DGP

Tractaments, clíniques, medicaments..
Mialoe
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. oct. 11, 2017 2:22 pm

DGP

EntradaAutor: Mialoe » dc. nov. 08, 2017 8:34 pm

Hola,
he estat llegint molt i em fa la sensació que quan més llegeixo més dubtes em surten. A veure si em podeu ajudar a resoldre alguns dubtes.
Us poso en antecedents. Anem a fer fiv+dgp. En el nostre cas el problema el té la meva parella i jo estic bé tret per l'edat, 42.
Directament ens han recomanat aquesta opció xk diuen que les anomalies es disparen a la meva edat i així asegurem la transfe d'un bo.
M'han dit q hauré de fer més d'1 cicle per poder tenir mínim 7 embrions per biopsiar.
Se suposa que a la meva edat les estadístiques diuen que de cada 7 hi haurà 1 sa.
Em fa por q no arribi cap a dia 5 i q esperant perdi la oportunitat de fer una transfe en dia 3 i qui sap...
També he llegit que la posibilitat de que el propi embrió es recuperi de les anomalies existeix...
D'altra banda penso q si no hi ha cap bo ens estalviem les transfes i les desil.lusions.... però i si per fer la biopsia malmetem algun...
I clar el preu se'ns dispara i ara també penso si el tema "negoci" té a veure...
No sé estic feta un embolic i el q tenia molt clar al principi ara dubto.
Aaaaix no sé....
Quines experiències teniu vosaltres sobre el tema.
Gràcies
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: DGP

EntradaAutor: Gustineta » dc. nov. 08, 2017 10:00 pm

Hola Mialoe,

Es fa difícil de valorar i és molt normal que dubtis. Per què us recomanen el DGP? Per la teva edat o pel problema de la teva parella? Heu aconseguit un embaràs abans i ha acabat en avortament?

Què us recomana el metge tenint en compte les vostres circumstàncies? Ha posat totes les opcions que teniu sobre la taula o us ha volgut convèncer només de fer FIV+DGP?

I tant que és un negoci! Però jo et recomanaria que no ho tinguis en compte a l'hora de prendre la decisió o t'hi faràs mala sang. Crec que heu de pensar què voleu vosaltres: intentar tenir un fill genèticament vostre? Esteu realment oberts a la donació de gamets? Creieu que podreu aguantar el desgast (depèn del temps que faci que busqueu ja pot ser gran)? Quants diners estaríeu disposats a gastar-vos?

Nosaltres vam decidir fer el DGP. Ara bé, les pors que teníem eren semblants a les que tens per molt que el factor edat no el tinguem encara. I... el resultat no ha estat bo, però no ens penedim gens d'haver-lo fet: ens ha ajudat a entendre perquè he tingut dos avortaments (d'embarassos naturals ràpids) i ara no em quedo embarassada.

No sé si t'he ajudat gaire o t'he fet dubtar més...
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Mialoe
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. oct. 11, 2017 2:22 pm

Re: DGP

EntradaAutor: Mialoe » dj. nov. 09, 2017 10:33 am

Hola Gustineta!

En principi la meva parella té el problema però ens diu l'andròleg q se sol.luciona al laboratori però al anar passant temps s'hi ha afegit la meva edat.
De la 1a FIV teníem 2 embrions q es van congelar al 3er dia pero quan ens vem decidir a fer la transfe al descongel.lar-los cap dels 2 va sobreviure.
Al tornar a parlar de FIV ja ens van parlar de la DGP i de la ovo i ens van comentar per sobre la possibilitat de la fiv amb transfe però al 5è dia en estat de blasto. No hi ha antecedents d'avortament així q suposo q si que tot ve per l'edat.
La ovo la vem descartar i vam decidir q faríem la dgp pel tema d'assegurara-nos a l'hora de la transfe de posar el "bo"...
Em semblava que tot estava "clar", vam parlar amb els andròlegs, els biòlegs i la gine però al anar tirant del fil i buscar info he llegit tantes coses que ara tinc mil dubtes....
A tu la DGP amb quants embrions te la van fer? I quants de bons hi havia? I a que et refereixes quan dius que el resultat no va ser bo?
Suposo q ara m'està agafant els nervis perquè estic a punt de començar i veig que el temps no juga a favor nostre i econòmicament no em puc permetre fer més d'1 intent......
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: DGP

EntradaAutor: Gustineta » dj. nov. 09, 2017 11:03 am

Hola Mialoe,

Buff, és una decisió complicada :S.

