IAs 2017 ---> + <---

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Junno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:56 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Junno » dv. set. 08, 2017 9:32 am

Ostres Lidia, que interessant el que comentes! Veritablement, ets un pozo de sabiduría!

Gràcies! :-()-)
Imatge

30 Abr '17 > 4a IA -------- Positiu!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Erika79 » dv. set. 08, 2017 6:59 pm

Marttape, amb les piles carregades per donar-ho tot, molt bé!

Junno, que guai noia. Tan de bo estigui ben aviat en la teva situació :) Ara a gaudir del momento.

Lidiaiprou, doncs si, total el no ja el tenim, és més xulo pensar que si i mira, 15 dies de felicitat que no ens els treu ningú jeje

Mode ego, doncs la meva espera els primers dies va ser prou molesta. Moltes punxades. No sé si va ser dilluns o dimarts que em vaig passar la tarda feta una boleta al sofà. Ara ja només noto alguna punxada molt puntual i una lleugera sensació com quan està a punt de baixar la regla.
Lo de les boletes de progesterona és un engorro pero tot sigui per la causa, ja li he agafat el truqui perquè les primeres “s’escapaven” jajajajaja Me’n reia sola al lavabo de la meva poca traça.
El que també noto es que porto dies dormint bé però despertant-me fora d’hores (3, 4 de la matinada) i ja no puc tornar a dormir i jo sóc de les que dorm d’una tirada encara que el món s’estigui acabant. Després veig que la progesterona el que sol donar és son i no al contrari així que no sé. No em noto angoixada ni res per la beta, de fet demà ja farà una setmana i m’ha passat volant. Amb la preparació de l’inici de curs no tinc molt temps per pensar en res.

Em fa gràcia perquè les dos o tres persones que saben que estic en tractament ara no paren de dir-me que em veuen preciosa. No diuen que les embarassades es veuen molt guapes??? Jajajajaja. El que deia, millor disfrutar del possible positiu que viure tement el ranci negatiu.

He llegit que els pipitest poden donar falsos positius i negatius. Us en fareu algún abans de l'analítica? A mi és que l’analítica em toca en dissabte així que no crec que tingui els resultats fins el dilluns següent i havia pensat fer-ne un el mateix dissabte abans o després de l’analítica.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Juno » ds. set. 09, 2017 12:46 pm

Hola, boniques!


Marttape, me n'alegro molt de veure't per aquí! Me n'alegro que us hagi anat bé el descans i que ja tinguis el cos a punt. Està bé que us ho prengueu amb calma. A poc a poc i bona lletra. Ja ens aniràs explicant els passos que seguiu. Cuida't molt, bonica!

Junno, quina il·lusió veure't per aquí! Me n'alegro molt que l'embaràs vagi tan bé! I com passa el temps! Una abraçada!

Lidiaiprou i Erika79, m'agrada la vostra visió d'estic embarassada fins que es desmostri el contrari! Clar que sí! Que tingueu molta sort! Ja només ens falta una setmaneta! :)))

Mode ego: Jo poc tinc a dir-vos. He passat la primera setmana bé (m'ha passat volant), però ara ve la dura. Sí que tinc alguns símptomes, però m'estimo més no emparanoiar-me perquè pot ser de la progesterona o mil coses més. Això sí, amb la il·lusió i les esperances a tope.

Un petonet!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dt. set. 12, 2017 2:37 pm

Moltes gràcies per la rebuda...tenia moltes ganes de saber de vosaltres. He tornat amb les piles carregades, així que ojo peligro!!!

Junno! quina ilu llegir-te!! Notar les patadetes ha de ser un somni...disfruta'l a tope!! I si us plau no deixis de compartir-ho amb nosaltres, ens encanta fer de "tietes" i ens ajuda a veure que és possible. :)

Aix les desesperades!!! Lidia, Erika, Juno!!! Molta força!!! El cos ens enganya i el cervell encara més....i les drogues! Així que tot amb calma però gaudint també d'aquest temps, estic amb vosaltres, fins que no es demostri el contrari tenim 3 panxes!
Em moro de ganes de llegir els vostres possitius...ànims que ja queda poc!!!

Mode ego: A mi m'ha baixat la regla avui, dijous vaig tenir un susto i pensava que se m'avançaria (cosa que m'anava fatal per intentar una nova IA) però al final ha vingut quan tocava. Demà aniré a la SS a veure si em donen l'OK pe fer una IA aquest setembre....ojalà!! ja us aniré explicant. Des de l'avortament tinc les regles més doloroses i taco uns dies abans, suposo que és normal per tanta remoguda, espero que trobin tot a puesto i comencem el mambo!

