CIRH? IVI? INST. Marqués?...quina recomaneu?

Tractaments, clíniques, medicaments..
Seta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dv. set. 01, 2017 8:36 am

CIRH? IVI? INST. Marqués?...quina recomaneu?

EntradaAutor: Seta » dc. nov. 22, 2017 4:14 pm

Hola a totes...m he decidt a cumpli el somni de la meva vida...ser mare...com que no he tingut sort i no he trobat una parella que m acompanyi en aquest cami..he decidit fer-ho jo sola... alguna de vosaltres en la mateixa situacio que jo????
Com que costa molt decidir clinica i metge...i ja tinc 43...necessito que m ajudeu a triar'''qui m ajuda???
Gracies a totes de tot cor...i repeteixo si alguba esta com jo...contactem per aqui! Podem compartir experiencies....
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: CIRH? IVI? INST. Marqués?...quina recomaneu?

EntradaAutor: myca » dc. nov. 22, 2017 7:48 pm

Hola Seta!
moltes felicitats per la decisió! jo amb lo de fer-ho sola no et puc ajudar, però et puc donar la meva opinió sobre les clíniques.
Hem fet tractaments a fecunmed, Institut Marquès i Fivclinic, i vam fer primera visita a IVI.

La veritat és que tot i no obtenir cap bon resultats, a fecunmed vaig tenir la sensació que acabaven el tractament per a poder-lo cobrar, no perquè la cosa anés bé ( dues IA)
A institut Marquès el primer metge fatal fatal fatal, quan vam demanar un canvi, va millorar, tot i que sempre ens feien esperar molta estona per cada visita. (1 IA i 1 FIV)
A fivclinic és molt més auster tot, però el tracte ens va agradar molt. (2 FIV en cicle natural)
A IVI moltes atencions i preus més elevats, però la doctora molt poc empàtica, en general diuen que són els més bons. Potser si no fos perquè ara estem per SS, provariem a IVI.
Bé, t'he donat la meva més subjectiva opinió, la veritat és que la millor manera és la que et doni més confiança...
però reconec que si no va bé, tens ganes de canviar (ja veus nosaltres quin viacrucis!)
Molta sort i espero que el pas per RA sigui ben curt!!
Seta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dv. set. 01, 2017 8:36 am

Re: CIRH? IVI? INST. Marqués?...quina recomaneu?

EntradaAutor: Seta » dc. nov. 22, 2017 10:00 pm

Hola Myca,
Moltes gracies pels teus consells.
Espero que us vagi tot molt be a la SS.
Anim i ens veiem per aqui.
Petons
Avatar de l’usuari
Capgrossa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: CIRH? IVI? INST. Marqués?...quina recomaneu?

EntradaAutor: Capgrossa » dt. nov. 28, 2017 7:41 pm

Recordo que estava com tu al principi.

La meva recomanació és que visitis un parell de cliniques que et despertin curiositat, i a partir d’aquí segueix la sensació que et donin, la sensació de confiança per dur a terme una cosa tan important con un tractament de RA. Jo no visitaria més de 3, o l'embolic serà més gran ;-)

Sort!!
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: CIRH? IVI? INST. Marqués?...quina recomaneu?

EntradaAutor: Hera13 » dc. nov. 29, 2017 10:59 am

Hola Seta!

Segur que trobes valentes que estan o han fet soles el tractament, pq hem consta que hi ha mes d'una.
Sobre les cliniques, jo et puc donar la meva opinió, IVI molta fama, diuen que son dels millors,bon laboratori...bla bla... pr dsp et cobren hasta per respirar, primera visita es paga i dsp un altre cop per resultat de visites ,el mes car de tots, amb diferencia, i jo en el meu cas, finalment vaig decidir no anar pq la doctora srmblava mes una profe de les de EGB que una doctora, assobre que pagues sembla q els molesta si la visita la camvies o el q sigui, molt estirats,vamos pel meu gust van massa sobrats i no mola.

Cirh, molt bé, primera visita gratis,no tenen banc d'ovuls (si es q vas per ovo) han de buscarte donant, pr no triguen gaire, el preu esta dins de la majoria, obviament mes econòmic q ivi i sobre tot les noies que hi treballent, la majoria son molt ambles y simpátiques, no tinc cap gran queixa la veritat.
Tb conec ivf, que la doctora es molt maca, fan compartida, pr el preu d la transfer dsp bastant cara...tampoc pagues primera visita, al meys l'any passat.
I per ultim ara indago a imf, els preus son tremendament bons, molt mrs econòmics que tots els que conec i de saque, te bastante bona pinta ...i m'agradat bastant les condicions...
Espero haberte ajudat, es un pal això de triar clinica, no saps mai si escolleixes be...
Sort
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Seta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dv. set. 01, 2017 8:36 am

Re: CIRH? IVI? INST. Marqués?...quina recomaneu?

