El club de l'heparina

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 427
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

El club de l'heparina

EntradaAutor: Gustineta » dc. nov. 29, 2017 12:40 pm

Hola a totes!

M'agradaria compartir pors, èxits i experiències amb l'heparina, ja que me n'estic punxant i hauré de continuar fent-ho en en cas de beta positiva i embaràs evolutiu.

Les "heparineres", com porteu les punxades? És que avui he tingut un moment de "crisi" perquè amb les presses m'he punxat malament i m'ha molestat el líquid. M'he atabalat pensant que això va per llarg i que si no serveix per a res doncs vaia gràcia i he acabat plorant com una bleda (després m'he rigut de mi mateixa per haver plorat per una punxadeta). Com gestioneu els moments així?

Sabeu si passa res si algun dia t'oblides de punxar-te? Teniu algun truc per recordar-vos de punxar-vos sempre?
Sabeu si passa res si no et punxes l'heparina a l'hora habitual? Ho pregunto sobretot de cara al cap de setmana, per si cal posar-se el despertador per punxar-se.

Com sabeu tot el tractament amb heparina no és barat... si us han recomanat el tractament per privat, us van posar pegues a la SS per fer-vos la recepta? Vau poder anar de cara i explicar per què volíeu la recepta?
Per a altres medicaments, concretament l'Adiro, el Progyluton i la progesterona, també us van fer recepta sense problema?
Ostres, és que si no ho fan surt tot per un ronyó i part de l'altre... què us he de dir :P.

Gràcies!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: El club de l'heparina

EntradaAutor: manyaga » dc. nov. 29, 2017 3:33 pm

Gustineta bonica, m'has fet riure amb això que vas plorar per una punxadeta!

Jo això de punxar-me heprina ho porto prou bé, s'ha d'agafar un plec de xixa, punxar amb l'agulla ben recte, introduir el líquid a poc a poc, esperar uns segons, treure l'agulla i no tocar més, perquè si fas pressió surt morat. M'ho punxo sempre al vespre més o menys a la mateixa hora, abans de sopar, i un cop agafes l'hàbit ja ho recordes, però per si de cas m'he posat una alarma al mòbil pel típic dia que et despistes. I si no és ben bé a la mateixa hora, doncs tampoc m'hi obsessiono. Fa temps la gine em va dir que era millor matí o vespre, no ho recordo, pel tema del part i l'epidural, que no se si era al matí perquè els parts acostumen a ser més a la nit o al revés, em sembla que era millor punxar matí ?-) però com que encara queda lluny i m'és més fàcil punxar-me a la nit, doncs ja li preguntaré si tot avança bé.

Tema recepta per SS, no hi ha problema, t'han de fer recepta, jo n'ho he hagut ni de presentar cap informe ni res, però si et posessin traves, amb un informe del metge que t'ha marcat aquesta pauta ho haurien de fer. A mi el meu metge per l'ovo m'ha fet el progyluton, la progesterona, l'adiro i l'heparina sense ni haver d'explicar res, i ja m'ho va fer els que són el 1r trimestre per 3 mesos i heparina i adiro per tot l'embaràs. Si et posen traves, diria que pots anar a centre d'atenció a la dona o algo així a reclamar i t'ho han de fer sí o sí. Perquè no són medicaments que necessites pel tractament que val un ull de la cara i assumeixes tot tu, sinó que són medicaments que necessites perquè el teu embaràs evolucioni bé, que més voldries de ser de les afortunes que després d'un polvo no necessita res més per aconseguir un fill! Així que a més de plantejar-ho que ho necessites per un tractament de RA, dius que ho necessites perquè l'embaràs evolucioni.

Espero haver-te ajudat :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: El club de l'heparina

EntradaAutor: MiPumky » dc. nov. 29, 2017 9:17 pm

Holaaaa!!

Jo també soc del club de les heparines , ja,ja,ja i de l'adiro i progesterona, ;)

Bueno, pues jo ho porto, ja en vaig punxar en la ultima transferencia i no va funcionar. Ara m'he de punxar més temps abans, a veure.