T'explico una mica el meu cas:
Tant jo com la meva parella tenim 33 anys i just ara fa 4 anys que busquem. Vam tenir dos embarassos molt ràpids que van acabar en avortaments. Fa tres anys i mig de les pèrdues i no hem tornar a aconseguir embaràs i hem passat per 2 IA fallides. Després de mil i una proves no van trobar res prou concloent (l'únic: una mutació de l'MTHFR, que se soluciona amb heparina i adiro, i frgamentació de la cadena d'ADN espermàtic, que vam intentar reduir amb diferents pautes durant un any i que vam pal·liar amb un MACS previ a la ICSI).
Ens van recomanar DGP pels avortaments de repetició. Vam aconseguir 9 embrions i 5 van arribar a blasto. D'aquests 5 només 1 és sa (això sí, és AA), la resta estaven alterats cromosòmicament. En dones de menys de 35 anys això és un mal número, sobretot tenint en compte que aparentment no teníem res.
Per què ens ha servit el DGP: doncs ens han dit que pel tipus d'anomalies cromosòmiques el problema sembla que ve dels ovòcits. O sigui que malgrat que tinc 33 anys i una bona reserva ovàrica (AMH de més de 4), tinc uns òvuls de mala qualitat. Mèdicament no ens recomanen passar a donació perquè suposo que consideren que encara em poden sortir algun òvul bo, però ja portem a sobre un desgast emocional considerable. I després hi ha el tema del diners.

Certament amb el DGP t'assegures de posar el millor, però per arribar a aquest millor se'n perden molts pel camí, i encara no està fet: ningú no et garanteix que s'implanti i que l'embaràs tiri endavant. No t'enganyaré, sento que és jugar-se-la i confiar que anirà bé. Però un cop vam decidir-nos que ho provaríem, estic contenta d'haver-ho fet. Sabíem quins riscos teníem.

Dels embrions que havíeu aconseguit en la 1a FIV, se'n sap la qualitat? Quin és el motiu pel qual no sobrevisquessin la descongelació (estic cagada per si ens passa a nosaltres)?

Està bé que el metge us posés les opcions sobre la taula. També hi ha l'adopció d'embrions, que és més econòmica que l'ovo i el DGP.

Al final és posar-ho tot a la balança. Fa de molt mal dir-te què és millor en el teu cas, malgrat els dubtes i les pors són semblants, les meves circumstàncies són unes altres...

Com us han "venut" el DGP? Com la solució màgica? Quines garanties us han donat? Us han parlat de casos similars al vostre?

Segurament, com dius, els nervis perquè estàs a punt de començar hi influeixen...Un cosa: si durant el control de fol·licles veuen que no en fas prou per un DGP el metge podria cancel·lar la DGP i portar-los només a blasto o a dia 3?
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: DGP

EntradaAutor: marttape » dj. nov. 09, 2017 12:04 pm

Hola!

Estic amb la Gustineta que és una decissió molt personal i s'ha de prendre amb convenciment perquè són molts diners i perquè en les clíniques hi ha un punt comercial que a vegades ens pot fer sospitar.....Decidir si compensa o no és molt difícil, perquè arribem fins aquí amb la motxilla molt plena i la butxaca més buida....
Heu preguntat a altres llocs?

Jo estic començant amb el tema FIV, he anat a mirar un parell de clíniques i em van parlar de DGP. Dues clíniques, dues versions ¬¬' totes dues coincideixen en que si pots fer-ho (econòmicament) tota informació és bona, quanta més millor (toma claro!)
Vaig tenir un avortament (després de vàries IAs), van fer cariotip de l'embrió i va ser per causa cromosòmica. A la primera clínica em van dir que no calia fer el DGP perquè és molt habitual que els avortaments siguin per causes cromosòmiques i que si només havia tingut un no valia la pena arriscar a que amb la prova es perdés algun. A l'altra em van recomanar molt més fer-ho perquè descarta moltes coses, inclòs el síndrome de down i que el risc de malmetre l'ovocit és molt mínim. Que hi ha més risc en fer-se una amniocentesi després que fer abans la DGP. I que clar, amb l'avortament per causes cromosòmiques era recomanable...
La sensació que vaig tenir és que influeix l'experiència que tingui la clínica amb aquest tipus de procediment i la tecnologia de que disposen per poder garantir que no hi ha risc en fer la DGP i assegurar-te que troben el bo sense perdre cap pel camí.... Has trobat altres noies que ho hagin fet on tu estàs?
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

Re: DGP

EntradaAutor: Lunipruni » dv. nov. 10, 2017 12:28 pm

Hola noies!!

