RA seguretat Social

Tractaments, clíniques, medicaments..
Dasha
Entrades: 1
Membre des de: dc. jul. 19, 2017 1:15 pm

RA seguretat Social

EntradaAutor: Dasha » dc. jul. 19, 2017 1:38 pm

Hola nois, sóc nova al Fòrum, em presento una mica.

Em dic Laura, tinc 30 anys. Amb el meu marit portem un any intentant quedar-nos embarassats. Quan portàvem 8 mesos vaig anar al metge i vaig preguntar quan ens podríem fer les proves. Ell em va dir que amb la meva edat fins a no portar dos anys no feien proves. Nosaltres no volíem esperar tant així que vam iniciar-les per privat.

Al meu marit li va sortir teratozoospermia (2% només de formes normals), jo tinc la reserva ovàrica una mica baixa per la meva edat, l'antimulleriana a 1,95. El metge de la clínica privada deia que el pronòstic no era tant dolent (el meu marit compensa la morfologia espèrmica amb la quantitat, en te molts) i ens va recomanar esperar a fer l'any de cerca abans de fer Inseminació Artificial.

Nosaltres no tenim assegurança, tot i així, quan vam fer l'any, vam decidir començar RA per la mateixa clínica privada (Institut Marqués de Sabadell). Vaig començar el tractament i divendres de la setmana passada me la van cancel·lar per baixa resposta ovàrica. Al cap de dos dies em va venir la regla. I avui torno a començar el tractament, dilluns tinc el control.

El cas és que després dels diners invertits en el tractament que no ha anat enlloc (700€), hem decidit provar-ho només una vegada més, i ja intentar entrar per seguretat social. Però estem una mica perduts.

Com va? Hem d'anar al nostre ambulatori a demanar hora dient que voldríem fer RA? Ens valen els resultats de les proves que ha ens vam fer o les voldran repetir? Algú sap a quan estan més o menys les llistes d'espera per Sabadell? També em preocupa que ens digui que tot i les proves fetes ens hem d'esperar un any més... Se que pot ser que aquesta IA surti bé, però m'agradaria tenir-ho tot lligat ja a l'SS per poder anar el més ràpid possible si resulta negativa.

Gràcies a tots, i perdoneu la parrafada.
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: RA seguretat Social

EntradaAutor: MiPumky » dj. jul. 20, 2017 8:45 pm

Hola, benvinguda Dasha,

En principi si tens 30 anys 1 any d'intentar-ho natural, sino proves , pero clar depen quin enxampis .

Has d'anar-hi a la gine de primaria i et fara la derivació a hospital de RA q et toqui depend d'on visquis. Portà les proves fetes q si q serveixen, i t'estalvies pasos.

Hi han hospitals amb mes llista i altres amb menys. Però en sap greu dir-te q ràpid, ràpid no es,... i q tampoc es fàcil, a mi en va costar apuntar-me i saber que entra i que no entra i criteris q heu de complir.

Molta sort amb les inses, no et desanimiis, lo important en RA es la constància.

Cuidevos molt, una abraçada
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Eva1978
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. maig 08, 2017 8:51 pm

Re: RA seguretat Social

EntradaAutor: Eva1978 » dv. jul. 21, 2017 4:33 pm

Hola Dasha! Jo sóc del Vallès Occidental, en concret de Sant Quirze. Pel que he anat aprenent i et diu molt bé l'anterior companya ves directament a la teva gine de la Seguretat Social i exposa-li el cas. Per demanar-li hora no cal que passis per al metge de capcelera. T'ho comento perquè jo no ho sabia i vaig tenir que passar per la llevadora unes quantes vegades.... Depenen de la zona et deriven a un hospital o un altre. Nosaltres després de la gine, vam passar a l'Hospital de Terrassa i un cop ens havien fet totes les proves ens van derivar a l'Hospital Sant Pau ara fa ja un any i mig i encara no m'ha trucat, ni ho crec que ho facin perque ja estic amb tractament de ovodonació i la seguretat social ni contempla aquest tipus de tractament.
Per cert jo també estic a Institut Marqués amb el doctor López i estem contents; és car però estem contents del tracte.
Espero haver-te aclarit alguna cosa i sinó pregunta'm el que vulguis i anem resolent.
Molta Sort!!!
Desembre:'13: decidim formar una família.
Maig'16: FIV amb únic embrió. Negatiu
Agost'16: FIV fallida per baixa resposta ovàrica.
Novembre'16: FIV amb únic embrió. Negatiu
Març'17: Fish alterat als gamets masculins.
Abril'17: FIV amb dos embrions. Negatiu.
Maig'17: Tractament Ovodonació. 2 embrions amb DGP
Juliol'17: Amb betaspera.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::