! Anims amb les ecoesperes... que tambe son la pera... i si necessites res, ja saps!!!! Quina il.lu!!!!
Avatar de l’usuari
Vanessa83
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 334
Membre des de: dl. set. 15, 2014 6:46 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Vanessa83 » dj. oct. 12, 2017 10:47 am

Boleta mil milions de felicitats!!!!! :-()) :-()) :-()) :b-))) :b-))) :b-))) Us ho heu ben guanyat!!! Ara es com que ho vius tot amb una alegria enorme pero amb por de que quelcom pugui anar malament, pero aixo ultim deixeu-ho tot lo arreconat posible que segur que tot va genial, i si hagues d'anar malament tampoc es pot fer res aixi que agobiar-se no serveix absolutament de res, aixi que gaudiu de cada segon (des maleits "efectes secundaris" també, que tot i que ara molts simptomes es poden fer durs despres fins i tot els trobes a faltar :P

Molts anims a totes, i esperem que aquest mes porti mes positius!!

Lidiaiprou, si que quan el tema s'allarga no pots viure per tot aixo, per no quedar-se sense forçes hem de seguir amb la nostra vida lo mes normal posible perque sino ens tornariem boges i acabar depres total amb tants negatius a les esquenes, lo que si que pot ser molt dur :( perque quan tens un desitg taaan gran com es el de ser mare i no arriba i no arriba i no arriba ufff pero aqui sou totes unes valentes i sereu unes supermares ja que una de les coses mes importants es tenir una paciencia de santa, i amb tot aixo es com si fessim 3 masters en paciencia jajajaja.

Molts anims a totes maques, elfinal del tunel cada dia esta mes a prop :ok:
30/01/2013: Neix el nostre primer petit
09/2014: IA fallida
10/14: Trompes obstruides
12/2014: Fiv, no tenim embions
03/2015: Una trompa es desobstrueix
09/2015: IA fallida
12/2015: IA fallida
16/09/2016: IA +++++
02/06/2017: Per fi neix la petita de la casa
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dv. oct. 13, 2017 8:18 am

Boleta!!!! :b-))) :b-))) :b-))) MOLTES FELICITATS!!! Quina ilu llegir-te, mare meva.....gràcies per compartir-ho amb nosaltres. Com diu la lidia, sou la nostra esperança!!
Esperem les novetats de la primera eco...un somni fet realitat, disfruteu al màxim cada pas, feu cas ala vanessa que és tota una experta!!

lidia, el 19 ja està aquí, com ho portes???

modo ego: avui vaig al control. no ho tinc clar perquè he estat tenint pèrdues des de dimarts a la nit, dimecres força sagnat, de fer...... no m'havia passat mai, veus, en porto 6 i encara em passen coses noves, sembla mentida!! Així que a veure com em troben l'endometri.... ja us diré....

Petons guapes!!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Juno » dv. oct. 13, 2017 1:15 pm

Boleta, moltíssimes felicitats!!!!!! Visca!!! Deveu estar en un núvol. Me n'alegro molt que al final tot hagi anat bé! Ara a gaudir del procés. Ja aniràs passant i ens expliques com va! ;)

Marttape i Lidia, molta força i ànims.

M'he connectat ràpid per felicitar la Boleta. Jo espero que la setmana que ve em vingui la regla i comencem, si tot està bé.

Petons!!!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dv. oct. 13, 2017 2:29 pm

Juno, esperem que també passis aviat a cantar positiu!!!

Jo segueixo amb punxades i dilluns nou control. Hi ha 3 però petits, de 12 i 12,5
No li han donat importància als sagnats... Endometri de 4,5... A veure si tot és posa gordito aquest finde!!

Petons i descanseu molt aprofitant el solazo
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dv. oct. 13, 2017 4:44 pm

Nenes jo segueixo de subidon pel positivàs de la Boleta!!! Han passat ja 10 dies i no en vull saber res dels pipitests!!!! M'agafen ganes de llençar-lo nomes de pensar-hi jajajaja osigui q sembla que aguantare els 5 dies i mig que falten com una campiona... que dir-vos?? Doncs res... que com sempre penso: aquest cop si! He notat punxades mentre que els altres cops notava com mal de regla pero ves a saber! He anat tan enfeinada aq setmana que no hi he pensat gaire... i com ja tinc lligat el plan B doncs estic ben tranquil.la!!!
Marttape guapa segur que aq cap de setmana l'endometri fa un estiron i els golis també! Un cop passen dels 11mm ja arrenquenba correr!!! Som-hi!!!!

Juno i Erika boniques molts ànims per la FIV! Entre el positiu de la Boleta, el de la Txelini i d'altres que m'han dit que dsp de 3-4-5 IAs s'han quedat a la primera FIV... pots carregar piles d'optimisme!!!

Bon finde!!!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dt. oct. 17, 2017 7:47 am

Lidia, visca la teva alegria! Moltes gràcies per la dosi d'optimisme :ok: Com estàs?? No et queda res per la beta, oi?? aix aix aix!!! Dessitjant llegir el teu possitiu!!

