IAs 2017 ---> + <---

Tractaments, clíniques, medicaments..
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dc. gen. 04, 2017 8:57 pm

El 2017 serà el nostre any!!!
Fa pquet que corro per aquests racons del SP pero a la Vanessa83 (super jefa!) li va portar sort obrir el post de l'any passat mentre estava en beta... I jo no sóc supersticiosa però m'animo a anar-vos llegint per fer-nos companyia durant aquest 2017 i a veure si se'ns encomana una miqueta de sort. Us animo a compartir un resumen breu del punt en què us trobeu encara que sigueu veteranes! Així les que entrem noves ens podem posar al dia en un obrir i tancar d'ulls!!

Exemple:
Sóc la Lídia i estic en betaespera de la meva primera IAD. La meva dona i jo ja tenim un terremoto d'un any però volem ampliar la família. Tinc SOP i el cicle estimulat amb menopur ha sigut bastant caòtic però hem arribat a la inseminació i això ja és una gran fita. El 18 tenim la beta i sortirem de dubtes!!

Si m'envieu els vostres resums per privat els afegiré aquí abaix!!! I intentaré anar actualitzant ;-)
Bon any i que tinguem totes una estada curteta per aquí i poguem passar als fils d'embarassades ben aviat!!!!

:p-) IAs POSITIVES 2017 :p-)

Nom: wearelookingfor :-())
Edat: 27 i 29
Fills: 0
Inici búsqueda: desembre 2016?
Tractaments: IAD negativa desembre 2016
Beta positiva gener 2017!!!!!
Propera data important: eco batec del cor en una setmana :-)

Nom: Nunik :-())
Edat: Jo 31 i ell 38
Fills: 0
Temps de cerca: Des d'octubre de 2014
Esterilitat: Origen desconegut
Num. IA: beta positiva a la segona IA gener 2017!!!
Propera data important: eco batec del cor en una setmana :-)

Nom: Vanessa83 :-())
Edad: Jo 32 i ell 37
Fills: 1 nen de 3 anys que va venir per una IA (a la primera)
Mesos de cerca: Uns 2 anys
Esterilitat: Jo SOP, sense regla i sense casi hormones , més ara una trompa obstruida per la cesarea i també soc diabetica des de fa un temps. Per sort ell esta perfecte
Medicacio: 150 Fostipur + 150 Menopur (més orgalutran, ovitrelle). En L'ultima IA Fostipur 150, Meriofert 150 (i orgalutran i ovitrelle)
Nº d'IA: 1 IA (trompes obstruides) i 1 Fiv (2014) despres de tornar a tenir una trompa operativa 3 IA
A la 3a IA fem diana, el 16/9 surt el positiu tant esperat, el 23/9 confirmen que ve una cigroneta i que esta tot be
Propera data important: ja queda poquet per conèixer l'Alba!


IAs en curs 2017

Nom: Anita83
Preparant el primer cicle amb analitiques i prenent OvusitolD. Ànims!

Nom: Marc i Aïda
Edat: 32 i 30
Fills: 0
Temps de cerca: 1 any i mig sense regla (baix pes i nivell hormonal pels terres) i un any amb regla (he recuperat el pes, normal) (induïda amb omifin i proggefik)
Diagnostic RA: infertilitat d'origen desconegut
Medicació: Estic en procés de la primera IA
Clinical, ciutat, gine: Fecunmed, Granollers, Dr. Amato i Dra. Ripero

Nom: Junno i Joanna
Edat: 27 i 38
Fills: 0
Temps de cerca i intents: primer intent IAD gener ‘17 > negatiu
Diagnostic RA: sense parella masculina
Medicació: Natalben preconceptiu
Clinical, ciutat, gine: CIRH Barcelona, Dra. Sara Lopez
Propera data: seguiment de l'estimulació

Nom: Cmatamorosb
Intents: mes de maig,juny i juliol del 2016 vam fer ia's amb omifin,sense éxit
Tractament: puregon
Propera data: seguim amb les banderilles! Ànims!

Nom: Ally83
Anys: 33 els dos (març 83)
Fills: 0
Inici busqueda: març 2014
Desembre 2015 positiu i abort espontani 6 setmanes
Tractament: IA octubre 16 -
IA novembre 16 -
Proper: IA gener 17. En betaespera fins el 8 FEB! Molta sort guapa!!!

