IAs 2017 ---> + <---

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Junno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:56 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Junno » dv. abr. 21, 2017 11:05 am

Aix Cmatamorosb, que greu em sap. Entenc perfectament com et sents, és taaaant fotut tot aquest procés. Amb cada negatiu ens enfonsem i, personalment a mi, em costa moltíssim somriure i fer com si res hagués passat...però com solem dir per aquí, plora, enfadat estigues trista però no desisteixis, en una d’aquestes rebrem bones notícies. Una abraçada guapa.

Ostres Gustineta, ahir vaig llegir el teu escrit a “quan les coses no van bé”… i la veritat, no tinc paraules. Només dir-te no estàs sola, que tenim aquesta comunitat que, com a mínim, ens serveix per desfogar-nos, que ens hem de permetre tenir dies dolents i no per això som ni ploramiques, ni negatives, ni res de res… només faltaria! Tenim un somni preciós i estem posant moltes, moltíssimes energies, forces, recursos i temps en aconseguir-ho i qualsevol hauria d’entendre que quan poses tant per aconseguir un somni, sentir-se esgotada i trista si les coses no van bé és completament humà. I qui no ho entengui, dos pedres.

Com portes les punxadetes? I dilluns control de fol•lis, ja ens explicaràs! Ànims guapa!

Vanessa..uoooo! 35 setmanes, mare meva, com passa el temps! M’alegro moltíssim que l’Alba i tu esteu en tant bona forma. Gràcies per passar-te a explicar-nos!!

Lidia, doncs sí, sembla que en aquest cicle anem bastant de la mà junt amb la Boleta. M’he rigut molt amb la teva pregunta del Gonal, jajaj, i t’explico: A la farmàcia on comprem nosaltres la medicació, al costat de la Corachan, ens entreguen un bloc de gel (d’aquests de plàstic) i una bossa petita de congelats, així que ens va de conya per endur-nos la medicació allà on vulguem. Una nit em va passar el mateix que a tu, havia quedat per sopar i vaig ficar al bolso la capsa sencera de Gonal i el bloc de gel agafat amb una goma “de pollo” i després tot a una bosseta (d’aquelles encara no tenim la bossa de congelats) i solucionat.
Per cert, de Gonal, quant t’has de punxar?

Boleta! Digues que sí, m’encanta veure la super energia positiva que portes! Ja ens explicaràs que tal amb les banderilles... Quant t’has de punxar?

(semblo una obsessiva de les dosis de gonal ;)

Pluda... com ha anat??? Ens tens en "ascuas"... Esperem que bé!

Juno, anims en els últims dies... això ja ho tens.

Modo ego: Aquesta tarda tenim el primer control de fol•lis… aix, tant de bó tinguem més d’un… En el notre cas és el que anem buscant des de fa alguns cicles i no hi ha manera. Jo també he començat amb medicina alternativa. Quan vaig deixar de fumar vaig complementar l’acupuntura amb Flors de Bach i com tot plegat em va anar molt bé, he decidit tirar de bach.. total, no perdu res.

Un abraçada molt forta per totes!
Imatge

30 Abr '17 > 4a IA -------- Positiu!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dv. abr. 21, 2017 11:17 am

Noies, he estat desapareguda aquestes vacances, gaudint de la familia i del descans. Esperava entrar avui per donar-vos bones notícies i esperança i força per a que seguiu endavant, però no podrà ser així..... he anat al metge i m'han dit que l'embrió no té bon pronòstic.....he de tornar dimecres. És massa petit, el batec massa fluix i irregular....i ara mateix estic molt espantada, molt trista..... no sé que dir-vos.... Vull ser forta i confiar al màxim en el meu petit, he arribat fins aquí, i això és molt, però necessito unes hores per pair tot això i seguir endavant.
Sento deixar-vos aquesta pena aquí....però ha estat tant important aquest espai per a mi en tot aquest procés que sentia la necessitat de compartir-ho amb vosaltres.

Hem d'anar sempre endavant, som fortes i valentes i les que més hem de creure en els nostres futurs petits.
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
Junno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:56 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Junno » dv. abr. 21, 2017 11:46 am

Ostres Marttape, acabo de llegir-te. Tinc la pell de gallina, estic emocionada i si et tingués davant et donaria una super abraçada per veure si el cigronet s’enganxa i creix..Joer!
No tinc paraules la veritat… però ni s’atacudeixi perdre l’esperança, confia en el teu cos, com dius, has arribat fins aquí i ara has de seguir sent forta tal i com ho has sigut aquests mesos.
Una braçada ben ben forta i si podem fer alguna cosa per atu, ja saps on som.
Imatge

30 Abr '17 > 4a IA -------- Positiu!
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Juno » dv. abr. 21, 2017 12:25 pm

Marttape, em sap molt molt molt de greu. :( Ha de ser molt dur. Confia en el teu petit i en tu, esperem que tot acabi bé i que dimecres et donin una bona notícia. M'imagino que deus estar patint molt, a veure si almenys pots descansar una mica. T'envio tot el meu suport, segur que totes les del fil pensarem en tu i t'enviarem molta força. Una abraçada ben forta i cuida't molt. I passa pel fòrum tant com necessitis.


Mussoleta, Cmatamorosb, em saben molt greu els vostres negatius. A descansar molt i a agafar forces per al següent cicle. Lluitadores! El que ja han dit, és normal que estiguem tristes, que ens desanimem, però no podem deixar d'intentar-ho i esperar que tot vagi bé.


Boleta, Lidiaiprou, Junno, Gustineta, ànims ben amunt! Crec que anireu totes ben juntetes en aquest cicle. Que tingueu molta sort.


Bon cap de setmana a totes! Cuideu-vos.
Avatar de l’usuari
boleta-BCN
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: boleta-BCN » dv. abr. 21, 2017 12:59 pm

Ostres Marttape carinyet, quina me... quin greu em sap lo malament q ho has d'estar passant, aixxx. Però com diuen les nenes, no perdis l'esperança... els metges tb s'equivoquen i encara no hi ha res definitiu. T'envio moltissima força i una superabraçada, i tota la meva energia positiva perquè el cigronet estigui bé dimecres i tot quedi en un ensurt. :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
Vanessa83
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 334
Membre des de: dl. set. 15, 2014 6:46 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Vanessa83 » dv. abr. 21, 2017 3:06 pm

Cmatamorosb, quin greu aqest negati, la veritat es que amb lo que habies dit estava segura que seria un positiu :( Vinga anims que la seguent sera la bona segur!!

Marttape, que dius?? Tu vinga els anims amunt que el teu petito/na es un lluitador/a i ben segur que s'esta aferrant a tu amb totes les seves forçes. Potser el cor se sent fluix i irregular perque si...jo conec una noia que no li van sentir el cor fins la setmana 11/12!!!! Els metges ja es posaven en lo pitjor i algun metge li va dir d'interrompre l'embaraç i tot perque no pintava bé, i al final va bategar i ara es una nena preciosa. Es lo mes normal del mon que estiguis ara mateix feta una merda, molt nerviosa i enfonsada, pero com estiguis tu es molt important de cara al bebe, aixi que intenta ser positiva i pensar en que el teu bebe esta perfecte i lluitant per seguir endavant amb l'energia que li dona la seva supermare. Pot sonar una mica fred aixi, pero si al final ha d'acabar malament ja tindras temps de plorar, enfadarte i estar feta una merda llavors, pero ara per ara el teu bebe esta amb tu i has d'estar en plena forma i gaudir de l'embaraç tot lo que puguis!!! T'envio tota la força del mon preciosa i espero de tot cor que aquest petit continui endavant. Mil petons :-()-)

Per a totes les que esteu en tractament: que vagin be les pnxades i que els folis creixin ben grandotes!!!
30/01/2013: Neix el nostre primer petit
09/2014: IA fallida
10/14: Trompes obstruides
12/2014: Fiv, no tenim embions
03/2015: Una trompa es desobstrueix
09/2015: IA fallida
12/2015: IA fallida
16/09/2016: IA +++++
02/06/2017: Per fi neix la petita de la casa
Avatar de l’usuari
Vanessa83
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 334
Membre des de: dl. set. 15, 2014 6:46 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Vanessa83 » dv. abr. 21, 2017 3:21 pm

Gustineta, acabo de lleiguir el teu post de "Quan les coses no van be" i m'he fet un fart de plorar!!! Dono gracies tots els dies per a no haber patit una perdua d'un fill, cosa que no imagino el mal que ha de fer, pero no se m'acudeix res pitjor a la vida. Afortunadament a part d'aixo, per la resta crec que totes ens sentim identificades, se que pot semblar mes doloros que t'ho digui jo que estic a punt d'aconseguir tenir la meva segona filla en braços, pero en el passat he sentit lo que tu senties, els sentiments oposats d'alegria i tristor profunda davant embarassos propers, els problemes a casa per haber de viure el tema de la reprodccio asistid, aguantar tonteries de la gent de "relaxat i ja veras com arriba" i que ningu entengui per lo que estas passant, que passin els anys i diguis "perque??? que hem fet per a no poder tenir fills??", fins i tot vaig haber de viure un negatiu de IA al meu aniversari!!....pero no us podeu rendir, quant menys ho espereu el cami s'iluminara i tot el dolor que ara sentiu es convertira en alegria, nomes heu de continuar caminant junts i no perdre l'esperança. Un petonas preciosa!!!
30/01/2013: Neix el nostre primer petit
09/2014: IA fallida
10/14: Trompes obstruides
12/2014: Fiv, no tenim embions
03/2015: Una trompa es desobstrueix
09/2015: IA fallida
12/2015: IA fallida
16/09/2016: IA +++++
02/06/2017: Per fi neix la petita de la casa
Avatar de l’usuari
Junno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:56 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Junno » dv. abr. 21, 2017 6:04 pm

Hola guapes,

Acabem de sortir de la clinica i sembla que encara es d'hora com per dir quants fol•lis maduraran...així que, dilluns tenim visita de nou. Creuem dits.

Marttape, fes cas als consells de la Vanessa i a lluitar encara que sigui dur!

Una super abraçada!
Imatge

30 Abr '17 > 4a IA -------- Positiu!
mussoleta
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. abr. 10, 2017 10:34 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: mussoleta » dv. abr. 21, 2017 9:41 pm

Hola.

Gustineta i cmatamorosb em sap molt greu els vostres negatius.

Gustineta Acabo de llegir el teu post de "Quan les coses no van be" la veritat no hi han millors paraules per descriure com et sents en dies així. Només nosaltres ho podem arribar entendre. M'has fet plorar d'emoció i de veure que hi ha gent que també es sent així. Però estic segura que algun dia nosaltres també podrem donar la noticia d'un positiu, potser serà més tard del que hauríem volgut, però diuen que l'esperança no s'ha de perdre mai.

Marttappe Ànims , espero que tinguis bones noticies. ves informant. una abraçada.

Vanessa83. Felicitats per aquestes 35 setmanes !! cada vegada queda menys !

una abraçada a totes !!

Marc 2017 - primera IA per privat- negativa
Abril 2017 - 2on IA per privat - negativa
labemoll
Entrades: 3
Membre des de: dg. abr. 23, 2017 7:09 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: labemoll » dg. abr. 23, 2017 7:19 pm

Hola a totes,

Sóc nova al fòrum i és la primera vegada que escric, així que espero haver encertat el lloc.

La qüestió és que escric, perquè he decidit ser mare sola i apuntar-me al tractament de reproducció assistida que ofereix la SS (a mi em toca l'Hospital de Sant Pau). L'altre dia vaig tenir visita amb la ginecòloga, qui em va derivar al servei de la Fundació Puigvert. Tot i aquesta visita, la doctora no em va saber donar cap tipus d'informació: llistes d'espera, duració del tractament, etc.

L'únic que m'han dit de moment és que quan tingui el proper cicle (mes que ve), m'hauré de fer una analítica i un cop feta, rebré una carta de la FPV.

Donada aquesta falta d'informació, alguna de vosaltres podria o sabria orientar-me una mica, sobretot pel què fa al temps d'espera o si a la llista es dóna prioritat a les dones amb problemes de fertilitat...?

He buscat informació a internet, però no he trobat RES i no conec a ningú que s'hi hagi sotmès.

Alguna em podria ajudar o dirigir al lloc on trobar aquesta informació? O segons la vostra experiència, m'haig d'omplir de paciència?

Moltes gràcies!!!!
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dl. abr. 24, 2017 7:40 am

Bon dia noies!!!!

Marttape guapa em sap greu que hagis rebut aquesta jerra d'aigua freda i puc imaginar-me com et sents. Només puc dir-te que confiis en el teu cigronet i en el teu cos... i que no facis cas si el gine no hi confiés i et proposés d'alguna manera llençar la tovallola. El cos es sabi i hi ha hagut casos d'embrionets als que els ha costat una mica arrencar a creixer i hi ha gines que decideixen intervenir massa d'hora. Una abraçada forta forta i aviat ens tornaràs a escriure compartint bones notícies!!!!

boleta nena que no havia rebut el teu comentari abans d'escriure el meu!!! Jajajaja anem igual igual!! GONAL 75 a les 21:45h em punxo jo. Per cert... caig comprar la caixa fe 1050UI i les agulles que venen al pack son horroroses!!! Em faig molt de mal... acostumada a les d'insulina de punta groga que no es noten casi... aix... per cert, he començat a prendre'm la temperatura basal. Les grafikeres ja explicareu si encara ho feu i si la progesterona altera el resultat...

Junno molts ànims!!! A veure com van aquests folis!!!! Gràcies pels consells sobre el gonal!!! Ja sou unes expertes traficants d'hormones jajajaja una abraçada forta, segur que enceteu la tanda de positius d'aquest cicle!!

gustineta llegire el teu post pero ja se'm posa la pell de gallina de llegir el que les companyes comenten. Una abraçada enorme guapa!

labemoll guapa jo no he anat per SS mai pero conec una parella de dones que estan en ello a Puigverd i tot ha anat mes ràpid del que esperaven... potser han trigat uns 3-4 mesos o així. Molta sort guapa!! Benvinguda

Una abraçada a totes, intentem gaudir del camí, encara que ens haguem entrebancat i ja anem amb els genolls pelats i plens de cicatrius. Cada dia torna a sortir el sol!
Avatar de l’usuari
Junno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:56 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Junno » dl. abr. 24, 2017 10:23 pm

Quanta raó Lidia en la teva última frase..hem d'intentar gaudir del camí, tot i que costi..però com a mínim intentar-ho.

Marttape, guapa, com estas? Com has passat el finde...nosaltres pensant en tu...una abraçada enorme!!!!

Juno, demà el gran dia!! Moltíssima sort!!! Vinga, que tenim ganes de possitius i els necessitem!

Labemoll, benvinguda!! Em sap super greu però no et puc ajudar...nosaltres anem pel privat així que no conec els timings de la ss... Però segur que alguna de les més veteranes et pot ajudar.

Modo ego: Hem tingut el 2n control de fol•lis i no hi ha manera...no hi ha cap que despunti...Sembla que aquest cicle serà més lent i haurem de tirar de paciència...Pròxim control: dimecres. A veure si tenim més sort!

La resta noies, com aneu? Banderilles, fol•lis..?

Molt bona nit...segur que en una d'aquestes, els somnis es fan realitat.

Una forta abraçada
Imatge

30 Abr '17 > 4a IA -------- Positiu!
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Juno » dt. abr. 25, 2017 9:35 am

Hola, noies!

Entro per dir-vos que tinc un nou negatiu. :( Abans-d'ahir ja em vaig fer el test i em va sortir negatiu. Mal fet, perquè llavors vaig pensar allò de "m'ha sortit que no perquè encara és d'hora", però la temperatura ja m'havia començat a baixar. Avui ja m'havia baixat molt la temperatura i ja m'ha vingut la regla. La veritat és que aquest cop no ha estat tan dur com el primer, però fa mal... Passar per tot el que passem per acabar amb un negatiu... Uf. Abans de començar aquest procés no em pensava que tot seria tan dur i difícil. Però, res, ara a començar un nou cicle i a tornar-ho a intentar. Jo soc tossuda de mena, així que no penso parar fins que ho aconseguim! :)

Lidiaiprou, jo també faig això de les temperatures, però no sé si afecta la medicació, perquè jo ho faig sense. Em sona que hi ha dones que es mediquen i alhora prenen les temperatures. Ho pots provar a veure si et surt alguna cosa amb lògica. Sort!

Junno, ohhh... Encara són petits... Ja veuràs com creixen aviat! Ànims i que tingueu molta sort.

Labemoll, en principi el temps d'espera és curt, tal com t'ha dit la Lidiaiprou. Si tens cap dubte escriu-me per privat i t'explico com m'ha anat a mi (en el nostre cas som una parella de dones).

Marttape, com diu la Junno, hem estat pensant totes amb tu. Molta força per a tu i el petit!

Una abraçada a totes!
labemoll
Entrades: 3
Membre des de: dg. abr. 23, 2017 7:09 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: labemoll » dt. abr. 25, 2017 10:49 am

Hola noies,

Moltes gràcies a totes les que heu contestat!

Juno, t'he enviat un missatge privat (espero haver-ho fet bé).

Quan tingui més informació i vagi vivint el meu procés, us ho comentaré per aquí (si us sembla bé). Així si hi ha alguna dona que hagi de passar pel mateix (IA per la SS), podrà trobar una mica d'informació en aquest assumpte del forum.

Una abraçada a totes,
Avatar de l’usuari
Junno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:56 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Junno » dt. abr. 25, 2017 11:38 am

Ostres Juno, que greu em sap... i t’entenc perfectament, per sort, el segon tampoc va fer tan de mal com el primer... i digues que sí, a ser cabudes i a seguir intentant-t’ho. Quin és el vostre segon pas? Heu d’anar a fer eco per a que us donin llum verda? Ànims bonica!

Molta sort labemoll, a veure si el procés és ràpid i ens vens a explicar cosetes, que com dius, segur que hi ha gent a la que li va d’allò més bé. Sortt!

A la resta, una abraçada ben forta!
Imatge

30 Abr '17 > 4a IA -------- Positiu!
Avatar de l’usuari
boleta-BCN
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: boleta-BCN » dt. abr. 25, 2017 12:22 pm

Bon dia churrismandinguis!!!

Q tal esteu totes?

Marttape com vas? A quina hora tens la eco avui? T'envio molta força reina. Tant de bo ens donguis una bona noticia. Aqui estem! :-o00m

Juno carinyet! Ostres quin greu el teu negatiu... aix... en fi, t'envio una forta abraçada per les dues i encara q a estones se'ns fa bola, no dubtis que el nostre somni cada dia està més aprop. :-()-)

Labemoll benvinguda!!! M'encanta la gent com tu, amb un parell de c... Molta sort amb el procés! Mira, jo estic començant 1r cicle de IA per la SS al clinic (conyugal) i va anar així: vaig trucar al juny, em van donar hora amb el gine al setembre. Em va derivar al clinic, que em van trucar fal gener per donar-me 1a visita a finals de febrer. Jo ja vaig portar tots els resultats de les proves de fertilitat (q teniem fets per la mutua) aixi que em vaig estalviar tot el procés de proves i ja em van donar hora per donar-me la medicació (setmana passada) i vaig començar el dissabte a punxar-me gonal. Dijous primer control de folis. Encara q és procés i hospital diferent, potser t'ajuda a fer-te una idea. Genial que vagis explicant-nos la teva experiència per aquí! :ok:

Junno ànims aquests folis! cantal's-hi aviam si creixen! vinga, que segur q al prox control tenim good news! >.-<:

Lidiaiprou! Superbessones, nena! Gonal 75 a les 21,30h! Això ens dona bona sort, fijo! Ueeeeee! Control quan? Jo dijous 13,15h! quins nervisssssss! Lo de les agulles un mal rollo tu... aviam, mal mal, no fa, però és molest... Avui em toca la 4a punxada... per cert, temperatura basal és una mica extrany, no? Vaja. amb les hormones no sé si té gaire sentit... pensa q el pic de LH és artificial (l'ovitrelle) i que la pujada de tempe tb ho és (proge)... no sé q dir-te... :-:)

Mussoleta com vas? next steps?

Vanessa un petonarro molt fort i ens vas posant al dia, eeeeh! :-)(-:

Mode Ego: vaig començar gonal dissabte i em senta fatal. M'inflo moltissim i tot el dia tinc ganes de plorar... això es passarà quan m'acostumi? o es queda durant tot el tractament? Aix!!! 2a pregunta: després de la IA, creieu que puc anar a Port Aventura? o millor esperar i anar-hi durant la primera meitat del cicle?

Petonarros a totessssssssssssss
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dt. abr. 25, 2017 4:55 pm

Ostres Juno quin greu em sap :-( suposo que ens acostumem a aquests daltabaixos pero jo ho vaig passar tan malament a la primera que li tinc panic al negatiu... i als nervis... per sort si no et mediques segur que no tens tota la sagafila de simptomes de les hormones i la proge... molts molts ànims i a per totes que cada cop estem mes aprop!!!! una forta abraça!

Labemoll clar que si!!! Aqui ens fem companyia mentre esperem... a veure si ho tens tot de cara i t'estalvies la medicació! Jo li vaig insinuar a la gine se fer cicle natural pero en el meu cas em va recomanar que fessim una estimulació suau per augmentar una mica les probabilitats.

Churrimandungui boleta bessones total!!! Jo dijous a les 8:10h. Vaig començar dissabte osigui que no se que passara amb el pont... potser em toca control dissabte o diumenge... i de simptomes no en noto cap... aixxxx tandebo tinguem un parell de folis macos!

Junno poc a poquet i bona lletra! Tens el gonal de 1050? T'han variat la dosi o aneu fent?? Quan torna a tocar control? Mimitos als folis gandulets!

Marttape guapa estem amb tu!! Dema esperem el noticion!!! Mimitos a la panxu <3

Petonets a toteeeees
Anita83
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dl. abr. 04, 2016 12:07 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Anita83 » dc. abr. 26, 2017 7:13 am

Bon dia noies!

Perdoneu la desconnexió absoluta però el meu segon negatiu se'm va fer massa dur de pair i, tot i que no he deixat de llegir-us, se'm feia difícil d'escriure.

Benvingudes a les noves incorporacions, que sou una bona colla!! Us dessitjo molta sort i una estada ben curta per aquí!

Molts ànims al negatius i a continuar amb la lluita que ho aconseguirem, cada dia tenim la meta més a prop!!!

I a tu marttape, què dir-te? No puc imaginar-me el que deus està passant! Estem totes amb tu, envian-te tota la nostra energia. Ets una lluitadora i el teu cigronet lluitarà amb tu! Una abraçada enorme!!!

Jo avui entro per aquí a acomiadar-me. El nostre camí ha decidit canviar de ruta així que ens tocarà fer una volta una mica diferent per arribar a la meta. Després de la patacada del segon negatiu vam començar a fer-nos moltes preguntes. Tot i així, com a lluitadores que som, vam fer la tercera IA! Ahir va sortir negativa i vam seure a parlar de tot el procés amb la doctora. Vam posar totes les cartes a taula i, amb els dubtes que tenim sobre la resposta tan excessivament ràpida dels folis, hem decidit deixar passar l'estiu per desconnectar i agafar moltes forces i passar a FIV. Tinc molta por perquè es van tancant portes i, el que va començar com un caminet ràpid de fer sense cap problema, s'està convertint en una lluita en la que hi ha molts dubtes que ni s'havien plantejat. Però m'és igual, tinc claríssim el meu somni i lluitaré per ell fins el final! Costi el que costi!!! I ho aconseguirem, perquè ens ho mereixem!!!

Sort companyes! :-()-)
20/12/16: 1a visita RA - Comencem proves
21/02/17: Primera IAD -> Negativa
16/03/17: Segona IAD -> Negativa
10/04/17: Tercera IAD -> Negativa
Toca agafar forces per començar FIV :-o00m
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: pruneta33 » dc. abr. 26, 2017 8:34 am

Entro per enviar mooolts ànims a la marttape. Espero i desitjo que avui et donin bones notícies, no em puc imaginar els mals moments que deus estar passant.
Una abraçada gegant
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dc. abr. 26, 2017 12:36 pm

Noies,
Es confirmen les notícies negatives....l'embrionet s'ha aturat.... Ara toca decidir si espero a tenir un avortament natural o em faig un raspat....molts dubtes amb tanta pena, es fa molt difícil. Prometo entrar de nou aviat i explicar-vos què hem fet.

No us rendiu!! Val la pena tot, sempre endavant. Malgrat el disgust enorme ho he aconseguit, m'he embarassat! Mai havia arribat tan lluny, em vull quedar amb això per agafar forces per seguir.....aviat us explico més.

Moltes gràcies i mil petons a totes, campiones.
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::