Com esteu totes?? Per aquí tenim dos folis de 17....no són meravellosos, em vaig quedar una mica decebuda ahir...però bueno....dessitjem que siguin petits però valents!! Esperem que siguin forts i vagi tot bé. Demà em fan la inseminació, ja us diré.

Petons guapes!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dt. oct. 17, 2017 8:31 am

Hola guapes!!!!

Marttape pq dius que no son meravellosos?? Pensa que l'esperma pot viure fins a 5 dies osigui que potser acaben de madurar... com esta l'endometri? I l'estradiol?

ego: Aquí estem... ara si que us enganyaria si us digues que estic tranquil.la i feliç. Tinc molts símptomes, com a cada betaespera... i pensar a estones que aguanto tot això per a "res" em xafa molt... osigui que prefereixo pensar que estic embarassada. Estic taaaan inflada als vespres que ahir la meva dona es pensava que m'havia ficat una bola de roba sota la samarreta per fer cuento jajajaja mal de pits... punxades... i des d'ahir, nausees. Vaja... una meravella. Sort que falten dos dies pq si no... en fi... una forta abraçada
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dt. oct. 17, 2017 8:48 am

Lidia, endometri de 5,5 (jo sempre el tinc petit) i estradiol....ni idea!! En un any de tractament no m'han fet CAP analítica. Bueno, mentida....una se serotips, les betes quan l'avortament i l'anàlisi per l'anestèsia del raspat. Cap més. Ni hormones, ni anèmia, nada de nada... :(
M'estic plantejant anar a un endocrí i comentar-li el tema a veure si em fan un chequeteo!

Nena, aquests símptomes son bons!! Ànims!! Em sembla perfecte donar-te per embarassada fins que es demostri el contrari, i tant!!! PETONS!! i AGUANTA!!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dc. oct. 18, 2017 8:02 am

Boniques entro per dir-vos q he aguantat com una campiona. Dema tenim la beta i no hem fet pipitest!!! La mala notícia es q aq mati m'ha semblat que el fluxe estaca com una miiica tenyit de rosa. No son bones noticies... pero mantinc l'esperança.

Marttape com va anar ahir??? T'envio molta força!!

La resta com aneu?
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dj. oct. 19, 2017 10:36 am

Hola Lidia, com estàs...?? T'han fet la beta avui? espero que tot hagi quedat en un susto i tinguis bones notícies....quin rotllo quan comença a aparèixer el maleït color rosa.... ànims!!

A mi em van fer la inseminació ahir. No us ho creureu.....es van oblidar de descongelar la mostra!!!! El meu company està fora i vam deixar la mostra dilluns per a que ens la portessin dimecres.....pues nada, es van deixar el tupper al congelador. Tremendo.... sembla mentida però sempre ens podem passar coses més rares encara!! en fi.... :-o00m :-o00m vaig haver d'esperar i m'ho van fer a través d'urgències de l'hospital. Un rotllo els nervis i l'espera, però la gine d'urgències molt més maca que les de sempre, així que contenta!. Espero que tot aquest enrenou sigui una bona senyal!! jejeje Quin remei!!

Ara a esperar i paciència, ja sabem com funciona aquesta part.

Molts petons, guapes!! Com esteu la resta??
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dj. oct. 19, 2017 5:24 pm

Nenes encara estem en shock... i no ens ho creiem... i sabem que poden passar mil coses... pero per primer cop puc cantar un POSITIU!!!!!!!!
Ha sortit una beta de 197, que per lo vist esta be!!! Ara a païr la notícia i a gaudir el que es pugui!

No desistiu! Recordeu que la dra ja volia passar a FIV? pintava fatal pq l'estradiol no pujava? Doncs patam!!! Cada cicle es una oportunitat!!!

Una abraçada!!!

I una extra per tu marttape!!! Bona beta (des)espera!!!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dj. oct. 19, 2017 5:47 pm

Lídia!!! Que ploro!!! Moltes felicitats!!!!
Me n'alegro moltíssim!!!!

Disfruteu a tope de cada minut. I segueix passant per aquí, eh!!! Una abraçada gegant
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
boleta-BCN
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: boleta-BCN » dv. oct. 20, 2017 11:15 am

Bon dia lluitadores!

Moltissimes gracies per les vostres felicitacions, sou les millors! :love: :love: :love:

Lidiaiprou MOLTISSIMES FELICITATS reinaaaaaaaaaaa!!! M'he emocionat molt de veure el teu +++!!! Nena, que si tot ens va bé (i aixi serà), coincidirem al mamis de juny!!! Ueeeeeeeeeeeee!!! :b-))) :b-))) :b-))) >.-<: >.-<: >.-<:

Marttape com va anar la inse? Com va la betaespera? Els folis de 17 estan molt bé! jo en la ultima eco abans de l'extracció en tenia de 15 que van resultar ser madurs tras la punció! Aixi q anims amb la betaespera q volem donar-te la benvinguda al club! :menjadonuts:

Vanessa, que bé que vagis passant per aquí! T'envio un petonarro molt molt fort a tu i a la teva princesa! La veritat és que les molèsties que tinc em fan més il·lusió que no pas en molesten! Mai m'hagués imaginat que disfrutaria de trobar-me malament, jajaja

Juno, Erika, molts anims! La FIV és més aparatosa, és veritat. Son més hormones, més punxades, més anàlisis, més controls, una petita operació i tot plegat, i obviament, molta més pasta... però té un index d'èxit molt més alt! Jo us reconec que ho vaig passar bastant malament durant el procés, però ara soc moooolt feliç!!!

