Primeres setmanes

Tractaments, clíniques, medicaments..
capseta
:: pantera
Entrades: 849
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: capseta » dv. des. 01, 2017 7:07 am

Bon dia!!

Doncs sí manyaga.. ja veus! Diumenge tinc dos compromisos i em fa una cosa sortir de casa.... bé, i avui que tinc endocrí, que també em fa cosa. Per anar bé hauria de poder-mefer una eco cada 2-3 dies :content:

He tingut força ansietat, ahir encara una mica però vaig decidir prendre'm-ho tot amb més calma (sobre tot calma mental), a veure si arribo a dilluns mentalment estable :-o00m

Que bé manyaga, el carnet d'embarassada!!!! Si que s'esperen en fer-te'l, no? Jo de fet al matí tinc llevadora i al migdia ginecòloga a alt risc, i ja pensava dir a la llevadora que de moment ni llibreta ni res, però potser ja no la fan encara per protocol, qui sap!
Estic segura de que dilluns la eco de les 8 setmanes anirà perfecta i et faran el carnet :ok:

Sobre el tema de la patacada, a mi em passa una mica al revés, em costa estar positiva i pensar que tot està bé, i em questiono que surti com surti, però sobretot si surt malament, em sentiré fatal per no haver confiat en el panellet ni haver-lo estimat i parlat mentre era amb mi. Cadascú amb les seves neures... no hi ha millor opció, hem d'intentar deixar-nos fluir.

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: perdem al nostra nena (31 setmanes)
Juliol '17: llum verda, tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: llum verda, tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Imatge
manyaga
:: poltre
Entrades: 614
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

EntradaAutor: manyaga » dv. des. 01, 2017 9:36 am

Ai si capseta, que bé aniria poder fer ecos cada dos dies i saber que tot va bé! :-D

Jo això de la llibreta d'embarassada tampoc la voldria abans, de fet, encara no he ni pensat en anar a la llevadora! Si dilluns està tot bé, suposo que demanaré hora, la veritat és que per mi la llibreta me la podrien fer a la setmana 12, que fins llavors no em vull sentir embarassada del tot XD

I no et sentis culpable per tenir pors i no confiar en el panellet, jo les primeres setmanes mentre tacava estava atacada i presa pel pànic, fins que no vaig veure que tot anava bé, no m'he relaxat, així que és ben normal. Tant de bo dilluns ho vegis tot més clar i et puguis tranquilitzar, perquè m'imagino lo malament que ho deus estar passant.

I les neures..ahir vaig fer un poleo menta que em va recomanar l'acupuntora per les nausees, i després vaig buscar per internet que havia llegit que hi ha herbes que no es poden beure i a moltes webs desaconsellaven el poleo i ja em vaig ratllar, deien que eren abortives i que podien fer contraccions, i em vaig emparanoiar perquè notava un piló de sensacions a la matriu! El cas és que avui segueixo amb totes aquestes sensacions, que espero i desitjo que sigui la meva llentieta que va creixent, però ja veus tu això de les neures...per si de cas no beure més poleomenta! jajajaja
capseta

EntradaAutor: capseta » dv. des. 01, 2017 12:22 pm

Uiiii les infusions!!! Jo sóc de prendre'n moltes, en l'embaràs de l'Eyra vaig reduïr una mica i només prenia els que havia llegit que no passava res (rooibos amb algun sabor, tomillo a vegades pel refredat, gengibre i llimona, arandano rojo...). I aquest cop he decidit que de moment res, amb el pànic que tinc, si tot es normalitza suposo que en orendré altre cop sense problema!!

Pero t'he de dir que després de tot el que vaig llegir l'any passat, penso que caldria prendre mooooltes infusions de les "més nocives" per aconseguir que passés algo.

Per cert, el poleomenta per les nàusees et va fer algo? Jo sempre he lelgit que va molt bé el gingebre, en vénen uns caramels a herbolaris, però sinó mossegar-ne directament o fer-ne infusions.
Imatge
manyaga

EntradaAutor: manyaga » ds. des. 02, 2017 8:40 am

Capseta! Jo no en prenia però al dir-me l'acupuntora que la menta m'aniria bé per les nausees, que prenés poleomenta, doncs en vaig fer una, ja estava llegint que no era recomanable però la vaig beure igual perquè les infusions són tant diluïdes, però ja veus que al final em vaig emparanoiar! jajaja

Però està clar que per una infusió no passarà res. L'acupuntora també em va receptar unes herbes xineses que va demanar a andorra i m'han arribat, per fer infusió, i clar, ara estic una mica així així que no estic del tot segura...és una acupuntora molt especialitzada en tema fertilitat i embarassos, així que confio molt en ella, així que suposo que per fer unes infusions no em passarà pas res...dilluns tinc gine i dimarts tinc llevadora, els hi comentaré el tema de les herbes a veure que em diuen per quedar més tranquil.la

I el gengibre me'l va dir, però ja ho havia provat i no notava massa millora, i em va dir que proves la menta, i no sé si va ser perquè em vaig emparanoiar amb si era abortiva o què, però em sembla que em van passar una mica les nausees :-D :-D He pujat la dosis de cariban a veure si així em trobo una mica millor, i sinó, doncs ja he assumit que em trobaré malament i que si és el que toca perquè la meva llentieta vagi creixent, doncs m'aguantaré. He pensat que ser mare ja és aixó, que t'importa més el benestar del teu petitó que no pas el teu, i que si ell està bé, compensa tot el malestar que sento :love:

Com estàs tu? més tranquil·la? has tacat més? Vinga que ja no queda res per dilluns, a veure si tenim les dues bones notícies :-o00m
capseta

EntradaAutor: capseta » ds. des. 02, 2017 4:42 pm

Hola manyaga!

Que bé que l'acupuntora sigui especialitzada en embaràs i fertilitat, penso que sí que hi pots confiar, tampoc t'ha dit res estrany.

M'agrada la teva reflexió de "tant és com em trobi jo mentre el petit estigui bé".
De fet ho penso cada cop que em punxo l'heparina (encara ho passo malament) o quan tinc mal d'esquena pel repòs.

No he tacat més des de dilluns, ahir vaig tenir algunes molèsties a la zona podriem dir de l'úter, a estones més molest que d'altres. En algun moment em vaig emparanoiar però vull pensar que tot s'està estirant. Intento estar més tranquila i penso que ho estic aconseguint, però demà tinc dos compromisos (un a una hora de casa n cotxe i la ultima part amb una carretera xunga) i em venen ganes de dir que no hi vaig.... no sé què fer, com que ja estan al cas, si cal anem més lents al cotxe i au, res de moviments bruscos.

Aiiiiii!! Quines ganes de que sigui dilluns!! Que llarg es farà encara!!!!! Tinc hora al migdia, i tu? Vaaaaa!!! Que les dos hem de tenir bones notícies!! Siiiiiiii >.-<:

Una abraçada :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » ds. des. 02, 2017 4:48 pm

Ahhh!! I se m'oblidava comentar que des d'ahir que estic amb la panxa infladissima, sumat a que jo ja soc una mica gordi de panxa, faig una bona panxa :content: merda de progesterona!!! Esperem que sigui perquè en panelllet està creixent molt!!
Imatge
manyaga

EntradaAutor: manyaga » dg. des. 03, 2017 10:12 am

Capseta! Jo l'heparina la porto prou bé, el que ja em supera són les hormones, estrogens i progesterona, n'estic ben farta! Amb el malestar que tinc penso que tanta hormona em trasbalsa i el meu cos va locu...però si la llentieta ho necessita, apetxugarem! Si tot evoluciona bé, valdrà la pena.

I les molesties segur que són normals, el que dius que tot s'esta estirant. I ànims amb els compromisos, si estan al cas, sempre ho tens més fàcil si necessites fer algo per estar més tranquil.la.