Petons, guapes, i bona setmana, ànims que aquesta és curta!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dc. set. 13, 2017 3:54 pm

Hola noies, torno de la SS. Estic XOF

Han vist tot bé i començo a punxar-me avui mateix! (2n dia de la regla....abans que les altres vegades, però bueno, jo ja ni pregunto). Tinc control el dimecres.

Estic una mica preocupada...perquè ara resulta que em diuen que si tenim el cariotip del meu marit..... HOLA?!?! Ho he preguntat 3 vegades si feia falta..al maig, al juny i al juliol i em van dir que NO! Em van dir que tal i com va sortir el cariotip de l'embrió no calia per IAs, que per FIV segur, però que ara no. I avui em diuen que si....i clar, IMPOSSIBLE que el tinguem per abans de la IA i em diuen que llavors potser l'anul·lem ?!!?!?! I ara m'he de medicar sense saber què passarà?!?!?! Estic tan emprenyada......tan decebuda amb la SS....quina tristor, de veritat....

No sé...farem el que podrem. Demà analítica pagant a algun laboratori gran, però ja ens han dit que no hi comptem, que corrent molt són 15 dies.... el meu marit cotitza la SS a una altra comunitat autònoma i aquí no li fan res de res. Ens vam plantejar fer-ho a l'estiu, val 100€ i ja el tindríem però vam pensar "va, que anirà bé la IA i no caldrà!" que inocents....ingenus....que injust.....

Sento deixar anar aquí el rotllo....jolín que poc m'han durat les piles carregades...
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dc. set. 13, 2017 4:43 pm

Ostres marttape entro per donar-te ànims!!!
A veure... anem a pensar "fredament". Per protocol no cal cariotip per fer IA i ja vas tenir un embrio amb un cariotip normal... per tant, aquesta IA que ara comences tb pot donar lloc a un embrio sa i pots apretar-los amb el sagrat protocol si veus que, malgrat fer una bona estimulacio, al final et posen pegues. Pensa mes aviat que el cariotip el feu ara de cara a una FIV di calgués... per no haver de fer paron (el meu va trigar 1 mes).
Punt 2: jo sempre he començat el 3r dia de rega pero si ho han vist tot ok i t'ho avancen un dia tampoc ve d'aqui! Crec que entre el dia 2-4 es lo mes habitual. Que et punxes? 75 de gonal?
Vinga vingaaaaaaa amunt els ànims que ha arribat el moment! No deixis que la SS te l'espatlli ;-)

Mode ego: he tingut dolors com de regla i mal de pits tota la setmana i estic mega inflada. M'ha passat algo semblant els altres cops i eren negatius osigui que ja se que no vol dir res... pero realment SENTO que si, que segur que aquest cop si! Ara ja m'ha entrat la impaciencia i començo a pensar en pipitests. No vull fer-lo abans de dissabte (14 dies!) pero quan em trobo "malament" sento la necessitat de sortir de dubtes. Aixx... la recta final es lo pitjoret...

Com aneu vosaltres guapis??
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dj. set. 14, 2017 7:54 am

No he pogut esperar. Pipitest blanc nuclear. Dilluns confirmem amb la beta pero vaja... no pinta molt be la cosa... aguanteu vosaltres que podeu!!!! Ànims!
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Juno » dj. set. 14, 2017 9:42 am

Hola, noies!

Marttape, ostres, quina mala passada! Quina barra que tenen!! És vergonyós. No els importa el nostre temps ni els nostres sentiments... Jo faria el que diu la Lidia, insistir i posar-se pesats. Suposo que ja esteu fent tot el que podeu, però... :( A mi per a la prova del cariotip van trigar 3 setmanes (pagant-la). Ah, i jo també em vaig començar a punxar el 2n dia de la regla; crec que no és res de molt fixat, això. Buff, ànims i ves-nos explicant!

Lidiaiprou, ostres em sap greu! Pot ser que sigui massa d'hora i que encara hi pugui haver sort? Molts petons!

Erika, com vas?

