Maternitat en solitari

Tractaments, clíniques, medicaments..
LauraG2
Entrades: 1
Membre des de: dl. maig 08, 2017 3:40 pm

Maternitat en solitari

EntradaAutor: LauraG2 » dl. maig 08, 2017 3:55 pm

No he trobat un tema en exclusiva on compartir dubtes i experiéncies sobre la maternitat en solitari, així que l'obro.
No m'agrada la paraula "mare soltera"... quines alternatives hi ha?
Mare de dos bessons per ovodonació, 42 anys, periodista.
6IA, 3FIV. Escric a http://www.madreypunto.com sobre la maternitat en solitari.
Erika79
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Maternitat en solitari

EntradaAutor: Erika79 » dg. ago. 13, 2017 5:53 pm

Jo també estic en aquest grup i la setmana que ve començaré amb l'estimulació per intentar la primera IA. A mi no m'agrada ni mare sola, ni soltera. No considero que estigui sola en aquest procés i mare soltera tampoc. És que a les mares amb parella se'ls diu mares casades o amb parella? Però bé, d'alguna forma ens han de dir suposo :)
Arya77
Entrades: 19
Membre des de: dg. jul. 16, 2017 12:25 am

EntradaAutor: Arya77 » dj. ago. 17, 2017 12:00 am

Bones, aquí una altra futura mare soltera (si tot va bé).

Tampoc m'agrada el terme de "mare soltera", però no sé quina paraula sería més adient.
En el meu cas estic esperant per fer una adopció d'embrió. Si tot va bé a final d'aquest més o principis del següent faré la tranfe.

Estic molt nerviosa i ara em preocupa que el dia D els meus nervis afectin al possible l'embaràs. No sé si la valeriana o les tiles poden ajudar, pero espero que sí ...
Erika79
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

EntradaAutor: Erika79 » dj. ago. 17, 2017 8:21 am

Hola Arya77 :)
Segur que ens en sortim! I els nervis és complicat de controlar-los. Jo cada pas que dono se'm remou la panxa dels nervis jajajajaja
Avui he començat amb la medicació i tinc visita el 22. Si tot va bé farem la primera transfer cap a finals de mes. Tinc baixa reserva ovàrica així que s'ha de veure com responc a la medicació.
Molta força! :)
Marieta1981
Entrades: 1
Membre des de: dj. ago. 31, 2017 9:57 pm

EntradaAutor: Marieta1981 » dj. ago. 31, 2017 10:16 pm

Hola a totes
Jo tb em llenço a l'aventura de la maternitat en solitari...
Estic en llista d'espera a la fundació Puigvert, i mentre espero que em truquin per la primera visita faré la meva primera IA a la privada aquest setembre si tot va bé.
Alguna de vosaltres està a la Fundació i em pot informar una mica?
lidiaiprou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. des. 18, 2014 8:16 am

EntradaAutor: lidiaiprou » dv. set. 01, 2017 8:05 am

Hola guapes! Per si us serveix d'alguna cosa... al consentiment informat de CEFER fan servir "mare sense parella masculina" en el cas de les parelles de dones... jo crec que haurien de dir "parelles de dues mares" pero vaja... suposo pel vostre cas si que serviria... pero en realitat sou mares i punto. O mares valentes si voleu jejeje

Per cert, les que estigueu amb IAs esteu convidades al fil de IAs 2017. L'Erika i jo hi som i si tot va be ens inseminen el mateix dia jajaja

Ànims!
Seta
Entrades: 23
Membre des de: dv. set. 01, 2017 8:36 am

EntradaAutor: Seta » dv. set. 01, 2017 5:50 pm

Hola a totes,
Jo començo a planteixarme ser mare i punt..
La meva situacíó és que la meva parella no vol tenir fills i no vol i no vol...
Tinc 43 anys... i no se per on començar... alguna en la meva situació?
Expliqueume quins passos heu fet...etz...

Gracies.
Arya77
Entrades: 19
Membre des de: dg. jul. 16, 2017 12:25 am

EntradaAutor: Arya77 » dv. set. 01, 2017 6:13 pm

Seta ha escrit:Hola a totes,

Gracies.