Jo tinc hora a les 9.30 demà, siii esperem que les dues tinguem bones notícies :love:

Ah i de la panxa, jo a les tardes/vespres també tinc la panxa inflada! Jo m'he engreixat un kg, al matí no tant però a les tardes tinc una sensació a l'estómac molt desagradable i encara que mengi al cap de res sento l'estómac super buit i si no menjo tinc més nausees i em venen arcades..em té una mica desesperada perquè estic tota la tarda que no se si vull menjar i vomitar :-:)
capseta

EntradaAutor: capseta » dl. des. 04, 2017 2:48 pm

Hola!!!!!

Porto bones notícies, avui li hem sentit el cor al panellet!!!!

Segons ultima regla estic de 6+3, però segons mides de 5+5 (però han dit que ajustaran la “mida” a la eco de les 12 setmanes).

Encara queda una mica d’hematoma i em recomanen seguir amb el repòs dues setmanes més. D’aquí 3 setmanes tinc la propera ecografia, que llarg es farà!!!!!!!!!

Estem molt contents, he plorat quan he sentit al cor, quina emoció!!! És dur no tenir la innocència d’un primer embaràs, però les il·lusions estan multiplicades!!!!

Va, com ha anat manyaga?? Ja tens la llibreta d’embaràs?

Petons!!
Imatge
manyaga

EntradaAutor: manyaga » dl. des. 04, 2017 5:49 pm

Capseta oohh que bé!!! Quina alegria que el tu panellet bategues ben fort :love:

I pel que dius l'hematoma s'ha fet petit oi? Quines bones notícies!!!

Jo súper contenta, la meva llentieta ja fa 16mm i ja se li veia el cap, mans i peus, bé rotllo munyons però ens ha flipat!!! I el cor li anava a 160rpm. M'he emocionat perquè ho he trobat la cosa més bonica que he vist mai! Aixxx al.lucinant! Ja m'han fet la llibreta, i demà tinc hora amb la llevadora del cap. Hem sortit molt emocionats però de seguida hem frenat, en plan, anem super bé però calma, seguirem prudents.

A nosaltres ens toca esperar 1 mes per la propera eco, la de la setmana 12, el dia 3 de gener, quines ganes que arribi, que tot estigui bé i poder començar el 2018 treient el fre i gaudint ja sí al 100% de l'embaràs, tot arribarà :love:
capseta

EntradaAutor: capseta » dt. des. 05, 2017 7:52 am

Bon dia!

M’he despertat que em notava com se surtia el líquid de la proge, ia anva acompanyat de força sang :ufs: :ufs:
M’he espantat molt però finalment he envit el capseto a la feinai jo m’he quedat al llit rotllo repòs absolut. El primer instint ha estat anar a urgències, però la setmana passada van dir que només calia que tornés a urgències si em feia mal, i no me’n fa.
Ara estic ben emparanoiada, però el capseto diu que segurament és perquè ahir em van remenar al fer la eco, que la setmana passada va passar el mateix.
Espero que quedi en un ensurt.

Me n’alegro de que ja li veiessiu formes! Quina il·lusió!!!!
Imatge
manyaga

EntradaAutor: manyaga » dt. des. 05, 2017 8:20 am

Aixx coi de sang! Però si encara hi havia hematoma també podria ser que sortís no?

Per si et serveix jo ahir vaig tacar una mica marrón i ho vaig atribuir a la eco xk avui ja no he tacat més, segur q tot estarà bé!

Quines ganes que passin ja aquestes setmanes de més risc i ens poguem relaxar :-o00m

Jo he anat amb la llevadora aquest matí, tema nausees prenc el cariban i algun dia em sembla que vaig millor però res, les tardes i vespres tinc l'estómac angoixat, provaré de deixar el cariban a veure si em trobo igual perquè no sé si no em fa res..m'ha dit que no hi ha gaire cosa a fer, toca aguantar-se i ho aniré passant com pugui
capseta

EntradaAutor: capseta » dt. des. 05, 2017 8:59 am

Hola!

Sí que podria ser resta de la mica d’hematoma que quedava, i el capseto té la teoria de que és perquè em van remenar ahir al fer la eco, i de fet ahir al posarme la progesterona a la nit em vaig notar molèstia al final (el coll de l’úter).
De moment, tot i que em fa la sensació, no he tacat més. A veure com vaig, però no descarto excursió a urgències en algun moment si estic angoixada o taco més.

Ja explicaràs com et va sense el cariban, si penses que no et fa res... doncs a provar! Si et poses pitjor hi tornes i cap problema. Quan dius que tens l’estòmac angoixat és de les nàusees o tens cremor d’estòmac?

:-()-)
Imatge
manyaga

EntradaAutor: manyaga » dt. des. 05, 2017 10:44 am

Segur que si que és de que et van remanar perquè a mi la proge m'ha sortit marrón ara al matí altre cop, de sang vella. Però si veus que taques més i t'agobies, i tant, cap a urgències!

Lo de l'angoixa a l'estòmac és de nausees, quan tinc l'estòmac buit tinc arcades i el problema és que a la tarda tinc la sensació de buidor per molt que mengi, i molt malestar. No se, potser si que algo fa el cariban perquè abans de prendre'l estava més desesperada que fins i tot plorava del malestar que sentia..als matins estic prou b i abans del cariban també em trobava malament, aniré fent proves, puc prendre 4 pastilles al dia, avui faré 1 matí, 2 migdia i 1 vespre..a veure si així passo millor la tarda..aniré provant! He comprat arrel de gengibre i aigua amb gas i entre una cosa i altre, anar trempajant! El que calgui pel cigronet!
capseta

EntradaAutor: capseta » dt. des. 05, 2017 8:21 pm

Ostres manyaga, no se pas quina consells donar-te per les nausees, crec que ja estas provant-ho tot!!!
A mi l’aigua amb gas me la van recomanar ahir per la cremor d’estòmac. A mi em passa més al contrari que a tu, que tinc menys gana i m’atipo abans.

Bé... al final avui he anat a urgències! He tornat a tacar tot i estar al llit fent repòs i em notava mil coses per allà baix, així que he preferit anar a estar tranquila.
El cas és que el panellet està bé, ha duplicat la mida en referència a ahir!! Increíble!!!
La part negativa és que del comentari de la ginecòloga de “encara hi ha hematoma”, li vaig preguntarsi havia de seguir igual amb el repòs i em va dir “jo seguiria dues setmanes més”, vaig deduïr que l’hematoma era més petit que la setmana anterior.

Doncs abui ens han ensenyat i explicat bé el tema. L’hematoma és força gros, més gran que el sac, però diuen (parlo en plural perquè m’ha atès el gine que hi havia a urgències i la meva gine d’alt risc, que avui era per allà i ha vingut) que ho veuen un embaràs viable perquè malgrat l’hematoma l’embrió està creixent molt bé.
Així que he de seguir amb el repòs, la progesterona com fins ara, que si vull puc repartir les pastilles al llarg del dia, i m’han dit que l’heparina no la puc deixar però que si segueixo tacant podria deixar l’adiro una setmana a veure si ajudem a que tot es situi més.

En fi, que hem de ser positius i confiar en que tot anirà bé, seguir amb els medicaments i el repòs i intentar passar els dies com pugui.

:-()-) :-()-)
Imatge
manyaga

EntradaAutor: manyaga » dj. des. 07, 2017 8:18 am

Capseta! Com estàs? doncs sí toca seguir fent bondat i a creuar els dits perquè l'hematoma vagi marxant. Em sap greu noia perquè m'imagino que deu fer patir tot plegat. Però almenys saps que el panellet creix bé, que això és una bona notícia.

Coi d'hematoma! Has deixat l'adiro? A veure si això ajuda...

