IAs 2017 ---> + <---

Tractaments, clíniques, medicaments..
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Blue Moon » dv. oct. 20, 2017 4:01 pm

Hola Juno i Gustineta! Entro només per informar-vos del tema de la toxoplasmosi...
Jo sóc positiva, simplement vol dir que l'he passat ja i que no puc tornar-la a passar, és el mateix que si dónes positiu a varicel·la, rubeola, etc.
La forma més fàcil d'agafar-la és menjant embotit o carn poc feta o verdures mal rentades (per això cal evitar menjar aquestes coses si ets negativa i estas embarassada), via gat és casi impossible (primer cal que el gat es contagïi per primera vegada, després ja es fa inmune com nosaltres, menjant carn crua com un ocellet o un ratolí positius a toxoplasmosi... és impossible que l'agafin menjant pinsos o llaunes ja que són processats a altes temperatures i aquest paràsit mor, per això els gats de casa o pis solen ser negatius tota la seva vida. Els 15 dies posteriors al primer contagi del gat eliminaran ous del paràsit per les femtes, que han d'estar més de 24 hores exposades a l'aire, o sigui que netejant el sorral un parell de cops al dia evitem el contagi també, i després cal que aquestes femtes vaign directes a la boca! Ni per aspiració ni per contacte, ha de ser ingerit!!! o sigui que si ets mínimament neta el contagi via gat és impossible). Això ho dic perquè hi ha centenars de gats que s'abandonen per aquesta por infundada i alguns ginecòlegs ni tan sols es preocupen de saber com es fa el contagi, només que el gat pot conragiar-la i ja, i e´s un despropòsit abandonar una vida que depès de tu quan vols portar una de nova al món.

Així que ànims i sort amb els embarassos, i cap por als gats si us plau! Netejant el sorral us poseu guants o que ho faci la parella i llestos :content:
Imatge
Imatge
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Erika79 » dv. oct. 20, 2017 4:52 pm

LIDIAAAA moltes felicitats!!!!! Ostres feia dies que no entrava i m'ha fet molta ilu llegir el teu positiu!!!! BRAVOOOOOOO.

La meva eco va sortir bé així que no m'han de treure res i estic llesta per tornar-hi. El 31 tinc visita per explicar-me els passos i donar-me receptes per la FIV. Estic una mica cagadeta però amb ganes d'animar les albondiguilles jeje
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Juno » dv. oct. 20, 2017 8:53 pm

Blue moon, moltes gràcies per l'explicació superdetallada pel tema toxo!!! Ja m'han passat els nervis. ;) Ah, i no estic gens preocupada pels gats (no sé si abans no m'he explicat bé), al contrari, molt contenta que els meus futurs fills/filles podran conviure amb ells des de ben petits. ;)

Erika, vinga, que això ja torna a començar! :)



Una abraçada!
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dl. oct. 23, 2017 8:46 am

Hola boniques!!

Moltes gràcies a totes per les felicitacions i per haver-me fet costat durant tooooots aquests mesos!!! Vinga que queda poquet per acabar l'any i hem de celebrar totes els nadals amb una bona panxu!!

Marttape com va la betaespera? Ja ets veterana en el tema, espero que això t'ajudi a portar-ho el millor possible. Recordo que la betaespera del positiu estaves super zen i et va anar genial! Jo t'acompanyo pq estic d'ecoespera fins el dia 3... i sabrem si el cigronet està on toca i si n'es un o en son dos!

Erika i Juno com van els primers passets cap a FIV? Gustineta tu també estàs en ello no?? Si no es d'una manera, ho aconseguireu d'una altra!! Mireu la boleta!!!

Boleta preciosa serem compis de panxu! Encara no he entrat al fil de mares de juny... però a veure si trobo la valentia d'entrar i presentar-me :-)

A la resta de panxus que ens aneu seguint, Vanessa, Junno, em sumo a vosaltres! Procurare anar passant a donar ànims i a compartir penes i alegries.