Hi ha dies millor, dies pitjor. Encara que sembla que ja he agafat el truquillo i no en surten tants blaus.
Jo l'altre dia en mirava i tocava la panxa i pensava quasi plorant, "Que t'estas fent?" uff, menys mal que ara no anem a la platja, ... En posso crema d'arnica que en sembla que en va bé.

A vegades en desanimo i altres dic vinga que aquesta vegada sí, servirà per algo i no estaré puntxant-me per res, en fi,... crisis tinc, clar.

A sobre l'altre dia en vaig fer un petit tall al dit i va començar a sagnar, i en vaig agobiar que en podia desagnar, ja m'he diràs en vaig fer un tall petit petit.

Per lo de la SS jo l'altre vegada i aquesta no he tingut problemes, li he ensenyat el problema de coagulació que ha sortit a la analitica i m'ho ha possat la doctora de capçalera a la recepta, per que vaig preguntar i es una pasta.
La progesterona no va voler, perque deia que m'ho havia de fer una ginecologa. La veritat que no en puc queixar de doctora, perque es un sol i està al cas de tot, pero si no tens gaires confiances jo li diria lo que diu la Manyaga que es perque el teu embaràs evolucioni bé.

Jo en punxo al matí que en van dir que era millor, i si ha una diferencia de 2-3 hores no passa res, jo tinc la caixa al bany i així me'n recordo.

Molts ànims noies !! Acabarem sent unes expertes en punxar-nos ;)

Et dessitjo lo millor Manyaga amb aquesta nova experiència !!

I a tu també Gustineta amb aquest petitó que us espera. x*x*x

Una abraçada!! :-()-)
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Avatar de l’usuari
rkl2014
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. des. 15, 2013 3:21 pm

Re: El club de l'heparina

EntradaAutor: rkl2014 » dj. nov. 30, 2017 6:29 am

Hola noies! Quina gràcia el Club! M'haguès agradat tenir-lo durant el meu embaràs.
Si, a mi l'heparina I l'adiro van fer possible que ara tingui dues bessones, llum de la meva vida!!
( bueno, almenys això és l'únic diferent que vaig fer, en el 5è tractament, que ja és dir...)

Em punxava al vespre/nit normalment I quan faltava una setmana per la meva cesàrea programada, vaig pasar al matí, pk havien de passar 12 hores fins al moment del part.

I si, no cal obsessionar-se amb l'hora...jo em punxava entre nou I onze de la nit! Una vegada, crec que era per les festes del meu poble I ja de sis mesos, em vaig endescuidar. L'endemà em vaig punxar al matí, I l'endemà vaig tornar a l'horari habitual.
M'he estat punxant 40 dies després del part, a l'hospital me la posaven les infermeres.
L'Adiro elvaig deixar just parir, al dia següent me'l van treure.
Les dues coses ( heparina I Adiro ) entren per la Seg. Social, no em van posar cap pega, al igual que la progesterona.

Per mi l'heparina ( no sé si efecto placebo ) ha estat "mano de santo". En la resta de transfers, perdia els embarassos ( bioquímic ) o ni tan sols agafaven. Em va dir el Doctor que era un tractament empíric,basat en l'experiència...

En fi, morats I bultets és clar...a la platja tot l'estiu amb un banyador de pre mamà del Decatlon. Desterrats els meus bikinis...pk.si en algun moment, algú em va veure la panxa, em mirava amb horror; "Què tha passat??" Deien....

En fi, en akesta ocasió, I desitjo que en la vostra també, va valer la pena!
Amb afecte
Rkl
En recerca des del 2012
Tractaments de RA des del 2013
25 de Gener del 2017 es compleix el nostre somni!!
Són dues nenes!!
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: El club de l'heparina

EntradaAutor: Bacilos » dt. des. 19, 2017 7:43 pm

Jo també estava en tractament d’heparina i vaig tenir morats, punxades doloroses.... etc.
No em va anar bé, però ho tornaria a fer per no quedar-me amb el dubte de que no hauria sortit el positiu per això...
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: El club de l'heparina

EntradaAutor: MiPumky » dt. des. 19, 2017 7:58 pm

Holaaaa!!

Per cert ara ho he pensat, si cancelo cicle, que encara no ho sé, tinc possibilitat d'agafar una altra caixa d'heparina per 30 dies per la SS , que surt tirat de preu.
Si alguna la esta pagant per privat que m'ho digui i li dóno, que sino es molta pasta, que us he de dir

Una abraçada!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 427
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: El club de l'heparina

EntradaAutor: Gustineta » dj. des. 21, 2017 11:58 am

Hola!

Gràcies per les vostres respostes :***:

Ara ja sóc una crac de les punxades, tinc els blaus a ratlla i no faig la bleda! Com aneu vosaltres?

També vaig anar a la SS i ja tinc les receptes!
La meva metgessa de capçalera és un encant. Quan em quedi embarassada i rutlli hi aniré per donar-li les gràcies perquè durant aquests anys ha fet tot el que estava a les seves mans per mi.

Manyaga com vas, bonica?
Em vaig guardar el teu argument de "ho necessito perquè l'embaràs vagi bé" per si de cas i no em va ni caler. De fet, va ser la metgessa qui m'ho va dir a mi hehehe.

Rkl enhorabona per les bessones! I gràcies per aclarir-me això dels descuits, realment tenia una paranoia...! I total per res.

MiPumky encara que ara ja puc aconseguir heparina amb recepta, gràcies per l'oferta. I tant que hi ha diferència entre heparina amb recepta i sense

Abraçades per a totes!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Maxiba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

Re: El club de l'heparina

EntradaAutor: Maxiba » dj. des. 21, 2017 3:15 pm

hola guapes!!
jo quan em vingui la regla i anem per un altre intent...
també seré d'aquest club!
com veig que sou unes expertes, recomanacions per punxar-se? ho feu estirades o de peu? a l'abdomen?? traieu aire?? en fi... si em podeu explicar, us ho agrairé... prefereixo les vostres opinions que buscar a internet!! gràcies!!!
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
Gener 18: trànsfer.....negatiu
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 427
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: El club de l'heparina

EntradaAutor: Gustineta » dj. des. 21, 2017 4:56 pm

Maxiba, benvinguda al club!

Jo no sé si ha un truc específic només fa un mes que em punxo hehe, però el que jo et recomanaria és estar tranquil·la quan et punxis, sobretot els primers dies que és quan encara n'estàs aprenent. La punxada és una mica desagradable i el líquid pica una mica i els nervis juguen males passades.
També et diria que no t'espantis si et surten blaus lletjots al principi, quan agafis pràctica aniran a menys.

Per punxar-me, jo segueixo més o menys el que diuen les instruccions del Clexane. Ho faig asseguda, em punxo en alguns dels dos costats de la panxa a uns 4-5 cm del llombrigo. Per punxar-te has de "pessigar" un tros de carn, clavar l'agulla. Per clavar-la, jo la inclino una mica, però no gaire (si no em surten blaus) i després, un cop clavada, la poso a 90º. Mantingues la carn pessigada i no deixis de pessigar fins que acabis, però cap al final no pessiguis igual de fort que al principi. Jo deixo de fer una mica de força quan veig la punta negra de l'èmbol perquè he trobat que el líquid del final no em molesta ni el noto tant quan entra. Quan estiguis, retira l'agulla i no apretis la zona on t'has punxat.

Molta sort, segur que ho agafes de pressa :ok:
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Maxiba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

Re: El club de l'heparina

EntradaAutor: Maxiba » dj. des. 21, 2017 8:05 pm

Moltes gracies gustineta!!! Una forta abraçada
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
Gener 18: trànsfer.....negatiu
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: El club de l'heparina

EntradaAutor: MiPumky » dv. des. 22, 2017 9:08 am

Que bé Maxiba, tornar-te a veure per aqui!!! Tenies de congelats, no? Aquesta serà la definitiva, ja veuràs!!

Jo ja m'he punxat en 2 vegades, espero que la 3 sigui la definitiva. La he deixat fa uns dies. Serè una experta al final.

Jo en punxo de peu, i lo que faig es soltar la xixa mica en mica mentres entra el liquid. Hi han llocs que fa més mal que altre, i tenir algun blau o bultet sembla que entra dintre de la normalitat.És la primera vegada que te la punxes?

Jo en possava perque en calmessi crema d'arnica natural i unguent de tigre, i sembla que els blaus desapareixen mès ràpid.

I lo que si que faig, , i com el hematoleg en va dir que tractaments d'heparina a llarg plaç podria fomentar osteoporosis, augmento molt la ingesta de calci (ell m'ho va recomanar), així que viva el formatge, iogurs i sèsam!

Una abraçada!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: El club de l'heparina

EntradaAutor: manyaga » dv. des. 22, 2017 10:25 am

Guapis!! Jo em punxo asseguda, agafo xixa i punxo a uns 5 dits del melic perquè sinó em surten morats. Poso l'agulla a 90° clavo a poc a poc, no trec bombolla ni res punxo tal qual, entro líquid a poc a poc, espero uns segons, trec agulla, deixo xixa i no toco més.

Gustineta estaré pendent de tu al post de fiv i espero una beta ben maca i que segueixis punxant heparina molt temps! Molta sort!!

Maxiba sort amb els pingus!

Mipumky, segur que a la 3a serà la definitiva :-()-)
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 427
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: El club de l'heparina

EntradaAutor: Gustineta » dv. des. 22, 2017 11:47 am

Manyaga hahaha, m'has fet riure en veu alta. En aquest fòrum "desitjo que t'hagis de posar heparina molt temps" sona genial :D:D:D. Gràcies, bonica!
Com vas tu? A puntet de les 12 setmanes,no?
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: El club de l'heparina

EntradaAutor: manyaga » dv. des. 22, 2017 12:05 pm

visca l'heparina!! I els bultos i els morats! :globus: :globus:

Doncs siii ja estic de 10+4, entro a la s12 el dia 1 de gener, ja en tinc ganes! Ja sé que no em passaran les pors del tot però una miqueta sí que em relaxaré i suposo que poc a poc aniré gaudint més \o.o/
Maxiba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

Re: El club de l'heparina

EntradaAutor: Maxiba » dv. des. 22, 2017 4:10 pm

Moltes gràcies noies! Sou d una gran ajuda! Si, Sra la primera vegada que em fico heparina... i espero , com be dieu vosaltres que sigui per molt temps.
Ànims manyaga... que ja estas de 10!! Enhorabona guapa i paciència que aquesta és la defintiva....
una abraçada a totes!!
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
Gener 18: trànsfer.....negatiu
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: El club de l'heparina

EntradaAutor: capseta » dv. des. 22, 2017 7:18 pm

Hola noies!!

Sou unes valentes, això de punxar-vos l’heparina vosaltres soles... increible!!!
Jo també sóc del club, però a mi em punxa el capseto cada dia, a la nit. Normalment a les 10 però com que hem llegit que es pot ser una mica flexible... si algun dia no era a casa a aquella hora m’ha punxat abans o després. Gustineta, per mi cada dia és una mica drama... no ploro però quasi, i porto 5 setmanes punxant-me!!!

Jo em poso asseguda al sofà o mig estirada, a vegades més a prop del melic i altres més cap anant cap als malucs, imsbre blaus i bultos... de bultos no n’he tingut encara (dits creuats) però blaus alguns, no gaire grossos. Potser provo això de l’àrnica, és recomanat dirant l’embaràs?
De totes maneres potser més endavant, si tot va bé, em punxi a les cuixes per no tenir la panxa lletja, l’hematòloga m’ha dit que cap problema, i que pot ser per la part de dins, que hi ha més xixa.

A vosaltres quant us fan posar? A mi de 40 però a la que em marxi l’hematoma gegant que tinc ara vol que puji a 60, com a molt tard abans d’acabar el 2n trimestre d’embaràs. Ara tot just estic de 9 setmanes.

Això de l’osteoporosi m’ha deixat una mica lreocupada!! La meva hematòloga no me n’ha dit res!!! Intentaré prendre més lactics, tot i que no em venen gaire de gust... però el sesam i el tahini serà l’alternativa.

Espero que les que esteu esperant l’embaràs/betaespera arribi aviat i vagi toooot bé :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 427
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: El club de l'heparina

EntradaAutor: Gustineta » dj. gen. 11, 2018 12:34 pm

Hola boniques!