Jo amb el cariban 1 matí i 2 al migdia passo el dia bé fins les 8 del vespre, que prenc una nova pastilla però el sopar ja estic una mica remoguda, amb gana tot i menjar, ganes de vomitar..però de passar tota la tarda a estar-ho el vespre, ja estic contenta! Ahir vaig acabar de sopar i vaig provar d'anar bebent aigua amb gas i em va semblar que m'anava bé, que em marxaven una mica les nausees. Avui provaré de prendre la pastilla de les 8 a les 7, i a veure si així passo millor el sopar... però estic contenta que aquests dos dies els he passat molt millor. Estic prenent les herbes xineses que em va donar l'acupuntora...eeeccssss que dolentes! Pla em venen ganes de vomitar! Li vaig escriure perquè estava emparanoiada amb les infusions i em va dir que no patís que me les va preparar per ajudar a l'embaràs i que em trobés millor, així que nas tapat i herbes avall! Jajjaaja

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
capseta

EntradaAutor: capseta » dj. des. 07, 2017 11:18 am

Hola!!

Poc després d’escriure el missatge vaig sagnar molt (sang líquida força vermella) i em va sortir un coagul enorme que remenant-lo em va semblar absolutament que era el sac amb l’embrionet i el cordó i tot.
Ahir al matí vam tornar a urgències, jo esperant que em diguéssin que ho havia buidat tot i podia deixar medicaments i...... allà era el nostre panellet!!!! Amb el cor a tope!!
Em va fer molta vergonya però són comprensius, de fet hi havia també la llevadora que just ens va atendre quan vaig parir la nena, que li va tallar el cordó i ens la va ensenyar i tal, així que se’n fan al càrrec.
Des de llavors que estic tacant però poquet. El coagul gegant debia ser hematoma, perquè vaig anar notant molèsties tot el dia abans de treure’l, i d’un dia per l’altre les mides amb l’ecògraf van sortir gairebé la meitat. Ha sigut un bon ensurt però m’alegra saber que l’hematoma és més petit (ara és una mica més petit que el sac).
I sí, porto dos dies sense prendre adiro, he decidit que no en prendré durant 6 dies.

Manyaga, i quina és la pastilla nova, si es pot saber? Jo de nàusees no en tinc encara (i que duri!!), però sempre va bé saber aquestes coses.
Doncs segur que tot hi fa, entre la pastilla nova, les herbes xineses (m’has fet riure amb això de que són dolentissimes) i l’aigua amb gas. A veure si avançant la pastilla una hora et va bé per passar millor el sopar.

Vinga, que anant bé et queden només 4-5 setmanes de nàusees, diuen que després acostumen a passar.

Imatge
manyaga

EntradaAutor: manyaga » dj. des. 07, 2017 12:01 pm

Guapi ara he llegit això de nova i volia dir altre!! Jaja et deia que del cariban prenc una matí, dos migdia i una altre a les 20h :-D

Nena quin ensurt!!! No pateixis pas pel que pensin perquè és súper normal fer viatges cap a urgències amb el que et passa, jo faria el mateix! Així en el fons són bones notícies, que va sortir un tros d'hematoma i el teu panellet està ben eixerit! Així que això pinta bé! Me'n alegro molt!

La gine em va dir que em podria durar el malestar fins la setmana 20, jo crec que m'ho va dir per si de cas però confio que quan deixi les pastilles extres a la s12 tot s'estabilitzi..i sinó, doncs ja m'hi estic acostumant i amb el cariban sembla que ara he trobat més quan em va millor prendre-les.
capseta

EntradaAutor: capseta » dj. des. 07, 2017 12:50 pm

Aiiii!!! Jo també ho podria haver entès! Jajaja quin bon xute de cariban :content:

Jo també penso que quan comencis a rebaixar les dosis de progesterona anira a menys, però clar... sempre hi ha qui li duren molt els vomits! Crec que totes tenim alguna coneguda que es va tirar fins el 5é o 6 è mes vomitant, però son casos excepcionals.

Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: