IAs 2017 ---> + <---

Tractaments, clíniques, medicaments..
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dv. maig 12, 2017 12:15 pm

Hola noies!!

Quantes beta-esperes!!! Quins nervis!!! Boleta i Gustineta, us fareu el test JA?!?
Lidia, quin patir sempre pel camí, picarols!

He estat desconnectada (d'escriure) però us llegeixo sempre!

modo ego: encara no m'he refet del tot del raspat...resulta que ara se m'han quedat uns coaguls i he de prendre methergin 5 dies per acabar de fer net del tot....això és una bona merda, me la salto perquè aquí venim a ser possitives!!!
Ara estem pensant si fer una altra IA per la privada o anar directes a FIV......hem de fer un parell de mesos de descans, volem decidir amb calma i preguntar a altres llocs, estic farta de la SS i del tracte allà.....de fet ahir em van trobar els coàguls de pura casualitat perquè tenia cita per informació de FIV (demanada al febrer) però es van equivocar i resulta que era per IAs i ja que estava em van fer una eco, sino res de res! De fet no em van dir que hagués de fer cap control post-raspat..... és una bogeria estic cansada d'ells!!!!!
Aïda, et desitjo tota la sort del món, i potser ens trobem en el fil de les FIVeres


Una abraçada ben forta a totes i molta energia per aquests dies durillos d'espera!!!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
boleta-BCN
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: boleta-BCN » dv. maig 12, 2017 8:56 pm

Hola carinyets!

Entro rapid desde l'aeroport (a punt d'embarcar) per reportar pipitest negatiu... Ja m'he pegat la plorera reparadora i de nou cap amunt!

Petonarros forts a totes i us anire llegint amb la wifi!

Bon findeeeee
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » ds. maig 13, 2017 9:44 am

Bon dia guapes!!!
Marttape, guapa em sap molt de greu per tot el que estas passant. Últimament només llegeixo comentaris negatius sobre els protocols de la SS i em sembla molt trist que no s'hi mirin una mica mes... ens trobem en una situació molt delicada fisica i psicologicament... després del raspat van fer algun analisi o biopsia per saber les causes?? Ànims amb l'espera pero si us plantegeu FIV, aneu movent papers mentrestant pq les llistes no son curtetes... mireu a la privada q tb hi ha molts llocs i preus diferents! A CEFER onnvaig jo es mooolt mes barat que institut marqués, per exemple! Petons i abraçades!

Boleta quina merda. Ho sento bonica. Aprofita el viatge per distreure't i gaudir a tope que t'ho mereixes. De tota manera, encara es aviat! Jo fins que no ve la regla tinc esperança!

La resta com.aneu? Juno, Junno, Gustineta?

Al final fare pipitest dema pq no vull rebre la noticia per telefon estant a la feina.

Prtooons
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Ally83 » ds. maig 13, 2017 11:38 am

Hola maques!!

Fa temps que no entrava però us vaig seguint!

Martape quina rabia tot plegat, a mi quan hem va fet el legrad, hem van fer una biopsia de les restes, i despres de la primera regla una eco, pero va anar normal tot...

Boleta sento l'últim negatiu, no et capfiquis i mira endevant!

La resta sort amb els pipitest!

Jo estic ja en plena FiV i dilluns tinc la punció. Us desitjo molta sort amb les Ias pero penseu que el mon no s'acava aqui i que tenim més opcions!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dg. maig 14, 2017 9:16 am

Entro rapid i em.mode soso per reportar pipi test negatiu 12 dies post IA. Ja se que es d'hora. Dimecres tinc la beta i algo d'esperança queda pero estic decebuda i cabrejada i em teobo fatal.
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dg. maig 14, 2017 11:44 am

Boleta i Lídia.... Ho sento molt.... Encara cal esperar la regla, no? Pero és una bona merda tot plegat... A enfadar-se, recuperar-se i cap amunt. A seguir lluitant!

La resta com esteu? Per quan els tests??

Jo dimarts aniré a un altre gine per una segona opinió.

Gaudiu el finde, que ens ho mereixem
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
Junno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:56 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Junno » dg. maig 14, 2017 7:52 pm

Hola noies!
Com porteu la tarda de diumenge?

Bolteta, Lidia... UFFF!!!!! Quina gran M... em sap molt greu noies! Una abraçada molt forta per a les dues i molta força per a recomposar-vos i a per totes la propera vegada. Deixareu descansar un cicle o a tope a pel següent?

Lidia, com et trobes, demà ja aniràs a la feina?