EntradaAutor: Seta » dc. nov. 29, 2017 8:15 pm

Moltissimes gracies a totes.
Hera entenc dons que tu tambe estas en eñ proces de triar clinica?
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: CIRH? IVI? INST. Marqués?...quina recomaneu?

EntradaAutor: Hera13 » dj. nov. 30, 2017 7:50 pm

Hola Seta! Jo de fet estic decidint si segueixo on era o començo a un altre... I sincerament, ara mateix apart del que diuen totes del feeling i que hem dongui bon rotllo, miro la pasta!
No puc tornar a invertir un dineral ni tinc temps de buscar massa...
Ja ho tinc casi aclarit, com ho portes? ja has visitat alguna, mirat preus a imf, estan bastant be...
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: CIRH? IVI? INST. Marqués?...quina recomaneu?

EntradaAutor: AnnnaToni » ds. des. 09, 2017 8:53 pm

Hola Seta! Has triat clínica ja?

Jo estic a la Quiron, per preu et diré que no totes les mútues entren, per ex. Sanitas no entra. Pero Mapfre o Adeslas sí, i et surt a meitat de preu. Són prou bons, tenem mil casos d'experiència i es nota. Això sí, pel meu gust podrien informar-te una mica més i trucar-te una mica més. Però pel moment, bé.
M'havien recomenat la Corachan, a BCN. Una tal doctora Maqueda, maquíssima.
Institut marquès, tinc una amiga que s'ha fet congelació d'òvuls i li ha semblat força fred (sembla un acudit jaja)
Pel que veig, tothom diu que IVI són els que t'embarassen fins i tot amb casos dificilíssims, però són els més cars i els més impersonals.
Ja ens diràs què tries. Però no triguis! Si en tens 43... CORRE!
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: CIRH? IVI? INST. Marqués?...quina recomaneu?

EntradaAutor: Apolonia » dl. des. 11, 2017 12:15 pm

Hola Seta,
Ja he escrit alguna altra vegada referent a l'elecció de la clínica. Jo vaig triar IVI, perquè fa moltíssims anys vaig conèixer de casualitat un científic de València (Ivi és originari d'allà), i me'n va parlar molt bé, dient-me que eren pioners en moltes coses i que tenien un laboratori molt bo. Un cop vaig començar el procés, em vaig decidir de seguida, bàsicament perquè sabia que si començava a mirar altres clíniques em faria un embolic i em costaria molt decidir-me, i també perquè per la meva edat sabia que no seria fàcil i preferia pagar una mica més i pensar que potser així tinc més opcions, tot i que clar, això no és matemàtic. També em feia gràcia Institut Marquès.
Em vaig quedar embarassada en el primer intent, tot i que vaig patir un abort diferit a la setmana 7,5.

Ja ho vaig dir alguna vegada, és cert que IVI és un centre gran, que quan truques et demanen el DNI per trobar el teu historial, i és cert que les noies de recepció van molt enfeinades i potser no són "l'alegria de la huerta". Però en el meu cas, penso que aquest tracte potser més "fred" em compensa, sabent que estic en bones mans i que lo què realment importa és que el tractament sigui rigorós.

La meva doctora és molt agradable, i la seva infermera també. No em fan esperar mai gaire, per no dir gens, i això és d'agraïr també.

En tot cas, hi ha moltes clíniques, i moltíssims casos d'èxit en totes elles, així que com et diuen, és important triar la que tu sentis que t'hi trobes bé.

Que tinguis molta sort!
Vir
Entrades: 1
Membre des de: dl. gen. 14, 2019 1:10 pm

Re: CIRH? IVI? INST. Marqués?...quina recomaneu?

EntradaAutor: Vir » dl. gen. 14, 2019 1:22 pm

Hola!!
Me decidido a escribir después de ver todos vosotros comentarios. Llevo un año con tratamiento fiv... Conseguí 2 embarazos pero los perdí semana 7 y semana 9. Tengo baja reserva y parece q no muy buenos... Y eso q la calidad de los embriones siempre eran A. Me estoy planteando ovo. Mañana tengo mi primera visita en Cirh con el Dr Gomez Prieto, alguna lo conoce? Soy de la Mutua Adeslas...

Saludos!!
endavantsempre
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. març 22, 2018 9:45 am

Re: CIRH? IVI? INST. Marqués?...quina recomaneu?

EntradaAutor: endavantsempre » dj. abr. 11, 2019 8:35 am

A mi a l'Institut Marqués em van tractar fatal, cap èxit i caríssim. Amb dir-te que vaig sortir plorant,. i em vaig passar tres dies plorant.. ni ho repeteixo però hi ha un post que és literal, encara que increible, el cúmul de absurds, amltractes ignorancies. Fatal
També havia provat altres de fora de Barcelona. Però finalment ho he fet a Gravida, i de moment estic de 10 setmanes al segon intent, el primer res de res. M'ho han fet molt fàcil i molt tranquil.la. Que per mi es essencial
endavantsempre
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. març 22, 2018 9:45 am

Re: CIRH? IVI? INST. Marqués?...quina recomaneu?

