Primeres setmanes

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: manyaga » dt. nov. 21, 2017 10:02 am

Capseta, tema heparina aqui al sp hi ha un post sobre heparina i lactància i diuen que és risc 0, que una pàgina de lactància que poses el nom de medicament diu això, risc 0.

Has tacat més? Aixxx com fa patir! El fluxe marronós la meva gine em deia que podia ser de la mateixa implantació, que mentre no fos vermell no em preocupés, però com dius, depén de l'historial més val no corre riscos i fer tot el possible per ajudar a que vagi bé.

Jo la veritat és que em trobo molt cansada i marejada, així que no tinc gaires ganes de fer res més que estar al sofà tot el dia! Dormo molt, em llevo tard, esmorzo i quan em poso al sofa ja tornaria a dormir! Ara he anat a passejar el gos i m'ha costat un munt, i això que faig una volta curteta però no tiro!

No sé fer ganxet però una amiga m'ha deixat un llibre i miraré videos del youtube per apendre'n, compraré el material i a veure si me'n ensurto! I també miro series que m'agraden i no tinc temps de mirar. I com dius amb el fred, engego la llar de foc i estic al sofà super a gustet llegint, mirant la tv..

:-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: capseta » dc. nov. 22, 2017 3:20 pm

Hola!!

Crunchi, de costura tinc moltes idees al pinterest, potser podria plantejar-me fer algo, però amb col·laboració de la mare o la sogra, que tenen màquina i són unes cracks.

Manyaga que bé el que dius de heparina i lactància, ho miraré més endavant.
Ostres, jo només he tingut marejos alguns moments puntuals, de nàusees de moment res però tinc l'estòmac una mica tonto. Ahh, i no he tacat més!!
Quina sort que dormis molt, jo em desperto molt aviat sense voler, no puc tornar a dormir i les siestas ni parlar-ne (no m'adormo), però a les 7-8 de la tarda ja soparia i a dormir.
Segur que te'n surts bé amb el ganxet! Jo sabia fer cadeneta i amb vídeos de youtube vaig aprendre moltes puntades, després es tracta de buscar tutorials o saber llegir patrons i pim pam.

Com ha anat la eco?
Jo avui he fet un altre test, més marcadet!

:-()-) :-()-) :-()) :-())
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: manyaga » dc. nov. 22, 2017 3:47 pm

Entro un moment per dir-vos que he fet la eco i hem vist un mini embrionet de 5.6mm i hem sentit el cor que li bategava ben fort :love: que emocionant!! Estic pels núvols :globus:
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: Gustineta » dc. nov. 22, 2017 4:12 pm

Capseta, enhorabona! Espero que aquest cop vagi bé. Molta força per controlar la por i molta alegria per cada pas fet!

Manyaga, una onada ben gran per aquest campió que ja batega i pels seus pares! :p-)
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: capseta » dc. nov. 22, 2017 4:22 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :love:

Gràcies gustineta!!
Molta sort per tu en el proper cicle amb el campió que et transferiran :ok:
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: manyaga » dv. nov. 24, 2017 9:46 am

Gràcies boniques!! :love: :love:

Gustineta, ja he llegit que estàs a punt de que vingui la warry i començar-te a preparar el vostre estimat supervivient, aquest s'ha de quedar amb vosaltres per sempre! Molta sort bonica! :-()-) :-()-)

Capseta que bé que el TE sortis més marcat. Jo vaig començar amb les nàusees molt aviat, però el cert és que vaig tenir una beta super alta i m'atiborren a hormones extres, entre estradiol i progesterona, així que el cos em va locu! Des de dimarts que estic amb el cariban i ara sóc una mica més persona, almenys no tinc aquell mareig tot el dia, i tot i que l'estomag segueix una mica tonto, això ja és una altre cosa. Vaig prendre'n el cap de setmana passat que tenia un sopar i un dinar i dilluns vaig pensar que com que era a casa provaria sense, i bufff...! he tornat al cariban, que passo d'estar tot el dia que no sé si vull vomitar o menjar :-:) :-:)
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: capseta » dv. nov. 24, 2017 6:03 pm

Holaaaa!!!

Manyaga pensava que faries una crònica de com ha anat la eco, però les primeres ecos són un pim pam: hi ha algo, ben situat, cor bategant. Punt.
Quan tindras la propera?