Nom: marttape
Edat: Jo 36, ell 43
Fills: 0
Mesos de cerca: 24
Esterilitat: indeterminada, en principi estem tots dos bé, però vivim lluny i això pot ser determinant.
Medicació: Gonal 75 i 37,5 dies alterns
Nº d'IA: 4 o 5 segons mirem....1ª IA sense estimulació a l'abril, 2ª al juny cancel·lada per excés de fol·licles, una 3º i 4º negativa i ara serà la 5ª
Propera data important: Descans per posar a punt el fornet fins febrer/març

Nom: Boleta-BCN
Edat: 35 i Boletu tb
Fills: zero patatero
Mesos de cerca: desde juliol 2015
Esterilitat: origen desconegut
Medicació: omifin, ovitrelle, progesterona, ovusitol D, boletu Seidiferty
Propera data important: nou cicle d'omifin. Deixant el boletu ben sec ;-P

Nom: Lidia I Sandra
Edat: 27 I 29
Fills: Laia (1 any)
Temps de cerca i intents: primer intent IAD -
Diagnostic RA: sense parella masculina , SOP i hipotiroidisme
Medicació: OvusitolD, Eutirox, Natalben Pre, Menopur, Ovitrelle i Utrogestan
Clinical, ciutat, gine: CEFER Barcelona, Dra Imma Jové
Propera data important: esperant a regular el tiroides. Descans fins març.
lidiaiprou l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 03, 2017 7:28 am, en total s’ha editat 11 vegades.
Avatar de l’usuari
boleta-BCN
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: boleta-BCN » dj. gen. 05, 2017 12:46 pm

Bon any a totes, lluitadores valentes!!!

Lidiaiprou, moltes gràcies per obrir post!!! Tant de bo et doni moltiiiiissima sort! Creuarem dits per la beta!!! oooohmmmmmm :-o00m :-o00m :-o00m

Bé, voy a por ello:

Sóc la Boleta i en Boletu i jo busquem desde el juliol de 2015, quan ens vam casar. Ens han fet totes les proves bàsiques i tot està bé. Al clínic ni tan sols m'han donat hora per la primera visita, així que vam anar recomenats a IVI, i tinc un metge q està tremendo jajaja! Estem al 2n cicle d'omifin. Dimarts em van veure un folicle de 20 i em vaig punxar ovitrelle a les 20h. Ahir i avui toquen deures i demà a la nit proge. Beta el dia 20 (cross fingers!) Vaaaaa q els Reis Macs ens portin un regalet, que ens hem portat molt beeeee!!!.

Per cert, tinc la mosca al nas amb lo de la fragmentació de l'ADN espermàtic, però no entra per mutua (DKV) crec, i és bastant car. Alguna en sap res?

Nom: Boleta-BCN
Edat: 35 i Boletu tb
Fills: zero patatero
Mesos de cerca: desde juliol 2015
Esterilitat: origen desconegut
Medicació: omifin, ovitrelle, progesterona, ovusitol D, boletu Seidiferty
Propera data important: beta el dia 20 gener!
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: pruneta33 » dj. gen. 05, 2017 3:40 pm

Bona tarda boniques!
Molta sort per aquest any q entra.
Boleta no és al cimab on la fan? Preus no et puc ajudar pq nosaltres no L hem fet. Crec q esperaré a veure com va la primera fiv.... Però he llegit en alguna part del fòrum que van allà a fer-la...
Sento no sé de més ajuda
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Avatar de l’usuari
Vanessa83
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 334
Membre des de: dl. set. 15, 2014 6:46 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Vanessa83 » dj. gen. 05, 2017 8:35 pm

Bon any a totes!!! I que aquest 2017 us porti tanta sort com a mi el 2016!! He estat de vacances i acabem de tornar i per aixo no m'he pogut conectar.


Lidiaiprou, clar que sí!! Agafar el relleu ja veuras com et porta moltisima sort ;) com siguis el seguent positiu ja veig bofetades per ser la seguent a portar el grup jajajaja I per cert, quin gir mes estupendo!!! A veure si ha estat la bona!! Molta sort el dia 18 ;)

Pruneta, moltisima sort amb la FIV, com han dit les probabilitats augmenten molt...i ves a saber si no et vindran ja dos de cop :P

Boleta, molta sort el dia 20!!!!!!! Ara a agafar-ho amb calma aqests dies d'espera. Lo de tenir n gine que estigui tant bo es una mica putada jajajajaja que estas tu alla espatarrada pensant: joder que bo esta!! jajajaja Per cert, jo soc del 27 de setembre!!