Passo un moment per dir-vos que deixo el club temporalment, ja que la beta va sortir positiu baixet, no va duplicar i aquest Nadal he tingut un bioquímic. Ja no tinc blaus, però sí que encara tinc algun bonyet sota la pell, tot i que fa quasi tres setmanes que no em punxo. Marques de guerra, suposo :P

Ara descansarem una miqueta i farem posada a punt per a una nova FIV.

Capseta a mi el que em sembla valent és que et deixis punxar per algú altre hahaha. Però saps què et dic, que no està gens malament, així també compartiu més tot el procés.

Fins aviat :)
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: El club de l'heparina

EntradaAutor: manyaga » dj. gen. 11, 2018 7:03 pm

Gustineta preciosa! I tant..ben bé són marques de guerra!!
Descanseu i recupereu-vos i us desitjo tota la sort del món en la nova fiv. La bona notícia és que vau aconseguir un blasto bo i va implantar, així que esperem que a la propera s'implanti i es quedi amb vosaltres :-()-)

Sii capseta jo també trobo que ets valenta deixant que et punxi! Hahaha a mi em faria més angúnia! Però coincideixo amb la gustineta que és una bona manera de compartir : lasito :
Hera13
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: ds. març 19, 2016 4:03 pm

Re: El club de l'heparina

EntradaAutor: Hera13 » dc. gen. 31, 2018 5:57 pm

Entenc amb el que estic llegint que el clexane i adiro són per tot l'embaràs en el cas d'aconseguir quedar-me...
Si estigues al wasssp posaria uns 25 ninos amb les manetes al cap i els ulls ben oberts!!
No m'agrada gens ni mica...
Hola noies!, perdó per la meva entrada, però és que no m'esperava que fos per sempre, vull dir que pensava que era per uns dies, setmanes com a molt... Quin pal!!
A mi m'han dit que és per evitar un avortament, però no estic gens convençuda amb el tema de tant de medicament i a més no sé si és massa convenient el fet de perdre tot això pel meu cos, en l'anterior tractament que vaig tenir l'avortament diferit no ho prenia i em van fer una analítica per saber si tenia algun problema de coagulació i no va sortir res de res, per això no esperava que m'ho receptessin, a part em fa molt de pal anar a la meva doctora a demanar-li, perquè no és massa propensa a recolzar el tractament pel tema de la meva malaltia i edat, no sabeu com m'agobia haver de demanar-li....
Parlaré amb la doctora un altre cop a veure si és absolutament necessari i si és així, ja em veureu com membre del club aquest tan selecta! hahaha
No vuuuuull!!! snifff snifff.... :ufs:
2014 Buscant bb, troben càncer d mama,no sere mare
2016-Permís x suspendre medicació, a per ovo
Maig 2017- Trànsfert +3- Beta :ufs:
14-7-2017- Transfer +5 blasto x*x*x - Beta positiva
21-9-2017- Avort diferit set 8+ 2
Legrat, nena... no queden frigos
20-12-2017- Canvi clínica
2-02-2018- Transfer +3 beta, :ufs:
8-03-2018- Transfer 2 +3...
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: El club de l'heparina

EntradaAutor: manyaga » dc. gen. 31, 2018 6:12 pm

Jajaja heraaa!!! A mi no m'ha sortit res alterat i tot i així, l'hematoleg m'ho va receptar de forma empírica, és a dir, que l'experiència ha demostrat que pot ajudar a tirar endavant l'embaràs. Fins 2 mesos després del part em va dir l'heparina i l'adiro fins la setmana 30 i algo crec.
És un pal però t'hi acostumes, jo ja em punxo com aquell que res, i últimament ja no em faig ni morats! I penso, per la meva princesa, el que calgui! Tema del teu bitxo aixó ja no se si et pot perjudicar, pero recepten una dosis baixa que potser no t'afecta, a veure q et diuen. I si ho has de fer, desitjaràs punxar-te encara que sigui tant de temps, perquè voldrà dir que l'embaràs avança bé..ja ens explicaràs que et diuen! Petonàs!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 31 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::