Jo avui faig les 5 setmanes :love: han aparegut els marejos :ufs: quin horror, se me n'anava el cap, no uns segons com algun altre dia, sinó que he estat marejada molta estona al súper!!
I nàusees no en tinc però sí fàstigs, i pesadesa/cremor d'estòmac, però no prou per medicar-me.

Avui he fet una beta i ha sortit 2857. Dins del normal per la data. M'ha tranquilitzat perquè l'ectòpic del juliol la beta a setmana 6 era de 150 si no m'equivoco, però segueixo amb por!
I la por m'ha vingut quan he anat a la feina a deixar 4 coses i agafar-ne d'altres que necessitava i mira que hi he anat quan ja no havia de quedar ningú, doncs avui un piló de companys! I jo dissimulant, no sé pas què pensen que em passa, molts sospiten, però jo encara no ho vull anunciar a tothom, i m'ha entrat encara més paranoia amb que no vagi bé, altre cop els missatges tristos, les cares de pena.... :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:

Li parlo molt al panellet i li dic que ha de creixer molt i tot ha d'anar bé :-())


Manyaga com portes tu ara el tema de la por? La barrera de la eco amb el batec t'ha fet passar una etapa o segueixes espantada?


:-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Gemma18
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 6:42 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: Gemma18 » dv. nov. 24, 2017 7:41 pm

Hola noies! Jo vinc d'un tractament FIV i per sort m'hi he quedat a la primera. Ara estic de 6 setmanes ja però les pors, com dieu, no me les treu ningú.
Amb tot el que faig penso: aiii, i si això no va bé? I si allò? És un no parar. Sort que a la feina no tinc temps de pensar en res més.
A les que ja tingueu el positiu de fa poquet, hi ha grups per mesos a l'apartat Estic embarassada. Jo, per exemple, estic al grup de mares i pares juliol 2018.
Si tot va bé surto de comptes l'endemà del meu aniversari!! :***:
Us desitjo moltíssima sort a totes!!! Que poguem dir el 2018 que som mares! Tot fa molta por, i més quan hi has invertit tants diners...
>.-<:
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: manyaga » ds. nov. 25, 2017 8:34 am

Capseta tens raó la crònica es limita a que hi havia batec! I un embrionet de 5,6mm :love: si esperes a la setmana 8 ja és diferent però a la 6 es veu tant poquet que és més perquè et diguin, tot va bé!
Olee la beta! Molt bé! Així et quedes més tranquila. Jo la vaig tenir de 2638 quan estava de 4 setmanes i el cert és que com que vaig tenir pèrdues no em va tranquilitzar però està clar que és bona senyal! Jo els altres embarassos vaig tenir misèries de betes, i fan patir molt. I si arriben nausees també és bona senyal! Visca les nausees!!! zz:-)

I les pors, jo les tinc controlades, penso que passarà el que hagi de passar però que ja és un regal està vivint això. Com dius els altres tres cop no havia arribat a sentir el batec i era la barrera de la por més heavy, i els tacats. O sigui que ara miro de pensar poc en el futur i centrar-me en l'ara, i pensar que ara ho estic i que va bé, i demà, ja arribarà quan toqui.
Quan de temps estaràs de baixa? Tot l'embaràs?

Gemma18 enhorabona! Jo ja vaig perdre la innocència de l'embaràs i no vull passar a l'apartat d'embarassades perquè fa molt mal sentir que no tens dret a formar-hi part i haver de marxar perquè ja no estàs embarassada, així que per mi és més fàcil quedar-me a RA perquè sento que un + per mi ja no és més que un altre pas, molt important, però de moment només un pas. Si tot va anant bé, ja m'ho aniré creient :globus:
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: capseta » ds. nov. 25, 2017 9:02 am

Bon dia!!

Manyaga doncs me n'alegro de que sí, hagis passat la barrera i tot i que segueixes amb la prudència et sentis més lliure per gaudir-ho i pensar en "sí, ara ho estic!!" I també anar pensant en el futur.
A mi la beta em va posar contenta però tranquila tranquila no ho estic encara, de moment vull confirmar que no s'ha implantat a la trompa, aquesta serà la meva primera barrera!! Anirem a fer eco dijous o divendres, depen de la feina del capseto, com que he d'anar a urgències sense hora concertada no importa el dia.

La baixa ni idea, pel que em va dir la ginecòloga té pinta de que el primer trimestre me'l faran descansar, perquè la baixa la tinc de durada aproximada fins el 20 de desembre, i ja són vacances de Nadal... així que si tot va bé suposo que ho valorarem tornant de les vacances de nadal. No sé, de moment a gaudir de la vida contemplativa i enviar-li bons pensaments al panellet.
A tu què t'han dit de la baixa?


Gemma18 enhorabona pel teu embaràs! :-())
Jo de moment no vull passar a "l'altra banda del fòrum", encara he de passar barreres i com que la vida és una casualitat, em torna a tocar ser mama de juliol com amb la nostra primera filla, i fa massa mal tornar a formar part d'un grup de "mames de juliol" si a sobre estaré amb el pensament de "si tot va bé" "si....". Com diu la manyaga, després de pèrdues perds la innocència, però mica en mica anem gaudint de l'esperança de ser mares aviat, no et pensis que tot és fosc, eh? :content:


Per cert, ahir al matí com que tenia analítica després vam anar a esmorzar i passejar una mica amb la meva mare i em va regalar un penjoll de l'arbre de la vida amb pedretes corresponents als 7 chakres, després com que la beta va sortir normal deia que segur que el penjoll ens donava sort :love: . Creieu en aquestes coses? Si més no, estèticament m'agrada, m'acompanya i em fa efecte placebo. Per cert, ella és una escèptica, però des de la mort de la nena que ens hem tornat tots una mica "I want to believe" jejejeje.


Bon cap de setmana!! :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: capseta » dl. nov. 27, 2017 2:02 pm

Hola!!

Avui he tornat a urgències. Al matí en despertar-me m'he trobat amb una bon sagnat, no era com la setmana passada que era el fluxe tacat, avui era sang (marró i granate). Un bon ensurt!!
L'espera ha sigut interminable perquè hi havia urgències greus i en fi.... finalment hem entrat i hem pogut veure un saquet i un hematoma gegant. Jo be insistit en el mal pronòstic però la ginecòloga deia que no té perquè.
He de seguir de repòs i posar-me progesterona via vaginal a la nit. Dilluns vinent torno a tenir visita.
:-o00m

Quins nervis!!!!
La part positiva? Estic contenta perquè tenia por de que s'hagués repetit l'ectòpic i m'ha agradat poder veure el sac col·locat en l'úter.
Dolent? Que l'hematoma és molt gran i m'ha dit que serà força normal que segueixi tacant, ja que és just sobre el coll de l'úter.

Ara a descansar, intentar pensar positiu i esperar a dilluns vinent.

Vinga panellet!! Ets un campió! La mama vigilarà de fer bondat, tu agafa't fort :love:



:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: manyaga » dl. nov. 27, 2017 2:19 pm

Ostres capseta quin mega ensurt!! M'agrada que siguis positiva, tu descansa molt i confia en el teu panellet, que com dius veure que és on toca és un gran què.
Has de fer repòs absolut? L'hematoma s'anirà reabsorbint no? Per aquí al sp hi ha moltes noies que han tingut hemotomes i amb repòs tot ha anat bé, i ha anat desapareixent.
Ara quin rotllo si segueixes tacant amb l'angoixa que fa veure sang, però com que ja saps de què és, doncs res, reposa i segur que tot anirà bé.

Jo em trobo bastant malament i no serveixo per res, així que em passo el dia al sofa estirada que es on em trobo millor. Demà tinc acupuntura que va bé pels símptomes, a veure si m'ajuda perquè entre marejos i nausees i que crec que tinc la pressió baixa i el cap em roda..però estic contenta perquè no he tacat més i si em trobo tant malament deu ser que l'embaràs va bé, espero! zz:-)
Llumeta7
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 3:31 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: Llumeta7 » dl. nov. 27, 2017 2:57 pm

Gemma18 ha escrit:Hola noies! Jo vinc d'un tractament FIV i per sort m'hi he quedat a la primera. Ara estic de 6 setmanes ja però les pors, com dieu, no me les treu ningú.
Amb tot el que faig penso: aiii, i si això no va bé? I si allò? És un no parar. Sort que a la feina no tinc temps de pensar en res més.
A les que ja tingueu el positiu de fa poquet, hi ha grups per mesos a l'apartat Estic embarassada. Jo, per exemple, estic al grup de mares i pares juliol 2018.
Si tot va bé surto de comptes l'endemà del meu aniversari!! :***:
Us desitjo moltíssima sort a totes!!! Que poguem dir el 2018 que som mares! Tot fa molta por, i més quan hi has invertit tants diners...
>.-<:


Estic com tu!! es el primer tractament FIV i m'he quedat a la primera!. Estic de 6+4, i vaig com tu jaajja que no faig això o altre per si no va bé... es normal que tinguem tantes pors.