Gia, quina putada mes gran la que t'han fet!! Aixo si, ara estas en unes mans estupendes!! Jo vaig a la UEG a Vic, pero tambe ho porta el Joan Carrera (esta a Girona a girofiv, i a UEG a Manresa i Vic). Es un metge genial, jo tinc el meu fill i la meva nena en camí gracies a ell i al seu equip, com diu la Nunik parla mooooooolt fluixet, i es un home de poques paraules, pero es bon metge, t'escolta, et dona la seva opinió pero et te en compte sempre, i esta disponible quan el necesites, mira la meva IA de l'any passat me la va fer el dia 24 de decembre al migdia, va anar expresament per fer la nostra IA i ja esta, vale que no es festiu pero molts un dia 24 hagues intentat fer-la abans o lo que fos, i quan no sabiem encara quin dia exacte seria i teniem por que caigues en Nadal o Sant esteve o algo aixi recordo que ens va dir "bueno i si s'ha de ser el dia de Nadal es fara el dia de Nadal, no us preocupeu" Evidentment tenen dret a les seves vacances i descansos i es poden posar malalts i tot aixo, pero com tu dius, haurien de tenir substituts. Espero que et porti sort el canvi.

Nunik, com van aquests folis??? No sabia que també anaves amb el Joan (i si ho sabia ho habia oblidat) Jo vaig amb ell pero a Vic i estem encantats, vam començar a anar perque ens el van recomanar varies persones i ara nomes tinc bones paraules per ell i l'equip perque gracies a ell som una familia :D Aixi que espero que tingueu la mateixa sort.

La resta com aneu?? Per cert, si alguna fa servir na medicacio que es diu Meriofert jo tinc dos vials de 150 guardats, si algú els necesita que me'ls demani!!

Modo ego: L'altre dia em van trucar per ferme un ecocardiograma a la nena (un protocol pel rotllo de la diabetis), es fa amb una eco normal i corrent pero li miren les quatre cavitats, la aorta i demes...que bueno, al me metge privat (el Carrera) jo diria que ja m'ho ha mirat perque al informe de la ultima eco parlava de que es veien les cavitats i tot aixo, aixi que estic tranquila, pero bueno em fan anar fins a la Maternitat de Barcelona a fer-mel aquest dilluns i es un coñazo anar fins alla pero bueno. Dilluns la eco aquesta i dimarts la eco morfologica, aixi que gran setmana. Per cert, ja tenim nom, la nena es dira Emma >.-<: Tenim unes ganes de veure-la :D

Un petonas a totes!!! Espero amb ganes els vostres positius!!!!
30/01/2013: Neix el nostre primer petit
09/2014: IA fallida
10/14: Trompes obstruides
12/2014: Fiv, no tenim embions
03/2015: Una trompa es desobstrueix
09/2015: IA fallida
12/2015: IA fallida
16/09/2016: IA +++++
02/06/2017: Per fi neix la petita de la casa
Avatar de l’usuari
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Nunik » ds. gen. 07, 2017 3:37 pm

Bona tarda noies!!

Com aneu? S'han portat be els reis?

Jo he estat una mica desconectada, que amb tantes festes i apats costa conectar-se... Pero porto noticies fresques!! Ahir ens van fer la inseminacio!! Esperem haver encarregat el millor regal de reis!!! A l'ultim control de dimecres tenia 7 folis de entre 18 i 15 mm aixi que divendres sl mati ja vam fer la IA!!! Ara a esperar fins el dia 20!

Lidiaiprou moltes gracies per obrir el post del 2017!! A veure si tenim mes sort aquest any! Et passo el meu resum i les meves dades:

Nom: Nunik
Edat: Jo 31 i ell 38
Fills: 0
Temps de cerca: Des d'octubre de 2014
Esterilitat: Origen desconegut
Num. IA: Estem en la segona IA
Propera data important: Beta 20 de gener

Soc la Nunik i estem buscant des d'octubre de 2014. En principi tot esta correcte, pero no hi ha manera. Vam fer sis cicles d'omifin entre febrer i agost, i la primera IA al novembre, i al 6 de gener hem fet la segona IA. Tinc la beta el dia 20!!

Boleta he vist que tenim la beta al mateix dia! Creuarem els dits!!

Vanessa jo tampoc sabia que tu tambe anaves amb el dr Carrera, jo tambe estic molt contenta amb ell, a veure si tenim la mateixa sort que tu!! :ok: L'embaraç tambe tel porta ell? Emma es molt maco!! Que vagin molt be les ecos!!

I la resta com aneu?

Que vagi be el cap de setmana!!!
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » ds. gen. 07, 2017 3:50 pm

Que be!!! Comencem l'any a topeeee!!! Nunik I Boleta, que be compartir betaespera!!! De momento estic força tranquil·la i vaig notar dolorets i sensacions extranyes però crec que eren dolors post ovulatoris O algo pq ara ja no noto res extrany! Tret de la porqueria de la progesterona :-( vosaltres com ho porteu?? Heu comprat tiretes de pipitest o esperareu a la beta??

Vanessa que vagi moooolt be la ecocardio i la morfològica de l'Emma! Gràcies per passar-te per aquí :-)

Ànims a totes!! Gia a partir del 9 ja és laborable! Quina presa de pel!!! A mi em van atendre en Sant Esteve, cap d'any i el que va fer falta...
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dt. gen. 10, 2017 6:56 pm

Boleta i Nunik, com porteu la betaespera??? Us senta be la progesterona???

En el meu cas, em senta fatal!!! No n'havia pres mai i el menopur no em va donar cap efecte secundari osigui que estava tan panxa... Però ara... Buffff punxadetes com de regla, nàusees ahir al matí... Inflada com si estigués de 8 setmanes... Vaja, feta un Cristo!!

Tan de bo tinguem un positiu aviat!! Ja falta poquet! ;-)

Petoooons
Avatar de l’usuari
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Nunik » dt. gen. 10, 2017 7:12 pm

Hola noies!!!

Jo de moment la betaespera be, quan s'acosti el dia si que es comença a fer mes durillo jejeje

Lidia! A mi la progesterona tambe em dona alguns efectes secundaris, punxades de regla de tant en tant com tu dius i els pits em fan un mal i noto com si m'anessin a explotar jajajaja que hi farem... I el rollo es que tot aixo pot sembla simptoma d embaraç... Paciencia noies que ja falta menys!!

Gia dema tens visita oi? Ja ens explicaras! :ok:

La resta com esteu? Tenim una miqueta de paradon oi?
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Avatar de l’usuari
Vanessa83
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 334
Membre des de: dl. set. 15, 2014 6:46 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Vanessa83 » dc. gen. 11, 2017 8:29 am

Com esteu noies??

Nunik, jo pels dos embarassos he fet doble seguiment, per SS i pel Joan. D'inici teniem clar qe voliem portar l'embaraç amb ell, fins la eco de les 7/8 setmanes a mes entra amb el preu de la IA, basicament fins que se sent el cor del bebe, que en molts llocs un cop hi ha el positiu ja esta, pero en el Carrera si a la beta surt que si (seria la setmana 4) et fan un altre beta la setmana següent (setmana 5) i una eco on es veu quants hi ha i si estan implantats a on han d'estar, i despres a la setmana 7 et fan una altre eco per veure si se sent el cor (qe acostma a començar a bategar cap a la setmana 6). Aixo es lo qe fa el Joan, a la SS si no tens cap risc gordo gordo no et fan cap eco fins la 12. Pues com volia parir al hospital de Vic va ser el propi Joan que ens va dir que anessim també a la SS perque així tenen ells també el control i no arribaria alla el dia del part sense saber ells ni qui soc. A mes a mes, així també hi ha na serie de coses que les fa la SS i ja no les hem de pagar, com analitiqes, el triple screenig i demes...despres a ell li portem els resultats i si surten be ja esta. Jo ja t'explico com va tot aixo perque ja veuras com aquesta es la bona i t'has de posar al dia :P

Lidiaiprou, jo no vaig comprar tires perque el meu metge fa analitica de sang. En aquesta ultima IA na amiga em va donar uns TO (test ovulacio) perque a ella li sobraven i els vaig fer servir per a veure si amb l'ovitrelle ovulava be o que (obviament si) i despres vaig lleigir qe a vegades els TO donaven positius en embaraç dies abans de la falta i com els tenia alla vaig dir: vinga va!! I a mi em van predir el positiu :P pero bueno el tema del TO es molt relatiu, he vist de tot, noies amb positi qe el TO dona negatiu, altres positiu i noies amb negatius que els TO donen positiu o negatiu....aixi que jo que se...jo nomes puc dir que a mi em va donar positiu i ho era :P

Tema progesterona: a mi també em donava efects secundaris, i aixo que via vaginal es veu que te molts menys efectes secundaris que via oral!! A mi també em donava molta son a part dels simptomes que he dit. Una cosa que vaig notar en la IA positiva es que cap a la segona setman al posarme la progesterona era com que notava l'interior de la vagina com mes inflada, com que em costava mes posarme la progesterona, us ho dic per si també s passa, a mi nomes em va passar en la positiva (la primera vegada amb el me altre fill no ho recordo perque com era la primera qe feia no tenia amb que comparar i no em vaig fixar)

Tema ego: Ja hem passat l'equador!!!! Avio estic de 20+5 setmanes!!! (20 setmanes + 5 dies, per a que us aneu acostmant a comptar en setmanes que en breu haureu de començar :P ) Tant la eco del cor com la morfo han sortir perfectes. Em confirmen que es una nena i de moment pesa uns 350/400 grams. Ara haig d'anar a fer un altre ecocardio de la nena cap a la setmana 30 perque ara era per veure que morfologicament estava be i a la 30 miren que la fncionalitat continui sent la correcte, pero vamos que el metge em va dir que no em preocupes, que era mes protocol que una altre cosa. Aixo si, tot aixo dels ecocardios i demes no us ratlleu quan estigueu embarassades i no us ho facin perque a mi m'ho fan per la diabetis previa, si tinges diabetis gestacional crec que tampoc m'ho farien. Aixo si, he de demanar hora per anar a fer eco pel privat alla cap a la setmana 25 que aixi cuadra al mig entre la de aquesta setmana i la 30.

Com aneu la resta??? De betaesperadores nomes tenim la Nunik i la Lidia no??? (que ara em perdo una miqueta :P

Un petonas a totes
30/01/2013: Neix el nostre primer petit
09/2014: IA fallida
10/14: Trompes obstruides
12/2014: Fiv, no tenim embions
03/2015: Una trompa es desobstrueix
09/2015: IA fallida
12/2015: IA fallida
16/09/2016: IA +++++
02/06/2017: Per fi neix la petita de la casa
Avatar de l’usuari
Vanessa83
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 334
Membre des de: dl. set. 15, 2014 6:46 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Vanessa83 » dc. gen. 11, 2017 8:31 am

Ayyyyy, que la Boleta que tambe té beta el dia 20 i se m'habia passat!!!!! Com et trobes?? Algun psicosimptoma??

Va que els reis ens han de deixar un regalet amb retard!!!!!!
30/01/2013: Neix el nostre primer petit
09/2014: IA fallida
10/14: Trompes obstruides
12/2014: Fiv, no tenim embions
03/2015: Una trompa es desobstrueix
09/2015: IA fallida
12/2015: IA fallida
16/09/2016: IA +++++
02/06/2017: Per fi neix la petita de la casa
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dc. gen. 11, 2017 5:23 pm

Noies!!

Qué bé que hagis agafat el relleu lidiaiprou, moltes GRÀCIES GRÀCIES!! per seguir endavant amb aquest raconet, és un regal tenir aquest espai!! Segur que et dóna tota la sort del món, ens ho mreixem molt i molt!!

Em recicles de l'atre fórum, si us plau?? Aquest 2017 també ha de ser el meu any!!

Quina ilu aquestes esperes...el dia 20 està aquí ja, seria genial començar l'any cantant possitius a tope!!!

Us demano disculpes per la meva desconnexió, necessitava fer un parón, físicament em vaig començar a trobar malament i necessitava tancar-me una mica...us faig un resum: Com sabeu vaig començar a tacar amb l'ovulació de desembre, cap al dia 15...doncs he sangat fins el dia 30!! Vaig quedar-me molt fluixa i he anat enganxant febre, angines, i ara la grip (encara estic sortint-ne). Així que ja veieu, estic feta un cromo.
Segueixo amb l'acucupuntura, m'agrada molt....per primera vegada sento que algú s'interessa per mi més enllà del meu úter!! Em pregunta de tot, m'ha fet veure coses del meu cos que no acaben de funcionar i petites senyals que sembla que volen dir algo...així que he decidir confiar en ella i seguir per aquest camí un temps. Ens ha recomanat fer una pausa, "endreçar" una mica tot plegat, recarregar piles i fer l´'ultima IA de la SS amb més possibilitats. Sento que el meu cos també em diu que freni, així que li farem cas. Ja us aniré explicant!
La veritat és que es fa molt dur a vegades pensar en una pausa indeterminada...aquests nadals amb molts nens al voltant....és molt complicat gestionar el temps, les ganes, l'angoixa, la pressa...i per altra banda m'allibera estar un temps sense punxar-me....no sé....estic una mica embolicada!!
Aniré a la SS amb la següent regla per a que em donin una ullada i dir que tornaré en uns mesos, suposo que no em posaran cap problema. També vull anar al meu gine de sempre a que em doni una ullada i em vull mirar la vitamina D que sembla que potser la tinc baixa (m'ha sortit alterada la GGT a l'analítica de la feina)

En fi...això és tot! Sento el rotllo!!! Prometo estar més ON a partir d'ara, quan la grip em deixi en pau per fi!!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
Gia
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 11:00 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Gia » dc. gen. 11, 2017 9:14 pm

Hola noies!