Cmatamoros, com van aquests ànims? Millor? Vinga, que tot i que el procés és dur de coll...ns, nosaltres ho som més i ho aconseguirem! Un petonàs!

Gustineta, què? Com ha anat? Hem tingut sort i ens pots cantar un positiu??? Tant de bó que sí. Una abraçada guapa!

Ally, que guai saber de tu! A punt de la punció, quins nervis! Que vagi suuuuuuper bé!

Juno, i la betaespera? Com va? Controlant nervis ;) Una abraçada!!!

Modo ego: Bueno noies...sembla que després de 3 IAs negatives, la sort ens ha volgut somriure i hem aconseguit un positiu!!!!!!!!!! Vam fer el test el divendres tarda (12è dia post IA) i va sortir una línia subtil al pipitest... dissabte matí segon test per confirmar i efectivament, un altre positiu!

Hem passat el finde entre hipermega felices i englobades, veritablement encara no ens ho acabem de creure i crec que fins que no anem a la clínica a confirmar-ho no respirarem del tot (mig) tranquil•les. Tot i que, amb l’experiència de la Marttape doncs fa por il•lusionar-se massa....però vaja, que ara mateix estem gaudint del moment.
Demà trucarem a la clínica per a que ens guiïn en els pròxims passos perquè no tenim ni idea de que toca..mai hem arribat tant lluny;) Ja us explicaré.

Tenia moltes ganes de dir-vos-ho perquè, en el meu cas, sentir parlar de positius als quarts intents em donàvem esperança. Així que espero que la meva experiència també ho faci.

Lidia, boleta, de nou..ho sento.

Una mega abraçada a totes, que som unes super lluitadores i hem d’estar molt orgulloses!

Junno
Imatge

30 Abr '17 > 4a IA -------- Positiu!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dg. maig 14, 2017 8:48 pm

Junno!!! Moltes felicitats!! Pels de gallina....!! M'alegro moltíssim!!
Visca celebrar la vida i a viure al núvol, que us ho mereixeu!!!

Mai se sap com acaben les coses, això és veritat,
però val la pena gaudir de cada pas del camí, ser feliços sempre que puguem, sempre!!!

Una abraçada
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dl. maig 15, 2017 6:53 am

Junno me n'alegro moooolt moltíssim!!!! Ens feia falta un positivas a dia 12 :p-) :p-) :p-) :p-)
Seguiu amb la proge fins la s10-12 i eco a la s6!!! Cuideu-vos molt i gaudiu tot el que pogueu que es una etapa preciosa!!!!

Jo segueixo amb molesties, sense tacar i amb un filet d'esperances. Avui vaig a que em mirin pq si no estic embarassada ja m'haura d'haver passat la hiperestimulació a aquestes alçades...

Petons a totes!!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Gustineta » dl. maig 15, 2017 8:12 am

Hola noies,

Entro ràpid a saludar i a donar notícies

Junno, enhorabona! Malgrat vulgueu ser prudents encara, no deixeu de celebrar-ho! Aconseguir un embaràs és un primer pas molt important.
Lidiaprou, quin greu el negatiu. Com et trobes de l'hiperstimulació? En teoria com dius hauria d'anar a menys, no?
Boleta, ho sento... és un pal. Com ha anat el viatge?
Juno, com va el desespero?
Kora, benvinguda.
Marttape M'agrada llegir-te més animada. Tela amb la SS..., no m'estranya que t'estiguis pensant no anar-hi més. El tracte és molt i molt millorable.
Cmatamorosb com van les punxades? I els ànims?

Ego: estic amb la regla i amb una tristesa molt gran que no sé ni definir. Ja no és pel negatiu, que això ja ho intuíem. És sobretot per la gran merda que són la infertilitat i l'esterilitat, el fer tot el que podem, però que no surti i que pràcticament no tinguem respostes.
Nosaltres ja hem acabat amb les IA, ja ens han dit que, en el nostre cas, no és aconsellable fer-ne més perquè no servirà de res. Ja fa 3 anys i mig que busquem i molts intents en natural. Durant el matí trucaré al Clínic perquè ens apuntin a llistes de FIV i que em donin hora per la doctora. Creiem que no ha portat gens bé el nostre cas i volem parlar amb ella per dir-li-ho.
En fi, ja m'animaré. De moment, aquest maig a descansar de tractaments i a buscar clíniques i metges per fer més proves.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dl. maig 15, 2017 8:53 am

Hola Gustineta...no saps com t'entenc....és tan frustrant tot plegat ... a mi de tant en tant també m'invadeixen la pena, la impotència, la ràbia.....per la injustícia que estem vivint. No ens ho mereixem, ens estimem, som bones persones i serem uns bons pares, perquè tot això??
Però no ens podem quedar aquí...no sabem perquè ens ha tocat viure aquesta gran merda, no crec que sigui per fer-nos millors persones, ni per aprendre cap lliçó, crec que és la vida, la casualitat....i prou. Però la veritat és que m'és igual, no vull saber perquè, vull SEGUIR i LLUITAR i GUANYAR! CULLERA!!

Molta força noies, i a ocupar-nos i viure les altres alegries que ens porti la vida fins que aconseguim el nostre somni. Nosaltres aprofitarem el descans per estudiar FIVs, preus, clíniques...i per marxar de viatge! Despejar-nos a l'altra punta del món per agafar aire.

Una abraçada
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Juno » dl. maig 15, 2017 11:33 am

Hola a totes!


Primer de tot... MOLTES FELICITATS, JUNNO!!!! Me n'alegro moltíssim!!! Segur que ara deveu estar en un núvol. Espero poder tenir d'aquí poc aquesta sensació... :) Com et trobes? Tens o has tingut símptomes? Ja ens explicaràs quan tens visita al metge. Segur que tot va molt bé. Un petó per a les dues i ja ens ho aniràs explicant. Quina emoció! <:-<

Boleta i Lidia, heu repetit test? Si encara no us ha baixat la regla encara hi ha esperança, no? Lidia, a veure què et diuen al metge i a veure si et comences a trobar millor. Ànims!

Gustineta, em sap molt molt greu. :( Espero que aquest període de descans et vagi bé per tenir clar què podeu fer i com. Moltíssima sort! I ja aniràs passant. Molts ànims.

Marttape, bonica, com estàs? Que bé que feu un superviatge per desconnectar! Segur que us anirà molt bé. I a no defallir, com dius tu! Petons i ànims.

Ally83, que vagi molt i molt bé. Sort!

Jo estic a a meitat de la betaespera. Intentaré controlar-me per no fer el test abans d'hora. Amb nervis però vaig fent, apuntant les temperatures... Tinc una situació rara amb la feina i entre això i els nervis no puc dormir gaire, aquests dies. En fi, espero que aquest cop hàgim tingut sort.

Us envio una forta abraçada a totes!
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dl. maig 15, 2017 2:31 pm

Hola guapes!

Gustineta em sap molt de greu que estiguis tan trista però t'he de dir que t'entenc molt bé. És un sentiment que no es pot entendre fins que no l'has viscut.

Marttape m'encanta la teva manera d'encarar el temporal. Ole vosaltres! Anireu a Àsia? Austràlia?? Nosaltres ens quedarem per aquí per fer guardiola i perquè no sé en quin punt estarem del projecte <:-<
Per cert, últimament estic escoltant moltes males crítiques dels protocols obsolets de la SS. Desitjo molta sort a les que aneu per SS, de veritat, però si en algun punt us dona la sensació que us estan prenent el pél i fent perdre el temps i els ànims, queixeu-vos! m'estan venint ganes de fer alguna estadística comparativa de les taxes d'exit dels diferent protocols perquè vaja tela...

Boleta, besona de pipitest negatiu, espero que no et vingui la regla i tornis de Dubai amb un bon regalet!!!! Encara hi ha esperança!!

Com a dona lesbiana, des dels 15 anys que tingut molt clar que volia ser mare i m'entristia molt pensar que no ho tindria gens fàcil. Vam decidir que la primera a gestar fos la meva dona perque ella no tenia cap problema hormonal ni antecedent familiar d'esterilitat/infertilitat i dono gràcies a l'univers perquè ens ha donat l'oportunitat de ser mares de la Laia... i us puc ben assegurar que l'any que vam passar de tractaments ha quedat ben oblidat i ben lluny. Alhora també he viscut amb un nus a la gola pensant les sensacions i experiències que no he pogut experimentar en primera persona i se'm fa una muntanya haver de lluitar contra tots els meus petits problemes hormonals, de coagulació, d'autoimmunitat, etc... amb la incertesa de quan/com ho aconseguirem. Estic segura que tard o d'hora, d'una manera o altra, totes aconseguirem tenir un fill/a si perseverem i perseverem... i ens aixequem de les patacades i ens espolsem els genolls. És molt molt dur físicament, psicològicament i econòmicament... per no parlar de com afecta a la nostra vida laboral i social. Una bona merda, vaja.... però nosaltres podem!!! Una bona abraçada sanadora col·lectiva!!! Les que aneu a FIV, podeu seguir passant i compartint amb nosaltres eh! que tard o d'hora algunes segurament acabarem saltant a FIV i ja ens va be estar al dia dels protocols. Jo ara ja sé que se sent amb una hiperestimulació moderada i li he agafat por a la FIV. Aix...

Per cert, beta quantitativa en sang inferior a 2.5 (no se quines unitats!) osigui que tot sembla indicar que és un negatiu com una casa de pagés. Deixo la proge i dimecres control a veure si ve la regla d'una vegada i els ovaris tornen al seu tamany normal. En part, me n'alegro de no començar un embaràs amb mal peu. No m'imagino tres o quatre mesos així. Em sento inútil i infantilitzada per la meva sogra, que ens ajuda cuidant la Laia però es passa el dia recordant-me que no puc fer res de res... i no tinc ganes de veure ningú... ni riure les gràcies... ni escoltar anècdotes caducades de com es criava abans... ni res! Au, ja m'he desfogat jo també. Sento el rollo!!

:-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m
Avatar de l’usuari
cmatamorosb
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dl. gen. 19, 2015 5:34 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: cmatamorosb » dl. maig 15, 2017 5:43 pm

Hola boniques!

Junno, moltes felicitats!!!llegir el teu positiu, m'ha fet veure un raig de llum al final d'aquest túnel fosc, en el que em trobo. Ja us vaig dir que no estic molt animada, i ho veig tot bastant negre, a la mínima tonteria que em diuen ja estic amb les llàgrimes als ulls, en quant jo no sóc gaire de plorar. Per una part tinc ganes de començar una altra vegada amb les punxades, sino passa res cap a finals de setmana o principis de l'altra, però per una altra, tinc pànic a que aquesta vegada tampoc surti bé.

Gustineta, lidiaiprou, com us entenc, és molt frustant veure que tot i el que fem, no l'encertem. La veritat es que amb aquest segon negatiu, m'he adonat que els negatius m'estant passant factura,

Juno, tú ets la pròxima que ens has de cantar un positiu!!!

Una abraçada
Avatar de l’usuari
sakura1410
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: sakura1410 » dl. maig 15, 2017 5:52 pm

Hola noies, entro a aquesta part del fil a buscar ajuda moral. Resum:
- Embaras natural: ou buit amb legrat fa 2 anys
- Medicacio d'ajuda al CAP amb controls foliculars i relacions programades durant 6 mesos sense cap positiu
- 3 IA's a Sant Joan de Deu positiu
Aqui ve el problema... Data IA el 6 d'abril, el dilluns 8 de maig nomes veuen sac gestacional i viteli, decideixen esperar una setmana mes.
Hem anat avui i l'embrio medeix 6'5mm pero de moment no detecten batec.
Es com si estigues de menys setmanes, i ja els he preguntat com podia ser si amb la IA hi ha una data exacta.
Diuen que no descarten que tingues una segona ovulacio i m'hagi pogut quedar de forma natural
He anat a agafar la baixa, el meu cap no pot mes i no entenc res de res.
Em quedare a aquest fil, m'uneixo a les que pensen que el protocol de la ss esta obsolet
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dt. maig 16, 2017 8:46 pm

Sakura guapa això pinta be!!! Lo de la segona ovulacio després d'haver estat amb mesicacio es molt possible, jo aquest mes crec que he ovulat uns 5 cops... si hagues tingut relacions m'hagies pogut quedar. A mes els bitxitus poden viure força dies! En el nostre primer embaràs no vam sentir batec a la ecobde la s6 i ens vam preocupar pero a la s7 si que el vam sentitmr ibtot va anar estupendament. Molts molts molts ànims!

Jo dema tinc visita per reconfirmar el negatiu i decidir com i quan seguim. Ja us informare!!

Petons a totes!!!
Avatar de l’usuari
sakura1410
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: sakura1410 » dt. maig 16, 2017 10:50 pm

Lidia, 5 cops? Mare meva... I jo dubto que hagi pogut ovular 2 jajajaja
A veure que us diuen dema.
Us anire informant... Es que em trobo tan be que dubto que pugui ser veritat, i com ja em vaig donar una hostia tinc por a la segona...
Petons!
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dc. maig 17, 2017 10:53 am

Hola sakura1410,

Confia fins a l'últim moment!! El cos és un misteri, conec casos de diferència de deu dies de la data d'IA, així que paciència i esperar.
La meva experiència no és bona, no sé si ho has llegit al fil..... però hi vaig creure fins que es va confirmar que s'havia parat.
Quan et fan una nova eco??? Molts ànims i molta sort, aquí estem.