Quan et fan la primera eco? i després et donen d'alta a la clínica i seguiràs amb el gine?

Segur que serem mamis al 2018, n'estic convençuda!! :b-))) :b-)))
Gemma18
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 6:42 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: Gemma18 » dl. nov. 27, 2017 4:08 pm

Manyaga i capseta, l'experiència us fa ser prudents, i això és bo. Jo sóc de les que penso que tot passa per algun motiu, no per què sí, i de tot el dolent se'n treu algo positiu. I amb perseverança s'aconseguirà! <:-<
Ara m'adobo que potser jo estic pegant de fer-me massa il.lusions. Bé, és difícil d'explicar: em faig il.lusions però alhora tinc por per tot.

Llumeta7, moltes felicitats també! Jo avui de 6+4. Demà tinc eco a la clínica de la fiv. Serà l'últim dia que vagi a la clínica. A partir d'aquí ja o seguretat social o per privat. Per privat hi vaig anar dijous passat ja que al CAP no m'han donat hora fins al 12 de desembre, una bogeria! Com havia d'estar fins am 12 d'octubre sense saber-ne res?? Si fins i tot dies després del primer test d'embaràs me'n vaig fer un altre per saber si encara estava embarassada! :-o00m
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: capseta » dt. nov. 28, 2017 10:23 am

Hola!!

Manyaga, quin rotllo que estiguis fatal dels símptomes, a veure si avui amb l'acupuntura millores una mica!! I he lelgit que la progesterona ja ho fa això de provocar més símptomes o intensificar-los :ufs:
Tot sigui per què acabi bé!!!

Ahir a la tarda just quan va arribar el capseto a casa vaig tornar a tacar força i vermellós, quin horror!! Va anar a comprar-me la progesterona, que al migdia tornant d'urgències vam trobar la farmàcia tancada, i em vaig posar una pastilla i repòs. De moment estic fent molt repòs, he decidit que passaré el dia estirada-asseguda i aixecar-me només per anar d'un lloc a l'altre per casa.
I des d'ahir que només estic traient restos de progesterona i de sang vella (molt poquet, que segueixi així!!).

Em van dir que l'hematoma segurament era provocat per l'heparina, tu et creus? Em donen ganes de no punxar-me més!!!
De repòs no em van dir absolut, puc anar per casa i a fer algun passeig curt i tranquil, i per exemple podria estar tot el dia asseguda a l'ordinador si ho necessito, però prefereixo estar horitzontal més que asseguda, jejeje : lasito :
Ahh, i van dir que com que l'hematoma és just sobre el coll de l'úter que ho aniré traient, però que és com ha de ser, però si surt de cop es pot emportar el sac i l'embrió.

Confio en que sí, que aquest cop sigui del % de gent amb sustos en que tot acaba bé, i no del que va normal i acaba malament com fins ara. I ahir amb el capseto ens vam fixar bé en l'informe i les ecos i ho vam interpretar malament, l'hematoma no és tant exageradament gegant com pensàvem (11mm x 6mm, i el sac 5mm de diàmetre) i l'hematoma està superposat en menys d'un 50% del sac.

Sigui com sigui toca tenir esperança. Dilluns sabrem.... espero no tenir ensurts abans!!!


Manyaga, quan tens la propera eco? Cada quant et faran seguiment? I del petit desenganxament corial (ara parlo de memòria, no sé si es deia així) que et van observar, que et van dir en la propera eco? A seguir observant i esperant a que es posi a lloc amb el repòs i progesterona?



:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: crunchi » dt. nov. 28, 2017 12:31 pm

Molts anims Capseta!!!!! Jo tb espero i desitjo que sigueu aquest % dels que ho aconseguiu!!!! Anims amb el repòs, i aquests dies d'espera. Aviam si passa ràpid la setmana....