Una forta abraçada i que tingueu un bon inici de setmana!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dl. oct. 23, 2017 12:16 pm

Hola guapes!!

Molt bona la info sobre la toxoplasmosi! Jo sóc negativa i he tingut gat moooolts anys, m'encanta la carn crua i he viatjat molt i menjat de tot pels carrers del món i res, tú, no l'he enganxada, catxis!! ;)

Quina ilu llegir panxus per aquí i tans ànims per les FIVs, quin bon rotllo! Si al final hem de passar a l'altra banda ho farem molt ben acompanyats, quina meravella!
Lidia, el 3 està aquí ja!!! Aix com siguin dos!!! jijiji

Jo porto l'espera com sempre, de moment bé, els nervis arriben al final. He estat uns dies fent de tieta i torno enamorada dels petis, he fet de tieta, els he agafat a coll (amb cuidado!) i me'ls he menjat a petons per a carregar piles, així que de moment tot molt bé, ja us aniré explicant!

Petonets guapes!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » ds. oct. 28, 2017 9:41 pm

Marttape guapa penso en tu! Molts molts bons pesaments!

Mini ego: divendres vaig anar a urgències pq tacava una mica... pero sembla que esta tot ok! Vam veure saquet al seu lloc amb vesícula vitelina pero encara no es veia embrionet... paciencia...
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Juno » dg. oct. 29, 2017 12:27 pm

Lidiaiprou, com estàs? Et trobes bé? Me n'alegro que les petites pèrdues quedessin en un ensurt. Teniu l'eco el dia 2, oi? Vinga, que això ja està aquí! :)

Marttape, tens la beta aquesta setmana, oi? Com ho portes? Moltíssima sort!

Mode ego: Ahir em van fer la punció. De 10 fol·licles 6 eren madurs i d'aquests 6 n'hi ha 5 de fecundats. Quina emoció! 5 embrionets que espero que creixin bé. Em faran la transfe d'un embrionet o dimarts o dijous. L'únic que pot fer que no vagi bé és que tenia dos quists endometriòsics (resulta que tinc una mica d'endometriosi, al començament del cicle ja ens ho imaginàvem) i això pot afectar la qualitat dels òvuls. Espero que tot vagi bé, ja us ho aniré explicant.



Petons!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dl. oct. 30, 2017 8:09 am

Hola guapes,

Lidia, quin susto! que bé que us diguessin que no és res...però quin mal rato....t'han dit que facis repòs o algo?? Ja ens diràs dijous que et diuen, pensamiento positivo!! Mimos a tu i al cigronet, totes les tietes estem concentrades ;)

Juno, quins nervis, jolín! potser et fan la transfer demà?? No sé com va la FIV, però 5 fecundats està molt bé, no? esperem notícies teves!

Modo ego: estic tenint una beta espera més rotllo....dijous a la nit vaig tacar al posar-me la progesterona....no m'havia passat mai (dia 8 post IA) i em vaig espantar de que em baixés la regla ja, però no, es va quedar en el susto. Quin patir tota la nit! Però des de llavors que tinc moltes molèsties. Molts dolors d'ovaris i al baix ventre i se m'està fent dura l'espera, la veritat. Penso que potser va ser sagnat d'implantació? Pot ser? Però em fa tanta por fer-me moltes il·lusions...amb els dolorets que tinc també em dona per pensar que son de la regla.... en fi. Un lio, ja veieu! Estic en aquell punt que fa por anar a fer pipí i mirar el paperet!

Us mantindré informades. Molts petonets, guapes!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Juno » dt. oct. 31, 2017 6:53 pm

Marttape, sí que podria ser sagnat d'implantació, penso. I amb els símptomes que tens... Esperem que sigui així! Ves-nos explicant Molta sort i força!