Jo també he fet FIV+DGP. En el nostre cas, quan vam començar el tractament (any 2015) jo tenia 32 anys i el meu home 33. Al fer el seminograma (vam demanar fer un FISH encara que a la clínica ens recomanaven fer-lo nosmal) van veure que l'esperma del Lunipruno no es dividia bé i dels 9 blastos que van arribar a dia 5, 1 era cromosòmicament perfecte (avui en dia és el Noel, el nostre fill) i 3 van presentar NO INFORMACIÓ en alguns cromosomes i els vam congelar. Nosaltres vam biopsiar els embrions en fresc i em van fer la transfer en el mateix cicle i em vaig quedar embarassada a la primera. He vist que el protocol d'ara ha canviat i congelen primer, pro no sé si és millor una cosa o una altra. El cas és que aquest estiu vam anar a buscar un germanet/a i a la primera transfer (el blasto va descongelar perfectament i era de molt bona qualitat) em vaig quedar embarassada pro va ser un avortament bioquimic, i el segon (també molt maco i perfectament descongelat) un negatiu.
Amb això vull dir que el DGP va molt bé per descartar possibles embrions que no acabin implantant o siguin avortaments (nosaltres de 9 en vam descartar 5) però tampoc t'assegura l'èxit. En definitiva, una FIV amb blasto ronda el 60% d'èxit, per tant hi ha un 40% de :ufs: .
Mialoe, jo et recomanaria que si vols més informació la busquis en centres especialitzats i que, decidiu el que decidiu, aneu a totes i penseu sempre en positiu. Espero que et vagi molt bé i que compliu el somni de ser pares ben aviat. I la resta també!! :)

Nosaltres ara estem a l'espera de fer alguna prova (histeroscòpia diagnòstica i alguna analítica) i si tot va bé, al Gener posarem l'ultim congeladet que esperem sigui el bo!!

Molta màgia blanca i petonets per totes!! :-()-) :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
Mialoe
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. oct. 11, 2017 2:22 pm

Re: DGP

EntradaAutor: Mialoe » dv. nov. 10, 2017 1:34 pm

Hola guapes!
Ostres lunipruni tant de bo ara toqui la bona i aquest embrionet es quedi amb tu...
He de dir-vos que respecte a perquè no van descongelar els nostres embrions només ens van dir q a vegades passa...no ens van donar motiu concret i he buscat la info sobre de quin tipu eren i a l'informe que ens van donar al final de cicle només parla de la fragmentació i del n° de cel.lules així que no sé dir-vos quina qualitat tenien...
Nosaltres anem a la dexeus i la veritat és que ni pel meu entorn tinc casos similars ni he tingut oportunitat de parlar amb alguna parella que vagi allà.
No sóm de Bcn i la logística per temes laborals amb la meva parella és complicada i la veritat q no varem mirar molt, estàvem entre l'IVI i la dexeus i ens va agradar més la gine d'aquesta última. Però ara veig que vosaltres teniu molta més info del tot plegat i no sé si és perquè demaneu més o perquè ells ja us la donen...ara vaig una mica perduda.
He de dir-vos que hi confio plenament perquè penso que ells son els professionals i fins ara hem fet tot el que ens han recomanat i dit però ara m'han agafat tooootes les pors....
Al final, res és segur al 100% i ja tinc clar q això és una carrera d'obstacles q s'han d'anar de mica en mica i fins el final res és guanyat.
Compartir aquí experiències i llegir al fòrum casos de totes vosaltres la vertitat és que ajuda molt perquè son temes del.licats i si no hi ets ficat t'és un món desconegut.
Gràcies noies, faré els deures i em faré una llista amb tots els "nous" dubtes per demanar-li a la gine....je je je.
Només de pensar-hi em poso nerviosa i sabent que els hem de tornar a congel.lar i pensar que pot tornar a passar que no sobrevisquin em fa tanta por....
Hi ha algú que vagi també a la dexeus o hi hagi anat amb aquest protocol de fiv+dgp per compartir la seva experiència?
Gràcies guapíiiiiisimes!!!!
I ánims a totes perquè sou unes valentes!
Gurp
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. nov. 11, 2017 2:23 pm

