Temps autorització proves Fertilab

Tractaments, clíniques, medicaments..
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Temps autorització proves Fertilab

EntradaAutor: Erika79 » dt. jul. 11, 2017 8:43 pm

Hola, doncs aquest és el meu primer missatge.
Després de donar moltes voltes i pensar i repensar, m'he decidit a ser mare soltera.
He llegit opinions i he mirat diferents llocs on dur a terme el tractament i, finalment, dimecres passat vaig tenir la primera visita a Fertilab a Barcelona.
La sensació va ser bona tot i que reconec que m'esperava una primera visita més llarga amb molta més explicació. No sé si va ser perquè va veure que jo ja tenia molt clar el procés o què. En fi, com tinc muface DKV em van dir que necessitaven autorització de la mutua per fer una histerosalpingografia i una analítica complerta per a descartar cap anomalia. I segons els resultats tirar cap a una IA o cap a una FIV. Fins aquí tot correcte. Només arribar a casa els vaig fer arriba una copia del DNI i una altra de la tarjeta de la mutua (que jo em pregunto perquè no les van escanejar ells mateixos aquell dia si ja ho duia a sobre...). Segons em van dir em trucarien per dir-me si m'ho havien autoritzat i aleshores em dirien on podíen fer-me la prova.
Bé. d'això demà farà una setmana i encara no m'han dit absolutament res. Avui, doncs, m'he decidit jo a trucar i preguntar. La noia de recepció m'ha mirat no sé què i m'ha dit que les enfermeres s'ho mirarien i em trucarien en una estona. Són les 21:41 i dubto que ja em truqui algú...
No sé com funciona l'autorització d'aquesta prova. Jo quan he necesitat alguna autorització truco a DKV i al moment em donen el número d'autorització...
Això és normal???? Algú s'ha fet allí el tractament???
Tenia molt clar el lloc però vist això començo a tenir els meus dubtes... El que em fa ràbia és que dilluns tenia visita en un altre lloc i la vaig anul.lar pensant que ja havía trobat el lloc idoni...
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Temps autorització proves Fertilab

EntradaAutor: capseta » dc. jul. 12, 2017 7:54 am

Hola, des del mes de maig que a DKV hi ha hagut canvis en algunes peticions d'autoritzacions, jo m'hi vaig trobar amb proves genètiques, però no sé si passa amb algunes proves més. El cas és que des del canvi, algunes autoritzacions s'han de demanar mitjançant un aplicatiu especial de DKV que tenen als centres sanitaris concertats, es fa arribar la petició a DKV de Madrid i llavors si es considera oportú t'autoritzen o no.

Però vaja, que a mi en una setmana o menys ja em tenien preoarada l'autorització! M'ho va gestionar tot el centre mèdic del meu ginecòleg.

Bé, potser és per això, però si jo fos tu trucaria moltes vegades per assegurar-te de per què triguen tant. Si has decidit que aquesta clínica és la idonia no decaiguis ara només per això, potser en temes administratius no són gaire bons i en la resta sí, o has enganxat algú que no ho domina. Clar que agradable no és, però si n'estaves segura per alguna cosa serà, i si per això et fan tirar enrere i prefereixes canviar de clínica doncs mira...

Una abraçada i espero que ben aviat puguis complir el teu somni.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Temps autorització proves Fertilab

EntradaAutor: Erika79 » dc. jul. 12, 2017 8:39 am

Oh, ja veig. Això té sentit :) em quedo més tranquila doncs. A veure si no triguen molt més i puc començar.

Gràcies per la info!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Tresquatrecinc
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. set. 22, 2016 5:39 pm

Re: Temps autorització proves Fertilab

EntradaAutor: Tresquatrecinc » dj. jul. 13, 2017 1:14 pm

Hola Erika79!
Ja fa un temps que he iniciat tractament (proves prèvies...) Jo també sóc de Muface i vaig triar Fertilab. I de moment estic contenta. Tinc el Dr. R. Julvé, que es jove però molt atent i pròxim. Am b la infermera estem sempre en contacte via mail per rsoldre qualsevol dubte que ens ha anat sortint... Suposo que hi ha millor clíniques però aquesta ens cobreix el tractament i és una pasta. Crec que val la pena provar.. Pel que fa a les autoritzacions, per mi va ser un lio.Ells la demanen però t'arriba a tu al teu mail. A mi també em va tardar uns quants dies a arribar la del tractament en sí . Pensa que no és com una analítica, els hi costa molts diners i s'ho
miren amb lupa. Per cert, si t'has de fer Histerosalpingografia i -suposo que ets DKV- et recomano que ho facis a la Creu Blanca. M'ho va fer un doctor molt gran però molt delicat i no em va fer gens de mal). Quan tinguis autoritzacions i resultats caldrà que vagis presencialment a MUFACE amb el talonari de receptes i una mena d'informe de la Clínica per tal de que t'autoritzin la medicació. Bé, no et vull atabalar...ja t'arribarà. Si et puc ajudar en alguna cosa... Estem en contacte per aquí o per privat. Molta sort!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Temps autorització proves Fertilab

EntradaAutor: Erika79 » dj. jul. 13, 2017 1:32 pm

Ei gràcies per la teva experiència.
Per desgràcia Muface no em cobreix res per ser mare soltera si tot està correcte.
Prenc nota sobre Creu blanca :)
Van trigar molt a donar-te hora un cop autoritzada?
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Tresquatrecinc
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. set. 22, 2016 5:39 pm

Re: Temps autorització proves Fertilab

EntradaAutor: Tresquatrecinc » dj. jul. 13, 2017 1:45 pm

Que desgraciats! Pensava que sí que ho cobria...Pel que fa al temps d'espera per la prova, crec que no... no ho recordo pas... El que recordo es que vaig demanar hora tot i no tenir l'autorització. Així quan em va arribar ja va ser pim-pam.
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Temps autorització proves Fertilab

EntradaAutor: Erika79 » ds. jul. 15, 2017 9:58 am

Vaig estar mirant a Creu Blanca i vaig llegir la info de la prova i tal. Jo que pensava fer-me-la tant bon punt tingués l'autorització però diu que s'ha de fer entre 7 i 10 dies després del primer dia de regla. La doc no em va dir res d'això tampoc. És així?
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Temps autorització proves Fertilab

EntradaAutor: Erika79 » dl. jul. 17, 2017 4:51 pm

Bé, acutalitzo l'entrada amb la nova info sobre el meu cas...

Dissabte vaig tornar a trucar a Fertilab perquè ningú m'havia dit res des de la meva trucada de dimarts. Només estaven per a urgències aixi que la noia de recepció em va dir que deixava nota perquè em truquessin dilluns a primera hora.

Bé, avui, a primera hora de la tarda em truca una enfermera per preguntar-me quines proves m'han d'autoritzar. QUE??? Li dic si m'estava dient que en gairebé 15 dies no havien encara fet la petició i em diu que no perquè esperaven l'informe de la doctora. Quin informe? Si la doctora ni em va explorar ni em va fer res! Li dic les dos proves que eren i al dir-li l'analítica de sang em pregunta què m'han de mirar. Perdona? Tens la doctora a la porta del costat i se suposa que ella ha fet un informe i jo t'he de dir què ha demanat??? Com no estava a casa no li ho he pogut dit. He alucinat.

No entenc res. Ara ja he perdut el temps i deixaré que ells em tramitin l'autorizació però tinc prou clar que em faré les proves i aniré a un altre lloc amb el resultat.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: Temps autorització proves Fertilab

EntradaAutor: Mir DB » dt. feb. 13, 2018 9:27 am

Hola! Veig que l'Erika79 està embarassada?!?! Felicitats!!!
Després de suors i llàgrimes per convèncer el meu company per tenir un fill, no m'hi quedo de cap manera. Jo també he anat a Fertilab perquè és l'única que em cobreix la mútua (dkv). Ahir vam fer la primera visita amb la Dra. Saiz. Hi havia dues infermeres en pràctiques que em van embolicar bastant amb els papers. Em va fer la sensació que no hi entenien gaire res, li discutien coses a la doctora i tot... Per ara ens hem de fer analítiques i proves tot i que ja portava les que em va fer fer la meva ginecòloga fa 4 dies. Ho veig tot moooolt llarg. Amb les proves del desembre (histero, seminograma, anàlisis meus) sembla q estem bé. Ara no recordo si va dir q començaríem amb una Fiv o l'altra... Anem ben perduts. Algú sap si al meu company li entra alguna prova gratuïta? O les q li fan a ell s'han de pagar? Ja tinc 36 anys, ell 40 i portem molt temps donant-hi voltes. Espero aconseguir-ho!!
1/17: Comencem
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes
1/20: Transfer 5B: -
6/20: Transfer 5B: +!!!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Temps autorització proves Fertilab

EntradaAutor: Erika79 » dt. feb. 13, 2018 7:26 pm

SIIIIIIII tiruri tiruriiiiiiii.

El tema paperassa realment fa por com el porten depen qui et toqui. Entre ells i DKV que deu ni do és bastant desesperant. Jo pensava que seria tot més pim pam, tenint en compte que només era autorització de proves, no de tractament perquè a mi la mutua no me'l cobria per ser mare soltera i no tenir cap patologia. Es veu que tenir una reserva de 0.4 amb 37 no ho consideren "anomalía". En fi...

Jo m'he fet el tractament amb la Dra. Ana Pérez i és un sol de doctora.

Molta sort! :)
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
RapaNui
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dc. des. 21, 2016 8:12 am

Re: Temps autorització proves Fertilab

EntradaAutor: RapaNui » dt. feb. 13, 2018 7:36 pm

Mir, a mi el tractament amb DKV-Muface em va cobrir les proves de la meva parella. I també va portar el meu tractament la Dra. Pérez Alzueta. Com ja t’han dit és un sol. Jo li estaré sempre agraïda per haver fet el meu somni realitat.
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: Temps autorització proves Fertilab

EntradaAutor: Mir DB » dv. feb. 16, 2018 7:10 pm

RapaNui ha escrit:Mir, a mi el tractament amb DKV-Muface em va cobrir les proves de la meva parella. I també va portar el meu tractament la Dra. Pérez Alzueta. Com ja t’han dit és un sol. Jo li estaré sempre agraïda per haver fet el meu somni realitat.


T'han cobert les proves? Que bé! Ens van demanar certificat de convivència o llibre de família però com que no estem casats no sé com ho farem... Espero que nosaltres també ens embarassem!!! Merci!
1/17: Comencem
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes
1/20: Transfer 5B: -
6/20: Transfer 5B: +!!!
Avatar de l’usuari
RapaNui
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dc. des. 21, 2016 8:12 am

Re: Temps autorització proves Fertilab

EntradaAutor: RapaNui » dv. feb. 16, 2018 7:13 pm

Nosaltres tampoc estem casats. Jo els vaig enviar el full del padró i ho van donar per bo. Així que prova-ho!
Iammac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dg. set. 10, 2017 5:55 pm

Re: Temps autorització proves Fertilab

EntradaAutor: Iammac » dv. feb. 16, 2018 10:36 pm

Hola Noies.
Nosaltres segurament haurem d'acabar frnt icsi. Jo tinc la reserva ovàtica una mica baixa i el meu home té un bacteri que no hi ha manera de que el matin i a més a més té un varicocele bilateral de grau 1 a un testicle i grau 3 a l'altre
Fins ara hem anat a la Dexeus pagant però som de Muface Dkv i ens entra a Fertilab en teoris 3 intents de reproducció assistida. Vosaltres que ja hi heu anat, quan demanem hora a Fertilab ens faran tornar a repetir totes les proves o amb le sque els hi portem ja els hi serviran? Quins papers demanen per fer els tràmits?
Moltes gràcies per adepantat.
Avatar de l’usuari
RapaNui
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dc. des. 21, 2016 8:12 am

Re: Temps autorització proves Fertilab

EntradaAutor: RapaNui » ds. feb. 17, 2018 10:48 am

Iammac, a DKV-Muface tindreu 3 intents de FIV sempre i quan siguis menor de 40, sigui per buscar el primer fill, no hagis fet cap altre tractament en cap altre centre (es resten els intents) i l’esterilitat no s’esdevingui per un fet fisiològic natural. En el meu cas em va entrar una FIV i prou. El següent tractament va ser pagant. Però com que estàvem molt contents amb la Dra. Pérez no vam voler cambiar de clínica.
Les proves, si no recordo malament, han d’haver-se realitzat com a molt 6 mesos abans de l’inici del tractament. Si són anteriors us les faran repetir.
Iammac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dg. set. 10, 2017 5:55 pm

Re: Temps autorització proves Fertilab

EntradaAutor: Iammac » ds. feb. 17, 2018 7:32 pm

Gràcies RapaNui, els dos som de Muface menors de 40 i sense cap fill, ni cap intent a cap altre clínica. A què et refereixes quan dius que " l’esterilitat no s’esdevingui per un fet fisiològic natural"?
Avatar de l’usuari
RapaNui
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dc. des. 21, 2016 8:12 am

Re: Temps autorització proves Fertilab

EntradaAutor: RapaNui » ds. feb. 17, 2018 8:43 pm

Doncs a que no sigui deguda a una baixa reserva ovàrica, per exemple. En el meu cas van considerar que amb 38, una baixa reserva ovàrica era “normal” per l’edat i ja no em van cobrir cap altre tractament.
Iammac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dg. set. 10, 2017 5:55 pm

Re: Temps autorització proves Fertilab

EntradaAutor: Iammac » ds. feb. 17, 2018 10:48 pm

Si tens baixa reserva ovàrica no t'entra?
Avatar de l’usuari
RapaNui
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dc. des. 21, 2016 8:12 am

Re: Temps autorització proves Fertilab

EntradaAutor: RapaNui » dg. feb. 18, 2018 7:50 am

Segons l’edat que tinguis. Ja et dic, a mi amb 38 no em va entrar ja que DKV va rebutjar el meu tractament considerant que la baixa reserva és un fet que s’esdevé amb l’edat elevada. No sé si m’explico. En canvi si hagués tingut 28 anys i baixa reserva si que m’hagués entrat ja que no és normal tenir baixa reserva amb 28.
Vosaltres aneu-hi i ells valoraran el vostre cas. Espero que tingueu molta sort.
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Temps autorització proves Fertilab

EntradaAutor: Erika79 » dg. feb. 18, 2018 8:21 am

A mi amb 37 anys i reserva de 0,4 no em va entrar. I no és una reserva “normal” precisament. És moooolt baixa per l’edat. Són uns impresentables...
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::