Mode ego: Al final em fan la transfer dijous. Els 5 embrionets han crescut molt bé i per recomanació de la biòloga i el metge ens esperem que siguin blasto, al cinquè dia. Llavors triaran el que sigui més maco. :)

Abraçades!
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dc. nov. 01, 2017 12:02 pm

Super bona notícia!!!! 5 embrionets de camí a blasto! Juno això ja ho teniu! Crec que la taxa d'implantació de blastos en dones tan joves es super alta!! Una mega abraçada!

Marttape bonica si que pinta a implantació per les dates! Jo vaig tacar una mica el dia abans de la beta i el dia de la beta mateix... i tenia dolorets de regla i nausees i patam! Positiu :-) molta molta sort bonica que ja falta poquet per la beta no?

Ego: jo he passat una setmana durilla... amb molta tos i por qur l'embrionet no es pugui agafar be per culpa d'això... pero com segueixo amb mal de pits i nausees (menys que al principi, per sort!) doncs em mantinc positiva. Divendres tenim la eco.

Abracades a totes i feliç dia de tots sants!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dc. nov. 01, 2017 3:01 pm

Guapes, entro ràpid per dir que negatiu.... :(
Se m'ha passat el dolor d'ovaris, em queda la pena i una migranya horrible. Avui dia de descans i divendres metges: Visita a la l'hospital del mar a veure que diuen i comencem a picar portes a la fiv. Tenim cita a IMF i dimarts a sagrada família. Algun consell???

Molta sort demà i divendres, ja ens direu! Que bé acabar la setmana amb el vostre bon rotllo, gaudiu del moment i ha ens explicareu!

Petons
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Erika79 » dj. nov. 02, 2017 7:50 pm

Juno que guai!!! Espero que vagi genial la implantació i en res ens diguis que tot va bé:)

Marttape, quin greu... PErò res, a agafar forces i a seguir endavant que d'una forma o d'una altra ho aconseguirem totes!

Mode ego, doncs dimarts vaig tenir visita per planificar la FIV. Si, si, sé que aquest és el fil de les IAs però beeeeenu. I res, dissabte em prenc la última anticonceptiva i dijous que ve em començo a punxar. A veure com ho porto això de punxar-me tanta medicació... Tot i que em passi al fil de la FIV us seguiré informant de l'evolució per aquí també :)

Ànims i a pels nostres pitufins i pitufines!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Juno » dv. nov. 03, 2017 5:50 pm

Hola, boniques!


Marttape, ho sento molt... :( Que complicat tot. Com estàs d'ànims? Què us han dit a l'Hospital del Mar? Amb la vista posada a FIV? Jo he fet el tractament a Sagrada Família, i la veritat és que n'estic contenta. A veure, tenen una mica de caos, però són bona gent i saben el que es fan. Et faig privat amb més info i qualsevol cosa em dius.

Lidiaiprou, com va la tos? Buf, no podem parar mai de patir, oi? Tot anirà bé! Heu anat a fer la primera eco avui?

Erika79, que bé, altre cop en marxa! Estàs animada? I, sí, no deixis d'explicar-nos què tal amb la FIV; jo també ho he anat explicant per aquí... M'agrada saber de totes vosaltres. Ànims amb les punxades!!

Mode ego: Ahir em van fer la transferència d'un embrionet ben bonic. :) Així l'hi vam trobar a la foto que ens van donar. ;) També ens han donat un pen drive amb el vídeo de l'evolució dels embrions, és brutal! La transfer va anar molt bé, va ser tot molt ràpid, indolor i ho vam poder anar seguint en una pantalla. Ara a esperar el dia de la beta.

Molts petons i abraçades!
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dv. nov. 03, 2017 7:33 pm

Juno guapes ara us enviem tota la sort a vosaltres per la betaespera!!!

Marttape bonica quin pal. Ja es segur? Has repetit el test per si de cas? Una forta abraçada :'-(

Erika quina alegria llegir que ja estàs ennmarxa!!! Vinga que d'aquí a no res ja estaras com la Juno!!!