Re: DGP

EntradaAutor: Gurp » dl. nov. 13, 2017 11:02 am

Hola chicas!
Es la primera vez que escribo en el foro. Al ver el caso de la Mialoe, que es muy parecido al mío, me he animado.
Yo también estoy en Dexeus, voy a empezar una FIV+DGP y tengo 43 años.
Os cuento un poco, tengo un niño resultado de una FIV hace 4 años (después de mucho buscar y 2 IA fallidas). Nos quedaba un embrioncín congelado que transferí este verano, pero que no acabó bien, aborto a las 6 semanas. Esto fue con la SS, entre hospital del mar y CIRH, que estaba concertado con ellos. Fue un palo y en principio decidimos no probar más debido a mi edad, nos daba miedo. Pero después de pensarlo en frío nos lo hemos planteado otra vez y he ido a Dexeus a una primera visita para preguntar dudas y decidir si seguíamos con esto o no.
La verdad es que salí contenta, dentro de lo que cabe claro, ya que la reserva ovárica es bajita. El doctor nos propuso DGP por mi edad y el aborto, pero nos dijo que no teníamos que decidirlo ahora, que podíamos ver la respuesta que tengo y valorarlo después. Claro, el precio cambia un montón. También nos dijo que si la respuesta no era muy alta se podría hacer otro ciclo de estimulación, pero no más de dos. Que lo mejor sería tener al menos 4 (creo que óvulos maduros, no embriones, ahora me viene la duda) para biopsiar.
Hemos decidido seguir adelante y ahora estoy entre emocionada y muerta de miedo, bueno, qué os voy a decir!
Besicos
Mialoe
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. oct. 11, 2017 2:22 pm

Re: DGP

EntradaAutor: Mialoe » dl. nov. 13, 2017 7:15 pm

Hola Gurp,
Estás como yo.....un poco "cagadeta"...
A nosotros la Dra. nos enseñó una gráfica donde ponía por la franja de edad la cantidad de embriones que deberíamos conseguir antes del dgp para "asegurar" 1 viable. En nuestro caso, como más o menos el tuyo, salía que necesitamos 7 y de esos "por lo menos" 1 sería bueno; claro, teniendo en cuenta, que nada es seguro i que todo esto son %...
Cogiendo de referencia el otro ciclo que hicimos ya nos dijeron que muy probablemente deberíamos hacer ciclos seriados pero nos dijo q como mucho 3 y que si la respuesta no era buena lo veríamos sobre la marcha.
También nos dijo que lo de que sobre la marcha se podía decidir pero claro, si quieres hacer la dgp hay que congelarlos y entonces hacer la transferencia a posterior. Nos dijeron que aproximadamente en 15 días tenían los resultados.... y a mi me da pánico que no sobrevivan al descongelarlos o bien que les ocurra algo durante el proceso o que no se implanten o que no consiga ninguno...
Yo estoy super nerviosa porque veo que empiezo ya y aún estoy dudando con "todo"....
Bastante complicado que es todo esto ya como para que también se añadan los nervios...
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: DGP

EntradaAutor: AnnnaToni » ds. des. 02, 2017 9:57 pm

Hola!
Jo en tinc 41, i estic esperant resultats de DGP per 3 blastocits. Em van fer la punció el 22/11, van treure 9, 3 eren bons, els 3 es van fecundar i els 3 van arribar a blastocits després de cultiu de 5 dies. No les tinc totes, ens van dir q seria millor tenir 4, pq la provabilitat de q siguin sans és del 22% a la meva edat. Per tant amb 4 gairebé segur q 1 és bo. Però ens hem arriscat, ja q els 3 campions han trencat estadístiques tant de fecundació com de supervivència al 5è dia.
Però sí, estic cagada! No sé si me lhe jugat massa i hauria dhaver fet un segon cicle, però totes les intuïcions ens diuen q hem fet bé...

En fi, el nostre cas és estrany, jo estic bé tret de l’edat, tot La reserva ovàrica és justeta, però quan vam començar a buscar i no sortia, em vaig fer una primera muhleriana i era normal. Clar, amb 39. El meu home també bé, només q poc volum espermàtic. Creiem q és un varicocel (vena constrictora a un testicle) xo no està confirmat.

Ho estic fent tot a la Quiron, i tot i que són molt professionals, no m’està agradant q a vegades van massa ràpid, no acaben d’explicar-ho tot i si no preguntes, van pel dret. Potser hi ha dones q no volen saber detalls tècnics xo jo ho vull saber tot, vull tenir tota la info x poder decidir. Quina tècnica de fecundació era? Ho hem sabut x internet; amb DGP només pot ser ICSI. Quina qualitat tenien tots els embrions, quin tamany, per què els van descartar, quin risc hi havia al congelar-los? I al descongelar-los? Hi havia risc x la biòpsia? Si el resultat és positiu quan trigaran en transferir? I si és negatiu puc tornar a començar? Quantes vegades? És dolent x mi fer-me tres estimulacions? Efectes secundaris? Risc dhiperestimulació?
Com veieu, estic una mica enfadada xq són preguntes q mhan sorgit al buscar x internet, no pq expliquin tot i pugui tenir dubtes.