Entro ràpid des del mòbil per explicar qun ja he anat amb el dr Carrera. Si que parla fluixet!!! Tot i estar ben previnguda m'ha sobtat!
Tant al meu home com a mi ens ha agradat molt.
Ens ha mirat les proves i ens ha dit que si amb tot a favor, les IA no han donat resultat...i havent fet una FIV prèvia, aniria directament a una nova FIV, sense fer una tercera IA.

O sigui que a la propera regla (finals de mes suposo) començo la FIV!!!

Aniré entrant igualment per veure com us va a totes. Espero que tingueu el vostre positiu ben aviat!!! Molta sort que us la mereixeu!
Vanessa, ja queda menys! Que bé que tot estigui perfecte!!!
Petons a totes!!!
Març 2013 --- neix el nostre petit (FIV)
Juny 2015--- transferència de congelats negatiu
Desembre 2015 --- operació varicocele
2016 --- 2 IA -
2017---3 Fiv -
2018--- OVO - embaràs a la 2a transfer
Gener 2019 --- neix la nostra petita
Juliol 2020 ---embaràs natural!
Avatar de l’usuari
Vanessa83
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 334
Membre des de: dl. set. 15, 2014 6:46 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Vanessa83 » dj. gen. 12, 2017 9:02 am

Marttape, a vegades s'ha de saber escoltar el cos, i si el cos et demana descansar segur que es perque ho necesita. Jo vaig fer un paron del gener de l'any passar fins a l'agost i mira qe bé qe em va sentar el paron ;) Si la acupuntra et fa sentir be no la deixis pas, jo li vaig preguntar al meu metge que opinava de la acupuntura (ja se sap que els metges en general no son gaire partidaris) i em va dir que pese que (en la medicina occidental) no hi han estudis oficials que demostrin que funciona, ell no estava pas en contra perque per començar no te pas efectes negatius (si es fa a un lloc com de mana es clar) i si a tu et fa sentirte millor aixo si que es bo i pot tenir efectes positius. Evidentment despres també esta el fet de que la medicina occidental mai pendra en serio la oriental, pero vamos, que no son 4 chinos que diuen: ale pincha aqui i aqui perque si...hi ha milenis darrere aquest coneixement i encara que no ho puguin explicar cientificament com els metges occidentals esperen aixo no vol dir qe no sapigen lo que es fan ;) Per altre banda es important lo que deies de preocuparse d'na mateixa en general, no nomes en el nostre uter, som mes que aixo i ens hem de cuidar i mimar una mica. Et desitjo molta sort :-()-)

Gia, m'alegro que us hagi agradat, a mi al inici em posava dels nervis que parles taaaaaan fluix i tant poc, pero pese a aixo també em va agradar des del primer moment. Ara ja m'he acostumat (despres de 6 anys ja tocava jaja) i amb la confiança fins i tot s'obre i parla una mica mes jajajaja Tu també vas a Girona no? Si vas per Vic a veure si ens veiem algn dia per la consulta, sino a veure si et ves amb la Nunik que crec qe també anava a la consulta a Girona.


Com aneu betaesperadores? Molt o poc desesperades per a que arribi la setmana vinent??? :P
30/01/2013: Neix el nostre primer petit
09/2014: IA fallida
10/14: Trompes obstruides
12/2014: Fiv, no tenim embions
03/2015: Una trompa es desobstrueix
09/2015: IA fallida
12/2015: IA fallida
16/09/2016: IA +++++
02/06/2017: Per fi neix la petita de la casa
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dj. gen. 12, 2017 9:49 pm

Hola guapes! He entrat aquest matí per personalitzar una mica i m'he quedat sense cobertura al moment de pujar el comentari :-:)

Nunik i boleta, molts ànims!!! Nunik jo als pits no noto res però la resta... Inflor, nàusees, dolorets de regla... Vaja, suficient per emparanoiar-se! De fet em sento super embarassada!!! Però és la primera vegada que m'hormono osigui que ves a saber!!

Marttetape fas molt ben fet d'escoltar el teu cos i mimar-te! Aquí ens tens per donar-te suport i per escoltar com cada dia estàs millor!!!

Gia que bé que aneu totes al mateix doctor!! Us desitjo un positiu com una casa! A mi em a mandreta el tema IADs I també em vaig sentir temptada de saltar a FIV... Però la Dra em va animar a intentar-ho. Sort!!!

Vanessa feliç pas de l'Equador!!! Ara comença la lluna de mel de l'embaràs, quan tot està ben encaminat i encara et pots moure! Disfruteu guapa!!! Gràcies per seguir passant a fer-nos companyia :-)

Ego: he caigut en la temptació i m'he comprat un clear blue Early (sensible 6 dies abans de la falta). Demà estare a 10 dies després de l'ovulació osigui que em llenço a la piscina. Total, el no ja el tenim abans de començar ;-) ja us explicaré


Bona niiiiit
Avatar de l’usuari
Vanessa83
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 334
Membre des de: dl. set. 15, 2014 6:46 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Vanessa83 » dv. gen. 13, 2017 8:09 am

Lidiaiprou, NO HO FACIS!!!!! l'Ovitrelle pot donar falsos positius, i si hi ha algo pitjor que un negatiu es un positiu que despres es converteix en negatiu!! A part de que per molt sensible que sigui si no es perque l'ovitrelle doni positiu es mes que posible que no tinguis hormones de l'embaraç suficient per a que doni positiu en orina a aquestes alçades. Se que costa mooooooooooooooltisim i els dies es fan molt llargs, pero espera't en serio. Pel camí sempre pots fer tests d'embarassos "caseros" que surti lo que surti no t'ho acabes de pendre en serio i mata el gusanillo :P Prova a fer la proba de l'oli si vols: agafes el pipi (la primera hora sempre es on hi ha mes concentracio de les hormones de l'embaraç), el deixes que es refredi a un recipient net i llavors poses una gota d'oli d'oliva a una punta i una gota a l'altre punta, en principi si s'ajunten es que estas embarassada i si no es que no. No esperis que allo vagi a supervelocitat eh jajajaja van apropant-se a poc a poc. Ja et dic que lo millor es esperar, pero si no pots fes proves caseras d'aquestes, que a part de mes barates no fa que et facis les mateixes ilusions o et quedis tan xof tant si surt un si com un no. I si igualment no pots esperar fins el dia de la beta, com a minim minim minim espera't a que haguin passat mes de 13 dies d'haberte punxa't l'ovitrelle ok!
Et desitjo moltisima sort!!!
Ahh un altre simptoma d'embaraç (lo que pasa es que no nomes es d'embaraç) son els gasos...jo els dos cops que va ser positiu semblava un globus jajajaja
30/01/2013: Neix el nostre primer petit
09/2014: IA fallida
10/14: Trompes obstruides
12/2014: Fiv, no tenim embions
03/2015: Una trompa es desobstrueix
09/2015: IA fallida
12/2015: IA fallida
16/09/2016: IA +++++
02/06/2017: Per fi neix la petita de la casa
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dv. gen. 13, 2017 8:14 am

Entro ràpid per dir que el test ha sortit negatiu. Be, era d'esperar... Encara és d'hora i quedar-se a la primera és com que et toqui la loteria jajaja en fi... Seguirem esperant

Vanessa acabo de llegir el teu missatge ara jajajaja ja està, gusanillo assassinat i a treballar!! Així no hi penso més. M'arrepenteixo d'haver-lo fet... Pq total... Que en trec si tampoc me'n puc fiar gaire? Aix...
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dv. gen. 13, 2017 8:36 am

Bon dia noies,

aix...lidiaiprou....aquestes temptacions són un rotllo!!! espera a verue què passa, amb les hormones i les ganes que hi posem costa, però cal esperar!! Aquest negatiu pot no ser definitiu??? Jo mai m'he fet el pipi-test, la regla sempre se m'ha avançat amb els tractaments.

La resta d'esperadores-desperades com aneu?? Nunik?? boleta?? Compte enrere!! A gaudir de la setmaneta que queda, tots concentrats en que siguin uns possitius com una catedral!!!

Vanessa, ja estàs a l'equador...que fort!! Que bé!! a gaudir de la màgia :)

Gia, ja ens diràs com va la FIV, nou camí, noves energies!!

modo ego: jo estic en plena ovulació i sembla que no estic tacant com altres regles!! efectes de l'acupuntura? casualitat? No ho sé, però de moment estic contenta. A finals de mes a veure com i quan em ve la regla després del desajust del mes de desembre. Aquesta setmana no he anat a l'acupuntura perquè de la grip he fet una sinusitis... ¬¬' mare meva....no m'estic de res, eh! Aix!!!

Petons guapes!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Nunik » dv. gen. 13, 2017 9:14 am

Bon dia noies!!!

Lidiaiprou aiiissss la betaespera és lo pitjor!! I fer un TE tampoc serveix de gaire a aquestes alçades, entre que et pot sortir fals posiriu per l'ovitrelle i que tant aviat pot ser que no et detecti, es un rollo... Bueno com dius gusanillo matat, a disfrutar del cap de setmana i en un pim pam et plantes a dimecres, molts anims!!

