Opinions centres ovodonació BCN

Tractaments, clíniques, medicaments..
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Opinions centres ovodonació BCN

EntradaAutor: Cigonya » dj. ago. 03, 2017 4:32 pm

Hola! Soc nova aki. Despres de moltes voltes i intentar IA iFiv l'unica opcio de ser pares es amb ovo. Hem visitat tres centres de Barna i voldria saber opinions de parelles q hi hagin anat, ja que a tots 3 ens van agradar i desagradar coses.
IVI Barcelona
Institut Marques
Eugin
Alguna de vosaltres em podria explicar la seva experiencia en algun de aquests centres??
Gracies ,
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: Opinions centres ovodonació BCN

EntradaAutor: Hera13 » dl. ago. 07, 2017 8:59 am

hola Cigonya, t'he vist a ovodonació, he estat uns dies sense escriure, primer de tot, com t'he dit alli, ben vinguda i sobre la teva pregunta, nomes conec IVI i molt poc, et ouc dir que es de les mes cares amb diferencia i que et cobren per tot, tot que tambe te molta fama de ser de les millors...
La meva experiencia no ha sigut massa bona...
sort
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Opinions centres ovodonació BCN

EntradaAutor: Cigonya » dl. ago. 07, 2017 10:10 am

Moltes gracies Hera13!
Pregntare al grup ovodonacio, a veure si puc tenir diverses opinions, ja que anem ben perduts.
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Opinions centres ovodonació BCN

EntradaAutor: Arya82 » dl. ago. 07, 2017 11:03 am

Cigonya, jo excepte els meus dos primers tractaments, la resta els he fet a l’Institut Marqués i jo n’estic contenta. Però sobretot jo estic contenta amb la meva doctora, l’Andrade. Ara estic embarassada de 28 setmanes gràcies a l’adopció d’embrions i ella va fer tot i més per aconseguir que em quedés. Jo sempre vaig sentir que per ella no era només un número, sempre va estar molt implicada amb mi i això em feia confiar en ella. Per tant, jo te la recomano. A més si vas per ovo pensa que aquest centre té un munt de donants i de seguida te’n trobaran una.

Com a coses dolentes et diria que a vegades les de recepció són una mica desastre i que no són exactament puntuals... però bé, per mi això sempre va ser secundari.

De la resta de centres no te’n puc dir res pq no hi he anat.

Molta sort!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
antvilo
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 06, 2016 3:12 pm

Re: Opinions centres ovodonació BCN

EntradaAutor: antvilo » dl. ago. 07, 2017 6:14 pm

Hola, jo tinc molt bones referencies del centre clinica Sagrada Familia i sobretot del ginecolec Julio Herrero.
El conec per uns bons amics i es un bon professional, amb molta experiencia en el tema.
KISKE
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. juny 27, 2016 6:28 pm

Re: Opinions centres ovodonació BCN

EntradaAutor: KISKE » dc. ago. 16, 2017 6:05 pm

Hola Cigonya!
Jo estic a la clinica Eugin. En aquest moment m´estan buscant una donant. Es la meva primera experiència en reproducció assistida aixi que no tinc gens d´experiència. Abans de decidir-nos vam visitar I.V.F (pq una coneguda ho va fer amb ells i va quedar molt contenta), Fertilab (per consell de la meva gine) i Eugin (pq està a prop de la meva feina i a més, una clienta meva q és pediatra m´ho va recomenar). Totes 3 ens van agradar, ens van atendre molt be. Els preus són molt similars, però ens vam decantar per Eugin pq aquesta clienta meva coneix una dona que hi treballa i ens farà el matching ella mateixa ( a més d´un bon descompte, jeje). Sempre va bé tenir algu conegut que estigui més pendent del teu cas, pq són cliniques tant grans que no són gaire personals. No et puc aconsellar més pq nomes he estat a la clinica 3 cops per parlar amb la doctora. Les explicacions i les visites han estat molt bé. Les proves (analitiques, etc. les hem fet la majoria per la S.Social). Si tens qualsevol dubte m´ho dius.
Les altres 2 opcions q heu mirat crec q estan molt be. l´I. Marques té molta fama i a l´I.V.I. tb tinc una coneguda q va aconseguir l´embaras.
Petons
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Opinions centres ovodonació BCN

EntradaAutor: Cigonya » dv. gen. 19, 2018 5:54 am

Hola Kiske,

No havia vist la teva resposta. Com va anar?
No trobo experiencies ni opinions sobre Eugin i em fa una mica de por, pero va ser el lloc que ens va agradar mes. La doctora va ser l'unica que es va mirar el meu historial abans que entres a consulta.
KISKE
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. juny 27, 2016 6:28 pm

Re: Opinions centres ovodonació BCN

EntradaAutor: KISKE » ds. gen. 20, 2018 12:17 pm

Bon dia Cigonya!
A quina doctora tens? Jo tenia a la doctora Trullenque. Encantadora. Estem molt contents amb la clinica. Et comuniques amb ells per telefon o per missatge a través de l´area privada i contesten força ràpid. Les explicacions que em van donar sobre el tractament van ser molt bones. Es veu una clinica seriosa i tot el personal és molt amable. Les instalacions tb molt be. Vam anar un parell de cops per informar-nos abans d´acceptar el pressupost. De preu tb són més economics q altres cliniques i en cap moment et portes cap sorpresa amb el preu pactat. Fins i tot algunes proves q pensava q em cobrarien van ser gratuites. A més ho pots financiar. Van trobar la donant molt ràpidament (el meu fenotip és força standard) pq tenen un banc de donants bastant gran. I com t´he dit al post d´ovo a la primera vaig aconseguir el positiu. Ara fa pocs dies em van enviar un missatge per saber com anava l´embaras.
Si tens qualsevol pregunta no dubtis a contactar amb mi.
Molta sort!!!.
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Opinions centres ovodonació BCN

EntradaAutor: Cigonya » dg. gen. 21, 2018 4:39 pm

Hola, Kiske,

No recordo el nom de la doctora que em va fer la 1a visita (no se si sempre tindre la mateixa, i ara mateix potser tampoc esel que mes m'importa).
Ara estem recopilant proves. Suposo que en un parell de mesos podrem començar.
La veritat es que has sigut un raig d'esperança perque no trobava gaires opinions (i menys positives) dEugin, molta gent opina d IVI pero no ens va agradar gens el centre, massa impersonal i fred tot. Evidentment, la millor valoracio sera si aconseguim un positiu, pero ens vam deixar endur per sensacions, i Eugin va ser el que ens en va donar de mes bones.
A nosaltres ens van agradar les instalacions, la privacitat (per si esperes mentre un dels dos fa alguna prova o el que sigui), que es miressin tot l,historial que portavem abans de la visita. L,area privada es molt practica i l'atencio que donen tambe. Solen contestar força rapid.
Si tinc cap dubte ja et preguntare.
Moltissimes gracies i disfruta de l,embaras. :-()) :-()-)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::