Mode ego molt trist: nenes sembla que l'embrionet s'ha aturat. No es 100% segur pero no pinta be. Havíem de veure l'embrionet i el batec avui pero nomes hem vist el saquet i la vesícula vitelina, igual que la setmana passada. No se... dimarts repetim eco pero la dra ens ha dit que ens anem fent a l'idea... que difícil es tor plegat!
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Juno » ds. nov. 04, 2017 8:42 am

Lidiaiprou, em sap molt greu. :( T'envio una abraçada molt forta i molta força! Esperem que al final l'embrió estigui bé. Cuida't molt i descansa, bonica.
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Erika79 » ds. nov. 04, 2017 3:50 pm

Ostres Lidia, quien greu :( Ni quan s'aconsegueix el positiu dessitjat es pot respirar. Ja diràs què passa dimarts. Un petonàs.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dg. nov. 05, 2017 1:07 pm

Noies, moltes gràcies pels ànims. Ja estem en modo Fiv total. Divendres vaig fer chao chao a l'hospital. Super fredes... Soses...... :( he demanat que em facin un informe, a veure si l'aconsegueixo....
De moment a mirar clíniques i fer plans. Ja us diré!

Lidia.... Molta tranquil·litat i confiança.... Entenc molt bé el que estàs passant.... Ho sento moltíssim... Fins dimarts has de confiar al 100% en el teu petit. Si et puc ajudar en algo no ho dubtis que aquí estic. Només puc enviar te una forta abraçada i dir-te que siguis forta i estiguis serena....

Juno t'he llegit, a veure si al final som companyes de clínica!! Volem mirar també el cirh, ens entra per la mútua i volem valorar la diferència de preus....
Esprem noticies teves!! Happy beta espera!!

Erika, en marxa també, ja ens diràs!!!

Petons noies, i molta força!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Gustineta » dl. nov. 06, 2017 2:28 pm

Lidiaprou... quina put***. Ho sento molt, bonica. És un moment molt dur, dona't permís per sentir tot el que sentis. Cuida't molt cuideu-vos moltíssim. Una abraçada gegant.

Juno, que ràpid que heu anat amb la transfer! Espero que la betaespera us passi ben de pressa i que aquest blasto progressi.

Martappe, em sap greu que aquesta última IA tampoc no hagi funcionat. Espero que la FIV sigui el camí que us porti cap al vostre petit.

Ego: nosaltres tenim un petit supervivent i per fi una explicació de la nostra infertilitat. Estic trista perquè el resultat no és bo, però tranquil·la perquè al final sabem què passa.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Juno » dt. nov. 14, 2017 11:53 am

Hola, noies!


Com va?

Lídia, he vist en un altre fil que l'embrió està bé! Me n'alegro moooolt! :) Segur que deveu estar patint molt. Us envio molta força. Espero que tot acabi bé. Una abraçada. Ja ens ho aniràs explicant quan puguis.

Gustineta, com estàs? Quan fareu la transfer de l'embrionet? Entenc que estiguis trista pel resultat, i alhora tranquil·la perquè finalment sabeu què passa. T'envio molta força i ànims! A lluitar per l'embrionet que teniu!

Marttape, ja hem parlat, suposo que heu anat a visitar més clíniques. Ja ens explicaràs. Molta sort en aquesta etapa!

Erika, ja has començat amb la FIV? Ja ens ho explicaràs.

Una abraçada a totes!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Gustineta » dt. nov. 14, 2017 12:34 pm

Hola Juno!

Ja deus estar a punt de beta... si no l'has feta ja, no? Com ha anat la betaspera?

La transfer la farem d'aquí a un mes, he d'esperar que em vingui la regla i després començarem a prepara-la. O sigui que de moment, paciència. Que no és cap problema perquè d'això a "les noies RA" ens en sobra!

Passa explicar-nos el resultat ;-)
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::