Vanessa moltes geacies per tot el que m'has explicat, va super be que vagis per davant i ens vagis explicant!! Ja veig que en Carrera fa molt bon control!! Ja estas a l'equador de l'embaraç com passa el temps!! Jo quan vaig aterrissar per aqui acabaves de tenir el positiu!! Que ve que totes les ecos vagin sortint be!!

Marttape com estas? Noia quin panorama angines, grip, sinusitis... Millorat!!! M'alegro molt que aquesta ovulacio ja no estiguis tacant! Sembla que t'ha anat be l'acupuntura, si mes no esta genial que et vagis reajustant!! Crec que t'anira super be aquest paron per agafar energies!!

Gia m'alegro que us hagi agradat el nou metge! Encara ens trobarem algun dia per alla jijiji i espero que us vagi molt be aquest nou cami de la FIV, ves entrant a informarnos!! Molta sort!!

Jo estic a la meitat de la betaespera!! Quines ganes que sigui divendres que be! De moment ho porto prou be, pero crec que la setmana vinent sera interminable jijiji

Boleta i tu com vas?

Bon cap de setmana noies!!!
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Avatar de l’usuari
boleta-BCN
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: boleta-BCN » dv. gen. 13, 2017 1:11 pm

Hola valentes!!!

Com esteu? Quin horror la reentré! No sé vosaltres però jo estic a dieta maxima i absoluta, m'ho he menjat tot aquestes festes, jajaja! Aixi que verduretes i planxa a tutiplen :ufs:

Pruneta, què tal? com vas? mode zen on? o nerviosa esperant la fiv? la prova si que la fan al CIMAB, però he investigat i al IVI tb la fan, pero és pasta. Veurem què fem.

Vanessa què bo que som quasi-bessones, no? De quin any ets tu? jo del 1981. Sisisi es molt fort el Dr. buenorro... especialment quan t'ha de fer una eco el dia 3 de la warry i tu alla en plan aaaaaaaaaaaix! jajaja! millor prendre-s'ho amb humor, jajaja! Què precios és el nom de Emma... i sobretot què guay que hagi sortit tot bé... ara a passar la 2a part de l'Ecuador, ja queda menys per veure-la!!! Emoció!!!

Nunik nena em concentro molt per tu!!! I anem de la maneta, a veure si ens porta sort!!! Vinga que ja només ens queda una setmanetaaaaaaaaa! :ok:

Lidiaiprou! Ja queda reeeeeeeeee per la beta! Tu de moment ni cas al pipitest, encara és molt d'hora! Filla meva, la proge em senta com el cul. Estic inflada com un globus, m'han sortit granets a l'esquena, sento punxadetes al baix ventre, i tinc mooooolta son. Pel mati em costa la osti aixecar-me... Tema pipitest... molt em temo que jo tb acabaré caient, pero intentaré aguantar tot el que pugui, jajaja! Total que nervioseta però controlada, amb ilusió de q arribi el 20!

Marttape què guay que no estiguis tacant!!! oi taaaaaaant q l'acupuntura en té a veure! O vaja, jo així ho crec! Encara no m'he quedat embarassada, però surto renovada de les sessions... dieta i suplements tb te'n fan o només acupuntura a seques? a mi em van voler fer el complet però em sento incapaç... Bueno reina, molts ànims amb la sinusitis, a poser-te bona eeeeeh!

Gia moltiiiiiiiiisima sort per la FIV! és més fotut però també té una tasa molt més alta d'exit! ohmmmmmmmm

Per cert, tema pinxitus com ho porteu? Em refereixo a pinxitus recreatius fora de tractament, obvi, jeje. Jo és que amb el tema de tants mesos i ara amb els "programats" nem més fluixets...

Mode Ego: betaespera a ratets! nerviosa i tranquila, amb ganes de que arribi el dia de la beta, o potser un pipitest de tira cap a dijous que ve, jeje... reconec que moltes esperances no tinc, suposo que és un mecanisme d'autodefensa que desenvolupem les que portem temps... no us passa? encara q una petita esperança sempre hi ha. Suposo que tindré més esperança quan comencem IA.

Petonarros a totesssss y bon findeeeeeeeeee!!!
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Ally83 » dv. gen. 13, 2017 1:24 pm

Hola nenes!!

He estat desconectada a tope, vaig rapid que estic a la feina...

He descansat aquest mes, hem va baixar la regla el 22 de desembre, i avui he començat a tacar, he fet un test x si a cas i blanc nuclear, així que la setmana vinent comencem amb banderilles el 3r i ultim cicle de IA.

Petons
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::