Quan mestava punxant, el primer dia a la tarda em van trucar corrents pq mhavia de punxar una altra cosa. Com són medicaments q has dencarregar i era tard, vaig haver danar expressament a la clinica a buscar-lo. Per telèfon mhavien dit q era x estradiol baix... doncs no. Al següent control pregunto i em diuen q alreves, q era massa alt i era x frenar una mica. L’últim control alrevès, em diuen q compri una ultima injeccio xl matí q mhaig de posar al vespre. Lencarrego, la vaig a buscar al migdia i a la tarda em diuen q no, q ha de ser una altra. Però a veure, si sabieu q el meu estradiol us sorprén, no podrieu preveure q potser em calia l’altra?

En fi, x aixo i per altres detalls, com q primer tenia una doctora, al final de lestimulacio inpunció una altra, el resultat dea punció una altra, i qui em truca x donar-me resultats es un doctor q no he vist mai... no acabo destar contenta. Tot i això, la feina la fan bé i espero q tot acabi bé.... però com veieu estic dels nervis. I encara falten més de 2 setmanes x saber resultats...!!
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
Gurp
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. nov. 11, 2017 2:23 pm

Re: DGP

EntradaAutor: Gurp » dl. des. 04, 2017 11:24 am

Hola AnnaToni!
Jo, sí que te han mareado, normal que estés mosca! Lo importante es que el trabajo lo hagan bien y parece que sí! Qué nervios esperar los resultados, ya nos dirás!
Qué tal Mialoe, has empezado ya?
Yo este ciclo lo tuve que saltar porque el puente estamos fuera y el siguiente me va a pasar igual por navidad aghh.
(Perdoneu que escric en castellà...estic aprenent català e encara que ho capisc tot, escriure em costa una mica e faig molts de errors...).
Petonets
Mialoe
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. oct. 11, 2017 2:22 pm

Re: DGP

EntradaAutor: Mialoe » dl. des. 04, 2017 3:48 pm

Hoooola!
Mare meva AnnaToni! Quin patir....ja explicaràs com t'ha anat tot. Quan et triguen els resultats de la DGP?
Jo estic ara mateix amb les antibabies....si tot va bé començo amb les banderilles el dia 14....estic nerviosa però veig q quan més temps passa més nervis agafo amb l'espera.
La veritat és q ja veurem com va tot perquè aquestes dates són "complicadetes"....ojalá surti tot bé, segur q si!!!!!
I respecte al q explicaves em sento molt identificada amb tu perquè buscant per internet m'he adonat de quanta desinformació hi ha sobre el tema, i si, és veritat, si no demanes moltes coses ni te les comenten...
En fi, jo vull confiar en els metges i pensar q tot el q em facin fer serà el millor...
I tu Gurp, a veure si trobes el moment...jjjj. aquest 2018 segur q serà mooooolt bo per totes!!!!
EI_75i78
:: papallona
:: papallona
Entrades: 142
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 8:31 pm

Re: DGP

EntradaAutor: EI_75i78 » ds. des. 09, 2017 9:20 am

Bondia!!!!
Que complicat...... però ho aconseguirem!!

Nosaltres tenim una nena que va neixer a finals de 2013, dspres de 4 cicles de cerca amb un embaras bonissim. Xo quan ens vam posar a buscar el segon.... no ha arribat... i dspres de 2 anys de cerca sense ni un te+ hem decidit buscar ajuda.
Ens hem fet proves de tot tipus i estem els 2 ok. Bona reserva ovarica, bona qualitat de lesperma, .... aparentment tot be....
Dspres de pensarho molt ens hem decidit per fer FIV amb DGP.
Ja m'he pres els anticonceptius, i ara estic al 5 dia de les banderilles.... avui toca revisio....
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: DGP

EntradaAutor: AnnnaToni » ds. des. 09, 2017 9:44 am

Hola El_75i78!

Molts ànims x la fase banderillera! És una mica pesat però almenys no has d’esperar i esperar... hi ha acció!
Entenc pel teu nick q ets del 78, llavors tens 39 i potser és només l’edat el factor d’infertilitat.
A mi em falten 10 eterns dies d’espera x saber resultats del DGP, així q paciència i paciència...
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: DGP

EntradaAutor: AnnnaToni » dg. des. 17, 2017 11:39 am

No havia comentat fins ara el resultat del meu DGP. Els resultats van trigar 2 setmanes i va ser negatiu pels 3 embrions. Un per múltiples alteracions, altre per monosomia 9 i l’últim per monosomia 14. Una galleda d’aigua freda, però l’aposta era alta. Moraleja: per molt q hagin fecundat tots i hagin arribat a blastocit tots, si tens 41-42 anys acumula almenys 6 blastocits, a ser possible fins a 10 abans de fer DGP. No apostis, q l’únic q faràs és perdre diners i temps. Ara esperant q em baixi la regla per conençar de nou, aquest cop amb 2 cicles seguits x acumular. Estic canviant de mútua a Adeslas pq amb Sanitas no entra res i ara sí que esperem un dineral. Però els diners estan x això. Hi ha gent q estalvia x anar de vacances i nosaltres per pagar FIVs... paciència i ànims x totes.
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
EI_75i78
:: papallona
:: papallona
Entrades: 142
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 8:31 pm

Re: DGP

EntradaAutor: EI_75i78 » dl. des. 18, 2017 9:13 pm

Ostres AnnaToni, quin greu!!!!!
Però ara teniu un nou full de ruta!!!! Va!! Ànims amunt!!!
Mialoe
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. oct. 11, 2017 2:22 pm

Re: DGP

EntradaAutor: Mialoe » dl. des. 18, 2017 10:07 pm

Hola!
Ostres AnnaToni quina p..... tot pintava tant bé....
Quin greu em sap!
A veure si hi ha més sort amb aquest nou cicle.
Tornareu a fer la DGP entenc oi?
Una abraçada!!!
Gurp
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. nov. 11, 2017 2:23 pm

Re: DGP

EntradaAutor: Gurp » dt. des. 19, 2017 10:09 am

Uf vaya, Anna lo siento!
A tope ahora otra vez! Un abrazo!
Gurp
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. nov. 11, 2017 2:23 pm

Re: DGP

EntradaAutor: Gurp » dt. gen. 02, 2018 1:37 pm

Hola, entro porque estoy flipando todavía...estoy embarazada de forma natural!!! Después de 6 años intentándolo!!
Me tenía que venir la regla justo antes de navidad, por eso creía que este ciclo lo tendría que saltar para empezar el tratamiento de FIV+DGP, ya que nos íbamos fuera. Encargué la medicación en la farmacia por si acaso se me retrasaba y podía empezar ahora. Y se me retrasó... pero aunque la esperanza de estar embarazada siempre la tienes me parecía tan imposible que no hice caso, vaya, que bebí vino, me fui a un spa... y después de una semana de retraso decidí hacerme un test pensando ahi ilusa! y allí estaban las dos rayitas!!! No me lo podía creer! Cuando le enseñé el test a mi pareja me temblaba la mano y me entró la risa floja. Y así temblando llamé a pedir hora a la dexeus el viernes explicando mi caso, y hoy he hecho una eco en la consulta de guardia. Estoy de 5+4 según la última regla y solo he visto el saco con un puntito minúsculo dentro que era tan pequeño que ni lo han medido. Tengo que volver la semana que viene otra vez.
Y dentro de mi felicidad infinita ahora empizan los yuyus: es normal que se viera tan pequeño? Si para DGP por mi edad la probabilidad es de 1:7 de que el embri sea bueno, entonces de forma natural casi seguro que no irá bien... en fin, ya me vale, pero no lo puedo evitar :)
Y eso, os quería dar muchos ánimos y desear que el 2018 sea nuestro año!!
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: DGP

EntradaAutor: AnnnaToni » dt. gen. 02, 2018 2:44 pm

Ostres Gurp!!!!!!!!

què foooort!!!!

Estic tant contenta per tu!! Quina passada!!!!!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))

Et dono ànims amb les teves pors: la natura és sàbia, i si t'has quedat de forma natural, segurament l'òvul és bo i tot anirà bé. En cas contrari no hagués implantat o ja hauries tingut un avortament espontani!

Això sí, mira't el tema de síndrome de down i aquestes històries que sí són compatibles amb la vida... plec nucal, espina fíbida i totes les proves que calguin...

per la resta... quin regal de REIS!!

Aix, quina emoció més gran!!!!!
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::