Bones,

Jo quan vaig decidir per fí ser mare, feia poc que ho havia deixat amb la meva parella (ell tampoc ho tenia clar lo de ser pare).
Lo que vaig fer es demanar hora a la meva ginecóloga i li vaig dir que volia posar-m'hi i que quines proves m'havia de fer per saber si encara era fèrtil.
Em va enviar a fer uns anàlisis de sang de tots els ítems que s'han de mirar i una histerosalpingografia (proba que es fa per saber si les trompes no es troben obstruïdes). Després pel meu compte vaig fer-me la prova de la hormona antimulleriana (perquè no entrava per la mútua).
Després amb aquests resultats a la mà ja vaig començar a mirar clíniques reproductives.

Salutacions
Serendipity83
Entrades: 6
Membre des de: dl. set. 25, 2017 8:03 pm

EntradaAutor: Serendipity83 » dl. set. 25, 2017 9:08 pm

Hola noies!

A mi m'agrada el terme "mare en solitari" crec que és el més adient, tot i que se'ns coneix per mares solteres...

Jo feia molts anys que hi donava voltes, i al maig de l'any passat vaig començar. 3 IAds que no van anar bé. Vaig fer un paron, pq estava destrossada anímicament i aquest abril ho vaig tornar a intentar i Bingo-. ACtualment estic embarassada de 24 setmanes i suuuuper feliç. M'agradaria pdoer compartir l'experiència amb alters mares en solitari
Apolonia
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

EntradaAutor: Apolonia » dv. set. 29, 2017 6:28 pm

Seta ha escrit:Hola a totes,

Gracies.

Hola Seta,
vaig al gra: amb 43 anys, la seguretat social ja no t'agafa per fer-te un tractament de RA (ni en parella ni sense). El que vaig fer jo va ser anar directament a una clínica privada (en el meu cas, IVI), i algunes de les analítiques que em van demanar les vaig passar per la Seguretat social. D'altres les vaig pagar. La cosa canvia si tens mútua, llavors algunes proves més potser t'entraràn.
L'antimulleriana calcula la teva reserva ovàrica, i d'aquí dedueixen com deuen estar els teus òvuls. Per l'index que et dona, i segons el que vaig entendre, si hi ha reserva ovàrica baixa correspon a quallitat ovàrica baixa. En el meu cas, amb 42 anys, em van dir directament que havia d'agafar una donant d'òvuls (ovodonació), tot i que jo vaig optar per l'adopció d'embrions, més senzill i més barat. Per l'edat, embarcar-se amb un tractament d'In Vitro amb els teus propis òvuls pot ser llarg i dur, doncs possiblement molts dels òvuls no serveixen. Si et decanten per aquesta opció, hauràs de passar per un "dol genètic", és a dir, assumir que el teu fill tindrà un adn diferent al teu.

Per tu i totes les que aneu en solitari, us recomano fer-vos de l'associació "MSPE", Madres Solteras por Elección. La seu és a Madrid però hi ha una delegació a Catalunya i a vegades fan trobades. Tenen un foro una mica a l'estil d'aquest, amb la diferència que només el poden veure les sòcies, i a on hi ha molts fils, des dels diferents tractaments, com temes més particulars de les dones que volen ser mares en "solitari", com per exemple com encarar el fet que el nen no tingui pare, com dir-li, com comunicar-ho a la gent propera. Allà pots expressar les teves pors i hi ha un super bon ambient on hi ha moltes dones que han passat per això. Com aquí, però amb la particularitat de que allà totes són dones sense parella. N'hi ha moltes que ja tenen dos fills i inclús tres, la majoria per tècniques de RA. No són mares que s'han quedat embarassades i l'home ha renunciat, sinó que són dones que des d'un inici han anat a buscar un fill soles, pel motiu que sigui. Ah! i lo interessant és que si tens el carnet algunes clíniques et fan descompte. A mi, en el primer tractament em van fer un 10% de descompte en tot, i en el segon que vaig deixar a mitges per problemes de salut, ho havien baixat a un 5%.

Sobre la terminologia, elles li diuen "Madres solteras por elección", és a dir, que han escollit ser mares solteres, no que s'hi han trobat un cop embarassades, aquest és el matís. Crec que per internet corre algun foro més que es diu Masola (Madres solas, o alguna cosa així), però jo on m'he sentit més còmode és a MSPE.

En el meu cas, vaig fer doble adopció embris amb resultat embaràs a la primera i pèrdua a les 7,5 setmanes. El segon tractament el vaig deixar a 5 dies vista de la transferència, i ara m'ha anat passant el temps i estic en pausa i veient si em decideixo o què faig.

Ànims a totes i molta sort, perdó pel rollo!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: