Moment indicat per a fer l'analítica?

Tractaments, clíniques, medicaments..
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Moment indicat per a fer l'analítica?

EntradaAutor: Erika79 » ds. jul. 22, 2017 9:47 am

Hola de nou :)
M'estic adonant de que la doctora amb la que vaig fer aquella primera visita no em va informar absolutament de res. Per sort ja he pres la decisió de començar en un altre lloc. En fi.

Ja tinc programada la histerosalpingografía per divendres que ve, que gràcies a internet vaig saber que me l'havia de fer entre el 8-10 després que em vingués la regla...

Doncs bé, també tenia demanada una analítica de sang. I sent analítica pensava que no calía que fos cap dia específic però ara estic llegint que ha de ser el 3r dia del cicle O_o I això és dilluns i NO vaig demanar hora enlloc encara perquè, precisament, volia que pasés la regla perquè els nivells de ferro no sortissin alterats :_( I ara es veu que és per veure com funcionen no sé quines hormones i el cariotip i ha de ser aquell dia. Això ho he esbrinat per internet perquè la doc no em va dir res de tot això...
Pasaria res si me la fes el dimarts que vindria a ser el quart dia? (Això en el cas que em donin hora per aquell dia quan truqui dilluns, és clar...)

Ostres, em dona la sensació que vaig a salt de mata per falta d'informació :(
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: Moment indicat per a fer l'analítica?

EntradaAutor: myca » dl. jul. 24, 2017 3:51 pm

Hola Erika79! No tajudare gaire perqe fa tant temps que mhe fet aqesta prova i analitiques qe ja no recordo exacte linterval de dies que shan de fer, pero si, com dius, segons quines hormones ho han de mirar entre uns dies concrets.... Si la teva dra es va descuidar de dirte aqests "detallets", potser si que val la pena mirar un canvi! Jo estic escarmentada dun metge despistat qe es va descuidar de dirme moltes coses, i qe tambe gracies al soc petit he aprés qe eren importants...
Espero ho hagis pogut solucionar, i molta sort!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Moment indicat per a fer l'analítica?

EntradaAutor: Erika79 » dt. jul. 25, 2017 6:41 pm

Hola :)

Doncs me l'he fet avui que era el dia 4 perquè he llegit de gent que el seu metge els va dir que es podia fer entre el 3 i el 5.
Una cosa feta. Divendres tinc l'histerosalpingografía, una mica amoinada però amb ganes de fer-la i passar ja el "tràngul" :p
I tot això sense que el centre on se suposava m'havien d'ajudar i guiar hagi dit ni ase ni bèstia.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::