Mode ego: Jo em vaig fer pipitest ahir i avui i negatiu tots dos cops. :( Avui és dia 13 post-IA, així que no tinc gaires esperances... Vaja, que demà me'l torno a fer i si em surt negatiu deixo la progesterona perquè em baixi la regla. Estic molt trista, i m'he plantejat de passar a FIV (sobretot perquè ho passo malament amb cada IA) directament, però no ho sé... A part de les 2 IA a la privada vaig fer-ne 4 a la SS, que eren amb un mètode xungo però una petita possibilitat hi havia i penso que potser falla alguna cosa i no m'ho han vist... És tan frustrant veure el test sempre blanc. :(


En fi, moltes abraçades!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dj. set. 14, 2017 11:19 am

Hola guapes, merci pels ànims!!

al final sembla que ho hem solucionat....després de l'enrabiada i la pena vaig decidir que tirava endavant (com deia la lidia) i que si em posaven pegues els hi trauria el protocol i m'emprenyaria, que em tenen fins els ous. Després de desfogar-me em vaig enrecordar d'una amiga que treballa a un laboratori i ens ho fa urgent!! ho tindrem en una setmana. em fa moooooolta ràbia tirar "d'enchufes" perquè no és just, no m'agrada fer-ho, però aquesta serà la 5ª IA i estic tan farta, que ja tiro de tot per salvar el tema..... són tan ineptes a la SS....és molt injusts haver de "saltar-nos la llei" quan hem intentat fer les coses bé....des del maig !! :(
Ahir vaig començar amb el mateix protocol que les altres vegades 75 de gonal i avui 37.5 i axí, anar alternant fins dimecres que tinc control.
Avui he fer sessió d'acupuntura per treure tota aquesta mala llet i posar-me les piles de nou i la noia m'ha dit "hem d'aconseguir que la merda es faci abono" m'ha encantat la frase. És així. És una bona merda, això no ho canviarem, però podem quedar-nos-la o fer-la servir per fer adob. Per aprendre, per aprofitar el que puguem d'aquesta experiència... és una tonteria de frase, però m'ha fet sortir contenta.


Noies....NO US AVANCEU!!! Tests blancs fan molt de mal...però encara és d'hora. Aguanteu amb la confiança i les piles carregades fins l'últim moment, fins a la confirmació definitiva. Que difícil és arribar fins aquí, no tireu la tovallola!!!

Petons!! Tingueu-nos al dia!!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Erika79 » ds. set. 16, 2017 11:57 am

Noies, un churru! Avui analítica, em llevo i sorpresaaaaaaa, la warri :ufs:

De totes formes he anat a fer-me-la, és clar. Em dona < 2 així que he deduït que és un negatiu com una casa. Però jo esperava que posés negatiu o positiu però no hi diu res. Ens ho podrien posar més fàcil, no? jajajaja
He enviat els resultats a la doctora a veure quin és el següent pas perquè si m'he de començar a punxar al tercer dia del cicle això seria dilluns ja.

Doncs res, aquesta bellesa que, segons la gens, desprenia deu ser per l'excés d'hormones femenines jajaja

En fi, ara la meva preocupació serà com combinar els efectes del procés hormonal i les ecos de control amb l'horari laboral tenint en compte que visc a prop de Tarragona, la clínica la tinc a Barcelona i la meva doc només visita pels matins. Suposo que em tocarà explicar la situació a la directora del meu centre. Perquè si m'invento algo, quan porti el justificant cantarà molt jajajaja

I vosaltres?? Alguna bona noticia?? Vinga que alguna ha d'haver fet diana!!!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Juno » dg. set. 17, 2017 11:59 am

Hola, noies!


Erika, em sap greu el negatiu. :( Ni idea de com va això dels paràmetres, jo no m'he arribat a fer mai la beta en sang. Et comences a punxar demà, doncs? Que complicat això de combinar horaris amb la clínica... :S No hi ha cap doctor que et pugui visitar a la tarda? Tema justificants, les clíniques de RA sempre procuren donar-ne que no donin pistes sobre el tractament..., en el meu cas posen "visita mèdica a la clínica Sagrada Família". Però, clar, si constantment n'estàs donant suposo que inevitablement t'ho demanaran. Sort!

Marttape, com van les banderilles? Molt bé, tu endavant i si us posen pegues els planteu el protocol. Me n'alegro que tornis a estar positiva. :) Sort!

Lídia, Eureka, com esteu, guapes? Com aneu?


Jo esperant que em baixi la regla; la progesterona me la sol endarrerir força. Aquest cop m'ho he passat malament, però crec que no tant com les altres vegades. Em dec anar "curtint"! :S Hem decidit que farem una IA més i que si no surt bé farem FIV, au! Serà la 3a per la privada (però ja n'hem fet 4 per la SS i per poques possibilitats que hi hagués les hem passat i tela tantes inses...). N'hem de parlar amb el metge, però aquesta és la idea.


Molts petonets a totes! I cuideu-vos! Ho aconseguirem!!
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dg. set. 17, 2017 5:27 pm

Erika, Juno... Vaja panorama nenes... Nosaltres hem repetit aq mati el test i blanc nuclear un altre cop... Dema em fan la beta pero ja no tinc gaires esperances... Em fot pq he tingut força molèsties... I aguantar-les per a res... Fa rabia...

Juno estem com vosaltres. Ara si que es la última... Serà la 4a IA i si no cualla anem directes a FIV i canviarem de centre per que s'ho tornin a mirar de dalt a baix.

Erika em sap greu dir-te que inferior a 2 es un negatiu. Crec que el positiu es superior a 25 pero depen dels dies que faci que s'ha Implantat. Acomana la medicacio a la farmàcia per si t'haguessis de punxar dilluns mateix i truca per telf al gine ;-)

Marttape noia et toca a tu repartir bones notícies pq aquesta tongada ha estat un desastre total...

Una abraçada
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Erika79 » dg. set. 17, 2017 6:06 pm

Vaja noies, quin greu. Amb lo animades que estàvem. És una caca que la medicació ens faci patir tots els símptomes per res.

Ahir ja vaig poder parlar amb la doc i em va confirmar el negatiu. Era evident veient el volum de la warry, que ha vingut amb uns dolors com mai he tingut per cert... Sort que avui no tenia plans de res perquè porto tot el dia estirada al sofà i quan em poso dreta no em puc ni posar totalment recta. Quin panorama!

Demà pujo a Barcelona per a que em faci una eco i tornar-hi. Pero sabeu, hi he estat donant voltes des d'ahir i veient les molèsties que he passat aquesta vegada, potser em valdria més la pena passar directament a FIV. Tenir molèsties per tenir, que tingui més opcions. A més, amb l'AH tan baixa ningú m'assegura que els folis vinguin amb òvuls de qualitat o amb òvuls directament. El pla de la doc era fer-ne tres abans de valorar altres opcions però demà li ho plantejaré a veure què opina ella. Perquè a més, també per edat (la setmana passada ja vaig fer 38) eh que al fer una FIV ja poden descartar problemes genètics abans de fer la transfer? No sé, ja us diré què en trec de quan parli amb ella demà.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dg. set. 17, 2017 6:45 pm

Noies.... Com ho sento.... us acompanyo en tota la rabia i pena que teniu ara mateix.
Som unes lluitadores!! Cadascuna tenim el nostre límit, decidiu el que decidiu ha de ser estant convençudes, perquè el camí és difícil i al final només sabem nosaltres tot el que passem.


Jo tampoc us porto bones noticies, estic una mica de bajón... He tingut un atac de candides que m'ha deixat KO. Em vaig posar un ovul divendres a la nit i ara estic millor però estic tancant una mica. Ho he fet sense dir-ho a la clínica....ja havien tancat i em va fer por anar a urgències. Vaig parlar amb una amiga farmacèutica i em va dir que endavant. Si demà segueixo tacant sang trucaré per confessar. Tinc por que m'aturin el cicle o que l'endometri estigui fotut i no vagi bé. Jo que sé... Una bona merda. Feia anys que no en tenia. I just ara. Tot són pegues i costa tenir els ànims amunt. I llegir - vos m'ha fet molta pena... Jolín....

Petons, guapes, molta força
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
boleta-BCN
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: boleta-BCN » dt. set. 19, 2017 4:26 pm

Hola cuketes maques!

Us envio un missatget de molts ànims a totes. Quin greu llegir els vostres negatius, recoi! Però no ens rendirem, i seguirem perseguint el nostre somni. Yes, we can! :ok:

Jo segueixo desconectada, em va bé així ara, però com sempre, aquí estic per si em necessiteu i us vaig seguint a totes de prop.

Petonarros grossos! :-()-)
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: marttape » dc. set. 20, 2017 11:29 am

hola guapes!

entro rapidet per dir-vos que tenim dos candidats (un òvul al dret i un a l'esquerre) no sé mides de res perquè no me les han dit (tan carinyosos som sempre a la SS...) jo tampoc els hi he dit res de les càndides...jijiii
La inseminació serà divendres! Ha anat súper ràpid! Ja us aniré dient....