Anims per a totes, Manyaga, Gemma18, Llumeta, etc. Amunt els anims!!!! :ok:
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: airuni » dt. nov. 28, 2017 8:57 pm

Anims capseta!! Espero que això sigui lo pitjor de l'embaràs, que marxi l'hematoma i puguis estar tranquila, et mereixes un bon embaràs tranquil i sense ensurts.
Anims a totes!
Imatge
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: manyaga » dc. nov. 29, 2017 9:52 am

Capseta, què tal els sagnats? Segur que amb el repòs aquest hematoma va marxant i el teu panellet seguirà la mar de bé :love:

Ostres per l'heparina?? Quin mal rotllo que m'has donat! Només falta això! Esperem que vagi sortint a poc a poc i tot quedi en un susto.

El petit desenganxament que em van veure a la s5, a la següent eco ja estava bé, tot ben enganxadet. La propera eco la tenia el 13 de desembre però ara resulta que el meu home no pot i estic intentant canviar-la. Llavors ja m'explicaran com ho farem tot, jo de moment estic en modo espera i sense voler pensar més enllà, per por a que algo falli i no fer-me il.lusions. si la propera tot està bé, a esperar a la eco de la s12 i llavors ja m'ho creuria més.

Ahir a acupuntura em va anar bé, entre això i el cariban almenys ahir al vespre no tenia l'estomag tant regirat i aquella sensació horrorosa de no saber si tinc que vomitar o menjar. Em va dir que dormís molt i és que no tinc ganes de fer res més, el cos m'ho demana i com que estic de baixa, doncs dormo fins tard, migdiades i a les 22h ja caic de son. Paciència i espero que quan arribi la 12 i deixi les hormones extres faré el tomb. És que entre 8 pastilles de progesterona i 3 d'estrogens+ els simptomes habituals de l'embaràs, no serveixo per res, però si ha d'anar bé, ja hi firmo zz:-)
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: capseta » dj. nov. 30, 2017 8:54 am

Hola!!!
Moltes gràcies a totes pels ànims!! Sou uns sols :***:


Què llarga es fa l'espera fins dilluns.... estic una mica nerviosa, la veritat!! Com que no estic tacant gens gens i em noto "sense símptomes" m'estic posant en el pitjor.... perquè van dir que al ser l'hematoma just sobre el coll de l'úter que aniria tacant.
Ainsss!!! Quins nervis!!! I com que tinc el nas tapat no tinc quasi olfacte ni fàstigs, i al estar gairebé tot el dia jaient dins de casa doncs no em marejo, evidentment.

Abans d'ahir vam anar al súper i em vaig marejar i em va donar un atac d'ansietat pensant que estava dessagnant-me i que tota la gent que hi havia em faria cops, quina paranoica!! Vaig tornar al cotxe a esperar al capseto, total, tampoc podia ajudar-lo!
I no havia tacat ni una mica!! Tot era al meu cap.

Tinc temptacions de fer-me algun test per comprovar que surt ben marcat de seguida, però em fa tanta por que jo ho faig.

:-o00m


Manyaga, que bé que ja estigués ben enganxadet >.-<: has pogut canviar el dia de la eco?
I és el que dius: pas per pas!! Amb això ja en tenim prou com per pensar gaire més enllà.
Mare meva tota la medicació que prens!! Jo de progesterona només dos pastilles de 100, potser per això no em noto els súper simptomes que remarqueu les que preneu tanta proge?
Bueeeeno, a veure si dura això de no trobar-te tant malament!!


Una abraçada! Seguim llegint-nos :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Primeres setmanes

EntradaAutor: manyaga » dj. nov. 30, 2017 7:52 pm

Capseta jajaja quina paranoia al super!! És ben bé que ens muntem unes pel.licules :-D

Espero que dilluns l'hematoma s'hagi fet petit i ja vegis l'embrionet amb el batec ben fort

Jo també tinc eco dilluns, la de la setmana 8 i si tot està bé em faran el carnet d'embarassada i em demanaran analítiques. Tinc sentiments contradictoris, per una part penso que si em trobo tant malament deu ser perquè tot va bé i per altre costat tinc les pors allà en un raconet que em recorden que no m'emocioni que llavors la patacada és més gran..així que miro de no pensar gaire i deixar que passi el temps :-o00m

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::