Lidia, com et trobes?? A veure que et diuen demà i quan podeu tornar a la carga!

I la resta?? Per quan més pipi-test???

Modo ego: ahir vaig anar al meu gine i em confirma que hi ha algo a l´úter...a ell li sembla més un tros de placenta....toca esperar a la regla i desitjar que marxi, sino hauria de fer un nou raspat. No ho vull ni pensar.... estic xof....tinc ganes de tancar els ulls i obrir-los d'aquí un any i que m'expliquin què ha passat, es fa dur tot aquest temps.

Petons, noies
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
sakura1410
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 22, 2015 9:49 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: sakura1410 » dc. maig 17, 2017 11:34 am

Marta si que e llegit, aqui i a "quan les coses no van be" que segueixo desde el meu ou buit. Jo hi ha moments que si hi confio, i hi ha moments que no. A mi no em quadra gaire la data en que el pipi test em va donar positiu i que ara pugui estar d'una setmana menys... Encara i aixi tindre fe, aquest tarda llevadora i dilluns eco
Petons a totes!!
[url = https: //lilypie.com] [img] https://lmtf.lilypie.com/M36Bp1.png [/ img] [/ url]
Avatar de l’usuari
Junno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:56 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Junno » dc. maig 17, 2017 1:41 pm

Hola noies,

Primer de tot, moltíssimes gràcies per les vostres paraules!!! :-()-)

I abans de posar-me en modo ego, dir-vos que em sento fatal al llegir tots els comentaris que heu deixat aquests dies i que us comprenc perfectament tot i que no tinc paraules per dir-vos.

En el meu cas, el que intento fer cada dia des de que vaig començar amb la repro assitida (tot i que costi un huevo) és no oblidar-me de les altres coses de la vida que em fan feliç: la parella, els amics, el fet de planificar les vacances o una sortida a la muntanya... perquè noies, mai més tornarem a tenir 25-30-35 o 40 anys i és una llàstima que vagin passant els dies i només estiguem emmagatzemant patiments i pors.... És cert que el somni de tenir un fill és incomparable però no podem deixar que ens consumeixi i ens vagi apagant. Per tant, hem de lluitar per aconseguir tenint petites il•lusions a la vida que ens vagin compensant.

Juno, ets la única betaesperadora, no? Moltíiiiisima sort wuapisima! A veure si ho aconsegueixes i ens veiem pel fil de les mares de gener =)

Marttape, quan dius de tancar als ulls i despertar d’aquí un any...ufff... que dur però que comprensible, es un camí que esgota però que hem de recórrer per aconseguir el nostre objectiu.... tant de bo amb la pròxima regla facis net.

Gustineta, quina desesperació! A banda del procés, només falta trobar-se en professionals que no fan bé la seva feina... quina M!

Lidia, espero que avui els ovaris estiguin d’allò més bé i podeu començar en breu un altre cicle...
Si ja els negatius són una gran putada... no em vull imaginar estar de baixa i amb altres temes mèdics... Una abraçada super gran que espero et doni la paciència que necessiteu.

Cmatamoros, m’alegro que el meu positiu t’ajudi. I no pensis que no funcionarà, veritablement mai se sap i t’ho diu una que va fer el pipitest per inèrcia i sense cap tipus d’esperança ;) I mira quina sorpresa em vaig endur! Ja comences punxades?

Sakura, benvinguda! I fes cas de les noies... cada dona és un món i cada cigronet un altre... Quan tornes a tenir control?

Modo ego: Dilluns vaig trucar a la clínica per donar la noticia i ens han donat hora per fer una eco el 30/05...ni analítica ni res... =( Nosaltres que esperàvem que ens reconfirmessin el positiu... ens vam quedar una mica xof... Així que hem comprat una analítica en sang quantitativa per 10e a la web tumedico.. i aquesta tarda anirem a fer-la.. .jijiji Creuem dits!

De tema símptomes, doncs poca cosa... els típics dolors de la regla a la zona del baix ventre des del dia 9 post IA (això ho he notat a totes les IAs) i més ganes d’anar a fer pipi, això és nou.

Una abraçada enorme a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

30 Abr '17 > 4a IA -------- Positiu!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::