Mode Ego: Dilluns vam veure el cigronet! :-)(-: Era una cosa molt petita, 1,5mm, pero ja em vaig enamorar! Encara no té batec de cor, però dimecres que ve (q faré 7 setmanes) se suposa que ja s'ha de sentir :love: Tinc bastanta por però estic molt positiva i intento pensar que tot anirà bé!

Petonarros de bon findeeeeeeeeeeee
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Juno » dv. oct. 20, 2017 1:04 pm

Hola, boniques!!


Primer de tot, moltes felicitats Lidiaiprou!!!! Ueeeee! Quina emoció! Us heu esperat fins al final i heu rebut una molt bona notícia! L'enhorabona! A la 4a, oi? Això anima! A gaudir de l'etapa! Molts petons!!!!


Marttape, a tope amb la betaespera! Tu ets la següent! :) Per cert, he flipat amb això de l'esperma. Hahaha. Sort que va acabar bé. El que deies tu, aquest començament tan surrealista t'ha de donar bona sort! Moltíssima sort!!!


Boleta, enamorada del cigronet, és clar que sí! Tot anirà bé! Molta força i ànims! I merci pels teus amb això de la FIV.


Mode ego: Jo ahir ja vaig començar a punxar-me. En principi està tot bé, així que tirem endavant amb la FIV. El metge també em va dir que segurament, pels ovaris que tinc, haurien de vitrificar els embrionets i fer la transferència l'altre mes. Diu que té por que hi hagi hiperestimulació o l'endometri no estigui del tot preparat. Així, faríem punció aquest mes i al novembre prepararíem l'endometri. Veurem com va i decidirà. Ara estic una mica preocupada perquè m'he tornat a fer la serologia i veient els resultats m'ha semblat entendre que tinc toxoplasmosi (bé, que tinc anticossos de toxoplasma)... Ai, esperem que això no ho endarrereixi més... En sabeu res?


Petonets per a totes! Som unes lluitadores!!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Gustineta » dv. oct. 20, 2017 1:55 pm

Lidiaprou Enhorabona guapa! 197 és una beta totalment normal i bona! A gaudir d'estar en un núvol!

Boleta espero que la setmana que ve ja pugueu sentir aquest batec màgic, és un moment molt especial.

martappe vaia tela. Ai mare, cada cop creuo més a la SS en temes de RA! A mi em sembla increïble això d'oblidar-se de descongelar la mostra. Però bé, si al final va sortir bé i vas poder fer IA fantàstic. PEPOS per a la betaspera.

Juno entenc que les punxades són ja per a la FIV, oi? Molts ànims, és una mica murga perquè la medicació és més forta que la Ia, però mentre et trobis bé, cap problema. Sobre el que dius del risc d'hiperestimulació: en principi això ho tenen en compte quan estableixen la dosi de medicació per a l'estimulació. Jo tinc el mateix risc, i em van posar la dosi més baixa possible i no he hiperestimulat. Jo també transferiré al novembre-desembre, però perquè fem DGP i tarda un temps. Així que anirem de la maneta :)
A mi, per la toxomplasmosi em van mirar això "Toxoplasma gondii. Ac IgG (CLIA)" i em va sortir negatiu. Què vol dir? Pel que tinc entès, que quan em quedi embarassada, res de menjar embotits si no s'han congelats prèviament. Si a tu t'ha sortit positiu diria que és perquè has passat la malaltia. Això no és dolent i diria que llavors no cal aquesta precaució de congelar l'embotit. De tota manera pregunta-ho per assegurar-te'n. Per curiositat... has conviscut amb gats? Diuen que a la gent que hi ha conviscut aquest anticòs els surt positiu.

Bon cap de setmana a totes!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Juno » dv. oct. 20, 2017 2:59 pm

Mil gràcies, Gustineta, per respondre tan ràpid! Sí, sí, ho preguntaré al metge però mentrestant he pogut mirar els resultats per Internet i ja patia. Sí, crec que és el que dius tu, que ja l'he passada, però igualment ho preguntaré. Amb els nervis que passem ens haurien de fer un monument! XD I, sí, ara mateix vivim amb tres gats! Abans en teníem dos i fa dos mesos ens vam trobar una bebè gata abandonada i ara ja és una més de la família. :) No sé si hi deu tenir a veure.

Merci per explicar la teva experiència amb això de la hiperestimulació. Jo he començat a punxar-me 150 de Gonal (per a la FIV, sí). Que bé que anem de la maneta; això ens ha de portar sort!! He vist al fil de FIV que ja t'han fet la punció i ja tens els embrionets. :) Moltíssima sort!

Una abraçada i anem parlant!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::