EntradaAutor: endavantsempre » dj. abr. 11, 2019 8:39 am

Ah seta i tranquil.la, som moltes les que ho hem fet sola, per això també em va agradar més gravida, és amb el que em vaig sentir més còmoda sent gran, sola i desamparad. Em van donar molt molta tranquil.litat, jo ho vaig fer amb la dra. Galindo. Sort i endavant, si ho vols no ho deixis massa, t'ho dic per experiència
Tuli35
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. març 22, 2018 11:22 am

Re: CIRH? IVI? INST. Marqués?...quina recomaneu?

EntradaAutor: Tuli35 » dg. abr. 14, 2019 12:12 pm

Hola a totes!

Jo us recomano el bcn IVF: https://barcelonaivf.com/precios-y-financiacion/?source=12802#

És a on m'he fet 2 FIV's i actualment estic embarassada de bessons.

Ens ha costat dos anys però sempre vaig confiar amb l'equip i hi tornaria sense pensar-ho.

Us deixo el link amb la meva història per si us serveix d'ajuda:https://mamamia.blog/

Mols ànims a totes!
Maduixeta83
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. oct. 04, 2018 7:36 pm

Re: CIRH? IVI? INST. Marqués?...quina recomaneu?

EntradaAutor: Maduixeta83 » dt. abr. 16, 2019 9:06 am

Bon dia! Jo no us puc dir quina us recomano el que si que us puc dir quina NO us recomano gens. Fertilab i he trepitjat els peus fent una FIV i us asseguro que un desastre de clínica! Mentides, negligències... i molt incompetents! Una molt mala experiència. :(
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: CIRH? IVI? INST. Marqués?...quina recomaneu?

EntradaAutor: Mir DB » dt. abr. 16, 2019 9:22 am

Hola!
Ara que ho comenta la Maduixeta... Per la mútua m'entrava Fertilab però la primera visita no ens va agradar gens. Ens va tocar una infermera incompetent que no sabia explicar res, no responia dubtes, parlava molt ràpid i ni l'enteníem, era borde, amb prepotència i xuleria... penseu que qüestionava la doctora davant nostre, hi va haver una picabaralla entre elles sobre el temps que tardaven unes proves i nosaltres flipàvem... Tampoc ens van deixar clar el que ens pagaria la mútua i el que no... O sigui que per culpa (o gràcies) a una infermera incompetent, vam anar a una altra clínica. Ens havien recomanat la Dexeus i aquí estem. Pagant una picossada, això sí... Porto 3 inseminacions, i dues transferències d'in vitro. Tot i que passes per mil metges i ets un número (literalment, et criden per un número aleatori que et donen en entrar) el tracte és bo, tenen laboratori allà mateix i semblen bons professionals (almenys les infermeres no semblen xonis acabades de sortir del "salvame" o del "gran hermano").
Si aconsegueixo tenrir una criatura, podré parlar-ne bé. Per ara només puc dir que el tracte és molt correcte.
1/17: Comencem
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes
1/20: Transfer 5B: -
6/20: Transfer 5B: +!!!
Marlluna
Entrades: 1
Membre des de: dl. març 16, 2020 4:11 pm

Re: CIRH? IVI? INST. Marqués?...quina recomaneu?

EntradaAutor: Marlluna » dl. març 16, 2020 4:26 pm

Hola Seta! Jo ara estic en la mateixa situació que tu. Ara mateix estic a CIRH. El tracte molt bo, no són peseteros, però no vaig arribar a punció perquè vaig ovular abans. Has aconseguit el teu somni? Algú de per aquí em por aconsellar??
Ánims a totes
Mi_ Miry
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. des. 30, 2019 3:28 pm

Re: CIRH? IVI? INST. Marqués?...quina recomaneu?

EntradaAutor: Mi_ Miry » dv. març 20, 2020 11:15 am

Hola chicas!!
Yo estuve en Quirón y lo único que sabía decirme el médico que aprovechará la medicación de la SS ya que estaba haciendo IA.
Luego fui a Cirh con el Dr. Brassesco y con el me he quedado. Es muy sincero y te dice las cosas como son. Ayer tuve mi punción y de momento muy bien para mi caso.
Cada caso es un mundo y te tienes que quedar con el que te dé más confianza.
Ánimo a todas
GEORVI
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. abr. 18, 2018 4:51 pm

Re: CIRH? IVI? INST. Marqués?...quina recomaneu?

EntradaAutor: GEORVI » dc. maig 06, 2020 11:14 pm

Hola! Jo estic anant a IVI Barcelona i genial, vaig mirar varies clíniques i aquesta va ser la única que em va donar confiança 100%. Em porta la Dra.Silvia González, una molt bona doctora i gran persona!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::