Com esteu????

Petons
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Gustineta » dc. set. 20, 2017 3:48 pm

Hola, boniques!

Feia molt de temps que no passava per aquí, i tot i que us he anat seguint no trobava mai el moment de fer aquest post.

Juno: sento que aquesta ronda d'IA tampoc hagi anat bé. És molt frustant i a banda, llegint l'experiència de la Juno m'indigna aquesta diferència en el tracte amb les parelles homosexuals. No acabo d'entendre-ho. D'acord que les parelles que som heteros quan arribem a IA ja portem molts intents, però no crec que això justifiqui el sistema, al final tots paguem els nostres impostos i tenim (hauríem de tenir) els mateixos drets.
Si esteu neguitoses per si hi ha algun problema que impedeixi l'embaràs, jo us recomanaria parlar de fer proves amb el vostre ginecòleg. Si creieu que fer-les us tranquil·litzaria, endavant! Encara que no et negaré algunes són cares :S.

Lidiaprou: et dic el mateix que la Juno, quin rotllo que aquesta IA tampoc no hagi funcionat!
Per altra banda, com ha anat el trasllat? Jo encara tinc una habitació plena de caixes tot i que ja fa tres mesos que vivim al pis nou!

Martappe: que bé que ja estiguis en marxa amb una altra IA. La veritat és que aquests dies et llegia i grrr.... No suporto que la SS tingui aquest tracte amb nosaltres! Jo n'estic ben farta de la SS també, ens hem emportat uns quants pals amb el Clínic.
Però bé, m'alegro que al final hàgiu pogut fer una nova ronda de tractament.

Erika79: enhorabona per la decisió de ser mare sense parella. Espero que ben aviat uguis complir el teu desig.

Eureka: fa uns mesos vaig llegir que eres de Vilafant potser? Estic flipant... jo també, ho sóc (tot i que fa temps que visc a BCN). Que petit que és món, hahahaha. Heu fet més IA?

Junno, m'alegro que l'embaràs tiri endavant. Com et trobes? Gaudiu del vostre petit miracle :)

Boleta: crec que estem en un punt semblant, però jo no estic desconnectada :P. Em sap greu que no anessin bé cap de les 3 IA. Quin proper pas voleu fer? I si es pot saber... què tal et va sembla l'atenció del Clínic?

Ego: per a nosaltres ha estat un estiu difícil, pràcticament fa 4 anys que ens vam posar amb tot això i viure els avortaments i els cicles de cerca fallits, les proves, les esperes interminables (un màster en paciència ens haurien de donar a totes nosaltres) mentre al teu voltant amics i família cada cop més propera van tenint una i dos criatures sense problemes és molt dur i desgasta molt. No sé si us passa a vosaltres, però el tema sexe està fatal, cap dels dos en té ganes i a banda ens discutim moltíssim. Però alhora ens estimem molt, quasi més que abans. Ja ho tenen això els moments difícils, no?
Després de la IA fallida, al maig, vam fer una altra ronda de proves. En una em van trobar una mutació de l'MTHFR (la més lleu) i en la prova de la histeroscòpia va acabar amb una petita operació per úter arquat (normalment no és problemàtic, però vistos els antecedents...). Estem en llista d'espera a la SS del Clínic, però passem d'esperar dos anys i mig fins que no ens truquin i a part estem molt descontent amb la pública. Hem anat a l'IVI i estem engegant maquinària per començar FIV.

Així que aprofito per acomiadar-me i donar-vos les gràcies per la bona companyia! Espero no trobar-vos al post de FIV, sinó al d'embarassades ben aviat!

Noies, quan tinguem el nostre fill en braços ho sabrem valorar tantíssim!

Una abraçada i molta força
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Juno » dc. set. 20, 2017 8:26 pm

Hola, noies!!

Erika, com vas? Has decidit què faràs? Faràs una altra IA o FIV? Ja ens ho explicaràs.

Marttape, ostres això de les càndides. :( Quina mala sort. Crec que has fet bé de no dir-ho per si te la volen anul·lar. Tu ja estàs bé? Que ràpid, no? Inse divendres! Olé, olé. que vagi mooolt rebé!

Ei, Boleta, que bé veure't per aquí! Moltes gràcies pels ànims. Tu com estàs? De reprovacances? Quan vulguis i et vingui de gust ja passaràs. (I merci per passar ara per donar ànims.) Una abraçada ben forta!

Gustineta, que bé veure't per aquí a tu també! Merci pels ànims, maca. Ostres, em sap greu que hàgiu passat aquest estiu... Sí, és molt dur, la veritat, i desgasta... Bufff, i tot el que heu hagut de passar vosaltres... Me n'alegro, però, que ara estigueu en marxa per a una FIV, amb nova energia i noves il·lusions. Tota la sort del món! Molts petonets. Espero que ben aviat ens donis bones notícies.

Lídia, em sap greu... Com estàs? Com vas? Un petó molt fort.


Mode ego: Dilluns em va baixar la regla i dimarts vaig anar a fer-me l'eco per començar i... pam. Tinc un quist i m'he d'esperar que em marxi com a mínim fins al cicle que ve. Si llavors tampoc m'ha marxat hauré de prendre anticonceptives... :S I segona sorpresa: El metge em va recomanar que ens pensem de fer FIV ja directament. La veritat és que em va sorprendre una mica perquè normalment aconsellen 3 o 4 IA abans de fer la FIV (tinc 31 anys), però em va dir que, tenint en compte que ja n'havíem fet 4 per la SS i 2 més allà..., potser valia més fer FIV per fer un salt i augmentar les possibilitats. Vaja, que hi hem de pensar però potser sí que farem això. Suposo que també m'ho va recomanar pel desgast psicològic. En fi, que estic paint totes les novetats...


Un petó per a totes i molta força!
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: lidiaiprou » dj. set. 21, 2017 8:34 am

Hola a totes i gracies per compartir amb nosaltres les costres experiencies i acompanyar-nos en el molent de bajon...

Gustineta quin estiu bonica... ja no ens queden caixes pero encara tinc un munt de coses per penjar pero no m'atrevia a ocar el taladre per si estava embarassada... ara tinc 15 dies per enllestie-ho tot!! jo tb tinc uter una mica arquat pero no li han donat importancia... suposo que si amb FIV no m'hi quedo es mouran... o potser que m'anticipi i m'operi. Com ha estat tot plegat? Doloros? Quants dies de baixa?? Guapa tan de bo tinguis rao i ens veiem aviat a l'altra banda del SP!! Una forta abraçada!!

Boleta quant de temps guapa!!! Gaudeix de les reprovacances que aqui ens tindràs quan vulguis reconnectar! Gaudeix del viatge (Indonesia?) i explica'ns després!!!

Marttape quina ilusio!!! Pinta molt i molt be aq cicle amb un foli a cada banda!!!! Et seguim i posem en tut els nostres bons pensaments!!

Juno quina pua això del quiste... se el que es... el meu va necessitar tres cicles. Aneu informan-vos del protocol de FIV i aneu lligant tot per sentir que es temps aprofitat. A mi em va anar be descansar. Una abraçada!

Erika guapa tu com estàs d'anims? Has decidit com seguir?? Estem.totes en un punt molt molt similar...

Ego: dilluns vaig tenir el resultat de la beta i vaig comencar a tacar. Dimarts ja em vaig aixecar amb la regla en tot el seu esplendor. Vaig parlar amb la dra que es va repassar tot el meu historial i em va proposar una reconsulta amb hematologa per valorar si despres de tres IAs negatives valia la pena passar a heparina (estic amb adiro). Això implicava deixar passar un cicle... al final hem pactat que em repeteixo els anàlisi i reconsulto a hematologia de cara a una FIV pero que mentrestant farem la última IAD pujant una mica la dosi a veure si en comptes d'un foli en fem dos o tres. Començo avui amb 75 de gonal tres dies i baixem a 50. Control dimarts i si hi ha una revolució de folicles doncs cancel.lem per evitar la hiperestimulació... que ara ja se el que es :'-( mentestant tb he demanat hora per una visita informativa per fer una FIV a gravida. Resum: anem a esgotar l'ultima possibilitat de IAD pero ja llaurant el terreny per passar a FIV. A veure com va tot.

Una forta abraçada a totes!
Juno
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dc. abr. 13, 2016 11:33 am

Re: IAs 2017 ---> + <---

EntradaAutor: Juno » dj. set. 21, 2017 12:27 pm

Molts ànims, Lidiaiprou! Ja ens ho aniràs explicant. A posar tota l'energia en aquesta nova inse!!


Jo també us aniré explicant el meu procés a la FIV quan comenci. M'agradarà explicar-vos-ho i llegir-vos a vosaltres.


Peeeetons!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::